Γ. Νικητιάδης: Η διαφήμιση του καταδυτικού τουρισμού
Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011
Συγκροτημένη καμπάνια και σύγχρονο νομοθετικό πλαίσιο για την ίδρυση και λειτουργία των καταδυτικών κέντρων είναι τα δύο βασικά «όπλα» με τα οποία θα επιχειρήσει το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού να αξιοποιήσει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας για την ανάπτυξη του καταδυτικού τουρισμού. Το λανσάρισμα της καμπάνιας εξήγγειλε ο υφυπουργός Τουρισμού Γ. Νικητιάδης.
marinews
Για καταδυτικά πάρκα ακούγαμε και από τον υπουργό Μανώλη μόνο που η Τουρκία και η Αίγυπτος (Ερυθρά θάλασσα) έχουν φύγει πολύ μπροστά.
Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011
Συγκροτημένη καμπάνια και σύγχρονο νομοθετικό πλαίσιο για την ίδρυση και λειτουργία των καταδυτικών κέντρων είναι τα δύο βασικά «όπλα» με τα οποία θα επιχειρήσει το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού να αξιοποιήσει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας για την ανάπτυξη του καταδυτικού τουρισμού. Το λανσάρισμα της καμπάνιας εξήγγειλε ο υφυπουργός Τουρισμού Γ. Νικητιάδης.
marinews
Για καταδυτικά πάρκα ακούγαμε και από τον υπουργό Μανώλη μόνο που η Τουρκία και η Αίγυπτος (Ερυθρά θάλασσα) έχουν φύγει πολύ μπροστά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου