Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου 2010

ΑΠΕΡΓΙΑ 24-2-2010


Τα Διοικητικά Συμβούλια της Ένωσης Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών και του Συνδέσμου Εποπτών και Αρχιεργατών ΟΛΠ, αποφάσισαν την συμμετοχή μας στην 24ωρη Γενική Απεργία που προκήρυξε η Γ.Σ.Ε.Ε. την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου καθώς και στην απεργιακή συγκέντρωση στο Πεδίο του Άρεως στις 11 πμ.

«Ενισχύουμε το αγωνιστικό πλαίσιο του συνδικαλιστικού κινήματος και ενώνουμε τη φωνή μας με όλους τους εργαζόμενους για :
- ουσιαστικές αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις,
- στήριξη της δημόσιας κοινωνικής ασφάλισης με πλήρη ασφαλιστικά δικαιώματα,
- μέτρα για την αντιμετώπιση της ανεργίας,
- κατάργηση των επισφαλών σχέσεων εργασίας,
- δίκαιο φορολογικό σύστημα,
- αποτροπή των ιδιωτικοποιήσεων,
- διεύρυνση των κοινωνικών δικαιωμάτων» τονίζουν σε ανακοίνωσή τους και προσθέτουν:

«Παλεύουμε στον χώρο μας για την σύναψη ικανοποιητικής συλλογικής σύμβασης, την εφαρμογή του Πρακτικού Συμφωνίας που υπογράψαμε με τη Διοίκηση του ΟΛΠ και διασφάλιση των θέσεων εργασίας μας».

Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2010

ΟΛΠ-Cosco: Συμφωνία τέλη Μαρτίου και…βλέπουμε


Σε μάκρος τραβάνε, όπως όλα δείχνουν, οι διαπραγματεύσεις μεταξύ OΛΠ και ΣΕΠ - Cosco για την υπογραφή των τριών ιδιωτικών συμφωνητικών.


Ενώ αρχικά όλοι υπολόγιζαν ότι οι δύο πλευρές θα έδιναν τα χέρια μέχρι τα μέσα - το αργότερο τέλη - Φεβρουαρίου, νέες πληροφορίες θέλουν οι συζητήσεις να πηγαίνουν τέλος Μαρτίου και …βλέπουμε.

Σύμφωνα πάντοτε με τις ίδιες πληροφορίες έχει βρεθεί η χρυσή τομή σε ορισμένα θέματα ενώ σε άλλα όχι ακόμη.


Το σκεπτικό των Κινέζων πάντως είναι ότι «θέλουμε να δουλεύει καλά το λιμάνι του Πειραιά, άρα και ο ΟΛΠ. Αν έχει πρόβλημα ο διπλανός μας τότε θα έχουμε και εμείς αφού θα επηρεάζει τη γενικότερη εικόνα του λιμανιού».


Τα τρία συμφωνητικά αφορούν:


- Το συμβόλαιο που θέλει ο ΟΛΠ από την Cosco για την προβλήτα Ι για την επόμενη τετραετία, ώσπου δηλαδή να τελειώσουν τα έργα εκσυγχρονισμού του προβλήτα ΙΙ που διαχειρίζεται η Cosco.


Η συμφωνία αυτή αφενός εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα της προβλήτας Ι του ΟΛΠ και αφετέρου συμφέρει και την Cosco εφόσον βέβαια εξασφαλίσει φορτία και από άλλες εταιρείες για την προβλήτα ΙΙ.


- Την υπεργολαβία του ΟΛΠ σε ένα κομμάτι της προβλήτας ΙΙ. Αυτό σημαίνει ότι ένας αριθμός εργαζομένων του ΟΛΠ θα εργαστεί στις φορτοεκφορτώσεις στην προβλήτα ΙΙ για λογαριασμό της Cosco.
Αρχικά συμφέρει και την Cosco η οποία δεν θα χρειαστεί να προσλάβει άμεσα εργαζόμενους. Το θέμα βέβαια είναι εάν θα δεχτούν οι Κινέζοι να πληρώνει τους μισθούς των εργαζομένων στον ΟΛΠ, οι οποίοι θεωρούνται υψηλοί.


