Πέμπτη 6 Μαρτίου 2008

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΟΛΠ ΚΑΙ ΟΛΘ
Θέλω να είμαι απόλυτα ξεκάθαρος ότι η απόφαση της Κυβέρνησης να καταστήσει τους λιμένες του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης διακομετακομιστικά κέντρα διεθνούς εμπορίου είναι αδιαπραγμάτευτη. Μία στρατηγική απόφαση η οποία θα αποφέρει τεράστια οφέλη για την ελληνική κοινωνία και την ελληνική οικονομία. Αυτό είναι δεδομένο και δεν έχει καμία σχέση η απόφαση του δικαστηρίου με αυτή την απόφαση της κυβέρνησης. Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση δραστηριοτήτων του ΣΕΜΠΟ προχωρά με γρήγορους ρυθμούς, συγκεντρώνει τεράστιο ενδιαφέρον όλων των μεγάλων διεθνών διαχειριστών και θα ολοκληρωθεί μέσα στο χρονοδιάγραμμα, το οποίο έχουμε πει.


ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΟΛΠ ΚΑΙ ΟΛΘ
Το ζήτημα είναι για ποιο λόγο ακριβώς απεργούν οι εργαζόμενοι. Σήμερα, κατά σύμπτωση συζητάμε στη Βουλή το Σχέδιο Νόμου που εξασφαλίζει πλήρως τους εργαζομένους, κανείς δε χάνει τη δουλειά του, κανείς δε χάνει το μισθό του, κανείς δεν χάνει τα δικαιώματα του.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ετοιμαζόμουν να σας ρωτήσω αυτό δεν το έχουν καταλάβει; Αφού τους το έχετε δείξει, το έχουν διαβάσει, το έχουν δει και το καταθέτετε τώρα στη Βουλή;

ΥΕΝΑΝΠ: Μα νομίζω κ. Παπαδημητρίου, ούτως ή άλλως είναι πολιτική η απεργία και στη Βουλή, στην επιτροπή που οι εργαζόμενοι εκφράζουν τις απόψεις τους, ουσιαστικά μιλάνε για δημόσιο χαρακτήρα των λιμένων. Μάλιστα είναι εντυπωσιακό ότι το ΠΑΣΟΚ παρά το γεγονός ότι αυτό το ίδιο σχεδίασε τις συμβάσεις παραχώρησης, έκανε Ανώνυμη Εταιρεία τα λιμάνια, τα έβαλε στο χρηματιστήριο, σήμερα κάνει βήματα πίσω και μιλάει για κρατικοποίηση. Είναι εντυπωσιακό, πόσο η αριστερά διολισθαίνει το ΠΑΣΟΚ, το οποίο προφανώς πιεζόμενο από την Αριστερά έχει υιοθετήσει λογικές κ΄ συμπεριφορές που κατά τη γνώμη μου σήμερα δεν προσφέρουν τίποτα στον εκσυγχρονισμό και φυσικά υστερούν σε αξιοπιστία. Αυτό όμως είναι θέμα του ΠΑΣΟΚ. Εγώ πάντως θέλω να πω ότι οι διοικήσεις του ΟΛΠ και του ΟΛΘ κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους, προασπίζουν τα συμφέροντα των οργανισμών τους και των επενδυτών, διότι έχουν μετοχές, οι οποίες διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο. Το πρόγραμμα θα προχωρήσει κανονικά και φυσικά οι Οργανισμοί είναι υποχρεωμένοι να πάρουν όλα τα απαραίτητα μέσα, νομικά ή άλλα, τα οποία θα τους επιτρέψουν να προασπίσουν τα συμφέροντα αυτά. Το πώς ακριβώς θα το κάνουν οι Οργανισμοί, θα το δούμε το επόμενο διάστημa. ταδε εφη ο τζιπατος με τα χιονολαστιχα

5 σχόλια:

παρα λιγο αεριτης είπε...

Ο ΤΖΙΠΑΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΧΙΟΝΟΛΑΣΤΙΧΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΦΟΥΣΚΩΤΟ.ΓΙΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΒΑΛΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΕΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ.
ΔΗΛΑΔΗ, ΜΕ ΡΩΤΑΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΗΣ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΝΙΓΕΙ?

Ένα γελαστό απόγευμα είπε...

Εγώ έχω στενές σχέσεις με τον "παρα λιγο αεριτη" (κι άλλους συναδέλφους) κι ένα picanto με λάστιχα της κακιάς ώρας...
Εμένα τι υπουργό μπορείτε να με κάνετεεεε;;;

παρα λιγο αεριτης είπε...

ΕΣΥ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ ΤΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ?
ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝΕ.
ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΩΜΑΤΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΠΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ.
ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΚΑΝΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΘΑΡΣΗΣ.ΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΡΙΜΝΑΣ.ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΙΟ.ΤΗΝ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΕΥ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ.........ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ

NinaC είπε...

Προσφέρομαι οικειοθελώς να με μονιμοποιήσετε στο Υπουργείο.

:P

Ανώνυμος είπε...

ο πρωιν ΥΕΝ ήξερε απο πρόβατα γιατί ήτανε γνωστό οτι είχε κάνει και το επαγγελμα αυτό. ΕΤΣΙ παραλίγο να μπερδέψει την γιδοβοσκή με το υπουργείο ναυτηλίας.
Ο σημερηνός ΥΕΝ δυστηχώς για όλους μας,ήταν ανεπαγγελτος.ΤΟ μόνο που ήξερε καλά ήταν να κάνει σκι στην ΑΡΑΧΩΒΑ το χειμώνα και να σπάει και κανένα κεφάλι αριστερού φοιτητή όταν ήταν πρόεδρος στην ΔΑΠ.
Τώρα νομίζει οτι βρήκε επιτέλους επάλγγελμα.
Νομίζει οτι θα γίνει ο εθνικός μεσίτης με εθνική συμβολεογράφο την συζυγό του.
Τα λιμάνια λοιπόν κατ΄ εντολή του άλλου ανεπάγγελτου είναι προς πώληση.
Δυστυχώς όμως για τον κυριο ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ και το αλλο λουλούδι τον κύριο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ φαίνεται οτι λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο.
Και ο ξενοδόχος της υπόθεσης είναι οι λιμενεργάτες γιατί και σκληροι΄επαγγελματίες είναι αλλά είναι αυτοί που στην ουσία δημιούργησαν τον ΟΛΠ.
Με μεγάλο αγώνα οι εργαζόμενοι λοιπόν κατάφεραν το 2004 το λιμάνι να είναι μέσα στα πρώτα 50 λίμάνια
διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων αλλά
οι σημερίνοί φωστήρες της κυβέρνησης το καταπόντησαν στην
83 θέση.Γι΄ αυτο θα δανειστώ μια φράση του πρώην υπουργού ναυτιλίας κυρίου ΚΕΦΑΛΟΓΙΝΝΗ οτι η κυβέρνηση η σημερινή είναι μια κυβέρνηση ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΩΝ