Δευτέρα, 31 Μαΐου 2010

ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ

ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ !




TO 1943 Στην καταληφθείσα απο Γερμανούς Ζάκυνθο ο Διοικητής τους ζήτησε απο τον τότε Δήμαρχο της πόλης και τον Μητροπολίτη του νησιού μια λίστα με όλα τα ονόματα των Εβραίων του νησιού.Την επόμενη μέρα η λίστα που του δόθηκε περιείχε 2 μόνο ονόματα του Δημάρχου και του Μητροπολίτη,που είχαν ήδη φροντίσει να φυγαδεύσουν τον Εβραικό πληθυσμο του νησιού.Έτσι γλύτωσαν οι Εβραίοι της Ζακύνθου απο τα στρατόπεδα και σήμερα τα παιδιά τους και τα εγγόνια τους μας κάνουν να αναρωτηθούμε αν ο προππάπους μου έκανε σωστά που έκρυψε δέκα οικογένειες Εβραίων ' Στου Κουντούρη το λόγγο".

Αιματηρή επίθεση και κατάληψη των πλοίων της Ελευθερίας απο Ισραηλινές δυνάμεις

Αιματηρή επίθεση από την θάλασσα καθώς και από ελικόπτερα δέχτηκαν τα έξι πλοία του «Στόλου της Ελευθερίας», ενώ έπλεαν στα διεθνή ύδατα 65 μίλια μακριά από το Ισραήλ. Σύμφωνα με όσα μεταδίδουν τα διεθνή ΜΜΕ οι νεκροί ξεπερνούν τους 10 κι ενδέχεται να έχουν φτάσει τους 16, ενώ περισσότεροι από 60 επιβαίνοντες στα πλοία του "Στόλου της Ελευθερίας" έχουν τραυματιστεί. Δεν υπάρχουν πληροφορίες για την ταυτότητα των θυμάτων, ωστόσο το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων επικαλούμενο τουρκικές πηγές, μετέδωσε ότι ότι τα θύματα στην πλειοψηφία τους είναι Τούρκοι υπήκοοι.
Η επίθεση ξεκίνησε λίγο πριν τις 5 το πρωί σε 5 από τα 6 πλοία που κατέλαβαν οι Ισραηλινοί κομμάντος. Στις 04:50 υπήρξε επικοινωνία με το ελληνικό πλοίο "Ελεύθερη Μεσόγειος" μέσω δορυφορικού τηλεφώνου, με τους Έλληνες επικεφαλής της αποστολής να επιβεβαιώνουν ότι έγινε επίθεση με πραγματικά πυρά εναντίον των δύο επιβατικών πλοίων, του ελληνικού Σφενδόνη και του τουρκικού Mavi Marmara με ελικόπτερα και φουσκωτά. Τα δύο πλοία καταλήφθηκαν. Το "Ελεύθερη Μεσόγειος", αρνήθηκε να υπακούσει στις εντολές του Ισραηλινού Ναυτικού και προσπάθησε να συνεχίσει τον πλου του για τη Γάζα. Στη συνέχεια, το ελληνικό "Ελεύθερη Μεσόγειος" άλλαξε πορεία αλλά δέχθηκε και αυτό επίθεση γύρω στις 6 παρά 10. Όπως μεταδίδει η ιστοσελίδα http://digitalship.shiptogaza.gr/ στις 05.30 υπήρξε επικοινωνία με το πλοίο "Ελεύθερη Μεσόγειος" μέσω δορυφορικού τηλεφώνου. Οι επιβαίνοντες είπαν ότι στα πλοία που κατελήφθησαν υπάρχουν Έλληνες υπήκοοι που έχουν συλληφθεί και κακοποιηθεί. Ο Τάκης Πολίτης ανέφερε ότι ισραηλινές τορπιλάκατοι πλεύρισαν το ελληνικό φορτηγό και στις 05.54 ανέβηκαν ισραηλινοί κομμάντος στο καράβι. Οι τελευταίες λέξεις πριν διακοπεί η σύνδεση ήταν «ανεβαίνουν στο πλοίο με γάτζους, είμαστε υπό σύλληψη». Το τηλεοπτικό δίκτυο Al Jazeera στην αραβόφωνη εκπομπή του μετέδωσε ότι υπάρχει Έλληνας σοβαρά τραυματίας ο οποίος αρνείται να δεχτεί περίθαλψη από τις ισραηλινές αρχές και ζητάει να μεταφερθεί στην Ελλάδα, ενώ κάνει λόγο για τραυματισμό ακόμη 3 Ελλήνων. Από όσα έχουν γίνει γνωστά το Ισραήλ κάλεσε 3 νοσοκομεία να είναι σε ετοιμότητα για να δεχτούν τραυματίες.

Όπως ανέφερε σήμερα το πρωί στον τηλεοπτικό σταθμό Mega ο κ. Ευάγγελος Πισσιάς, που συμμετέχει στην αποστολή και είναι μέλος της οργάνωσης Ελεύθερη Γάζα (Free Gaza), υπήρξε επίθεση από ισραηλινά πολεμικά πλοία και ελικόπτερα. Σημείωσε, δε, ότι το ελληνικό πλοίο αναμένει από την ελληνική κυβέρνηση εντολή «εάν πρέπει να παραδώσουμε ελληνικό πλοίο με ελληνική σημαία στο Ισραήλ».

Έκτοτε η επαφή χάθηκε με όλους τους επιβάτες που συνελήφθησαν και κρατούνται από τις ισραηλινές αρχές, ενώ όπως μεταδίσουν τα διεθνή πρακτορεία ειδήσεων η στρατιωτική επιχείρηση στο τούρκικο πλοίο Mavi Marmara είναι ακόμα σε εξέλιξη και υπάρχουν συμπλοκές . Στις εικόνες που μεταδίδουν τουρκικά μέσα ενημέρωσης ακούγονται πραγματικά πυρά ενώ οι κομμάντος εμφανίζονται να χρησιμοποιούν κάποιου είδος σπρέι για να εξουδετερώσουν τους επιβάτες.
«Πυρά» από την πρωτοβουλία «Ένα Καράβι για τη Γάζα»

Την αιματηρή επίθεση καταγγέλλει σε ανακοίνωση της η πρωτοβουλία «Ένα καράβι για τη Γάζα» κάνοντας λόγο για «πράξη διεθνούς πειρατείας» από την πλευρά του Ισραήλ, και παράλληλα καταγγέλλοντας την ελληνική κυβέρνηση για απραξία, ως προς την προστασία της ζωής και της ασφάλειας των Ελλήνων πολιτών που επέβαιναν στα σκάφη του «Στόλου της Ελευθερίας».

Ακολουθεί η ανακοίνωση της πρωτοβουλίας:

Τα ξημερώματα της Κυριακής 31 Μαίου, στις 4:50, ειδικές δυνάμεις του ισραηλινού στρατού, επιβαίνοντας σε ελικόπτερα και φουσκωτά σκάφη επιτέθηκαν ενάντια στα σκάφη του Στόλου της Ελευθερίας, κάνοντας χρήση πραγματικών πυρών.

Το αποτέλεσμα της πειρατικής αυτής επίθεσης, που έγινε σε διεθνή χωρικά ύδατα, 80 ναυτικά μίλια μακριά από τις ακτές του Ισραήλ και της Γάζας, ήταν απροσδιόριστος αριθμός νεκρών και περισσότεροι από 30 τραυματίες, κυρίως στο τουρκικό σκάφος Mavi- Marmara.

Καταγγέλλουμε το κράτος-τρομοκράτη του Ισραήλ για μια ακόμη πράξη διεθνούς πειρατείας ενάντια σε πολίτες από τουλάχιστον 50 χώρες που μετέφεραν ανθρωπιστική βοήθεια στην πολιορκημένη Γάζα.

Η ελληνική κυβέρνηση όχι μόνο δεν έκανε τίποτα για να προστατεύσει τη ζωή και την ασφάλεια ελλήνων πολιτών που επέβαιναν σε σκάφη που έφεραν την ελληνική σημαία, αλλά συνεχίζει τις κοινές στρατιωτικές ασκήσεις με το Ισραήλ, την ίδια στιγμή που αυτό καταλαμβάνει ελληνικό έδαφος και κακοποιεί έλληνες πολίτες. Ελληνες επιβαίνοντες, μέλη της ελληνικής αποστολής και εκπρόσωποι της πρωτοβουλίας «Ένα Καράβι για την Γάζα» καλούσαν στο Υπουργείο Εξωτερικών και έβρισκαν τα τηλέφωνα κλειστά.

Απαιτούμε από την ελληνική κυβέρνηση:
να ενεργήσει για την άμεση απελευθέρωση όλων των αιχμαλώτων και την επιστροφή των σκαφών του Στόλου της Ελευθερίας
να κλείσει την πρεσβεία του Ισραήλ
να σταματήσει τις ελληνοισραηλινές ασκήσεις, να διακόψει κάθε σχέση με το κράτος-τρομοκράτη.

Λίστα επιβατών

«Ελεύθερη Μεσόγειος»

Πλήρωμα

Στυλιανάκης Ζαχαρίας, Κληρονόμος Εμμανουήλ, Χρυσοχοϊδης Νεκτάριος, Μισεμικές Γεώργιος, Γρηγορόπουλος Μιχαήλ, Μπόλος Νικόλαος

Επιβάτες

Damolin Mario Giovanni, Dror Feiler, Faraggi Marcello, Henning Mankel, Mehmet Kaplan, Saman Ali Abdulla, Sommer – Houdeville Thomas Georges, Viktoria Strand, Γασπαράτου Ευγενία, Θεοχαροπούλου Αικατερίνη, Καρατζάς Γεώργιος, Καρυπίδης Ιωάννης, Κοσματόπουλος Νικόλαος, Λάμπρου Ηλίας, Μαθιουλάκης Εμμανουήλ, Μουστάκας Ανδρέας – Μάριος, Ναϊμ Ελγαντούρ, Παπαδοκωστόπουλος Αριστείδης, Πισσίας Ευάγγελος, Πολίτης Παναγιώτης, Συγγελάκης Πολυάνθης, Τζιούμπας Αθανάσιος, Τικτόπουλος Μιχαήλ – Αχιλλεύς,
Ψαρά Μαρία

«Σφενδόνη»

Έλληνες - πλήρωμα

Μπούκας Θεόδωρος, Παπακινός Πέτρος, Παπαδημητρίου Απόστολος, Αυγήρης Σπυρίδων

Επιβάτες που ξεκίνησαν από την Ελλάδα

Ennafaa Elaati, Κampani Chalent, Βαλκάνος Νικόλαος, Γελάλης Δημήτριος, Κιτίδη Αικατερίνη, Κυρίλλου Δήμητρα, Λιερός Γεώργιος, Τραβάλου Αφροδίτη, Τσιγαρίδας Χρήστος

«Mavi Marmara»

Πλειώνης Δημήτριος, Χατζηστεφάνου Αριστείδης - Κυριάκος

Τετάρτη, 26 Μαΐου 2010

Ένα Καράβι για τη Γάζα - Δελτίο Τύπου

ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΩΝ
ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο. Λ. Π.
ΜΕΛΟΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ (IDC)

DOCKWORKERS UNION
PORT OF PIRAEUS
AFFILIATED TO IDC

TEL. : +30 2104614825, +302104615721
FAX. : +30 2104611273
E-mail: dockers@otenet.gr
ΓΡΑΦΕΙΑ: ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ 1 & ΚΑΝΑΡΗ
186 48 ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ- ΠΕΙΡΑΙΑΣ
OOFFICES : ANDROUTSOU 1 & KANARI
1186 48 DRAPETSONA- PIRAEUS- GREECE

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Την Τρίτη 25-5-2010 στις 14:00 απέπλευσε από το Κερατσίνι το φορτηγό πλοίο «Ελεύθερη Μεσόγειος» της κίνησης «Ένα Καράβι για τη Γάζα» φορτωμένο με ανθρωπιστική βοήθεια προς τον αποκλεισμένο Παλαιστινιακό λαό της Γάζας. Μαζί με το επιβατικό «Σφενδόνη» αποτελεί την Ελληνική συμμετοχή στον ειρηνικό στόλο που θα επιχειρήσει να σπάσει τον αποκλεισμό της Γάζας από το Ισραηλινό κράτος. Η ανθρωπιστική βοήθεια που μεταφέρει το «Ελεύθερη Μεσόγειος» αποτελείται από φάρμακα, ρούχα, αναπηρικά αμαξίδια, προκατασκευασμένους οικίσκους, οικοδομικά υλικά, ξυλεία και μηχανήματα αφαλάτωσης νερού.
Η «Ένωση Λιμενεργατών» μαζί με άλλους φορείς στήριξε το όλο εγχείρημα και οι συνάδελφοι μας προσφέρθηκαν εθελοντικά να φορτώσουν το φορτηγό με το ανθρωπιστικό υλικό. Από την πρώτη μέρα που ήρθαμε σ’επαφή με τους ανθρώπους της κίνησης «Ένα Καράβι για τη Γάζα», αποφασίσαμε να συμμετέχουμε ενεργά και να βοηθήσουμε τη συλλογική αυτή προσπάθεια με προσωπική και εθελοντική εργασία με υλική και ηθική στήριξη. Στα πλαίσια της διεθνούς συμμετοχής, οι Ιρλανδοί συνάδελφοι μας υιοθέτησαν το πλοίο της Ιρλανδικής συμμετοχής και οι Σουηδοί λιμενεργάτες στήριξαν την Ελληνική συμμετοχή ηθικά και υλικά στα πλαίσια του IDC (του Διεθνούς Συμβουλίου Λιμενεργατών) στο οποίο είμαστε μέλη.
Παρά τις αντιξοότητες που αντιμετωπίσαμε και τις «γραφειοκρατικές» διαδικασίες Τελωνείου και Λιμεναρχείου, την απαγόρευση φόρτωσης που προέκυψε και άρθηκε μόλις το απόγευμα του Σαββάτου και με κίνδυνο να τιναχτεί στον αέρα η διεθνής προσπάθεια, εμείς καταφέραμε να ολοκληρώσουμε τη φόρτωση του φορτηγού πλοίου με προσωπική και επίπονη εργασία νυχθημερόν. Τελικά, το «Ελεύθερη Μεσόγειος» απέπλευσε γεμάτο με την ανθρωπιστική βοήθεια από την Ελλάδα και θα συναντηθεί με τα υπόλοιπα πλοία της διεθνούς κίνησης για να σπάσει τον αποκλεισμό του Παλαιστινιακού λαού της Γάζας.
Είμαστε αλληλέγγυοι και δίπλα τους μέχρι το τέλος της ειρηνικής αποστολής και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία στην ανθρωπιστική προσπάθεια και καλή επιστροφή.
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Τρίτη, 25 Μαΐου 2010

ΕΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΗΚΑΝΕ ?


Στην «αγκαλιά» της Ελλάδας η Cosco λόγω…MSC!
Τρίτη, 25 Μαΐου 2010



Axiaplus.gr
Αναδημοσίευση

Όλο το βάρος στην Ελλάδα και στον ΟΛΠ ρίχνει η Cosco μετά την άκαρπη συνάντηση-διαπραγμάτευση που είχαν οι Κινέζοι με τα υψηλόβαθμα στελέχη της MSC στα κεντρικά της Ελβετίας.
Οι Κινέζοι πήγαν στα κεντρικά της MSC για να διαπραγματευτούν την προσέλκυση φορτίων.
Οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στις δύο πλευρές όμως αφορούσαν κυρίως το τράνσιτ φορτίο. Όμως οδηγήθηκαν σε ναυάγιο αφού οι δύο πλευρές δεν τα βρήκαν στην τιμή

Η MSC αποτελεί τον μεγάλο πελάτη του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων τα τελευταία 10 χρόνια, ο οποίος σταδιακά μετέφερε τα φορτία σε άλλα λιμάνια.

Ο Ελβετο-ιταλικός κολοσσός είναι η μοναδική ναυτιλιακή εταιρεία, εκτός της Cosco, που έχει τη δυνατότητα να φέρει έστω και σταδιακά περισσότερο από ένα εκατομμύριο εμπορευματοκιβώτια στο λιμάνι του Πειραιά, αφού άλλες οι μεγάλες εταιρείες στα containers έχουν σε άλλα λιμάνια της Μεσόγειο τις βάσεις τους.

Όπως είπε ο cpt Wei μόλις ολοκληρωθούν οι επενδύσεις της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά θα μπορούν οι δύο προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ να εξυπηρετούν 3,5 εκατ. εμπορευματοκιβώτια ετησίως.


Μετά το «ναυάγιο» των διαπραγματεύσεων, ο capt. Wei ανακοίνωσε ότι ο Πειραιάς θα αποτελέσει την κύρια Πύλη της Cosco για τη Νότια και Κεντρική Ευρώπη, τη Βόρεια Αφρική και τις γύρω περιοχές, στον οποίο θα έχουν άμεση αναφορά πλην της Cosco και οι όμιλοι της Άπω Ανατολής : K-LΙΝΕ (Ιαπωνία), YML (Κορέα) και HANJIN (Κορέα).

«Ο Πειραιάς θα είναι όχι μόνο για την Cosco, αλλά και για τον συνασπισμό, το ηγετικό μας λιμάνι. Ό,τι υποσχεθήκαμε θα το κάνουμε» τόνισε ο Κινέζος αξιωματούχος.

Κυριακή, 23 Μαΐου 2010

ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΡΥΦΑ ΧΑΡΤΙΑ


H εταιρία ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκαν οι συναντήσεις των Αντιπροσωπειών της COSCO GROUP υπό τον capt. Wei Jiafu και του ΟΛΠ Α.Ε. υπό τον κ. Γιώργο Ανωμερίτη.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Cosco Group ανακοίνωσε και επίσημα ότι ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων της στον Πειραιά θα αποτελέσει την κύρια Πύλη της Cosco για τη Νότια και Κεντρική Ευρώπη, τη Βόρεια Αφρική και τις γύρω περιοχές, στον οποίο θα έχουν άμεση αναφορά πλην της Cosco και οι όμιλοι της ’πω Ανατολής : K-LΙΝΕ (Ιαπωνία), YML (Κορέα) και HANJIN (Κορέα).

Ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων της Cosco θα εργάζεται μόνο με Έλληνες τεχνικούς και λιμενεργάτες, ο δε αριθμός των εργαζομένων θα ανέλθει σε 650.

Και οι δύο πλευρές (ΟΛΠ και Cosco) οι οποίες θα συλλειτουργούν στους προβλήτες Ι και ΙΙ θα καταβάλλουν κάθε προσπάθεια καλής συνεργασίας σύμφωνα και με τις πολιτικές προώθησης πωλήσεων μιας εκάστης.

Σημειώνεται, ότι το ενδιαφέρον των δύο πλευρών, πέρα από την εξέταση των θεμάτων του επενδυτικού προγράμματος του ΟΛΠ Α.Ε., επικεντρώθηκε σε δύο κυρίως μείζονα θέματα:

Η πρώτη αφορά τη συνεργασία της "Cosco LOGISTICS Co." και της νεοϊδρυθείσας θυγατρικής του Ο.Λ.Π. Α.Ε. "Εταιρεία Συνδυασμένων Μεταφορών και Διαχείρισης Εμπορευμάτων Α.Ε."(LOGISTICS ΟΛΠ Α.Ε.) καθώς και η συνεξέταση της συνεργασίας τους για το Εμπορευματικό Κέντρο του Θριασίου. Και οι δύο πλευρές εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους και μέχρι την έκδοση της σχετικής Προκήρυξης Παραχώρησης θα συνεχίσουν τις αναγκαίες διαδικασίες διερεύνησης της συμμετοχής τους στο έργο.

Η δεύτερη αφορούσε τη συνεργασία της νεοϊδρυθείσας θυγατρικής εταιρείας του Ο.Λ.Π. Α.Ε. "Ναυπηγοεπισκευαστικές Υπηρεσίες Α.Ε."(ΝΑΥΣΟΛΠ) με τις εταιρείες της COSCO "Ship-Trade Co." και "Shipyard Group Cosco" για θέματα τεχνικής συνεργασίας, επισκευής και συντήρησης πλοίων στην Ελλάδα, καθώς και για την παράδοση δεξαμενής τύπου PANAMAX στην ΝΕΖ.

Για τα υπόλοιπα έργα οι δύο πλευρές θα έχουν σειρά νέων συναντήσεων για κάθε έργο εξειδικευμένα, μέσω των θυγατρικών εταιρειών της Cosco.

Ο capt. Wei εξέφρασε τη δέσμευση ότι όλες οι επενδύσεις της Cosco θα υλοποιηθούν στο ακέραιο όσον αφορά τον Πειραιά (Προβλήτες ΙΙ και III) σύμφωνα και με τους όρους της Σύμβασης Παραχώρησης και ότι προσβλέπει στην άριστη συνεργασία με την ΟΛΠ ΑΕ.
Και οι δύο πλευρές εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για την προώθηση των κοινών τους στόχων.

Τρίτη, 18 Μαΐου 2010

ΜΠΑ ΒΙΑΣΥΝΕΣ ΜΠΑ ΒΙΑΣΥΝΕΣ


σημερα ειδε το φως μια ανακοινωση της ενωσης τεχνικων χειριστων Ο.Λ.Π
που ουτε λιγο ουτε πολυ θετουν εαυτω υπερανω ολων των υπολοιπων σε θεματα λειτουργικοτητας και προγραματισμου.
και το κανουν αυτο ποτε ?

οταν και τα 3 σωματεια εργαζομενων στον Ο.Λ.Π βρισκονται σε πορεια συζητησεων-διαπραγματευσεων για νεα Σ.Σ.Ε. εμμεσως πλην σαφως δηλαδη ενημερωνουν ολους εμας αλλα και την διοικηση οτι μπορουν ΝΑ προγραματισουν καλυτερα την λειτουργια του ΟΛΠ.

δεν ειναι κακο να διεκδικεις ειδικα οταν εισαι συνδικαλιστης ειναι αυτονοητο ! οταν ομως αυτο το κανεις σε βαρος αλλων συναδελφων δεν λεγεται συνδικαλισμος αλλιως το λενε στο χωριο μου.

επισης σας υπενθυμιζω το εξης το συγκεκριμενο κομματι του προγραματισμου γινεται εδω και δεκαετιες με τον ιδιο τροπο χωρις κανενα προβλημα και μαλιστα υποδειγματικα τι καλυτερο εχετε να προσφερετε εσεις δηλαδη ?

σας υπενθυμιζω επισης οτι εκτος 1 η 2 εξαιρεσεων κανεις μα ΚΑΝΕΙΣ απο εσας δεν ξερει ουτε καν τι σημαινει ΚΛΕΙΔΩΣΕ ΑΝΑΠΟΔΑ Η ΣΤΕΡΙΑ κανε φορειο !

την ιδια τακτικη ακολουθησατε και πριν λιγα χρονια προτεινοντας το ιδιο και για το λιμανι της θεσ/νικης.
και φυσικα και για εκει γνωριζατε καλυτερα απο ολους πως γινεται η δουλεια.

τετοιες τακτικες δειχνουν ξεκαθαρα τι ακριβως εχετε κατα νου αλλα και το υψος της αλλαζονιας που σας διακατεχει. παρκαρετε το καλαμι σας λοιπον παραπερα και ελατε εαν θελετε μαζι να αντιμετωπισουμε την κατασταση ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.

ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΛΟ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΕΧΝΙΤΗ !

Παρασκευή, 14 Μαΐου 2010

ΤΑ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΛΠ

Μόλις κάποιο καράβι στράβωνε λίγο καμιά μπουκαπόρτα ή ακούμπαγε πιο δυνατά σε κανένα μώλο τα sites που παρακολουθούν τα Ναυτιλιακά τεκτενόμενα (Marinews, theseanation κλπ ) έγραφαν, ξανάγραφαν και έτσι ενημερωνόμασταν.
Για το σοβαρότατο ατύχημα με την ανατροπή του Οχήματος Στοιβασίας και Μεταφοράς Εμπορευματοκιβωτίων ( ΟΣΜΕ ) και τον τραυματισμό των δύο εκπαιδευόμενων χειριστών της ΣΕΠ - COSCO τσιμουδιά !!!!
Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση κύριοι !!!!





ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗ ΜΑΡΦΙΝ

ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΩΝ
ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο. Λ. Π.
ΜΕΛΟΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ (IDC)

DOCKWORKERS UNION
PORT OF PIRAEUS
AFFILIATED TO IDC

TEL. : +30 2104614825, +302104615721
FAX. : +30 2104611273
E-mail: dockers@otenet.gr

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Εκφράζουμε την οδύνη μας και τα συλλυπητήρια μας στους οικείους των αδικοχαμένων εργαζομένων της Τράπεζας Marfin. Τέτοιες δολοφονικές ενέργειες είναι καταδικαστέες ιδιαίτερα όταν συμβαίνουν κατά τη διάρκεια της μαζικότερης κινητοποίησης των εργαζομένων. Καταδικάζουμε τέτοιου είδους ενέργειες, που στρέφονται κατά της ανθρώπινης ζωής, βλάπτουν σοβαρά το λαϊκό κίνημα και αποπροσανατολίζουν την κοινή γνώμη σε σχέση με τα πραγματικά και οξύτατα προβλήματα του Ελληνικού λαού. Ο λαός μας ζητά να μάθει όλη την αλήθεια για τα αίτια αλλά και τους φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς αυτής της τραγωδίας. Τα ερωτηματικά αυτής της υπόθεσης δεν αφορούν μόνο στο επίπεδο του αστυνομικού ρεπορτάζ αλλά έχουν προεκτάσεις και στο επίπεδο των ευθυνών για εκείνους που δεν μερίμνησαν κατά τα προβλεπόμενα σε νομικό και κυρίως ηθικό επίπεδο για την αποφυγή τέτοιων συμβάντων.



ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΣΟΒΑΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟ ΣΕΜΠΟ ( ΚΟΣΚΟ- ΣΕΠ )

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΤΕΣΙΝΟ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΣΕΠ ( ΚΟΣΚΟ )
ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΑΧΕΙΑ ΑΝΆΡΡΩΣΗ









ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΝΕΒΗ; ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΣΕΠ ΠΙΕΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ;

Δευτέρα, 10 Μαΐου 2010

ΠΟΛΛΑ ΚΕΡΑΣΙΑ ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ


Του
Μηνά Τσαμόπουλου
για την ΑΞΙΑ


Στη δίνη της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης στροβιλίζεται και ο ΟΛΠ, ο οποίος με τον Γιώργο Ανωμερίτη στο τιμόνι του προσπαθεί να βρει τρόπους για την περαιτέρω ανάπτυξή του στη νέα φάση στην οποία έχει περάσει.
Η έλευση του πρόεδρου και διευθύνοντος συμβούλου, του κινεζικού κρατικών συμφερόντων κολοσσού της Cosco, captain Wei Jiafou, από τις 18 έως τις 22 Μαΐου 2010 έχει πυροδοτήσει το κλίμα και το ενδιαφέρον.
Ο Κινέζος νο 6 στην πανίσχυρη κινεζική κυβερνητική ιεραρχία, είναι μέλος του κινεζικού Κοινοβουλίου, μέλος της Κ.Ε. του Κινεζικού Κομουνιστικού Κόμματος Κίνας και πρόεδρος της Επιτροπής Δεοντολογίας του ΚΚΚ.
Θα εγκαινιάσει τη λειτουργία της προβλήτας ΙΙ την οποία αναλαμβάνει η Cosco εξ ολοκλήρου από την 1η Ιουνίου.
Σημείο αγκάθι είναι το «πάγωμα» των συζητήσεων μεταξύ ΟΛΠ και Cosco που σε πρώτη φάση δεν κατάφεραν να βρουν τη «χρυσή τομή» για συνεργασία στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Νέου Ικονίου, ανάμεσα στην προβλήτα Ι που είναι υπό τη διαχείριση του ΟΛΠ και της προβλήτας ΙΙ που είναι στη διαχείριση της Cosco.
Βασική αιτία της αποτυχίας των διαπραγματεύσεων σε αυτή τη φάση ήταν η διαφορά κόστους ανάμεσα στις δύο εταιρείες. Ο ΟΛΠ έχει μεγαλύτερο λειτουργικό κόστος από τη Cosco αυτή τη περίοδο, διαφορά που δεν κατέστη δυνατόν να γεφυρωθεί.
Μετά το πέρας των διαπραγματεύσεων ο ΟΛΠ αποφάσισε να έρθει σε επαφή με όλες τις ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών για να προσελκύσει φορτίο και να καλύψει το ένα εκατ. εμπορευματοκιβώτια που είναι η ετήσια αποθηκευτική ικανότητα της προβλήτας Ι, η κατασκευή της οποίας ολοκληρώνεται τους επόμενους μήνες.

Ο ρόλος της MSC

Το θέμα αυτό μπορεί να προκαλέσει τριβές ανάμεσα στις δύο εταιρείες. Σε μία περίοδο που οι ναυτιλιακές εταιρείες που έχουν containerships αντιμετωπίζουν μεγάλα προβλήματα από την οικονομική κρίση, μόνο η Cosco μπορεί να ικανοποιήσει ένα μεγάλο μέρος της ζήτησης φορτίων από τις προβλήτες στο ΣΕΜΠΟ. Και μαζί με τους Κινέζους σημαντικό ρόλο παίζει και η Mediterranean Shipping Company, που είναι ο μεγάλος πελάτης του λιμανιού.

Η MSC αρχικά αποτελούσε την προίκα που είχε πάρει η Cosco από τον ΟΛΠ μαζί με την προβλήτα ΙΙ, και ήταν στη σύμβαση παραχώρησης διάρκειας 35 ετών.
Όμως λίγο καιρό μετά την υπογραφή τη σύμβασης παραχώρησης η MSC αποφάσισε να καταγγείλει τη σύμβαση που είχε με τον ΟΛΠ και είχε περάσει στο κινεζικό όμιλο, με αποτέλεσμα η Cosco να μην έχει πια την ασφάλεια που θα της παρείχαν οι 500.000 κινήσεις ετησίως που προέβλεπε το συμβόλαιο.

Λίγους μήνες αργότερα από τη καταγγελία ο ΟΛΠ χτυπάει τη πόρτα της MSC για να φέρει φορτία στο προβλήτα Ι χωρίς παράλληλα να έχει ξεκαθαρίσει το θέμα ανάμεσα στην ιταλοελβετική εταιρεία και τον κινεζικό όμιλο.

Εκτός από το θέμα της συνεργασίας μεταξύ ΟΛΠ- Cosco, ο captain Wei στη συνάντησή του με τον Γιώργο Ανωμερίτη θα συζητήσει και το θέμα του Θριάσιου Πεδίου που είχε αποκαλύψει πριν από έναν σχεδόν μήνα η «ΑΞΙΑ».

Ειδικότερα θα συζητήσουν τις πιθανότητες για την από κοινού διεκδίκηση του διαγωνισμού που αναμένεται να γίνει για την κατασκευή εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο.

Ο ΟΛΠ σκοπεύει να συμμετέχει ως μέλος της ένωσης-κοινοπραξίας των εταιρειών που θα υποβάλλουν από προσφορά για την ανάληψη του έργου, με ποσοστό συμμετοχής σε αυτή, που θα πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 20 και 49%, προκειμένου να μπορεί να χρηματοδοτηθεί το έργο από τον αναπτυξιακό νόμο.

Πάντως μέσα 6 μήνες από την ανάληψη της λειτουργίας της προβλήτας ΙΙ από την Cosco αυξήθηκε η κίνηση εμπορευματοκιβωτίων ανά ώρα και έφθασε τα 22 «κουτιά» από 16 που ήταν πριν.
O cpt Wei θέλει να συναντηθεί και με την πολιτική ηγεσία της Ελλάδας και ιδιαίτερα με τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου όμως ακόμη δεν έχουν οριστικοποιηθεί τα rendez-vous.

Παρασκευή, 7 Μαΐου 2010

ENA MAIL ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ


Ένα άρθρο γραμμένο από τον Δόκτωρα Mark Weisbrot, διακεκριμένου οικονομολόγου (Washington D.C.) που έζησε τα γεγονότα της Αργεντινής από κοντά.


Ερ.: Στην Ελλάδα κύριε καθηγητά, δεν γνωρίζουμε πολλά για το τι έγινε στην Αργεντινή με το ΔΝΤ. Το μόνο που θυμάμαι (και μ’ έχει σημαδέψει), είναι ένα πλάνο από κάπου ψηλά, που έδειχνε μία “αδέσποτη” αγελάδα να τρέχει και κόσμο, πολύ κόσμο, να την κομματιάζει ενώ ήταν ζωντανή (!) όπως έλεγε ο σπίκερ, για να εξασφαλίσει κρέας.
Απ.: Νεαρέ μου, όταν δεις μάνα να εκλιπαρεί να κόψουν κομμάτι από το κρέας της για να φάει το παιδί της, ίσως καταλάβεις αυτό που πάνε να σας κάνουν… Ντρέπομαι για τον εαυτό μου γιατί ήμουν ένα κομμάτι αυτών των αδίστακτων ανθρώπων. Ο Θεός να σας βοηθήσει, να μην πέσετε στα νύχια τους. Ο μόνος τρόπος να επιβιώσετε είναι επί ένα μήνα κάθε ημέρα συνέχεια να βγαίνετε σύσσωμοι και ενωμένοι 8 εκατομμύρια άνθρωποι, μιλάω για τους ενήλικες, στους δρόμους μέχρι να ανασταλούν όλες μα όλες οι καθημερινές λειτουργίες. Μόνο κατ’ αυτόν τον τρόπο θα εκβιαστεί η Ε.Ε. αρκετά ώστε να δώσει χρήματα και άτοκα μάλιστα, τα οποία και διαθέτει. Δεν είστε ξέμπαρκοι, για όνομα του Θεού, ενώ η Αργεντινή ήταν εντελώς μόνη και απροστάτευτη.

Η Ε.Ε. δεν επιθυμεί κάτι αντίστοιχο –μα πρέπει να ασκηθεί η κατάλληλη πίεση πλέον από κάτω προς τα πάνω και όχι αντιστρόφως. Η μόνη σωτηρία πλέον είναι να εξαναγκάσετε τη Γερμανία να πληρώσει τα 74 δις. € που χρωστάει στην Ελλάδα για την περίοδο 1939-1945. Μάλιστα ακούγεται ταυτόχρονα σε πολλούς κύκλους στη Γενεύη όπου ζω, ότι η Ελβετία θα δώσει ως δώρο στην Ελλάδα, δίχως απαίτηση επιστροφής, 100 δις. €, ώστε να μην οδηγηθεί ευρωπαϊκή χώρα, με τέτοιες τραγικές συνέπειες, στο στόμα του λιονταριού. Πιστέψτε με, στην Ουγγαρία ήταν πιο ομαλά τα πράγματα, στην Ελλάδα προετοιμάζεται το έδαφος για μαζική καταστροφή όλου του κοινωνικού ιστού με τραγικές συνέπειες, όπου το μηνιαίο εισόδημα ακόμα και στις ιδιωτικές εταιρίες θα μειωθεί από 1000 ευρώ φερ’ ειπείν, στα 250 ευρώ, ενώ οι τράπεζες θα επιτρέπουν την ανάληψη πλαφόν των 100 ευρώ ανά ημερολογιακού μήνα. Η Κυβέρνησή που τώρα σας κυβερνάει, προσφέρουν τα κλειδιά στους καρχαρίες του Δ.Ν.Τ. να συμβεί κάτι ανάλογο με αυτό που συνέβη στην Αργεντινή.

Ταυτόχρονα, θα πρέπει να απαιτήσει ο Ελληνικός λαός και με τη βία όπου κρίνει, την προσέλευση όλων των υπευθύνων που έκλεψαν τον Έλληνα φορολογούμενο στην δικαιοσύνη, και ξέρουνε όλοι στην Ελλάδα ποιοί είναι αυτοί, και την εκδίκαση των προηγούμενων δυο κυβερνήσεων της Ελλάδος, με τελικό σκοπό την ισόβια φυλάκισή τους. Ταυτόχρονα θα πρέπει ο κάθε πολίτης της Ελλάδος να διασφαλίσει την αλλαγή πορείας της τωρινής Κυβέρνησης, η οποία προμελετημένα και εσκεμμένα προδίδει τον Ελληνικό λαό με την επιθυμία την πλήρης υποταγή του καθώς και την εξαθλίωσή του οδηγώντας τον προς το Δ.Ν.Τ. Το να έχει αναλάβει το Δ..Ν.Τ. μια χώρα σημαίνει την εφόρου ζωής σχεδόν ομηρία του στο χρέος. Στο διεθνές οικονομικό σύστημα, το χρέος ισούται με χρήμα και άρα κέρδος για τους ανθρώπους, που όχι μόνον έχουν δημιουργήσει την οικονομική κρίση, αλλά και τους καρχαρίες του Δ.Ν.Τ. που καιροφυλακτούν να αναλάβουν άμεσα την δράση της εξαθλίωσης στην Ελλάδα.

Αυτά δεν είναι τα λόγια κάποιου θεοσεβούμενου ή ανθρωπιστή, αλλά ούτε και αυτά ενός ξεπεσμένου ή ξεχασμένου κομμουνιστή ή ρομαντικού αριστερού. Είναι τα λόγια ενός τεχνοκράτη, που έζησε την καταστροφή μίας περήφανης χώρας. Ενός περήφανου λαού με μία προδοτική κυβέρνηση που προετοίμασε καλά το κλίμα για να εκχωρήσει την Εθνική της κυριαρχία στη μεγαλύτερη μάστιγα του πλανήτη.

Στην Αργεντινή με το που έλαβε δράση το Δ.Ν.Τ., ο κόσμος βγήκε με τσεκούρια, χαντζάρες και πριόνια στους δρόμους και εισέβαλαν σε τράπεζες στα Μ.Μ.Ε. και σε κυβερνητικά κτίρια, σφάζοντας και αποκεφαλίζοντας στην κυριολεξία τραπεζικούς υπαλλήλους, διευθυντές, δημοσιογράφους, οι οποίοι είναι στην κορυφή της διαφθοράς και της απάτης, καθώς και στελέχη και μέλη βιομηχανιών, της Κυβέρνησης, Κυβερνητικούς Εκπροσώπους και συγκεκριμένα μέλη της Κυβέρνησης του αντίστοιχου Υπουργείου Οικονομικών. Ο συνολικός αριθμών των θυμάτων επισήμως κατά την οικονομική κατάρρευση της Αργεντινής ήταν περί των 25.000, αλλά φυσικά ο αριθμός που ανακοίνωναν τα Μ.Μ.Ε. της χώρας και με την διαταγή του Δ.Ν.Τ. ήταν κατά πολύ λιγότερος και συγκεκριμένα είχανε αναφέρει μόνον 27 θανάτους.

Έφτιαξαν πόλεις, μέσα στις πόλεις. Τις ονόμασαν villas miserias, πόλεις της μιζέριας… Εκεί πότιζαν τον κόσμο κοκαΐνη, επεξεργασμένη με χλωρίνη και ασβέστη και άλλα ναρκωτικά της μιας δόσης, που παρουσιάστηκαν εν αφθονία άξαφνα, όταν ο εφιάλτης είχε αρχίσει. Ήταν περήφανος λαός οι Αργεντίνοι… όπως και οι Έλληνες και δεν είδα μάνες στην Αργεντινή να πουλάνε τα παιδιά τους, όπως γίνεται στο L.A. από το 1960. Είδα όμως ανθρώπους να χάνουν τα πάντα και στο τέλος τη ζωή τους, όταν δεν υπήρχε τίποτα να δώσουν, όσα δεν πήραν οι τράπεζες τα πήραν οι έμποροι… Ο κόσμος έπρεπε να αποχαυνωθεί, να μην αντιστέκεται. Να πεθαίνει με τη μιζέρια του. Γι’ αυτό έβγαλαν έτσι αυτές τις ψευτοπόλεις. Έπνιγαν εκεί την οργή και την δυστυχία τους…

Γι αυτό και εξάλλου η προ-μελετημένη υποβάθμιση του κέντρου της Αθήνας και η μαζική προώθηση και πώληση των ναρκωτικών, μέχρι όπως μαρτυρείται και από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό από ανθρώπους που έχουν και είχαν ανέκαθεν στενές επαφές με την ζούγκλα των ιδιωτικών καναλιών, κυβερνητικά στελέχη, πολιτικούς, μεγαλοδικηγόρους, βιομήχανους και ανθρώπους γενικότερα που εξυπηρετούν μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες. Ημερησίως στο κέντρο της Αθήνας πεθαίνουν περίπου 140 άνθρωποι, κυρίως μετανάστες από ναρκωτικά νοθευμένα.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το πόσο εύκολα σώπαιναν όλοι οι ενοχλητικοί. Στην Αργεντινή του τότε, όπως και στην Ελλάδα του τώρα, όλα τα ΜΜΕ διατυμπάνιζαν την «ανάγκη της βοήθειας». Στην αρχή τους έλεγαν ότι το κράτος θα πτώχευε και ο κόσμος έφτασε στο σημείο να πανηγυρίζει για επιτυχία την είσοδο του ΔΝΤ. Δεν φανταζόντουσαν τι θα ακολουθήσει. Τι ειρωνεία και αυτή. Τους έπεισαν με τον φόβο της πτώχευσης και εντέλει η σωτηρία ήρθε μόνο με την πτώχευση!!! Είχαν όλοι την εντύπωση ότι σώσαμε τη χώρα που ήταν ανίκανη και με διεφθαρμένες κυβερνήσεις. Ήταν απίστευτο τι μετέδιδαν οι ανταποκριτές, όταν εμείς βλέπαμε την αλήθεια με τα μάτια μας σε κάθε δρόμο, σε κάθε γειτονιά. Πρέπει εσείς στην Ελλάδα να ξυπνήσετε τώρα προτού να είναι αργά, πρέπει με οποιοδήποτε κόστος να αποφύγετε το Δ.Ν.Τ.

Ήδη οι εφημερίδες του Σαββατοκύριακου 17-18 Απριλίου 2010 στη χώρα σας, απειλούν για μαζικές απολύσεις περί των 350.000 εργαζομένων και εσείς ακόμα κοιμάστε όρθιοι, αντί να έχετε αποκλείσει τη Βουλή σας με την απειλή μαζικής βίας. Σας κοροϊδεύουν, λεφτά και μάλιστα πάρα πολλά υπάρχουν.

Για το Δ.Ν.Τ. είχαν την εντύπωση ότι οι Αργεντίνοι μας θεωρούν σωτήρες… Ποτέ δεν προέβαλλαν τίποτα από την πραγματικότητα. Μόνο κάτι ρεπορτάζ γραμμένα στις αρχές, με κόσμο να κάνει δηλώσεις κατά των προηγούμενων κυβερνήσεων ότι τους οδήγησαν στην πείνα, ευχαριστώντας τις ΗΠΑ που θα τους έσωνε. Ακόμα και οι διαδηλώσεις και οι διαμαρτυρίες… Τις προέβαλλαν σαν κομμουνιστές ή αριστερά κομμουνιστικά κόμματα που αντιδρούσαν. Εγώ έβλεπα στο Μπουένος Άιρες την λεωφόρο γεμάτη από εξαγριωμένους να ουρλιάζουν “θέλουμε τη χώρα μας πίσω”! Θέλουμε τα δολάρια μας πίσω!

Οι τηλεοράσεις έδειχναν μερικές δεκάδες κομμουνιστές με κόκκινες σημαίες που διαμαρτύρονταν. Στην πραγματικότητα ο κόσμος ήταν εκατοντάδες χιλιάδες. Ίσως εκατομμύρια. Τους έβλεπα, έβγαιναν από τα σπίτια τους και ενώνονταν με τις πορείες… δεν υπήρχε συντονισμός. Ότι Αμερικάνικη επιχείρηση υπήρχε, έκλεινε και την φύλαγαν πάνοπλοι αστυνομικοί.

Δεν κυκλοφορούσαμε βέβαια τότε. Μετά από κάποιες συγκεντρώσεις θυμάμαι έβγαινα από το ξενοδοχείο και έβλεπα τόσες πέτρες κάτω, που νόμιζα ότι γκρεμίστηκε κάποιο κτίριο. Μεγάλη οργή.

Έβλεπες ανθρώπους αποφασισμένους για όλα. Άνθρωποι που δεν έμοιαζαν πλιατσικολόγοι. Ακόμα και μεσήλικες, σίγουρα πολλοί είχαν οικογένειες… μου έκανε εντύπωση. Έβγαιναν και συγκρούονταν με ότι έβρισκαν. Ξύλα, πέτρες. Από την άλλη η αστυνομία ήταν πάνοπλη, με αντλίες, πλαστικές σφαίρες, δακρυγόνα. Ήταν αδύνατον να τους συγκρατήσουν. Είχες να κάνεις με ανθρώπους που τους πήρες το σπίτι τους και το χαμόγελο τους. Όχι, ούτε μια στιγμή δεν τους χαρακτήρισα “τρομοκράτες”. Θα ήταν άδικο. Φαντάσου να υπηρετείς το Law and Order και να μη μπορείς να κρύψεις την συμπάθεια σου για αυτούς που ίσως από τις τηλεοράσεις θα τους χαρακτήριζες αλλιώς. Ήθελαν τη χώρα τους πίσω. Έβγαιναν με Αργεντίνικες σημαίες και απαιτούσαν να φύγουμε…

Στην Ελλάδα συμβαίνει και το εξής: τα πετρέλαια στο Αιγαίο επιθυμούν να τα εκμεταλλευτούν πλήρως και μόνο οι Γερμανοί, ώστε κατ’ αυτόν τον τρόπο να εξασφαλίσουν την κυριαρχία τους και επιτέλους να βγούνε νικητές από έναν παγκόσμιο πόλεμο έχοντας ήδη δημιουργήσει 2 και χάνοντάς τους. Τον 3ο αυτόν, μπορούμε να τον χαρακτηρίσουμε ως οικονομικό πόλεμο.

Αυτό που με λυπεί ιδιαίτερα είναι ότι η Ευρώπη και η Ε.Ε. δεν φαίνονται γενικότερα να ενδιαφέρονται να σώσουν το ευρώ τους διότι αν διπλώσει η Ελλάδα, το ευρώ θα είναι εντελώς άχρηστο στις διεθνές αγορές και σε όλη την ευρωπαϊκή επικράτεια, το ευρώ θα καταρρεύσει βυθίζοντας σε τύπου Αργεντίνικης κρίσης όχι μόνον την Ελλάδα αλλά και όλες τις χώρες μέλη της Ε.Ε. Γιατί δεν βοηθούν και γιατί έχουν αφήσει την Ελλάδα στην τύχη της ακόμα και προς το παρόν ουδείς δεν μπορεί να δώσει εξήγηση. Ένα είναι σίγουρο, ότι σε μια εβδομάδα από σήμερα η Ελλάδα δεν θα είναι ποτέ ξανά ίδια αν επιτρέψετε στην Κυβέρνησή σας και στα Μ.Μ.Ε. να συνεχίσουν να καθορίζουν εσκεμμένα την πορεία σας προς την κόλαση του Δάντη.

Σήμερα, όμως, συγκλίνουν, εκ των πραγμάτων, τα συμφέροντα του Αμερικανού Προέδρου, Ομπάμα, και του γ. Διευθυντή του ΔΝΤ Ντ. Στρος Καν, σε μια εμπλοκή του ΔΝΤ, με την Ελλάδα, με την νέα όμως αποκατεστημένη μορφή του, που σαν θεωρητική αρματωσιά και πρακτική θα ανατρέπει τη σημερινή εικόνα και θα πλησιάζει στην ειδυλλιακή παραδοσιακή πρακτική του, του Φίλου των Εθνών!

Ο μεν πρ. Ομπάμα γιατί θέλει νέο κύρος στο εγχείρημά του για επιβολή κρατικού ελέγχου στο διεθνές Χρηματ/τικό Σύστημα, του οποίου έχασε τον α΄ γύρο. Και ο κ. Ντ. Στρος Καν του ΔΝΤ θα επιθυμούσε σφόδρα ένα έπαθλο 10 εκατομμυρίων ικανοποιημένων από τους παραδείσιους σχεδόν όρους παρέμβασης ενός νέου ΔΝΤ Ελλήνων.


ΥΓ. Το μέιλ με αυτό το άρθρο κάνει το γύρο του κόσμου και έχει φτάσει και στα τηλεοπτικά κανάλια. Θα τολμήσει κανείς να διατυπώσει την άλλη άποψη; Θα αρκεστούν στη μαύρη προπαγάνδα που οδήγησε τους Αργεντίνους να κάνουν ντου στα ΜΜΕ;
Βασίλης Τζήμτσος


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟΥΣ

Πέμπτη, 6 Μαΐου 2010

ΤΟ ΕΚΛΕΨΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙ !!!

Τετάρτη, 05 Μαΐου 2010
ΛΥΣΣΑΣΜΈΝΑ ΓΕΡΆΚΙΑ ΚΑΙ ΤΡΩΚΤΙΚΆ, ΆΝΤΕ ΝΑ ΧΑΘΕΊΤΕ !!1

Αϊντε να χαθείτε λύσσασμένα γεράκια και τρωκτικά, ζωντανό να τον φάτε τον ελληνικό λαό δεν θα χορτάσετε!!!

Τι χαρά και τι υποκρισία στο πρόσωπό σας χρυσοπληρωμένες πέννες των καναλιών!!!

Τι κροκοδείλια δάκρυα ήταν αυτά που χύσατε για το θάνατο των τριών εργαζομένων στην Τράπεζα!!!
Κι εσείς επαγγελματίες πολιτευτάδες του δικομματισμού, μην προσπαθείτε άλλο να κρύψετε τη χαρά σας πίσω από τα συλλυπητήρια προς τους συγγενείς των αθώων αυτών εργαζομένων, που ο θάνατος τους σας ήρθε δώρο εξ ουρανού, τη στιγμή που σας έλουζε κρύος ιδρώτας από τον όγκο και το πάθος του λαού που διαδήλωνε για να περισώσει τη δημοκρατία και την εθνική κυριαρχία, που εσείς κοντεύετε να καταλύσετε.
Και να οι υπότιτλοι στα κανάλια σας: «Τα ξένα ΜΜΕ εστιάζουν στα επεισόδια της Αθήνας», «τραγικά θύματα αθώοι εργαζόμενοι».
Πόσο σας βόλεψε η τραγική κατάσταση που δημιούργηθηκε, γιατί αλλιώς θα έπρεπε να αναφερθείτε αναλυτικά στο μέγα πλήθος που συγκεντρώθηκε, στα συνθήματα που ακούστηκαν, αλλά και στο γιατί ο ελληνικός λαός βγήκε στο δρόμο, σε κάθε πόλη της χώρας και διαδήλωσε.
Δεν μας πείθετε όμως πια!!! Δεν σας πιστεύουμε γιατι σας ξέρουμε!!!
Ναι, και βέβαια η ζωή είναι το πολυτιμότερο αγαθό!!! Αυτό το αγαθό υποτίθεται ότι οφείλει να προστατεύει η συνταγματικά οργανωμένη Πολιτεία με τους Νόμους της και τις Αρχές της.
Και αναρωτιέμαι, θέλει πάντα να το προστατεύει???

Όμως έχουμε και πολλά ακόμη ερωτήματα:

Πόσο άμοιροι ευθυνών είναι οι προϊστάμενοι και οι εργοδότες που πιέσαν τους αθώους εργαζόμενους να κρατήσουν ανοικτό το Κατάστημα της Marfin??? Ποιός, βρε απίθανοι και αναίσθητοι άνθρωποι, θα πήγαινε την ώρα της διαδήλωσης στο Κατάστημα της Σταδίου 20, στις 13.00 σε μέρα απεργίας να κάνει τραπεζική πράξη??? Κι αν ήταν για καμμιά γρήγορη ανάληψη, τα ΑΤΜ γι αυτό δεν υπάρχουν???
Είχε ή δεν είχε έξοδο κινδύνου το Κατάστημα της συγκεκριμένης Τράπεζας???
Και βγαίνει τώρα η Marfin Bank και δηλώνει ότι «...τις μεγαλύτερες ευθύνες έχουν οι ηθικοί αυτουργοί που δεν θα συλληφθούν ποτε!...» Τι μας λέτε ρε καλόπαιδα?
Αν ψάχνετε για ηθικούς αυτουργούς, για ψαχτείτε μεταξύ σας κύριοι τραπεζίτες, πολιτικοί, μεγαλοδημοσιογράφοι και λοιποί τοκιστές και σουλατσοδάροι να βρείτε ποιοί και πως αναθρέψατε το παρακράτος των κουκολουφόρων??? Η΄μήπως πιστεύετε όλοι εσείς ότι είμαστε τόσο αφελείς ώστε να πιστέουμε ότι εντελώς τυχαία και συμπτωματικά οι καλοοργανωμένες ομάδες των κουκουλοφόρων δρουν κάθε φορά, ακριβώς όπως επιθυμεί η εξουσία, δηλαδή για να προκαλούν τον κατάλληλο αντιπερισπασμό την κατάλληλη στιγμή. Δηλαδή για να στρέφεται η προσοχή όχι στο σημαίνον γεγονός – τη διαμαρτυρία, το αίτημα και το μέγεθος των διαδηλωτών – αλλά στο επεισόδιο, στην κλιμάκωσή του και στα τραγικά του αποτελέσματα!!!
Ποιοί πληρώνουν και ποιοί συντηρούν τον παρακρατικό αυτό στρατό??? Όχι εμείς οι φορολογούμενοι πάντως.
Και μην νομίζετε ότι δεν ξέρουμε ότι είναι ένας ακριβός στρατός.
Γιατί στοιχίζουν αρκετές χιλιάδες ευρώπουλα τα καρτοκινητά με τα οποία επικοινωνούν, τα μηχανάκια με τα οποία μετακινούνται σαν βολίδες απο σημείο σε σημείο, τα πτυσσόμενα γκλομπς που χρησιμοποιούν, οι στρατιωτικού τύπου μπότες που φορούν, τα μπουφάν διπλής επένδυσης με τις χίλιες τσεπούλες, τα ειδικά σακκίδια πλάτης με τα οποία κουβαλάνε τον «οπλισμό» τους και τα υλικά σύνθεσης των μολότωφ.
Πάντως ο κόσμος, οι εργαζόμενοι, η νεολαία δεν κατέβηκε με κουκούλες στους δρόμους, δεν κρατούσε γκλομπς, ούτε μολότωφ.
Κρατούσε μόνο τη φωνή του και την οργή του, προσφορά και χοή στο βωμό των ανθρώπινων δικαιωμάτων και των δημοκρατικών του ελευθεριών, κρατούσε μόνο τους κόμπους του τίμιου ιδρώτα του κάτω από τον γαλανό ουρανό ζητώντας να κατοχυρώσει το δικαίωμά του στην εργασία, χωρίς τον τρόμο της απόλυσης, χωρίς το φόβο να βρεθεί ζήτουλας.
Για όλους αυτούς τους λόγους σήμερα αναμετρήθηκαν η ελπίδα του αύριο με το καταδικασμένο χθες.
Εμείς οι πολίτες, που, με τη δική μας ψήφο και το δικό μας φόρο, επί 35 χρόνια επιτρέψαμε σε όλους εσας τους «βολευτές» του απόλυτου δικομματισμού, της μίζας, της αρπαχτής και της «ψωροκωσταινικής» λογικής, να μας στερήσετε την πραγματική ανάπτυξη αυτού του τόπου, αλλά και την ανάδειξη υγειών πολιτικών δυνάμεων και προσωπικοτήτων, που θα μπορούσαν να μας πάνε δυο βήματα πιο μπροστά και τρία σκαλιά ψηλότερα, πήραμε θέση και είπαμε φτάνει πια!!!
Ζητάμε αλλαγή της πολιτικής, κοινωνικής και οικονομικής πορείας αυτού του πανέμορφου τόπου!!! Λέμε «Όχι» στον κατήφορο της χώρας μας!!!
Θέλουμε να επαναπροσδιορίσουμε τις αξίες της ζωής μας και να προστατέψουμε τις θεμελιώδεις αρχές της δημοκρατίας και της λαϊκής κυριαρχίας που κατοχυρώνει το Σύνταγμα της Ελληνικής Πολιτείας!!!
Βροντοφωνάζουμε σε όσους μας θεωρούν απλούς δέκτες των διαταγών τους ότι η εκάστοτε εντολή μας στην κάλπη δεν είναι ούτε λευκή επιταγή, ούτε απλή διαχειριστική εξουσιοδότηση!!!
Εμείς οι φορολογούμενοι πολίτες στείλαμε ένα ηχηρό ΟΧΙ στη στρέβλωση των θεσμών της Πολιτείας, ΟΧΙ στη διαφθορά, ΟΧΙ στην πελατειακή σχέση με εκείνους τους επαγγελματίες πολιτικούς που αποδείχθηκαν λίγοι και ανίκανοι για να κουμαντάρουν με ασφάλεια τη χώρα!!!

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΑΛΛΗΣ ΑΝΟΧΗΣ ΣΤΙΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΘΑΣΑΝ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΔΑΝΕΙΖΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΟΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ, ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ!!!

Με οργή και αγανάκτηση

Ελεύθερος Φαροφύλακας
Αναρτηθηκε απο ΠΟΠΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΟΥ στις 23:42

Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ !!!

ΑΥΤΟΙ ΤΗΡΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ( ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ)

Τρίτη, 4 Μαΐου 2010

ΜΗΠΩΣ


μηπως αυριο το πρωι να παμε μια βολτα μετα τις 7 απο τον ΣΕΜΠΟ

λεω μηπως ετσι για να κοιταμε και λιγο πισω μας οχι μονο μπροστα μας !

Δευτέρα, 3 Μαΐου 2010

ΑΠΕΡΓΙΑ 5 ΜΑΙΟΥ 2010

ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΩΝ
ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο. Λ. Π.

DOCKWORKERS UNION
PORT OF PIRAEUS




TEL. : +30 2104614825, +302104615721
FAX. : +30 2104611273
E-mail: dockers@otenet.gr

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,

Βρισκόμαστε μπροστά στην πιο βάρβαρη επίθεση των τελευταίων δεκαετιών σε βάρος των κατακτήσεών μας που κερδήθηκαν με αίμα και θυσίες.
Η Κυβέρνηση μαζί με το Διευθυντήριο της Ε.Ε.-ΔΝΤ προωθούν ένα βάρβαρο μείγμα νεοφιλελεύθερων πολιτικών που κατεδαφίζουν τα δικαιώματα των εργαζομένων, των συνταξιούχων, των νέων.
Η κυβέρνηση με την επιλογή της να προσφύγει στο «μηχανισμό στήριξης» ΕΕ-ΔΝΤ οδηγεί την οικονομία και την κοινωνία σε κατεδάφιση.
Τους παραδίδει άνευ όρων τα κλειδιά της χώρας να καθορίσουν το μέλλον της και να την οδηγήσουν σε μια άνευ προηγουμένου οικονομική και κοινωνική οπισθοδρόμηση, με σκληρά μέτρα σε βάρος των εργαζομένων και συνταξιούχων όπως:

• Κόβονται ο 13ος και 14ος μισθός στο δημόσιο
• Παγώνουν οι μισθοί για τρία χρόνια στο δημόσιο
• Στον ιδιωτικό τομέα οι 14 μισθοί γίνονται 12
• Καταργούνται οι Συλλογικές Συμβάσεις
• Διευκολύνονται οι απολύσεις
• Η διάλυση του ασφαλιστικού συστήματος, με μείωση των συντάξεων μέχρι και 30%, πρόσθετο φόρο από 5%-9% για συντάξεις πάνω από 1400 ευρώ, κατάργηση των ειδικών ορίων ηλικίας, ανατροπή στα βαρέα-ανθυγιεινά (35ετία, 37ετία χωρίς όριο ηλικίας κλπ) εξίσωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης των γυναικών-ανδρών, το οδηγούν στην πλήρη κατεδάφισή του και στην μετατροπή του σε ιδιωτικό
• Περικόπτεται η 13η και 14η Σύνταξη σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα
• Περιορίζονται οι αποζημιώσεις απολύσεων
• Καταργείται η δεύτερη δόση του επιδόματος αλληλεγγύης
• Ο Φ.Π.Α. φτάνει στο 23% και οι ειδικοί φόροι σε ποτά, τσιγάρα, καύσιμα αυξάνονται εκ νέου
• Ξεπουλιούνται όλες οι Δημόσιες Επιχειρήσεις

Σ’ αυτό το νέο τοπίο η κατάσταση στα Λιμάνια, τα οποία δοκιμάστηκαν από την πολιτική των εκποιήσεων, γίνεται ιδιαίτερα δύσκολη.
Στον ΟΛΠ το ξεπούλημα του προβλήτα ΙΙ, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχει οδηγήσει το Οργανισμό σε δυσχερή οικονομική θέση. Η Διοίκηση του Οργανισμού, ενώ θα έπρεπε να έχει ως πρώτο στόχο την προσέλκυση φορτίων για τον προβλήτα Ι και τον περιορισμό των δαπανών στις απολύτως αναγκαίες, αναλώνεται σε μακροχρόνιους και επικίνδυνους σχεδιασμούς. Δημιουργεί θυγατρικές με διαδικασίες express, χωρίς οικονομικό όφελος για τον Οργανισμό, π.χ. Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη.
Οι μέχρι τώρα κυβερνήσεις με την στήριξη των συμμάχων τους και των μεγάλων συγκροτημάτων των ΜΜΕ υπηρέτησαν και στήριξαν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές που μας οδήγησαν στη σημερινή κατάσταση και είναι μεγάλες οι ευθύνες τους για το παραγωγικό έλλειμμα της χώρας, την απαξίωση του Δημόσιου τομέα, το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου, τη δημιουργία των σημερινών ελλειμμάτων και του δημόσιου χρέους.
Αφού υπηρέτησαν πιστά το νεοφιλελεύθερο οικονομικό μοντέλο, σήμερα στην παγκόσμια οικονομική κρίση, όπου αδυνατεί το μοντέλο αυτό να δώσει λύσεις, η κυβέρνηση συναινεί να χρησιμοποιηθεί η χώρα και οι εργαζόμενοι ως πειραματόζωα, για να εφαρμοστούν οι σκληρότερες οικονομικές και κοινωνικές πολιτικές στην ιστορία της Ευρώπης, ώστε το μοντέλο αυτό να είναι είδος προς εξαγωγή.
Οι εργαζόμενοι και τα δικαιώματά τους θυσιάζονται στο όνομα της οικονομικής κρίσης και των ελλειμμάτων για να διατηρηθούν και να αυξηθούν τα κέρδη των επιχειρήσεων, των αγορών, του κεφαλαίου.
Συνολικά, οι εργαζόμενοι και η κοινωνία καλούνται να πληρώσουν για άλλη μια φορά τη κρίση που άλλοι δημιούργησαν και αφού λήστευαν και θησαύρισαν για χρόνια σε βάρος της οικονομίας και της κοινωνίας μένουν στο απυρόβλητο.

Υπάρχει άλλος δρόμος αλλά πρέπει όλοι μας να βρεθούμε στον αγώνα.

• Για να απεμπλακούμε από τους «μηχανισμούς στήριξης»
• Για να στηθεί ασπίδα κοινωνικής προστασίας και αλληλεγγύης με μέτρα που θα καταπολεμούν την ανεργία και θα τονώνουν την ανάπτυξη.
• Για την υπεράσπιση των εργασιακών σχέσεων και την προστασία των Συλλογικών Συμβάσεων.
• Για την προστασία των ανέργων.
• Για την ενίσχυση των κατώτερων μισθών και συντάξεων
• Για την χρηματοδότηση του ασφαλιστικού συστήματος και την ενίσχυση του δημόσιου χαρακτήρα του.
• Για πραγματικά δίκαιο φορολογικό σύστημα.

Έχουμε ιστορικές ευθύνες, για μας και τα παιδιά μας, να προστατέψουμε και να διευρύνουμε τα δικαιώματά μας και να εμποδίσουμε την ισοπέδωση της κοινωνίας.
Οι εργαζόμενοι δεν οφείλουμε σε κανέναν τίποτα.
Να βάλουμε εμείς πάνω από τα κέρδη τους τις δικές μας ζωές.
Με τους αγώνες μας ενωτικά και μαζικά να ακυρώσουμε τα αντεργατικά σχέδια, να αποκρούσουμε την επίθεση του κεφαλαίου.
Να μην αφήσουμε να περάσουν τα αντιλαϊκά - αντεργατικά μέτρα της Κυβέρνησης, ΕΕ, ΔΝΤ.
Ανεξάρτητα από ενστάσεις, επιφυλάξεις ή και διαφορετικές απόψεις για τη στάση του συνδικαλιστικού κινήματος η επιτυχία της απεργίας πρέπει να γίνει υπόθεση όλων μας.


ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΓΣΕΕ
ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 5 ΜΑΪΟΥ
ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ ΣΤΙΣ 11:00

ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
ΣΤΙΣ 9:30 ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΜΕ ΠΟΥΛΜΑΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ



ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