Κυριακή, 31 Οκτωβρίου 2010

ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ !


Σας παρουσιάζω αναλυτικά τους 10 λόγους που άλλαξαν τη ζωή μου τον τελευταίο χρόνο με αποτέλεσμα να έχω χεστεί στο χρήμα λόγω της άριστης οικονομικής πολιτικής του ΠΑΣΟΚ που με ανάγκασε να εξοικονομήσω χρήματα.

Το έκανε για μένα, για εσάς, για όλους μας.

Για το καλό μας.
Πιστέψτε με..
Οι 10 λόγοι:



1. Έκοψα το... τσιγάρο (έκανα 2 πακέτα την ημέρα..)
2. Έκοψα το φαγητό απέξω... (Goody's κάθε μέρα.)
3. Έκοψα το αυτοκίνητο (χρησιμοποίησα τις γ....τες μεταφορές με ΜΕΤΡΟ, ΗΣΑΠ)
4. Πούλησα το αυτοκίνητο (εξοικονόμησα 4.000 ευρώ από την πώληση)
5. Έκοψα τις εξόδους (ήθελα 50 ευρώ κάθε Παρασκευή για clubbing)
6. Έκοψα τη σύνδεση του κινητού (έχω κάρτα και κάνω αναπάντητες)
7. Έκοψα τις άμεσες επαφές με φίλους (και το chat καλό είναι.)
8. Σταμάτησα να αγοράζω ρούχα
9. Σταμάτησα να κάνω και δώρα (εννοείται)
10. Με χώρισε η γκόμενα μου (λογικό)


Η σούμα:

1. Τσιγάρο: 6 ευρώ Χ 365 μέρες = 2.190 ευρώ
2. Goody's: 5 ευρώ Χ 365 μέρες= 1.825 ευρώ
3. Βενζίνη: 50 ευρώ Χ 52 εβδομάδες= 2.600 ευρώ
4. Πώληση αυτοκινήτου: 4.000 ευρώ
5. Clubbing: 50 ευρώ Χ 52 εβδομάδες= 2.600 ευρώ
6. Σύνδεση κινητού: 40 ευρώ Χ 12 μήνες= 480 ευρώ
7. Φίλοι: 52 καφέδες Χ 4 ευρώ= 208 ευρώ
8. Ρούχα: 500 ευρώ
9. Δώρα: 500 ευρώ
10. Γκόμενα - Χωρισμός: Αξία ανεκτίμητη


Το αποτέλεσμα...:

Δεκατέσσερις χιλιάδες εννιακόσια τρία ευρώ...(14.903)!!!!
Για να μην αναφέρω και... ότι γλίτωσα από:
1. Καρκίνο πνευμόνων
2. Διαιτολόγιο
3. Τροχαία
4. Εφορία
5. Αλκοτέστ
6. Φλυαρία
7. Παρεξηγήσεις
8. Κινέζικες απομιμήσεις
9. Υποχρεώσεις
10. Προφυλακτικά και ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη

Ανωνύμου αναγνώστου

Από: koniortos.blogspot.com

Κυριακή, 24 Οκτωβρίου 2010

ΘΑ ΜΕΙΝΗΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ !


Για «επιτομή του δυναμισμού και της φιλίας μεταξύ των δύο λαών», μίλησε ο Πρωθυπουργός κ. Γιώργος Παπανδρέου στο κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων «Νέα Κίνα» αναφερόμενος στην επίσκεψη του Κινέζου ομολόγου του Γουέν Τζιαμπάο στην Αθήνα η οποία ξεκινά αύριο και ολοκληρώνεται τη Κυριακή.

Οι ναυτιλιακές δραστηριότητες και οι στενές σχέσεις των δύο κρατών σε αυτό τον τομέα αναμένεται να βρεθούν στο επίκεντρο των συνομιλιών, δεδομένου ότι οι δύο χώρες διαθέτουν ισχυρούς εμπορικούς στόλους.

Στη συνέντευξή του, ο κ. Παπανδρέου υπογράμμισε πως υποδέχεται τον κ. Γουέν με μεγάλη εγκαρδιότητα και πως «αυτή η επίσκεψη δείχνει την πολύ ισχυρή στρατηγική σχέση την οποία αναπτύσσουμε προς αμοιβαίο όφελος».

Ο Έλληνας πρωθυπουργός έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στη συνεργασία των δύο μερών τόσο στη ναυτιλία όσο και στον τουρισμό, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «υπάρχουν δυνατότητες, που προκύπτουν από τη δυναμικότητα που διαθέτουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες σε συνδυασμό με τις ανάγκες επέκτασης της κινεζικής οικονομίας».

«Η Ελλάδα εργάζεται για την προσέλκυση κινέζων τουριστών, προωθώντας απ' ευθείας αεροπορική σύνδεση με την Κίνα», συμπλήρωσε.

Τέλος, ο κ. Παπανδρέου αναφέρθηκε εκτενώς στα μέτρα που ελήφθησαν για την επιτάχυνση και τη διαφάνεια των επενδύσεων, στο νόμο «fast truck» και τόνισε ότι έχουν γίνει οι αναγκαίες μεταρρυθμίσεις για τη διασφάλιση ενός φιλικού επενδυτικού περιβάλλοντος.

theseanation.gr

Παρασκευή, 22 Οκτωβρίου 2010

ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΙ.

AYTA EINAI TA ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ 21 ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ....

Η Εισαγγελέας Πρωτοδικών Ελένη Ράικου έδωσε εντολή να ενεργοποιηθεί η διάταξη νόμου που προβλέπει τη δημοσιοποίηση ονομάτων κατηγορουμένων για εγκλήματα σε βάρος ανηλίκων. Ετσι δόθηκαν στη δημοσιότητα μερικά από τα ονόματα των συλληφθέντων.

1). ΒασταρδήςΑναστάσιος(38) άεργος,
2). Μπελιζενίτης Βαγγέλης(38) φωτογράφος,
3). Ζώης Λεωνίδας (42) ιδ.υπάλληλος,
4). Καραχάλιος Γιάννης(38)Επιχειρηματίας,
5). Χιωτάκης Αντώνης(49) ιδ. υπάλληλος,
6). Ζήσιμος Αντώνης-ιδ.υπάλληλος,
7). Κυριακίδης Δημήτρης -Γιατρός(Βέροια),
8). Κατσαβός Δημήτρης-στρατιωτικός(Λάρισα),
9). Ρώρρας Θανάσης(45) Μουσικός,
10).Κουγιουμτζής Κώστας (31) τεχνικός Η/Υ,
11).Νικολουδάκης Σπύρος (29)τεχνικός Mega,
12).Γεωργιάδης Βασίλης (44)ηλεκτρολόγος,
13).Oldfield derek-Ιδ.υπάλληλος,
14).Θυμωδέας Φώτης-Εκπαιδευτικός,
15).Σουκαλόπουλος Δημήτρης (40)
16).Γεωργιάδης Δημήτρης(37)ιδ.υπάλληλος,
17).Καραμουσαδάκης Παναγιώτης,
18).Παπαευαγγέλου Αλέξανδρος (31) οικονομολόγος,
19).Πατίκας Δημήτρης (27) διατροφολόγος,
20).Καρανικόλας Λεωνίδας (41) εισοδηματίας.
21).Πανταζής Νίκος (51) ηλεκτρολόγος-μηχανικός

Από τους συλληφθένες, ο αρχιμανδρίτης ονομάζεται Φώτης Μακρυστάθης. Λειτουργεί στην εκκλησία Αγίου Δημητρίου Σπάρτης και διαμένει στον Πειραιά. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, στην κατοχή του βρέθηκε το σκληρότερο υλικό...


Συνελήφθησαν ακόμη οι μηχανικοί Γιώργος Ηλιόπουλος και ο Σπύρος Συμεωνίδης, ο γιατρός Χαράλαμπος Χαραλαμπίδης του Κωσταντίνου, ο επιχειρηματίας Φαίδων Χασιώτης, ο Άρης Μπαχαριάν (dj στην Μύκονο), ο επιχειρηματίας Αλέξανδρος Καρέζης και ο αξιωματικός του Στρατού Γιώργος Παπαδημητρίου.
Η επιχείρηση εντοπισμού των υπόπτων είχε την κωδική ονομασία Μyοsis και κράτησε 3 μήνες. Ξεκίνησε από σήμα της Ιντερπόλ, αφού είχαν εντοπιστεί από την Αστυνομία του Λονδίνου περισσότερες από 200 ιστοσελίδες που διακινούσαν υλικό σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών. Ορισμένοι από τους παρόχους και χρήστες του υλικού ήταν οι Ελληνες που συνελήφθησαν μετά από ενέργειες της Υπηρεσίας για την καταπολέμηση του ηλεκτρονικού εγκλήματος.
Συμφωνα με πληροφορίες, το υλικό ήταν ιδιαίτερα σκληρό, όπως πχ. βίντεο με βρέφη ηλικίας από 6 μηνών, που είναι δεμένα στους αγκώνες και κακοποιούνται σεξουαλικά από ενήλικες. Κόστιζε περίπου 80$ και οι κατηγορούμενοι το αγόραζαν με πιστωτικές κάρτες.
Εχουν μέχρι στιγμής εκδοθεί 25 εντάλματα σύλληψης, ενώ οι έρευνες συνεχίζονται σε όλη την Ελλάδα.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ ΓΙΑΤΙ
ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΔΙΑΣΥΡΜΟΣ!!!

Πέμπτη, 14 Οκτωβρίου 2010

ΕΧΑΣΕΣ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ


ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ Ι.Ν.Ε ΓΣΕΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.

ΜΙΚΡΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ Η ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ ?

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΧΕΔΟΝ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΕΛΑΜΨΕ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ !

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΤΙΜΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ.

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΣΑΣ ?

ΕΝΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΣΟ ΠΙΟ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΜΠΟΡΩ


ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ !

ΛΕΣ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΗΣΕΙ Η ΓΣΕΕ ? ΛΕΣ ΚΑ ΚΑΝΕΙ Ι ΚΑΜΜΙΑ 24 ΩΡΗ


Σκοπός είναι να μην χάσει κανείς τη δουλειά του"

«Μισθοί διπλάσιοι και πολλαπλάσιοι των ανάλογων μισθών στον ιδιωτικό τομέα δεν μπορούν να γίνουν ανεκτοί» υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, ο...
... κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γ. Πεταλωτής, προαναγγέλλοντας ουσιαστικά περικοπές μισθών στις ζημιογόνες ΔΕΚΟ.

Επιπλέον, σημείωσε ότι κανένας απλός εργαζόμενος δεν έχει να φοβηθεί τίποτα, ότι σκοπός είναι να μην χάσει κανείς τη δουλειά του και ότι ειδικά για τον ΟΣΕ υπάρχει η διαδικασία των μετατάξεων.

Ο κ. Πεταλωτής επισήμανε ακόμη ότι τα «σωστά» εργασιακά δικαιώματα με λογικές αμοιβές, όχι όπως αυτές είναι σήμερα, δεν πρόκειται να τα χάσουν οι εργαζόμενοι.

«Αυτή τη στιγμή μιλάμε μόνο για ανακοινώσεις για τον εξορθολογισμό των ΔΕΚΟ. Δεν έχουν ληφθεί αποφάσεις» σημείωσε, σε άλλο σκέλος των δηλώσεών του, τονίζοντας ότι οι αποφάσεις θα ληφθούν με τα ίδια κριτήρια που βάζει η κυβέρνηση και για τον ΟΣΕ, δηλαδή το δημόσιο συμφέρον και τα εργασιακά δικαιώματα.

Ο κ. Πεταλωτής τόνισε ότι «δεν μπορούμε να γυρίσουμε στα ίδια», όταν οι ΔΕΚΟ έγιναν «θάλαμοι» υποδοχής ρουσφετιών, ειδικά από τη ΝΔ και έχουν μετατραπεί σε «μαύρες τρύπες» που πέφτει δημόσιο χρήμα, χωρίς να υπάρχει κέρδος. Τις παθογένειες που έχουμε ως πολιτική δράση τις έχουμε παραδεχτεί πολλές φορές. Η ΝΔ έδωσε σημεία αριστείας γι’ αυτή την πελατειακή λογική, είπε.

«Επαναλαμβάνω ότι σκοπός σε όλες τις ΔΕΚΟ είναι να μην χάσει κανείς τη δουλειά του» προσέθεσε, ενώ, αναφερόμενος στον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είπε ότι δεν θα γίνουν απολύσεις και ότι οι τακτικές αποδοχές θα παραμείνουν στο σημερινό επίπεδο, χωρίς τις δευτερεύουσες αποδοχές, που ανεβάζουν τη συνολική αμοιβή των εργαζομένων.

Σχετικά δε, με την αμφισβήτηση των στοιχείων για τις ζημιογόνες ΔΕΚΟ από τον πρόεδρο της ΓΣΕΕ Γιάννη Παναγόπουλο, ο κ. Πεταλωτής ανέφερε ότι τα στοιχεία της ειδικής γραμματείας είναι αξιόπιστα και ότι, όποιος έχει να αντιτείνει με στοιχεία κάποια άλλη κατάσταση, μπορεί να τα φέρει στη δημοσιότητα.


protothema
Tα βρήκαν ΟΛΠ-Cosco για το Θριάσιο



Σε κοινοπραξία θα κατέβουν τελικά για να διεκδικήσουν την κατασκευή και εκμετάλλευση του εμπορευματικού κέντρου. Μία επένδυση της τάξεως των 150 εκατ. ευρώ. Όπως αποκάλυψε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΠ ΑΕ, Γιώργος Ανωμερίτης στη διάρκεια της σημερινής συνέντευξης τύπου, σε συνάντηση που έγινε πριν από λίγες ημέρες στο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, απαντήθηκαν και οι 12 παρατηρήσεις που είχαν κάνει οι Κινέζοι όσο αφορά τα τεύχη του διαγωνισμού για την ανάπτυξη του Θριασίου Πεδίου με αποτέλεσμα να ανοίξει ο δρόμος της συνεργασίας μεταξύ των δύο πλευρών.

Ο διαγωνισμός πήρε παράταση ενός μηνός μετά από παρέμβαση του Θόδωρου Πάγκαλου, προκειμένου να μην ναυαγήσει το project αφού είχε προηγηθεί επίσκεψη στελεχών της κινεζικής πρεσβείας.

Ο λόγος ήταν ότι η κινεζική πλευρά είχε στείλει τις παρατηρήσεις της για τα τεύχη του διαγωνισμού προς τη ΓΑΙΑ ΟΣΕ και δεν πήρε καμία απάντηση ενώ πλησίαζε η λήξη της προθεσμίας κατάθεσης προσφορών.

Οι Κινέζοι θέλουν να ελέγχουν μέσω της Cosco Logistic και της Cosco Pacific ποσοστό άνω του 51%, ενώ από την πλευρά του ο ΟΛΠ δεν θέλει να δει το ποσοστό του πάνω από το 25%.

Στο Θριάσιο θα κατασκευαστεί μία ολοκληρωμένη μονάδα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων από την Ελλάδα προς τις γειτονικές αγορές και το έργο θεωρείται από τον ΟΛΠ μεγάλης αναπτυξιακής σημασίας τόσο για την εθνική οικονομία όσο και για την ίδια την εισηγμένη εταιρεία, εφόσον κατακυρωθεί σε αυτή ο διαγωνισμός.

Το έργο αυτό ενδιαφέρει πάρα πολύ και τους Κινέζους που έχουν ως στρατηγικό στόχο τη μετατροπή του Πειραιά σε κέντρο για τη διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων της Cosco προς τις αγορές της ανατολικής - κεντρικής Ευρώπης και της Μεσογείου.

Το Εμπορευματικό Κέντρο Θριασίου Πεδίου (ΕΚΘΠ) θα συγκεντρώσει τον μεγαλύτερο όγκο από τις εμπορευματικές δραστηριότητες της Αττικής, που αποτελούν τη συντριπτική πλειονότητα των συνολικών εμπορευματικών δραστηριοτήτων, και θα αποτελέσει τον κεντρικό εμπορευματικό σταθμό της Ελλάδας.







marinews


Τρίτη, 12 Οκτωβρίου 2010

Λιμενεργάτες ανειδίκευτοι με «οικειοθελή» απασχόληση

Η Cosco ξεσηκώνει τη διεθνή των λιμενεργατών
Του Γιώργου Κατερίνη
Η Ευρωπαϊκή Ένωση και οι κυβερνήσεις «δεν μπορούν να κλείνουν τα μάτια μπροστά στη συνεχή και κατάφωρη παραβίαση ανθρώπινων δικαιωμάτων». Αυτή είναι η εκτίμηση του Διεθνούς Συμβουλίου Λιμενεργατών (IDC) για τις επικρατούσες συνθήκες στο τμήμα του λιμανιού του Πειραιά, όπου έχει εγκατασταθεί η Cosco.
Η διεθνής συνδικαλιστική οργάνωση εκτίμησε ως ιδιαίτερα επικίνδυνη «την εισαγωγή απορρυθμισμένων εργασιακών σχέσεων σε ευρωπαϊκό έδαφος» και συγκάλεσε συνέλευση της Ευρωπαϊκής Ζώνης του IDC στον Πειραιά στις 16 Σεπτεμβρίου 2010.
Οι αντιπροσωπείες από 100 ευρωπαϊκά λιμάνια κατέληξαν σε ένα ιδιαίτερα σκληρό κείμενο, το οποίο μάλιστα κατέθεσε και στη Βουλή ως ερώτηση ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Θοδωρής Δρίτσας. Η άρνηση μέχρι σήμερα της Cosco να δεχτεί αντιπροσωπεία της IDC και η ουσιαστική απαγόρευση του συνδικαλισμού στη νέα εταιρία, είναι ενδεικτική της κατάστασης. Στον προβλήτα 2 που έχει αναλάβει με την αποικιοκρατική σύμβαση η Cosco μέσω της θυγατρικής της ΣΕΠ Α.Ε., έχει επιβληθεί ένα καθεστώς που όμοιό του δεν υπάρχει σε κανένα ευρωπαϊκό λιμάνι. Λίγοι εργαζόμενοι έχουν προσληφθεί από την ΣΕΠ, ενώ οι περισσότεροι απασχολούνται σε εργολάβους οι οποίοι μισθώνονται από την εταιρία Διακίνησις.

Εργαζόμενοι παντός καιρού
Είναι χαρακτηριστικά ορισμένα σημεία από τη σύμβαση που υποχρεώνονται να υπογράφουν οι εργαζόμενοι στις εγκαταστάσεις του προβλήτα 2. Όλοι προσλαμβάνονται ως «ανειδίκευτοι», πουθενά δεν υπάρχει μνεία της ειδικής εργασίας που απαιτείται στο λιμάνι. Αντικείμενο εργασίας τους τα… πάντα, αφού «κάθε απασχόληση σε εργασία που θεωρείται συναφής μ’ αυτήν, όπως αυτή εξειδικεύεται εκάστοτε από τα αρμόδια όργανα της εργοδότριας εταιρίας δεν θεωρείται πρόσθετη εργασία». Επίσης οι εργαζόμενοι υποχρεώνονται να παρέχουν εργασία «προς οποιαδήποτε σημερινή ή μελλοντική συγγενική ή θυγατρική προς τον εργοδότη του εταιρία ή κοινοπραξία ή όποιο άλλο συνεργαζόμενο μ’ αυτή με οιαδήποτε συμβατική σχέση». Και φυσικά ο τόπος εργασίας είναι οι εγκαταστάσεις στο Ικόνιο Ν. ΣΕΜΠΟ, αλλά και οπουδήποτε αλλού λειτουργεί ή θα λειτουργήσει η εταιρία γραφείο ή εκμετάλλευση!
Το ωράριο εργασίας, ορίζεται μεν οκτάωρο και πενθήμερο, αλλά στη σύμβαση υπάρχει όρος ότι η υπέρβασή του γίνεται με προηγούμενη έγγραφη έγκριση, «άλλως λογίζεται ως οικειοθελής παραδοχή η παραμονή στην εργασία»!
Όσο για τις αποδοχές, ορίζεται ημερομίσθιο 40 ευρώ μικτά, με τον εξής όρο: Επειδή το ποσόν αυτό θεωρείται ανώτερο από τις κατώτερες αμοιβές των συλλογικών συμβάσεων, θεωρείται ότι περιέχει και οποιασδήποτε φύσης επιδόματα και κάθε πρόσθετη αμοιβή, δηλαδή, τυχόν νυχτερινής εργασίας, αμοιβή Κυριακών και αργιών, υπερεργασίας, εκτός έδρας κ.λπ.
Με λίγα λόγια ο εργαζόμενος εργάζεται με 40 ευρώ την ημέρα, είτε ενιαία, είτε σπαστά, είτε Κυριακές, είτε αργίες, είτε νύχτα, είτε σε άλλο τόπο και με άλλο αντικείμενο.

Αρνητικά αποτελέσματα για όλο το λιμάνι
Μιλώντας στο Δρόμο ο Νίκος Γεωργίου, γραμματέας της Ένωσης Λιμενεργατών Πειραιά, περιγράφει πώς η εγκατάσταση της κινεζικής εταιρίας στο λιμάνι έχει σημάνει μείωση του αντικειμένου εργασίας για τους υπάρχοντες λιμενεργάτες, αλλά δεν έχει κερδίσει ούτε η εμπορική κίνηση από τους νέους ιδιοκτήτες. Είναι χαρακτηριστικό, όπως μας λέει, ότι από τον Ιούνιο που έγινε η μεταφορά στο νέο προβλήτα και διαχωρίστηκε πλέον η λειτουργία των δυο εταιριών, υπάρχει ενδιαφέρον από το μεγαλύτερο χρήστη του λιμανιού την MSC να κάνει το λιμάνι «λιμάνι αναφοράς», από όπου θα κάνει όλες τις μεταφορτώσεις της, αλλά μετά από πιθανές παρεμβάσεις δεν προχωρά σε σύμβαση.
«Αυτή η κατάσταση που έχει επιβληθεί στον προβλήτα 2, δημιουργεί ασφυκτική κατάσταση σε όλο τον Πειραιά», μας λέει ο κ. Γεωργίου και εξηγεί: «Η Cosco έχει ρίξει το κόστος συμπιέζοντας τα εργασιακά. Ο ανταγωνισμός δεν λειτουργεί στη βάση μιας καλύτερης ή ταχύτερης παροχής υπηρεσιών. Ο ΟΛΠ πλέον έρχεται να αντιμετωπίσει έναν ανταγωνισμό που στηρίζεται στο εντελώς ισοπεδωμένο εργασιακό κόστος». Ρωτήσαμε τον κ. Γεωργίου πώς σκοπεύουν να παρέμβουν σε αυτή την απαράδεκτη κατάσταση. Όπως μας είπε, «σε τέτοιας στρατηγικής σημασίας έργα θα έπρεπε να παρεμβαίνουν οι ανώτερες συνδικαλιστικές οργανώσεις, όπως η ΓΣΕΕ και το Εργατικό Κέντρο Πειραιά». Πάντως, στη συνάντηση των ευρωπαίων λιμενεργατών, υπήρξαν τοποθετήσεις για δραστικά μέτρα κατά της Cosco, ακόμα και με εμπάργκο σε πλοία της, ή σε φορτία φορτωμένα από τις εγκαταστάσεις της. Γιατί, όπως γράφει στην ανακοίνωσή της η IDC, η συμφωνία παραχώρησης του προβλήτα 2 «αποτελεί μία παγκόσμια στρατηγική που εκπορεύεται από την πλέον επιθετική καπιταλιστική αντίληψη».
Αναδημοσίευση από το «Δρόμο της Αριστεράς» Σάββατο 9 Οκτώβρη 2010

ΔΙΩΞΤΕ ΤΗΝ MSC

Όσοι οραματίζονται νέο κινεζικό λιμάνι κάπου στη Θράκη , καλό θα είναι να αρχίσουν να πατάνε τα πόδια τους στη γη.Αν δεν τους δώσουμε εμπράκτως σημάδια μεταμέλειας για τα γυμνάσια που τους κάναμε και συνεχίζουμε να τους κάνουμε στον Πειραιά ,δεν θα πάρουμε τίποτα απολύτως.

Ήδη ο πρόεδρος του ΟΛΠ έχει λάβει από αρμόδια κυβερνητικά κανάλια το μήνυμα να σταματήσει τις συζητήσεις με την MSC -που είναι ανταγωνιστές των Κινέζων- για καλύτερα τέλη και να εγκαταλείψει τα σχέδια για επέκταση της ελληνικής προβλήτας Ι σε βάρος της κινεζικής ΙΙ .Αν θέλουμε και αυτοί με την σειρά τους να κατασκευάσουν την προβλήτα ΙΙΙ όπως υποσχέθηκαν.



Εφημερίδα DEAL Παρασκευή 8-10-2010 σελίδα 5.

Δευτέρα, 11 Οκτωβρίου 2010

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ- ΣΥΖΗΤΗΣΗ


Συνδικάτα του Πειραιά διοργανώνουν επίκαιρη
Συζήτηση – Ενημέρωση για τα σοβαρά θέματα που απασχολούν
τους εργαζόμενους στην εποχή του Μνημονίου που ζούμε.



ΤΕΤΑΡΤΗ 13/10/2010 ΩΡΑ: 7:00
Αίθουσα Συνεδριάσεων ΟΛΠ ( Ακτή Μιαούλη 10)

ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΒΒΑ ΡΟΜΠΟΛΗ
Δ/ΝΤΗ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΝΕ-ΓΣΕΕ/ΑΔΕΔΥ

• ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ

• ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΙΝΕ-ΓΣΕΕ/ΑΔΕΔΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

• ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

• ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ



Στην περίοδο του μνημονίου που ζούμε, η οικονομική και κοινωνική ζωή της χώρας βρίσκεται υπό τον έλεγχο του Δ.Ν.Τ. και της τρόϊκα, οι δε εργαζόμενοι υφίστανται την πλέον επώδυνη επίθεση στο εισόδημα, στην απασχόληση, στα εργασιακά και ασφαλιστικά τους δικαιώματα.

Η έκθεση του ΙΝΕ είναι αποκαλυπτική για το που οδηγείται η ελληνική οικονομία, το μέλλον της εργασίας και της ασφάλισης και οι επιπτώσεις στους εργαζόμενους αν συνεχιστεί η πολιτική του μνημονίου.

Η ενημέρωση και η γνώση είναι δύναμη για τους εργαζόμενους, πάρτε μέρος στην επίκαιρη και αναγκαία όσο ποτέ, ενημέρωση που διοργανώνουν τα συνδικάτα:

• ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΗΣΑΠ

• ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΩΝ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.

• ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΝΑΥΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ

• ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

• ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

• ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟ (ΠΑ.Σ.Ε.Ν.Τ)

• ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΝΑΤ

• ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ «ΟΙΚΟΥ ΝΑΥΤΟΥ»

• ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ «ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ»

