Τρίτη 25 Μαΐου 2010
ΕΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΗΚΑΝΕ ?
Στην «αγκαλιά» της Ελλάδας η Cosco λόγω…MSC!
Τρίτη, 25 Μαΐου 2010
Axiaplus.gr
Αναδημοσίευση
Όλο το βάρος στην Ελλάδα και στον ΟΛΠ ρίχνει η Cosco μετά την άκαρπη συνάντηση-διαπραγμάτευση που είχαν οι Κινέζοι με τα υψηλόβαθμα στελέχη της MSC στα κεντρικά της Ελβετίας.
Οι Κινέζοι πήγαν στα κεντρικά της MSC για να διαπραγματευτούν την προσέλκυση φορτίων.
Οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στις δύο πλευρές όμως αφορούσαν κυρίως το τράνσιτ φορτίο. Όμως οδηγήθηκαν σε ναυάγιο αφού οι δύο πλευρές δεν τα βρήκαν στην τιμή
Η MSC αποτελεί τον μεγάλο πελάτη του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων τα τελευταία 10 χρόνια, ο οποίος σταδιακά μετέφερε τα φορτία σε άλλα λιμάνια.
Ο Ελβετο-ιταλικός κολοσσός είναι η μοναδική ναυτιλιακή εταιρεία, εκτός της Cosco, που έχει τη δυνατότητα να φέρει έστω και σταδιακά περισσότερο από ένα εκατομμύριο εμπορευματοκιβώτια στο λιμάνι του Πειραιά, αφού άλλες οι μεγάλες εταιρείες στα containers έχουν σε άλλα λιμάνια της Μεσόγειο τις βάσεις τους.
Όπως είπε ο cpt Wei μόλις ολοκληρωθούν οι επενδύσεις της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά θα μπορούν οι δύο προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ να εξυπηρετούν 3,5 εκατ. εμπορευματοκιβώτια ετησίως.
Μετά το «ναυάγιο» των διαπραγματεύσεων, ο capt. Wei ανακοίνωσε ότι ο Πειραιάς θα αποτελέσει την κύρια Πύλη της Cosco για τη Νότια και Κεντρική Ευρώπη, τη Βόρεια Αφρική και τις γύρω περιοχές, στον οποίο θα έχουν άμεση αναφορά πλην της Cosco και οι όμιλοι της Άπω Ανατολής : K-LΙΝΕ (Ιαπωνία), YML (Κορέα) και HANJIN (Κορέα).
«Ο Πειραιάς θα είναι όχι μόνο για την Cosco, αλλά και για τον συνασπισμό, το ηγετικό μας λιμάνι. Ό,τι υποσχεθήκαμε θα το κάνουμε» τόνισε ο Κινέζος αξιωματούχος.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου