Τετάρτη, 31 Δεκεμβρίου 2008

τι εκπληξη ! ! ! !

Marinews-ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
Ώρα 12.05 μ.μ.

Ενέκρινε σε β’ βαθμό τη σύμβαση μεταξύ ΟΛΠ και Cosco το Ελεγκτικό Συνέδριο. Και σε πρώτο βαθμό η απόφαση ήταν υπέρ του ΟΛΠ όμως προσέφυγε κατά της απόφασης αυτής η ΟΜΥΛΕ, εμμένοντας ότι η σύμβαση δεν ήταν νόμιμη. Όμως η απόφαση που εξεδόθη σήμερα δικαίωσε και σε β΄ βαθμό τον ΟΛΠ.

αναδημοσιευση

ειδωμεν ! !

Πέμπτη, 25 Δεκεμβρίου 2008

περιμενουμε την αλλη πλευρα να μας πει την αποψη της.


Απολύθηκα από την ΓΣΕΕ και τον Πολυζωγόπουλο στις 24 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2004!
Την μοναδική μου εργασία ! ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΖΗΜΊΩΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 18 χρόνια εργασίας .Με ψεύτικες και κατασκευασμένες ανακοινώσεις!
ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ !
Στην συνέχεια ο Παναγόπουλος και στην προσφυγή μου στη δικαιοσύνη κατά της απολυσής μου ,κατάθεσε ανταγωγή 100.000 ευρώ!
Τόσο την απόλυση μου, όσο και την ανταγωγή επιμελήθηκε η λεγόμενη νομική υπηρεσία της ΓΣΕΕ με επικεφαλής τον γνωστό εργατολόγο από την υπόθεση του dvd Ζαχόπουλου Τσέκου!
Αμφότεροι οι διώκτες μου με απέλυσαν γιατί δεν δεχόμουν καπελώματα από διάφορες κυρίες που εμφανίζονταν ως συνεργάτιδες του Πολυζωγόπουλου και ήθελαν να τις επιβάλουν στη δουλειά μου!
Επιπλέον και οι δύο , αμφότεροι δημόσιοι υπάλληλοι, με ισχυρό νομοθετικό πλαίσιο προστασίας της δικιάς τους δουλειάς …με αστείες νομικές θέσεις οτι τα εργατικά δικαιώματα δεν ισχύουν ( για τους ιδιωτικούς υπαλλήλους) με στρατευμένους ψευτομάρτυρες , πέτυχαν τουλάχιστον πρωτόδικα, εκκρεμεί το εφετείο, να βγει μια απόφαση μνημείο διάλυσης των εργασιακών σχέσεων με την σφραγίδα της ΓΣΕΕ! Η ανταγωγή τους απορρίφθηκε ως νομικά απαράδεκτη!
Επιπλέον έχουν μετατρέψει τη ΓΣΕΕ σε οικογενειακή επιχείρηση προσλαμβάνοντας όλους τους συγγενείς τους και τις οικογένειές τους! Τους οποίους αμείβουν υπεξαιρώντας την δική μου εργασία!
Πληροφορίες θα βρείτε στο blog μου !
Επίσης στο blog μου που δέχεται εκατοντάδες επισκέψεις (τριπλάσιες απο το επίσημο site της ΓΣΕΕ) καθημερινά και έχει ξεπεράσει τις 180.000 επισκέψεις, δημοσιεύω θέματα που έχουν σχέση με εργασιακά δικαιώματα και απαντώ καθημερινά δε δεκάδες ΑΠΟΡΙΕΣ και προβλήματα εργαζόμενων σε σχέση με την εργασία τους και τα δικαιώματά τους.
Επιπλέον θα με βρείτε και στο facebook όπου μέσα σε τρεις μήνες οι διαδικτυακοί μου φίλοι ξεπέρασαν τους 700.
Ευχαριστώ ολα τα blog και όσους προωθούν την διαμαρτυρία μου και καταγγελία μου αποκάλυψης των διωκτών μου!
ΚΑΛΈΣ ΓΙΟΡΤΈΣ και Καλή χρονιά σε όλους !
http://apasxolisi.wordpress.com/

Τo blog του απολυμένου από τη ΓΣΕΕ Δημοσιογράφου για θέματα εργασίας και ότι άλλο κάτσει…

Καλά Χριστούγεννα


ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ

Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου 2008

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ


Η επίσημη ανακοίνωση της ΟΛΘ ΑΕ για το ναυάγιο με τη Hutschison
23/12/2008

Ανακοίνωση εξέδωσε η ΟΛΘ ΑΕ επιβεβαιώνοντας το ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ρεπορτάζ του Μarinews.gr για το ναυάγιο στις διαπραγματεύσεις με την Hutschison.

Η ΟΛΘ ΑΕ ανακοινώνει ότι η Ένωση εταιριών HUTCHISON PORT HOLDINGS LIMITED, HUTCHISON PORT INVESTMENTS SARL, ALAPIS ΑΒΕΕ, ΛΥΔ ΑΕ την ενημέρωσε ότι αποσύρει το ενδιαφέρον της από την παραχώρηση του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του Λιμένος Θεσσαλονίκης.
Οι δύο πλευρές βρίσκονταν στο στάδιο σύνταξης της σχετικής σύμβασης μετά από τη διενέργεια Διεθνούς Διαγωνισμού, στον οποίο η Ένωση εταιριών είχε ανακηρυχθεί Προσωρινός Ανάδοχος .



απο το marine news

ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΒΑΖΩ ΜΟΝΟ ΣΚΟΥΦΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΔΩΡΑΚΙΑ.
ΟΤΑΝ ΒΑΛΩ ΟΛΗ ΤΗ ΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΔΩΡΑ ΝΑ ΤΡΙΒΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ

Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου 2008

Η γραμμή Jade της MSC και ο Πειραιάς


Η γραμμή Jade της MSC και ο Πειραιάς

Η χθεσινή ανακοίνωση της MSC για την αναβάθμιση της γραμμής της Άπω Ανατολής που θα προσεγγίζει και στο λιμάνι του Πειραιά, περισσότερα ερωτηματικά προκάλεσε από τις απαντήσεις που έδωσε για τις μελλοντικές κινήσεις της εταιρίας επί Ελληνικού εδάφους.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση αυτή η MSC θα αντικαταστήσει τη γραμμή Phoenix η οποία εξυπηρετούσε με επτά πλοία μεταφορικής ικανότητας 5.500 teu's το καθένα, με τη γραμμή Jade η οποία θα εξυπηρετείται με εννέα πλοία μεταφορικής ικανότητας 9.500 με 11.500 teu's το καθένα.

Στη νέα αυτή γραμμή μάλιστα θα συμπεριληφθεί και το πλοίο Daniela μεταφορικής ικανότητας 14.000 teus.

Κανένα από τα παραπάνω πλοία της νέα γραμμής Jade δε χωρά στο κοντέινερ τέρμιναλ του Πειραιά. Ειδικά το όντως εντυπωσιακό πλοίο Daniela σε ελάχιστα τέρμιναλ στο κόσμο μπορεί να καταπλεύσει και μεταξύ των τέρμιναλ αυτών δεν σιμπεριλαμβάνεται ο Πειραιάς.

Οι υποδομές του τέρμιναλ του Πειραιά οι οποίες βρίσκονται στη προβλήτα ΙΙ, δεν είναι σε θέση να φορτώσουν και να ξεφορτώσουν πλοία της τάξης των 9.500 teus, πόσο μάλλον των 11.500 teus, αλλά και των 14.000 teus.

Αυτά τα πλοία προς το παρόν αποτελούν άπιαστο όνειρο για τον Πειραιά και θα μπορούν να εξυπηρετηθούν μόνο μετά την ενεργοποίηση της Προβλήτας Ι που παραμένει στην διαχείριση του ΟΛΠ και τονεκσυγχρονισμό της προβλήτας ΙΙ η διαχείριση της οποίας έχει πλέον περάσει στη Cosco.

Οι σημερινές υποδομές του τέρμιναλ το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να εξυπηρετούν πλοία μεταφορικής ικανότητας όχι μεγαλύτερης των 6.500 teus. Αυτή είναι η πραγματική τους δυνατότητα.

Το θέμα αυτό περιπλέκεται ακόμη περισσότερο καθώς στο επίσημο site της MSC ο Πειραιάς συμπεριλαμβάνεται στη γραμμή Jade στην οποία περιλαμβάνονται αναλυτικά τα λιμάνια : Busan, Qingdao, Shanghai, Ningbo, Xiamen, Yantai, Hong Kong, Chiwan, Singapore, Suez Canal, Piraeus, Gioia Tauro (Imports), Valencia, Gioia Tauro (Exports), Suez Canal, Salalah, Singapore, Busan.

Από την ενεργοποίηση της εν λόγω γραμμής και την εκτεταμένη αναδιάταξη του στόλου της MSC σε όλο το πλανήτη το πρώτο συμπέρασμα που προκύπτει είναι πως η MSC καταβάλει προσπάθειες προκειμένου να μειώσει τον αριθμό των πλοίων που έχει εν ενεργεία προκειμένου να αντιμετωπίσει αποτελεσματικότερα τη κρίση.

Για να πετύχει το στόχο αυτό καταργεί γραμμές στις οποίες υτπήρχαν πολλά πλοία μέσης μεταφορικής ικανότητας και τα αντικαθιστά με λίγα πλοία μεγάλης μεταφορικής ικανότητας. Το ερώτημα του τι θα γίνει με τον Πειραιά συνεχίζει να παραμένει αναπάντητο από τη στιγμή κατά την οποία τα πλοία της γραμμής Jade δε μπορούν για αντικειμενικούς λόγους να προσεγγίσουν στο τέρμιναλ.

Σίγουρα κάποια λύση θα βρει η MSC για να συνεχίσει να εξυπηρετεί σταθερά τον Πειραιά, ίσως μέσο μια άλλης γραμμής feeder που θα συνδέουν το τέρμιναλ του Πειραιά με κάποιο λιμάνι της περιοχής στο
οποίο θα μπορούν να προσεγγίζουν τα πλοία της γραμμής Jade.

Σε ότι αφορά την ανακοίνωση αυτή, καθαυτή της MSC Hellas θα μπορούσε κανείς να την εντάξη στη λογική της πολιτικής που ακολουθεί η εταιρια προκειμένου να καθησυχάσει τους πελάτες της ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα στις μεταφορές τους.

Source: http://www.theseanation.gr/news/shipping/jade-msc.htm

Copyright © 2008 TheSeaNation.gr

Τετάρτη, 17 Δεκεμβρίου 2008

Καραμανλής ή χάος;

Όλοι περιμένουν με αγωνία τον Καραμανλή να κάνει την κίνηση που θα αντιστρέψει το αρνητικό κλίμα για την κυβέρνηση. Και ο ίδιος το θέλει αλλά δεν μπορεί να θυμηθεί που έχει αφήσει το τηλεκοντρόλ.
υγ Πέντε κόμματα έξι πορίσματα. Το έκτο το διαβάζεται από τον λαό στο δρόμο
υγ2 Εχθές δεν έπεσε ούτε ένα δακρυγόνο στον δρόμο που μένω. Έχω σύνδρομο στέρησης... δεν είχα πάει και στην ΓΑΔΑ ρε γμτ
υγ3 Ο στρατηγός άνεμος έκαψε την μισή Ελλάδα, ο στρατηγός Τσίπρας έκαψε το κέντρο της Αθήνας και ο στρατηγός Κωστάκης έκαψε την τηλεόραση
υγ4 Προσοχή κυκλοφορούν κλούβια αυγά

ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ... O Κωστάκης μας είπε ότι άργησε να καταλάβει το μέγεθος του σκανδάλου! Όταν και ο τελευταίος πολιτης το είχε καταλάβει εδω και 6 μήνες ο Κωστάκης θα προστεθει σε αυτούς τους πολιτικους που λένε "πείτε με βλάκα"! Να δούμε΄πότε θα καταλάβει το μεγεθος του σκανδαλου των ομολογων, τις υποκλοπές, την διάλυση του κοινωνικού ιστού... καλά δεν περιμένω να καταλαβει τι θέλουν οι νέοι στους δρόμους! Αλήθεια έχει καταλάβει ότι η ΝΔ κυβερνάει τα τελευταία 4,5 χρόνια;
* Άναυδη έχει μείνει η «κοινή» γνώμη από την ένταση της αντίδρασης των νέων.
* Αν και «κοινή» η γνώμη δεν έχει καμιά σχέση με τα κοινά
* Η αλήθεια είναι ότι όλες αυτές οι πέτρες και τα νεράντζια είναι αποτέλεσμα μιας οργής
* Σε υπόμνημα τους οι νέοι αναφέρουν ότι η οργή τους εξοστρακίστηκε
* Απλά έριξαν δύο φορές στον αέρα για εκφοβισμό της πολιτείας και των κοιμισμένων πολιτών
* Όμως η οργή εξοστρακίστηκε στα 41 μέτρα Φώλια στην συνέχεια στις κλοπές και απατεωνιές πολιτικών, κουμπάρων, αδερφών, συζύγων και καλόγερων, βρήκε την ανεργία, έκανε γκελ στα όνειρα που τους έχουμε στερήσει και βρήκε κατευθείαν στην καρδιά της αδιαφορίας μας
* Οι μπάτσοι δεν πυροβολούν στον αέρα κατά την διάρκεια των πορειών για να προκαλέσουν
* Κάνουν αναπαράσταση στους ισχυρισμούς του συναδέλφου τους
* Ο ποινικολόγος είπε ότι ήταν θέλημα Θεού η δολοφονία του Αλέξη
* Δεν ήθελε να πει αυτό ακριβώς αλλά οι λέξεις εξοστρακίστηκαν στον μυαλό του και ήρθαν καταπάνω μας
* Τελικά πολύ τον μπλέκουν αυτόν τον Θεό
* Μια στις κλεψιές, μια στους πολέμους, μια στις δολοφονίες
* Μήπως συνεργάζεται με τους αμερικάνους για να ρίξουν τον Κωστάκη;
* Πάντως οι αμερικάνοι σίγουρα έχουν σχέδιο εναντίον του πρωθυπουργού
* Αφού έριξαν την τιμή του πετρελαίου για να μπορούν οι αναρχικοί να αγοράζουν φθηνή βενζίνη
* Ο Κωστάκης είπε ότι αυτές τις μέρες είδε πολλές ώρες τηλεόραση και έβγαλε το συμπέρασμα ότι έδειχνε υπερβολές
* Βρήκε το επάγγελμα που θα ακολουθήσει μετά την πρωθυπουργία
* Τηλεκριτικός
* Αν και πληροφορίες λένε ότι νόμιζε πως έβλεπε τηλεόραση
* Στην πραγματικότητα του είχε βάλει η Νατάσα να βλέπει dvd με τον Ράμπο
* Οι μπάτσοι δεν έριξαν δακρυγόνα στην κηδεία του Αλέξη για να προκαλέσουν
* Το έκαναν για να υπάρχουν περισσότερα δάκρυα
* Τελικά η αγορά κινείται
* Πολλές επιχειρήσεις άλλαξαν τις βιτρίνες τους
* Τελείωσαν τα δακρυγόνα από τα ΜΑΤ και πήραν από τις αποθήκες ληγμένα του 1978
* Μόλις τελειώσουν και αυτά θα ρίξουν ναπάλμ από τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο
* Γιατί ο διοικητής του αστυνομικού τμήματος των Πατησιών έριχνε πέτρες στους μαθητές;
* Του τελείωσαν τα δακρυγόνα, τι να κάνει… να πυροβολήσει;
* Ο Κωστάκης μας είπε ότι καταλαβαίνει γιατί έχει και ο ίδιος παιδιά
* Ίσως να πιστεύει ότι όλα τα παιδιά έχουν τις ίδιες ανέσεις με τα δικά του
* Μεμονωμένο γεγονός η δολοφονία του Αλέξη, μεμονωμένο γεγονός η ζαρντινιέρα, μεμονωμένο γεγονός ο θάνατος της γυναίκας στην Λευκίμη…
* Τελικά αυτή δεν πρέπει να λέγεται ελληνική αστυνομία αλλά μεμονωμένη αστυνομία
* Μεμονωμένο γεγονός και ο Κούγιας
* Ο οποίος έκανε πλιάτσικο στο μυαλό μας αφαιρώντας την λογική
* Πέντε κόμματα δύο πολιτικές είναι ένα σύνθημα του ΚΚΕ
* Στην προκειμένη περίπτωση έχει δίκιο.
* Είναι ο ΣΥΡΙΖΑ και οι άλλοι
* Όταν το ΚΚΕ συμφωνεί με τον Καρατζαφέρη, ο Κωστάκης με τον Γιωργάκη και όλοι αυτοί με τον Πρετεντέρη εγώ θα είμαι με τον ΣΥΡΙΖΑ
* Ο οποίος ΣΥΡΙΖΑ δεν είπε τίποτε άλλο παρά το απλό για θεσμικό κόμμα
ΟΤΑΝ Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΤΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΔΕΝ ΑΠΟΛΟΓΕΙΤΑΙ.
* Καταδικάζω τις καταστροφές αλλά ας προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τι γίνεται
* Τα ληγμένα δακρυγόνα τα έριξαν στην βουλή
* Γι΄ αυτό έχουν αυτήν την εικόνα οι πολιτικοί
* Ο Κωστάκης παραδέχθηκε ότι για το σκάνδαλο Βατοπεδίου έχει ευθύνες η πολιτεία
* Μπα; Δεν φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ;
* Όταν λέμε πολιτεία δεν υπάρχουν άνθρωποι που την αποτελούν;
* Υπάλληλοι, υφυπουργοί, υπουργοί, πρωθυπουργοί;
* Αλλά η πολιτική ευθύνη είναι ένα μεμονωμένο γεγονός το οποίο εξοστρακίστηκε στην θέληση του Θεού
* Το μόνο που δεν έκανε ο πρωθυπουργός είναι να αναρωτηθεί «που είναι το κράτος»;
* Το κράτος είναι εδώ ενωμένο δυνατό
* Με κουκούλες, δακρυγόνα και σφαίρες που εξοστρακίζονται

