Τετάρτη, 19 Αυγούστου 2009

ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ ?

Ρεπορτάζ: Σάββας Ν. Αθανασίου: Σε λιγότερο από 45 ημέρες θα εγκατασταθούν στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς οι Κινέζοι της Cosco και για τον λόγο αυτό η διοίκηση του ΟΛΠ προετοιμάζεται να υποδεχθεί τους Κινέζους και τον ανταγωνισμό, δεδομένου ότι για πρώτη φορά στην ιστορία του Οργανισμού σε λίγους μήνες θα υπάρχουν δύο πάροχοι στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ κ. Νίκος Αναστασόπουλος, έχει θέσει σε ετοιμότητα όλο τον μηχανισμό του λιμένα, προκειμένου να απορροφήσει όσο είναι δυνατόν πιο γρήγορα τους κραδασμούς, που θα δημιιουργηθούν από την είσοδο της Cosco. Ο κ. Ν. Αναστασόπουλος, απαντώντας στο ερώτημα «ποιο θα είναι το χρονοδιάγραμμα που θα ακολουθηθεί από την 1η Οκτωβρίου, με την εγκατάσταση των Κινέζων» επισημαίνει ότι «η θυγατρική της Cosco Pacific, Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά - ΣΕΠ - θα αναλάβει τη διαχείριση της προβλήτας ΙΙ από τον Οκτώβριο απασχολώντας το σύνολο του προσωπικού του ΟΛΠ.

Σταδιακά, κατόπιν και της ολοκλήρωσης της προβλήτας Ι που παραμένει στον ΟΛΠ, το προσωπικό του ΟΛΠ θα απομακρύνεται και θα υποκαθίσταται από προσωπικό της Cosco. Η αποχώρηση θα πραγματοποιείται προοδευτικά από τις αρχές του 2010 και θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του ίδιου έτους, οπότε και η Cosco θα αναλάβει την πλήρη διαχείριση και λειτουργία των εργασιών της προβλήτας ΙΙ».

Η ΠΡΟΒΛΗΤΑ Ι

Για το πότε και πώς θα λειτουργήσει η προβλήτα Ι από τον ΟΛΠ και στο ερώτημα αν είναι ο ΟΛΠ έτοιμος για τον ανταγωνισμό, ο κ. Ν. Αναστασόπουλος τόνισε ότι η προβλήτα Ι, η οποία θα αρχίσει την πιλοτική λειτουργία το α' τρίμηνο του 2010, διαθέτει σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι της προβλήτας ΙΙ.
Κατ’ αρχήν είναι σχεδιασμένη με στόχο τη βέλτιστη λειτουργία κατά την εξυπηρέτηση πλοίων εμπορευματοκιβωτίων νέας γενιάς, με πλήρως καινούργιο εξοπλισμό, βυθίσματα 18 μ. που ελάχιστα λιμάνια στη Μεσόγειο διαθέτουν και τη δυνατότητα να εξυπηρετεί ταυτόχρονα πλοία mother και πλοία feeder και προσθέτει: «Παράλληλα, η Cosco από το 2010-2011, σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης θα πρέπει να πραγματοποιήσει έργα αναβάθμισης και συνεπώς δεν θα είναι σε θέση να λειτουργεί το σύνολο της υποδομής.

Μέχρι την ολοκλήρωση των έργων αναβάθμισης της προβλήτας ΙΙ, η προβλήτα Ι θα είναι το μόνο τερματικό στον Πειραιά που θα έχει τη δυνατότητα βάσει εξοπλισμού να εξυπηρετήσει τα πλοία νέας γενιάς με 4 γερανογέφυρες Super Post Panamax. Φυσικά, στο ανωτέρω χρονικό διάστημα και μέχρι τον Μάιο του 2010, ο ΟΛΠ θα πρέπει να έχει προχωρήσει στη δομική αναδιοργάνωση με τον εκσυγχρονισμό των κανονισμών του έτσι ώστε να βελτιωθεί η παραγωγικότητα και ανταγωνιστικότητά του.

Συνεπώς, ο συνδυασμός των χαρακτηριστικών της προβλήτας Ι, το χρονικό περιθώριο εξαιτίας των έργων αναβάθμισης της προβλήτας ΙΙ και η απαραίτητη δομική αναδιοργάνωση του ΟΛΠ θα του επιτρέψουν να ανταγωνιστεί τη ΣΕΠ».

