Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΗΣ


το λιμανι μας !

μια λεξη που την εχουν παρεξηγησει απο καθηγητες μεχρι εμποροι

ας δουμε λοιπον τι ενοουμε οταν λεμε ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΜΑΣ

ιανουαριος 1944 βοβμαρδισμος του λιμανιου του πειραια απο συμμαχικα στρατευματα
ανατιναξη λιμενικων εγκατστασεων ( σιλο, λιμενικα υποστεγα ) και στην συνεχεια μαχη της ηλεκτρικης.


σε ενα λιμανι ερειπιο αρχιζει η ανασυγκροτηση απλος κοσμος απο τις γυρω περιοχες μαζι με τους εργαζομενους δινουν μαχη με τον χρονο για να ξαναφτιαξουν κρηπιδωματα νεες δεξαμενες μιας και τα πλοια με την πρωτη βοηθεια περιμενουν στην ραδα.

δεν υπηρχε εμπορικος συλλογος ουτε golden boys ακομα.

το λιμανι αρχιζει σιγα σιγα να λειτουργει με αργους ρυθμους αλλα αναπτυσεται ταχυτατα.
σιγα σιγα το εμποριο ανθιζει και εκει αρχιζουν και οι πρωτες ( ατασθαλιες ) επιπλοκες.

ετρεχε ο εμπορος να βγαλει πρωτος το εμπορευμα του και με το καταληλο αντιτιμο να εχει πρωτος στα ραφια του το νεο προιον.

εφταιγε ο λιμενεργατης φυσικα που εμαινε στην διαδικασια και ποτε ο εμπορος που με τον παραδοσιακο λογιστακο με τις μανσετες εψαχναν τροπους να μην δηλωσουν ολα τα εσοδα στην εφορια αλλα τα μισα.

προχωραμε γρηγορα φτανοντας στα container οπου εδω πια μεγαλωσαν οι δουλειες του εμπορακου που εγινε εισαγωγεας πια και βιαζεται ακομα πιο πολυ να ( τροφοδοτησει ) την αγορα και με θεμιτους η αθεμιτους τροπους θελει να βγαλει γρηγορα τα κουτια απο το λιμανι και ξανα κακως μπαινει στην διαδικασια ο λιμενεργατης να τον εξυπηρετησει.

ο κακος λιμενεργατης που βοηθαει ενω ο καλος εισαγωγεας πια που πληρωνει αφου εμαθε τα κολπα την μιση εφορια αφου εχει μαθει απο τον λογιστακο να κανει 3 εταιριες αντι για μια και ετσι να μοιραζει την δουλεια ( ομορφα ).


κακως ( βοηθαγαμε ) αλλα καλως δηλωνατε ?
πικρες αληθειες για ολους λεω εγω.

αλλα στο σημερα στο 2009 πια στο λιμανι που εμεις οι λιμενεργατες ξαναφτιαξαμε απο το 0 ενω ολοι εσεις οι εμποροι και οι παρατρεχαμενοι ηρθατε πελατες μας λετε οτι γιναμε συντεχνια.

συντεχνια εργαζομενων που εξυπηρετει εσας που προσπαθειτε ακομα μετα απο 50 χρονια να δηλωσετε λιγοτερα για να βγαλετε περισοτερα εσας που μετα απο 50 χρονια στηριξης απο το λιμανι του πειραια λειτουργειτε χωρις κανεναν ουσιαστικο ελεγχο στην δουλεια σας και οταν σας ελεγχουν που και που η βρωμα που βγαζει ο ελεγχος ξεπερναει την βρωμα της ψυταλειας. να σας θυμισω ποσα προιοντα εισαγετε ακαταληλα ? τα εχω τα στοιχεια αλλα τα εχει και η νομαρχια που σας τσακωσε.

σας φταιμε εμεις λοιπον ? τα ποσα που λετε οτι πηραμε ? οτι θα κλεισετε απο τις απεργιες μας ? οτι σας γονατισαμε ?

εσεις τοσα χρονια εχετε σκεφτει οτι εχετε γονατισει την ελληνικη οικονομια ? εχετε σκεφτει ποσα ακαταλληλα εχετε πουλησει στην κοινωνια ?
εχετε σκεφτει ολα αυτα τα χρονια τι μισθους
δινατε στους υπαλληλους σας λεγοντας τους οτι σας κλεβουν οι λιμενεργατες ενω τα βαζατε στην δεξια τσεπη σας ?


λοιπον κ μιχαλε και κ κροκιδη η διαφορα μας ειναι οτι εσεις εχετε ΚΑΠΟΙΑ οικονομικα στοιχεια μας

μας δινετε και οι 2 τα ΔΙΚΑ ΣΑΣ να τα ψαξουμε ?

σε μια υγιη κοινωνια εργαζομενων υπαρχουν διαφωνιες δεν μπορω ομως να μην συμφωνησω με τους 2 προεδρους

ΚΙΝΕΖΟΙ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ

ΣΥΜΑΧΟΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ

ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΘΑ ΚΟΝΟΜΑΤΕ

ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ

Π Α Ν Τ Α

58 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

συγχρητηρια για το αρθρο

CooLis είπε...

...ΣΦΗΓΚΑαααααΣ......''ΕΓΡΑΨΕ'' !!!

Ανώνυμος είπε...

ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ καλα τα λες !!!!

Ανώνυμος είπε...

εγω θα το κολαγα εκει στη ναυτεμπορικη που βγαζουνε χολη κατι ΄΄εισαγωγεις΄΄ του τυπου.. αντε με τους αλητες

Ανώνυμος είπε...

Καλό το άρθρο σας και πολύ καλά τα λέτε ,και πάρα πολύ καλή η άποψη σας ,αλλά αγαπητοί Κύριοι έχετε σκεφτεί και την πλευρά των ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ που απασχολούνται σε ναυτιλιακά πρακτορεία , διαμεταφορεις , αλλά και τους άλλους που ζουν από το λιμάνι το τι επιπτώσεις έχουν στην εργασία τους , το πόσοι ήδη έχουν χάσει την δουλειά τους και πόσοι ακόμη θα την χάσουν ! Πως είναι δυνατόν επιτέλους σε αυτήν την χώρα ο καθένας να κάνει τσιφλίκι του τον εργασιακό του χώρο . Να βρεθεί άλλος τρόπος αντίδρασης για να διεκδικήσετε τα δικαιώματα σας όπως και άλλος ο κόσμος. Παρόμοια κατάσταση είναι με τους αγρότες που πάντοτε τον χειμώνα κλείνουν τους δρόμους χωρίς να σκεφτούν της επιπτώσεις που έχει στο κοινωνικό σύνολο αλλά και στους επαγγελματίες . Επιτέλους να βρειτε αλλουσ τροπους αντιδρασης χωρις να επειρεαζονται και θιγονται ολοι αυτοι οι εργαζομενοι που ανα πασα στιγμη κινδυνεύει η εργασία τους από άλλους εργαζομένους . Έχετε αναρωτηθεί κύριοι εργαζόμενοι πόσοι άλλοι εργαζόμενοι έχασαν την δουλεία τους από τη περασμένη μακρόχρονη στάση εργασία σας ? Όταν μιλάμε για δημοκρατία πρεπει να ξέρετε να αναλύεται και το τι σημαίνει και όχι τα δικά μας δικά μας και τα δικά σας πάλι δικά μας . και για να μην παρεξηγηθώ μιλώ για τους ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

oceanos είπε...

Να σας θυμίσω ότι σήμερα ψηφίζουμε στον τομέα του Ικονίου για εκπρόσωπο στο Δ.Σ. του Ο.Λ.Π.

vagelis είπε...

Φιλε ανωνυμε,εσεις μας σκεφτηκατε? Ειδατε τα προβληματα μας? Μας σταθηκατε? ΟΧΙ. Αντί να μας σταθείτε ρίχνετε λάσπη. Αν ο ενας κλάδος δεν σταθεί δίπλα στον άλλο και δεν κατανοήσει τα προβλήματα του, τοτε τι?
Βγαίνουν κερδισμένοι τα αφεντικά και εμείς τρωγόμαστε μεταξύ μας.
Αυτό καταφέρατε τίποτε άλλο

Ανώνυμος είπε...

ρε παιδια γιατι δεν γραφετε κατι στο τροκτικο εκει που διαβαζει πολυς κοσμος?? εδω δεν εχουμε ελπιδα να το δει ο κοσμος ας απαντησουμε κατι παλι για τα 140 χιλ λενε και οχι τιποτα αλλο περιμενουν απαντησεις
για το τροκτικο μιλαω παντα

vagelis είπε...

Εχω στειλει πολλα στο τροκτικο και ουτε εχουν απαντηση ουτε εχουν βαλει κατι.
ειναι και αυτοι ελευθεροι δημοσιοφραφοι

Ανώνυμος είπε...

βαγγελη ακου για να σου κανουν αναρτηση εκει πρεπει καταρχην να γραψεις τα πληρη στοιχεια σου να παρακαλεσεις με πολυ ευγενικο τροπο αν θελεις να μην φανερωσουν τα στοιχεια σου και στη συνεχεια να το βαλουν.

vagelis είπε...

με πληρη στοιχεια εχω γραψει και το εκκαθαριστικο μου εχουν, αλλα τον χαβα τους

Ανώνυμος είπε...

Δεν θα πιστέψεις λοιπόν φίλε μου ότι εμείς ήμασταν μαζί σας , και προσωπικά δεν θέλω να περάσει στα χέρια της COSCO το λιμάνι , αλλά έχετε χάσει το δίκιο σας , όλοι οι εργαζόμενοι σε ναυτιλιακά γραφεία , και σε εισαγωγικές εταιρείες και εξαγωγικές λένε « να μπει η COSCO να δουλεύουμε , να έχουμε δουλεία» φίλε μου με την τόση πίεση που ασκήσατε και ασκείτε και βέβαια με τον τρόπο που ασκείτε αυτή η πίεση χάνεται το δίκιο σας ,χάνεται αυτούς που σας υποστηρίζουν και σαν υποστήριζαν . Κινδυνευει η θέση πολλών εργαζόμενων .
«Η συμπεριφορά ενός ανθρώπου απέναντι σε έναν άλλον είναι η αντανάκλαση της δικής σου συμπεριφοράς» Επί 16 μήνες αδιαφορήσατε για τους εργαζόμενους των εταιριών που έχει σχέση με το λιμάνι , τώρα αυτοί σας γυρίζουν και θα σας γυρίσουν την πλάτη

Ανώνυμος είπε...

ωραια τα λες φιλαρακο αλλα οταν ειμαστε χιλιαδες και εισαι ενας ε αυτοματως παυει και το δικαιωμα σου να μας πηδας τοσο καιρο.
εδω καταστρεφεται κοσμος ολα τα υπολοιπα ειναι μπουρδες που λετε.
ο απλος κοσμος θελει να δουλεψει και να μην χασει τις δουλειες του εστω αυτες τις λιγες που εμειναν.
τωρα ολοι ειναι εναντιον σας και το παιχνιδι χαθηκε.
ανοιξτε το λιμανι να δουλεψουμε να κανουμε και χριστουγεννα.

ΒILLY είπε...

ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΕ ΞΕΝΑ ΧΕΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΗΚΑΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΡΙΝ ΚΑΤΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ; ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΓΥΡΙΣΜΕΝΕΣ ΠΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΕΙΣ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΓΚΙΑ ΚΑΙ ΦΡΥΔΙΑ. ''ΕΛΑ ΡΕ ΟΛΥΜΙΑΚΑΡΑ ΚΑΝΕ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΚΑΨΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΕΡΑΙΑ''

vagelis είπε...

κατανοητα ολα αυτα που λετε.
ο μονος τροπος πιεσης ειναι η απεργια,κατεβητε μαζι μας να ασκηθει πιεση μεγαλυτερη (εφοσον απο τα λεγομενα σας εισαστε μαζι μας).
Εκτος αν ξερετε καποιον αλλο τροπο, εκτος την απεργια να μας πειτε

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ κινεζοι δεν φταινε.
ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ φωναξαν ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ.
ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΠΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΕΣΙΤΕΣ.
ΑΠΟ αυτην την ιστορια δημιουργηθηκαν οφσορ εταιριες σε μια νυχτα.
Τα ονοματα που εμπλεκονται ειναι τρανταχτα και αφορουν και υπουργους της πρωιν κυβερνησης.
Αν αποκαλυφτουν ποτε τα πραγματικα
γεγονοτα, το βατοπεδι θα οχρια μπροστα σε αυτο που εγινε με τον ΟΛΠ.
ΜΑΛΙΣΤΑ γνωστος συντεκνος εφοπλιστης και μεγαλομετοχος σε μμε
που χτιζει δεκα γκαζαδικα σε ναυπηγια της ΚΙΝΑΣ με μεγαλες εκπτωσεις,πιεζει αφανταστα την σημερινη κυβερνηση να αποδεχτει την συμβαση ως εχει.

Ανώνυμος είπε...

NAI ΞΕΡΟΥΝΕ.. ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΛΑΣΠΗ ΓΙΑ ΜΑΣ.... ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΙΕΣΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΙΣΟΥΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ,ΣΥΝΕΠΑΓΟΝΤΑΣ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΑΣ ΝΑ ΑΥΞΑΝΕΤΕ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΜΑΣ.. ΠΟΟΟΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΔΙΚΑ ΜΕ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ? ΠΟΣΑ ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ ΓΙΑ ΕΚΕΝΟΣΗ ΜΕ ΔΙΠΛΑΣΙΟΥΣ ΤΟΝΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΕΦΗΜΕΙ? ΚΑΙ ΑΝ ΛΕΓΑΜΕ ΟΧΙΙΙΙ... ΜΑΥΡΟ ΦΙΔΙ ΑΛΗΤΕΣ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΛΕΦΤΑ [ΟΧΙ ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΓΡΑΜΕΝΑ]ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΛΕΤΕ... ΠΑΛΙ ΤΑ ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΕΤΣΙ??????..

Ανώνυμος είπε...

αντε παλι με τα μισθολογια.
αυτα με τους μισθους ουτε που μας αφορα. συμφωνω οτι ειναι λασπη εναντιον σας αλλα και ο απλος κοσμακης δεν γνωριζει οτι μια ζωη ο φορτοεκφορτωτής εβγαζε καλα λεφτα. ειναι το επαγγελμα τετοιο.
εγω χαιρομαι οταν ο αλλος δουλευει και πληρωνεται καλα, μακαρι να ηταν ετσι για ολο τον κοσμο.
αλλα αυτο που ζηταμε ειναι να ανοιξετε το λιμανι να δουλεψουμε και εμεις.
ερχονται χριστουγεννα πως να το κανουμε δηλαδη? ολος ο τζιρος της χρονιας τωρα ειναι. αυτα τα 2 μηνακια μεινανε. γιαυτο μην φτανετε στα ακρα. ημαρτον!

Ανώνυμος είπε...

ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ ΣΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΕ ΟΙΚΙΑ 445τμ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΙΚΟΠΕΔΟ 1300τμ
Κος ΡΕΤΙΡΕΣ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΙΔΗΣ
ΤΗΛ 150.000
ΜΟΝΟ ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

ΒΙLLY είπε...

ΤΙ ΠΟΥΛΕΑΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ 2 ΜΗΝΕΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ?

Ανώνυμος είπε...

NAI KATAΛΑΒΑΙΝΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ... ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΟΥΛΗΜΑ....

Ανώνυμος είπε...

Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΜΑΛΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΕΥΗ ΚΑΙ Σ/Κ ΑΠΟΧΗ

Ανώνυμος είπε...

MHN BIAΖΕΣΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ.. ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΣΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΟΥΝΕ ΤΑ ΠΡΟΕΔΡΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ...

Ανώνυμος είπε...

ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΟΝΥΜΟΣ ΣΤΟ ΤΡΟΚΤΙΚΟ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΤΣΙ ΩΡΑΙΑ.. ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ? Η ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΕΤΟΙΜΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.....

Ανώνυμος είπε...

συναδελφοι το οτι θελουμε εξω την κοσκο και λιμανι 100% ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ.
Δεν πρεπει ομως να ειρωνευωμαστε και καποιους μικρομεσσαιους εμπορους που εχουν και αυτοι την αγωνια να επιβιωσουν.
ΑΥΤΟς ΠΟΥ ΕΙΡΩΝΕΥΤΕ τον μαγαζατορα τη δουλια ειναι αυτη που κανει για 2 μηνες και επιβιωνει, δυστηχως ειναι αληθια
Κατανοουμε την δυσκολια που περνανε με την απεργια μας και ευχωμαστε να τελειωσει οσο το δυνατον πιο γρηγορα μονο να κανει το χρεος της η κυβερνηση σε αυτα που μας ελεγε προεκλογικα,τοσο απλα ειναι τα πραγματα

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΣΤΕ ΠΡΕΖΑ,ΤV

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ .. ΑΛΛΑ ΑΣ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΤΡΟΚΤΙΚΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΑ ΤΟΣΑ ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ...

Ανώνυμος είπε...

συναδελφε στο τροκτικο εχουν σταλθει παμπολα στοιχεια και απαντησεις για της ανακριβιες που γραφονται.
Δυστηχως δεν θελει να ακουστει και η αλλη αποψη και αυτο μας κανει να υποψιαστουμε οτι ο κυριος ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΓΚ.....ΙΑΣ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΤΗΣ του περιφημου μπλοκ βρισκεται σε διατεταγμενη υπηρεσια παραπληροφορησης οσον αφορα τους λιμενεργατες.
ΕΙΝΑΙ τις πασι γνωστο ποιος εφοπλιστης και μεγαλοπαραγοντας του τοπου τον χρηματοδοτει και απο οτι φενεται το αφεντικο του εχει συμφεροντα απο την πωληση του λιμανιου.

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΚΑΡΥΔΗΣ? ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ? ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΖΗΤΑΝΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΔΥΝΑΜΗ ΠΑΣΟΚ... ΜΕ ΤΙ? ΜΕ ΑΡΩΜΑΤΑ ΠΑΛΙΙΙΙ.. ΑΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΥΠΑΡΧΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥΦΟΝΙΚΟ... ΒΕΒΑΙΩΣ ΜΕ ΛΑΘΗ ΑΛΛΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ....

Ανώνυμος είπε...

Δεν μπορώ να καταλάβω όλοι έχετε στοιχειά για όλους , όλοι εσείς ξέρετε αυτά που δεν ξέρουμε εμείς οι «άλλοι» . εσείς που είστε με φρύδια μεγάλα και παίζεται με την καταστροφή η μη του αλλού φορέστε τα παντελόνια και διεκδικήστε , ξεσκέπαστε αυτούς τους εφοπλιστές και τους πολιτικούς που θα ωχριά το Βαταπεδι. Άιντε να σας δούμε . εάν έχετε κάτι να πείτε το , ειδάλλως γυρίστε στης δουλείες σας όπως και όλοι οι ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ . Εμείς έχουμε τον φόβο της απόλυσης εσείς τι έχετε ? να λέτε μονό ότι ξέρετε που στην ουσία δεν ξέρετε αλλά και να ξέρετε φοβάστε της συνέπειες
Δείξτε την μαγκιά σας δείξτε το φιλότιμο σας δείξτε ότι είστε ΠΕΙΡΑΙΩΤΑΚΙΑ και όχι «κινεζάκια»
Όπως λέει και ο ποιητής ….»…θα φάνει στο χειροκρότημα»! ευχαριστώ που με ακούσατε και περιμένω όχι ακόμα μια απάντηση άμυνας αλλά στοιχειά τα οποία διατείνεστε ότι έχετε !!!!!!!!

ΒILLY είπε...

Γιώργο Ανωμερίτη επιλέγει σύμφωνα με πληροφορίες για τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ΟΛΠ ΑΕ,

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΜΠΙΛΙ? ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ...

Ανώνυμος είπε...

188 ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΚΑΙ 125 Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.. ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ..... ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ...

Ανώνυμος είπε...

τα καναλια και οι εφημεριδες εκαναν την βρωμικη δουλια.Συντεχνια οι λιμενεργατες ,χρυσα αγορια κλπ κλπ κλπ.ΠΑΓΙΟΘΗΚΕ η ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΗΛΙΘΙΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΟΤΙ ΟΙ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝ ΣΤΟ ΠΥΡ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΟΝ.
ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ Η ΑΛΗΘΙΑ.
ΑΣ ΨΑΧΤΟΥΜΕ ΡΕ ΑΔΕΡΦΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΗΠΩΣ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.
ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΕΞΕΔΩΣΕ Ο ΠΡΩΙΝ ΥΕΝ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 2005 ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ 3628[ΚΥΡΙΟς ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ]ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΙΝΗ ΤΟ ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΤΗΣ ΓΣΣΕ ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ.
ΚΑΙ ΕΔΩ ΓΕΝΝΑΤΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΕΤΟΙΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΛΟΓΟ?
ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΦΟΠΛΙΣΤΙΚΑ ΣΥΜΦΑΙΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΜΑΚΚΑΚΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ?
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΨΑΧΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΩΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ.
ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΦΩΛΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΕΙΣΑΓΩΓΕΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΩΝ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ΟΙ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΝΙ,ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ

vagelis είπε...

Σε ευχαριστούμε και αν θες καμια επεξήγηση η να ρωτήσεις κάτι κάντο όλο και κάποιος θα σου πει

Ανώνυμος είπε...

προς 5.02
ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΠΥΛΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΜΕΣΣΙΤΗΣ ΤΗΣ ΟΛΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.[ΔΕΣ ΚΟΣΚΟ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 2005 ΣΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΚΟΣΚΟ ΕΛΛΑΣ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ]
ΣΟΥ ΛΕΜΕ ΚΑΘΑΡΑ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΑΝ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ,ΑΝ ΘΕΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΣΤΗΛΟΥΜΕ ΟΠΟΥ ΘΕΣ ΕΣΥ.

Ανώνυμος είπε...

"Εξω οι Κινεζοι από το Λιμανι"

"Βεβαίως οι Κινέζοι... να φύγουν από το Λιμάνι!..

Απορώ γιατί ακόμα το συζητάμε και το συζητάτε κα Κατσέλη. Να φύγουν και γρήγορα.

Και γιατί να φύγουν;

Γιατί σταδιακά θα φέρουν στη χώρα μας 4 δις ευρώ. Μέχρι τώρα οι σωστές ξένες επενδύσεις ήταν αυτές που έπαιρναν λεφτά από την χώρα όχι...
που έδιναν.

Γιατί θα φτιάξουν υποδομές (που θα μας μείνουν) αξίας 350 εκ ευρώ. Δηλαδή να μας χαρίσουν υποδομές; Πού ξανακούστηκε;

Εμείς δώρα δεν παίρνουμε, είμαστε αδιάφθοροι.

Γιατί αυτοί οι Κινέζοι μας τα πρόσφεραν πριν από την διεθνή οικονομική κρίση. Και ενώ όταν ξέσπασε η κρίση όλοι οι επενδυτές διεθνώς αναίρεσαν τα προσυμφωνημένα μειώνοντας κατά πολύ τις προσφορές τους, ο πρόεδρος τους Hu Ζιντάο είχε το θράσος να μην μειώσει την προσφορά του και να έρθει και ο ίδιος στην Ελλάδα για την υπογραφή

Γιατί για τα παραπάνω δεν τους πουλάμε τίποτα (ούτε κυριαρχικά δικαιώματα, ούτε στρατηγικό τομέα, ούτε εκατοστό Ελληνικής γης) παρά μόνο τους νοικιάζουμε τη ΜΙΑ μόνο προβλήτα των containers. Την άλλη θα τη δουλεύουμε εμείς οι Έλληνες.

Γιατί έτσι θα φανεί ότι η μια προβλήτα που θα την δουλεύουν οι Κινέζοι θα τρέχει ενώ η άλλη που θα τη δουλεύουμε εμείς θα κάθεται.

Γιατί έτσι θα φανεί η απόδοση (και η διαφορά) των Ελλήνων εργαζομένων κάτω από την Ελληνική κρατική διοίκηση και των Ελλήνων εργαζομένων κάτω από τη κινεζική διοίκηση (για την ίδια ακριβώς δουλειά).

Γιατί πλήττονται 400 εργαζόμενοι του ΟΛΠ που σήμερα τη βγάζουν δεν τη βγάζουν με 80 χιλιάδες ευρώ το χρόνο νόμιμα (και άλλα τόσα και περισσότερα μέσω ιδιωτικών εταιριών).

Γιατί έτσι θα φανεί ότι το κόστος λειτουργίας της κινεζικής προβλήτας θα είναι πολύ μικρότερο από το κόστος λειτουργίας της Ελληνικής.

Γιατί υπάρχει κίνδυνος να φανούν σύντομα τα αποτελέσματα και έτσι να μας βάλουν όλους να δουλεύουμε για να πληρωνόμαστε και όχι όπως τώρα να πληρωνόμαστε χωρίς να δουλεύουμε.

Γιατί του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υποφέρει. Φυσικά εννοούμε ζυγό. δουλειάς.

Γιατί υπάρχει ο πολύ μεγάλος κίνδυνος να γίνει ο Πειραιάς το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου. και φυσικά το μεγαλύτερο λιμάνι θα έχει και περισσότερη δουλειά.

Μπρρρ. μακριά από μας.

Και γιατί τέλος κα Κατσέλη αν δεν διώξουμε τους Κινέζους, υπάρχει περίπτωση να έρθουν και άλλοι ξένοι επενδυτές στην Ελλάδα να δώσουν τα λεφτά τους και έτσι να αυξηθεί η πραγματική απασχόληση (μπρρρ. δουλειά δηλαδή), και η χώρα μας να κινδυνέψει να θεωρηθεί καλύτερος τόπος για επενδύσεις από τη Ουγκάντα και τη Ζιμπάμπουε.

Μα να μην έχουμε σκεφτεί έξυπνα και φρόνιμα όπως οι καθηγητές των κρατικών πανεπιστημίων. Που «πριν πεινάσουν» βάλανε στο Σύνταγμα διάταξη που απαγορεύει την παράλληλη λειτουργία των ιδιωτικών πανεπιστημίων. Και έτσι γλίτωσαν και από τον ανταγωνισμό και από την συνεχή προσπάθεια και από την δια βίου εκπόνηση συγγραμμάτων. "

vagelis είπε...

την αηδία του τρωκτικού ανάρτησες,
έτσι ειναι οι ελεύθεροι δημοισιογράφοι. όσες φορες έγραψα να ακουστούν και οι δικες μας απόψεις δεν έκανε ανάρτηση ούτε τίποτα

Ανώνυμος είπε...

Ναι, το αρθρο του Τρωκτικου αναρτησα διοτι εχει ζουμι. Πες μας τωρα οτι το Τρωκτικο ειναι πληρωμενο, πες μας οτι ο Ηλιος δυει στην ανατολη και ανατελλει στην δυση. Πες μας και αλλες λιμενολογιες!

vagelis είπε...

Ρε παπάρα ξέρεις να διαβάζεις?
ναι είναι "πλιρομενοο" δεν κάνει ανάρτηση τίποτα από όσα του έχω στείλει, ότι του πούνε βάζει και το παίζει ελεύθερος, παπάρια είναι δεν τον ξαναδιαβάζω τον μαλακα

Ανώνυμος είπε...

εδω δεν ξερουν που ειναι το σεμπο θα ηξεραν ποσες προβλητες εχει;
υπαρχει ενα βιβλιο , το Γομορα, διαβαστε το και θα δειτε τι θα ειναι ο πειραιας σε λιγα χρονια με τους φιλους σας τους μαο

vagelis είπε...

αν δεν σε ενδιαφέρει το συγκεκριμένο blog σήκω φύγε η κάτσε άκου και άσε τις μαλακίες, αν θέλεις να ανταλλάξουμε απόψεις ευχαρίστως, αν θες "παπαρολογια" πήγαινε στο τρωκτικό

ΒΙLLY είπε...

ΡΕ ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΤΕ ΣΤΗΝ ΛΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΤΗ ΚΑΘΕ ΛΟΥΜΠΙΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ Γ@@@Η ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΗΣ..ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ Η ΝΙΚΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ''ΕΛΑ ΡΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑΑΑΑ''

παρα λιγο αεριτης είπε...

ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
ΚΑΙ ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΑΥΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΔΙΝΑΝ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΕΝΑ ΧΩΡΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΛΙΜΑΝΙ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΤΟΝ ΟΛΠ.
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΡΩΜΜΕΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΜΕ ΑΔΕΙΕΣ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ?

vagelis είπε...

ΥΠΟΜΟΝΗ BILLY ΕΧΩ ΠΡΟΑΙΣΘΗΜΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ.
ΑΝΤΕ ΓΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ 2ΠΛΟ

ΒILLY είπε...

21.30 η συνεδρίαση των σωματείων

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΤΙ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ? ΕΓΩ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΕΙΧΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΞΕΝΟΙΚΙΑΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΙΚΙΑΣΑ ΣΕ ΚΙΝΕΖΟΥΣ. ΑΣΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΕΣΕΙ ΚΑΝΑ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ.
ΒΡΕ ΜΑΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ

vagelis είπε...

