Τρίτη 27 Απριλίου 2010

οι συγχωνευσεις


250.000 συμβασιούχοι μένουν εκτός. Αγνωστος ο αριθμός των μονίμων που θα μείνουν εκτός Δημοσίου.

Μετατάξεις για τους υπαλλήλους αορίστου χρόνου των οργανισμών που καταργούνται ή συγχωνεύονται και ανεργία για τους συμβασιούχους, αποφάσισε η διυπουργική υπό τον αντιρπόεδρο της κυβέρνησης, Θ. Πάγκαλο.

Σήμερα λήφθηκαν οι τελικές αποφάσεις για την συγχώνευση αλλά και την κατάργηση δεκάδων δημόσιων υπηρεσιών για την εξοικονόμηση πόρων.

Ήδη έχει καταρτιστεί συγκεντρωτικός κατάλογος με τις υπηρεσίες που θα συγχωνευθούν ή θα καταργηθούν και είναι 70 με 75.
Ποιοι οργανισμοί καταργούνται:

-Ολυμπιακό Χωριό Α.Ε.
-Μουσείο και βιβλιοθήκη του Εθνικού Τυπογραφείου
-Νόμος Α.Ε. Του υπουργείου Εσωτερικών
-Εθνικό Ταμείο Κοινωνικής Συνοχής
-Ειδικό Ταμείο Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών
-Σχολή Επιμόρφωσης Υπαλλήλων Υπουργείου Οικονομικών
-“Λεύκιππος Α.Ε.”
-Δημόσια Επιχείρηση Πολεοδομίας και Στέγασης
-Εθνική Ακαδημία Γραμμάτων και Επιστημών
-Ιόνιος Ακαδημία
-Ιχθυοκαλλιεργητικό Κέντρο Αχελώου Α.Ε.
-Διεθνής Ικάριος Αεραθλητική Ακαδημία
-Ένωση Αντισεισμικής Προστασίας Κρατών-Μελών Οργανισμού για τη Συνεργασία του Εύξινου Πόντου
-Εθνικό Κέντρο Ερευνών Υγείας
-Ινστιτούτο Έρευνας Ελέγχου Ποιότητας Υπηρεσιών Υγείας
-Κέντρο Κληρονομικών Νόσων Αίματος
-Ινστιτούτο Κοινωνικής Δημογραφίας και Έρευνας
-Εθνικό Παρατηρητήριο Ατόμων με Αναπηρίες
-Τοπικά Κέντρα Αγροτικής Ανάπτυξης (55 στο σύνολο)
-”ΑΓΡΟΓΗ” Α.Ε.
-Επιστημονικό και Ερευνητικό Κέντρο Πολιτικής Προστασίας

Οι οργανισμοί που συγχωνεύονται:

-Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης με Helexpo και Ελληνικές Εκθέσεις
-Ελληνικό κέντρο Δέρματος-Αργυροχρυσοχοϊας-Αργιλομάζης-Γούνας (σε μία νέα Α.Ε.)
-Εταιρία Διανομής Αερίου(απορροφάται) -Επιχείρηση Παροχής Αερίου
-Οργανισμός Εργατικής Κατοικία-Οργανισμός Εργατικής Εστίας
-Ινστιτούτο Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης-Εθνικό Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης
-Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης-Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
-Ενοποίηση διοικήσεων Ο.Π.Ε.Π ΑΕ και Τ.Α.Π.Α. των υπουργείων Πολιτισμού και Τουρισμού.

Κατά την κυβέρνηση, το μόνιμο προσωπικό και όσοι έχουν συμβάσεις αορίστου χρόνου, θα αξιοποιηθούν στους οργανισμούς που θα προκύψουν από τις συγχωνεύσεις και όσοι περισσεύουν θα μεταταγούν ή εθελοντικά ή και υποχρεωτικά. Αντιθέτως θα χάσουν τη δουλειά τους όσοι εργάζονται με σύμβαση έργου ή ορισμένου χρόνου, με την λήξη της σύμβασης.

news it .gr

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ich will gehen, will gehen, will wegfliegen

ich will die Welt in meinen Rhythmus ändern

Ich will gehen, will gehen, will wegfliegen

Die Gelegenheit ist gekommen, die Stunde es zu tun....

ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

H METAΦΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ GOOGLE ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΗ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ. Θέλω να πάω, θα πάω, θα πετάξει μακριά

Θέλω να αλλάξω τον κόσμο σε ρυθμό μου

Θέλω να πάω, θα πάω, θα πετάξει μακριά

Η ευκαιρία έχει έρθει, η ώρα να το κάνουμε... ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΧΟΛΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ 3-4 ΤΟΣΗ ΖΗΤΗΣΗ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

KAI ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΔΙΚΗΘΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Θέλω να φύγω να πετάξω




Μικρό παιδάκι στα θρανία, ζωγραφιές στα βιβλία


Όπλο μου η φαντασία στη μικρή αυτή ιστορία


Που την λεν ζωή και με παιδεύει τόσα χρόνια


Μ’ ακόμα στέκομαι όρθιος πάνω στα δυο μου πόδια


ακόμα είμαι εδώ και ακόμα τραγουδάω


Με τη φάλτσα μου φωνή τα όνειρά μου ξεκινάω


Μουσική είναι η μητέρα μου, με μεγαλώνει


Με γεννάει, με σκοτώνει, με ρίχνει, με σηκώνει


Με πληγώνει, μα είναι φορές που μ’ αγαπάει


Σε μέρη που δεν γνώρισα μόνο αυτή με πάει


Στιχάκια και ποιήματα πάνω σ’ ένα χαρτί


Παίρνουν σχήμα και μορφή και μου δίνουνε πνοή


Αναπνοή, παίρνω βαθιά και συνεχίζω


Μπρος ολοταχώς, άνεμος φυσάει τα πανιά μου


Θάλασσα τα λόγια και βάρκα η καρδιά μου


Καπετάνιος η ψυχή μου μερικές φορές φοβάται


Μερικές φορές αγρίμι μπρος στα κύματα βρυχάται


Μερικές φορές, βγάζει φτερά και ανεβαίνει


Την κυνηγάει ο πόνος όμως δεν την προλαβαίνει






Θέλω να φύγω, να φύγω να πετάξω


Θέλω το κόσμο στα μέτρα μου ν’ αλλάξω


Θέλω να φύγω, να φύγω να πετάξω


Την ευκαιρία ήρθε η ώρα για ν’ αρπάξω






Τι κι αν περάσαν τα χρόνια δεν τους κάνω το χατίρι


Στις ιδέες και τις σκέψεις μου δε κάνω χαρακίρι


Είμαι ακόμα ένα παιδί, παιδί θα παραμείνω


Κι ας μου λένε στη ζωή, πρέπει να επιταχύνω


Δεν αφήνω, κανέναν να με υποδουλώσει


Αφεντικό μου εγώ, υπάλληλος η γνώση


Πού να τρέξω; Πού να πάω; Ποιο τρένο να προλάβω;


Ποια προβλήματα να λύσω; Ποιες ευθύνες να αναλάβω;


Τι να κάνω; Δώσ’ μου έναν ώμο ν’ ακουμπήσω


Στη πόλη του μυαλού μου έλα να σε ξεναγήσω


Έχει γκράφιτι στους τοίχους φάτσες με χαμόγελα


Εδώ είναι τα καλά, εδώ και τα χειρότερα


Εδώ ρε θα με βρεις ν’ αράζω κάποια βράδια


Εδώ ρίχνω τα γέλια μου, εδώ χύνω τα δάκρυα


Εδώ είναι η κρυψώνα μου όταν θέλω να φύγω


Το μίσος των ανθρώπων προσπαθώ να αποφύγω


Εδώ είναι η μουσική με γλυκονανουρίζει


Ήρθε η ώρα για ακόμα ένα ιπτάμενο ταξίδι


Σήμερα τ’ αποφάσισα θα πάω πιο ψηλά


Ο δικός μου ήλιος δεν καίει των ονείρων τα φτερά






Θέλω να φύγω, να φύγω να πετάξω


Θέλω το κόσμο στα μέτρα μου ν’ αλλάξω


Θέλω να φύγω, να φύγω να πετάξω


Την ευκαιρία ήρθε η ώρα για ν’ αρπάξω






Θέλω να φύγω, να φύγω να πετάξω

__SanjuRo mC__8eLw Na FuGw N PeTa3w ...(20-10-09)




Sanjuro

Ανώνυμος είπε...

ΑΙΙΙΙΙ ΣΤΙ ΔΙΑΟΛΟ!!! ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΣΤΣΤΣ.....