Παρασκευή, 26 Σεπτέμβριος 2008
"Αχ, να μπορούσα τα λιμάνια να τα κλείσω..."
Φιλαράκια μου,
από τη συλλογή στοιχείων και τη διασταύρωση αυτών στην οποία επιδόθηκα τις τελευταίες μέρες σχετικά με την "παραχώρηση" του Λιμανιού σε κινέζους επενδυτές,
τα συμπεράσματα βάσει δηλώσεων του κινέζου
υπουργού μεταφορών είναι τα εξής:
Από 1-1-2009 ανοίγει ο δρόμος για τη συνύπαρξη
ΟΛΠ - COSCO στο λιμάνι του Πειραιά.
Αυτό θα γίνει χωρίς να υπάρχουν τα φόντα για υγιή ανταγωνισμό
(καθώς όριζε το αρχικό σχέδιο της παραχώρησης)
μιας κι η κατασκευή του προβλήτα ΙΙΙ αναβλήθηκε επ' αόριστον μετά την προσφυγή και τη δικαίωση του Δήμου Περάματος από το Σ.τ.Ε.
Έτσι το αφεντικό στο λιμάνι μετά τους 18 μήνες
(προκαθορισμένος χρόνος συνύπαρξης) θα είναι ένας.
Θα υπάρξει η δυνατότητα προσλήψεων από τον κινέζο επενδυτή εάν κι εφόσον βρεθεί κατάλληλα καταρτισμένο προσωπικό.
Επομένως αίρεται το 18μηνο και κατά συνέπεια τα εργασιακά δικαιώματα των υπαρχόντων εργαζομένων.
Σκοπός και όρος του κινέζου επενδυτή είναι,
α) η μη λειτουργία έτερου εμπορικού λιμένος σε ακτίνα 100 χλμ
(αν μη τι άλλο από τη διασφάλιση του μονοπωλίου) και
β) κατασκευή ή διαμόρφωση των υπαρχουσών
αποθηκών σε 2 τουλάχιστον
εργοστασιακές μονάδες για την
τυποποίηση εισαγόμενων κινέζικων προϊόντων
με προορισμό την Ελληνική κι Ευρωπαϊκή αγορά.
Όλα τα προϊόντα θα φέρουν πιστοποίηση ISO (!!!)
και θα λογίζονται MADE IN E.U
Επίσης θα υπάρχει δυνατότητα παρασκευής προϊόντων
ακόμα και τροφίμων.(βλ. γάλα-μελαμίνη)
Φυσικά ούτε λόγος για την διατήρηση
της παρούσης φάσης του λιμένος δηλαδή
εξυπηρέτηση πλοίων άλλων εταιρειών, διατήρηση συνεργασίας με εκατοντάδες ιδιωτικές μεταφορικές εταιρείες και φυσικά δεκάδες ναυτιλιακά πρακτορεία τα οποία λόγω του μονοπωλίου που (καταφανώς) θα επιβάλει ο κινέζος επενδυτής,
δε θα 'χουν λόγω ύπαρξης στον Πειραιά.
Κάποιος θα ήταν μάλλον αφελής εάν μετά απ' όλα αυτά πίστευε πως θα προκύψουν νέες θέσεις εργασίας, θα υπάρξουν καταναλωτικά οφέλη από τη μείωση τιμών των αγαθών κι ότι θ' ανακάμψει η εθνική οικονομία από την εξευτελιστική παραχώρηση του κερδοφόρου ΟΛΠ.
(Σε 35 χρόνια θα εισπράξουμε όσα κερδίζει ο ΟΛΠ σε 10).
Αντιθέτως το πρώτο που βλέπει κάποιος είναι η αύξηση τιμών των διαμετακομιστικών προκειμένου ο κινέζος να κάνει γρήγορη απόσβεση, χωρίς αναγκαίο εκσυγχρονισμό
και να εξυπηρετήσει το μονοπώλιο του.
Η αύξηση των διαμετακομιστικών θα 'χει άμεσο αντίκτυπο στην αγορά, μιας και βάσει στατιστικών το 70% των προϊόντων που διακινούνται στην Ελληνική αγορά, εισάγονται!
Είναι αμέτρητες οι καταστροφικές συνέπειες για όλους μας αφού το θέμα αυτό έχει άπειρες επεκτάσεις και παραμέτρους οι οποίες δεν χωρούν μέσα σε λίγες γραμμές.
Βγάλτε τα συμπεράσματά σας κι αν συμφωνείτε
στην πρόληψη μιας καταστροφής, αναδημοσιεύεστε το.
από τη συλλογή στοιχείων και τη διασταύρωση αυτών στην οποία επιδόθηκα τις τελευταίες μέρες σχετικά με την "παραχώρηση" του Λιμανιού σε κινέζους επενδυτές,
τα συμπεράσματα βάσει δηλώσεων του κινέζου
υπουργού μεταφορών είναι τα εξής:
Από 1-1-2009 ανοίγει ο δρόμος για τη συνύπαρξη
ΟΛΠ - COSCO στο λιμάνι του Πειραιά.
Αυτό θα γίνει χωρίς να υπάρχουν τα φόντα για υγιή ανταγωνισμό
(καθώς όριζε το αρχικό σχέδιο της παραχώρησης)
μιας κι η κατασκευή του προβλήτα ΙΙΙ αναβλήθηκε επ' αόριστον μετά την προσφυγή και τη δικαίωση του Δήμου Περάματος από το Σ.τ.Ε.
Έτσι το αφεντικό στο λιμάνι μετά τους 18 μήνες
(προκαθορισμένος χρόνος συνύπαρξης) θα είναι ένας.
Θα υπάρξει η δυνατότητα προσλήψεων από τον κινέζο επενδυτή εάν κι εφόσον βρεθεί κατάλληλα καταρτισμένο προσωπικό.
Επομένως αίρεται το 18μηνο και κατά συνέπεια τα εργασιακά δικαιώματα των υπαρχόντων εργαζομένων.
Σκοπός και όρος του κινέζου επενδυτή είναι,
α) η μη λειτουργία έτερου εμπορικού λιμένος σε ακτίνα 100 χλμ
(αν μη τι άλλο από τη διασφάλιση του μονοπωλίου) και
β) κατασκευή ή διαμόρφωση των υπαρχουσών
αποθηκών σε 2 τουλάχιστον
εργοστασιακές μονάδες για την
τυποποίηση εισαγόμενων κινέζικων προϊόντων
με προορισμό την Ελληνική κι Ευρωπαϊκή αγορά.
Όλα τα προϊόντα θα φέρουν πιστοποίηση ISO (!!!)
και θα λογίζονται MADE IN E.U
Επίσης θα υπάρχει δυνατότητα παρασκευής προϊόντων
ακόμα και τροφίμων.(βλ. γάλα-μελαμίνη)
Φυσικά ούτε λόγος για την διατήρηση
της παρούσης φάσης του λιμένος δηλαδή
εξυπηρέτηση πλοίων άλλων εταιρειών, διατήρηση συνεργασίας με εκατοντάδες ιδιωτικές μεταφορικές εταιρείες και φυσικά δεκάδες ναυτιλιακά πρακτορεία τα οποία λόγω του μονοπωλίου που (καταφανώς) θα επιβάλει ο κινέζος επενδυτής,
δε θα 'χουν λόγω ύπαρξης στον Πειραιά.
Κάποιος θα ήταν μάλλον αφελής εάν μετά απ' όλα αυτά πίστευε πως θα προκύψουν νέες θέσεις εργασίας, θα υπάρξουν καταναλωτικά οφέλη από τη μείωση τιμών των αγαθών κι ότι θ' ανακάμψει η εθνική οικονομία από την εξευτελιστική παραχώρηση του κερδοφόρου ΟΛΠ.
(Σε 35 χρόνια θα εισπράξουμε όσα κερδίζει ο ΟΛΠ σε 10).
Αντιθέτως το πρώτο που βλέπει κάποιος είναι η αύξηση τιμών των διαμετακομιστικών προκειμένου ο κινέζος να κάνει γρήγορη απόσβεση, χωρίς αναγκαίο εκσυγχρονισμό
και να εξυπηρετήσει το μονοπώλιο του.
Η αύξηση των διαμετακομιστικών θα 'χει άμεσο αντίκτυπο στην αγορά, μιας και βάσει στατιστικών το 70% των προϊόντων που διακινούνται στην Ελληνική αγορά, εισάγονται!
Είναι αμέτρητες οι καταστροφικές συνέπειες για όλους μας αφού το θέμα αυτό έχει άπειρες επεκτάσεις και παραμέτρους οι οποίες δεν χωρούν μέσα σε λίγες γραμμές.
Βγάλτε τα συμπεράσματά σας κι αν συμφωνείτε
στην πρόληψη μιας καταστροφής, αναδημοσιεύεστε το.
14 σχόλια:
Ελπίζω να μην γίνει κάτι τέτοιο γιατί...την κάτσαμε όλοι!!! Όχι δηλαδή ότι θα μου φαινόταν περίεργο...
Αν συμβεί αυτό, να βρουν τρύπα να κρυφτούν όλοι τους μηδενός εξαιρουμένου!!! Και αυτών που έκαναν την πατάτα και αυτών που κάθονται και παρακολουθούν απαθείς!!! Η ξεφτίλα σε όλο της το ΜΕΓΑΛΕΙΟ!!! Ψωροκώσταινα ήμασταν και θα παραμείνουμε!!!
