Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2013

Καταγγελία φωτορεπόρτερ...


Δεν μας αφήνουν να φωτογραφήσουμε αύριο την υπογραφή συμφωνίας Σαμαρά ...
Για αόρατο χέρι που έκοψε τους φωτογράφους ελληνικών και ξένων μέσων από την αυριανή συνάντηση του πρωθυπουργού με εκπροσώπους της Cosco, όπου θα... υπογραφεί συμφωνία συνεργασίας κάνει λόγο η Ένωση Φωτορεπόρτερ Ελλάδας με επιστολή στον Σίμο Κεδίκογλου.

Καταγγέλουν πως ενημέρωση χωρίς φωτογραφίες είναι μισή ενημέρωση. Αναλυτικά η επιστολή έχει ως εξής:





«Ανοιχτή επιστολή προς τον υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργό,Σίμο Κεδίκογλου από την Ένωση Φωτορεπόρτερ Ελλάδος



Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Μόνο λίγες ώρες ίσχυσε η διαδικασία των διαπιστεύσεων για τους φωτορεπόρτερ της Γενικής Γραμματείας Τύπου, για τη συμφωνία που πρόκειται να υπογράψει ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς με την Cosco, την Παρασκευή 1 Μαρτίου.



Ακόμη προσπαθούμε να καταλάβουμε, ποιο αόρατο χέρι μεσολάβησε ώστε να απαγορευτεί η παρουσία των φωτορεπόρτερ που καλύπτουν Ελληνικά και Διεθνή μέσα, σε ένα τόσο σημαντικό γεγονός και αν κρύβονται συμφέροντα πίσω από μια τέτοια ενέργεια. Αναρωτιόμαστε τελικά, ενδιαφέρει την Κυβέρνηση, όπως διατείνεται, η προβολή της χώρας μας τέτοιων σημαντικών γεγονότων, ή κάποιοι υπονομεύουν με τις πράξεις τους το έργο της;



Δεν μπορούμε να πιστέψουμε τη δικαιολογία, που ακούστηκε σε ολόκληρο το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΦΕ από υπάλληλο του Γραφείο Τύπου του Μεγάρου Μαξίμου πως «ο Πρωθυπουργός είναι καλεσμένος» στην Cosco και γι αυτό εμείς οι φωτορεπόρτερ -και μόνον εμείς-δεν μπορούμε να καλύψουμε τη συμφωνία της Παρασκευής. Είμαστε περίεργοι ποια δικαιολογία θα χρησιμοποιηθεί για μια άλλη συμφωνία που υπογράφει σήμερα ο Πρωθυπουργός στο Μέγαρο Μαξίμου, από την οποία οι φωτορεπόρτερ επίσης εξαιρούνται.



Ως πότε η φωτοειδησεογραφική κάλυψη των τόσο σημαντικών γεγονότων του ίδιου του Πρωθυπουργού αλλά και των Υπουργών του θα εμφανίζεται ως ελεγχόμενη, απαγορεύοντας στους φωτορεπόρτερ κάθε πρόσβαση για την Ενημέρωση.

Η Ένωση Φωτορεπόρτερ Ελλάδας ζητά όπως επιτέλους, να δείξουν σεβασμό στο Σύνταγμα και την Ελληνική Νομοθεσία για την Ελευθερία του Τύπου και την Ενημέρωση του Κοινού.



Ενημέρωση χωρίς εικόνα, είναι μισή ενημέρωση. Και μισή ενημέρωση ΔΕΝ είναι Δημοκρατία, που αρμόζει στη χώρα που τη γέννησε.»
left.gr

χρυσαυγιτης

Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2013

Το Μαξίμου σχηματίζει το παζλ ιδιωτικοποίησης των λιμανιών




- Οργανώνεται κλειστή σύσκεψη με το ΤΑΙΠΕΔ και τους υπουργούς Ανάπτυξης και Ναυτιλίας



Στα χέρια του πρωθυπουργού, Αντώνη Σαμαρά, βρίσκεται πλέον η τύχη των δύο μεγάλων λιμανιών της χώρας, του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, αφού το ΤΑΙΠΕΔ μέχρι και χθες δεν είχε καταλήξει σε μια συγκεκριμένη πρόταση για την αποκρατικοποίησή τους, αλλά επεξεργαζόταν σειρά σεναρίων, τα οποία όμως παρουσιάζουν αδυναμίες.

Κυριότερη αδυναμία που παρουσιάζουν όλα τα σενάρια, σύμφωνα με τις πληροφορίες της «Ν», είναι η έλλειψη κεφαλαίων από την αγορά. Μπορεί ο ΟΛΠ και ο ΟΛΘ να έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον κολοσσών της παγκόσμιας λιμενικής βιομηχανίας, ωστόσο η χρηματοοικονομική κατάσταση σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και οι τελευταίες τοποθετήσεις μεγάλων παικτών του χώρου γύρω από την Ελλάδα δεν αφήνουν πολλά περιθώρια χειρισμών.

Οπως χαρακτηριστικά ανέφεραν στη «Ν» κύκλοι της αγοράς, «πολύ απλά, κεφάλαια διαθέσιμα, σήμερα, δεν υπάρχουν».

Δεν αποκλείεται μάλιστα να πραγματοποιηθεί ακόμα και εντός της εβδομάδας κλειστή σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου, με τη συμμετοχή του ΤΑΙΠΕΔ και των υπουργών Ανάπτυξης, Κωστή Χατζηδάκη, και του υπουργού Ναυτιλίας, Κωστή Μουσουρούλη, ώστε να ληφθούν οι τελικές αποφάσεις.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει το ΤΑΙΠΕΔ είναι η περίπτωση των παραχωρήσεων λιμενικών υπηρεσιών, κάτι που υποστηρίζει και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αλλά αποτελεί και τη συνήθη πρακτική στην Ε.Ε.

Το ενδιαφέρον για παραχωρήσεις από μεγάλους ομίλους είναι επιβεβαιωμένο, ωστόσο παραμένει ανοικτό το ενδεχόμενο η ανταπόκριση να είναι πολύ μικρότερη σε επίπεδο κεφαλαίων. Οπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές στη «Ν», το ΤΑΙΠΕΔ -βάσει ερευνών που το ίδιο ήδη «έτρεξε»- δεν έχει μείνει ικανοποιημένο από τις αποδόσεις που μπορεί να δώσουν οι παραχωρήσεις του προβλήτα Ι του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, του Car Terminal και της κρουαζιέρας.

Κι αυτό γιατί ο προβλήτας Ι του Σ.ΕΜΠΟ. μπορεί να διακινήσει το πολύ μέχρι 1 εκατ. teu ετησίως, έχοντας μάλιστα περιορισμένους αποθηκευτικούς χώρους, ενώ η Cosco, που αναπτύσσει τους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, θα φτάσει, μόλις ολοκληρωθούν οι επενδύσεις, τα 4,7 εκατ. teu ετησίως.

Αλλά και στην κρουαζιέρα οι αποδόσεις -τουλάχιστον στην αρχή- είναι περιορισμένες, αφού οι εταιρείες του κλάδου συνηθίζουν να αποδίδουν μεγαλύτερα κεφάλαια στον παραχωρησιούχο -το κράτος δηλαδή- αφότου «πιάσει» η επένδυσή τους και καταστεί μεγάλη σε κίνηση βάση. Τέλος, και στο Car Terminal. τα έσοδα είναι περιορισμένα, αφού η Ελλάδα μπορεί να λειτουργήσει μόνο σαν λιμάνι transit.

Περιορισμένο είναι το ενδιαφέρον και για τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, τουλάχιστον για όσο διάστημα δεν γίνεται η χωροθέτησή της, αλλά και δεν ξεκαθαρίζει το εργασιακό του κλάδου.

Ακόμα όμως κι αν προχωρήσουν οι παραχωρήσεις, ο μόνος τρόπος να εισπράξει άμεσα το ΤΑΙΠΕΔ τα κεφάλαια που προσμένει, είναι μέσω της άμεσης καταβολής της καθαρής παρούσας αξίας της προσφοράς, κάτι που θεωρείται σήμερα σχεδόν απίθανο.

Η πώληση

Από την άλλη, και η πώληση των μετοχών παρουσιάζει δυσκολίες, αφού κατ' αρχήν μάς φέρνει αντιμέτωπους με τις πρακτικές της Ε.Ε. Σε περίπτωση διαγωνισμού, για την πώληση των μετοχών η Επιτροπή φέρεται να επιθυμεί τη συμμετοχή μεγάλου αριθμού εταιρειών, κάτι που αυτή την περίοδο φαντάζει μάλλον ανέφικτο, διότι απουσιάζει το ενδιαφέρον από μεγάλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα αλλά και funds.

Για παράδειγμα, όπως αναφέρουν στη «Ν», η Επιτροπή δεν θα ήταν καθόλου ευχαριστημένη αν γινόταν διαγωνισμός στον οποίο θα συμμετείχαν, για παράδειγμα, δύο εταιρείες, και αυτές από χώρες της Απω Ανατολής.

Ακόμα ένα θέμα που θέτει η Επιτροπή είναι η περίπτωση δημιουργίας ιδιωτικών μονοπωλίων, κάτι που ζητεί να αποφευχθεί. Ομως δεν απαντά στο απλό ερώτημα που τίθεται από ελληνικής πλευράς: πώς είναι δυνατόν να προχωρήσουν οι διαδικασίες, ώστε να αποπληρώσει η χώρα το χρέος της προς την Ε.Ε., όταν η ίδια η Ευρωπαϊκή Ενωση θέτει συνεχώς περιορισμούς;

Σε ό,τι αφορά την Cosco, ενδιαφέρεται να αγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών του ΟΛΠ και να πραγματοποιήσει όλες τις απαραίτητες επενδύσεις. Ωστόσο, και η συγκεκριμένη περίπτωση έχει δυσκολίες, αφού θα πρέπει να εξασφαλιστεί η καθαρά παρούσα αξία της σύμβασης παραχώρησης του Σ.ΕΜΠΟ. στη Cosco ανά μετοχή (περίπου 21 με 22 ευρώ), χωρίς να υπολογίζονται οι υπόλοιπες αξίες και προοπτικές του λιμανιού.

Αλλες πάλι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι κινήσεις της Cosco, το τελευταίο διάστημα, έχουν θορυβήσει τα μεγάλα λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης, που σήμερα έχουν τη μερίδα του λέοντος στη διακίνηση containers στη γηραιά ήπειρο.

ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική
ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΙΜΠΛΑΚΗΣ - atsimp@naftemporiki.gr

Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου 2013

Σώθηκε ο Βλαστός! ...




Απόπειρα απόδρασης με ελικόπτερο σημειώθηκε το απόγευμα από τις φυλακές Τρικάλων. Αρχικά, οι φρουροί των φυλακών πίστεψαν πως επιστρέφει στις φυλακές ο Βασίλης Παλαιοκώστας επειδή η...

ζωή στην ελληνική κοινωνία είναι πολύ σκληρή και δεν μπορεί να την αντέξει με τίποτα.

Οι φρουροί ήταν σχεδόν βέβαιοι πως στο ελικόπτερο επιβαίνει ο Βασίλης Παλαιοκώστας επειδή σε αυτόν αρέσουν οι βόλτες με τα ελικόπτερα τα γλυκά απογεύματα της Κυριακής.

Στη συνέχεια, όμως, οι φρουροί διαπίστωσαν πως το ελικόπτερο είχε έρθει για να πάρει τον Παναγιώτη Βλαστό –ο οποίος δεν ξέρει πόσο άγρια είναι τα πράγματα έξω από τις φυλακές και θέλει να αποδράσει-, οπότε άνοιξαν πυρ κατά των επιβαινόντων στο ελικόπτερο για να μην αποδράσει ο Βλαστός και κινδυνεύσει ελεύθερος.

Έπεσαν εκατοντάδες πυροβολισμοί –ανάμεσα στους φρουρούς και τους επιβάτες του ελικοπτέρου- αλλά σχεδόν όλοι πήγαν στο ΓΚ. Δηλαδή στον Γάμο του Καραγκιόζη.

Τελικά, μια άτυχη μπεκάτσα έφαγε μια αδέσποτη σφαίρα και, πέφτοντας, χτύπησε πάνω στον έλικα, με αποτέλεσμα ο πιλότος να κάνει αναγκαστική προσγείωση.

Η Αστυνομία έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες του ελικοπτέρου αλλά είναι ολοφάνερο πως έχει γίνει Photoshop και το ελικόπτερο έχει φάει πολύ ξύλο.

Απόπειρα απόδρασης με ελικόπτερο σημειώθηκε το απόγευμα και στις φυλακές Κορυδαλλού.

Ένα ελικόπτερο προσέγγισε τις φυλακές Κορυδαλλού για να παραλάβει τον Λάκη Γαβαλά αλλά ο Λάκης Γαβαλάς αρνήθηκε να αποδράσει επειδή το ελικόπτερο δεν ήταν πολυτελείας και δεν είχε γαλλική σαμπάνια.


pitsirikos.net

Καλή εβδομάδα

Από την Τρίτη είναι έτσι (Γ/Γ 6)

Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013

ΝΑ ΦΟΡΑΤΕ ΚΡΑΝΗ


http://www.tsantiri.gr/wp-content/media/2011/08/kranos7.jpg








                                       



http://maelliradio.gr/wp-content/uploads/2010/12/kranos.10.jpgΤο τελευταίο για τους ηγούμενους για να φαίνεται ποιοί είναι τα μυαλά της εταιρείας.

Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΩΝ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
Tηλ.: 2104614825 - 2104615721 Fax: 2104611273 E-mail: dockers@otenet.gr www.dockers.gr

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΟΠΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ 1 & ΚΑΝΑΡΗ, 186 48 ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ- ΠΕΙΡΑΙΑ
Tηλ.: 2104060912 Fax: 2104060913 E-mail: arxi-epoptes@olp.gr

Πειραιάς, 18.2.13

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Συνάδελφοι,
Η Ένωση και ο Σύνδεσμος συμμετέχουμε στην 24ωρη γενική απεργία που
έχουν εξαγγείλει τα συνδικάτα την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου και στην απεργιακή
συγκέντρωση στις 11:00 στο Μουσείο με τα πρωτοβάθμια σωματεία.
Η μνημονιακή συγκυβέρνηση συνεχίζει την επίθεση στους συνταξιούχους,
στους ανέργους, στους εργαζόμενους της χώρας με ένταση και επιμονή. Το 2013 θα
εξελιχθεί σε εφιάλτη για τον ελληνικό λαό με την εφαρμογή και επιβολή του τρίτου
μνημονίου. Ενώ όλοι μας βιώνουμε την άγρια επίθεση σε εισοδήματα, εργασιακά
δικαιώματα και γινόμαστε μάρτυρες της εξαθλίωσης που οδηγούνται μεγάλα
τμήματα της ελληνικής κοινωνίας, η συγκυβέρνηση και τα φερέφωνα τους στα ΜΜΕ
προσπαθούν να μας πείσουν ότι η ανάκαμψη και η ανάπτυξη είναι προ των πυλών.
Αυτό που διαπιστώνουμε είναι η διολίσθηση σε όλο και πιο αντιδημοκρατικές
μεθόδους για την κάμψη όλων όσων αντιστέκονται στη λαίλαπα των μνημονίων
όπως με τις επιστρατεύσεις των απεργών στα μέσα σταθερής τροχιάς και τους
ναυτεργάτες, όπως με την άγρια καταστολή κάθε κοινωνικής ομάδας που αντιδρά
στα αντεργατικά μέτρα και στο ξεπούλημα της χώρας. Αυτές οι επιλογές και οι
πρακτικές της συγκυβέρνησης δε μας χωρίζουν αλλά μας ενώνουν και δυναμώνουν
τους αγώνες μας.
Πάλι στο στόχαστρο των νεοφιλελεύθερων πολιτικών παραμένουν τα
συνδικάτα και η συλλογική εκπροσώπηση των εργαζομένων. Οι επιστρατεύσεις των
απεργών, η κατάργηση των ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων και η
παντελής έλλειψη διαλόγου αποδεικνύουν ότι οι κυβερνώντες και οι εντολείς τους
έχουν κάνει τις στρατηγικές τους επιλογές και εξαπολύουν ξεκάθαρα πόλεμο ενάντια
στον κόσμο της εργασίας και στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Η επίσπευση και η
«άρον-άρον» δρομολόγηση των ιδιωτικοποιήσεων ή του ξεπουλήματος όπως
πραγματικά είναι, σημαίνει μόνο ένα πράγμα, την προσήλωση της κυβέρνησης
στην εξυπηρέτηση των μεγάλων και μόνο συμφερόντων του κεφαλαίου που έχει
σκοπό να υπερεκμεταλλευτεί μέχρι τέλους και να ξεζουμίσει τις πλουτοπαραγωγικές
πηγές, το εργατικό δυναμικό, και ότι κερδοφόρο και παραγωγικό έχει η χώρα και ο
λαός μας.
Αν δεν υπερασπιστούμε εμείς το δικαίωμα μας στην ελεύθερη συλλογική
διαπραγμάτευση, την δημόσια επιχείρηση κοινής ωφέλειας, τα κοινωνικά αγαθά της
υγείας και της παιδείας, το κοινωνικό κράτος για τις ασθενείς ομάδες που όλο και
μεγαλώνουν, τότε ποιος θα το κάνει; Αν τα συνδικάτα και τα πρωτοβάθμια
σωματεία, δηλαδή τα υγιή κύτταρα της συλλογικής εκπροσώπησης, δεν αναλάβουν
πρωτοβουλίες στην κατεύθυνση της αντίστασης και της ανατροπής της
μνημονιακής πολιτικής που μας εξαθλιώνει, τότε ποιος φορέας, ποια συλλογικότητα
θα αναλάβει το ρόλο να συντονίσει και να εμπνεύσει τον δίκαιο αγώνα;
Όπως πολλοί κλάδοι εργαζομένων στη χώρα, έτσι και για εμάς τους
εργαζόμενους στα λιμάνια, οι συμβάσεις εργασίας μας έληξαν δια νόμου και
αναγκαζόμαστε να διαπραγματευτούμε με χειρότερους όρους και χρονικούς
περιορισμούς αλλά με βασικό στόχο να μην επιτρέψουμε την εξάπλωση των
ατομικών συμβάσεων.
Όλοι μας έχουμε υποχρέωση και ευθύνη όχι μόνο στους εαυτούς μας αλλά
και στα παιδιά μας να δώσουμε το παρόν σε κάθε κινητοποίηση και δράση που
στόχο έχει να σταματήσει τον κατήφορο που μας έχουν οδηγήσει. Η απεργία της
Τετάρτης πρέπει να είναι μαζική και δυναμική για να περάσει το μήνυμα ότι οι
αγώνες των εργαζομένων δεν επιστρατεύονται και ο λαός δεν τρομοκρατείται από
τις αυταρχικές πρακτικές της κυβέρνησης.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους να συμμετάσχουν στην απεργία και στην
απεργιακή συγκέντρωση για να βάλουμε τέλος στην εξαθλίωση που μας οδηγούν οι
νεοφιλελεύθερες επιλογές.
Ή ΕΜΕΙΣ Ή ΑΥΤΟΙ
ΟΛΟΙ στην απεργιακή συγκέντρωση στις 11:00 στο Μουσείο
ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ

ΟΜΥΛΕ: «Η Cosco απαιτεί νέα μείωση του τιμήματος»



 

Η ΟΜΥΛΕ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Η Ελληνική κοινωνία συνεχίζει να βιώνει ένα διαρκή εφιάλτη. Οι πολιτικές των μνημονιακών νόμων, έχουν οδηγήσει την οικονομία σε δραματική ύφεση η οποία τροφοδοτεί πρωτοφανή ανεργία.

Με συνεχείς αυθαίρετες νομοθετικές παρεμβάσεις, οι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι, δέχονται αλλεπάλληλες μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις, ενώ σφαγιάζεται ο θεσμός της ελεύθερης διαπραγμάτευσης και των ΣΣΕ.
Ταυτόχρονα, η φορολογική επέλαση και τα διαρκή χαράτσια ολοκληρώνουν την εικόνα της πλήρους φτωχοποίησης της μεγάλης πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού.

Η κυβέρνηση προκειμένου να επιβάλλει αυτήν την ολέθρια πολιτική, έχει ξεκινήσει μια αυταρχική επίθεση σε κάθε ένα που αντιστέκεται σε αυτήν την πολιτική. Προχωρεί σε επιστράτευση κάθε κλάδου εργαζόμενων που αγωνίζεται .

Εξαπολύει επίθεση στα συνδικάτα, ποινικοποιώντας την δράση τους, ενώ θέλει να καταργήσει το δικαίωμα στην απεργία.

Τις επιπτώσεις αυτής της πολιτικής, βιώνουμε και οι εργαζόμενοι στους Λιμενικούς Οργανισμούς.

Βομβαρδιζόμαστε καθημερινά, με σχέδια ξεπουλήματος των Λιμανιών. Αντί η Κυβέρνηση να αξιοποιήσει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των Λιμανιών στην ανάπτυξη του εμπορίου, του τουρισμού, των μεταφορών, της Ελληνικής οικονομίας γενικότερα, άγεται και φέρεται από κάθε λογής συμφέροντα που έχουν βάλει στο στόχαστρο τα Λιμάνια.

Διαφημίζει ως πρότυπο το ξεπούλημα της προβλήτας II στην Cosco, αποκρύπτει ότι μετά την μείωση του ετήσιου τιμήματος, με την «φιλική διευθέτηση”, τώρα η Cosco απαιτεί νέα μείωση του τιμήματος.

Οι ΣΣΕ στους μονομετοχικούς Οργανισμούς Λιμένων, με τον Ν 4093/12 σφαγιάζονται.

Στον ΟΛΠ – ΟΛΘ καλούμαστε να υπογράψουμε ΣΣΕ υπό την ύπαρξη του Ν 4024/11, ο οποίος οδηγεί στο τραγελαφικό φαινόμενο να μειώνονται οι αποδοχές ενώ αυξάνεται η δουλειά στα Λιμάνια.
Το απαράδεκτο σχέδιο νόμου για τα Λιμάνια και την Ναυτιλία του ΥΝΑ, είναι ενταγμένο σε αυτή την πολιτική ξεπουλήματος των Λιμανιών και της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων.


Απέναντι σε αυτή την δραματική κατάσταση που βιώνουμε, απαιτείται ΚΑΘΟΛΙΚΗ και ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.


Η νέα Γενική Απεργία που έχει προκηρυχτεί από ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ για την Τετάρτη 20/2/13 πρέπει να μετατραπεί σε μεγάλη μαζική κινητοποίηση ανατροπής της πολιτικής που μας οδηγεί στον κοινωνικό και οικονομικό όλεθρο».




• Να διεκδικήσουμε να σταματήσει το ξεπούλημα των Λιμανιών.
• Να υπογράψουμε σε όλα τα Λιμάνια πραγματικές ΣΣΕ.
• Να διεκδικήσουμε όλοι μαζί οι εργαζόμενοι το δικαίωμα στη δουλειά και στην ζωή που καθημερινά μας το αφαιρούν.


Όλοι στην 24ωρη απεργία την Τετάρτη 20/2/13.

Όλοι στις συγκεντρώσεις που διοργανώνονται σε όλες τις πόλεις.

Όλοι οι εργαζόμενοι του ΟΛΠ στην κεντρική συγκέντρωση στο Πεδίο του Άρεως στις 11.πμ.

Προσυγκέντρωση στις 10:45 στην Πλατεία Βικτωρίας".


Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Λιμουζινονεκροφόρες.






Η διοίκηση (με την ανοχή-συνενοχή ηγουμένων και σωματειακών συμβούλων) θεωρεί ότι το συγκεκριμένο όχημα είναι ασφαλές και ενδεδειγμένο για να μεταφέρει 4 ή και 6 ανθρώπους για την καβοδεσία-καβολυσία.
Αν επιλέξεις να μην πας με την παραπάνω λιμουζίνα έχεις την εναλλακτική λύση του exteme slalom ανάμεσα σε ΟΣΜΕ,νταλίκες,κλάρκ και νερολακούβες (με απροσδιόριστο και απρόβλεπτο βάθος) μέχρι να φτάσεις στο ντόκο να λύσεις ή να δέσεις το παπόρι.
Αφού λοιπόν πεις  Άγιο είχαμε μέχρι τώρα (κάποιες φορές , όπως σήμερα, βρεγμένος μέχρι τις κάλτσες) λύνεις ή δένεις το παπόρο και ξεκινάς τον δεύτερο γύρο του παιγνιδιού Πάτα με αν μπορείς με αντιπάλους τα ίδια μηχανήματα.

Αν (χτύπα ξύλο ) γίνει η στραβή με την λιμουζίνα ή με το slalom θα ψάχνετε πισινό για κόψιμο.
Καλό βράδυ.

Ενα λιμάνι, δύο κόσμοι στον Πειραιά

Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Απόβλητα δίπλα σε σπίτια φέρνει ο ΟΛΠ!


Εγκατάσταση αποθήκευσης επικίνδυνων αποβλήτων προωθεί ο ΟΛΠ δίπλα στην Ιχθυόσκαλα και σε σχολεία στο Κερατσίνι.

Η αποκάλυψη έγινε από τη βουλευτή Β’ Πειραιά της Δημοκρατικής Αριστεράς Μαρία Γιαννακάκη σε ερώτηση, που κατέθεσε στη Βουλή ζητώντας από τους υπουργούς Εσωτερικών, Ναυτιλίας και Περιβάλλοντος να επανεξετάσουν την απόφαση του ΟΛΠ.

«Η προτεινόμενη θέση για την εγκατάσταση αποθήκευσης επικίνδυνων αποβλήτων γειτνιάζει με τον οικιστικό ιστό της πόλης, αντίθετα με τα όσα περιγράφονται στη μελέτη της εταιρείας, στην οποία η περιοχή παρουσιάζεται ως ζώνη ναυπηγοεπισκευαστικών λειτουργιών όπου αγκυροβολούν μόνο εμπορικά πλοία (και όχι αλιευτικά) κάτι που είναι προδήλως αναληθές αφού βρίσκεται πλησίον της ιχθυόσκαλας Κερατσινίου, όπου διακινούνται καθημερινά τεράστιες ποσότητες αλιευμάτων που τροφοδοτούν ολόκληρο το λεκανοπέδιο», υπογραμμίζει η κ. Γιαννακάκη. Και προσθέτει:
«Επιπλέον κοντά στην περιοχή υπάρχουν σχολεία, δημοτικό γυμναστήριο και κολυμβητήριο, παιδική χαρά αυξάνοντας τις πιθανότητες έκθεσης ευάλωτων ομάδων σε δυνάμει απειλές προερχόμενες από την εκδήλωση ατυχήματος στην εν λόγω εγκατάσταση».

