Τρίτη, 29 Ιουνίου 2010

υπαρχει η κρυβεται ο εμπορικος συλλογος τωρα ?


Εδώ και μερικές ημέρες η ΣΕΠ (COSCO) έχει κατεβάσει ρολά .
Τα φορτηγά αρνούνται να φορτώσουν container λόγω των πολύ αργών ρυθμών φόρτωσης που έχει επιβάλλει το λιμάνι της ΣΕΠ.
Όπως είχαμε επισημάνει και σε προηγούμενη ανάρτηση , η COSCO επέλεξε άλλον δρόμο για την εξυπηρέτηση του λιμανιού , και ενώ στο υπαλληλικό τα πήγε καλά , στο εργατικό σκάλωσε . Παραδίδει 300 container την ημέρα , αντί 1000 plus που παρ έδιδε ο ΟΛΠ , με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί έμφραγμα στο μεγάλο λιμάνι .
Υπάρχουν δε και φήμες για παραιτήσεις χειριστών , εργατών , λόγω χαμηλών ημερομισθίων από τον Υπεργολάβο που έχει αναλάβει την διαχείριση του ανθρώπινου εργατικού δυναμικού.
Επίσης φήμες επιμένουν ότι οι αποχωρήσαντες εργάτες του ΟΛΠ έκαναν δολιοφθορά στα μηχανήματα (beloti )που παρέδωσαν στην COSCO , Αλήθεια ; Ας απαντήσει κάποιος .
Δύο μηχανήματα είναι στην φόρτωση και δύο στα πλοία . Τα υπόλοιπα είναι παροπλισμένα . Γιατί άραγε ?
Πάντως το πρόβλημα είναι υπαρκτό και έντονο και δεν ακούω τώρα κανένα από τα επιμελητήρια να κάνουν παραστάσεις διαμαρτυρίας , ούτε τα μέσα ενημέρωσης να ασχολούνται με το θέμα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι φουκαριάρηδες οι φορτηγατζήδες θέλουν 24 ώρες στην ουρά το λιγότερο για να φορτώσουν ένα (1) ναι ένα CONTAINER .
Πόσο να αντέξουν και αυτοί οι άνθρωποι.
Κύριοι της ΣΕΠ βρείτε λύση τώρα και αφήστε τις τσιγουνιές , το λιμάνι δεν μπορείς να το δουλέψεις με ψέματα . Οι άλλοι που έφυγαν είχαν τρομακτική εμπειρία και έπαιρναν τα διπλάσια και τριπλάσια χρήματα από τους νέους και Άπειρους συναδέλφους τους . Μετά από απεργίες , και ζήσαμε πολλές τα τελευταία χρόνια , το λιμάνι εύρισκε τους ρυθμούς του σε 24 ώρες και με την διπλάσια δουλειά .
Λοιπόν δώστε χρήματα να λυθεί το πρόβλημα εδώ και τώρα.
Αλέξανδρος Κουρτέσης , Εκτελωνιστής http://www.ektelonismos.com/

Τετάρτη, 23 Ιουνίου 2010

μπουκοταζ


Σε μποϋκοτάζ τον ισραηλινών πλοίων και των εμπορευμάτων αυτών, προχωρά από σήμερα και για μια εβδομάδα το Συνδικάτο Λιμενεργατών της Σουηδίας, εκφράζοντας με αυτό τον τρόπο τη διαμαρτυρία του για την...



επίθεση, στις 31 Μαΐου, των ισραηλινών κομάντος εναντίον του στολίσκου που μετέφερε ανθρωπιστική βοήθεια στη Λωρίδα της Γάζας και είχε σαν αποτέλεσμα το θάνατο 9 ακτιβιστών.
Το Συνδικάτο εκφράζει την υποστήριξή του στους ακτιβιστές και ζητά την άρση του αποκλεισμού της Λωρίδας της Γάζας από τους ισραηλινούς.

Το μποϊκοτάζ ξεκίνησε σήμερα και σε αυτό συμμετέχουν 1.500 εργαζόμενοι μέλη του Συνδικάτου.


troktiko.gr

Παρασκευή, 18 Ιουνίου 2010

οταν λεμε παραγωγικοτητα σε συνδυασμο με αυξησεις μισθων ενοουμε ?


Βελτίωση της παραγωγικότητας, ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική για προσέλκυση transit φορτίου αλλά και πάγωμα των υφιστάμενων τιμολογίων, είναι τα ζητούμενα που έθεσε η Διεθνής Ναυτική Ένωση, στο πλαίσιο σύσκεψης που συνέβη στον ΟΛΠ για θέματα που αφορούν στο car terminal.

H ΔΝΕ ως γνωστόν έχει καταθέσει και στο πρόσφατο παρελθόν θέσεις και απόψεις για το car terminal και τις λειτουργίες του, οι οποίες εξακολουθούν να είναι υπό την εξουσία του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, καθώς τα σενάρια που κυκλοφορούσαν μέχρι πρότινος, περί παραχώρησης του κατ' αναλογίας εκείνης που έγιναν με τη δεύτερη προβλήτα προς ώρας έχουν διαψευστεί.

Σύμφωνα με πληροφορίες πέραν των άλλων η ΔΝΕ έθεσε και θέμα εκσυγχρονισμού των υποδομών του συγκεκριμένου terminal, αλλά και ανάπτυξης των χώρων του.

theseanation.gr

Δευτέρα, 14 Ιουνίου 2010

απαντηση στη δημοσιευση του Κ. παπαχελα στην καθημερινη ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΙ !


Ο κ. I. Αλαφούζος έχει κατά καιρούς, για διάφορους λόγους, αντιμετωπίσει προβλήματα με τη Δικαιοσύνη. H πρώτη φορά ήταν το 1992, μεσούσης της «τρικυμίας» των σχέσεων μεταξύ «Καθημερινής» και του τότε πρωθυπουργού κ. K. Μητσοτάκη. Τότε ο εισαγγελέας είχε παραπέμψει στη Δικαιοσύνη τον κ. Αλαφούζο και πέντε συνεργάτες του για λαθρεμπόριο καυσίμων, υπόθεση για την οποία τελικά αθωώθηκε. Τον Φεβρουάριο 2001 ο κ. Αλαφούζος είχε καταδικαστεί από το Πλημμελειοδικείο Πειραιά για χρέη προς το Δημόσιο.

Ο κ. Αλαφούζος είχε κατά καιρούς «ταραγμένες» σχέσεις και με το συνδικαλιστικό όργανο των δημοσιογράφων, την Ενωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΣΗΕΑ). Ο 49χρονος επιχειρηματίας είχε έρθει σε σύγκρουση με την ΕΣΗΕΑ στις 15 Ιουλίου 2004, διότι με τέσσερις στενούς συνεργάτες του «έσπασε» την απεργία που είχε κηρύξει η συνδικαλιστική ένωση. Για αυτή τη στάση του ο Σκάι κλήθηκε από το ΕΣΡ να πληρώσει πρόστιμο 10.000 ευρώ. Τρεις ημέρες μετά τη λήξη της απεργίας, το πρωί της 18ης Ιουλίου, κατά τη διάρκεια ραδιοφωνικής εκπομπής της Δώρας Σαρρή για το ζήτημα που είχε προκύψει με την ΕΣΗΕΑ, ο κ. Αλαφούζος παρενέβη στον αέρα ως ακροατής, επιτέθηκε στους συνδικαλιστές και... επέπληξε τη δημοσιογράφο, την οποία άλλωστε απέλυσε λίγες εβδομάδες αργότερα.

Ο κ. Αλαφούζος διατηρεί πολύ καλές σχέσεις με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. Χριστόδουλο. Μάλιστα στα μέσα Φεβρουαρίου, ενάμιση μήνα προτού ο Σκάι βγει στον αέρα, ο κ. Αλαφούζος συνέφαγε με τον κ. Χριστόδουλο στο Αρχιεπισκοπικό Μέγαρο, ο οποίος του έδωσε και τις ευλογίες του για τη λειτουργία του νέου σταθμού.

: http://www.tovima.gr

Σάββατο, 12 Ιουνίου 2010

ΤΑ ΜΕΛΤΕΜΙΑ


Ο Π1 θα λειτουργεί 365 μέρες το χρόνο, 24 ώρες το 24ωρο, όλα τα Σαββατοκύριακα και θα παρέχει το σύνολο των υπηρεσιών, μερικές εκ των οποίων μέχρι σήμερα παρήχαντο στο λιμάνι από τρίτους».,

ειπε ο κ ανωμεριτης

καπετανιο τα μελτεμια αρχιζουν τον αυγουστο συνηθως !

