WE SAY IT LOUD
WE ARE DOCKWORKERS AND WE ARE PROUD
Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010
7 σχόλια:
Ανώνυμος
είπε...
ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΡAΦΕΤΕ KAI ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOGG ΓΙΑ ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΡΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΛΙΜΑΝΑΚΙ ΜΑΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ; ΠΟΣΑ ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΥΓΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ; ΜΙΛΑΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΙΒΑΞΑΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΕ ΣΠΑΣΜΕΝΟΥΣ ΠΑΚΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΜΕ 6 ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ ΠΡΟΚΑΤ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ.....ΡΕ ΜΙΛΑΤΕ ΡΕ ΠΕΣΤΕ ΚΑΤΙ ΕΣΤΩ ΚΑΜΙΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ...ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ Η ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΑΣ
Να κανεις τα παραπονα σου στο κομμα που ψηφισες ρε παλιοποσκιτη. Τωρα ο χαζογιωργος που αλλα ελεγε και αλλα εκανε δεν σου φταιει, αλλα σου φταινε οι διαχειριστες του μπλοκ.Πηγαινε τωρα στην τοπικη να κανεις τα παραπονα σου.
Τεράστιες ουρές εξακολουθούσαν να σχηματίζουν τα φορτηγά και την Παρασκευή το πρωί, έξω απ’ τον προβλήτα ΙΙ στο Πέραμα, τον οποίο διαχειρίζεται η θυγατρική της COSCO, ΣΕΠ (PCT). Ο δημοσιογράφος της Die Zeit Wolfgang Uchetious, που όπως σημειώσαμε νωρίτερα βρίσκεται στον Πειραιά για μια έρευνα σχετικά με την επένδυση της COSCO και τις προοπτικές του λιμανιού του Πειραιά, επισκεπτόμενος το πρωί τους δυο προβλήτες, εκείνον που διαχειρίζεται ο ΟΛΠ και εκείνον που διαχειρίζεται η PCT, επιβεβαίωσε προς το Portnet.gr, την ύπαρξη σημαντικών προβλημάτων και την Παρασκευή. Παράγοντες της αγοράς εκτιμούσαν πως τα προβλήματα θα διευθετηθούν με το πέρασμα του χρόνου, αλλά σημείωναν με νόημα πως ενώ πριν το 2004 φόρτωναν 1300 με 2000 φορτηγά ημερησίως, σήμερα παρουσιάζονται τόσο μεγάλα προβλήματα, αν και φορτώνουν περίπου 300 φορτηγά την ημέρα! Διετύπωναν δε την απορία κατά πόσον θα προλάβει η COSCO να αντιμετωπίσει την αυξημένη κίνηση που ελπίζει ότι θα πραγματοποιηθεί, σημειώνοντας ότι είναι μοιραία μια τέτοια εξέλιξη για μια τόσο μεγάλη επένδυση, καθώς σήμερα, προς το παρόν φυσικά, το 60% του καθημερινά εισερχόμενου φορτίου στον Πειραιά κατευθύνεται στην προβλήτα Ι που διαχειρίζεται ο ΟΛΠ. Ποσοστό που η PCT ευλόγως αναμένει να αλλάξει υπέρ του φορτίου που αυτή θα εξυπηρετεί. ΑΠΟ ΤΟ PORTNET.GR
ολο μαλακιες ειστε ολοι σας ψηφισατε τον μαλακοπιτουρα τον Γιωργο ,οι υπολοιποι τον χοντρομαλακα τον Κωστα, δλδ απο την Σκυλα στη Χαρυβδη!!!! Οσα για τα σωματεια ολα μηδενος εξαιρουμενου λαμογια ηταν ειναι και ετσι θα παραμεινουν, αυτη η κωλωνια με τους εργατοπετερες ξεκιναει απο το 2007 και προχωραει, τωρα αν κερδισατε κατι ... μαλλον τα @@ σας.. Φιλακια και ψηλα το κεφαλι αγορια!!!!
Εαν ο προβλητας 1 χωροταξικα ηταν ισοδυναμος με τον προβλητα 2 της ΣΕΠ που ελενχουν οι ΚΙΝΕΖΟΙ τοτε θα ηταν ασυναγωνιστος. Αυτο μαλων το ηξεραν απο την απελθουσα διοικηση(ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ}και γι αυτο προσπαθησαν να τον περιορισουν σε μολις 74 στρεμματα.
7 σχόλια:
ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΡAΦΕΤΕ KAI ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOGG
ΓΙΑ ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΡΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΛΙΜΑΝΑΚΙ ΜΑΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ; ΠΟΣΑ ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΥΓΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ;
ΜΙΛΑΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΙΒΑΞΑΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΕ ΣΠΑΣΜΕΝΟΥΣ ΠΑΚΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΜΕ 6 ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ ΠΡΟΚΑΤ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ.....ΡΕ ΜΙΛΑΤΕ ΡΕ ΠΕΣΤΕ ΚΑΤΙ ΕΣΤΩ ΚΑΜΙΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ...ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ Η ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΑΣ
ΥΓ. ΔΕΝ ΛΕΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΩΚΕΑΝΕ
Να κανεις τα παραπονα σου στο κομμα που ψηφισες ρε παλιοποσκιτη.
Τωρα ο χαζογιωργος που αλλα ελεγε και αλλα εκανε δεν σου φταιει, αλλα σου φταινε οι διαχειριστες του μπλοκ.Πηγαινε τωρα στην τοπικη να κανεις τα παραπονα σου.
Τεράστιες ουρές εξακολουθούσαν να σχηματίζουν τα φορτηγά και την Παρασκευή το πρωί, έξω απ’ τον προβλήτα ΙΙ στο Πέραμα, τον οποίο διαχειρίζεται η θυγατρική της COSCO, ΣΕΠ (PCT). Ο δημοσιογράφος της Die Zeit Wolfgang Uchetious, που όπως σημειώσαμε νωρίτερα βρίσκεται στον Πειραιά για μια έρευνα σχετικά με την επένδυση της COSCO και τις προοπτικές του λιμανιού του Πειραιά, επισκεπτόμενος το πρωί τους δυο προβλήτες, εκείνον που διαχειρίζεται ο ΟΛΠ και εκείνον που διαχειρίζεται η PCT, επιβεβαίωσε προς το Portnet.gr, την ύπαρξη σημαντικών προβλημάτων και την Παρασκευή.
Παράγοντες της αγοράς εκτιμούσαν πως τα προβλήματα θα διευθετηθούν με το πέρασμα του χρόνου, αλλά σημείωναν με νόημα πως ενώ πριν το 2004 φόρτωναν 1300 με 2000 φορτηγά ημερησίως, σήμερα παρουσιάζονται τόσο μεγάλα προβλήματα, αν και φορτώνουν περίπου 300 φορτηγά την ημέρα! Διετύπωναν δε την απορία κατά πόσον θα προλάβει η COSCO να αντιμετωπίσει την αυξημένη κίνηση που ελπίζει ότι θα πραγματοποιηθεί, σημειώνοντας ότι είναι μοιραία μια τέτοια εξέλιξη για μια τόσο μεγάλη επένδυση, καθώς σήμερα, προς το παρόν φυσικά, το 60% του καθημερινά εισερχόμενου φορτίου στον Πειραιά κατευθύνεται στην προβλήτα Ι που διαχειρίζεται ο ΟΛΠ. Ποσοστό που η PCT ευλόγως αναμένει να αλλάξει υπέρ του φορτίου που αυτή θα εξυπηρετεί.
ΑΠΟ ΤΟ PORTNET.GR
ολο μαλακιες ειστε ολοι σας ψηφισατε τον μαλακοπιτουρα τον Γιωργο ,οι υπολοιποι τον χοντρομαλακα τον Κωστα, δλδ απο την Σκυλα στη Χαρυβδη!!!! Οσα για τα σωματεια ολα μηδενος εξαιρουμενου λαμογια ηταν ειναι και ετσι θα παραμεινουν, αυτη η κωλωνια με τους εργατοπετερες ξεκιναει απο το 2007 και προχωραει, τωρα αν κερδισατε κατι ... μαλλον τα @@ σας.. Φιλακια και ψηλα το κεφαλι αγορια!!!!
http://ektelonistis.blogspot.com/2010/06/cosco_25.html
Εαν ο προβλητας 1 χωροταξικα ηταν ισοδυναμος με τον προβλητα 2 της ΣΕΠ που ελενχουν οι ΚΙΝΕΖΟΙ τοτε θα ηταν
ασυναγωνιστος.
Αυτο μαλων το ηξεραν απο την απελθουσα διοικηση(ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ}και γι αυτο
προσπαθησαν να τον περιορισουν σε μολις 74 στρεμματα.
Δημοσίευση σχολίου