Η βουλευτής εκπέμπει σήμα κινδύνου σημειώνοντας ακόμα ότι «από ειδικούς εμπειρογνώμονες του χώρου έχει διατυπωθεί η άποψη ότι οι εγκαταστάσεις της κατώτερης κατηγορίας της Οδηγίας Seveso II εγκυμονούν σοβαρούς κινδύνους και προτείνεται η επέκταση των μέτρων της ανώτερης κατηγορίας και στις εγκαταστάσεις αυτές, σε άλλη κλίμακα ανάλογα με το μέγεθος της επικινδυνότητας».

Η ερώτηση

Αναλυτικά, η ερώτηση της βουλευτού Β Πειραιά της Δημοκρατικής Αριστεράς έχει ως εξής:

Κύριοι Υπουργοί,

Ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά Α.Ε προωθεί, στην περιοχή αρμοδιότητάς του, την σταθερή πλωτή εγκατάσταση αποθήκευσης επικίνδυνων αποβλήτων που παράγονται από πλοία, στην ιδιωτική εταιρεία «ANTIPOLLUTION A.N.E» υποδεικνύοντας ως κατάλληλη συγκεκριμένη θέση στην περιοχή προβλήτα Ηρακλέους, εντός του κόλπου Κερατσινίου- Δραπετσώνας.

Στην συγκεκριμένη σταθερή πλωτή εγκατάσταση θα αποθηκεύονται  επικίνδυνα απόβλητα, που θα προέρχονται από τα πλοία που θα προσεγγίζουν το λιμάνι του Πειραιά (απόβλητα από τη διύλιση πετρελαίου, τον καθαρισμό φυσικού αερίου και την πυρολητική επεξεργασία άνθρακα, απόβλητα από οργανικές χημικές διεργασίες, απόβλητα από χρώματα και βερνίκια, απόβλητα από δεξαμενές πλοίων, λάσπες κ.α).

Η προτεινόμενη θέση για την εγκατάσταση αποθήκευσης επικίνδυνων αποβλήτων γειτνιάζει με τον οικιστικό ιστό της πόλης, αντίθετα με τα όσα περιγράφονται στη μελέτη της εταιρείας, στην οποία η περιοχή παρουσιάζεται ως ζώνη ναυπηγοεπισκευαστικών λειτουργιών όπου αγκυροβολούν μόνο εμπορικά πλοία (και όχι αλιευτικά) κάτι που είναι προδήλως αναληθές αφού βρίσκεται πλησίον της ιχθυόσκαλας Κερατσινίου, όπου διακινούνται καθημερινά τεράστιες ποσότητες αλιευμάτων που τροφοδοτούν ολόκληρο το λεκανοπέδιο.

Επιπλέον κοντά στην περιοχή υπάρχουν σχολεία, δημοτικό γυμναστήριο και κολυμβητήριο, παιδική χαρά αυξάνοντας τις πιθανότητες έκθεσης ευάλωτων ομάδων σε δυνάμει απειλές προερχόμενες από την εκδήλωση ατυχήματος στην εν λόγω εγκατάσταση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εγγύτητα με τις εγκαταστάσεις φυσικού αερίου της ΔΕΗ μπορεί να οδηγήσει σε πολλαπλασιαστικό φαινόμενο (φαινόμενο Domino) με επιδείνωση των συνεπειών στην περίπτωση εκδήλωσης ατυχήματος είτε στην μία εγκατάσταση είτε στην άλλη.

Εξίσου ιδιαίτερης ανησυχίας και προβληματισμού είναι το ενδεχόμενο εμφάνισης τεχνολογικού ατυχήματος ως επακόλουθο φυσικής καταστροφής (φαινόμενο natech),  με επιπτώσεις  απρόβλεπτες και ιδιαίτερα καταστροφικές.

Είναι ξεκάθαρο ότι η επιλογή της θέσης δεν έγινε με αντικειμενικά κριτήρια έπειτα από αξιολόγηση εναλλακτικών λύσεων, όπως ορίζεται από τον Ν.4014/2011 (ΠΑΡ.ΙΙ), αλλά για να αδειοδοτηθεί η ήδη υπάρχουσα εγκατάσταση της εταιρείας στο χώρο αυτό.

Πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι έχουν εκδηλωθεί ατυχήματα μεγάλης έκτασης (ΤΑΜΕ) σε μονάδες οι οποίες λόγω των σχετικά μικρών ποσοτήτων των αποθηκευμένων επικίνδυνων ουσιών δεν υπόκεινται στην υποχρέωση υποβολής Μελέτης Ασφαλείας (ενδεικτικά αναφέρεται το ατύχημα πυρκαγιάς και εκρήξεων στις εγκαταστάσεις της εταιρείας ΧΥΜΑ στο Λαύριο το 2006, το οποίο είχε όλα τα χαρακτηριστικά ατυχήματος μεγάλης έκτασης, ενώ η εταιρεία δεν είχε την υποχρέωση υποβολής Μελέτης Ασφαλείας).

Από ειδικούς εμπειρογνώμονες του χώρου έχει διατυπωθεί η άποψη ότι οι εγκαταστάσεις της κατώτερης κατηγορίας της Οδηγίας Seveso II εγκυμονούν σοβαρούς κινδύνους και προτείνεται η επέκταση των μέτρων της ανώτερης κατηγορίας και στις εγκαταστάσεις αυτές, σε άλλη κλίμακα ανάλογα με το μέγεθος της επικινδυνότητας.

Να διευκρινισθεί επιπλέον ότι για τη βελτίωση της προστασίας των κατοικημένων περιοχών, επιβάλλεται οι χωροταξικές ή και άλλες σχετικές πολιτικές να συνεκτιμούν την ανάγκη να διατηρούνται οι δέουσες αποστάσεις μεταξύ των περιοχών αυτών και των μονάδων επικινδυνότητας όπως είναι οι μονάδες αποθήκευσης επικίνδυνων αποβλήτων.

Αυτό επιβάλλει και η κοινοτική περιβαλλοντική πολιτική (Οδηγία 96/82/ΕΚ του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την αντιμετώπιση των κινδύνων μεγάλων ατυχημάτων σχετιζόμενων με επικίνδυνες ουσίες, όπως εξαγγέλλονται στο άρθρο 130 Ρ παράγραφοι 1 και 2 της συνθήκης και διευκρινίζονται στα προγράμματα δράσης της Ευρωπαϊκής Κοινότητας για το περιβάλλον) αποσκοπώντας στη διατήρηση και την προστασία της ποιότητας του περιβάλλοντος και της ανθρώπινης υγείας, ιδιαίτερα μέσω προληπτικής δράσης.

Βάσει των ανωτέρω,

Ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί

1.    Προτίθενται να ζητήσουν την επανεξέταση της αναγκαιότητας λειτουργίας εγκατάστασης αποθήκευσης επικίνδυνων αποβλήτων που παράγονται από πλοία, όπως αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο Κερατσινίου Δραπετσώνας και γνωμοδότησε σχετικά το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής;

2.    Θα ζητήσουν την  υποβολή εμπεριστατωμένης Μελέτης Ασφαλείας με προκήρυξη από την Περιφέρεια και χρηματοδότηση από τον ΟΛΠ, η οποία θα περιλαμβάνει εκτός των άλλων την Εκτίμηση Επικινδυνότητας για τον εντοπισμό των περιοχών που είναι σημαντικές ως προς την ασφάλεια της εγκατάστασης, τον προσδιορισμό των κινδύνων και τον περιορισμό των επιπτώσεων από τυχόν εκδήλωση ατυχήματος;

3.    Δεδομένης της επικινδυνότητας του αντικειμένου, προτίθενται να προβούν στην αναθεώρηση των σχετικών διατάξεων, ούτως ώστε η εκπόνηση Μελέτης Ασφαλείας να είναι υποχρεωτική, ανεξαρτήτως του όγκου των αποβλήτων;

Pireas2Day

Σάββατο, 9 Φεβρουαρίου 2013

Ήρθε στο hotmail



Από μικρό παιδί είχα μια κλίση στους αριθμούς. Μόλις τους έβλεπα μπροστά μου ή άκουγα αριθμούς προσπαθούσα στο μυαλό μου να τους αναλύσω. Αλλά επειδή στα υπόλοιπα μαθήματα δε έδινα σημασία κατέληξα να γίνω υπάλληλος και στη συνέχεια λιμενεργάτης.
 Μόλις λοιπόν άκουσα ότι στις συζητήσεις που γίνονται για την σύμβαση έκαναν οικονομική μελέτη για το πόσο θα στοιχίσει στην εταιρεία να αποκαταστήσει την αδικία που η ίδια κάνει εις βάρος μας τόσα χρόνια αμέσως το μυαλό μου άρχισε να κάνει υπολογισμούς.
Έχουμε λοιπόν και λέμε.
 Η μελέτη της εταιρείας μιλούσε για το ποσό των 700.000 και η μελέτη τα ένωσης μας για 480.000 (σύμφωνα με  αυτά που ακούγονται). Από τα 480.000 περίπου τα 300.000 είναι το ποσό που αναλογεί στο Ικόνιο που είναι και η μεγάλη διαφορά στις αμοιβές. Και σύμφωνα με αυτά που μας μάθαιναν στο σχολείο τότε, αν δεν το έχει αλλάξει και αυτό το μνημόνιο, 300.000/30=10.000.
Δηλαδή ο καθένας από μας πεθαίνει στο lashing, γίνεται κομμάτια μέσα στο κρύο την βροχή και τον καύσωνα και από πάνω χάνει και  τόσα χρήματα κάθε χρόνο. Χρήματα που άδικα μας τα στερούν τόσα χρόνια, χρήματα που βγαίνουν από τις πλάτες μας και τον ιδρώτα μας, χρήματα που τα στερούνται οι οικογένειες μας και τα παιδιά μας, χρήματα που θα μπορούσαμε να πληρώσουμε τις υποχρεώσεις μας και όχι να φοβόμαστε μην μας κόψουν το ρεύμα ή να κρυβόμαστε από τις τράπεζες και την εφορία.
Και μου έρχεται και άλλη μια σκέψη στο μυαλό.
 Όλα αυτά τα χρόνια ακούγαμε από τον συνταξιούχο και κατόπιν από το υπάρχον προεδρείο ότι το μόνο που συζητούσαν ήταν η εξίσωση των αποδοχών παλαιών και νέων συναδέλφων. Αλλά εγώ προσωπικά και πιστεύω και εσείς δεν είχα ακούσει ποτέ για οικονομική μελέτη για το τι κόστος θα είχε αυτή η εξίσωση. Και δεν πρέπει να υπήρχε γιατί και η εταιρεία και η ένωση τώρα έκαναν μελέτη.
 Οπότε λογικά σκεπτόμενος καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ποτέ μέχρι τώρα δεν είχε γίνει σοβαρή συζήτηση πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Άρα τώρα πιέστηκαν από την κατάσταση και έτυχε να είναι και ένας καινούργιος συνάδελφος στην επιτροπή.

Παραλίγο (μάλλον για λίγο) εναερίτης
Υ.Γ. μάλλον λοιπόν είναι αλήθεια αυτό που μετέφερε ένας παλιός συνάδελφος ότι είχε ακούσει τον συνταξιούχο στο τηλέφωνο σε συνομιλία με τον προηγούμενο διευθύνοντα να λέει «δώσε μου έμενα την σύμβαση και άσε τους νέους πάνω μου»

Πέμπτη, 7 Φεβρουαρίου 2013

"Μάλιστα, κύριε Συνταγματάρχα!!"


Του Νικήτα Σγούρου


Και η οικογένεια του πατερά του και η οικογένεια της μητέρας του είναι πολιτικοποιημένες οικογένειες εδώ και πολλά χρόνια. Και οι δύο παππούδες του έπιναν νερό στην υγειά του μαύρου καβαλάρη (για τους νεότερους Νικόλαος Πλαστήρας) γιατί του χρωστούσαν τη ζωή τους μετά τη τραγική κατάληξη της Μικράς Ασίας στα 1922.

Όταν μαζεύονταν οι οικογένειες, συνήθως σε ονομαστικές εορτές, τα θέματα συζήτησης κατά 70% ηταν για πολιτικά και κατά 30% για το ποδόσφαιρο.

Επειδή το μήλο κάτω από  τη μηλιά θα πέσει και επειδή είναι γενιά της μεταπολίτευσης (τρομάρα του!!!) έχει κάποια γνώση περί των πολιτικών και συνδικαλιστικών πεπραγμένων κύρια από το 1974 μέχρι σήμερα.

Πολλές πολιτικές συζητήσεις έχουν γίνει στην οικογένεια του και πολλές του έχουν μείνει αξέχαστες. Μια από αυτές ήταν το Γενάρη του 1977 όταν βρισκόταν σε εξέλιξη η απεργία των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης στα ιδιωτικά σχολεία. Τα σχολεία ήταν όλα κλειστά και η επιτυχία της απεργίας, κατά γενική ομολογία, ήταν πολύ μεγάλη.

Τότε σε μια απ’ αυτές τις συναντήσεις ο πατέρας του, μ’ ένα βαθμό υπερβολής- είπε-  ότι αν επιστρατεύσουν τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς θα πέσει η κυβέρνηση. Όλοι συμφώνησαν μαζί του γιατί όλοι θεωρούσαν τη πολιτική επιστράτευση σαν έσχατη λύση και ουσιαστικά σαν έμπρακτη αδυναμία της κυβέρνησης  για διάλογο.

Η πρώτη πολιτική επιστράτευση στην Ελλάδα, μετά τη χούντα, ήταν των ιδιωτικών εκπαιδευτικών και έγινε το Φλεβάρη του 1977. Από το 1974 και για την επόμενη δεκαετία, θυμάται την επιστράτευση των ιδιωτικών εκπαιδευτικών και των εργαζόμενων στη κεντρική λαχαναγορά του Ρέντη. Το πολύ πολύ να έχουν γίνει ακόμα μία ή δύο φορές που του διαφεύγουν.

Όλες τις φορές είχε γυρίσει μπούμερανκ στη κυβέρνηση. Σε αντίθεση με τα τελευταία χρόνια που δεν θυμάται πόσες έχουν γίνει!!!

Τώρα δεν κινδυνεύει να πέσει η κυβέρνηση γιατί δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΣΙΠΑ;;; Θα μας το απαντήσει, αν μπορεί,  ο ιστορικός του μέλλοντος !!!...

Πρόσφατα οι «συνταγματάρχες» κ. κ. Αντώνης Σαμαράς, Βαγγέλης Βενιζέλος και Φώτης Κουβέλης . . . αποφάσισαν και διέταξαν την επίταξη προσώπων και πραγμάτων αρχής γενομένης από το μετρό. Επίσης αποφάσισαν και διέταξαν ότι . . . «οποίος ξαναβγάλει μιλιά θα του κόψουμε τη γλώσσα απ’ τη  ρίζα!!!».

Και μη μας πουν οι κ. κ. Βενιζέλος και Κουβέλης  ότι ο «κακός» Αντώνης Σαμαράς φταίει για όλα, αυτοί δε ζουν στο διάστημα . . .

Τον τελευταίο καιρό η κυβέρνηση των κ. κ. Αντώνη Σαμαρά, Βαγγέλη Βενιζέλου και Φώτη Κουβέλη  αποφάσισε να παροπλίσει τη Βουλή των Ελλήνων και να «κυβερνάει» με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου. Τώρα ήρθε η επιστράτευση.

Αύριο τι μας περιμένει ; ; ;

Προ ημερών περνούσε από τη Πατησίων. Εκεί είναι ένα νεοκλασικό που έξω έχει μια ταμπέλα με τίτλο «Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδας». Θεωρεί ότι πιο ζωντανό κομμάτι της πόλης είναι το πρώτο νεκροταφείο της Αθήνας, παρά αυτό το κτήριο. Στην Ελλάδα εδώ και τρία χρόνια γίνεται, κατά το κοινώς λεγόμενο, ΧΑΜΟΣ. Το ξέρουν και οι πέτρες. Από εκείνο το κτήριο δεν υπάρχει καμία αντίδραση.

Για να μη πει ότι είναι εσκεμμένη αυτή η αδράνεια, προτείνει το συγκεκριμένο κτήριο να μετονομαστεί σε  «Μουσείο Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδας». Θα έχει περισσότερη ζωντάνια!!!



Pireas2Day

Τετάρτη, 6 Φεβρουαρίου 2013


ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΩΝ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
Tηλ.: 2104614825 - 2104615721 Fax: 2104611273 E-mail: dockers@otenet.gr www.dockers.gr

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΟΠΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ 1 & ΚΑΝΑΡΗ, 186 48 ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ- ΠΕΙΡΑΙΑ
Τηλ.: 2104060912 – Fax: 2104060913 E-mail: arxi-epoptes@olp.gr
Πειραιάς, 5-1-2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Η κυβέρνηση ξαναχτύπησε για δεύτερη φορά μέσα σε δυο
εβδομάδες με τον πιο αντιδημοκρατικό και αυταρχικό τρόπο. Μην
αντέχοντας τον διάλογο με τα συνδικάτα και τους εργαζόμενους,
επιστράτευσε και τους συναδέλφους απεργούς ναυτικούς. Η νέα
διολίσθηση της κυβέρνησης με την επιβολή και την καταστολή κάθε φωνής
που διεκδικεί και αντιστέκεται, μας οδηγεί σε συσπείρωση και συστράτευση
όλων των συνδικάτων και των εργαζόμενων.
Η Ένωση Λιμενεργατών και ο Σύνδεσμος Εποπτών-Αρχιεργατών
ΟΛΠ, είμαστε αλληλέγγυοι στους συναδέλφους ναυτεργάτες και στον δίκαιο
αγώνα τους ενάντια στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Ναυτιλίας. Είναι
νομοσχέδιο που όχι μόνο ξεκληρίζει το επάγγελμα του ναυτικού αλλά
επίσης ανοίγει το δρόμο για το ξεπούλημα των λιμανιών και αφήνει τη
σύνδεση των νησιών μας στις διαθέσεις των εφοπλιστών. Η ωμή
παρέμβαση στις Συλλογικές Διαπραγματεύσεις των ναυτικών είναι
συνέχεια των αντιδημοκρατικών-αντεργατικών νόμων που έχουν ψηφιστεί
τα τελευταία τρία χρόνια. Παλεύουμε:
• ενάντια στην ποινικοποίηση των εργατικών αγώνων
• για την απόσυρση του νομοσχεδίου
• για ελεύθερες διαπραγματεύσεις και αξιοπρεπείς συλλογικές
συμβάσεις.
Το Εργατικό Κέντρο Πειραιά και η ΓΣΕΕ ανακοίνωσαν 24ωρη
παναττική απεργία για αύριο Τετάρτη 6.2.13 και καλούμε όλους τους
συναδέλφους να συμμετέχουν στη συγκέντρωση που θα γίνει στις 10:00
στο λιμάνι του Πειραιά στον Άγιο Διονύση (Πύλη Ε3).

ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ

Σάββατο, 2 Φεβρουαρίου 2013

Καλό ΣΚ να έχουμε.


