Τρίτη, 29 Δεκεμβρίου 2009

προβληματισμος μονο για το car terminal


Προβληματισμένοι εμφανίζονται και πάλι κύκλοι των χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων του εναπομείναντος στον έλεγχο του ΟΛΠ εμπορικού λιμένα, καθώς στο 5ετές σχέδιο δεν υπάρχουν προβλέψεις για βελτιωτικές παρεμβάσεις στο car terminal.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το car terminal είναι αυτό που πλέον εκ των πραγμάτων θα κληθεί να σηκώσει ένα σημαντικό βάρος των εσόδων του Οργανισμού, καθώς εξακολουθεί να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις προτιμήσεως των car terminal που υπάρχουν σε ευρωπαϊκά λιμάνια.

Τα τελευταία χρόνια οι εταιρείες διακίνησης οχημάτων έχουν καταβάλλει σοβαρές προσπάθειες να το διατηρήσουν σε αυτές τις θέσεις με τις προσεγγίσεις των πλοίων τους και παρά το γεγονός ότι κατά καιρούς έχουν διαγνωστεί έως και σοβαρά προβλήματα στις λειτουργίες του.

Προβλήματα τα οποία είχαν επισημανθεί στην προηγούμενη Διοίκηση του ΟΛΠ η οποία και είχε γίνει δέκτης δέσμης προτάσεων που είχε καταθέσει η Διεθνής Ναυτική Ένωση στο πλαίσιο ενός διαλόγου ο οποίος οδήγησε στην βελτίωση ορισμένων παραμέτρων των λειτουργιών του εν λόγω terminal.

seanation.gr

Τετάρτη, 23 Δεκεμβρίου 2009

Ο Θούριος


Ως πότε παλικάρια, να ζούμε στα στενά,
μονάχοι σα λιοντάρια, σταις ράχαις στα βουνά;
Σπηλιαίς να κατοικούμε, να βλέπωμε κλαδιά,
να φεύγωμ' απ' τον κόσμο, για τη πικρή σκλαβιά;
Να χάνωμεν αδέλφια, πατρίδα και γονείς,
τους φίλους, τα παιδιά μας κι όλους τους συγγενείς;
Καλλιώναι μίας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνοι, σκλαβιά και φυλακή.


Τι σ' ωφελεί αν ζήσεις και να 'σαι στη σκλαβιά;
στοχάσου πως σε ψαίνουν, καθ' ώραν στην φωτιά.
Βεζύρης, δραγουμάνος, αφέντης κι αν σταθής
ο τύραννος αδίκως σε κάμνει να χαθής.
Δουλεύεις όλ' ημέρα, σε ό,τι κι αν σε πη,
κι αυτός πασχίζει πάλιν, το αίμα σου να πιη.
Ο Σούτζος, κι ο Μουρούζης, Πετράκης, Σκαναβής
Γκίκας και Μαυρογένης, καθρέπτης, ειν' να ιδής.


Ανδρείοι καπετάνοι, παπάδες, λαϊκοί,
σκοτώθηκαν κι' αγάδες, με άδικον σπαθί.
Κι αμέτρητ' άλλοι τόσοι και Τούρκοι και Ρωμιοί,
ζωήν και πλούτον χάνουν, χωρίς καμμιά 'φορμή.
Ελάτε μ' έναν ζήλον, σε τούτον τον καιρόν,
να κάμωμεν τον όρκον, επάνω στον σταυρόν.


Συμβούλους προκομμένους, με πατριωτισμόν
να βάλωμεν εις όλα, να δίδουν ορισμόν.
Οι νόμοι ναν' ο πρώτος, και μόνος οδηγός,
και της πατρίδος ένας, να γένη αρχηγός.
Γιατί κι η αναρχία, ομοιάζει την σκλαβιά,
να ζούμε σαν θηρία, είν' πλιο σκληρή φωτιά.
Και τότε με τα χέρια, ψηλά στον ουρανόν
ας πούμ' απ' την καρδιά μας, ετούτα στον Θεόν






Δευτέρα, 21 Δεκεμβρίου 2009

Η COSCO ΚΑΙ Ο ΟΛΠ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ?


Tης
Α. Καλλή
Ημερησία

Mεγάλος προβληματισμός υπάρχει στον Πειραιά κατά πόσο ο ΟΛΠ θα αντέξει τον ανταγωνισμό της Cosco που από την προηγούμενη Τρίτη ανέλαβε τη διαχείριση του Εμπορευματικού Σταθμού στο λιμάνι του Πειραιά. Ο ΟΛΠ με μία πολύ μικρή προβλήτα, με δυναμική ελάχιστη μπροστά στην προβλήτα ΙΙ που παραχωρήθηκε θα κληθεί να ανταγωνιστεί ένα διεθνή όμιλο που έχει πίσω του μία παγκόσμια οικονομική δύναμη, την Κίνα.

Η κυβέρνηση και η διοίκηση του ΟΛΠ επιχειρούν να ισοσκελίσουν κατά ένα τρόπο αυτή την αρνητική εικόνα για την επιχείρηση που το ελληνικό κράτος συμμετέχει με ποσοστό άνω του 70% και η οποία τα τελευταία χρόνια έχασε περί τα 72 εκατ. ευρώ λόγω της ανυπαρξίας εργασιακής ειρήνης. Ο οργανισμός φοβάται ότι μία επιθετική τιμολογιακή πολιτική στα φορτία εκ μέρους της Κίνας και η απασχόληση φθηνότερου εργατικού δυναμικού θα προσδώσουν σ' αυτή τη «σχέση» την εικόνα του Δαυίδ και του Γολιάθ, όπου όμως ο Γολιάθ θα μείνει αλώβητος από τη σφεντόνα του μικρού βοσκού.

Σύμφωνα με πληροφορίες στα σημεία διαπραγμάτευσής της ελληνικής πλευράς με την Κίνα έχει τεθεί εμμέσως αυτή η παράμετρος. Η διαπραγμάτευση σ' αυτό το πεδίο δεν είναι εύκολη.

Πρόταση
Εχει συγκεκριμένα ζητηθεί από τους Κινέζους να απαλειφθεί από τη σύμβαση παραχώρησης η απεμπόληση του δικαιώματος του οργανισμού να αναπτύσσει νέους εμπορευματικούς σταθμούς. Η κυβέρνηση και ο ΟΛΠ έχουν προτείνει στους διαπραγματευτές της Cosco να καταργηθεί αυτός ο όρος και ο οργανισμός να απελευθερωθεί επιχειρηματικά από αυτή τη δέσμευση που του αποστερεί το δικαίωμα της ανάπτυξης. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό θέμα, θεωρεί η ελληνική πλευρά, που προσθέτει στα επιχειρήματά της το γεγονός ότι στη διακήρυξη του διεθνούς διαγωνισμού δεν υπήρχε τέτοια πρόβλεψη.

Να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος όρος αποτέλεσε κομβικό σημείο για τους Κινέζους και κατά την πρώτη διαπραγμάτευση της σύμβασης.

Τώρα η κυβέρνηση και μέσα από την Ρυθμιστική Αρχή για τα Λιμάνια θα επιχειρήσει να θέσει ορισμένους κανόνες στο επιχειρηματικό παιχνίδι με τις λιμενικές υποδομές και να δώσει διεξόδους στον μεγαλύτερο δικό της παίκτη που είναι φυσικά ο ΟΛΠ.

Ένα δεύτερο θέμα που έθεσε στις διαπραγματεύσεις η ελληνική πλευρά είναι η δυνατότητα συμμετοχής του ελληνικού Δημοσίου στο μετοχικό κεφάλαιο της ΣΕΠ, της θυγατρικής της Cosco που ανέλαβε τη διαχείριση του ΣΕΜΠΟ, προκειμένου να υπάρχει ενεργός ρόλος της ελληνικής πλευράς στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων. Αυτό που έως τώρα έχει γίνει γνωστό, είναι ότι δύο πλευρές συμφώνησαν να συμμετέχει εκπρόσωπος του υπουργείου Οικονομίας - Ναυτιλίας στο διοικητικό συμβούλιο της ΣΕΠ, ο οποίος θα έχει απευθείας γνώση των κινήσεων των Κινέζων, αλλά οπωσδήποτε η ψήφος του δεν θα αρκεί για να μετριάσει ή να ανατρέψει αποφάσεις.

Φορολογική εξίσωση
Οι υπέρ της Cosco και κατά ένα τρόπο κατά του ΟΛΠ φορολογικές ρυθμίσεις που περιλήφθηκαν στον κυρωτικό νόμο της σύμβασης μεταξύ ΟΛΠ - Cosco αποτέλεσαν το κορυφαίο ζήτημα των διαπραγματεύσεων μεταξύ Ελλάδας και Κίνας.

Η Ελλάδα θα πρέπει να απαντήσει για τα φορολογικά με επιστολή της προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία θα αποσταλεί έως τις 15 Ιανουαρίου.

Μία άποψη είναι ότι ο ΟΛΠ και ο ΟΛΘ μπορούν να εξισωθούν φορολογικά με την Cosco με νομοθετική ρύθμιση προκειμένου να μην βρίσκονται σε δυσμενέστερη σχέση με τον ανταγωνιστή τους.

Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2009

­­­­­­­­­­­­­­­­
                               
                    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ    ΣΥ.ΡΙΖ.Α

Σχετικά με τις ανακοινώσεις του Διευθύνοντα Συμβούλου του Ο.Λ.Π.  κ. Γ. Ανωμερίτη, με βάση τις οποίες ο Ο.Λ.Π. και το Ελληνικό Δημόσιο αναλαμβάνουν το βάρος του ποσού των 81,6 εκατ.  ευρώ ως άμεσο κόστος για να τεθεί σε εφαρμογή η παραχώρηση του εμπορικού λιμανιού του Πειραιά στην Cosco, ο Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και βουλευτής Β΄ Πειραιά Παναγιώτης Λαφαζάνης και ο βουλευτής Α΄ Πειραιά & Νησιών Θοδωρής Δρίτσας,  έκαναν την παρακάτω κοινή δήλωση:

«Με επιχειρήματα και τεκμηρίωση έχουμε υποστηρίξει κατ’ επανάληψη επί δύο και πλέον χρόνια την άποψη ότι η σύμβαση παραχώρησης του εμπορικού λιμανιού του Πειραιά στην Cosco είναι απολύτως ασύμφορη και καταστροφική για το δημόσιο συμφέρον. Ούτε και εμείς όμως δεν περιμέναμε ότι θα επιβεβαιωθούμε τόσο γρήγορα.
Γνωρίζαμε καλά απ’ την αρχή και το έχουμε καταγγείλει ότι με τις νομοθετικές ρυθμίσεις της Ν.Δ. με τις οποίες προετοιμάστηκε η παραχώρηση του λιμανιού του Πειραιά στην Cosco, ο Ο.Λ.Π. και το Ελληνικό Δημόσιο, συμπεριλαμβανομένου του Ι.Κ.Α. και  άλλων ασφαλιστικών Ταμείων, θα δέχονταν μια τεράστια επιβάρυνση για χάρη της Cosco. Την ίδια στιγμή ο Ο.Λ.Π. μέσω της εθελουσίας εξόδου και των μετατάξεων θα στερείτο εργατικό δυναμικό είτε υψηλής επιστημονικής κατάρτισης είτε πολύτιμης ειδικής εμπειρίας.
Οι δηλώσεις του κ. Ανωμερίτη έρχονται να καταδείξουν αυτές τις θλιβερές  αλήθειες σε όλο το μεγαλείο τους, υποδηλώνουν όμως και μια υποκριτική στάση τόσο του ίδιου του κ. Ανωμερίτη όσο και του κ. Λοβέρδου. Διότι η προβλεπόμενη αυτή επιβάρυνση που όντως θα τινάξει στον αέρα τον προϋπολογισμό του Ι.Κ.Α. και του Δημοσίου μόνο με ένα τρόπο αποτρέπεται. Με την κατάργηση της σύμβασης παραχώρησης και την επανάκτηση από το Δημόσιο του Λιμανιού του Πειραιά, λύση που μπορεί να διεκδικηθεί αν αξιοποιηθούν οι υπάρχουσες νομικές δυνατότητες και βέβαια αν υπάρξει μια άλλη πολιτική βούληση. ΄Όλα τα άλλα είναι ακροβασίες.
    Η λεόντειος, ετεροβαρής και αποικιοκρατικού χαρακτήρα σύμβαση με την Cosco πρέπει να ακυρωθεί. Δεν είναι δυνατόν σε συνθήκες κρίσης ο ελληνικός λαός να καλείται να πληρώσει τα σπασμένα της Cosco».
                                                                                       

16/12/09                                ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ    

Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2009

ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ


καλησπερα το site ειναι επισημα ανοιχτο

λιγακι υπομονη για τα παραθυρα των αλλων λιμανιων που θα ανοιξουν συντομα


η προσπαθεια μολις ξεκινησε.

www.vdockworkers.gr

ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ "ΜΑΡΜΑΡΟ" ΤΩΝ ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΝΥΝ


Kαι βεβαιοτατα αποδεδειγμενα οι 300
του Λιμανιου θα στοιχισουν στον ΟΛΠ
πανω-κατω 100.000.000 ευρωπουλα
ωστε να αποχωρησουν ειτε με την εθελουσια
ειτε με την προωρη συνταξιοδοτηση.
Και βεβαιοτατα για ολα αυτα τα παραδοξα
της συμβασης παραχωρησης στην COSCO
ΦΤΑΙΝΕ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ.
ΤΟΧΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙ ΚΑΛΑ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ
ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΛΛΕΙΠΤΩΣ
ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΓΚΟΜΕΝΕΣ
ΟΙ ΤΩΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ.
Παντως στον καπετανιο Γιωργη Ανωμεριτη
αξιζουν χιλια μπραβο
που μεσα σε λιγοτερο απο μηνα ελυσε το
προβλημα και επεφερε
την Εργασιακη Ειρηνη-Ειρηνουλα
στο πρωτο λιμανι της χωρας.

Θανος Λαμπροπουλος



ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ


ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΥΠΕΡ ΥΜΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΕΡ... ΠΑΝΤΩΝ ΗΜΩΝ (ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ)


ΧΑΜΕΝΟΙ ΟΜΩΣ ΕΜΕΙΣ
ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ
ΟΙ....300 ΤΩΝ ΓΙΩΡΓΗΔΩΝ.
ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΣΕΠΩΣΟΥΝ ΤΟ
ΜΠΑΓΙΟΚΟ
ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ
ΑΛΛΟΙ.
Τ''ΑΚΟΥΣΕΣ ΠΟΥΛΙ ΜΟΥ???????
Θανος Λαμπροπουλος

Κυριακή, 13 Δεκεμβρίου 2009

ΟΥΣΤ


Παρακαλάω να πεθάνουν τα ζευγάρια μου για να κάνω μία διπλοβάρδια και εκείνοι παρακαλάνε να πεθάνω για να κάνουν μία αργία περισσότερη.
Το ερώτημα που με βασανίζει είναι αν οι Πειραιώτες την έχουν μεγαλύτερη από τους Αθηναίους.
Ψάχνω να μάθω αν είναι καλύτερα να πάρω τηλεόραση 42άρα  HD ή FullHD.
Ο καημός μου είναι γιατί το αυτοκίνητό μου δεν έχει δερμάτινο σαλόνι και του γείτονά μου έχει..
Το πρωί στη δουλειά πάντα έχω αθλητική εφημερίδα γιατί έχω λύσει όλα μου τα προβλήματα.
Κάνω κριτική και έχω απαιτήσεις και δεν με νοιάζει που δεν ξέρω τις υποχρεώσεις μου.
Η Σούλα Μπούλα τελικά είναι με τον Λάκη Λαλάκη ή με την Ρούλα Πηδηχτούλα;
ΡΕ ΟΥΣΤ

Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου 2009

ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ


απο την ΗΜΕΡΗΣΙΑ


ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΚΑΛΛΗ

Μετά από δύο μήνες έντονων διαπραγματεύσεων μεταξύ Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, κυβέρνησης, Cosco και εργαζόμενων στο λιμάνι τελικά επήλθε συμφωνία με την οποία λύνεται ο «γόρδιος δεσμός» της εισόδου των Κινέζων στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά.

Μετά από αυτή τη θετική εξέλιξη η Cosco αναλαμβάνει και επί της ουσίας από την επόμενη εβδομάδα, το πιθανότερο Δευτέρα ή Τρίτη, τη διαχείριση του ΣΕΜΠΟ και της προβλήτας ΙΙ για τα επόμενα 35 έτη, όπως προβλέπεται από τη σύμβαση που υπεγράφη μεταξύ ΟΛΠ και κινεζικού ομίλου πριν από περίπου ένα χρόνο.

ΟΜΥΛΕ - Ανωμερίτης
Καταλυτικό ρόλο για τη λύση της μεγάλης αυτής εκκρεμότητας που ταλαιπώρησε τόσο τον Οργανισμό Λιμένο Πειραιώς όσο και τις παραγωγικές τάξεις για ένα και πλέον χρόνο με αλλεπάλληλες εργατικές κινητοποιήσεις έπαιξε η συμφωνία που επιτεύχθηκε μεταξύ της ΟΜΥΛΕ και του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού κ. Γιώργου Ανωμερίτη.

Ο τελευταίος, άλλωστε, κατέβηκε στον Πειραιά με αποστολή από τον πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου να επιλύσει το πρόβλημα. Επίσημες ανακοινώσεις από τον ίδιο τον κ. Γ. Ανωμερίτη αναμένονται να γίνουν τη Δευτέρα κατά τη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στη συμφωνία Ανωμερίτη - ΟΜΥΛΕ, που σφραγίζει την εργασιακή ειρήνη στο λιμάνι του Πειραιά, προβλέπονται διασφαλίσεις όσον αφορά την απασχόληση ενός αριθμού εργαζομένων του ΟΛΠ στην προβλήτα ΙΙ της Cosco και εργασιακή εξίσωση παλαιών και νεοπροσληφθέντων στον Οργανισμό.

Επίσης, προβλέπεται η δυνατότητα μετατάξεων για όσους εργαζόμενους το επιθυμούν, ενώ παρέχεται και η δυνατότητα της εθελούσιας εξόδου με νομοθετική ρύθμιση, η οποία επεκτείνει το χρονικό περιθώριο ισχύος της για περίπου ένα εξάμηνο.

Επιπλέον, κυβέρνηση και ΟΛΠ φαίνεται ότι έχουν καταλήξει σε συμφωνία με την Cosco προκειμένου η εταιρεία να μεταφέρει φορτία της και στην προβλήτα Ι, η οποία προγραμματίζεται να λειτουργήσει από την 1η Ιουνίου του 2010 και θα μείνει κάτω από τη διαχείριση του Οργανισμού.

Πελάτες
Μετά τη συμφωνία για εργασιακή ειρήνη, ο κ. Ανωμερίτης αναμένεται να προσεγγίσει και άλλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις διεθνείς θαλάσσιες μεταφορές προκειμένου ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς να ενισχύσει το πελατολόγιό του. Μία αρχική νύξη έχει γίνει από την πλευρά του επικεφαλής του ΟΛΠ προς τον ιταλοελβετικό όμιλο της MSC, o oποίος ήταν από το 1993 ο μεγαλύτερος πελάτης του Πειραιά στον τομέα των κοντέινερ.


Δευτέρα, 7 Δεκεμβρίου 2009

νομος ?


Την πρώτη νομοθετική ρύθμιση η οποία απαιτείται για να υλοποιηθεί το σχέδιο της εθελουσίας εξόδου και των μετατάξεων στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς, ανακοίνωσε σήμερα το μεσημέρι ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού, Γ. Ανωμερίτης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του TheSeaNation για το αν θα απαιτηθούν νομοθετικές ρυθμίσεις με βάση τον διεξαγόμενο διάλογο.

Ο κ. Ανωμερίτης είπε ότι όντως θα απαιτηθούν κάποιες ρυθμίσεις, επιφυλάχθηκε όμως να αναφερθεί λεπτομερώς λέγοντας ότι ο διάλογος συνεχίζεται και η πρόοδος του έχει φτάσει σε ένα πολύ καλό επίπεδο και με τις δύο πλευρές, δηλαδή τόσο με τους συνδικαλιστές λιμενεργάτες όσο και με την ΣΕΠ

ΑΠΟ ΤΟ sea nation

ΔΗΛΩΣΕΙΣ


ΑΠΟ ΤΟ MARINE NEWS



Ξεκάθαρος ήταν ο Γ.Ανωμερίτης στις τοποθετήσεις του για Cosco και εργαζομένους.

«Κάθε μεγάλη επιχείρηση που έχει κύριο μέτοχο το Δημόσιο δεν μπορεί παρά να δουλεύει για το δημόσιο συμφέρον.Η ανάπτυξη για την ανάπτυξη μου είναι αδιάφορη .Η απάντηση είναι ανάπτυξη με κοινωνική συνοχή και με την εξασφάλιση του δημόσιου συμφέροντος.»
Αυτά επεσήμανε σήμερα στη διάρκεια συνέντευξης τύπου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΠ ΑΕ, Γιώργος Ανωμερίτης. Μεταξύ άλλων ο Γ.Ανωμερίτης επεσήμανε:
- Η Ελλάδα είναι κυρίαρχη στη ναυτιλία αλλά μπορεί να γίνει και μια χώρα που θα προσφέρει υψηλής ποιότητας λιμενικής υπηρεσίες. Όπως είχα πει και τότε που ήμουν υπουργός να γίνει port state.
- Στόχος μας οι ποιοτικές υπηρεσίες για τους χρήστες αλλά πρώτα από όλα για τους πολίτες.
- Στο πλαίσιο αυτό θα καταρτιστεί νέο πενταετές επενδυτικό πρόγραμμα αλλά θα γίνουν και αλλαγές στο οργανόγραμμα της εταιρείας. Σε όλες τις διευθύνσεις θα γίνει προκήρυξη ενδιαφέροντος για τους διευθυντές.
-Κοιτάμε να αναπτύξουμε το λιμάνι βλέποντας τις εξελίξεις. Πως θα είναι οι εμπορευματικές μεταφορές μετά από 10 χρόνια, η ακτοπλοίας και η κρουαζιέρα. Βραχυπρόθεσμες πολιτικές δε με ενδιαφέρουν».

Όσο για τον διάλογο του ΟΛΠ με τη ΣΕΠ-Cosco και τους εργαζόμενους επεσήμανε:
«-Με μεγάλη ευθύνη καταρτίσαμε συγκεκριμένα θέματα. Το έχουμε εξαντλήσει και επί όλων των θεμάτων θα διατυπωθούν οι κοινές μας θέσεις»

Για τους εργαζόμενους τόνισε ότι το μεγαλύτερο θέμα είναι η ανασφάλεια που νιώθουν επειδή δόθηκε η προβλήτα ΙΙ χωρίς να είναι έτοιμη η Ι και ανέφερε ότι ήδη συμφωνήθηκε να δοθεί παράταση έξι μηνών στην διαδικασία εθελουσίας εξόδου και μετατάξεων
Για την προβλήτα Ι οι υπηρεσίες εκτιμούν ότι θα είναι έτοιμος τον Ιούνιο του 2010 ενώ για τα φορτία αποκάλυψε ότι ο ΟΛΠ έχει επαφές τόσο σε συνεργασία με τη Cosco όσο και μόνος του για να φέρει φορτία που θα διασφαλίσουν τη κερδοφορία του προβλήτα.

ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Ο.Λ.Π. Α.Ε.

ΑΝΩΜΕΡΙΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος
οικονομολόγος
πρώην Υπουργός και βουλευτής, εκπρόσωπος μετόχων,
εκτελεστικό μέλος
ΜΟΥΣΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ Αναπληρωτής Δ/νων Σύμβουλος
οικονομολόγος, ορκωτός ελεγκτής,
εκπρόσωπος μετόχων,
εκτελεστικό μέλος
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Εκπρόσωπος μετόχων,
ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
νομικός – οικονομολόγος
πρ. Δ/ντής Υπ. Οικονομικών
ΠΑΠΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ Εκπρόσωπος μετόχων,
μη εκτελεστικό μέλος
Δικηγόρος Μεταπτυχιακό LLM στο Εμπορικό και Εργατικό Δίκαιο
ΖΗΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ Εκπρόσωπος μετόχων,
μη εκτελεστικό μέλος
οικονομολόγος Μ.Α. στην Οικονομική της εργασίας
πρ. Μεσολαβητής ΟΜΕΔ,
Γεν. Γραμματέας Υπ. Παιδείας
ΚΟΡΡΕΣ ΑΛΚΗΣ Εκπρόσωπος μετόχων,
μη εκτελεστικό μέλος
καθηγητής Πανεπιστημίου Αιγαίου στις Πολιτικές Διεθνούς Ναυτιλίας
ΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Εκπρόσωπος μετόχων,
ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
δικηγόρος, LLM/MA σε Ευρωπαϊκές Σπουδές και εργατικό δίκαιο
ΤΣΙΡΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Εκπρόσωπος μετόχων,
μη εκτελεστικό μέλος
Μηχανολόγος-Μηχανικός,
Αντινομάρχης Νομαρχίας Πειραιά
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Εκπρόσωπος μετόχων,
μη εκτελεστικό μέλος
Φυσικός – Ηλεκτρονικός
ΜΟΥΣΤΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ Εκπρόσωπος μετόχων,
μη εκτελεστικό μέλος,
πολιτική επιστήμων – δημόσιες σχέσεις
Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Καλλιθέας
ΦΑΣΟΥΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Εκπρόσωπος Δήμου Πειραιά
Δήμαρχος
μη εκτελεστικό μέλος
ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΙΔΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ Εκπρόσωπος υπαλλήλων,
μη εκτελεστικό μέλος
ΝΟΥΧΟΥΤΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Εκπρόσωπος λιμενεργατών,
μη εκτελεστικό μέλος

Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2009

εκλογες


καλησπερα

εχουμε και λεμε λοιπον

κατ αρχην συγχαρητηρια σε ολους τους νεους συμβουλους για την εκλογη τους
εκλεγονται οι εξης

ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΙ

νουχουτιδης γιωργος
κουλουρας σταματης
γεωργιου νικος
τσαλιμογλου γιαννης
λαγανης παντελης
αγαλιωτης τιμοθεος
γωγος γιωργος
κελαιδης γιωργος
παλαιοχωριτης στελλιος
αυτιας δημητρης


ΕΝΩΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

γιακουμελος χαραλαμπος
τσακιρης λευτερης
μαργαρης θοδωρης
κορδωνης μανωλης

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ


σειρλης ανδρεας


καλη δουλεια σε ολους