Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

τα εν οικω


ο καθενας απο το ποστο του αλλοι πιο πολυ και αλλοι πιο λιγο
οσο μπορει ο καθενας βαζουν καθημερινα πλατη ακομα και σε δυσκολες εποχες ελπιζοντας οτι αυτη η εταιρια εχει και μελλον και προοπτικες.
και μαζι με την εταιρια μελλον θα εχουν και οι ιδιοι αλλα και οι οικογενειες τους .

οι οποιες καθημερινες μικροδιαφορες απο οποιο περιστατικο και να προκυπτουν δεν ειναι ικανες απο μονες τους να δημιουργησουν ζητηματα.

εκτος και εαν ............
τα περιστατικα καποιοι θελουν να τα κανουν απο μονοι τους ζητηματα.

και εξηγουμαι

ΡΕ ΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΒΟΔΕΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ
ΕΝΤΑΞΕΙ ΡΕ !
ΤΟ LASHING ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΑΤΑΜΕ
ΕΝΤΑΞΕΙ ΡΕ

τα οποια ζητηματα εχουν προκυψει τον τελευταιο χρονο σε αυτες τις εργασιες εχουν λυθει και εχουν να κανουν κατα 99% με τις υπαρχουσες κατα περιπτωση συνθηκες ο νοων νοειτω.

οι διαφορες μας ειναι κατι που μονοι μας θα το λυσουμε και δεν θελουμε κανενα συνηγορο απο οπου και εαν προερχεται.

τελος η πορεια μιας εργασιας κρινεται απο το συνολο και τις παραμετρους και οχι απο ενα δυο περιστατικα.

ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ
το μεροκαματο του λιμενεργατη ειναι συγκεκριμενο
ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΡΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΤΟΥ ............... ΠΛΟΗΓΟΥ ...........

τα ανωνυμα σχολια ανοιχτα οπως ηδη ξερετε

Υ.Γ το blog θα παραμεινη ανοιχτο μην προσπαθειτε το αντιθετο δεν κουραζομαστε οταν μας βριζουν δυναμωνουμε.

13 σχόλια:

δαιμονια χαζοεξυπνος είπε...

ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΛΑΚΑΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ...
ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΑΙΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=171943

ΣΤΑΧΤΟΟΥΣΤΡΑ είπε...

http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=171943
ΓΙΑ ΝΑ ΣΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ ...ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΑΣ ΜΑΣ
ΣΤΑΧΤΟΟΥΣΤΡΑ

Ανώνυμος είπε...

Εγω πάντως εκεί που πηγαίνω και βλέπω πολλά, δεν μπορεί να το βάλει ο νου σας τι τρέξιμο ρίχνω και όταν έρχεται ο έτσι .... καλά κρατεί και μετά τρώει και μια σούπα. Τώρα στο φινάλε πολλά θα δούμε . Το θέμα είναι ποιός αντιλαμβάνεται και τι.... Η μπόρα κοντοζιγώνει. Είμαστε όλοι μια πολύ καλή ατμόσφαιρα. Μην την χαλάτε

CooLis είπε...

ΚΑΖΑΚΗΣ - ΟΜΙΛΙΑ - ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΟΛΠ (19/1/2012)

oceanos είπε...

Κούλη πάλι με πρόλαβες.
Έμπλεξα με τις φωτογραφίες

ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ ΠΡΟΠΕΛΑ είπε...

ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΛΑΚΑΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ...
ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΑΙΟΣ.....

Ποιός είσαι ρε μεγάλε ο ακουαφόρτε και καθαρίζεις;;;;

Ανώνυμος είπε...

οχι ειμαι ο ασπρος σιφουνας με 2πλασιο αμονιαζολ........εσυ τι ζορι τραβας

Ανώνυμος είπε...

κανένα ζόρι όλα μια χαρά, απλά δεν είσαι της Πλάκας, δεν είσαι τυχαίος, καθαρίζεις άμα λάχει, και είσαι ο άσπρος σίφουνας με 2πλάσιο αμονιαζόλ όπως λες και ρωτώ, μήπως λέω μήπως είσαι ξάδελφος του Σούπερμαν;

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΞΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΖΟΥΠΕΡΜΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΛΑΝΙ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΕΛΑ.....ΚΑΙ ΣΟΥ ΞΑΝΑΜΑΤΑΛΕΩ ΤΙ ΖΟΡΙ ΤΡΑΒΑΣ ΕΣΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΤΙ ΜΟΥ ????????ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΙ Ο..........ΑΣΠΡΟΣ ΣΙΦΟΥΝΑΣ ΜΕ 2ΠΛΑΣΙΟ ΑΜΟΝΙΑΖΟΛ

Ανώνυμος είπε...

καλα μιλαμε...καμια σχεση

Ανώνυμος είπε...

μα καμία να σου πω......