Πέμπτη, 31 Ιανουαρίου 2013

«Απαράδεκτο το αίτημα της ΣΕΠ για μείωση»


«Οικονομικά και πολιτικά απαράδεκτη«Οικονομικά και πολιτικά απαράδεκτη» χαρακτηρίζει ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ- ΕΚΜ  Νίκος Χουντής την πρόταση της Cosco προς τον ΟΛΠ για κατάργηση της συμβατικής υποχρέωσής της να καταβάλλει κάθε χρόνο ελάχιστο εγγυημένο τίμημα.

Παράλληλα, για το θέμα, που αποκάλυψε το Pireas2day.gr (για να διαβάσετε την σχετική ανάρτηση πατήστε εδώ) ο κ. Χουντής επεσήμανε ότιενδεχόμενη υιοθέτησή της μπορεί να συνιστά και ασυμβίβαστη με την κοινοτική νομοθεσία, κρατική ενίσχυση.

Μάλιστα σε ερώτηση, που κατέθεσε ο ίδιος στην Κομισιόν αφού γνωστοποιεί το αίτημα της Cosco, καλεί την Επιτροπή να αποφανθεί αν «Τυχόν υιοθέτηση του αιτήματος θα μπορούσε να συνιστά ασυμβίβαστη κρατική ενίσχυση», αφού το ελάχιστο εγγυημένο τίμημα αποτελεί ουσιώδες στοιχείο της σύμβασης παραχώρησης.

Η ερώτηση του Νίκου Χουντή έχει ως εξής:

«Η εταιρία Cosco, μέσω της θυγατρικής της ΣΕΠ Α.Ε., ζητά την τροποποίηση των όρων σύμβασης παραχώρησης του προβλήτα ΙΙ στο λιμάνι του Πειραιά, την οποία είχε συνάψει με τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) το 2008.

Με τη σύμβαση αυτή, η Cosco δεσμεύεται κάθε χρόνο, πέραν της επιβολής του ενοικίου να καταβάλλει στον ΟΛΠ και ελάχιστο εγγυημένο τίμημα, το οποίο θα μεταβάλλεται ανάλογα με την δραστηριότητα που θα παρουσιάζει το λιμάνι κάθε χρόνο. Είναι γνωστό μάλιστα, πως το 2012 η Cosco διακίνησε περίπου 2 εκατομμύρια κοντέινερ, υπερβαίνοντας τον αρχικό στόχο που ήταν 1,4 εκατομμύρια, ενώ για το 2013 προβλέπεται αύξηση της διακίνησης σε 2,5 εκατομμύρια κοντέινερ.
Σύμφωνα λοιπόν με τις υπάρχουσες πληροφορίες, η εταιρία Cosco, ζήτησε από την διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ), την κατάργηση της καταβολής του ελάχιστου εγγυημένου τιμήματος.

Ερωτάται η Επιτροπή:
Πώς σχολιάζει το αίτημα της Cosco προς τον ΟΛΠ για τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης στην κατεύθυνση κατάργησης ή ενδεχομένως περιορισμού της καταβολής του ελάχιστου εγγυημένου τιμήματος;
Τυχόν υιοθέτησή του θα μπορούσε να συνιστά ασυμβίβαστη κρατική ενίσχυση;»


Pireas2Day.gr

Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2013

Κατάργηση του ελάχιστου τιμήματος ζητά η Cosco




Της
Αγγελικής Καλλή
για την Ημερησία
Αναδημοσίευση

Την κατάργηση του ελάχιστου εγγυημένου τιμήματος που καταβάλλει η Cosco για κάθε χρόνο παραχώρησης του εμπορευματικού σταθμού του ΟΛΠ στη θυγατρική της Cosco Pacific, φέρεται να ζήτησε από τη διοίκησή του ο κινεζικός όμιλος. Το πολύ σοβαρό αυτό θέμα για την πορεία των οικονομικών του οργανισμού τέθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, χθες υπόψη του διοικητικού συμβουλίου του ΟΛΠ, όπου πάντως ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Γιώργος Ανωμερίτης δήλωσε ότι το 2013 θα είναι μία κερδοφόρα χρονιά, ενώ ο οργανισμός θα απορροφήσει τρία λιμάνια της Αττικής (Ραφήνα, Ελευσίνα, Λαύριο) ενισχύοντας τη θέση του.

Mε το υπουργείο Οικονομικών
Το Δ.Σ. δεν έλαβε, σύμφωνα με πληροφορίες, κάποια απόφαση, καθώς είναι πιθανό το θέμα να αποτελέσει αντικείμενο χειρισμών από το ίδιο το υπουργείο Οικονομικών.

Για το 2013 το συνολικό ποσό το οποίο πρέπει να καταβληθεί στο οργανισμό από τη Cosco υπολογίζεται στα 28 εκατ. ευρώ, μέρος του οποίου αποτελεί το ελάχιστο εγγυημένο τίμημα.

Το αίτημα των Κινέζων διατυπώνεται παράλληλα με την καταγραφή ζημιών ύψους 1,5 δισ. δολ. του ομίλου για το 2012, όπως μετέδωσε χθες η ιστοσελίδα Tradewinds. H Cosco καταγράφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά αυξημένες ζημίες, κάτι το οποίο δίνει το δικαίωμα στις χρηματιστηριακές αρχές να επιβάλουν περιορισμό στην ημερήσια διακύμανση των μετοχών. Αναλυτές αποδίδουν τις ζημίες στην πτώση του θαλάσσιου εμπορίου και στο υψηλό κόστος των καυσίμων, ενώ εκτιμούν ότι ο όμιλος θα πρέπει να προχωρήσει σε πωλήσεις πλοίων του.

Η δεύτερη φορά
Από την έναρξη της σύμβασης παραχώρησης ΟΛΠ - Cosco το 2009 είναι η δεύτερη φορά που ο όμιλος ζητά μεταβολή όρων της. Η πρώτη μεταβολή έγινε το 2011 και κυρώθηκε από τη Βουλή, αλλά τότε οι όροι που μεταβλήθηκαν δεν αφορούσαν ευθέως το τίμημα.

Η σύμβαση προβλέπει ότι το ελάχιστο εγγυημένο τίμημα αυξάνει ανάλογα με τις κινήσεις που πραγματοποιούνται από το λιμάνι του Πειραιά κάθε χρόνο. Το 2012 η Cosco διακίνησε μέσω Πειραιά 2 εκατ. κοντέινερ υπερβαίνοντας το συμβατικό στόχο των 1,4 εκατ. κοντέινερ, ενώ το 2013 υπολογίζει ότι θα διακινήσει 2,5 εκατ. κοντέινερ ανοίγοντας και ένα μέρος της νέας προβλήτας ΙΙΙ.

Διπλάσια κοντέινερ θέλει η MSC

Πρόταση για το διπλασιασμό, το 2013, των κοντέινερ που διακινεί από την προβλήτα Ι του ΟΛΠ, κατέθεσε στη διοίκησή του ο ιταλοελβετικός όμιλος της MSC. Σύμφωνα με τη σύμβαση που έχουν υπογράψει τα δύο μέρη η MSC διακινεί 150.000 κοντέινερ. Η νέα πρότασή της περιλαμβάνει τη διακίνηση 300.000 κοντέινερ με εκπτώσεις στις χρεώσεις. Το επιτελείο του ευρωπαϊκού ομίλου επιλέγει να αντικαταστήσει με τον Πειραιά φορτία που σήμερα διακινεί μέσω λιμανιών της Τουρκίας και της Βηρυτού.

Ερώτηση προς αρμοδίους

Κάτι καμαράκια-κουβούκλια στις γέφυρες για να μπορούν οι συνάδελφοι στο ντόκο να προφυλάσονται από βροχή και κρύο τι γίνανε ρε παιδιά;
Τα έφαγε ο 3833 και αυτά;
Ρε σανίδα που σας χρειάζεται.

Δευτέρα, 28 Ιανουαρίου 2013

«Οι επόμενοι, Έλλη, θα το σκεφτούν καλά πριν τα βάλουν με την κοινωνία»…



Στα δελτία ειδήσεων κατασκευάζεται η "κοινωνική νομιμότητα" ...

«Παράνομη και καταχρηστική» κηρύχτηκε η απεργία των εργαζομένων του μετρό. Κανονικά, σύμφωνα με τα εγχειρίδια δημοσιογραφίας, αυτό δε θάπρεπε να αποτελεί είδηση. Κλασικό είναι το...

παράδειγμα: είδηση δεν είναι όταν ένας σκύλος δαγκώσει άνθρωπο, αλλά όταν ένας άνθρωπος δαγκώσει σκύλο…
‘Ενημερωθήκαμε’ αυτές τις μέρες…

Μάθαμε πόσων χρονών προσλήφθηκε στο μετρό ο πρόεδρος του σωματείου Αντώνης Σταματόπουλος.
Δεν μάθαμε την στάση που κράτησε ο ίδιος στις μεγάλες λαϊκές κινητοποιήσεις στο Σύνταγμα το 2011. Περιττό βέβαια, γιατί ασφαλώς τη θυμόμαστε.

Μάθαμε πού ακριβώς δουλεύει η κόρη του. Ανατριχιαστικό κατάντημα…
Δεν πληροφορηθήκαμε ότι ένα από τα αιτήματα της απεργίας ήταν η αποτροπή της επαπειλούμενης αύξησης των εισιτηρίων πάνω κι απ’ το ήδη πανάκριβο 1.40 €.

Ακούσαμε πόσες ψήφους πήρε στις βουλευτικές εκλογές.
Δεν ακούσαμε όμως για τις ιδιωτικοποιήσεις που ετοιμάζονται.
Μας είπαν την απειλητική δήλωση του κυβερνητικού εκπρόσωπου Κεδίκογλου στο «ΒΗΜΑ Fm»: «Μέχρι αύριο οι πρωτεργάτες να συμμορφωθούν με τις δικαστικές αποφάσεις, αλλιώς θα αντιμετωπίσουν τις συνέπειες του νόμου. Η νομοθεσία προβλέπει τι πρέπει να γίνει σε όσουςπρωτοστατούν στις απεργίες».
Δε μας εξήγησαν βέβαια αν η νομοθεσία προβλέπει αυτές τις άθλιες επιθέσεις σε προσωπικό επίπεδο.
Μας είπαν ότι οι εργαζόμενοι του μετρό ζητούν προκλητικά να πληρώνουν όλοι οι υπόλοιποι εργαζόμενοι τα βάρη και αυτοί να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα προνόμια και τους παχυλούς μισθούς τους.
Δεν μας είπαν όμως πόσο στ’ αλήθεια αμείβονται, ούτε ότι η κυβέρνηση προσπαθούσε να διασπάσει τους εργαζόμενους υποσχόμενη ακριβώς να εξαιρέσει από το ενιαίο μισθολόγιο κάποιους από αυτούς, όπως τους σταθμάρχες.
Μας είπαν ότι οι απεργοί κοιτάνε την πάρτη τους.
Δε μας είπαν ότι παλεύουν ακριβώς για να ισχύουν οι συλλογικές συμβάσεις για όλους τους εργαζόμενους.

Μας είπαν ότι ‘δεν βγαίνουν’ οικονομικά.
Δε μας είπαν ότι το μετρό με 800.000 επιβάτες καθημερινά έχει πάνω από 1.000.000 € ημερήσια έσοδα. Ούτε βέβαια ότι ο προηγούμενος Γενικός Γραμματέας του υπουργείου παραδέχτηκε ότι μόνο με τα έσοδα του μετρό, μπορούν να συντηρηθούν ο ΗΛΠΑΠ και το τραμ.
Μας είπαν ότι οι απεργοί του μετρό δε σέβονται τις θυσίες που κάνει ο ελληνικός λαός.
Ποιοι; Αυτοί που επιχειρούν να ‘καθαρίσουν’ το τοπίο συμπιέζοντας το εργατικό κόστος για να παραδώσουν το μετρό στην ιδιωτικοποίηση.
Πολιτικοί λοιπόν είναι οι λόγοι της οικονομικής επίθεσης στους εργαζόμενους του μετρό, πολιτική πρέπει να είναι και η απάντηση από την μεριά συνολικά του εργατικού κινήματος.

Ας επιστρέψουμε όμως στα ΜΜΕ και τις ιερεμιάδες τους.

Οι φορτηγατζήδες. Δε σέβονται το κοινωνικό σύνολο. Οι ναυτεργάτες και οι λιμενεργάτες. Δε σέβονται το κοινωνικό σύνολο (π.χ. τους αγρότες…). Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές. Ούτε αυτοί το σέβονται.

Οι αγρότες, το ίδιο: εμποδίζουν τη διέλευση των φορτηγών! Οι εργαζόμενοι στους ΟΤΑ, ούτε λόγος! Πλήττουν τη δημόσια υγεία. Τα νομοσχέδια βέβαια που πλήττουν ευθέως την υγεία και το δημόσιο χαρακτήρα της παραμένουν στο απυρόβλητο. Οι διαδηλωτές; Δεν το συζητώ… Αυτοί πλήττουν τα μαγαζιά, και όχι η πολιτική που παράγει λουκέτα. Οι μαθητές και η νεολαία με τις κινητοποιήσεις της, ομοίως.

Η κάθε κοινωνική κατηγορία μπαινοβγαίνει στο «τόξο» της κοινωνικής νομιμότητας στα δελτία των 8.00 που οργανώνουν τη συναίνεση και τον κοινωνικό αυτοματισμό, ανάλογα με το αν βρίσκεται ή όχι σε κινητοποίηση. Και βέβαια οι λόγοι και τα αίτια της κάθε εργατικής κινητοποίησης μένουν πάντα στο σκοτάδι.

Οι απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων παρουσιάζονται σαν «πονοκέφαλος» για τους «πολίτες», που είναι κάτι άλλο, κάτι υπερβατικό που επισείεται ενάντια σε κάθε αγώνα, σε κάθε κοινωνική διαμαρτυρία. Ποιος είναι τελικά ο περίφημος «πολίτης»; Ένα πουκάμισο αδειανό από κάθε κοινωνικό περιεχόμενο, μια κενολογία που αποκρύβει τις ταξικές διακρίσεις. Κάτι σαν το νεολογισμό «η διεθνής κοινότητα». Άλλωστε, όλοι φταίμε για το νέφος, τη φτώχεια, την κρίση και το χρέος. «Όλοι μαζί τα φάγαμε»…

Για να θυμηθούμε πάλι τον σκύλο και τον άνθρωπο, είδηση θα ήταν μια φορά τα κανάλια να αναδείξουν κάποια λαϊκή κινητοποίηση με τα αίτια και τα αιτήματά της. Χωρίς τα τετριμμένα κλισέ: «μπορεί να έχουν δίκιο, δεν έχουν όμως το δικαίωμα να κατεβάζουν τους διακόπτες», «να κρατούν όμηρους τους πολίτες», «να δεσμεύουν τους μαθητές που δε φταίνε τίποτε και τις οικογένειές τους». «Ας απεργήσουν 4 – 6 το πρωί, για να μπορεί ο κόσμος να πάει στις δουλειές του».Σεβαστό δηλαδή το δικαίωμα της απεργίας, αρκεί να μην ασκείται. Το όπλο της απεργίας προβλέπεται γι’ αυτούς ακριβώς που το χρειάζονται, και σήμερα το χρειάζονται όλοι.

Ποιος τελικά είναι ο περίφημος «πολίτης»;

Μήπως εννοούν τον Γιάννη Πολίτη ο οποίος δίκην Γεωργαλά μας έκανε Ηθική –Εργασιακή Διαπαιδαγώγηση(στο δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ με την Στάη, στο 16’-18’) την Παρασκευή της επιστράτευσης (25/2/2013); Κάνοντας ΄τάληρα’ τη ‘γραμμή’ της σύγκρουσης με τον κόσμο της δουλειάς που συνοψίζεται στο επιμύθιο: «Οι επόμενοι, Έλλη, θα το σκεφτούν καλά πριν τα βάλουν με την κοινωνία»…

Δεν είχε ως φαίνεται ενημερωθεί ο δυστυχής, ότι στις ίδιες τις δικές τους δημοσκοπικές έρευνες που παρουσίασαν τα κανάλια ο κόσμος έριχνε τις ευθύνες για την ‘ταλαιπωρία’ στις συγκοινωνίες στην κυβέρνηση και όχι στους απεργούς και μάλιστα με ποσοστά από 70 έως 80%…

Το θράσος περισσεύει. Κατηγορούνται οι εργαζόμενοι που θέλουν το μισθό τους, την ίδια ώρα που τόσοι συμπολίτες τους είναι άνεργοι. Δε μας εξηγούν βέβαια,, ότι αν περάσει η πολιτική των μειώσεων, οι άνεργοι δεν θα ανακουφισθούν αλλά απλώς θα αυξηθούν.

Μας λένε ότι θάπρεπε, «ειδικά σήμερα, που βρέχει», να σπάσει η απεργία γιατί στο μετρό και τις συγκοινωνίες μπαίνουν οι πολίτες που έχουν υποφέρει από τα –αναγκαία, μην ξεχνιόμαστε- μέτρα και ότι γιαυτό ακριβώς η κοινωνία βρίσκεται απέναντι στους απεργούς που τάβαλαν με όλη την κοινωνία. Όλη; Όχι ακριβώς…

Δεν ξέρω αν τόχουν σκεφτεί, αλλά με τις συγκοινωνίες κυκλοφορούν εργαζόμενοι της ΠΟΕ-ΟΤΑ, δάσκαλοι, απλήρωτοι, χαλυβουργοί, φορτηγατζήδες, φοιτητές και πάντως όχι το δημοσιογραφικό και πολιτικό προσωπικό του κεφάλαιου που εκφράζει ο αντεργατικός τσαμπουκάς του Σαμαρά.

Ας διδαχτούμε όμως απ’ τον αντίπαλο.

Την ώρα που ο κόσμος της εργασίας κατατέμνεται τηλεοπτικά:

-σε κατηγορίες σε πρώτη φάση, που έρχονται η μια μετά την άλλη σαν φέτες στο στόχαστρο

-σε μονάδες στη συνέχεια που καταναλώνουν ατομικά το προπαγανδιστικό υλικό που μας σερβίρεται σαν ενημέρωση από τους επικοινωνιολόγους του Μνημόνιου,

εμείς πρέπει να κάνουμε ακριβώς το αντίθετο:

-Συντονισμένους ενωτικούς και μαχητικούς αγώνες, αξιοποιώντας τη νέα δυναμική που ξεπηδάει στο εργατικό κίνημα κόντρα στις ξεπουλημένες και προδοτικές ΑΔΕΔΥ και ΓΣΕΕ.

-Πολιτικό συντονισμό υπεράσπισης των εργατικών αγώνων από τις ευρύτερες δυνατές δυνάμεις, όχι της αναμονής και του εφησυχασμού, αλλά της μαχητικής αντίστασης και του αγώνα.

Ενθαρρυντική στην κατεύθυνση αυτή είναι η μεγάλη ανταπόκριση που ήδη βρίσκει το κείμενο στήριξης στον αγώνα των εργαζομένων του Μετρό και αντίθεσης στην απόφαση της κυβέρνησης για επιστράτευσή τους που υπογράφουν όλο και περισσότεροι εργαζόμενοι, επιστήμονες, καλλιτέχνες και αγωνιστές. Το κείμενο αυτό, με τον τίτλο ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ βρίσκεται εδώ και εδώ:http://www.ipetitions.com/petition/epistrateysi/

Είναι καιρός πια να διασταυρώσουμε τα βήματα στους δρόμους της ανατροπής αυτής της άθλιας ευρωενωσιακής καπιταλιστικής βαρβαρότητας όλοι μαζί. Χαλυβουργοί και εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες, γιατροί που λιώνουν στις εφημερίες και φοιτητές, δάσκαλοι, άνεργοι και απλήρωτοι, αγρότες και ναυτεργάτες.

Πριν κατοχυρωθεί ότι μόνο οι βιομήχανοι, οι εφοπλιστές και οι τραπεζίτες, μαζί με την Όλγα Τρέμη, τον Καψή και τον Πρετεντέρη είναι εκείνοι που σέβονται αλλά και τελικά απαρτίζουν το κοινωνικό σύνολο.


Γράφει ο kokkiniotis

greektv-com.blogspot.gr, Αναδημοσίευση από "Βαθύ κόκκινο"

Πέμπτη, 24 Ιανουαρίου 2013

Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2013

Το νου σας

 New Jersey Dockworker Infected




Newark, NJ (ZWN) First confirmed case of Necro-Mortosis on USA homeland

In what is thought to be the first confirmed incident of zombification on US soil, a large part of Port Newark, New Jersey, was cordoned off today following this mornings discovery of an undead dock worker at it's main container terminal. The discovery has sent panic waves reverberating throughout the port authority and local community.
Port Newark employee, Bernard Hill aged 44, worked unloading international marine containers at the 7 acre site. His wife Joanne Hill contacted Police on Saturday morning after he didn't return home from his shift the night before. When he also failed to report to work Monday, Police launched a search for Mr. Hill.

Former Dock Worker - Bernard Hill
Photo released to AP this morning


Newark Police confirm he was found this morning "wandering and staggering aimlessly" according to New Jersey Port Authority Police spokesperson Lt. James Bohan. "He was between containers. Not really a danger because it was an unused area. Storage mainly. We were able to surround him because he was on his own . As soon as it was confirmed he was in a Zombified state, we had to terminate him unfortunately"
Mr. Hills body was taken into quarantine. A private memorial will be held for him on Thursday.
It is thought Mr. Hill first became exposed to the Zombie virus Necro-Mortosis after unloading a container originating from Spain's Canary Islands. These islands are often a destination for South African migrants, desperate to escape from their Zombie infested homelands. They often take enormous risks by stowing away in freight containers headed for the USA. It is thought that one of these containers may have carried an infected migrant. If this is the case, the undead attacker has not been apprehended at this time of going to press.

Lt. James Bohan. went on to say that "The Necro virus is not an airborne virus, and Mr. Hill has not traveled abroad in the last six months. He had a sever laceration on and around the upper torso area. This looks like a Necro attack. There is another carrier out there somewhere, and we need to find it fast."

Armed protection sought by Dock Workers

East Coast Dock Workers spokesperson Robert Ponticelli released a statement today. "We have been requesting armed protection for our members from the Police, The Port Authority and the Homeland Security. No one seems to be willing to make this commitment. This is the most serious example yet of why there is a case for armed protection".

A series of one day strikes are planned to call attention to their demands.

A call requesting comment from the Homeland Security was not immediately returned.

Κυριακή, 20 Ιανουαρίου 2013




Θεία στην πάνω φωτό βλέπεις ότι δεν υπάρχει σκάλα για να ανεβοκατεβούμε στο αμπάρι οπότε δουλεύουμε με την βοήθεια του spreader της γέφυρας.
Αν όμως ( χτύπα ξύλο ) πρέπει να βγούμε από μέσα χωρίς την βοήθεια της γέφυρας ο μόνος τρόπος να σωθούμε είναι ο κύριος της κάτω φωτό να μας δώσει το κόκκινο βρακί του το οποίο όμως δεν το δίνει με τίποτα.
Αυτά για αρχή και να δεις τι έχω για μετά.



Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου 2013

Νέα "βόμβα" από Κομισιόν για προνόμια της Cosco


«Να σταματήσει κάθε σκέψη ξεπουλήματος του ΟΛΠ», ζητάει με δήλωσή του ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Χουντής μετά από την επιβεβαίωση από τον Επίτροπο για θέματα Ανταγωνισμού της ΕΕ Χοακίμ Αλμούνια της έρευνας, που διενεργείται για τα φορολογικά προνόμια της Cosco κατά την διαδικασία παραχώρησης της προβλήτας ΙΙ του ΟΛΠ.

Η απάντηση του επιτρόπου έρχεται λίγες μέρες μετά από δημοσιεύματα σύμφωνα με τα οποία ο κινεζικός όμιλος Cosco σχεδιάζει να καταθέσει επενδυτική πρόταση ύψους 1 δις ευρώ για την απόκτηση του 60% του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς.

Ο Νίκος Χουντής, στην ερώτησή του καυτηρίαζε το όψιμο ενδιαφέρον της Επιτροπής να διερευνήσει την υπόθεση, τονίζοντας ότι, ο ίδιος την είχε προειδοποιήσει από το Νοέμβριο του 2009 (!) για «τις φορολογικές χαριστικές ρυθμίσεις που αποκτούσε η Cosco από τη σύναψη σύμβασης πώλησης με τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς κατά την παραχώρηση του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) του λιμένα και οι οποίες, προφανώς, συνιστούσαν εξόφθαλμη κρατική ενίσχυση», και ζητούσε να μάθει τους λόγους καθυστέρησης της Επιτροπής να διερευνήσει την υπόθεση, και παράλληλα την καλούσε «να αποδείξει στον ελληνικό λαό ότι η ξαφνική της ενεργοποίηση, μετά από τρία χρόνια καθυστέρηση, στοχεύει αποκλειστικά και μόνο στην προάσπιση της κοινοτικής νομοθεσίας και όχι στη διάθεσή της να παρέμβει στον ανταγωνισμό συμφερόντων μεταξύ ευρωπαϊκών και κινεζικών επιχειρήσεων».

Ο Χοακίν Αλμούνια, εκ μέρους της Επιτροπής, στην απάντησή του αφού προβάλλει ως αιτία καθυστέρησης «τα σύνθετα νομικά και οικονομικά θέματα» και την χρονοτριβή «λόγω της ανταλλαγής διαφόρων επιστολών (!!) με τις ελληνικές αρχές», απαντά στον σαφή υπαινιγμό του Νίκου Χουντή για βραδυφλεγή παρέμβαση, με μία γενικόλογη διαβεβαίωση ότι, η Επιτροπή «εφαρμόζει τους κανόνες για τις κρατικές ενισχύσεις που διατυπώνονται στη Συνθήκη σε όλες τις επιχειρήσεις χωρίς καμία διάκριση που να βασίζεται στην εθνικότητα ή άλλη διάκριση».

Με αφορμή την απάντηση του Χοακίν Αλμούνια ο Νίκος Χουντής έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Από το 2009 είχαμε προειδοποιήσει ότι η σύμβαση παραχώρησης τμήματος του λιμανιού του Πειραιά στην Cosco ήταν χαριστική, αφού της προσέφερε τεράστιες παράνομες φοροαπαλλαγές και άλλα “πλεονεκτήματα”. Η τότε κυβέρνηση είναι υπόλογη απέναντι στον ελληνικό λαό. Να σταματήσει τώρα κάθε σκέψη νέου ξεπουλήματος του ΟΛΠ».


Pireas2Day

Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2013

ΟΙ ΧΑΜΕΛΕΟΝΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΠΡΟ.

 
Δεν μπορούμε πλέον να κρυφτούμε. Ο πολιτικός τιτάνας Σίμος Κεδίκογλου μας έχει ξεμπροστιάσει. Ήρθε λοιπόν η ώρα των μεγάλων ομολογιών.
 
Ναι, είναι αλήθεια... Κάθε πρωί παραλαμβάνουμε από την Κουμουνδούρου μπιτόνια βενζίνη που μας τα στέλνει ο σύντροφος Τσάβεζ (γκαζάκια μας έχει υποσχεθεί ο Αλέξης όταν βγάλει φυσικό αέριο ο σύντροφος Χριστόφιας).
 
Ναι, είναι αλήθεια... Στο τυπογραφείο της Αυγής τυπώνουμε κρυφά τα επαναστατικά μας μανιφέστα.
 
Ναι, είναι αλήθεια... Συναντιόμαστε με τον Αλέξη στη Μεσολογγίου να μας πει ποιούς στόχους να χτυπήσουμε.
 
Ναι, είναι αλήθεια... Ιδεολογικός μας ινστρούχτορας είναι ο σύντροφος Σκουρλέτης.
 
Ναι, είναι αλήθεια... Ο σύντροφος Λαφαζάνης είναι υπεύθυνος επιμελητείας (κουκούλες, ρόπαλα, σφυριά).
 
Αφού αυτή είναι η αλήθεια του εντεταλμένου κυβερνητικού Γκέμπελς, ας του κάνουμε τη χάρη και ας την υιοθετήσουμε. Οι παπαρολογίες δεσμεύουν μόνο όσους τις πιστεύουν (ούτε καν όσους τις λένε).
 
Επειδή όμως αυτός ο ξεφτίλας τύπος δεν διστάζει (εννοείται) να πει ψέμματα για την οικογένεια του αδερφού του την οποία υποτίθεται ότι επιχειρήσαμε να κάψουμε, ας διαψεύσει οτιδήποτε από τα παρακάτω: 
 
Το πολυόροφο και μεγάλης έκτασης αρχιτεκτονικό σύμπλεγμα νεοκλασικής οικείας και σύγχρονης πολυκατοικίας στη συμβολή των οδών Μαντζάκου και Μπενάκη είναι ιδιοκτησία της οικογένειάς του. Σε κάποια από τα διαμερίσματα των επάνω ορόφων που κατοικούνται μένουν συγγενικά του πρόσωπα ενώ τα περισσότερα νοικιάζονται. Άρα η επίθεση δεν πραγματοποιήθηκε στο σπίτι του αδερφού του αλλα στην είσοδο της πολυκατοικίας. 
 
Αντικειμενικός μας στόχος (και αφού σπάσαμε την γυάλινη είσοδο της πολυκατοικίας) ήταν το γραφείο το οποίο χρησιμοποιεί και επισκέπτεται τακτικά ο Σίμος Κεδίκογλου και το οποίο βρίσκεται δεξιά όπως μπαίνεις στην είσοδο στο ισόγειο του κτιρίου. Η θωρακισμένη του πόρτα μας απέτρεψε απ'το να κάνουμε κάτι ουσιαστικό. Χύσαμε λοιπόν και πυροδοτήσαμε ποσότητα βενζίνης στην είσοδο της πολυκατοικίας. Εκεί υπήρχε μόνο η πόρτα του γραφείου του Σίμου Κεδίκογλου και μια δεύτερη θωρακισμένη πόρτα η οποία οδηγεί σε ένα δεύτερο προθάλαμο στον οποίο υπάρχει το ασανσέρ για τους επάνω ορόφους.
 
Από την επίθεση αυτή δεν κινδύνεψε και δεν θα μπορούσε να κινδυνεύσει κανείς. Το μόνο που κινδύνευσε λοιπόν ήταν το χεσμένο βρακάκι του Σίμου Κεδίκογλου που κατάλαβε ότι δε βρίσκεται στο απόρθητο κάστρο του απυρόβλητου (όπως φανταζόταν) αλλά ότι για τους επαναστάτες έχει πρόσωπο και διεύθυνση. 
 
Να επισημάνουμε τέλος οτι η ενέργειά μας αυτή έγινε για να δείξουμε ότι οι ελεύθεροι κοινωνικοί χώροι δεν είναι για τα δόντια τους. Ότι ο πόλεμος έχει δύο όψεις και ότι διεξάγεται παντού. Εκεί και τότε που λιγότερο θα το περιμένουν...
 
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ-ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ-ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ
 
 
 
 
 athens.indymedia.org

Αποκρατικοποιήσεις: Προβληματισμός για ενδεχόμενο μονοπώλειο της Cosco




"Κρίσιμο" για το μέλλον των αποκρατικοποιήσεων θεωρούν στο οικονομικό επιτελείο το α' εξάμηνο του 2013, γιατί πρέπει να αποκρατικοποιηθούν 11 έργα.

Σε σύσκεψη υπό τον Γιάννη Στουρνάρα με επιτελείς του ΤΑΙΠΕΔ, αποφασίστηκε ότι καμία αλλαγή δεν υπάρχει στο χρονοδιάγραμμα και τους στόχους του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων.

Άμεσα, μέσα στο α' τρίμηνο, πρέπει να προχωρήσουν οι αποκρατικοποιήσεις του ΟΠΑΠ και της ΔΕΠΑ, για την οποία ο σχεδιασμός θα γίνει βάσει τιμήματος και ανταγωνισμού.

Μεγάλα λιμάνια, μεγάλα αεροδρόμια θα αποκρατικοποιηθούν "κατά μόνας", ένα-ένα ξεχωριστά, αλλά τα μικρά περιφερειακά θα ομαδοποιηθούν, προκειμένου να αποκρατικοποιηθούν.

Την ερχόμενη εβδομάδα η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ θα ενημερώσει τη Βουλή για την ΕΥΑΘ

Για τον ΟΛΠ εκδηλώνεται έντονο ενδιαφέρον από την Cosco, αλλά το οικονομικό επιτελείο προβληματίζεται αν θα πρέπει να είναι ένας μόνο μεγάλος «παίκτης» ή πρέπει να μπουν και άλλοι ανταγωνιστές (πχ Ρώσοι κλπ).

ΠΗΓΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ protothema.gr

Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου 2013

ΜΗΝ ΕΡΘΕΙΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙΣ ΡΕΠΟ


Αν νομίζεις ότι μπορείς να προγραμματίσεις τόσο καλά τις αφίξεις -αναχωρήσεις ώστε να προγραμματιστούν αντίστοιχα (και σύμφωνα με την εργατική νομοθεσία)  τα ρεπό των εργαζομένων μπράβο σου.
Εκτός αν σε συνδυασμό με το ελαστικό σαν τσίχλα ωράριο που θέλεις μου στέλνεις sms (σου μου σου)   ΜΗΝ ΕΡΘΕΙΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙΣ ΡΕΠΟ

Καλό ΣΚ



Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013





Αφού αυτοί που πρέπει να στο πουν ντρέπονται θα στο γράψω εδώ για να τελειώνουμε

Μάθε πρώτα τη δουλειά από την αρχή μέχρι το τέλος πως γίνεται  με κάθε λεπτομέρεια και σε πραγματικές συνθήκες και μετά βάλε στη σφραγίδα σου ότι διαολοτίτλο σου έχουν χαρίσει.

Μέχρι να μάθεις όμως βλέπε ,άκουγε και σώπα

Άι σιχτίρ γιατί μιλάμε για την επιβίωση της οικογένειάς μας και εσύ χτενίζεσαι άσχετε.

Τρίτη, 8 Ιανουαρίου 2013

cid:01F42A68AA194F4AB65B3518E9CBA6E5@teocompa1c6a99

ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ

Αύξηση της εμπορευματικής κίνησης στο λιμάνι ΣΕΜΠΟ του ΟΛΠ Α.Ε., παρά την κρίση, καταγράφηκε το 2012 σε σχέση με τα δεδομένα του 2011.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ Α.Ε. στον Προβλήτα Ι του Ν. Ικονίου του ΟΛΠ Α.Ε. διακινήθηκαν 625.914 ΤΕU’s το 2012 έναντι 490.904 το 2011, παρουσιάζοντας έτσι αύξηση 27,5%. Τα πιο πάνω μεγέθη αφορούν ενιαία την φορτοεκφόρτωση εγχώριων και transshipment εμπορευματοκιβωτίων, εμφόρτων και κενών. Αύξηση 12% υπήρξε επίσης και στην πληρότητα των χώρων επί του Προβλήτα Ι. Ήδη ο ΟΛΠ Α.Ε. μέσα και από νέα λειτουργικά και εργασιακά δεδομένα και διαπραγματεύσεις με διεθνείς μεταφορείς εκτιμά ότι το 2013 θα αποτελέσει το έτος της πλήρους δραστηριοποίησης του στον χώρο των εμπορευματοκιβωτίων.
Η αύξηση κατά 27,5% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, σε μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά, λόγω της μείωσης των ελληνικών εισαγωγών και λόγω των προβλημάτων των διεθνών μεταφορέων παγκοσμίως, θεωρείται για τα συμφέροντα του ΟΛΠ Α.Ε. ως εξαιρετικά σημαντική, αφού ήδη τα αναμενόμενα οριστικά στοιχεία της κρουαζιέρας και της διακίνησης αυτοκινήτων φαίνεται ότι κινήθηκαν το 2012 επίσης θετικά.

olp.gr

Δευτέρα, 7 Ιανουαρίου 2013





ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΔΩ 


Ρεπορτάζ-σοκ της Le Monde...



Κίνδυνος θάνατος τα κινεζικά προϊόντα ρουχισμού!...
Είναι γνωστό πως στην εποχή μας οι πιο αποτελεσματικές μορφές «εξόντωσης» είναι και οι πιο αντισυμβατικές, οι πιο συγκαλυμμένες, οι πιο έμμεσες: και το χειρότερο είναι ότι...
τις περισσότερες φορές αυτή η «εξόντωση» λαμβάνει χώρα εν αγνοία τόσο των υπαίτιων όσο και των θυμάτων τους!

Ρεπορτάζ της καθημερινής εφημερίδας Le Monde προειδοποιεί ότι τα ευρωπαϊκά λιμάνια, συμπεριλαμβανομένων των ελληνικών φυσικά, έχουν μετατραπεί αθόρυβα σε περιοχές υψηλότατου τοξικού κινδύνου.

Το δημοσίευμα εξηγεί ότι το 15% με 20% από τα εκατομμύρια κοντέινερς που καταφτάνουν κάθε μέρα στις αποβάθρες των λιμανιών της Ευρώπης περιέχουν χημικές ουσίες και τοξικές αναθυμιάσεις που είναι εξαιρετικά επικίνδυνες, καθότι καρκινογόνες και νευροτοξικές, απειλώντας άμεσα την υγεία τόσο των εργατών όσο και τους ίδιους τους καταναλωτές.

Η παρουσία αναθυμιάσεων οφείλεται αφενός στη χρήση χημικών εντός των κοντέινερς προκειμένου να καταπολεμηθούν τα φαινόμενα της μούχλας και των τρωκτικών, αφετέρου στη χημική σύσταση των ίδιων των προϊόντων, τα οποία απελευθερώνουν τοξικά αέρια και άλλες επιβλαβείς ουσίες.

Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στα είδη ρουχισμού που εισάγονται από την Ασία και ιδίως από την Κίνα, τα οποία περιέχουν βενζένιο και τολουένη, δηλαδή υψηλά καρκινογόνες ουσίες.

Μάλιστα, η κατάσταση έχει κριθεί τόσο σοβαρή ώστε ήδη οι αρμόδιες αρχές σε Γαλλία, Ολλανδία και Βέλγιο έχουν αναλάβει δράση για την αντιμετώπιση του φαινομένου.
iefimerida.gr

Παρασκευή, 4 Ιανουαρίου 2013

ΑΘΑΝΑΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ .......




Σαν καλός νομοταγής πολίτης πλήρωσα ο μπαγλαμάς το χαράτσι της ΔΕΗ (επιστημονικά ΕΕΤΗΔΕ τρομάρα τους) κανονικά και στη ώρα του με τον λογαριασμό της ΔΕΗ.

Μου ήρθε όμως σήμερα το παραπάνω μπουγιουρντί και λέει ότι τους χρωστάω κιόλας.
Ξέχνα λέω στον εαυτό μου μάγκα το καινούργιο pc που ήθελες .Θα στο φάει ο Στουρνάρης.
Αλλά ως εκ θαύματος βλέπω ένα αριθμό τηλεφώνου στο χαρτί και παίρνω.
Μετά από αρκετή αναμονή (2 τσιγάρα έκανα) μου απαντάει μία υπέροχη μπουμπού ότι έχει γίνει μάλλον λάθος και έχει σταλεί σε αρκετούς νομοταγείς ρούληδες σαν και μένα.
Να πάω μου είπε στη ΔΟΥ που με σφάζουνε εδώ και 26 χρόνια να λυθεί το πρόβλημα.

Άντε λοιπόν στο τρέξιμο από Δευτέρα και ο Γιαραμπί βοηθός.


Καλό ΣΚ σύντροφοι.