εσυ βλεπω βιαζεσαι να τα φερεις πιο νωρις !

Παρασκευή, 11 Ιουνίου 2010

ΚΑΝΕΝΑ CONTAINER ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ


Η Σουηδική Ένωση Λιμενεργατών, ανακοίνωσε σήμερα, ότι επιβάλει αποκλεισμό, όλων των ισραηλινών πλοίων και φορτίων, προς και από το Ισραήλ, τα οποία διαχειρίζονται από τα μέλη ένωσης. Ο αποκλεισμός θα είναι σε εφαρμογή, από 00:00 της Τρίτης 15 Ιουνίου 2010 και θα διαρκεί μέχρι τις 24:00 της Πέμπτης 24 Ιούνη 2010. Ο λόγος για τον αποκλεισμό οφείλεται, στη πρωτοφανή εγκληματική επίθεση κατά της ειρηνικής νηοπομπής πλοίων προς τη Γάζα. Ως γνωστόν, αρκετοί ακτιβιστές της ειρήνης σκοτώθηκαν από ισραηλινούς κομάντος, και πολλοί άλλοι από τους συμμετέχοντες, τέθηκαν υπό κράτηση χωρίς κανένα λόγο. Η Σουηδική Ένωση Λιμενεργατών, η οποία υποστηρίζει τα πλοία (που κινούνται) προς στη Γάζα, όπως και τη δράση για διαμαρτυρίες εναντίον του κράτους του Ισραήλ, για τη καταπάτηση του διεθνούς δικαίου, που διαπράχθηκε εναντίον τηυς νηοπομπής των ακτιβιστών της ειρήνης και των προμηθειών υλικών, της άνθρωπιστικής βοήθειας, λόγω του παράνομου καθεστώτος αποκλεισμού σε βάρος του χειμαζόμενου πληθυσμού της Γάζας (που έχει επιβάλει το Ισραήλ. Σουηδική Λιμενεργατών Ένωση προϋποθέτει ότι η επίθεση στη δικαιοσύνη, το διεθνές δίκαιο είναι σεβαστή από το κράτος του Ισραήλ και ότι ο αποκλεισμός της Γάζας αμέσως αρθεί. Η "Σουηδική Ένωση Λιμενεργατών", καλεί και άλλες συνδικαλιστικές και άλλες οργανώσεις να αναλάβουν παρόμοιες πρωτοβουλίες και καλεί για έναν γενικό αποκλεισμό των ισραηλινών προϊόντων, έως ότου ικανοποιηθούν τα δικαιώματα του παλαιστινιακού λαού σε γενικές γραμμές και ειδικότερα, να αρθεί ο αποκλεισμός της Λωρίδας της Γάζας.

Αφιερωμένο εξαιρετικά

Πέμπτη, 10 Ιουνίου 2010

ΙΘΥΝΩΝ ΝΟΥΣ


τις τελευταιες μερες ζουμε μια κατασταση που μονο παραλογη μπορει να την χαρακτηρισει κανεις
και εαν ολα δουλευουν η προσπαθουν τουλαχιστον αυτο οφειλεται μονο στις φιλοτιμες προσπαθειες που καταβαλουν ΟΛΟΙ οι εργαζομενοι στην νεα προβλητα ο καθενας απο την σκοπια του.
αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν ηρθε η ωρα να πουμε τα πραγματα με το ονομα τους.
και εξηγουμαι

ποιος ηταν αυτος ο ιθυνων νους που εστειλε χειριστες να ανεβουν σε νεα μηχανηματα που δεν ηξεραν ουτε πως ανοιγουν τα τερματικα ? ποιος ηταν ο ιθυνων νους που δεν φροντισε αυτα τα παιδια να μαθουν τα στοιχειωδη ?


ποιος ηταν ο ιθυνων νους που φροντισε ενω ηξερε την ημερομηνια μεταφορας να μην εχει τρεξει το εργο σε ορισμενα τουλαχιστον ζητηματα λειτουργικοτητας ΝΕΡΟ ας πουμε !

ποιος ηταν ο ιθυνων νους που νομιζε οτι χωρουσαν 200 σε χωρο για 100 και επρεπε να στοιβαχτουν σαν ζωα για να αφησουν χωρο για συναλασσομενους ?

και τελος ποιος ηταν ο ιθυνων νους πισω απο την λογικη του οτι ενα πλοιο με 90 container( με το ισχυων προγραμα που δεν τρεχει και το ξερουμε) μπορει να τελειωσει σε μια βαρδια με τον κινητο γερανο.
και μαλιστα στην ωρα του.

το οτι καταβαλονται φιλοτιμες προσπαθειες απο τους εργαζομενους δεν σημαινει οτι πρεπει να τους κατσικωθειτε και στον σβερκο

επισης ας ειναι λιγο σοβαροτερος αυτος ο ιθυνων νους και ας αφησει τα μεγαλα σχεδια γιατι απ οτι φαινεται δεν ειναι ικανος να λυσει ουτε τα μικρα

που εχει και βλεψεις τρομαρα του !

υ.γ το φιλοτιμο μας περισευει το χιουμορ μας τελειωσε

ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΟΙΗΣΗ

                                                                            Ποίημα    

 
Τι μου τη χάρισες αυτή τη βουβουζέλα
αφού σου παίρνω τα αυτιά βράδυ πρωί
Κι αφού φοβάσαι μη σου κάνω κουτσουκέλα
τι μου τη χάρισες τη βουβουζέλα αυτή;


Τη βουβουζέλα σου δεν έπρεπε να πάρω
γιατί τη βλέπω και βαθιά μελαγχολώ
Μέχρι που θέλω να στη φέρω και τελάρο
όσο και αν αυτό σου φαίνεται κουλό.


Στιγμή δεν μ’ άφησες μωρή ψαροκασέλα
και πάντα θέλεις να είμαστε μαζί
Κι ίσως μου χάρισες αυτή τη βουβουζέλα
ώστε να πάψω να σου γλείφω το βυζί.


pitsirikos




Άντε να πάρουμε άδεια να πάμε στο Ζάντε γιατί έχουμε βελάξει.

Ο πραγματικός τρόμος των αστών






Την περασμένη βδομάδα μια έρευνα που πραγματοποίησε το Τμήμα Στατιστικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, (την αναφέρουμε γιατί αυτή η δημοσκόπηση δεν έχει καμιά σχέση με τις γνωστές των εταιριών που κύρια αποσκοπούν στην χειραγώγηση της λεγόμενης κοινής γνώμης) είχε κάποια πολύ σημαντικά ευρύματα.

Εγινε σε δείγμα 1.153 ατόμων και τα αποτελέσματα της δείχνουν ανάγλυφα τι επικρατεί στην ελληνική κοινωνία.

Όπως χαρακτηριστικά προκύπτει από τα στοιχεία της έρευνας, το 97,7% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι δεν αισθάνεται υπερήφανο από τη διακυβέρνηση της χώρας κατά τα τελευταία χρόνια, ενώ περισσότεροι από εννέα στους δέκα πολίτες (95,5%) διαπιστώνουν έλλειμμα δημοκρατίας στην Ελλάδα, καθώς υποστηρίζουν ότι η διακυβέρνηση της χώρας επηρεάζεται από λίγα και «ισχυρά» άτομα.

Μεγαλύτερο αποδεικτικό στοιχείο για την πλατιά απαξίωση του πολιτικού συστήματος απ’ αυτή την έρευνα δεν θα μπορούσε να υπάρξει. Αυτό το δεδομένο άλλωστε το ανθίζονται και συστημικοί δημοσιοκάφροι που χτυπούν καμπάνες στο πολιτικό προσωπικό της χώρας.

Ο Γιάννης Πρετεντέρης ας πούμε, ένας διορατικός δημοσιοκάφρος φερέφωνο του συστήματος σχεδόν με ..απελπισία σήμερα στην φυλλάδα του Ψυχάρη γράφει για το «ενδεχόµενο εφιαλτικού σεναρίου» κατά το οποίο «δεν θα απειληθούν µόνον οι µισθοί και οι συντάξεις, αλλά η κοινωνική συνοχή και το πολιτικό σύστηµα στο σύνολό του». Αυτός είναι και ο πραγματικός τρόμος των αστών.

Όχι ότι υπήρχε ποτέ στην πραγματικότητα «κοινωνική συνοχή» που τώρα απειλείται αλλά το ότι το «πολιτικό σύστημα στο σύνολο του» από την απαξίωση μπορεί να φτάσει στην κατεδάφιση αν πλατειές μάζες συνειδητοποιήσουν την πραγματική αιτία των προβλημάτων τους.
(Αυτό φυσικά δεν θα μπορούσε να το έγραφε ο Πρετεντέρης)
Από το blog : Βαθύ Κόκκινο http://tsak-giorgis.blogspot.com

Τρίτη, 8 Ιουνίου 2010

αριθμοι αριθμοι αριθμοι αριθμοι αριθμοι αριθμοι Α ΡΙ Θ Μ Ο Ι


Του
Μηνά Τσαμόπουλου
για την ΑΞΙΑ
Αναδημοσίευση

«Νέα Τιμολόγια Μεταφόρτωσης θα παρουσιαστούν, τα οποία θα είναι ανταγωνιστικά και ελκυστικά σε σύγκριση με τα υπόλοιπα διαμετακομιστικά κέντρα. Η ΣΕΠ Α.Ε. είναι έτοιμη να συζητήσει την προσαρμογή του Τιμολογίου Μεταφορτώσεων βάσει του όγκου διακίνησης αυτών με κάθε Ναυτιλιακή Γραμμή ξεχωριστά».
Μήνυμα –συνεργασίας προς όλες τις εταιρείες έστειλε η ΣΕΠ, θυγατρική της Cosco στον Πειραιά, στο πλαίσιο της παρουσίασης των στόχων της που έγινε μέσω της Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης πριν από λίγες ημέρες.

Η Cosco από την 1η Ιουνίου απογαλακτίστηκε από τον ΟΛΠ και ανέλαβε την πλήρη διαχείριση της προβλήτας ΙΙ.
Το θέμα όμως είναι να βρει πελάτες που θα καλύπτουν την χωρητικότητα που μπορεί να προσφέρει η προβλήτα και θα φθάσει τα 3,7 εκ. εμπορευματοκιβώτια όταν κατασκευαστεί και η προβλήτα ΙΙΙ. Τώρα η προβλήτα ΙΙ έχει χωρητικότητα 1,6 εκ. εμπορευματοκιβωτίων με πρόθεση της Cosco να την αυξήσει στα 2,6 εκ. μέχρι τα μέσα του 2014.

«Στόχος της Σ.Ε.Π. Α.Ε. είναι η μετατροπή του εμπορευματικού σταθμού που διαχειρίζεται, στον πρώτο υπερσύγχρονο λιμένα διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων με εκτιμώμενο όγκο διακίνησης 3,7 εκ. TEU ετησίως» επισημαίνει ο επικεφαλής της Cosco στην Ευρώπη, Fu Cheng Qui.

Μάλιστα το συγκεκριμένο στέλεχος το έφερε η Cosco στον Πειραιά από τη Νάπολη όπου υπάρχει συνεργασία με την MSC.

Όπως έχει αποκαλύψει η «Α», οι Κινέζοι κάνουν προσπάθειες προκειμένου να βρουν τη χρυσή τομή με την MSC ώστε να συνεργαστούν στον Πειραιά διότι χωρίς τον ελβετο-ιταλικό κολοσσό η Cosco δύσκολα θα καλύψει τις ανάγκες της.

Έως τώρα δεν τα έχουν βρει αφού η MSC είναι «καβάλα στο άλογο». Είναι η μοναδική νύφη αφού όλες οι άλλες εταιρείες είναι «παντρεμένες» με επενδύσεις που έχουν κάνει σε άλλα λιμάνια της Μεσογείου οπότε δεν θα έρθουν στον Πειραιά.
Η MSC μιλάει με την Cosco, μιλάει όμως και με τον ΟΛΠ για την Προβλήτα Ι, προκειμένου να πετύχει την πιο συμφέρουσα για εκείνη συμφωνία.

Ο ΟΛΠ

Με τον ΟΛΠ όμως μιλάνε και οι Κινέζοι αφού θέλουν συνεργασία. Σε πρώτη φάση δεν τα βρήκαν στα λεφτά αφού θεώρησαν ότι ο ΟΛΠ προσφέρει ακριβές υπηρεσίες.
Σύμφωνα με υπολογισμούς ο ΟΛΠ για να είναι οριακά κερδοφόρος στο Σ.ΕΜΠΟ χρειάζεται να διακινεί περίπου 400.000 εμπορευματοκιβώτια σε ετήσια βάση.


Η MSC αρχικά αποτελούσε την προίκα που είχε πάρει η Cosco από τον ΟΛΠ μαζί με την προβλήτα ΙΙ, και ήταν στη σύμβαση παραχώρησης διάρκειας 35 ετών.
Όμως λίγο καιρό μετά την υπογραφή τη σύμβασης παραχώρησης η MSC αποφάσισε να καταγγείλει τη σύμβαση που είχε με τον ΟΛΠ και είχε περάσει στο κινεζικό όμιλο, με αποτέλεσμα η Cosco να μην έχει πια την ασφάλεια που θα της παρείχαν οι 500.000 κινήσεις ετησίως που προέβλεπε το συμβόλαιο.

Λίγους μήνες αργότερα από τη καταγγελία ο ΟΛΠ χτυπάει τη πόρτα της MSC για να φέρει φορτία στο προβλήτα Ι χωρίς παράλληλα να έχει ξεκαθαρίσει το θέμα ανάμεσα στην ιταλοελβετική εταιρεία και τον κινεζικό όμιλο.

Στην προσπάθειά της η Cosco φέρει φορτία στον Σ.ΕΜΠΟ έστρεψε τρεις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται προς τον Πειραιά: : K-LΙΝΕ (Ιαπωνία), YML (Κορέα) και HANJIN (Κορέα).

Το σχέδιο


Η ΣΕΠ-Cosco στην παρουσίαση των στόχων της επεσήμανε μεταξύ άλλων:

«- Προβλήτα II (Ανατολικά) 787 m, Προβλήτα II (Δυτικά) 700m , Προβλήτα III 600m

- Στις 8 Super Post Panamax Γερανογέφυρες που υπάρχουν ήδη θα προστεθούν άλλες 6 μέχρι τις αρχές του 2011.Παράλληλα, σε 1ο Στάδιο 16 αυτοματοποιημένα RMG και σε 2ο Στάδιο συνολικά 22.

-Η Προβλήτα II θα αναβαθμιστεί από την τρέχουσα χωρητικότητα 1,6 εκατ.TEUs σε 2,6 εκατ. TEUs πρίν το τέλος του Απριλίου 2014.

- Η Προβλήτα III θα κατασκευαστεί για να επιτευχθεί πρόσθετη δυνατότητα χωρητικότητας 1.1 εκατ. TEU ΄με 7 SPP Γερανογέφυρες και 6 αυτοματοποιημένα RMG.

- Πλήρης Λειτουργία Προβλήτας ΙΙ

- Η ΣΕΠ Α.Ε. έχει ως στόχο να αυξήσει σταδιακά την παραγωγικότητα από 16 εμπορευματοκιβώτιων (cntrs) ώρα σε 24 εμπορευματοκιβώτια /ώρα. Με όλα τον εξοπλισμό σε πλήρη λειτουργία σε 32 cntrs / ώρα.

- Κατά την περίοδο παραχώρησης, οι Εκπαιδευόμενοι Χειριστές των Μηχανημάτων έχουν πετύχει από 12 cntrs/ώρα μέχρι και 24cntrs/ώρα.

-Πλήρης Δικαίωμα Πρόσβασης μέσω Διαδικτύου στην βάση δεδομένων του Τερματικού .
- Η υπηρεσία των Σημειωτών από την 1η Ιουνίου, 2010 θα παρέχεται από την ΣΕΠ Α.Ε. στις ναυτιλιακές γραμμές χωρίς επιπλέον χρέωση στην τρέχουσα τιμή της φορτοεκφόρτωσης.

- Η υπηρεσία Lashing / Unlashing από την 1η Ιουνίου, 2010 θα παρέχεται από την ΣΕΠ Α.Ε. στις ναυτιλιακές γραμμές.

- Η υπηρεσία Καβοδεσίας από την 1η Ιουνίου, 2010 θα παρέχεται από την ΣΕΠ Α.Ε. στις ναυτιλιακές γραμμές χωρίς επιπλέον χρέωση.

- Η ΣΕΠ Α.Ε. πιστεύει στην ύπαρξη ευελιξίας ως προς τον ελλιμενισμό / απόπλου του πλοίου και δεν ενστερνίζεται ώς μέτρο πολιτικής την επιβολή κυρώσεων στην ενδεχόμενη καθυστέρηση του ελλιμενισμού / απόπλου του πλοίου.


- Σε περίπτωση που ο Τερματικός επιτύχει παραγωγικότητα 110 κινήσεων έως το τέλος της βάρδιας, καμμία επιπλέον επιβάρυνση δεν θα εφαρμοστεί.


- Η αποθήκευση των κενών container θα γίνεται με βάση την χωρητικότητα της καθορισμένης περιοχής της εναποθεσής τους (7.000 - 12.000 TEUs), η οποία θα εξαρτάται από την εξέλιξη της αναβάθμισης της Προβλήτας II.
- Το 60% της χωρητικότητας της θα προσφέρεται για την κάλυψη των αναγκών των κενών. Η εναπομένουσα ποσότητα (40%) θα καλύψει την έκτακτες ανάγκες των carrier.
-Ο αριθμός των κενών container που κάθε Ναυτιλιακή Εταιρεία θα μπορεί να εναποθέσει, θα εξαρτάται από τον όγκο των εισαγωγών της και θα αποφασίζεται από την ΣΕΠ Α.Ε.. Αυτό το % θα αναπροσδιορίζεται από την ΣΕΠ Α.Ε. κάθε τρίμηνο».

Κυριακή, 6 Ιουνίου 2010

ΜΙΧΑΛΕ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝ ΤΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ Ε ?


Έχουν περάσει τρεις ημέρες από την επίσημη παράδοση του Λιμανιού στην COSCO από τον ΟΛΠ και το χάος επικρατεί παντού.
Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις οι πρόχειρες επιλογές προσωπικού , το οποίο στην πλειονότητα του είναι παντελώς ανειδίκευτο όσον αφορά το Ναυτιλιακό και την διακίνηση Container, ο όγκος εργασίας , το νέο λειτουργικό πρόγραμμα CATOS το οποίο εγκαταστάθηκε πάνω στο NAVIS του ΟΛΠ .μέσα σε μία νύχτα . Χαρακτηριστικό είναι ότι η COSCO παραδίδει Containers ΠΕΡΙΠΟΥ 100 – 200 !! την ημέρα , ενώ επί ΟΛΠ ήταν γύρω 1000 την ημέρα . Τα παιδιά έχουν χάσει την μπάλα , αναζητούσαν χτες Παρασκευή Container το οποίο είχε άφιξη 15/05/2010 στο λιμάνι του Πειραιά , αλλά το σύστημα το έδειχνε ότι είχε φύγει για λιμάνι του εξωτερικού από το περασμένο έτος. !!!!
Βέβαια το μάρμαρο το πληρώνουν οι Οδηγοί των αυτοκινήτων που χρειάζονται περίπου 24 ώρες στην σειρά για περάσουν στον χώρο φόρτωσης , και αν είναι τυχεροί και τους βρουν το Κουτί να το φορτώσουν .
Τα πλοία φεύγουν από τον Πειραιά και την COSCO και πλέουν για άλλα λιμάνια , και θα επιστρέψουν μετά από μερικές ημέρες όταν βελτιωθεί η κατάσταση.
ΟΛΠ
Παράλληλα ξεκίνησε η λειτουργία του Νέου προβλήτα του ΟΛΠ , τα καινούργια γραφεία , νέο πρόγραμμα CATOS , με το παλιό καλό προσωπικό .
Στόν ΟΛΠ έχουν πάει οι εταιρείες :
MSC , CMA CGM , ADAMIS , ΕΛΑΣΤΗΡ (ZIM ) , MAERSK.
Βέβαια τα πράγματα δεν είναι καλύτερα εκεί , το σύστημα μηχανογράφησης δεν δουλεύει (τουλάχιστον μέχρι την Παρασκευή το μεσημέρι ) Οι αποθήκες Γ5 , Γ3 παραδίδουν εμπορεύματα με είσπραξη προκαταβολών .Το μεγάλο πρόβλημα βέβαια είναι η έλλειψη χώρου.


www.ektelonistis.blogspot.com

Σάββατο, 5 Ιουνίου 2010

ΒΡΕΘΗΚΕ ΜΠΑΛΑ

Βρέθηκε μπάλα στην προβλήτα 1.

Οι πληροφορίες λένε ότι χάθηκε από την 2.

Όποιος την έχασε να απευθυνθεί  στο ισόγειο του κτιρίου του ΣΕΜΠΟ στην προβλήτα 1 για να την παραλάβει αφού μπει πρώτα στο βαρέλι.
Είμαστε ανοικτά όλο το 24ωρο.

Τρίτη, 1 Ιουνίου 2010

ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ? ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΓΛΥΨΙΜΟ ?


“Πρίμα” όλα για τη ΣΕΠ και την προβλήτα ΙΙ
1/06/10 14:21

“Πρίμα” όλα για τη ΣΕΠ και την προβλήτα ΙΙ


Στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων βρίσκεται αυτή τη στιγμή η προβλήτα ΙΙ του ΟΛΠ, την πλήρη διαχείριση της οποίας έχει από σήμερα η ΣΕΠ Α.Ε. που, ως γνωστόν, αντιπροσωπεύει την COSCO.

Οι πρώτες εκτιμήσεις για τα της απόδοσης είναι ικανοποιητικές αλλά ωστόσο εναπομένει να συμβούν “μικρο-ρυθμίσεις τριβής” προκειμένου το όλο σύστημα να απαλείψει αδυναμίες προς όφελος των συναλασσομένων.

Οι τελευταίοι, είχαν την ευκαιρία να εξυπηρετηθούν από ένα σύστημα τελείως διαφορετικό σε σχέση με το παρελθόν και με ρυθμούς από ένα σύστημα του οποίου εξόφθαλμα προφανής είναι η πελατοκεντρική φιλοσοφία. Δηλαδή μιας πρακτικής που η αγορά επιζητούσε επί σειρά ετών.

theseanation.gr

ΣΤΑ ΚΛΑΡΚ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΥΜΕ ! !


Τη λειτουργία Σχολής Επαγγελματικής Κατάρτισης Προσωπικού Ο.Λ.Π. Α.Ε. αποφάσισε ομόφωνα το Δ.Σ. του Οργανισμού μετά από εισήγηση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργου Ανωμερίτη, σύμφωνα με την Π.Δ. 362/92.

Όπως δήλωσε ο κ. Γιώργος Ανωμερίτης «Σκοπός της Σχολής είναι η παροχή των αναγκαίων γνώσεων (θεωρητικών - πρακτικών) για την επαγγελματική κατάρτιση και εξειδίκευση του εργατοτεχνικού και μη εργατοτεχνικού (διοικητικού - οικονομικού) προσωπικού του Ο.Λ.Π. σε ειδικότητες εργασιών λιμένος.
Η Σχολή θα λειτουργεί περιοδικά, με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ο.Λ.Π., εφόσον υπάρχει ανάγκη εκπαίδευσης ειδικευμένου προσωπικού στον Ο.Λ.Π. και θα αναστέλλει τη λειτουργία της εφόσον καλύπτονται οι παρουσιαζόμενες ανάγκες. Όταν η Σχολή δεν θα λειτουργεί το προσωπικό θα αποσπάται σε άλλες παραγωγικές δραστηριότητες του Ο.Λ.Π.
Η εκπαίδευση αποτελεί αναπτυξιακό στόχο της Εταιρείας, για τη βελτίωση των υπηρεσιών της και την αύξηση της παραγωγικότητάς της. Η Εταιρεία σχεδιάζει προγράμματα εκπαίδευσης των εργαζομένων, στα οποία αυτοί καλούνται να συμμετάσχουν με δαπάνη της Εταιρείας.
Οι τεχνολογικές εξελίξεις, οι συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στο λιμάνι του Πειραιά, καθώς και οι απαιτήσεις χρηστών για παροχή λιμενικών υπηρεσιών προσαρμοσμένων στο σύγχρονο τρόπο φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων και γενικά παροχής σύγχρονων και ανταγωνιστικών λιμενικών υπηρεσιών με ταχύτητα, ασφάλεια και ποιότητα, επιβάλλουν την ανάγκη για επιπλέον κατάρτιση, εξειδίκευση και επιμόρφωση του προσωπικού του Ο.Λ.Π. Α.Ε. Στόχος θα είναι το 2% του προσωπικού του Οργανισμού να είναι ημερησίως σε διαρκή εκπαίδευση.
Η πιστοποίηση της παρεχόμενης Εκπαίδευσης χορηγείται με σχετική βεβαίωση καταλληλότητας ύστερα από επιτυχείς εξετάσεις των εκπαιδευόμενων ενώπιον τριμελούς Επιτροπής.

MARINENEWS.GR

Τα γουρούνια του Ισραήλ και τα γουρούνια του Χρυσοχοΐδη