Μπροστά (πλώρα) χωρίς πρόσβαση με σκάλα

Πίσω (πρύμα) πάλι χωρίς σκάλα



 Το ίδιο και από την άλλη μεριά με τα κουτιά να κάνουν σκαλοπάτια και στις μεσαίες θέσεις γκρεμός



 Μόνος τρόπος λοιπόν να κατεβείς με το spreader της γέφυρας
 Αφού όμως δεν έχεις πουθενά να καλυφθείς τα κουτιά περνάνε από πάνω σου
 Το συγκεκριμένο ζευγάρι ζύγιζε 46,3 τόννους (με τη ζυγαριά της γέφυρας)


Το ίδιο βέβαια και στα άλλα αμπάρια

Durban γίναμε (ή είμαστε χρόνια τώρα;)


Άγιο είχαμε και σήμερα

Υ.Γ. Ελπίζω να κατάλαβες γιατί δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω σκάλα αλουμινίου.


Παρασκευή, 1 Φεβρουαρίου 2013

8 σωματεία καταγγέλλουν το νομοσχέδιο του ΥΝΑ

Την απόσυρση του νομοσχεδίου- σκούπα του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου ζητούν με κοινή ανακοίνωσή τους 8 σωματεία από τον χώρο της Ναυτιλίας. Αναλυτικά, η ανακοίνωσή τους έχει ως εξής: Οι Διοικήσεις των Σωματείων 1) Πανελλήνια ‘Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ), 2) Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εργαζομένων στην Ναυτιλία και τον Τουρισμό (ΠΑΣΕΝΤ), 3) Ένωση Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών, 4) Ένωση Μονίμων Υπαλλήλων ΟΛΠ, 5) Σύλλογος Υπαλλήλων ΝΑΤ, 6) Πανελλήνιος Σύλλογος Υπαλλήλων Υ.Ε.Ν, 7) Πανελλήνια Ένωση Κυβερνητών – Μηχανοδηγών, 8) Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Πλοηγικής Υπηρεσίας. καταδικάζουν το σχέδιο νόμου έκτρωμα που έδωσε στην δημοσιότητα ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Κ. Μουσουρούλης. Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο το οποίο ικανοποιεί τις πιο ακραίες θέσεις και αξιώσεις του εφοπλιστικού κεφαλαίου ενισχύοντας παραπέρα το προκλητικό και σκανδαλώδες καθεστώς των Ναυτιλιακών επιχειρήσεων και την ανταγωνιστικότητά τους. Η τρικομματική κυβέρνηση και η τρόικα συνεχίζουν και κλιμακώνουν την επίθεση σε βάρος των εργαζομένων και των κοινωνικών, οικονομικών, ασφαλιστικών και εργασιακών τους δικαιωμάτων. Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Κ. Μουσουρούλης αναδεικνύεται σε εντολοδόχο και πιστό υπηρέτη του μεγάλου κεφαλαίου και του εφοπλισμού. Το σχέδιο νόμου έχει ξεσηκώσει την δίκαιη κατακραυγή όλων των μαζικών συνδικαλιστικών φορέων των εργαζομένων στον χώρο της Ναυτιλίας. Οι μόνοι που στήριξαν ως τώρα το νομοσχέδιο ήταν οι εφοπλιστικές οργανώσεις. Με το σχέδιο νόμου καταργούνται χιλιάδες θέσεις εργασίας για τους Έλληνες Ναυτεργάτες με αποτέλεσμα η ανεργία να εκτιναχθεί σε υψηλότερα ακόμη επίπεδα και τα ασφαλιστικά τους ταμεία να οδηγούνται με βεβαιότητα σε οικονομική κατάρρευση και χρεοκοπία. Επίσης επιχειρείται η κατάργηση του θεσμού των ΣΣΕ στην ποντοπόρο Ναυτιλία για τα κατώτερα πληρώματα με κίνδυνο να επεκταθεί στην συνέχεια σε όλες τις κατηγορίες πλοίων. Στο ίδιο σχέδιο νόμου υπονομεύεται το δικαίωμα της απεργίας, καταργείται ουσιαστικά η δεκάμηνη δρομολόγηση και ναυτολόγηση των Ναυτικών στα Ακτοπλοϊκά πλοία ενώ ανοίγει ο δρόμος να εφαρμοσθεί στα Ε/Γ διεθνών γραμμών η σύνθεση ασφαλείας. Βασικό στοιχείο της Πολιτικής του Σχεδίου Νόμου είναι οι Ιδιωτικοποιήσεις των Λιμανιών, είτε με παραχώρηση του μετοχικού κεφαλαίου, είτε με παραχωρήσεις λιμενικών δραστηριοτήτων τύπου Cosco παραβιάζοντας συνταγματικές επιταγές και θεσμικούς κανόνες. Η πολιτική αυτή συνοδεύεται με την επιχείρηση κατάργησης των θεσπισμένων εργασιακών σχέσεων καθώς και των ΣΣΕ. Ακόμη ελλοχεύει ο κίνδυνος να δημιουργηθούν συνθήκες ιδιωτικών μονοπωλίων στα μικρά λιμάνια με αρνητικές επιπτώσεις στις τοπικές κοινωνίες. Η στρατικοποίηση των υπηρεσιών του ΥΝΑ το οποίο από οικονομικό – παραγωγικό Υπουργείο γίνεται στρατόπεδο, αυξάνοντας ταυτόχρονα την γραφειοκρατία και γυρίζοντας την δημόσια διοίκηση στην δεκαετία του 60. Στο σχέδιο νόμου εκφράζεται με ανάλγητο τρόπο για άλλη μια φορά η ανυπαρξία κυβερνητικής πολιτικής για την αντιμετώπιση των προβλημάτων των εργαζομένων στην Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη. Οι γενικολογίες και τα ευχολόγια συνιστούν έλλειψη πολιτικής βούλησης. Απαιτούμε την διατήρηση του Δημόσιου χαρακτήρα της Πλοηγικής Υπηρεσίας όπως αυτό συμβαίνει στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες, για την διαφύλαξη της ασφάλειας των επιβατών, των πλοίων, των λιμενικών εγκαταστάσεων και του περιβάλλοντος, Ρυθμίσεις ιδιωτικοποίησης των υπηρεσιών πλοήγησης έχουν απορριφθεί και στο παρελθόν από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Οι Διοικήσεις των Σωματείων μας διακηρύσσουν την θέλησή τους να παλέψουν προκειμένου η κυβέρνηση και ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου να αποσύρουν άμεσα το αντεργατικό αυτό τερατούργημα. Παράλληλα δηλώνουν την ουσιαστική συμπαράστασή τους στον δίκαιο αγώνα των Ναυτεργατών και εκφράζουν την αλληλεγγύη τους στις απεργιακές κινητοποιήσεις τους. Καλούν την κυβέρνηση να εγκαινιάσει ένα ουσιαστικό διάλογο που θα πρέπει να γίνει βάση των δίκαιων αιτημάτων όλων των εργαζομένων στην Ναυτιλία με πλήρη αποδοχή και σεβασμό των κοινωνικών – εργασιακών δικαιωμάτων τους.