Δευτέρα, 15 Δεκεμβρίου 2008

Δημιουργία Λευκώματος του 38ου Δημοτικού Σχολείου Πειραιά
Αγαπητοί Συμπολίτες μας,
Δημότες Πειραιά και μη

Ως απόφοιτοι του 38ου Δημοτικού Σχολείου, γνωρίζετε ην ιστορία του σχολείου μας και την προσφορά του, στους Πειραιώτες μαθητές στα 100 χρόνια από ην ίδρυσή του μέχρι σήμερα. Το σχολείο μας αγκάλιασε και εκπαίδευσε πολλές γενιές Πειραιωτών.

Αφουγκραζόμενοι την ευαισθησία και την αγάπη πολλών αποφοίτων και το σχολείο μας, σκεφθήκαμε να φτιάξουμε ένα λεύκωμα. Σκοπός του λευκώματος θα είναι να αναδείξει την ιστορία του σχολείου με φωτογραφικό υλικό, μαρτυρίες κλπ., και να ευαισθητοποιήσει όσους δεν γνωρίζουν ότι το σχολείο αναγκάζεται σε έξωση από τον τελευταίο χώρο που το φιλοξενεί εδώ και 20 χρόνια, στην οδό Αριστοτέλους αρ. 4.

Θα επιθυμούσαμε την συνεργασία και συμμετοχή σας στην προσπάθειά μας αυτή, με την παροχή όσων στοιχείων έχετε στην κατοχή σας (φωτογραφίες, γραπτό υλικό, πληροφορίες, άρθρα εποχής, αναμνηστικά κ.α.), τα οποία μπορείτε να προσκομίσετε στο σχολείο, στο γραφείο της Δ/νσης, προκειμένου να τα χρησιμοποιήσουμε για το λεύκωμα, με την δέσμευση ότι θα φυλαχθούν και θα σας επιστραφούν, διότι αντιλαμβανόμαστε ότι έχουν μεγάλη συναισθηματική αξία για τον καθένα από εσάς.

Θα θέλαμε να γνωστοποιήσετε την παρούσα επιστολή, σε όσους αποφοίτους γνωρίζετε, ώστε να δημιουργηθεί μια κατάσταση αποφοίτων με τηλέφωνο, έτος αποφοίτησης, διεύθυνση, επάγγελμα για να υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας μαζί τους.

Η παρουσίαση του λευκώματος, εφ’ όσον ευδοκιμήσει η προσπάθεια, θα πραγματοποιηθεί σε κεντρικό χώρο της πόλης μας, παρουσία των αποφοίτων μας, επίσημων φορέων της πόλης μας και εκπαιδευτικών του Σχολείου.

Με εκτίμηση
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 38ου Δημοτικού Σχολείου Πειραιά
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου

portnet


Σαν απόφοιτος του συγκεκριμένου σχολείου το 1979 παρακαλώ αν υπάρχουν αναγνώστες απόφοιτοι ας βοηθήσουμε την προσπάθειά τους.

Κυριακή, 14 Δεκεμβρίου 2008

ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ troktiko.gr


"Όχι στο ξεπούλημα των λιμανιών ! Αλληλεγγύη στους λιμενεργάτες !

Προκήρυξη της Αυτόνομης Κίνησης Μαύρος Κρίνος :

Στις 25 Νοέμβρη 2008 , η κυβέρνηση της ΝΔ , συνεχίζοντας μια πολιτική που ξεκίνησε το ΠΑΣΟΚ , υπέγραψε παρουσία του προέδρου της Κίνας την παράδοση μιας από τις μεγαλύτερες εμπορικές πύλες της Ευρώπης , του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων ( ΣΕΜΠΟ ) του Πειραιά Ο.Λ.Π. και μαζί με αυτό τον έλεγχο του εισαγωγικού και εξαγωγικού εμπορίου της χώρας μας , στην Κινέζικη πολυεθνική COSCO.

Λίγους μήνες πριν, η κυβέρνηση παραχώρησε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στην επίσης Κινεζική Hutchison Port Holdings , που λειτουργεί ως ουρά της COSCO !

Παράλληλα προωθείται η παράδοση των λιμανιών της Κρήτης σε...


Ηράκλειο, Χανιά και Ρέθυμνο επίσης στους Κινέζους της COSCO, καθώς και συζητείται η κατασκευή και νέου σταθμού εμπορευματοκιβωτίων στην Κρήτη , με κατασκευή νέου Κινέζικου λιμανιού μαμούθ.


Τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής είναι:


· Τεράστια απώλεια για τα έσοδα του δημοσίου που θα την πληρώσει ο Ελληνικός λαός. Ο ΟΛΠ μόνο το 2007 είχε έσοδα 17 εκατομμύρια ευρώ.


· Χτύπημα των όποιων Ελληνικών μικρών παραγωγικών μονάδων και επιχειρήσεων απέμειναν, από την αθρόα εισροή Κινέζικων προϊόντων και τη δημιουργία μικρών China-towns σε κάθε ελληνικό λιμάνι.


· Παράδοση περιοχών μεγάλης στρατηγικής σημασίας για τη χώρα στο ξένο κεφάλαιο.


· Σημαντική επιβάρυνση του περιβάλλοντος μέσω των έργων που θα γίνουν από τους κινέζους, και υποβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων των περιοχών.


· Απώλεια θέσεων εργασίας για τους Έλληνες λιμενεργάτες, ριζικό χτύπημα των εργασιακών δικαιωμάτων τους , και εργασία πλέον με όρους και κανόνες που θα θυμίζουν ... Κίνα. Αυτό θα παρασύρει αντίστοιχες εξελίξεις και σε άλλους εργασιακούς κλάδους.


· Πολιτιστική καταστροφή και απώλεια κάθε εναπομείναντος στοιχείου Ελληνικότητας και Κινεζοποίηση περιοχών με ιδιαίτερη πολιτιστική και ιστορική παράδοση και όπως τα λιμάνια του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης και της Κρήτης.


Οι απεργίες και η αντίσταση των εργαζομένων, βρήκε αντιμέτωπες την «Ελληνική» «δικαιοσύνη» που τις έβγαλε παράνομες και καταχρηστικές , και την Ελληνική κυβέρνηση που χέρι-χέρι με τη διοίκηση του ΟΛΠ άσκησαν ψυχολογική βία στους εργαζόμενους και εξάντλησαν κάθε τρόπο καταστολής των κινητοποιήσεών τους.


Στο πλευρό της κυβέρνησης προβάλλοντας τις λογικές της υποταγής στο νεοταξικό μονόδρομο και η συνδικαλιστική γραφειοκρατία.


Ο αγώνας όμως δεν τέλειωσε με την υπογραφή των συμβάσεων , ο αγώνας τώρα αρχίζει !



- ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ , ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ , ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΩΝ , ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΜΙΑΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ.

- ΛΙΜΑΝΙΑ , ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ , ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ , ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΠΑΙΔΕΙΑ , ΥΓΕΙΑ , ΕΘΝΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ , ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΙΣ ΛΑΪΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ , ΠΟΥ ΘΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ , ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ , ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΣ.

- Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ - ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΕΡΓΑΤΗ!"

ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΑΥΡΟΣ ΚΡΙΝΟΣ

http://mavroskrinos.blogspot.com

Σάββατο, 13 Δεκεμβρίου 2008

ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ?


σημερα συμπληρωνεται 1 εβδομαδα απο τον τραγικο χαμο ενος 15χρονου
σημερα η καθημερινοτητα των μεγαλων ειναι σχεδον η ιδια.
σημερα η καθημερινοτητα των μικρων ειναι τελειως διαφορετικη
σημερα διαβασα οτι οι ευρωπαιοι ανησυχουν μηπως τα επεισοδια μεταφερθουν εκει.
σημερα οι 2 μπατσοι ειναι προφυλακισμενοι.
σημερα ο αλεξης κουγιας θα κανει παλι δηλωσεις.
σημερα τα πρωιναδικα εχουν εορταστικο κλιμα.
σημερα μετα απο μια εβδομαδα σκεφτομαι να παω μια βολτα στα εξαρχεια.
σημερα διαβασα για τις πορειες την εβδομαδα που ερχεται.
σημερα ο αλεξης και η αλεκα μπορει να ανταλαξουν δηλωσεις παλι.
σημερα μου ηρθε ο στιχος( πεφταν τα αστρα μες την λασπουρια) .
σημερα ο κ. μιχαλος θα βγει σε καποιο καναλι να πει για το ωραριο ?
σημερα 3 μαναδες κλαινε για τα παιδια τους. τα 2 ομως ειναι ζωντανα.
σημερα εγω ομως θα παω με την κορη μου για ψωνια.
σημερα ο κ. αναστασοπουλος θα κανει σχεδια επι χαρτου για το νεο λιμανι.
σημερα οι τραπεζες ειναι κλειστες την δευτερα ομως θα ανοιξουν κανονικα.
σημερα το συστημα επανερχεται σιγα σιγα στους ρυθμους του.
σημερα θυμαμαι τις δικες μας πορειες και αναρωτιεμαι λες να ηταν τα ιδια ματ που βαραγαν τους πιτσιρακαδες και εβγαλαν τα πιστολια ?

τελικα σημερα θυμομαστε ολο και λιγοτερο απο εχθες.

Τρίτη, 9 Δεκεμβρίου 2008




Κρατικός παράγοντας που είχε παρακολουθήσει απο κοντά την κυβερνητική ανικάνοτητα στις φωτιές που κατέστρεψαν τη χώρα το 2007, μου είχε πεί: «είναι τόσο ανίκανοι που είναι πολύ επικίνδυνοι. Και είναι ακόμη πιο επικίνδυνοι...

γιατί θέλουν να μείνουν πάση θυσία στην εξουσία. Παρακαλάω το Θεό να φύγουν ήρεμα, χωρίς να κάνουν μεγάλη ζημιά στη χώρα»

Η ζημιά έγινε. Χρειάστηκε μια δολοφονία Σάββατο βράδυ στα Εξάρχεια, συνέπεια του πνεύματος ασυδοσίας με το οποίο γαλουχήθηκε η αστυνομία τα προηγούμενα χρόνια, για να βρεθεί η χώρα στις φλόγες. Η σωρεία των λαθών που ακολούθησαν είναι τόσο μεγάλη, ώστε θα πρέπει να διδάσκεται στα Πανεπιστήμια, όταν καταφέρουν να ξαναλειτουργήσουν. Την Κυριακή το πρωί ανακοινώθηκε μια θεατρινίστικη "παραίτηση" των Παυλόπουλου- Χατζηφώτη που μάλλον έριξε λάδι στη φωτιά: το απόγευμα και το βράδυ της Κυριακής κάηκαν δεκάδες καταστήματα, κτίρια και αυτοκίνητα.

Φοβούμενη ότι ένας ακόμη διαδηλωτής-θύμα "μεμονωμένου περιστατικού" από τα ΜΑΤ θα την οδηγούσε σε πτώση, η κυβέρνηση είχε δώσει διαταγές στην αστυνομία να σκοτώνει τους πολίτες αλλά μετά τη παρέλευση της τετραετίας: μέσα δηλαδή από τους τόνους των καρκινογόνων χημικών που για πρώτη φορά έπεσαν πάνω στις ελληνικές πόλεις σε τόσο μεγάλες ποσότητες. Προς το παρόν, δεν έπρεπε να υπάρξουν άλλα θύματα.

Τη Δευτέρα το πρωί, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το μεγάλο της ατού. Ο ίδιος ο πρωθυπουργός απηύθηνε διάγγελμα στον ελληνικό λαό για την αποκατάσταση της ηρεμίας και γαλήνης: ίσως δεν υπάρχει στην παγκόσμια ιστορία άλλο πρωθυπουργικό διάγγελμα που να πέρασε τόσο απαρατήρητο. Σε λίγη ώρα ήρθαν τα μαντάτα: από το Αργοστόλι μέχρι τα Χανιά οι μαθητές εξεγείρονταν. Στο Βερολίνο είχε καταληφθεί το ελληνικό προξενείο, στο Λονδίνο κατέβαζαν την ελληνική σημαία, ακόμη και στην Πάφο της Κύπρου διαδήλωναν. Αστυνομικοί σταθμοί δέχονταν επιθέσεις σε όλη τη χώρα. Μέχρι και στην Καστοριά έγινε διαδήλωση, μάλλον η πρώτη μετά το τέλος του εμφυλίου πολέμου.

Το κυβερνητικό στρατόπεδο παρέλυσε σε τέτοιο βαθμό, ώστε ούτε την τόσο εξυπηρετική στην αρχειοθέτηση των σκανδάλων Δικαιοσύνη δεν ήταν σε θέση να διατάξει: τις ίδιες ώρες ο εισαγγελέας στη δίκη της ζαρντινιέρας πρότεινε να κηρυχθούν αθώοι 2 κατηγορούμενοι αστυνομικοί και οι άλλοι να πέσουν στα μαλακά. Το σκηνικό ήταν έτοιμο για όσα επακολούθησαν στο κέντρο της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης ή της Λάρισας μετά τις ειρηνικές διαδηλώσεις των κομμάτων της αριστεράς: τα κτίρια άρχισαν να καίγονται το ένα μετά το άλλο. Η κυβέρνηση έδωσε ομολογουμένως πρωτότυπη απάντηση: ανακοινώνωσε ότι ο πρωθυπουργός θα συναντούσε την επομένη τον πρόεδρο της Δημοκρατίας και μέχρι σήμερα, Τρίτη, το μεσημέρι τους πολιτικούς αρχηγούς.

Ηταν το σύνθημα για το γενικό πλιάτσικο: οι ενδιαφερόμενοι πήραν το μήνυμα ότι τουλάχιστον μέχρι την Τρίτη το μεσημέρι, η αστυνομία δεν επρόκειτο να επέμβει. Οργανωμένες συμμορίες που δεν είχαν καμία σχέση ούτε με τους κουκουλοφόρους ούτε και με διαδηλώσεις έσπασαν οποιοδήποτε κατάστημα έβρισκαν μπροστά τους, κλέβοντας από τηλεόράσεις μέχρι κόκα-κόλες. Ορισμένοι υποστήριξαν ότι επρόκειτο για κυβερνητικό σχέδιο ώστε να γυρίσει η κοινή γνώμη υπέρ του νόμου και της τάξης, αλλά δεν είναι αλήθεια: θα ήθελαν να το είχαν σχεδιάσει αλλά δεν είναι τόσο ικανοί.

Τις όποιες αμφιβολίες για το προηγούμενο θέμα ξεκαθάρισαν οι σουρεαλιστικές δηλώσεις του υπουργού Εσωτερικών μετά το τέλος της κυβερνητικής επιτροπής που συνεδρίαζε με την ησυχία της μέχρι τα μεσάνυχτα. Ενώ στην πρωτεύουσα επικρατούσε πλήρης αναρχία, ο κ.Παυλόπουλος ξεκαθάρισε ότι "η κυβέρνηση δεν μπορεί να ανεχθεί αυτά που συμβαίνουν" (!) χωρίς να αναγγείλει κανένα μέτρο! Σε μια νέα έκδοση της "ασύμμετρης απειλής" την περίοδο των πυρκαγιών του 2007, κάλεσε τους δημοσιογράφους να βρούν ποια συμφέροντα εξυπηρετούνται απο τις ταραχές και τις λεηλασίες. Και σε μια αποθέωση απογείωσης από την πραγματικότητα τόνισε ότι "άλλο η εικόνα και άλλο η πραγματικότητα", εννοώντας ότι οι ζημιές δεν είναι τόσο μεγάλες όσο παρουσιάζονται από τις τηλεοράσεις.

Ο κόσμος που θα δει σήμερα τη βομβαρδισμένη πόλη θα έχει διαφορετική γνώμη. Κανένα σενάριο συνομωσίας δεν μπορεί να σταθεί μπροστά στο σοκ από τις εικόνες της καταστροφής. Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση έχει αποτύχει στο στοιχειώδες καθήκον κάθε εξουσίας στον κόσμο, δηλαδή τη διαφύλαξη των περιουσιών των πολιτών της. Η ίδια πλέον αποτελεί ασύμμετρη απειλή.

Για να εκτονωθεί η κατάσταση, δεν φαίνεται να υπάρχει άλλη διέξοδος από την παραίτηση της κυβέρνησης και την προκήρυξη νέων εκλογών. Αυτό θα προτείνουν σήμερα τόσο ο Γ. Παπανδρέου όσο και ο Αλ. Τσίπρας. Ακόμη όμως κι αν η κυβέρνηση φύγει, σήμερα ή μετά τις διαδηλώσεις και τις ταραχές των επόμενων ημερών, αν μείνει κολλημένη στην καρέκλα, η κρίση θα συνεχίσει να υπάρχει. Τα κόμματα της αντιπολίτευσης αποτελούν και αυτά μέρος ενός συστήματος που έχει φτάσει στα όρια του και θα χρειαστεί να ξεπεράσουν τον ευατό τους, αν δεν θέλουν να βρεθούν στην ίδια μοίρα με τη σημερινή κυβέρνηση.

Γιατί ανεξάρτητα από τους κουκουλοφόρους, τις λεηλασίες και τα πλιάτσικα, η εξέγερση των νέων και των μαθητών σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας δείχνει ότι η δολοφονία του Αλέξη δεν ήταν παρά η σπίθα που έβαλε φωτιά σε ένα ολόκληρο βάλτο.

ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΟΥΛΟΓΛΟΥ

Κυριακή, 7 Δεκεμβρίου 2008

ΘΑ ΤΟΝ ΘΥΜΑΜΑΙ


εχθες το βραδυ ενας ανανδρος ψευτονταης αστυνομικος πυροβολησε στο ψαχνο ενα 15αχρονο αγορι στα εξαρχεια. εδειξε ετσι το θαρος του αλλα και την ψευτομαγκια του σε ενα παιδι απλα πυροβολοντας το ! εαν ειχε απεναντι του κανενα νονο της νυχτας που οπλοφορουσε ακομα θα ετρεχε βαστωντας το παντελονι του για να μην του φυγουν τα σκατα. δεν χρειαζεται να μπω στην λογικη απο που ηταν αυτο το παιδι ουτε να αναλυσω στο μυαλο μου την οικογενειακη του κατασταση. στον ψευτομαγκα ομως μπορω να σταθω
στον αστυνομικο που εκτελουσε τις εντολες της υπηρεσιας του σε μια απλη περιπολια που ειχε την απιστευτη μαγκια να βγαλει το οπλο γιατι ενιωσε οτι ετσι επιβεβαιωνε τον ρολο του, και δεν κινδυνευε στο ελαχιστο γιατι εαν κινδυνευε και το ενιωθε θα ετρεχε σαν κοτα στο περιπολικο και θα ζητουσε ενισχυσεις, αλλα δεν το εκανε προτιμησε να καθαρισει μονος του.
ο πρωθυπουργος με μια απλη ανακοινωση συμπαθειας και υποσχεσεων καθαρισε
η πολιτικοι της χωρας θα εχουν δουλεια για κανα 3ημερο στα παραθυρα και εμεις οι υπολοιποι μεχρι τα χριστουγεννα θα εχουμε ξεχασει τον αλεξη.

θα τον θυμομαστε μονο μεσα απο κανενα συνθημα σε κανενα τοιχο μεχρι να βαψουν και τον τοιχο.
αυτον τον μπατσο ομως δεν θα τον ξεχασω.

και την επομενη φορα που θα βρω μπροστα μου μπατσους να μου κλεινουν το δρομο θα φωναξω πρωτα το ονομα του πιτσιρικα και μετα τα αιτηματα μου.

καλο ταξιδι μικρε

Πέμπτη, 4 Δεκεμβρίου 2008

Το αναπτυξιακό πρόγραμμα της ΟΛΠ ΑΕ και οι θέσεις του Νίκου Αναστασόπουλου
3/12/2008

Το Marinews.gr δημοσιεύει όλη τη σημερινή τοποθέτηση του διευθύνοντος συμβούλου της ΟΛΠ ΑΕ, Νίκου Αναστασόπουλου, στη διάρκεια γεύματος εργασίας με τους δημοσιογράφους:

1. Σύμβαση Παραχώρησης Προβλητών ΙΙ & ΙΙΙ του ΣΕΜΠΟ.
§ Αντάλλαγμα συνολικό εκτιμώμενο βάση προσφοράς 4,3δισ.
§ Εγγυημένο αντάλλαγμα 3,4δισ. ή 664εκ. σε ΚΠΑ
§ Επενδύσεις 320εκ. από Cosco μέχρι τέλους 2015.
§ Άνω των 800 θέσεων εργασίας
§ Η Cosco αναλαμβάνει τον Οκτώβριο 2009
§ Περίοδος συγκατοίκησης 6+2 μήνες.
Με την παραχώρηση υλοποιείται η ανάπτυξη της συγκεκριμένης εμπορικής δραστηριότητας με νέα φορτία, σχεδόν τριπλασιασμό της δυναμικότητας μέσω υλοποίησης επενδύσεων ύψους άνω των €300εκ. μέχρι το 2015 που σε συνδυασμό με την υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος του ΟΛΠ θα επιτρέψει στο λιμάνι του Πειραιά να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα της Μεσογείου. Δημιουργούνται άνω των 800 νέων άμεσων θέσεων εργασίας χωρίς να μεταβάλλεται το υφιστάμενο εργασιακό καθεστώς. Ενισχύονται, η παραλιμενική βιομηχανία, όπως η ΝΕΖ, οι πρακτορεύσεις, οι προμήθειες που εκτιμάται ότι θα πραγματοποιούν πολλαπλάσιο ετήσιο όγκο εργασιών.

2. Απολογισμός 9μήνου 2008.
Στο ΣΕΜΠΟ, εμφανίζεται μείωση φορτίου κατά 70% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2007.

Ο αριθμός προσεγγίσεων πλοίων περιορίσθηκε στο 1/3 της αντίστοιχης περιόδου του 2007, τα Ε/Κ μεταφόρτωσης πρακτικά μηδενίστηκαν, ενώ μέρος των ΕΚ για την εγχώρια αγορά εξυπηρετούνται από τον Αστακό ή το Λαύριο.

Στο Σταθμό Αυτοκινήτων οι αρνητικές επιπτώσεις περιορίζονται σε περίπου 6.5% μείωση των κινήσεων έναντι του 9μήνου το 2007. Σε σύγκριση με το μέσο όρο κινήσεων του παρελθόντος έτους και την αναμενόμενη άνοδο των μεταφορτώσεων, η μείωση είναι μεγαλύτερη και αγγίζει περίπου το 20%.


3. Οικονομικά στοιχεία 9μήνου 2008.
§ Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας σημείωσε μείωση της τάξης του 37,47% και ανήλθε σε Ευρώ 78.878.598 έναντι Ευρώ 126.139.870 του αντιστοίχου τριμήνου του 2007.
§ Το ποσοστό μείωσης στο ΣΕΜΠΟ ανήλθε σε 59,63% έναντι του αντιστοίχου εννεαμήνου του 2007
§ Τα συνολικά έξοδα της περιόδου παρουσιάζουν μείωση κατά 20,56% και ανήλθαν σε Ευρώ 83.964.089 έναντι Ευρώ 105.688.162 της αντίστοιχης περιόδου του 2007. Η μείωση των αμοιβών του προσωπικού κατά 26,96%, συνέπεια των κινητοποιήσεων των εργαζομένων, συνετέλεσε κατά κύριο λόγο στην μείωση αυτή των εξόδων
§ Το καθαρό αποτέλεσμα προ φόρων ανέρχεται σε Ευρώ 923.489 έναντι Ευρώ 26.733.214 του αντίστοιχου εννεαμήνου του 2007, ενώ το αποτέλεσμα μετά από φόρους παρουσίασε ζημία που ανέρχεται σε Ευρώ 568.712, έναντι κερδών Ευρώ 19.983.544 της αντίστοιχης περιόδου του 2007.
§ Τα χρηματικά διαθέσιμα στις 30.9.2008 ανήλθαν σε Ευρώ 43.791.691 έναντι Ευρώ 49.007.142 στις 31.12.2007 και Ευρώ 43.219.055 στις 30.9.2007.

4. Απόψεις για Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη.
Ο ΟΛΠ στηρίζει τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη τόσο με τις επενδύσεις στη ΝΕΖ όσο και με τις επενδύσεις για τη συντήρηση των πλωτών δεξαμενών. Σε κάθε περίπτωση ο ΟΛΠ αποτελεί φορέα παροχής λιμενικών υπηρεσιών και ίσως η ανάληψη της λειτουργίας της ζώνης από εξειδικευμένο διαχειριστή να βελτιώσει τις υπάρχουσες συνθήκες.

5. Επενδυτικό πρόγραμμα 2009 – 2013. Μελλοντικοί στόχοι.
Ο προϋπολογισμός επενδύσεων του Οργανισμού για την 5ετία 2009-2013 διακρίνεται ανάλογα με τον τρόπο χρηματοδότησης & τον φορέα υλοποίησης, σε δύο ενότητες:
α) τον προϋπολογισμό δαπανών επενδύσεων της ΟΛΠ ΑΕ συνολικού ποσού €221,6 εκ. και
β) τα αυτοχρηματοδοτούμενα έργα που προγραμματίζονται να εκτελεσθούν με συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων ή έχουν ήδη ανατεθεί, εκτιμούμενου ύψους €537εκ., των οποίων ο χρονικός ορίζοντας υλοποίησης μπορεί να υπερβαίνει την εν λόγω 5ετία.

Αναφορικά με τον επιβατικό λιμένα περιλαμβάνεται συνολική δαπάνη 25,5 εκ. ευρώ, εκ των οποίων 11 εκ. αφορούν τα έργα εκβάθυνσης του κεντρικού λιμένα, 3 εκ. για την επέκταση & εξοπλισμό του επιβατικού σταθμού Κανέλλου προς εξυπηρέτηση της κρουαζιέρας, 7 εκ. για περιφερειακά έργα διακίνησης επιβατικού κοινού Κρουαζιέρας στο Παλατάκι και 4,5 εκ. προβλέπονται για την μετατροπή της πέτρινης αποθήκης σε επιβατικό σταθμό.

Επίσης σε σχέση με τον επισκευαστικό χώρο, προβλέπεται συνολική δαπάνη € 5.8 εκ. για την αναβάθμιση & εκσυγχρονισμό της ΝΕΖ καθώς και 1,8 εκ. για την αναβάθμιση των πλωτών δεξαμενών εκ των οποίων 1,5 εκ. αφορούν την μεγάλης κλίμακας επισκευή της μικρής πλωτής δεξαμενής, η οποία είναι απαραίτητη για την πιστοποίηση της λειτουργίας της από το νηογνώμονα. Το αντίστοιχο έργο για την μεγάλη πλωτή δεξαμενή ολοκληρώθηκε εντός του 2008, με κόστος σχεδόν 2.0 εκ.

Εντός του 2009 προγραμματίζεται η έναρξη των εργασιών για την κατασκευή νέων εγκαταστάσεων ΣΙΛΟ και την μετεγκατάσταση της εν λόγω δραστηριότητας εκτός του επιβατικού λιμένα. Το έργο είναι προϋπολογισμού 2,3 εκ. και σχεδιάζεται για δυναμικότητα διαχείρισης άνω των 16000 τόνων.

Πέραν των ανωτέρω επενδύσεων και στην κατεύθυνση της εκμετάλλευσης της ακίνητης περιουσίας, προγραμματίζονται μεσο-μακροπρόθεσμα, έργα με εκτιμούμενο ύψος επενδύσεων 130 εκ. περίπου.
Τα έργα αυτά αφορούν στην αξιοποίηση των παρακάτω κτιριακών συγκροτημάτων:
- της Παγόδας, που σήμερα φιλοξενεί την Εκθεσιακή δραστηριότητα του ΟΛΠ για την οποία υπάρχουν σχέδια αξιοποίησής της σε συνδυασμό με τρίτο σταθμό για την Κρουαζιέρα,
- του Καστρακίου, μετά την μετεγκατάσταση των υπηρεσιών του ΟΛΠ που λειτουργούν εκεί, για το οποίο υπάρχουν σχέδια ανάπτυξης ναυτιλιακού κέντρου με συγκροτήματα γραφείων αλλά και εμπορικών,
- την μετατροπή της πολυώροφης αποθήκης στο Κεντρικό λιμάνι σε σταθμό στάθμευσης αυτοκινήτων του επιβατικού κοινού.

Το ήμισυ και άνω των επενδυτικών δαπανών της 5ετίας μένει να χρηματοδοτηθεί με ίδια κεφάλαια της ΟΛΠ ΑΕ.

6. Επέκταση Προβλήτα Ι.
Τα έργα συνεχίζονται και ο ΟΛΠ έχει εξασφαλισμένα κεφάλαια για την υλοποίηση της επένδυσης.

Το μεγαλύτερο μέρος των επενδυτικών δαπανών, συνολικού ποσού 161 εκ., εκ των οποίων τα 42,5 εκ. αφορούν σε εκταμιεύσεις μέχρι τέλους του 2008 και τα υπόλοιπα 118,5 προβλέπονται να καταβληθούν την διετία 2009-2010.

Ήδη υπογράφηκαν οι συμβάσεις για το νέο Η/Μ εξοπλισμό που περιλαμβάνουν 4 Super Post Panamax & 3 Panamax, καθώς και σύστημα πυκνής στοιβασίας με 8 RMG και 4 RTG,

Για την υλοποίηση των επενδύσεων του μεγάλου έργου του Προβλήτα Ι προβλέπεται ότι το 50% θα καλυφθεί με δανεισμό από την ΕΤΕπ. Ήδη το πρώτο δάνειο, ύψους €35 εκ., η σύμβαση για το οποίο είχε υπογραφεί από τον Οκτώβριο του 2005 εκταμιεύθηκε στο τέλος Ιουλίου 2008 και είναι σε εξέλιξη οι ενέργειες για έγκριση ανάλογου, συμπληρωματικού ποσού, βάσει του αυξημένου πλέον μεγέθους του έργου.


7. Σιδηροδρομική σύνδεση με Θριάσιο Πεδίο.
Το έργο είναι χρηματοδοτούμενο από τον ΟΣΕ και υπολογίζεται να υπερβεί τα 4 εκ. Οι εργασίες είναι σε εξέλιξη από τον Σεπτέμβριο τρέχοντος έτους, οπότε αναμένεται μέχρι τέλους του 2008 να εκταμιευθεί ποσό ύψους 1,7 εκ. και τα υπόλοιπα 2,3 εκ. εντός του 2009.

8. Πρόταση για Τελωνεία.
Όλα τα τελωνεία θα πρέπει να συγκεντρωθούν σε ένα κτίριο που θα στεγάσει το Ε το ΣΤ της Ιχθυόσκαλας κλπ. Η πρόταση δεν είναι νέα έχει επαναλαφθεί πριν από δύο χρόνια. Με τον τρόπο και χώροι θα ελευθερωθούν και οι πελάτες θα εξυπηρετούνται ευκολότερα.


9. Υπογραφή σύμβασης για Νέο Εκθεσιακό – Συνεδριακό Κέντρο στο Παλατάκι.
§ Η κοινοπραξία βρίσκεται στο στάδιο σύνταξης υποβολής αίτησης αδειοδότησης.
§ Εγγυημένο αντάλλαγμα 2,5εκ. κατ’ έτος. Περίπου 99εκ. σε τρέχουσες τιμές ή 35εκ. σε ΚΠΑ
§ Εκτιμώμενη επένδυση 85εκ.


10. Μεταφορά αποθηκών και Δημοσίων Υπηρεσιών (εμπορευματικό κέντρο – logistics).
Η μεταφορά αποθηκών απαραίτητη για τη σιδηροδρομική σύνδεση. Παράλληλα οι Δημόσιες υπηρεσίες απαιτείται να βρίσκονται χωροταξικά κοντά στις αποθήκες ενώ είναι απαραίτητη και η βελτίωση των χώρων λειτουργίας που μόνο στους νέους χώρους μπορεί να επιτευχθεί.

11. Υλοποίηση σύμβασης για επέκταση – αναβάθμιση P-MIS.
Επένδυση περίπου 5εκ. μόνο για τον Προβλήτα Ι. Πέραν αυτού και με στόχο τον διαρκή εκσυγχρονισμό του ΟΛΠ, προϋπολογίζεται επιπλέον ποσό 1,8εκ. για συμπληρωματικό ηλεκτρονικό (hardware & software) & τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό καθώς και 2,0 εκ. για μελέτες έργων.

12. Μηχανοργάνωση και των δύο Car Terminal.
Ολοκληρώθηκε η μηχανοργάνωση αλλά οι χρήστες δεν ανταποκρίνονται ικανοποιητικά με αποτέλεσμα η πλήρη λειτουργία του συστήματος να μην έχει επιτευχθεί.

13. Ηλεκτρονικές πληρωμές.
Παρά την επέκταση του μέτρου σε συνεργασία και με άλλες τράπεζες οι χρήστες δεν εκμεταλλεύονται επαρκώς την υπηρεσία.

14. Ιστοσελίδα ΟΛΠ στο Internet. Προγράμματα εξυπηρέτησης πλοίων. Αντικειμενικοποίηση δραστηριοτήτων.
Στα πλαίσια της προωθούμενης ολοκλήρωσης της εγκατάστασης και λειτουργίας ηλεκτρονικών συστημάτων βάσεων δεδομένων διαδραστικής πληροφόρησης και με γνώμονα την συνεπή εξυπηρέτηση και πληροφόρηση των πελατών του, δημοσιεύεται σε καθημερινή βάση, κατόπιν απόφασης της Διοίκησης, το πρόγραμμα – καταστάσεις εξυπηρέτησης των πλοίων που αφορούν πάσης φύσεως και τομέα δραστηριότητα:
§ Δεξαμενές
§ ΝΕΖ
§ ΣΕΜΠΟ
§ Car Terminals
§ Κρουαζιερόπλοια

15. Αναπροσαρμογή τιμολογίων.
Ήδη ξεκίνησαν οι συζητήσεις με τους χρήστες. Πρόταση είναι το πάγωμα των τιμολογίων των δραστηριοτήτων που επλήγησαν από τις κινητοποιήσεις για ένα εξάμηνο. Στις λοιπές δραστηριότητες που δεν παρατηρούνται προβλήματα – Επιβατικό λιμάνι – γεγονός που αποδεικνύεται και από την αύξηση της διακίνησης θα τηρηθούν τα υπεσχημένα ή θα πραγματοποιηθεί αύξηση ΔΤΚ+1.

Σε κάθε περίπτωση όμως, ακόμη και αν στο δεύτερο εξάμηνο αποφασισθούν αυξήσεις από το ΔΣ ουσιαστικά θα πρόκειται για πάγωμα των τιμολογίων καθώς θα καλυφθούν μερικώς μόνο τα αυξημένα κόστη λόγω αυξήσεων μισθών ή/και πληθωρισμού που δεν νοείται να μη καλύψει ο Οργανισμός.


16. Αστακός
Το λιμάνι του Αστακού επωφελήθηκε τα μέγιστα από τις κινητοποιήσεις του Πειραιά. Εκμεταλλεύεται κρατικώς χρηματοδοτηθείσες υποδομές και παράλληλα λειτουργεί ως λιμάνι ενώ κατασκευάστηκε ως Βιομηχανική Ζώνη και δευτερευόντως ως λιμένας.




ΛΟΙΠΑ ΘΕΜΑΤΑ

Προσλήψεις
Νέες προσλήψεις προετοιμάζονται με στόχο τόσο τη πλήρη λειτουργία του ΟΛΠ χωρίς υπερωρίες καθώς και για την ανανέωση του προσωπικού. Οι υπάρχουσες θέσεις εργασίας είναι πλήρως εξασφαλισμένες και παράλληλα οι ανάγκες του Οργανισμού δημιουργούν νέες θέσεις. – Προβλήματα ΑΣΕΠ-

Παγκόσμια Οικονομική Κατάσταση
Ανέφικτο επί του παρόντος να γίνουν προβλέψεις καθώς τα δεδομένα είναι αλληλοσυγκρουόμενα. Ο ΟΛΠ κινδυνεύει κυρίως διότι θα είναι ακόμη δυσκολότερο να επανακάμψει το φορτίο μεταφόρτωσης που χάθηκε. Εκτιμήσεις ναυτιλιακών αναφέρονται σε περιορισμό των φορτίων για το μέλλον χωρίς επί του παρόντος να έχει φανεί αυτό στα αποτελέσματά τους. Ήδη διεθνείς Οργανισμοί εκτιμούν ότι η Κίνα θα διατηρήσει ρυθμό ανάπτυξης περίπου στο 9%.


Ευρύτερα Κινεζικά επενδυτικά σχέδια
Υπάρχει έντονη φημολογία για αγορά του κτιρίου Παπαστράτου και τη μετατροπή του σε βιοτεχνία.
1. Δεν αφορά τον ΟΛΠ η εν λόγω επένδυση και δεν σχετίζεται με την επένδυση στον ΠΙΙ & ΠΙΙΙ
2. H Cosco είναι ναυτιλιακή εταιρεία και λιμενικός διαχειριστής καθώς και κατασκευταστής connex. Δεν διαθέτει μεταποιητικές μονάδες.
3. Δημιουργούνται θέσεις εργασίας και αφορά μεταποίηση που αν γίνει θα γίνει με τους Κανόνες που εφαρμόζονται από το Κράτος.
4. Δεν υπάρχει πλεονέκτημα για τον επενδυτή πέρα από αυτό που έχει οποιαδήποτε βιοτεχνία που εισάγει από τη Κίνα.


Σχέσεις με εργαζόμενους. Εκτίμηση λήξης των κινητοποιήσεων.
Οι κινητοποιήσεις συνεχίζονται χωρίς ουσιαστικό έρεισμα και αφορά διαφορά πολιτικής ιδεολογίας χωρίς πραγματική επιχειρηματολογία. Εκτιμάται ότι μετά τη ψήφιση της Σύμβασης από τη Βουλή δεν θα υπάρχει και πρακτικά λόγος για τη συνέχιση των κινητοποιήσεων.

Ο ΟΛΠ εφαρμόζει τη υπάρχουσας νομοθεσία και άλλωστε δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά. Παρόλα αυτά στα πλαίσια της νομιμότητας η Διοίκηση έχει επανειλημένως καλέσει την Συνδικαλιστική Ηγεσία να θέσει αιτήματα που πιθανώς μπορούν να ικανοποιηθούν με την προϋπόθεση όμως ότι το λιμάνι επανέρχεται στη κανονική λειτουργία.


Απεργία Φορτηγών – Εξυπηρέτηση Αγοράς
Ο ΟΛΠ έχει εντείνει τις προσπάθειες για την βελτίωση εξυπηρέτησης των Φορτηγών. Ήδη εξυπηρετούνται άνω των 900 ΦΔΧ ημερησίως προς την Αγορά και υπάρχει αισθητή μείωση των Ε/Κ στο ΣΕΜΠΟ με μόλις πριν από 10 εργάσιμες ημέρες καθώς σήμερα τα κουτιά στο ΣΕΜΠΟ ανέρχονται σε 9500.

Παράλληλα ο ΟΛΠ συνέστησε ειδική υπηρεσία για την κατά προτεραιότητα εξυπηρέτηση εμπορευματοκιβωτίων που περιέχουν εποχιακά, ευπαθή, ιατρικό υλικό κλπ, εμπορεύματα, συντόνισε την κατ’ εξαίρεση προώθηση περισσοτέρων των 500 εμπορευματοκιβωτίων.

Ναυάγια
Μέχρι τώρα έχουν μετακινηθεί 35 ναυάγια αλλά έχουν απομείνει άλλα 9 τα οποία μάλλον δεν θα είναι εφικτή η απομάκρυνσή τους διότι είναι δεσμευμένα για διάφορες παραβάσεις από το Δημόσιο και λήγει το χρονικό περιθώριο που θέτει η Νομοθεσία.

CAR TERMINALS
Πρόθεση της Διοίκησης είναι η κατασκευή πολυώροφου μεταλικού χώρου απόθεσης έκτασης 50000τμ ή 3100 θέσεων στη Γ8/Γ9/Γ10 ώστε να εξυπηρετηθεί η αυξημένη ζήτηση για αυτοκίνητα μεταφόρτωσης. Η επένδυση εκτιμάται ότι απαιτεί χρόνο απόσβεσης περίπου 5 ετών.

Απομάκρυνση δεξαμενών πετρελαιοειδών
Ο ΟΛΠ θεωρεί ότι η απομάκρυνση των δεξαμενών πετρελαιοειδών είναι απαραίτητη από μια κατοικημένη περιοχή και σε αυτό το θέμα είναι αλληλέγγυος με τους τοπικούς φορείς.

Επιτροπή Ανταγωνισμού
Ο ΟΛΠ απέδειξε ότι δεν υπήρξε ουδέποτε κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης ή κάθετη σύμπραξη συνεπώς η απόφαση αναμένεται θετική.

Σύμβαση MSC
O ΟΛΠ επιθυμεί τη διατήρηση της μεγάλης αυτής ναυτιλιακής εταιρείας στον Πειραιά. Οπωσδήποτε οι κινητοποιήσεις έχουν δημιουργήσει σημαντικό πρόβλημα αλλά το επενδυτικό σχέδιο που υλοποιείται θα συμβάλλει στην επαναπροσέλκυση φορτίου μεταφόρτωσης


marinews


Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου 2008

Ωραία η συνέντευξη κύριε Διευθύνοντα......

Πολύ ωραία είπε το παραμύθι στους ναυτιλιακούς συντάκτες ο κυρ Νίκος..παραμύθι που του επέβαλαν οι καταστάσεις φυσικά να πει..για την ανάπτυξη του ΟΛΠ, για την προβλήτα Νο1 κλπ κλπ κλπ....Θυμόμαστε όλοι πως είχε παλιότερα καταθέσει το master plan του Λιμανιού με την ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό του προβλήτα 2 και την κατασκευή του 1, την αύξηση της χωρητικότητας σε TEUS και όλα αυτά τα ωραία και ρομαντικά...Με τις ΜΟΝΑΔΙΚΈΣ δυνατότητες που μπορούσε ο ΟΛΠ να εκμεταλλευτεί και να γίνει πράγματι στρατηγικής σημασίας οργανισμός για την χώρα και την Εθνική οικονομία. Σου ψαλίδισαν τα φτερά κυρ Νίκο μας..σου αφαίρεσαν το δικαίωμα να κουμαντάρεις το Λιμάνι όπως θα θέλες..να το αναπτύξεις όπως εσύ καλύτερα απ όλους που είχαν περάσει είχες οραματιστεί και σχεδιάσει...και όλα αυτά πήγαν περίπατο...Ο κάπτεν Γουέϊ σου πήρε τη δόξα..μέχρι και τον Καραμανλή "αδειάζει" στις ομιλίες του ότι και καλά από το 2006 είχε συμφωνηθεί τι επρόκειτο να γίνει με το Μεγάλο Λιμάνι ερήμην όλων μας......και εσύ τώρα κυρ Νίκο να προσπαθείς να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας...( όπως στη διαφήμιση του υπουργείου οικονομίας για την φορολογική συνείδηση) ....και όταν ήδη ο Βουλγαράκης με την off shore εταιρεία του έκλεβε το δημόσιο....όταν ΑΥΤΟΣ και η οικογένεια της κυράς του λυμαίνονταν το δημόσιο ...εσύ κυρ Νίκο μας ήσουνα στη δυσάρεστη θέση να υπερασπίζεσαι τις θέσεις του και τις θέσεις Καραμανλή.....πράγματι θα μείνετε όλοι στην ιστορία ...θα σας γράψουν και σας σε βιβλίο όπως αυτό που αφορά την παρουσία της COSCO στην Νάπολι ( Γόμορα εκδόσεις Πατάκη) για την ανικανότητα να διοικήσετε....Και η ανικανότητα δεν συνίσταται φυσικά στις δυνατότητες που έχετε κύριε Διευθύνοντα...αυτές είναι τεράστιες και ανεξάντλητες...συνίσταται στην πολιτική που σας έχουν επιβάλει....που σας έχουν επιβάλει οι άσχετοι με τα θέματα του Λιμανιού με προεξέχοντα τον Πρωθυπουργό που ΗΔΗ τον έχει ΑΔΕΙΑΣΕΙ ο πρόεδρος της COSCO ότι και καλά αυτό που συμφώνησαν το 2006 στην Κίνα ( το επαναλαμβάνω και πάλι..όχι τυχαία ) γίνεται σήμερα πραγματικότητα...Και όλοι ακόμα μιλάνε για διεθνή διαγωνισμό...και εμείς οι υπόλοιποι γελάμε μέσα στη θλίψη μας για όλα αυτά...Πίνεις το κλασικό ουζάκι σου όχι όμως όπως παλιά....αλλά τώρα πλέον το πίνεις και σε πίνει κυρ Νίκο...και μιλάς σε ναυτιλιακούς συντάκτες προσπαθώντας να αποδείξεις τα αυτονόητα...σε καταλαβαίνουμε όσοι σε ξέρουμε!!!!
Και καταθέτουμε και πρόταση: τα κάνανε σκατά σε όλους τους τομείς ΑΥΤΟΙ....ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΛΕΟΝ....ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ...ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ....ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ: ΝΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ....γιατί να έχουμε πλέον μεσάζοντες; τι χρειάζεται ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί; Να αναλάβουν κατ ευθείαν αυτοί που τους εξΥΠΗΡΕΤΟΥΝ να κυβερνήσουν αυτή τη χώρα....ΚΥΡΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟΙ...ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ δεν είναι απαραίτητο να είστε ΤΟΣΟ πολύ υπηρέτες...πηγαίνετε σπίτι να παίξετε play station και αφήστε αυτούς που κυβερνάνε να κάνουν τη δουλειά τους....είστε εντελώς ΑΝΙΚΑΝΟΙ (σε αντίθεση με το Κινέζικο κράτος και την Κινέζικη κυβέρνηση) H πρόταση τελικά και η λύση είναι μία να ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΩΡΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ....γιατί να έχουμε τους μεσάζοντες δηλαδή;;; υπάρχει λόγος;; έστω δώστε την κυβέρνηση στον Εφραίμ...καλύτερα θα τα καταφέρει...
Όσο για σένα κυρ Νίκο.....τις ευχές μας για την ονομαστική σου εορτή μεθαύριο