Φίλε μου δυστυχώς αν δεν κινητοποιηθούμε ΟΛΟΙ για να μαθευτεί, θα γίνει!
Κι από κει και μετά μιλάμε απλά για τον αφανισμό μας...
Ας σκεφτούμε τις συνέπειες,
Ενώ η παγκόσμια κοινότητα προσπαθεί να σπάσει τα μονοπώλια,
εμείς τα βάζουμε μέσα στο σπίτι μας!
Νόμιζα ότι ήταν εικασία αλλά τελικά τώρα έμαθα ότι είναι πραγματικότητα...Χανόμαστε!!! Ενώ όλη η Ευρώπη τους πετάει έξω εμείς τους ανοίγουμε την πόρτα;;;; Δεν πάνε καλά οι μαλάκες!!! Η ευρωπαική ένωση το εγκρίνει;;;Για όνομα του Θεού!!! Που ζούμε!!!
Συνάδελφε, όντως έτσι είναι η πραγματικότητα !!
Ερχεται μεγάλο ...... τσουνάμι !!
Όταν καταλάβουμε τι μας περιμένει ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, θα είναι πολύ ΑΡΓΑ .......
Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς πριν είναι πολύ αργά.
Εγώ θα το πάω και λίγο παρακάτω.
Λέω λοιπόν, όλοι όσοι τους ψηφίσαμε θα το ξανακάνουμε ή θα ξαναπούμε όλοι ίδιοι είναι και θα τους ξαναψηφίσουμε.
Το πρώτο θέμα αφορά την απαίτηση που προέβαλαν οι Kινέζοι να μην λειτουργήσει άλλο container terminal σε απόσταση 100 χιλιομέτρων από τον Πειραιά και το δεύτερο για την πρόθεση που έχει διατυπωθεί από την πλευρά τους να οριοθετηθούν ζώνες ελεύθερου εμπορίου.( ΑΦΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΡΟΒΛΗΤΑ Ι ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΗΣΤΗΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΚΟΣΚΟ ? ΤΟΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο Ο.Λ.Π ΑΕ ΜΕΤΑ ΕΝΑ ΛΙΜΑΝΙ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ? )
Εαν μείνει ο ΟΛΠ μόνο με τον προβλήτα Ι είναι πολύ εύκολο να κηρυχθεί προβληματική η εταιρεία από τον πρώτο κιόλας χρόνο.
Η μεγάλη ηλικία των μηχανημάτων του προβλήτα Ι, η μικρή συγκριτικά έκτασή του, καθώς και το κόστος διατήρησης των υπαρχόντων εργαζομένων καθιστούν οικονομικά απαγορευτική τη λειτουργία.
Δεν αναφέρω καν το ενδεχόμενο εκσυγχρονισμού ή την αγορά νέου εξοπλισμού για τον προβλήτα Ι...
Αυτό που θέλανε το πέτυχαν.
Να υπάρξουν σύντομα τα φόντα για να βγει ο ΟΛΠ προβληματικός!
Θα τους αφήσουμε;
Θα ήθελα να μου λύσετε μια απορία.
Από που προκύπτει το συμπέρασμα πως οι κινέζοι θα μας δώσουν σε 35 χρόνια, όσα θα έβγαζε το λιμάνι σε 10 ;
Γνωρίζετε παρακαλώ πολύ να μου πείτε πόσα έβγαζε το κοντέινερ τέρμιναλ το χρόνο. Πόσο τζίρο έκανε, πόσα ήταν τα έξοδα του και πόσα άφηνε.
Επίσης, εσείς του λιμανιού μήπως ξέρετε αν υπήρξαν και συνεχίζουν να υπάρχουν ιδιωτικές εταιρίες που εργάζονται μέσα στο τέρμιναλ εδώ και χρόνια....π.χ. στο λάσινγκ ας πούμε..
συμφωνα με την συμβαση που εχει υπογραψει ο ολπ προκυπτει ενα ποσο. η cosco φυσικα θα προχωρησει σε επενδυσεις αναβαθμισης της προβλητας 2 απο οπου προκυπτει φυσικα και ενα παραπανω κερδος πιστευω να καταλαβαινεις οτι μια αναβαθμιση φερνει και περισοτερα κερδη αρα λοιπον λεμε οτι την αναβαθμιση αυτη θα μπορουσε να την κανει ο ολπ και φυσικα να μεγαλωσει και το ποσο των κερδων του να μην ξεχασω να σου αναφερω οτι τα οικονομικα μεγεθη για να ειναι αληθινα στηριζονται σε σημερινα δεδομενα.για να σου απαντησω αν εχουμε εικονα για τα μεχρι σημερα εξοδα και εσοδα σε παραπεμπω στις δηλωσεις του κ αναστασοπουλου για τα αποτελεσματα εξαμηνου απο το επισημο site του ολπ θα δεις και μονος το ποσο που αναφερει για το εξαμηνο το οποιο δεν δουλευαμε οπως πριν και μετα πηγαινε στα περσινα δελτια τυπου και συγκρινε. ναι ξερουμε υπαρχουν ιδ.εταιριες και φυσικα ενημερωμενο σε βρισκω και μπραβο σου ναι ειναι στο λασινγκ αλλα τι σχεση εχει η εταιρια που κανει λασινγκ με την cosco ? δεν το πολυκαταλαβα μου εξηγεις
Θα ξεκινήσω από το τέλος.
Το γεγονός πως υπάρχουν ήδη ιδιωτικές εταιρίες που εργάζονται μέσα στο κοντέινερ τέρμιναλ σημαίνει - κατά τη γνώμη μου - ότι η περίπτωση της Cosco και της κάθε Cosco δε αποτελεί νέο φρούτο.
Στη πραγματικότητα έχουμε αρχίσει εδώ και χρόνια να φλερτάρουμε με την είσοδο ιδιωτών στο κοντέινερ τέρμιναλ και νομίζω ότι η έλευση των κινέζων ή των όποιων άλλων είναι η φυσική εξέλιξη μιας ιστορίας που ξεκίνησε πριν απο πολύ καιρό.
Αν θέλουμε να είμαστε συνεπείς με το πλαίσιο που έχει καθοριστεί από την πλευρά των εργαζομένων αυτό το πλαίσιο δεν πρέπει να έχει δύο μέτρα και δύο σταθμά.
Να φύγουν οι ιδιώτες από το λιμάνι ; Να φύγουν. Αλλά να φύγουν όλοι.
Να φύγουν από το λάσινγκ. Να φύγουν από τα πάρκινγκ. Να φύγουν από παντού.
Αναφορικά με τα οικονομικά αποτελέσματα στα οποία αναφέρεσε και συγκεκριμένα στον ισολογισμό που παρουσιάσε ο Αναστασόπουλος αυτός είναι ο ενοποιημένος ισολογισμός του ΟΛΠ. Δηλαδή είναι τα οικονομικά αποτελέσματα του στο σύνολο των δραστηριοτήτων του.
Το κοντέινερ τέρμιναλ δεν διαθετει λογιστικό σύστημα που να αποτυπώνει με ακρίβεια την οικονομική του θέση μέσα σε αυτό τον ισολογισμό.
Για να είμαι πιο ακριβείς, στα κουτουρού γράφεται εσείς και όλοι οι άλλοι για τα οικονομικά του κοντέινερ τέρμιναλ. Στα κουτουρού βάζει νούμερα ο Αναστασόπουλος και στα κουτουρού έβαλαν τα νούμερα τους οι κινέζοι.
Εκτιμήσεις κάνουμε όλοι μας. Νούμερα δεν έχει κανείς γιατί απλά δεν υπάρχουν. Αλλά να μη σε κουράζω γράφοντας πράγματα που ήδη ξέρεις.
δεν διαφωνω καθολου στο να φυγουν ολοι οι ιδωτες απο το συνολο των εργασιων του ολπ
οσον αφορα τα οικονομικα αποτελεσματα δεν υπαρχει αντιστοιχο λογιστικο για το Σ.ΕΜΠΟ αλλα υπαρχει αριθμος teus και φυσικα και τιμολογηση αρα ακρη μπορεις να βγαλεις ανετα εαν το ψαξεις λιγο.
και πιστεψε με δεν γραφουμε τιποτα στα κουτουρου για το Σ.ΕΜΠΟ ξερουμε και εμεις αλλα και ο ολπ ανα πασα στιγμη ποσες κινησεις εχουν γινει και με ποιο τιμολογιο.
παντως ευχαριστουμε για τις επισημανσεις.
Πέρα από τις κινήσεις υπάρχει και μια σειρά άλλων υπηρεσιών που παρέχει το κοντέινερ τέρμιναλ, για τις οποίες ουδείς γνωρίζει τι γίνεται. Σκέψου μόνο ότι για το κοντέινερ τέρμιναλ υπάρχουν 1.200 τιμολόγια. Γιατί να υπάρχουν τόσα πολλά ; Ίσως και για να μη μπορεί να βγάλει κανείς άκρη και για να υπάρχουν τα παραθυράκια να βγαίνει και κανά έξτρα χαρτζιλίκι...
Μπορεί τα νούμερα να είναι πιο μεγάλα από ότι φανταζόμαστε, αλλά η απουσία λογιστικού το 2008 είναι ανέκδοτο.
Δημοσίευση σχολίου