Κυριακή, 30 Δεκεμβρίου 2012

COSCO.Μετά την προβλήτα, τις φοροαπαλλαγές,τα εργασιακά και τον σιδηρόδρομο, θέλει & στρατιωτικό αεροδρόμιο!

 

 




Οι προσφορές στους Κινέζους «επενδυτές» συνεχίζονται. Όχι στην COSCO, δεν έφτανε η λεόντειος σύμβαση παραχώρησης της Προβλήτας. Ούτε τα στραβά μάτια που κάνει η Ελληνική κυβέρνηση στην καταστρατήγηση κάθε έννοιας εργασιακής νομιμότητας στους χώρους εργασίας της.
Ούτε βέβαια της φτάνουν οι αναρίθμητες φοροαπαλλαγές της. Το θεωρεί δεδομένο,ως νεοαποικιοκρατική δύναμη.
Πόσο μάλλον να ιδρώσει το αυτί κανενός από το ρεπορτάζ που έκανε το τηλεοπτικό κανάλι του Ευρωκοινοβουλίου σχετικά με τον πιθανό συσχετισμό κινέζικου παραεμπορίου και της διακίνησης των εμπορευματοκιβωτίων.
Η πλειοδοσία στις ορέξεις των Κινέζων συνεχίζεται με την προσφορά δικτύου σιδηροδρόμου 12 χιλιομέτρων,αλλα και με το ενδεχόμενο παραχώρησης ενός στρατιωτικού αεροδρομίου!
Διαβάζαμε τους τελευταίους μήνες ότι η τρικομματική κυβέρνηση, σκέφτεται να παραχωρήσει τα στρατιωτικά μας αεροδρόμια σε ιδιώτες, στο πλαισιο του ξεπουλήματος κάθε υποδομής.
Τώρα όμως μαθαίνουμε ότι σχεδιάζεται ένας τρόπος να χαριστεί ένα δημόσιο, στρατιωτικό αεροδρόμιο σε μια εταιρεία, αφού πρώτα το επισκευάσουμε και το τροποποιήσουμε εμείς, κατά πως μας ζητηθεί.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Γ.Πεχλιβανίδη, η Cosco εδώ και έναν χρόνο ζητάει το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Ελευσίνας. 'Οσο εξωφρενικό και αν ακούγεται, το αίτημα συζητήθηκε και, ευτυχώς, αποκλείσθηκε.
Η Κινέζικη πολυεθνική επανήλθε ζητώντας να της παραχωρηθεί το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Πάχης Μεγάρων,στο οποίο ζήτησε επίσης να γίνουν τροποποιήσεις για τα αεροπλάνα της εταιρείας.
Οι «επενδυτές» όμως δεν θέλουν να…επενδύσουν στις αλλαγές των εγκαταστάσεων αλλα έφτιαξαν την λίστα των τροποποιήσεων και ζήτησαν να τις χρηματοδοτήσει πλήρως το Ελληνικό Κράτος.
Στο αεροδρόμιο της Πάχης, έχουν ξεκινήσει ήδη έργα, καθώς ολοκληρώθηκαν οι νέοι τροχόδρομοι και ο νέος πύργος ελέγχου.
Οπότε σκεφτόμαστε σοβαρά να επανασχεδιάσουμε, να φτιάξουμε και να χαρίσουμε ένα στρατιωτικό αεροδρόμιο σε μια πολυεθνική;
Προφανώς, κοντεύουμε να ξεχάσουμε την διαφορά των όρων «επένδυση» και «πλιάτσικο».
 
 

Παρασκευή, 28 Δεκεμβρίου 2012

ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΩΝ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΟΠΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
Πειραιάς,28.12.12
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Ένωση Λιμενεργατών και ο Σύνδεσμος Εποπτών-Αρχιεργατών ΟΛΠ μετά από την ανακοίνωση του σχεδίου νόμου από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου για μια σειρά σοβαρών θεμάτων, έχουμε να σημειώσουμε τα εξής, ειδικά στο Κεφάλαιο Θ που αφορά το Λιμενικό Σύστημα:
· Διαπιστώνουμε ότι έχει μοναδικό στόχο την ιδιωτικοποίηση - παραχώρηση των λιμανιών και των εγκαταστάσεων χωρίς να εξασφαλίζεται το δημόσιο συμφέρον, στα πλαίσια του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας

· Ανατρέπει, καταργεί και απορρυθμίζει τις υφιστάμενες εργασιακές σχέσεις και παρεμβαίνει αρνητικά για τους εργαζόμενους ενώ απουσιάζει εντελώς η έννοια της συλλογικής εκπροσώπησης τόσο για τους λιμενεργάτες και τους εργαζόμενους στα λιμάνια όσο και για τους ναυτεργάτες.
· Η ΡΑΛ δεν είναι αυτόνομη - ανεξάρτητη,εφόσον υπάγεται απευθείας στον Υπουργό Ν.Α., ενώ δεν ρυθμίζει εργασιακές σχέσεις και δεν διαφαίνεται από τη σύσταση της η προστασία του δημοσίου συμφέροντος των λιμανιών
· Η ΕΣΑΛ αποτελεί επίσης όργανο του Υπουργού Ν.Α. χωρίς ουσιαστικές αναπτυξιακές αρμοδιότητες
· Ο Υπουργός Ν.Α. συγκεντρώνει όλες εκείνες τις εξουσίες για τη διευκόλυνση των ιδιωτικοποιήσεων και την εξυπηρέτηση ιδιωτικών μονοπωλιακών πρακτικών
· Οι αλλαγές που αναφέρονται στα μικρότερα λιμάνια δημιουργούν προϋποθέσεις εγκατάστασης ιδιωτικών μονοπωλίων με αρνητικές επιπτώσεις στις τοπικές κοινωνίες
Ζητάμε την απόσυρση του νομοσχεδίου και την έναρξη ουσιαστικού και πραγματικού διαλόγου,στον οποίο δηλώνουμε ότι θέλουμε να συμμετέχουμε, με γνώμονα τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος, των θέσεων των εργαζομένων και των εργασιακών σχέσεων.



Ευτυχώς ο πρώην που πριν 2 χρόνια τέτοιες μέρες έτρεχε πανικόβλητος να μαζέψει ένσημα να φύγει άφησε πίσω του λεβέντες και καραμπουζουκλήδες για να πέσουν μαζί μας στη θάλασσα.

Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου 2012

«Τσουνάμι» ανατροπών στα λιμάνια μέσα στο 2013


«Τσουνάμι» ανατροπών έρχεται μέσα στο 2013 στα εργασιακά στα λιμάνια, για τα οποία μέχρι τον Ιούνιο θα πρέπει να έχουν ξεκινήσει οι παραχωρήσεις δραστηριοτήτων.

Αυτό έχει συμφωνηθεί ανάμεσα στην κυβέρνηση και στην τρόϊκα και περιλαμβάνεται στην έκθεση για την Ελλάδα, που δόθηκε, αυτές τις ημέρες στην δημοσιότητα.

Συγκεκριμένα, μέχρι τον Φεβρουάριο του 2013 το ΤΑΙΠΕΔ θα έχει καθορίσει την στρατηγική των ιδιωτικοποιήσεων «κυρίως μέσω συμβάσεων παραχώρησης, με στόχο την καλύτερη δυνατή χρήση των λιμένων» με στόχο την υποβολή προσφορών μέχρι τον Ιούνιο του 2013.

Ταυτόχρονα, η κυβέρνηση θα πρέπει να έχει αναθεωρήσει το νομικό πλαίσιο, που διέπει τις σχέσεις εργασίας, το λιμάνι και τη διοικητική λειτουργία των λιμανιών και οφείλει να στείλει ένα σχέδιο πρότασης στις υπηρεσίες της Επιτροπής.

Καταληκτική ημερομηνία για τα παραπάνω ήταν ο Δεκέμβριος του 2012 και γι’ αυτό στο νομοσχέδιο- σκούπα του ΥΝΑ, που έχει τεθεί σε διαβούλευση,  περιλαμβάνονται οι αλλαγές στη διοικητική λειτουργία των λιμανιών. Στην πορεία, όπως προκύπτει από την έκθεση θα υπάρξει "ένας σαφής διαχωρισμός μεταξύ των διοικητικών ευθυνών και των εμπορικών δραστηριοτήτων".

Στην έκθεση αναφέρεται ακόμα ότι "οι αρχές ετοιμάζουν αποφασιστικά μέτρα για την προώθηση πιο ευέλικτων συμβάσεων εργασίας". Από την πλευρά του ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστής Μουσουρούλης σε οτι αφορά τα εργασιακά μιλώντας σε συνέντευξη τύπου είχε αφήσει, ουσιαστικά, την ρύθμισή τους στις διαπραγματεύσεις με τον κάθε παραχωρησιούχο, χωρίς να δοθούν απαντήσεις για το τι θα γίνει με τους σημερινούς εργαζόμενους, οι οποίοι σημειωτέον απασχολούνται σε προσωποπαγείς θέσεις, χωρίς μονιμότητα.

Ωστόσο, σύμφωνα με την έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η αναθεώρηση στα εργασιακά, που θα γίνει μέχρι το Μάρτιο του 2013, πρέπει να προβλέπει, μεταξύ άλλων, «την κατάρτιση και την πιστοποίηση του χειρισμού φορτίου των εργαζομένων, και ορίζει ένα ανταγωνιστικό μοντέλο για τους λιμένες και φορείς εκμετάλλευσης τερματικών σταθμών».

Να σημειωθεί ότι σε αυτό αντιδρά η Cosco, η οποία έχει εκφράσει τις διαφωνίες της.


Pireas2Day

Κυριακή, 23 Δεκεμβρίου 2012

Οι λιμενεργάτες της Ευρώπης βγαίνουν στους δρόμους


«Ασπίδα» προστασίας για τις εργασιακές σχέσεις στα λιμάνια είναι αποφασισμένοι να υψώσουν τα ευρωπαϊκά συνδικάτα λιμενεργατών.

Το «παράθυρο» της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων φαίνεται να άνοιξε το «μοντέλο» παραχώρησης της προβλήτας του Πειραιά στην Cosco και φυσικά τα Μνημόνια σε Ελλάδα και Πορτογαλία και ο επίτροπος Kallas φέρεται να προετοίμασε μια νέα στρατηγική αποσάρθρωσης των εργασιακών σχέσεων

Ωστόσο, σε συνάντηση, που έγινε στην Βαρκελώνη με την συμμετοχή εκπροσώπων των Ισπανών λιμενεργατών αλλά και συνδικάτων από την Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία που είναι μέλη των συνομοσπονδιών ETF-ITF και IDC που με την σειρά τους εκπροσωπούν το σύνολο των λιμενεργατών

Σε αυτή την συνάντηση αποφασίστηκε και η πρώτη κοινή δράση στις Βρυξέλλες, που θα γίνει τέλη Ιανουαρίου ή αρχές Φεβρουαρίου ενώ εγκρίθηκε η παρακάτω διακήρυξη:

Η σημερινή συνάντηση συγκλήθηκε από τις οργανώσεις Coordinadora, CC.OO. και την UGT, οι οποίες εκπροσωπούν το σύνολο σχεδόν των Ισπανών λιμενεργατών.  Η συνάντηση έλαβε χώρα στο λιμάνι της Βαρκελώνης και συμμετείχαν συνδικάτα από την Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία που είναι μέλη των συνομοσπονδιών ETF-ITF και IDC που με την σειρά τους εκπροσωπούν το σύνολο των λιμενεργατών.
Διαπιστώσαμε ότι:
•         Ο Ευρωπαίος Επίτροπος για τις Μεταφορές, κ.Kallas, σχεδίασε και έθεσε σε εφαρμογή μια νέα στρατηγική για να αποδυναμώσει τα εργασιακά δικαιώματα των Ευρωπαίων λιμενεργατών.
•         H νέα στρατηγική του Επιτρόπου Kallas, είναι κληροδότημα όλων των προηγούμενων σχεδίων-οδηγιών για τα λιμάνια, τα οποία στρέφονταν εναντίον των Ευρωπαίων λιμενεργατών και που οδήγησαν σε μια μεγάλη διαδικασία κινητοποιήσεων. Παράλληλα την ίδια περίοδο σημαντικοί διαχειριστές λιμενικών εγκαταστάσεων εξέφρασαν την αντίθεσή τους σε αυτά τα σχέδια.  Επίσης, οι προαναφερόμενες διαδικασίες, απορρίφτηκαν από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο δύο φορές.
•         Πολλές διαφορετικές Ευρωπαϊκές χώρες και οι λιμενεργάτες που εργάζονται στα λιμάνια τους, πέφτουν θύματα της μονομερούς στρατηγικής του κ.Kallas, η οποία επιβάλλεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.  Οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται ποικίλουν.  Στην περίπτωση της Ισπανίας,  χρησιμοποιούν το εργαλείο της αιτιολογημένης γνώμης εναντίον της Ισπανικής νομοθεσίας παρότι προέκυψε μετά από μια ευρεία πλειοψηφία του Ισπανικού Κοινοβουλίου και πρέπει να σημειώσουμε ότι είχε προηγηθεί μία μακροχρόνια διαδικασία κοινωνικού διαλόγου και ομοφωνίας μεταξύ των ενδιαφερόμενων μερών.  Στην περίπτωση της Πορτογαλίας ασκήθηκε πίεση στην Πορτογαλική κυβέρνηση να τροποποιήσει το εργασιακό δίκαιο που αφορά τους λιμενεργάτες σύμφωνα με τις δικές του επιταγές.  Στην περίπτωση της Ελλάδας επιβάλλεται η απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων στα λιμάνια ενώ  επίσης είναι ορατή η πίεση που έχει αρχίσει και καλλιεργείται στις κυβερνήσεις του Βελγίου και της Γερμανίας, έτσι ώστε να πάρουν μέτρα προς την ίδια κατεύθυνση.  Ο στόχος είναι ο ίδιος: να απορρυθμίσουν τα εθνικά μοντέλα λιμενεργασίας, να εξασθενίσουν τα εργατικά συνδικάτα έτσι ώστε να γίνει ευκολότερη η υποβάθμιση των Ευρωπαίων λιμενεργατών σε οικονομικό, κοινωνικό και επαγγελματικό επίπεδο.  Για όλα αυτά χρησιμοποιείται η αυθαίρετη δικαιολογία της ελεύθερης εγκατάστασης επιχειρήσεων στα λιμάνια.
Επιβεβαιώσαμε ότι:
•         Η επίθεση εναντίον των εργασιακών σχέσεων στα λιμάνια, σχεδιάστηκε αγνοώντας την προαπαιτούμενη διαδικασία Ευρωπαϊκού κοινωνικού διαλόγου.  Τα συνδικάτα καταγγέλλουν τις συνεχείς καθυστερήσεις στην δημιουργία μιας επιτροπής για τον τομέα των λιμανιών της οποίας η ύπαρξη είναι ένα ουσιαστικό προαπαιτούμενο για να ολοκληρωθεί η ενδελεχής εξέταση-περιγραφή του τομέα, η ανάλυση των αναγκών του και η διαμόρφωση των στόχων, έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να συζητήσουμε και να συμφωνήσουμε στις πλέον κατάλληλες διαδικασίες και πρακτικές που θα υιοθετηθούν.
Δηλώνουμε ότι:
•         Οι ρυθμίσεις που αφορούν την οργάνωση της λιμενεργασίας σε κάθε χώρα χωριστά έχουν προκύψει μέσα από μια διαδικασία συμφωνιών και αποδοχής μεταξύ των συνδικάτων του χώρου και των επιχειρηματικών σχημάτων που δραστηριοποιούνται στο χώρο.  Χρησιμοποιούνται μοντέλα που καθιστούν δυνατή τη διατήρηση των θέσεων εργασίας με αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας.  Παράλληλα συμβάλλουν στην οικονομική ανάπτυξη της ΕΕ συνολικά και των κρατών της ειδικά, σε υψηλά επίπεδα παραγωγικότητας και ανταγωνιστικότητας διεθνώς.
Υπό το φως της επιθυμίας του Επιτρόπου κ. Kallas να επιβάλλει το νεο-φιλελεύθερο μοντέλο του σε όλη την Ευρώπη, βασίζοντας το σε αλλαγές που εκτελούνται σε κάθε χώρα και σε κάθε λιμάνι ξεχωριστά, τα ευρωπαϊκά λιμάνια εισέρχονται σε μία περίοδο παρατεταμένης αστάθειας και κοινωνικής αναταραχής.  Όλα τα συνδικάτα που πήραμε μέρος στο συνέδριο της Βαρκελώνης,

Συμφωνήσαμε:
•         Να δείξουμε ότι είμαστε πρόθυμοι να πάρουμε μέρος στον Ευρωπαϊκό κοινωνικό διάλογο για τον τομέα των λιμανιών.  Διότι πιστεύουμε ότι αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει ένα εργαλείο το οποίο θα συμβάλλει στην επιπλέον βελτίωση των ήδη άρτιων Ευρωπαϊκών λιμανιών και είναι συμβατή με την διατήρηση της αξιοπρεπούς εργασίας.
•         Απαιτούμε τη λήξη της μονομερούς στρατηγικής του Επιτρόπου κ. Kallas, η οποία δεν εμπεριέχει τον κοινωνικό διάλογο και που αν συνεχιστεί, θα έχει σαν συνέπεια την συνεχιζόμενη επιδείνωση της σταθερότητας και της παραγωγικότητας των Ευρωπαϊκών λιμανιών.
•         Απαιτούμε οι οργανώσεις των διαχειριστών λιμένων, οι ναυτιλιακές εταιρείες και οι αρχές λιμένων να πάρουν θέση υπέρ του κοινωνικού διαλόγου σαν μια μέθοδος που θα συμβάλλει στην βελτίωση της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας των λιμανιών, ειδικότερα όταν πρόκειται για μοντέλα λιμενεργασίας που θα είναι συμφωνημένα μέσα από διαδικασίες διαλόγου και συλλογικής διαπραγμάτευσης.
•         Να ενδυναμώσουμε την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ λιμανιών και των συνδικάτων τους, σχετικά με τις αρνητικές πρωτοβουλίες που λαμβάνονται από τις κυβερνήσεις και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, όπως επίσης και για τις δράσεις και πρωτοβουλίες που παίρνονται από τα κατά τόπους συνδικάτα προκειμένου να υπερασπιστούν συνθήκες εργασίας που έχουν προκύψει από διαδικασία συλλογικής διαπραγμάτευσης.
•         Να εγκαθιδρύσουμε μια κοινή Επιτροπή μεταξύ των IDCE-ETF η οποία θα συντονίζει τις δράσεις των συνδικάτων και θα αναλάβει να συντονίσει μια κοινή πάλη ενάντια σε όλες τις μορφές επίθεσης που είναι σε εξέλιξη εναντίον των λιμανιών της ΕΕ αλλά και σε εκείνες που θα συμβούν στο μέλλον.  Η κοινή Επιτροπή θα έχει υπόψη ότι η απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων σε ένα λιμάνι θα μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στην επίθεση σε ένα από τα υπόλοιπα λιμάνια.  Ο βασικός στόχος της κοινής Επιτροπής θα είναι ο προσδιορισμός μιας μακροχρόνιας και μιας βραχυπρόθεσμης στρατηγικής η οποία θα εμπεριέχει μια διαδήλωση στις Βρυξέλλες, κινητοποιήσεις και απεργίες σε όλα τα Ευρωπαϊκά λιμάνια.
Και, ειδικότερα, τα συνδικάτα μας που  συναντήθηκαν στην Βαρκελώνη είναι αλληλέγγυα και υποστηρίζουν τη μάχη που δίνουν οι Ισπανοί λιμενεργάτες, ενώ παράλληλα καλούν την Ισπανική κυβέρνηση να υπερασπιστεί αποτελεσματικά τους εργαζόμενούς της ενάντια στις κατηγορίες του Ευρωπαίου Επιτρόπου.

Pireas2Day

Σάββατο, 22 Δεκεμβρίου 2012

Καλό ΣΚ σε όοοοοοοοοολους


Οι εργάτες φωνάζουν για ψωμί.
Οι έμποροι φωνάζουν γι’αγορές.
Οι άνεργοι πεινούσαν.
Τώρα πεινάνε κι όσοι εργάζονται.

Αυτοί που αρπάνε το φαΐ απ’ το τραπέζι.
Κηρύχνουν τη λιτότητα Αυτοί που παίρνουν όλα τα δοσήματα.
Ζητάνε θυσίες
Οι χορτάτοι μιλάνε στους πεινασμένους.
Για τις μεγάλες εποχές που θα’ρθουν.
Αυτοί που τη χώρα σέρνουνε στην άβυσσο.
Λες πως η τέχνη να κυβερνάς το λαό.
Είναι πολύ δύσκολη για τους ανθρώπους του λαού.

Στρατηγέ το τανκς σου.
Είναι δυνατό μηχάνημα.
Θερίζει δάση ολόκληρα.
Κι εκατοντάδες άνδρες αφανίζει.
Μόνο που έχει ένα ελάττωμα.
-χρειάζεται οδηγό

Στρατηγέ το βομβαρδιστικό.
Είναι πολυδύναμο
Πετάει πιο γρήγορα απ’ τον άνεμο.
Κι απ’ τον ελέφαντα σηκώνει βάρος πιο πολύ.
Μόνο που έχει ένα ελάττωμα.
-χρειάζεται πιλότο

Στρατηγέ ο άνθρωπος είναι χρήσιμος πολύ.
Ξέρει να πετάει.
Ξέρει και να σκοτώνει.
Μόνο που έχει ένα ελάττωμα.
-ξέρει να σκέφτεται.

Μπέρτολντ Μπρεχτ-”αποσπασμα απο Γερμανικό Εγχειρίδιο Πολέμου”.
(Ποιήματα του Σβέντμποργκ, 1939).

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2012

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ

ΨΗΦΙΣΑΝ 293

ΕΓΚΥΡΑ 289    ΑΚΥΡΑ 3   ΛΕΥΚΑ 1


ΕΝΩΜΕΝΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ       190 ψηφοδέλτια

ΚΕΛΑΪΔΗΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ        101

ΛΑΓΑΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ         80

ΧΟΝΔΡΟΚΟΥΚΗΣ  ΚΥΡΙΑΚΟΣ    126




ΕΝΩΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ ΟΛΠ   54  ψηφοδέλτια


ΤΡΙΚΚΑΣ  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    26

ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ  49


ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ    45 ψηφοδέλτια

ΑΥΤΙΑΣ  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ   28

ΒΟΥΔΙΓΑΡΗΣ ΜΙΧΑΗΛ  18

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ  18


ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ


ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ

1. ΧΟΝΔΡΟΚΟΥΚΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ

2. ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ


ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ

1. ΚΕΛΑΪΔΗΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ

2. ΤΡΙΚΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ



Μπράβο σε όλα τα παιδιά για την συμμετοχή.

Θεία δεν μου έδωσες το τηλέφωνό σου  για να σε ενημερώνω για τα προβλήματα οπότε θα τα διαβάζεις εδώ.

Καλό βράδυ σε φίλους και σκύλους.


Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2012

ΙΔΙΩΤΕΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ

Έχεις λεφτά ; Γίνε και εσύ εργολάβος στο λιμάνι μπορείς!
Ιδιώτες στα λιμάνια : τι προβλέπει το σχέδιο νόμου του ΥΕΝ.


Ειδικότερα το άρθρο 41 προβλέπει τα ακόλουθα :

« Άρθρο 41 : Προσέλκυση ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων για την ανάπτυξη των ελληνικών λιμένων

1.      Μετά την ολοκλήρωση της μελέτης βιωσιμότητας της παρ. 8 του άρθρου 35 του παρόντος και την  εκπόνηση μελέτης των ιδιαίτερων πλεονεκτημάτων και χαρακτηριστικών κάθε λιμένα από τη Γενική Διεύθυνση Αξιοποίησης και Ανάπτυξης των Δικτύων της παρ. 1 του άρθρου 35 ή από τις αρμόδιες υπηρεσίες των Φορέων Διαχείρισης των λοιπόν λιμένων, το ΤΑΙΠΕΔ προβαίνει με σύμφωνη γνώμη του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, στις απαιτούμενες για την  προσέλκυση ιδιωτών επενδυτών για την ανάληψη μέρους ή όλων των εμπορικών λιμενικών δραστηριοτήτων ενός λιμένα.

2.       Η επιλογή του ιδιώτη επενδυτή  προκύπτει στο πλαίσιο  διεθνούς διαγωνιστικής διαδικασίας, η οποία προκηρύσσεται από την Αναθέτουσα Αρχή και διενεργείται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις της εθνικής και κοινοτικής νομοθεσίας. Ως Αναθέτουσα Αρχή ορίζεται το αντίστοιχο Δίκτυο Λιμένων της παρ. 1 του άρθρου 40 του παρόντος για τα έργα των λιμένων του ν. 2688/1999 (ΦΕΚ Α' 40/1.3.1999) και του εικοστού πρώτου άρθρου του ν. 2932/2001 (ΦΕΚ Α' 145/27.6.2001), ενώ για τους λοιπούς λιμένες ο αντίστοιχος Φορέας Διαχείρισης. Ως Προϊσταμένη Αρχή για την ανάθεση των πιο πάνω συμβάσεων ορίζεται το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου .

3.      Το περιεχόμενο της σχετικής σύμβασης, πέρα από το ελάχιστο περιεχόμενο που απαιτείται από την εθνική και κοινοτική νομοθεσία, προσδιορίζεται ειδικότερα στα πλαίσια της μελέτης της παρ. 1 του παρόντος που εκπονείται από τους Φορείς Διαχείρισης των  λιμένων και το σχέδιο αυτής αποτελεί παράρτημα της σχετικής προκήρυξης.

4.       Το Ελληνικό Δημόσιο διατηρεί σε κάθε περίπτωση το αποκλειστικό δικαίωμα κυριότητας επί του λιμένος και των λιμενικών ζωνών.»

Με λίγα λόγια η δουλειά μας τελικά είναι μια δημοπρασία , όπου όπως σε όλες τις δημοπρασίες ο πλειοδοτών κερδίζει. 
Ακούει κανείς; Ή πάλι θα μας προλάβουν οι εξελίξεις;
Για να καταλάβουμε όλοι μας τις συνθήκες της  " νέας αγοράς"  που θα φέρει την "ανάπτυξη".....
Τελικά μήπως πάρουμε την σύμβαση , αλλά δεν υπάρχει δουλειά για να πληρωνόμαστε;

Καλό βράδυ σε όλους 
Μακάρι το ξημέρωμα να μας βρει σοφότερους.

ΥΣ: Έμαθα πως προχθές ήταν ο γερμανός πάλι στο Υπουργείο αλλά δεν υπήρχε επιτροπή υποδοχής ...
Είδες ενδιαφέρον οι γερμανοί; Αλλά και εμείς κάτι ξέρουμε και δεν τους υποδεχόμαστε καταλλήλως...ή όχι.

Επιταχύνονται οι ρυθμοί


Στις αποκρατικοποιήσεις στρέφει πλέον το ενδιαφέρον της η κυβέρνηση, ανεβάζοντας μάλιστα τον πήχη των εσόδων στα 25 δισ. ευρώ έως το 2016.

Όπως αναφέρεται στο Βήμα της Κυριακής, η ηγεσία του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων βρίσκεται ήδη στο Κατάρ για το Ελληνικό. To εμιράτο αποτελεί έναν από τους τέσσερις ενδιαφερόμενους.

Σύμφωνα με την εφημερίδα, υπάρχει ακόμα μία εταιρεία ισραηλινών συμφερόντων, μια βρετανικών και μία ελληνική.

Την επόμενη εβδομάδα προκηρύσσεται και επισήμως ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση της ΔΕΠΑ και του ΔΕΣΦΑ και θα ακολουθήσουν στο πρώτο τρίμηνο του 2013 οι διαγωνισμοί για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τα ΕΛΤΑ, τον ΟΛΠ, τον ΟΛΘ και τον Διεθνή Αερολιμένα «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Το πακέτο ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ διεκδικούν οι Ρώσοι γεγονός όμως που δημιουργεί και άλλου είδους ανησυχίες για αλλαγή των γεωπολιτικών ισορροπιών στην περιοχή.

Σε πρώτο χρόνο το οικονομικό επιτελείο προσδοκά σε έσοδα 5 δισ. ευρώ έως τα τέλη του 2013.

in.gr

Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2012

 Είναι φράσεις που μέχρι πριν τρία χρόνια τις χρησιμοποιούσαμε πολύ συχνά, για να περιγράψουμε εικόνες και καταστάσεις της καθημερινότητάς μας. Σήμερα έχουν εξαφανιστεί από το φρασεολόγιό μας, λίγο πριν εξαφανιστούμε και εμείς. Ο κατάλογος που ακολουθεί μπορεί άνετα να εμπλουτιστεί από την πλούσια εμπειρία του καθενός. Εικόνες και καταστάσεις που έπαψαν να υπάρχουν, φράσεις που απέδρασαν από τις συζητήσεις μας...
 Πού να βρεις τέτοια ώρα ταξί.
Με πήραν τηλέφωνο από την τράπεζα και μου είπαν ότι εγκρίθηκε το δάνειο σπιτιού.
Σήμερα ο προϊστάμενος μου ανακοίνωσε αύξηση μισθού.
Ήμουνα για ψώνια στα μαγαζιά.
Φούλαρα το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου.
Γέμισα τη δεξαμενή πετρέλαιο για όλο το χειμώνα.
Σήμερα στη δουλειά μάς έδωσαν το ετήσιο μπόνους.
Μου ήρθε το εκκαθαριστικό της εφορίας. Έχω επιστροφή.
Βρήκα δουλειά!
Το ΜΕΓΚΑ είναι το πιο έγκυρο κανάλι!
Προτιμήσαμε να πάρουμε σπίτι με δάνειο. Οι δόσεις πια είναι σαν ενοίκιο.
Άνοιξα λογαριασμό καταθέσεων, στην τράπεζα.
Ευτυχώς στην Αθήνα δεν έχουμε αστέγους, όπως έχουν οι άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.
Άσε, κερνάω εγώ σήμερα.
Αν κόψεις λεφτά από τον Έλληνα θα ξεσηκωθεί. Κανείς δεν θα το τολμήσει να του περικόψει μισθό και επιδόματα, γιατί θα γίνει χαμός. Είναι ατίθασος ο Έλληνας. Και υπερήφανος.
Έγραψα το παιδί στο ιδιωτικό σχολείο, στο φροντιστήριο, στα αγγλικά και το χορό.
Έχω πάντα φυλαγμένα στο σπίτι δυο τρεις χιλιάδες ευρώ, για μια άμεση ανάγκη.
Καλές δουλειές! (σε εγκαίνια μαγαζιού).
Πάω κάθε μέρα στη δουλειά με το αυτοκίνητο. (δύο στα δύο)
Τι να το κάνω το ποδήλατο;
Μα, δεν βλέπεις ότι το γάλα έχει λήξει; Πέτα το μην πάθουμε τίποτα.
Τι δουλειά κάνει ο μπαμπάς σου; (σε ανυποψίαστα παιδάκια)
Σου έχω αφήσει λεφτά για να πληρώσεις το ΤΕΒΕ.
Πετάξου ως το φαρμακείο για να πάρεις το φάρμακο που πρέπει.
Με καλύπτει η συλλογική σύμβαση εργασίας.
Θα λείψουμε για τριήμερο.
Ήμουνα σε συναυλία της Δήμητρας Γαλάνη. Ήταν πολλοί επώνυμοι εκεί. Είδαμε και τον Μανώλη Καψή.
Χαθήκαμε, τι έγινε; Έχω πολλή δουλειά τις τελευταίες μέρες. Πνίγομαι.
Απολύθηκε, αλλά τουλάχιστον, μετά από τόσα χρόνια, πήρε καλή αποζημίωση.
Ο Κουβέλης είναι σοβαρός πολιτικός.
Τι να πουν και οι Ισπανοί με 20% ανεργία;
Βρήκε και δεύτερη δουλειά για συμπλήρωμα. (για τον νιόπαντρο ανιψιό)
Σε δύο χρόνια βγαίνω στη σύνταξη. (λόγια ενός αφελούς 62χρονου)
Ε, δεν είμαστε όλοι αριστεροί σαν και εσάς, κύριε Ψαριανέ! (φράση από τηλεοπτικό πάνελ).
Η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη. (Η ειρωνεία εδώ και για την πολλή δουλειά αλλά και για τον αφέντη)
Τέλος,
Οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές. Ούτε φασίστες.
Και…
…Είστε τυχεροί, παιδί μου, που δεν ζήσατε πείνα και κατοχή…




Μαζεύτηκαν λοιπόν όλες οι κότες και ανάμεσα στα ντουμάνια και στη σούρα κατέληξαν στο εξής φοβερό και τρομερό συμπέρασμα
<< Ο oceanos με την παρέα του θέλουν να ξαναστήσουν την ΠΑΣΚΕ  >>
Έβγαλαν λοιπόν τα παπαγαλάκια από τα κλουβιά τους και γέμισαν κουτσουλιές το λιμάνι.
Όσο σας μπαίνω στο μάτι και σας χαλάω τη σούπα τόσο θα επιμένω.
Να δείτε τι σας έχω για μετά.
Καλό ΣΚ και χωρίς αλεπούδες στα κοτέτσια.

Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2012

Ο ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ ΣΤΗΝ ΟΥΓΚΑΝΤΑ!!!


ΠΟΙΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΛΙΜΕΝΩΝ;;;
ΠΟΙΟΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΤΟΥ Λ.Σ, ΠΟΥ ΤΡΙΓΥΡΝΑΝΕ ΣΤΟ ΥΝΑ, ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ ΤΗΣ Ρ.Α.Λ;
ΠΟΙΟΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΑΛΕΙ Η Cosco ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΕΙ ΟΠ ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗΣ ΣΤΟ Δ.Σ ΤΗΣ Ρ.Α.Λ
ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΩΣ ΠΟΥ,  ΤΟ ΥΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΠ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΡΑΓΚΟ ΟΥΤΕ ΓΙΑ...ΧΑΡΤΙ ΥΓΕΙΑΣ,
 ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ Ρ.Α.Λ;
ΠΟΙΟΣ ΑΡΧΙΚΟΜΠΙΝΑΔΑΡΟΣ
 ΤΑ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ
 ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΤΑ ...ΣΙΔΕΡΑ,
 ΥΠΟΥΡΓΕ, ΑΚΟΝΙΖΟΝΤΑΙ;

ΠΟΠΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΟΥ
Υ.Γ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ...
ΕΔΩ...ΕΙΜΑΣΤΕ...
ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ!
\------------------------------
Αρθρο 38 : Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων (Ρ.Α.Λ.)

1.              α) Συνίσταται στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου δια του παρόντος Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων (Ρ.Α.Λ), ως αυτοτελής δημόσια Υπηρεσία με διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια, υπαγόμενη απευθείας στον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου με έδρα τον Πειραιά.

β) Η ΡΑΛ αποτελείται από το εννεαμελές (9) Διοικητικό της Συμβούλιο, τις Διευθύνσεις, τα Τμήματα και τη Γραμματεία που εξειδικεύονται με το Π.Δ. της παρ. 3 του παρόντος. Το Δ.Σ της ΡΑΛ ορίζεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομων, Μεταφορών και Δικτύων και Ναυτιλίας και Αιγαίου.


ΜΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΕ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΩΡΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΑ Ο ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ, ΠΟΥ ΤΟ PEIRATIKO REPORTAZ ONOMAZEI¨" ΠΟΥΛΑ ΜΕ "!!!

 

peiratikoreportaz.blogspot

Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2012

ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ !!

Λιμάνια: Ν/σ για την προσέλκυση ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων





Του
Μηνά Τσαμόπουλου
για protothema.gr

Τη δημιουργία τεσσάρων μεγάλων λιμενικών «τόξων», που κάθε ένα από αυτά θα ελέγχεται από ένα φορέα o οποίος θα λειτουργεί στη λογική εταιρείας holding προβλέπει το σχέδιο νόμου που δίνει σήμερα για διαβούλευση το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου.
Το πρώτο τόξο θα αφορά τα λιμάνια της Αττικής, Ελευσίνα, Ραφήνα, Λαύριο, τα οποία μπαίνουν κάτω από την «ομπρέλα» του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά.
Κάτω από τον του Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης θα μπουν τα λιμάνια της Καβάλας, της Αλεξανδρούπολης και του Βόλου. Στον Οργανισμό Λιμένος Πατρών θα ενταχθούν τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας και της Κέρκυρας, ενώ αυτόνομος παραμένει ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου.
Η στρατηγική είναι πενταετής και επικαιροποιείται τουλάχιστον μία φορά ανά πενταετία. Εντός του πρώτου τριμήνου του πρώτου έτους εφαρμογής της, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου συντάσσει έκθεση, η οποία υποβάλλεται στον Πρωθυπουργό και στον Πρόεδρο της Βουλής και συζητείται σε ειδική συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής, σύμφωνα με τον Κανονισμό της και δημοσιεύεται σε ειδική έκδοση του Εθνικού Τυπογραφείου.


1. Με απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, συνιστάται 3μελής επιτροπή εμπειρογνωμόνων, στην οποία ανατίθεται η αποτίμηση της αξίας των μετοχών που εισφέρθηκαν στα μετοχικά κεφάλαια των ΟΛΠ Α.Ε., ΟΛΘ Α.Ε. και ΟΛΠΑ Α.Ε. Η επιτροπή εμπειρογνωμόνων θα υποβάλλει την έκθεσή της στα Διοικητικά Συμβούλια των ΟΛΠ ΑΕ, ΟΛΘ ΑΕ και ΟΛΠΑ Α.Ε., τα οποία υποχρεούνται να συγκαλέσουν έκτακτη Γενική Συνέλευση, με θέμα την έγκριση των εκθέσεων αποτίμησης και την αύξηση των μετοχικών κεφαλαίων των τριών εταιριών στο ύψος της αξίας των εισφερθεισών μετοχών. Οι μετοχές των θυγατρικών εταιριών που θα εκδοθούν για τις αυξήσεις αυτές, περιέρχονται στη μητρική εταιρία η οποία εν συνεχεία με απόφαση του αρμοδίου οργάνου της αυξάνει αντιστοίχως το μετοχικό κεφάλαιό της.
Το Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου, πριν από οποιαδήποτε απόφαση, η οποία δύναται να οδηγήσει στη μεταβολή της περιουσιακής κατάστασης των λιμένων ή να επιδράσει στην λειτουργία τους, εκπονεί μελέτη βιωσιμότητας για κάθε ένα από αυτά, με σκοπό τη διασφάλιση των οικονομικών και ανθρωπίνων πόρων καθώς και της υλικοτεχνικής υποδομής που θα επιτρέπουν τη συνέχεια της αδιάλειπτης λειτουργίας τους και την απρόσκοπτη παροχή των διοικητικών υπηρεσιών τους, με την οποία αιτιολογεί την ανωτέρω απόφασή του.

Συνίσταται στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων (Ρ.Α.Λ), ως αυτοτελής δημόσια Υπηρεσία με διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια, υπαγόμενη απευθείας στον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου με έδρα τον Πειραιά.
β) Η ΡΑΛ αποτελείται από το εννεαμελές (9) Διοικητικό της Συμβούλιο, τις Διευθύνσεις, τα Τμήματα και τη Γραμματεία που εξειδικεύονται με το Π.Δ. της παρ. 3 του παρόντος. Το Δ.Σ της ΡΑΛ ορίζεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομων, Μεταφορών και Δικτύων και Ναυτιλίας και Αιγαίου.
1. Η Ρ.Α.Λ έχει τις ακόλουθες αρμοδιότητες:
(α) Είναι αρμόδια για την παρακολούθηση της εφαρμογής της εθνικής στρατηγικής στο λιμενικό τομέα, την εποπτεία των λιμένων, κρατικών και ιδιωτικών, ως προς την τήρηση των υποχρεώσεών τους στο πλαίσιο της κείμενης νομοθεσίας, την παρακολούθηση και τον έλεγχο της λειτουργίας της αγοράς λιμενικών υπηρεσιών και των θαλασσίων ενδομεταφορών, την εισήγηση μέτρων για την τήρηση και αποκατάσταση των αρχών ελεύθερου ανταγωνισμού, τη χορήγηση αδειών σε παρόχους λιμενικών υπηρεσιών εμπορικού χαρακτήρα, ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς, τη διαμόρφωση κριτηρίων καταλληλότητας για τη διαδικασία αδειοδότησης, την έγκριση ή γνωμοδότηση επί της μεθοδολογίας και του καθορισμού λιμενικών τελών, την παρακολούθηση της επιθεώρησης των λιμενικών υποδομών και εγκαταστάσεων, την υποχρεωτική γνωμοδότηση προς την αρμόδια αρχή για τη διαπίστωση παράβασης των κανόνων του εθνικού και κοινοτικού δικαίου του ανταγωνισμού, τη δυνατότητα παραγγελίας για κατά προτεραιότητα εξέταση παραβάσεων μείζονος σημασίας, την εκπροσώπηση στην εξέταση των οικείων υποθέσεων, τη γνωμοδότηση προς τους αρμόδιους κρατικούς φορείς για την εφαρμογή των κανόνων περί κρατικών ενισχύσεων, την επιβολή κυρώσεων για την παραβίαση της κείμενης νομοθεσίας, τη συνεργασία με συναφείς Ανεξάρτητες Αρχές άλλων κρατών μελών και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
(β) Είναι επίσης αρμόδια για την υποβολή στον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου, μέχρι την 31η Μαρτίου κάθε έτους, έκθεσης πεπραγμένων, καθώς και για τη σύνταξη προτάσεων για την κωδικοποίηση και απλοποίηση της νομοθεσίας.
(γ) Παρίσταται δια του εκπροσώπου της αυτοτελώς σε κάθε είδους δίκες που έχουν ως αντικείμενο πράξεις ή παραλείψεις της ή έννομες σχέσεις που την αφορούν.

Προσέλκυση ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων

Μετά την ολοκλήρωση της μελέτης βιωσιμότητας και την εκπόνηση μελέτης των ιδιαίτερων πλεονεκτημάτων και χαρακτηριστικών κάθε λιμένα από τη Γενική Διεύθυνση Αξιοποίησης και Ανάπτυξης των Δικτύων ή από τις αρμόδιες υπηρεσίες των Φορέων Διαχείρισης των λοιπόν λιμένων, το ΤΑΙΠΕΔ προβαίνει με σύμφωνη γνώμη του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, στις απαιτούμενες για την προσέλκυση ιδιωτών επενδυτών για την ανάληψη μέρους ή όλων των εμπορικών λιμενικών δραστηριοτήτων ενός λιμένα.

1. Η επιλογή του ιδιώτη επενδυτή προκύπτει στο πλαίσιο διεθνούς διαγωνιστικής διαδικασίας, η οποία προκηρύσσεται από την Αναθέτουσα Αρχή και διενεργείται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις της εθνικής και κοινοτικής νομοθεσίας. Ως Αναθέτουσα Αρχή ορίζεται το αντίστοιχο Δίκτυο Λιμένων της παρ. 1 του άρθρου 40 του παρόντος για τα έργα των λιμένων του ν. 2688/1999 (ΦΕΚ Α' 40/1.3.1999) και του εικοστού πρώτου άρθρου του ν. 2932/2001 (ΦΕΚ Α' 145/27.6.2001), ενώ για τους λοιπούς λιμένες ο αντίστοιχος Φορέας Διαχείρισης. Ως Προϊσταμένη Αρχή για την ανάθεση των πιο πάνω συμβάσεων ορίζεται το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου .

2. Το περιεχόμενο της σχετικής σύμβασης, πέρα από το ελάχιστο περιεχόμενο που απαιτείται από την εθνική και κοινοτική νομοθεσία, προσδιορίζεται ειδικότερα στα πλαίσια της μελέτης της παρ. 1 του παρόντος που εκπονείται από τους Φορείς Διαχείρισης των λιμένων και το σχέδιο αυτής αποτελεί παράρτημα της σχετικής προκήρυξης.

3. Το Ελληνικό Δημόσιο διατηρεί σε κάθε περίπτωση το αποκλειστικό δικαίωμα κυριότητας επί του λιμένος και των λιμενικών ζωνών.


Σάββατο, 8 Δεκεμβρίου 2012

Πέμπτη, 6 Δεκεμβρίου 2012

Υποψήφιοι για το υπηρεσιακό

ΕΝΩΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ ΟΛΠ

1. ΤΡΙΚΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

2. ΤΣΑΚΙΡΗΣ  ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ


ΕΝΩΜΕΝΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

1. ΚΕΛΑΪΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

2.ΛΑΓΑΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ

3. ΧΟΝΔΡΟΚΟΥΚΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ


ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

1.ΑΥΤΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

2.ΒΟΥΔΙΓΑΡΗΣ ΜΙΧΑΗΛ

3. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ






Καλή επιτυχία σε όλους.

Τρίτη, 4 Δεκεμβρίου 2012

Συνάδελφοι καλησπέρα,
   Μετά το χθεσινό συμβούλιο θα ήθελα να κάνω κάποιες διαπιστώσεις - τοποθετήσεις για το νέο(?) μας προεδρείο .
   Κατ΄αρχάς σιδεροκέφαλοι όλοι οι σύμβουλοι και σιδεροκέφαλο το προεδρείο.
   Μια από τα ίδια λοιπόν , ένα συμβούλιο με 8 νέους συμβούλους σε μία απόλυτα προβλέψιμη ψηφοφορία ,έβγαλε το ίδιο 3μελές σαν να μην έγινε τίποτα από όσα προηγήθηκαν των εκλογών (μιλάω για το ενιαίο ψηφοδέλτιο) αλλά και όσα έγιναν μετά τις εκλογές ( με το αποτέλεσμά τους).
   Στις εκλογές υπερψηφίσθηκε το ενιαίο , που αποτελούταν κυρίως από δύο  πρώην χωριστά ψηφοδέλτια , δεν θα έπρεπε να υπάρχει χώρος λοιπόν και για τον επικεφαλής και του δεύτερου ψηφοδελτίου ; Και το λέω αυτό χωρίς ίχνος αμφισβήτησης σε πρόσωπα , αλλά εφόσον το ενιαίο ψηφοδέλτιο πρέσβευε αυτά που έλεγε προεκλογικά ,αυτό θεωρώ πως θα έπρεπε να προβλεφθεί . 
   Έτσι με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο η απόφαση του Μπάμπη να ανεξαρτητοποιηθεί , όχι λόγω τακτικής ή πικρίας , αλλά ακριβώς επειδή θεωρώ πως το ενιαίο πλέον δεν μπορεί να υφίσταται .
   Επίσης με την επιλογή να μην γίνει αποδεκτή η υποψηφιότητα του Μπάμπη , δηλώνεται και κάτι ακόμη συνάδελφοι. Δηλώνεται ότι οι δέκα σύμβουλοι που πλέον έχουν και την πλειοψηφία στο συμβούλιο έχουν και το βάρος στους ώμους τους και τις ευθύνες για τα καλά ή κακά ,που θα μας βρουν στο μέλλον , με την έννοια ότι δεν επέλεξε κανένας τους μια ρήξη με το παρελθόν και μια κατανομή των ευθυνών και των τακτικών που θα ακολουθήσουν από εδώ και πέρα , στο εσωτερικό του ίδιου τους του ψηφοδελτίου. Και επαναλαμβάνω , δεν είναι θέμα προσώπων αλλά ούτε και καρέκλας και εδώ θα διαφωνήσω με τον συνάδελφο oceanos.
   Το νέο ψηφοδέλτιο νομίζω πως έδειξε , με τον τρόπο που ψήφισε και τις θέσεις που πήρε , ότι δεν  είναι μια δύναμη άρνησης , αλλά η διαφορετική άποψη , η άποψη που ζυμώνεται καθημερινά πλέον όχι μόνο από νέους αλλά από όλους τους συναδέλφους. 
   Και πάλι σιδεροκέφαλοι , ελπίζω το καλύτερο μέσα από την καρδιά μου για τον καθένα ξεχωριστά και  εύχομαι κάθε  επιτυχία στο νέο μας συμβούλιο 
   Ζητώ συγνώμη από τον συνάδελφο τον Μπάμπη που χρησιμοποίησα το όνομά του χωρίς να τον έχω ενημερώσει , αλλά του υπόσχομαι την άλλη φορά θα είναι ενήμερος.
   Τέλος εύχομαι μια μέρα αληθινά να καταφέρουμε εμείς οι εργάτες να ενώσουμε τον κλάδο , έξω από ψηφοδέλτια και μικροσυμφέροντα ,
    Καλό βράδυ σε όλους συνάδελφοι,
    Μακάρι το ξημέρωμα να μας βρει όλους σοφότερους...

Ο ΟΛΠ Α.Ε. τιμάει το Νικηφόρο Βρεττάκο





- Ο ΟΛΠ Α.Ε. τιμάει το Νικηφόρο Βρεττάκο με μια ποιητική και μουσική βραδιά,
την Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου, με τη συμμετοχή του γιου και ποιητή Κώστα Βρεττάκου και της Αλίκης Καγιαλόγλου.


Τον ποιητή Νικηφόρο Βρεττάκο αποφάσισε να τιμήσει το Ιστορικό Αρχείο ΟΛΠ σε ειδική ποιητική βραδιά, η οποία θα γίνει στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΟΛΠ Α.Ε., την Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012, ώρα 19:00. Η εκδήλωση γίνεται σε στενή συνεργασία με τη Δημόσια Βιβλιοθήκη της Σπάρτης και το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ).
Όπως είναι γνωστό το 2012 έχει ανακηρυχθεί από το ΕΚΕΒΙ ως “έτος Βρεττάκου”, με αφορμή τα 100 χρόνια από τη γέννησή του.
Η απόφαση για την τιμητική αυτή εκδήλωση ελήφθη λόγω της ιδιαίτερης σχέσης του ποιητή με τον ΟΛΠ Α.Ε.: Η γυναίκα του Καλλιόπη, υπήρξε υπάλληλος του ΟΛΠ, αγωνίστρια κατά τη διάρκεια της κατοχής, κατά των κατακτητών και πρωτοπόρος συνδικαλίστρια στα θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης. Απολύθηκε από τον ΟΛΠ το 1954 “λόγω κοινωνικών φρονημάτων”. Η οικογένεια Βρεττάκου για ένα διάστημα έζησε σε χώρο, που της παραχώρησε ο Σύλλογος Εργαζομένων στην οδό Καραϊσκου, στον Πειραιά.
Στην εκδήλωση, την οποία θα συντονίσει και θα μιλήσει για τη ζωή τους στον Πειραιά ο γιος του ποιητή κ.Κώστας Βρεττάκος, θα μιλήσουν επίσης ο καθηγητής Πανεπιστημίου φιλόλογος κ.Γιώργος Ανδρειωμένος, ο Πρόεδρος του ΕΚΕΒΙ και συγγραφέας κ. Θανάσης Βαλτινός, ενώ θα μιλήσουν και θα απαγγείλουν ο ποιητής κ. Αντώνης Φωστιέρης και ο κ. Γιώργος Ανωμερίτης.
Στην ποιητική βραδιά θα συμμετάσχει απαγγέλλοντας και τραγουδώντας μελοποιημένα ποιήματα του Νικηφόρου Βρεττάκου η κ. Αλίκη Καγιαλόγλου.
Η εκδήλωση θα κλείσει με την Αλίκη Καγιαλόγλου η οποία θα αφηγηθεί, θα διαβάσει ποιήματα και θα τραγουδήσει μελοποιημένη ποίηση του Ν. Βρεττάκου.
Όπως έχει καταγραφεί στο Ιστορικό Αρχείο ΟΛΠ, η γυναίκα του ποιητή Καλλιόπη εργαζόταν στον ΟΛΠ μέχρι το 1954 οπότε και απολύθηκε για λόγους “κοινωνικών φρονημάτων”. Η οικογένεια Βρεττάκου έζησε στα παλιά γραφεία του Συλλόγου Εργαζομένων (στην οδό Καραΐσκου), ενώ ο ποιητής εξελέγη δημοτικός σύμβουλος Πειραιά το 1955 με δήμαρχο τον Δημήτρη Σαπουνάκη. 


 marinews

Δευτέρα, 3 Δεκεμβρίου 2012

ΚΑΡΕΚΛΕΣ




Κάποιοι (δυστυχώς αρκετοί) θεωρούν ότι όπου υπάρχει καρέκλα σε συμβούλιο (σωματειακό,υπηρεσιακό κλπ) τους ανήκει δικαιωματικά γιατί την έφεραν από το χωριό τους ή ήταν του παππού τους  ή τους την χάρισε ο εραστής τους.

Αφήστε ρε προκόπηδες καμιά καρέκλα χωρίς να την μαγαρίσετε

Εντάξει είσαστε φωτεινοί παντογνώστες αλλά εσείς από την πολύ λάμψη μας τυφλώσατε .
Ή μήπως όχι;

Καλά κρασιά.