- Το overflow φορτίο. Πρόκειται για το φορτίο που δεν μπορεί να εξυπηρετήσει άμεσα η μια από τις δύο εταιρείες και το παραχωρεί στην άλλη. Πρόκειται για παγκόσμια πρακτική στο κλάδο των Σταθμών Εμπορευματοκιβωτίων. Στην περίπτωσή μας θα απαιτηθεί συνεργασία των δύο εταιρειών και στους αποθηκευτικούς χώρους.


- Παράταση της παραμονής μερίδας των εργαζομένων του ΟΛΠ στην προβλήτα ΙΙ, μέχρι να είναι επιχειρησιακά απόλυτα έτοιμη η προβλήτα Ι που θα διαχειρίζεται ο ΟΛΠ. 





marinews

Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2010

ΡΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ?????

Συνάντηση Γ. Πλακιωτάκη με τον εκπρόσωπο της Cosco
Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2010



Ο Τομεάρχης Εμπορικής Ναυτιλίας και βουλευτής Λασιθίου κ. Γιάννης Πλακιωτάκης συνοδευόμενος από τον πρώην Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ο.Λ.Π κ. Νίκο Αναστασόπουλο, συναντήθηκε χτες το απόγευμα με τον επικεφαλής της Cosco στην Ελλάδα, Cpt Li, καθώς και το Γενικό Διευθυντή κ. Άγγελο Καρακώστα.

Κύριοι θεματικοί άξονες της συζήτησης υπήρξαν η πορεία υλοποίησης της σύμβασης, ο προγραμματισμός έναρξης των έργων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙ και οι εν εξελίξει συμφωνίες ΟΛΠ και ΣΕΠ σχετικά με τον τρόπο συνεργασίας των δύο προβλητών.

Στη δήλωσή του ο κ. Πλακιωτάκης τόνισε ότι:

«Ήταν μια ενδιαφέρουσα και ιδιαίτερα κατατοπιστική συνάντηση. Εξετάστηκε η πορεία υλοποίησης της πλέον επωφελούς για το Ελληνικό Δημόσιο σύμβασης, η οποία δεν αλλάζει, παρά τα όσα κατά καιρούς έχουν αναφερθεί. Προτεραιότητα είναι η συνέχισή της χωρίς προσκόμματα. Μάλιστα ενημερώθηκα ότι στο προσεχές μέλλον πρόκειται να πραγματοποιηθεί επίσκεψη του Προέδρου της Cosco Cpt Wei στην Ελλάδα».

marinews.gr

Σάββατο, 6 Φεβρουαρίου 2010

φοβου τους κινεζους και δωρα φεροντας !



Έντυπη Έκδοση

Mr. Cosco: Για χάρη του Πειραιά ξεχνάω την Ευρώπη







«Αφετε τους επενδυτές ελθείν προς εμέ», λέει το μεγάλο αφεντικό της Cosco Γουέι Τζιαν Φου παγκοσμίως γνωστός ως «κάπτεν Γουέι». Ερχεται στην Αθήνα με προτάσεις για μεγάλες επενδύσεις και όχι με... κινέζικα φαναράκια!
Εις μάτην οι μαγαζάτορες του Πειραιά περίμεναν να κάνουν πάρτι εκείνη την ημέρα. Κάποιοι λίγοι από τους ενοίκους του θαλάσσιου μεγαθήριου πετάχτηκαν να δουν την Ακρόπολη ψωνίζοντας τσολιαδάκια, οι υπόλοιποι έριξαν μια ματιά από τα παράθυρα στην άχρωμη πόλη και γευμάτισαν στα πολυτελή ρεστοράν του πλοίου, ενώ το ίδιο βράδυ το πλωτό παλάτι σήκωσε άγκυρες και τράβηξε για το Αιγαίο.

Αυτό συμβαίνει κάθε μέρα στον Πειραιά. Πολυτελή κρουαζιερόπλοια με πλούσιους (κατά τεκμήριο) επιβάτες ρίχνουν κάβο, κάθονται λίγες ώρες και... δρόμο.

Ο «μπαμπούλας» του καμποτάζ -πρόκειται για το θεσμικό πλαίσιο που δημιουργήθηκε πριν από χρόνια για να προστατεύσει τα συμφέροντα της ελληνόκτητης ναυτιλίας και των εγχώριων πληρωμάτων απέναντι στους πολυεθνικούς κολοσσούς της κρουαζιέρας- κρατάει μακριά από το λιμάνι την πλέον προσοδοφόρα τουριστική δραστηριότητα, με αποτέλεσμα η ελληνική οικονομία να στερείται όπως υπολογίζεται πάνω από 500 εκατ. ευρώ ετησίως από τον κλάδο της κρουαζιέρας.

Κι όμως, παρά το γεγονός ότι ο Πειραιάς στερείται του προνομίου να εξελιχθεί σε μοναδικό και περίοπτο κέντρο κρουαζιέρας εξαιτίας του καμποτάζ -αφού δεν επιτρέπεται να γίνει αφετηρία και τερματισμός θαλάσσιων εκδρομών με κρουαζιερόπλοια, σε αντίθεση με άλλα λιμάνια της Τουρκίας, της Κροατίας κ.ο.κ.-, η Ελλάδα έχει αναδειχτεί στον δεύτερο πιο αγαπημένο προορισμό κρουαζιέρας μετά την Ιταλία!

Μέσα στο 2008 εκτιμάται ότι προσέγγισαν τα ελληνικά λιμάνια πάνω από 4,3 εκατ. επισκέπτες. Εύκολα μπορεί να φανταστεί κανείς πόσα θα ήταν τα οφέλη για την πόλη του Πειραιά, αν όλοι αυτοί οι επισκέπτες -που σύμφωνα με τις σχετικές μελέτες ξοδεύει ο καθένας τους πάνω από 100 ευρώ σε κάθε του αποβίβαση σε μεγάλο λιμάνι- μπορούσαν να ανακαλύψουν τα στέκια του Πειραιά και να απολαύσουν δίχως άγχος την κουλτούρα και τον πολιτισμό του επίνειου της Αθήνας και τη ζωή της πρωτεύουσας...

Κάτι, όμως, δείχνει να αλλάζει στα σοβαρά στη συναλλαγματική πηγή της κρουαζιέρας και στις προθέσεις της σημερινής κυβέρνησης, καθώς οι φορείς του τουρισμού αλλά και η οικονομία το απαιτούν.

«Κάβο» στα κρουαζιερόπλοια

Τόσο η υπουργός Οικονομίας και Ναυτιλίας Λούκα Κατσέλη όσο και ο επικεφαλής του ΟΛΠ Γιώργος Ανωμερίτης έχουν βάλει τις μηχανές να δουλεύουν στο φουλ ώστε να πιάσουν επιτέλους «κάβο» στον Πειραιά τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια για να τονωθεί ο πάσχων τουρισμός της Αθήνας και η οικονομία στο σύνολό της.

Η υπουργός έχει καταστήσει σαφές ότι θα κινηθεί δυναμικά στο θέμα της κρουαζιέρας, έχοντας πυκνώσει τις διερευνητικές επαφές με τα εφοπλιστικά λόμπι, ενώ ο κ. Ανωμερίτης κινείται μεθοδικά προετοιμάζοντας μια επενδυτική και αναπτυξιακή «έκρηξη» στο λιμάνι του Πειραιά, στην υλοποίηση της οποίας θέλει να έχει συμμάχους τόσο τους εργαζόμενους ναυτικούς όσο και τους άλλους φορείς της πόλης.

Από το ίδιο κατάστρωμα του «Splendida» στα μέσα Ιανουαρίου η κ. Κατσέλη διεμήνυσε τη σταθερή πρόθεση της κυβέρνησης να καταστήσει τον Πειραιά πόλο κρουαζιέρας.

Ηδη στο γραφείο τού κ. Ανωμερίτη έχουν στοιβαχτεί φάκελοι του Δήμου Πειραιά με συγκεκριμένες αναπτυξιακές προτάσεις για την πόλη (εμπορικά κέντρα, μουσεία, εστίες αναψυχής και πολιτισμού) ενώ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ έχει δρομολογήσει σχέδια για τη δημιουργία ενός «μονορέιλ» -δηλαδή ενός εναέριου τρένου- που θα ενώνει απ' άκρη σ' άκρη το λιμάνι, εξυπηρετώντας πλήθος επιβατών και τουριστών.

-«Πρόκειται για μια εξαιρετικά φθηνή και καθ' όλα εφικτή λύση», λέει ο κ. Ανωμερίτης ενώ έντονο ενδιαφέρον για την υλοποίησή της έχουν δείξει ήδη αμερικανικοί και άλλοι όμιλοι!

Την επενδυτική προσοχή τους στρέφουν προς το λιμάνι και πολλοί εφοπλιστές που διαθέτουν τεράστια ρευστότητα και ψάχνουν με το φανάρι σοβαρές προτάσεις, ενώ οι Κινέζοι δεν δείχνουν να ικανοποιούνται μόνο με την προβλήτα της COSCO.

Ο ίδιος ο «κάπτεν Γουέι» -ο Γουέι Τζιαν Φου, το μεγάλο αφεντικό της COSCO και τρίτος στην κινεζική ιεραρχία- που αναμένεται σε λίγες ημέρες στην Αθήνα για υψηλές επαφές με κυβέρνηση και επιχειρηματίες φέρεται να έχει δηλώσει «δώστε μου το λιμάνι του Πειραιά για να κάνω επενδύσεις και να αναπτύξω την κρουαζιέρα και εγκαταλείπω όλα τα λιμάνια της Ευρώπης»!...*

Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου 2010

ΑΚΟΥΣ ΚΑΠΕΤΑΝ ΓΙΩΡΓΟ ?


ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ COSCO......


ΕΡΧΕΤΑΙ-ΕΡΧΕΤΑΙ
ΛΕΕΙ, ΤΟ ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΥΛΙ,
ΤΕΛΗ
ΤΟΥ ΜΗΝΑ
Ο ΚΑΠΤΕΝ ΓΟΥΕΙ ΤΖΙΑΦΟΥ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ COSCO,
ΚΑΛΕ.
ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΩΣ LEEI Ο ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ
ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΜΑΣ
ΟΛΟΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ
ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
ΜΑΖΙ ΤΟΥ.
ΓΙΑΤΙ, ΛΕΕΙ Ο ΚΙΝΕΖΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΠΟΥ ΤΥΓΧΑΝΕΙ
ΚΑΙ ΑΝΩΤΑΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ
ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ ΚΚΚ
ΚΟΜΙΖΕΙ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΜΑΣ,
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΜΑΥΡΑ ΤΗΣ
ΤΑ ΧΑΛΙΑ.
ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΔΕΙ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ
ΛΕΓΟΜΕΝΑ
ΤΟΥ ΙΠΤΑΜΕΝΟΥ
ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ,ΤΟΝ ΚΑΡΟΛΟ
ΤΟΝ ΘΟΔΩΡΟ,ΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ΤΟΥ ΟΛΠ
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΔΥΟ-ΤΡΕΙΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ
ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ.
ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ.
ΒΛΕΠΕΤΕ, Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ
ΔΕΞΙΑ.

αναδημοσιευση απο τους πειρατικους
θα μεταφερουμε τις ευχες τους στον συναδελφο μας