αν εχεις κατι να πεις πεστω, αλλιως καντην απο εδω παπαρουνα

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχως που ο Μπιλ ειχε προαισθημα για διπλο στον Γαυρο...
Δεν βλεπω τωρα να κουνιεται η πουτ@νιτσα της Ευρωπης, γιατι χθες (προεορτια) ο Μπιλ και ο Βαγγελης κουνιοντουσαν για διπλο. Ετσι κανουν οι πουτ@νιτσες, κουνιουνται πριν, το ευχαριστιουνται μετα!
Μηπως Μπιλ εχεις προαισθημα και για νικηφορο αποτελεσμα των λιμενεργατων?

Ανώνυμος είπε...

ειστε σιχαμενες βδελλες που πινετε το αιμα των συμπολιτων σας

Ανώνυμος είπε...

ΟΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΕΧΕΤΕ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΣΑΣ . ΚΑΛΥΠΤΕΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΗ ΣΑΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΙΩΘΕΤΕ ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ , ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΣΑΣΤΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ , ΝΑ ΦΟΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΣ
ΤΟΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΤΕ .
ΘΑ ΡΩΤΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΗΣ /ΛΙΜΕΝΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΘΑ ΤΟΝ ΦΤΥΝΟΥΝ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΟΡΚΟΙ . ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟ ΨΩΜΙ (ΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ ) ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ .
ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΕΥΗ ΚΑΙ Σ/Κ ΑΠΟΧΗ
4 Νοέμβριος 2009 4:06 μμ» ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΑ ΜΠΕΙΤΕ ΕΙΧΑΤΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ . ΤΙ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΑΚΑΚΙΕΣ
ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΥΠΟΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ ΣΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΚΑΤΑ ? ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΤΟΕΡΙΞΑΝ ΑΠΟ ΤΗ 14η ΣΤΗ 19η ΘΕΣΗ
Βυθίζεται το λιμάνι του Πειραιά
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΙΝΤΙΚΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009

Από τη μια τα σοβαρά ελλείμματα σε υποδομές, όπως οι σύγχρονες προβλήτες μεγάλης χωρητικότητας, και από την άλλη οι σχεδόν επί τέσσερα χρόνια κινητοποιήσεις των εργαζομένων που αντιδρούσαν στην ιδιωτικοποίησή του, απομάκρυναν πολλούς μεγάλους παραδοσιακούς πελάτες και ναυτιλιακές εταιρείες από το λιμάνι του Πειραιά.

Η απόφαση του ιταλοελβετικού κολοσσού Μediterranean Shipping Company (ΜSC) να καταγγείλει τη σύμβαση με τον ΟΛΠ- με σκοπό την επαναδιαπραγμάτευση των όρων που περιέχονται σε αυτήν- ακόμη και αν δεν σηματοδοτήσει την οριστική αποχώρησή της από το Λιμάνι, ξαναφέρνει στην επιφάνεια το θέμα της μειωμένης ανταγωνιστικότητας του Πειραιά. Είναι χαρακτηριστικό ότι από το 2004 μέχρι το 2008, περίοδο των μεγάλων απεργιών, η διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων μειώθηκε στον Πειραιά κατά 68,42%. Έτσι από την 14η θέση που κατείχε το λιμάνι του Πειραιά το 2004 στην κατάταξη των ευρωπαϊκών και μεσογειακών λιμανιών, έπεσε το 2008 στην 18η- 19η θέση. Η χαριστική βολή δόθηκε την τελευταία διετία, και ιδιαίτερα από τις αρχές του 2008 μέχρι σήμερα, περίοδο κατά την οποία ο τζίρος του ΟΛΠ έπεσε κι άλλο, κατά 32% σε σχέση με το 2007.

Χάνει την αξιοπιστία του
Ενώ 28 ξένα λιμάνια σε Μεσόγειο και Μαύρη Θάλασσα αναβαθμίζονται, κυρίως με τη μορφή εκχώρησης υπηρεσιών σε διεθνείς διαχειριστές λιμένων, το μεγαλύτερο εμπορικό λιμάνι της χώρας χάνει την αξιοπιστία του έναντι των πελατών του, οι οποίοι μεταφέρουν τα φορτία τους σε άλλα λιμάνια. Είναι ενδεικτικό ότι το 2004 το λιμάνι του Πειραιά είχε διακίνηση 1,542 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων ΤΕU (εμπορευματοκιβώτια των 20 ποδών), αλλά το 2008, χρονιά των μεγάλων απεργιών, έπεσε στα 433.582.

Εννοείται πως με τη κατακόρυφη μείωση της κίνησης φορτίων, καταγράφηκε πτώση και στην ανταγωνιστικότητα του λιμανιού, καθώς θεωρείται από πολλούς πελάτες «μη φερέγγυος» συνεργάτης. Χαρακτηριστικά είναι τα στοιχεία του κ. Θάνου Πάλλη, επίκουρου καθηγητή του Τμήματος Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και Fulbright Scholar Columbia University Νew Υork, με βάση τα οποία το 2007, μεταξύ των 20 μεγαλύτερων λιμανιών της Μεσογείου, ο Πειραιάς βρισκόταν στην 7η θέση με 1,373 εκατ. εμπορευματοκιβώτια ΤΕU και η Θεσσαλονίκη στην 20ή θέση με 447.211. Στην πρώτη θέση βρισκόταν το λιμάνι Τζόια Τάουρο της Ιταλίας με 3,44 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, στη δεύτερη θέση το λιμάνι Αλγεσίρας της Ισπανίας (3,414 εκατ.) και στην τρίτη η Βαλένθια της Ισπανίας (3,042 εκατ.). Για το 2008 η θέση του Πειραιά εκτιμάται ότι έχει μειωθεί αρκετά, καθώς λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων η διακίνηση εμπορευμάτων σημείωσε κάθετη πτώση.

Πίσω και σε υποδομές
Όσον αφορά το γεγονός ότι το λιμάνι έμεινε πίσω σε υποδομές συγκριτικά με τα άλλα ανταγωνιστικά λιμάνια της Μεσογείου, φαίνεται από το γεγονός ότι τα έργα επέκτασης στην προβλήτα Ι, η οποία παραμένει στον ΟΛΠ, άρχισαν μόλις πριν από λίγο καιρό, και δεν αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί πριν από τα μέσα του 2010. Ανάλογη καθυστέρηση παρατηρείται στον εκσυγχρονισμό και των δύο άλλων προβλητών (ΙΙ και ΙΙΙ) αφού η κινεζική CΟSCΟ στην οποία έχουν παραχωρηθεί, δεν πρόκειται να έχει ολοκληρώσει τις σχετικές επενδύσεις πριν από το 2015. Δεν αποκλείεται μάλιστα ακόμη και το 2015- όταν ο σταθμός του Πειραιά θα έχει αναβαθμιστεί- να έχουν κάνει τόσο μεγάλα βήματα οι ανταγωνιστές του, ώστε να μην καταφέρει να κερδίσει το χαμένο έδαφος.
Εκτός από τα ιταλικά και τα ισπανικά λιμάνια, απειλή για τον Πειραιά διαφαίνεται και από την αναβάθμιση των ανταγωνιστικών του σε Τουρκία, Αίγυπτο και Ρουμανία

28 ανταγωνιστές σε Μεσόγειο και Μαύρη Θάλασσα

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ...

Σήμερα, πάνω από 28 λιμάνια της Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας προγραμματίζουν επενδύσεις, κυρίως μέσω της εκχώρησης υπηρεσιών σε διεθνείς διαχειριστές λιμένων ή σε εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Πολλά από αυτά (π.χ. σε Τουρκία και Αίγυπτο) μπορεί να αποτελέσουν νέους ανταγωνιστές για τον Πειραιά, ο οποίος σήμερα λειτουργεί μόνο με έναν Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) δυναμικότητας 1,5 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων και με την αναβάθμιση της προβλήτας ΙΙ και την κατασκευή δύο ακόμη προβλητών (Ι και ΙΙΙ) σχεδιάζεται έως το 2015 να αυξηθεί η δυναμικότητά του σε 4,7 εκατ. εμπορευματοκιβώτια. Ο κίνδυνος για τον Πειραιά διαφαίνεται από το εξής γεγονός: συνολικά, τα λιμάνια σε Μεσόγειο και Μαύρη θάλασσα έως το 2015 αναμένεται να αυξήσουν τη συνολική δυναμικότητά τους σε 61.658.000 από 38.830.000 εμπορευματοκιβώτια που είναι σήμερα, με την υλοποίηση μεγάλων έργων στις υποδομές τους και την αγορά 51 νέων γερανογεφυρών.

Ιταλοί και Ισπανοί οι βασικότεροι «αντίπαλοι»
Από τους βασικότερους ανταγωνιστές του Πειραιά είναι τα ιταλικά λιμάνια. Στην Ιταλία, πανίσχυρο λιμάνι στις εμπορευματικές μεταφορές θεωρείται το Gioia Τauro. Σήμερα λειτουργεί με ένα ΣΕΜΠΟ και δυναμικότητα 3.500.000 εμπορευματοκιβωτίων.

Έχουν αρχίσει οι εργασίες για την επέκταση του ΣΕΜΠΟ με την κατασκευή μιας ακόμη προβλήτας και την αύξηση των αποθηκευτικών χώρων κατά 500.000 τ.μ. που θα αυξήσουν την δυναμικότητά του κατά 60%. Επίσης στην Ιταλία, ανταγωνιστές του Πειραιά είναι τα λιμάνια της Γένοβας με 5 ΣΕΜΠΟ, δυναμικότητας 1 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων, αλλά με σχέδια ώς το 2010 για αύξηση σε 1,2 εκατ. εμπορευματοκιβώτια και το La Spezia Τerminal- LSΤ με επίσης σχέδια για αύξηση της δυναμικότητάς του στο 1,5 εκατ. από 1 εκατ. εμπορευματοκιβώτια σήμερα. Αλλά και στο λιμάνι του Κάλιαρι υπάρχει ένα ΣΕΜΠΟ με δυναμικότητα 1 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων.

Πέραν των Ιταλών πολύ ισχυροί σε υποδομές είναι οι Ισπανοί. Το λιμάνι της Αλγκεθίρας έχει δυναμικότητα 4 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων, ενώ εκείνο της Βαρκελώνης διαθέτει 3 ΣΕΜΠΟ δυναμικότητας 3 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων, αλλά έχει στόχο να την αυξήσει στα 4,6 εκατ. Άλλοι ανταγωνιστές είναι το λιμάνι της Μασσαλίας στη Γαλλία με 2 ΣΕΜΠΟ, δυναμικότητας 1,1 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων, αλλά με την παράδοση εντός του 2008 ενός νέου σταθμού, αναμένεται να αυξηθεί η δυναμικότητά του στα 2,6 εκατ. Στη Ρουμανία υπάρχει το λιμάνι της Κωστάντζας με 4 Σταθμούς Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) δυναμικότητας 1,2 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων, με προγραμματισμό να κατασκευαστεί νέος ΣΕΜΠΟ με 3 νέες γερανογέφυρες έως το 2015 και στόχο να αυξηθεί η δυναμικότητά του σε 1,9 εκατ. Το λιμάνι Ιλισέφσκι στην Ουκρανία διαθέτει έναν ΣΕΜΠΟ δυναμικότητας 500.000 εμπορευματοκιβωτίων, αλλά έως το 2012 εκτιμάται ότι θα αυξηθεί η δυναμικότητά του στα 3 εκατ., ενώ το λιμάνι της Νταμιέτα στην Αίγυπτο σήμερα λειτουργεί με έναν ΣΕΜΠΟ συνολικής δυναμικότητας 1,2 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων με στόχο ώς το 2012 να αυξηθεί στα 4 εκατ. εμπορευματοκιβώτια.

Ανώνυμος είπε...

στου κουφου την πορτα οσο θελεις βροντα! τσαμπα τα γραφεις τουτοι εδω δεν χαμπαριαζουν απο τιποτα αδερφε!

Ανώνυμος είπε...

οι περισσοτεροι εργαζομενοι θελουν να δουλεψουν! αλλα πεσανε θυματα των συνδικαλιστων τους!
αληθεια ποσοι ηταν υπερ και ποσοι κατα για την απεργια?

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΗ

Ανώνυμος είπε...

ainte vre paidia , apanthste !!!! apanthseis 8eloyme. alhueia poso kostizei h ...leksh ?????

panos193 είπε...

Το πρόβλημα δεν είναι αν οι μισθοί έφταναν τα 140.000 ευρό ή όχι. Το πρόβλημα είναι δημόσιοι ή ιδιωτικοί υπάλληλοι. Η σωστή μαρξιστική άποψη είναι : ιδιωτικοί υπάλληλοι. Μόνο τότε δεν υπάρχουν στεγανά μεταξύ των εργαζομένων, δεν υπάρχουν προνομιούχοι εργαζόμενοι, μόνο τότε εκδηλώνεται ανοιχτά η ταξική πάλη και δεν υπάρχουν συμμαχίες των εργαζόμενων με τους εργοδότες σε βάρος των άλλων εργαζομένων και του κοινωνικού συνόλου.
Ο δημόσιος υπάλληλος (και δεν εννοώ τους διοικητικούς, αυτοί έτσι κι αλλιώς είναι το κράτος σε στενή έννοια, είναι οι άνθρωποι που υπηρετούν το αστικό καθεστώς και καταπιέζουν τους εργαζόμενους) είναι σε προνομιούχα θέση απέναντι στον ιδιωτικό υπάλληλο. Αυτό τον ξεχωρίζει και τον απομονώνει από τους ιδιωτικούς υπαλλήλους, τον κάνει ένα είδος κάστας μέσα στην εργατική τάξη, μιας κάστας με ιδιαίτερα συμφέροντα, με ιδιαίτερο μισθολόγιο, μιας κάστας που τη χαϊδεύουν όλες οι κυβερνήσεις. Γιατί συμβαίνουν όλα αυτά; Πολύ απλά, γιατί οι υπάλληλοι του δημοσίου δεν απολύονται. Αυτό το τρομοκρατικό ρόπαλο που κραδαίνει ο ιδιώτης καπιταλιστής ενάντια στους εργαζόμενους και έτσι εξασφαλίζει την κυριαρχία του πάνω στους εργαζόμενους, το κράτος το στερείται. Αποτέλεσμα, το αιώνιο μπάχαλο στις κρατικές επιχειρήσεις, το να δουλεύουν οι εργαζόμενοι όποτε τους κάνει κέφι (και δεν τους κάνει κέφι και πολύ συχνά), να γίνονται εικονικές υπερωρίες, να εξασφαλίζουν πάντα ανώτερους μισθούς από τον ιδιωτικό υπάλληλο, να γίνεται αλόγιστη κατασπατάληση του δημόσιου χρήματος και κυρίως να καλλιεργείται στους δημόσιους υπαλλήλους ένα πνεύμα αλαζονείας απέναντι στους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα, που τους βλέπουν με υποκριτική συγκατάβαση, του στιλ «α, τους καημένους, τι τραβάνε!» και συμπληρώνουν μέσα τους «βοήθα, θεούλη μου, να μην τους μοιάσω!».
Θα μου πείτε : «κι εσύ είσαι υπέρ του να έχει ο εργοδότης το τρομοκρατικό ρόπαλο της απόλυσης;». Ναι, γιατί δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να δουλέψει σωστά μια επιχείρηση στον καπιταλισμό. Μόνο στο σοσιαλισμό, δηλαδή εκεί που η εργασία θα στηρίζεται στο ότι θα γίνει ξεκάθαρο για όλους ότι δεν υπάρχει πια εκμετάλλευση και δε θα υπάρχει καμιά δικαιολογία για να μη δουλεύει κανένας, ή να τεμπελιάζει, μόνο εκεί θα μπορεί να καταργηθεί η απόλυση των εργαζομένων, μόνο εκεί θα μπορεί, με την αύξουσα συνειδητότητά τους, να καταπολεμηθεί ο ατομικισμός και ο φιλοτομαρισμός και οι επιχειρήσεις να δουλεύουν σωστά.
Κάτι που είναι σωστό στον καπιταλισμό, δεν είναι σωστό στο σοσιαλισμό και αντίστροφα. Στον καπιταλισμό, δεν είναι σωστό να είναι το κράτος εργοδότης και οι εργαζόμενοι δημόσιοι υπάλληλοι. Στο σοσιαλισμό, δεν είναι σωστό να υπάρχει ιδιωτικός τομέας απασχόλησης, πρέπει το κράτος να είναι ο «εργοδότης» όλων των εργαζομένων. Στον καπιταλισμό, πρέπει να επιτρέπεται η απόλυση, στο σοσιαλισμό, να απαγορεύεται. Η κατάρρευση των οικονομιών των «ανατολικών χωρών» οφείλεται βασικά στο ότι, ενώ από το χρουστσοφικό πραξικόπημα του 1956, οι οικονομίες των χωρών αυτών γίνονταν όλο και πιο πολύ καπιταλιστικές, αντί να ιδιωτικοποιούνται οι επιχειρήσεις, παρέμεναν κρατικές κι αυτό έφερε την οικονομική και πολιτική κατάρρευση των χωρών αυτών το έτος 1989. Δεν «κατέρρευσε» κανένας σοσιαλισμός, κατέρρευσαν τα υβρίδια που είχαν σοσιαλιστική μορφή και καπιταλιστικό περιεχόμενο! Η εργατική τάξη είχε χάσει την εξουσία από το 1956!