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Απαντώντας στο ερώτημα «ποιο είναι το επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΛΠ συνολικά στο ευρύτερο λιμάνι», ο κ. Ν. Αναστασόπουλος τόνισε ότι «πρόσφατα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε τη χρηματοδότηση της πεζογέφυρας και των ντόκων στο κεντρικό λιμάνι. Σε ό,τι αφορά την πεζογέφυρα, η ΕΕ θεωρεί ότι δεν αποτελεί κρατική ενίσχυση, καθώς είναι υποδομή προσβάσιμη σε όλους τους χρήστες χωρίς οικονομικό όφελος για τον ΟΛΠ.

Η χρηματοδότηση των ντόκων της ακτοπλοΐας, σύμφωνα με την ΕΕ, αποτελεί κρατική ενίσχυση, η οποία είναι συμβατή με την ευρωπαϊκή αγορά, καθώς συνάδει με την ευρωπαϊκή πολιτική για τις μεταφορές συμβάλλοντας στη σύνδεση της νησιωτικής περιφέρειας με την ηπειρωτική χώρα και την ενίσχυση της σύνδεσης πλοίου και σταθερού μέσου τροχιάς» και συμπλήρωσε: «Η ΕΕ ξεκινά επίσημη έρευνα για τις υπόλοιπες αιτήσεις χρηματοδότησης του ΟΛΠ για την προβλήτα Ι και την προμήθεια λιμενικού εξοπλισμού, δύο υποθέσεις χρηματοδότησης για τις οποίες θεωρεί ότι αποτελούν κρατικές ενισχύσεις και πιθανώς να έχουν επιπτώσεις στον Κοινοτικό ανταγωνισμό και για τον λόγο αυτό πρέπει να ερευνηθούν περαιτέρω, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι απορρίφθηκαν ή ότι υπάρχει κάτι μεμπτό. Απλά είναι η προβλεπόμενη διαδικασία σε ανάλογες περιπτώσεις.

Η απόφαση για τα έργα για το επιβατικό λιμάνι είναι ιδιαίτερα θετική απόφαση, καθώς ο ΟΛΠ έχει ήδη αρχίσει να μελετά τον τρόπο που το επιβατικό λιμάνι θα συνεχίσει να είναι λειτουργικό την επόμενη δεκαετία. Η αύξηση επιβατών επιβάλλουν επενδύσεις σε ακτοπλοΐα και κρουαζιέρα και την επέκταση του λιμανιού στη Δραπετσώνα, διαφορετικά ο Πειραιάς θα γνωρίσει πρωτόγνωρες συνθήκες κορεσμού.
Για τον λόγο αυτό το νέο επενδυτικό πρόγραμμα της 10ετίας θα πρέπει να αναμορφωθεί και να προβλέψει ένα πολύ σημαντικό κονδύλι της τάξης του 400 -450 εκατ. για την επέκταση των υποδομών. Φυσικά η υλοποίηση του προγράμματος αυτού προϋποθέτει από σήμερα τη συντονισμένη δράση των συναρμόδιων υπουργείων για τη δρομολόγηση λύσης πολύπλοκων προβλημάτων που αφορούν στη βελτίωση της προσβασιμότητας, τη συνολική διαμόρφωση των νέων υποδομών και εξασφάλιση χρηματοδότησης».

Η εθελούσια έξοδος και το εκθεσιακό κέντρο

Αναφερόμενος ο κ. Ν. Αναστασόπουλος στα θέματα της εθελουσίας εξόδου στον ΟΛΠ, διευκρίνισε πως «οι προβλεπόμενες από τον σχετικό νόμο εγκρίσεις δεν πραγματοποιήθηκαν εντός του χρονικού περιθωρίου. Ο ΟΛΠ έχει ήδη ζητήσει παράταση μερικών μηνών, αφού ακόμη δεν έχουν εγκριθεί και φυσικά αυτό θα μεταθέσει τον προγραμματισμό».

Ο κ. Αναστασόπουλος στο ερώτημα γιατί καθυστερούν τα έργα στο εκθεσιακό κέντρο και στην «Παγόδα», απάντησε: «Το νέο εκθεσιακό κέντρο στο Παλατάκι, μία εκτιμώμενη επένδυση περίπου 80 εκατ. που αναλαμβάνεται εξ ολοκλήρου από τον ανάδοχο, είναι έργο πολυσύνθετο. Για παράδειγμα, σκεφτείτε τον όγκο οχημάτων και πεζών που θα πρέπει να εξυπηρετούνται ημερησίως. Για τον λόγο αυτό πραγματοποιούνται εκτεταμένες και εμπεριστατωμένες μελέτες διαχείρισης της κυκλοφορίας.

Με την ολοκλήρωση των μελετών αυτών, το θέμα σύντομα θα τεθεί υπόψη του ΔΣ του ΟΛΠ και θα κατατεθούν οι αιτήσεις για την οριστική άδεια περιβαλλοντικών επιπτώσεων και τη λήψη των υπόλοιπων αδειών. Εκτίμησή μας είναι ότι σύντομα το σύνολο των μελετών και εγκρίσεων θα ολοκληρωθούν και θα αρχίσει η κατασκευή».

Πηγή: Κέρδος 18/8/2009 07:15

Παρασκευή, 14 Αυγούστου 2009

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ



για να μην ξεχναμε

14 αυγουστου 1996

εχει μολις τελειωσει η κηδεια του τασου ισαακ και φιλοι και συγενεις κατευθυνονται στο οδοφραγμα της δερυνειας να αφησουν λιγα λουλουδια στο σημειο της δολοφονιας του.


φτανοντας βρισκουν στην αλλη πλευρα του συρματος τους γκριζους λυκους να χειρονομουν να πανηγυριζουν και τους κυανοκρανους να κοιτουν αταραχοι.

η κατασταση δεν αργει να ξεφυγει απο τον ελεγχο. η ιστορια επαναλαμβανεται για 2 φορα μεσα σε 3 ημερες και τα ειρηνευτικα στρατευματα ειναι για δευτερη φορα ανικανα να αντιδρασουν. ο πετροπολεμος γενικευεται και ξαφνικα μεσα απο το πληθος ξεχωριζει ενας νεαρος να τρεχει προς την νεκρη ζωνη.

ειναι ο σολωμος σολωμου. ξαδελφος του τασου ισαακ.


περναει το πρωτο συρμα με το τσιγαρο στο στομα και παλι ο στρατος των ηνωμενων εθνων " δεν τον βλεπει "


κατευθυνεται προς τον ιστο με την σημαια του ψευδοκρατους ενω οι φιλοι του του φωναζουν " που πας ρε μαλακα " " γυρνα ρε θα σου ριξουν "

" ελα εξω ρε μαλακα "


δεν ακουει κανεναν με το τσιγαρο στο στομα σκαρφαλωνει στον ιστο χαμογελωντας.

εκει ακουστηκε το μπαμ !


5 σφαιρες ειπαν μια στο προσωπο.

τον ειπαν τρελλο αλλα λενε οτι η τρελλα απο τον ηρωισμο απεχει μονο ενα βημα.


ενας απο αυους πουτ πυροβολησαν ηταν ο κεναν ακιν υπουργος γεωργιας του κατοχικου καθεστωτος.

Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2009

ΝΕΑ

Τρεις ναυτικοί του "NAVIGATOR OF SEAS" θετικοί στην γρίπη τύπου Α'. Αποβιβάστηικαν οι 3.658 επιβάτες του κρουαζιερόπλοιου


Μόνο οι τρεις από τους έξι ναυτικούς του με σημαία Μπαχαμών κρουαζιερόπλοιου "NAVIGATOR OF SEAS", βρέθηκαν από τους γιατρούς της Νομαρχίας Πειραιά θετικοί στην γρίπη τύπου Α, και παραμένουν σε "καραντίνα" στο ιατρείο του πλοίου, το οποίο και θα αποπλεύσει κανονικά το απόγευμα για το Κουσάντασι της Τουρκίας.

Στο μεταξύ...


πάντα με την άδεια των υγειονομικών υπηρεσιών του Πειραιά, επετράπη η αποβίβαση των 3.658 επιβατών του κρουαζιερόπλοιου, καθώς και όσων ναυτικών ήθελαν να επισκεφθούν την Αθήνα και τον Πειραιά.

Το ξένο κρουαζιερόπλοιο, που είναι από τα μεγαλύτερα του κόσμου είχε καταπλεύσει νωρίς το πρωί στην Ακτή Ξαβερίου, προερχόμενο από την Ιταλία.

ΤΡΩΚΤΙΚΟ.

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2009

ερχεται ?

Τρίτη, 11 Αύγουστος 2009
Πιθανά κρούσματα γρίπης σε κρουαζιερόπλοιο με προορισμό τον Πειραιά


Εξι πιθανά κρούσματα της γρίπης τύπου Α' αναφέρθηκαν μεταξύ των επιβαινόντων στο κρουαζιερόπλοιο "Νavigator of Seas", σημαίας Μπαχάμες, το οποίο αναμένεται να καταπλεύσει στον Πειραιά τις πρωινές ώρες την Τετάρτη (12/8), προερχόμενο από τη Μεσίνα της Ιταλίας.




ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΩΚΤΙΚΟ !

Πέμπτη, 6 Αυγούστου 2009

απο την μια παροχες και απο την αλλη λουκετα. δεν σας φοβομαστε θα γραφουμε την αποψη μας ξεκαθαρα !


Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ TROKTIKO...ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ,ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ....

Το σημερινό μας λουκέτο το αφιερώνουμε σε όλους τους πολίτες που υποφέρουν από την αδίστακτη διαπλοκή των ΜΜΕ και της πολιτικής. Ορισμένοι μαφιόζοι και γκάγκστερ με μυθική περιουσία εξουσιάζουν σήμερα τη χώρα έχοντας υπό τις διαταγές τους την πολιτική εξουσία.

Οι λούμπεν της καπιταλιστικής τάξης έχουν όνομα και επώνυμο. Έχουν Πόρσε Καγιέν και είναι εκδότες, υπουργοί και βουλευτές. Διαθέτουν επιρροή στον χώρο των μέσων μαζικής επικοινωνίας με τις εφημερίδες και τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, τον τραπεζικό χώρο. Για να κλείσουν το troktiko ακολούθησαν μεθόδους γκαγκστερικής μαφίας. Κατέθεσαν μηνύσεις εν κρυπτώ (Μάκης Τριανταφυλλόπουλος και ο φίλος των Γερμανών του ALPHA Β.Παπαδρόσος) ενώ εδώ και λίγες ημέρες αναρτήθηκαν και απειλητικά σχόλια από τον γνωστό εκπρόσωπο της χλιδής και της μεγαλοαστικής τάξης της Εκάλης. Σήμερα πήγε για πρώτη φορά στο γραφείο του μετά από τις διακοπές γεμάτος χαρά ΠΡΙΝ κλείσει το troktiko. Το γνώριζε και είναι σαφές. Ο δημοκράτης-δημοσιογράφος που ξεμπροστάστηκε από τους bloggers. Η δημοκρατική του ευαισθησία είναι τέτοια που καταφεύγει σε άθλιες μεθόδους για να κλείσει blogs. Δεν είμαστε οι πρώτοι. Όπως έλεγε στην τηλεόραση ότι ξήλωσαν τα γαλόνια του πατέρα του επί χούντας, ενήργησε και ο ίδιος. Με τις μεθόδους της επταετίας. Συκοφαντία, μηνύσεις και παρασκήνιο. Κάποιοι άλλοι με "πρακτόρισσες" συζύγους στην ΕΥΠ και οι ίδιοι να δημιουργούν την επικαιρότητα έχοντας την δυνατότητα να παίρνουν ...χαφιεδίστικες πληροφορίες.
Οι λόγοι "εθνικής ασφάλειας" δεν επιτρέπουν να βγει το troktiko στον ...αέρα. Ένα οργανωμένο σχέδιο μιας ξεπερασμένης εποχής αφού τα troktika θα τους σαρώσουν πολύ σύντομα.

Οι συνεχείς μας αναφορές στα σκάνδαλα και την χλιδή υπουργών όπως και στην συγκάλυψη του υπουργού Οικονομικών Γ.Παπαθανασίου και τα εικονικά τιμολόγια στην υπόθεση Κουρή, οι επιθέσεις με στοιχεία στον Μάκη Τ, το ξεγύμνωμα του υποστηριχτή της Σαηεντολογίας Κ.Γαβρά αλλά και οι θέσεις μας για την ΜΗΔΕΝΙΚΗ εξωτερική πολιτική στο Τουρκικό είναι οι λόγοι που το troktiko δεν είναι αρεστό.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ...

http://prezatv.blogspot.com/2009/08/troktiko_06.html

ΜΑΛΛΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΘΑ ΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΛΟΥΚΕΤΑ....