Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Ήρθε στο hotmail



Από μικρό παιδί είχα μια κλίση στους αριθμούς. Μόλις τους έβλεπα μπροστά μου ή άκουγα αριθμούς προσπαθούσα στο μυαλό μου να τους αναλύσω. Αλλά επειδή στα υπόλοιπα μαθήματα δε έδινα σημασία κατέληξα να γίνω υπάλληλος και στη συνέχεια λιμενεργάτης.
 Μόλις λοιπόν άκουσα ότι στις συζητήσεις που γίνονται για την σύμβαση έκαναν οικονομική μελέτη για το πόσο θα στοιχίσει στην εταιρεία να αποκαταστήσει την αδικία που η ίδια κάνει εις βάρος μας τόσα χρόνια αμέσως το μυαλό μου άρχισε να κάνει υπολογισμούς.
Έχουμε λοιπόν και λέμε.
 Η μελέτη της εταιρείας μιλούσε για το ποσό των 700.000 και η μελέτη τα ένωσης μας για 480.000 (σύμφωνα με  αυτά που ακούγονται). Από τα 480.000 περίπου τα 300.000 είναι το ποσό που αναλογεί στο Ικόνιο που είναι και η μεγάλη διαφορά στις αμοιβές. Και σύμφωνα με αυτά που μας μάθαιναν στο σχολείο τότε, αν δεν το έχει αλλάξει και αυτό το μνημόνιο, 300.000/30=10.000.
Δηλαδή ο καθένας από μας πεθαίνει στο lashing, γίνεται κομμάτια μέσα στο κρύο την βροχή και τον καύσωνα και από πάνω χάνει και  τόσα χρήματα κάθε χρόνο. Χρήματα που άδικα μας τα στερούν τόσα χρόνια, χρήματα που βγαίνουν από τις πλάτες μας και τον ιδρώτα μας, χρήματα που τα στερούνται οι οικογένειες μας και τα παιδιά μας, χρήματα που θα μπορούσαμε να πληρώσουμε τις υποχρεώσεις μας και όχι να φοβόμαστε μην μας κόψουν το ρεύμα ή να κρυβόμαστε από τις τράπεζες και την εφορία.
Και μου έρχεται και άλλη μια σκέψη στο μυαλό.
 Όλα αυτά τα χρόνια ακούγαμε από τον συνταξιούχο και κατόπιν από το υπάρχον προεδρείο ότι το μόνο που συζητούσαν ήταν η εξίσωση των αποδοχών παλαιών και νέων συναδέλφων. Αλλά εγώ προσωπικά και πιστεύω και εσείς δεν είχα ακούσει ποτέ για οικονομική μελέτη για το τι κόστος θα είχε αυτή η εξίσωση. Και δεν πρέπει να υπήρχε γιατί και η εταιρεία και η ένωση τώρα έκαναν μελέτη.
 Οπότε λογικά σκεπτόμενος καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ποτέ μέχρι τώρα δεν είχε γίνει σοβαρή συζήτηση πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Άρα τώρα πιέστηκαν από την κατάσταση και έτυχε να είναι και ένας καινούργιος συνάδελφος στην επιτροπή.

Παραλίγο (μάλλον για λίγο) εναερίτης
Υ.Γ. μάλλον λοιπόν είναι αλήθεια αυτό που μετέφερε ένας παλιός συνάδελφος ότι είχε ακούσει τον συνταξιούχο στο τηλέφωνο σε συνομιλία με τον προηγούμενο διευθύνοντα να λέει «δώσε μου έμενα την σύμβαση και άσε τους νέους πάνω μου»

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

όσο καθόμαστε με σταυρωμένα χέρια και τους παπαρίζουμε καλά παθαίνουμε.....

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΟΛΟΙ.......ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΜΟΝΟ ΦΙΛΙΑ ΕΙΔΑ.....ΑΑΑΑ ΕΓΩ ΟΥΤΕ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΓΙΝΩ.........ΑΠΛΟΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ!!!ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ.........