Σάββατο, 9 Οκτωβρίου 2010

ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ


ειναι συνηθεια πια τα τελευταια 20 χρονια στο λιμανι για ολα τα κακως κειμενα την πρωτη ευθυνη να την εχουν οι λιμενεργατες ειτε για τις αμοιβες τους ειτε για τον τροπο δουλειας τους ειτε για διαφορες αλλα πραγματικες οι φανταστικες καταστασεις.
αυτο συνεχιζει να συμβαινει και σημερα και δεν προκαλει πια καμμια εκπληξη σε εμας.
αλλα για ΣΚΕΨΟΥ εσυ που προχθες για ακομη μια τα εβαλες με τους λιμενεργατες σε πειραζει που θα παρουμε ενα αντικειμενο εργασιας ? σε πειραζει που εργασιες που ανηκουν πραγματικα στον ΟΛΠ θα τις κανει ο ΟΛΠ ? τελικα τι σε πειραζει ? η προσπαθεια τιμολογησης καποιων εργασιων απο τον ΟΛΠ εχει πιο πολλα θετικα απο τα μονο αρνητικα που παρουσιασες προχθες αλλα αυτο δει ειναι το ζητουμενο για σενα.
για εσενα το ζητουμενο ειναι παντα τι θα κανουν οι λιμενεργατες και δεν ειναι προσφατο αυτο το προβλημα σου αλλα χρονιο.
θελεις να συμετεχετε και εσεις σε αυτες τις διαδικασιες ?
θελεις να εκπαιδευτουμε και εμεις στα μικρα κλαρκ οπως σε ολα τα ευρωπαικα λιμανια που εισαι και μελος ?
θελεις να εκπαιδευτουμε και εμεις στα νταλικακια στον επιβατικο σταθμο ?
θελεις να καλυφτουν και απο εμας οι κενες θεσεις στους φυλακες ?
θελεις να ξαναδουμε το συνολικο πλανο εργασιων του ΟΛΠ και να συμμετεχουμε ΟΛΟΙ σε αυτο ?

τελικα τι θελεις ?

και τα κανεις ολα αυτα τωρα που ξερεις ποια ειναι η κατασταση και το παραδεχθηκες στην ομιλια σου !

κανονικα θα επρεπε να ειμαστε ολοι μαζι στις ωρες αυτες αλλα καποιοι σαν κι εσενα επιλεγουν τον μοναχικο δρομο και τον δρομο της επιθεσης !

μονο που εχει μεγαλη μοναξια ο δρομος που διαλεξες !

Τετάρτη, 6 Οκτωβρίου 2010

4 /10/2010-ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟΤΑΞΙΤΗ ΓΑΠ

Στη Βουλή τα εργασιακά για την προβλήτα ΙΙ της Cosco

Τρίτη, 5 Οκτωβρίου 2010



Επίκαιρη ερώτηση προς την Υπουργό Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης κατέθεσε ο βουλευτής Πειραιά του ΣΥΡΙΖΑ, Θόδωρος Δρίτσας με θέμα:«Γνωρίζετε τις συνθήκες εργασίας που έχουν επιβληθεί στην προβλήτα ΙΙ του Σ.ΕΜΠΟ. στο Λιμάνι του Πειραιά, μετά την ανάληψη της διαχείρισης από την COSCO;»

Αναλυτική ο Θ.Δρίτσας αναφέρει:

«Ένα χρόνο μετά την παραχώρηση της προβλήτας ΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του λιμένα του Πειραιά στην Σ.Ε.Π. Α.Ε. θυγατρικής της COSCO, οι συνθήκες εργασίας στο συγκεκριμένο χώρο παραπέμπουν σε εργασιακό μεσαίωνα σε σχέση με το Ευρωπαϊκό πρότυπο στον κλάδο της λιμενεργασίας.
Αυτό το συμπέρασμα προκύπτει από το ψήφισμα της συνέλευσης του Διεθνούς Συμβουλίου Λιμενεργατών (IDC) που πραγματοποιήθηκε στον Πειραιά στις 16 Σεπτέμβρη 2010.
Στο ψήφισμα αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι στην προβλήτα ΙΙ γίνεται κατάφορη παραβίαση βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων όπως το δικαίωμα στην εργασία, το δικαίωμα σύστασης συνδικαλιστικών οργανώσεων και άσκησης συνδικαλιστικής δράσης, το δικαίωμα συλλογικής διαπραγμάτευσης ενώ γίνεται αναφορά για έλλειψη συμμόρφωσης με την ισχύουσα νομοθεσία που αφορά τα ωράρια εργασίας.
Ταυτόχρονα, δημοσιεύματα αναφέρονται στην ύπαρξη μαύρης, ανασφάλιστης και κακοπληρωμένης εργασίας μέσω υπεργολαβιών και σε αδήλωτη εργασία.
Αυτή η ζοφερή κατάσταση είναι προϊόν της σύμβασης που υπέγραψε η Ο.Λ.Π. Α.Ε. με την Σ.Ε.Π. Α.Ε. την οποία θεσμοθέτησε με σκανδαλώδη νόμο η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αλλά και της εφαρμογής της, την οποία διευκόλυνε και ενίσχυσε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ παρά τις περί του αντιθέτου προεκλογικές της δεσμεύσεις.

Με βάση τα παραπάνω ερωτάται η κυρία Υπουργός:

1. Διερευνήθηκαν οι καταγγελίες που διατυπώθηκαν στο ψήφισμα του IDC καθώς και σε σχετικά δημοσιεύματα, αναφορικά με τις εργασιακές συνθήκες στην προβλήτα ΙΙ του λιμένα του Πειραιά, και ποια ήταν τα αποτελέσματα αυτής της διερεύνησης;
2. Σκοπεύει η κυβέρνηση να προχωρήσει στη θέσπιση θεσμικού πλαισίου που θα αναγνωρίζει και θα κατοχυρώνει το επάγγελμα του λιμενεργάτη και θα ρυθμίζει τις εργασιακές σχέσεις στο χώρο των λιμένων ώστε να διασφαλίζονται η αξιοπρεπής αμοιβή και ασφάλιση, η πλήρης απασχόληση και οι συνδικαλιστικές ελευθερίες;»

Κυριακή, 3 Οκτωβρίου 2010

ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ !


Τους νέους σύγχρονους Κανονισμούς Λειτουργίας όλων των τομέων δραστηριοτήτων του ΟΛΠ Α.Ε. ενέκρινε το Διοικητικό Συμβούλιο, μετά από εισήγηση του Προέδρου του, Γιώργου Ανωμερίτη, και απόφαση του Συμβουλίου Διεύθυνσης του Οργανισμού.

Οι νέοι Κανονισμοί αποτελούν αποτέλεσμα πολύμηνης προσπάθειας των Υπηρεσιών του ΟΛΠ και των Επαγγελματικών Φορέων, που λειτουργούν στο Λιμάνι, ώστε να βελτιωθούν οι τρόποι συνεργασίας και να προσφερθούν στους πελάτες του Οργανισμού νέες ποιοτικά αναβαθμισμένες υπηρεσίες.

Το Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε επίσης τα νέα Τιμολόγια του ΟΛΠ Α.Ε. Όπως είναι γνωστό τα τιμολόγια όλων των προσφερόμενων υπηρεσιών παρέμεναν χωρίς αυξήσεις (παγωμένα) καθ’ όλη τη διάρκεια του 2010, κατά το οποίο έτος ίσχυαν οι τιμολογήσεις της 01.01.2009. Βάσει των νέων τιμολογίων του ΟΛΠ Α.Ε.:

- Παραμένουν για την ακτοπλοΐα και την κρουαζιέρα τα τιμολόγια ως έχουν μέχρι την 1η Απριλίου 2011. Επί πλέον επί των δρομολογίων των άγονων γραμμών θα παρέχεται έκπτωση 50% και επί των δικαιωμάτων πολύτεκνων και ΑΜΕΑ έκπτωση 100%.

- Ειδικά για τα κρουαζιερόπλοια θα παρέχεται έκπτωση 30% για την περίοδο Δεκεμβρίου – Μαρτίου. Σημειωτέον ότι τα τιμολόγια κρουαζιέρας στον Πειραιά είναι μεσοσταθμικά κατά 55% χαμηλότερα όλων των ευρωπαϊκών μεσογειακών λιμανιών.

- Τα τιμολόγια προσόρμισης των εμπορικών πλοίων αυξάνονται μόνο κατά την τιμαριθμική κλίμακα του 2010 (όχι αθροιστικά με εκείνη του 2009).

- Στον χώρο των δεξαμενισμών τα νέα τιμολόγια αυξάνονται μεσοσταθμικά κατά 9,8%, μέσα από ένα σύστημα αυξήσεων και απαλλαγών, για τα οποία υπάρχει συμφωνία.

- Τα τιμολόγια στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων παραμένουν μέχρι το τέλος του έτους σταθερά, παρά τις σημαντικές ποιοτικές βελτιώσεις στην παροχή υπηρεσιών και

Τα τιμολόγια του car terminal παραμένουν σταθερά μέχρι 31.12.2010, οπότε και θα αυξηθούν μεσοσταθμικά κατά 5,7% λόγω παροχής και νέων υπηρεσιών.

Όπως δήλωσε ο Γ. Γιώργος Ανωμερίτης:
«Ο ΟΛΠ συνεχίζει στην ουσία την πολιτική που είχε χαράξει για το 2010, αντιλαμβανόμενος τις οικονομικές δυσκολίες των επιχειρήσεων, οι οποίες λειτουργούν στο λιμάνι του Πειραιά. Κυρίαρχος στόχος των πολιτικών μας είναι πρωτίστως η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πολίτες και τους πελάτες, οι οποίοι χρησιμοποιούν για τη διακίνησή τους το Λιμάνι του Πειραιά. Με τους νέους Σύγχρονους Κανονισμούς, τους οποίους αποκτά από σήμερα ο ΟΛΠ Α.Ε., ικανοποιούνται όλα σχεδόν τα αιτήματα των επαγγελματικών φορέων, ενώ με την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική επιδεικνύεται για μια ακόμα φορά η θετική συνεργασία ΟΛΠ Α.Ε. και ναυτιλιακών επιχειρήσεων, δεδομένου ότι αυτά είναι αποτέλεσμα διαβουλεύσεων».

pireastime.gr