Κυριακή, 2 Νοεμβρίου 2014

Συνάντηση του Δημήτρη Κουτσούμπα με εκπροσώπους των διοικήσεων της Ομοσπονδίας Μονίμων Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας και της Ένωσης Λιμενεργατών ΟΛΠ



Ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας είχε σήμερα συνάντηση με εκπροσώπους των διοικήσεων της Ομοσπονδίας Μονίμων Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ) και τηςΈνωσης Λιμενεργατών ΟΛΠ,στην έδρα της ΚΕ του Κόμματος στον Περισσό.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης από την πλευρά των συνδικαλιστικών αντιπροσωπειών αναδείχτηκε ότι ο δρόμος για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ, διαδικασία που είναι σε πλήρη εξέλιξη από την πλευρά της κυβέρνησης, «περνάει» μέσα και από το χτύπημα των εργασιακών τους δικαιωμάτων. Σύμφωνα με τα στοιχεία που κατατέθηκαν, η εικόνα που κυριαρχεί στον ΟΛΠ είναι η μεγάλη έλλειψη σε μόνιμο προσωπικό (κυρίως λόγω συνταξιοδοτήσεων και μετατάξεων). Το «κενό» καλύπτεται από εργολάβους οι οποίοι απασχολούν εργαζόμενους, χωρίς συγκροτημένα δικαιώματα, αλλά και από μαθητευόμενους του ΟΑΕΔ και των ΤΕΙ, που αντί για την πρακτική τους εξάσκηση, καλούνται να καλύψουν βασικές ανάγκες του Οργανισμού.
Ο Δημήτρης Κουτσούμπας εξέφρασε την αντίθεση του ΚΚΕ σε κάθε μορφή ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ και συνολικά των λιμενικών υποδομών. Όπως σημείωσε, το ΚΚΕ θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του, τόσο με παρεμβάσεις στη βουλή, αλλά κυρίως στο εργατικό - λαϊκό κίνημα για να ασκηθεί πίεση στην κυβέρνηση και να αντιμετωπιστούν αυτά τα προβλήματα, αλλά και για να αναδειχτεί ότι τα λιμάνια είναι στρατηγικής σημασίας κλάδος και η ιδιωτικοποίησή τους δεν αφορά μόνο τους εργαζόμενους σε αυτά, αλλά και όλο το λαό. Η ιδιωτικοποίηση των λιμανιών έχει να κάνει με ζητήματα άμυνας και ασφάλειας της χώρας, με ζητήματα που αφορούν την οικονομική ανάπτυξη προς όφελος της πλειοψηφίας του λαού και όχι των μονοπωλίων.
Καταθέτοντας την πολιτική πρόταση του ΚΚΕ, τόνισε ότι τα λιμάνια θα πρέπει να βρίσκονται στα χέρια του λαού, να είναι κοινωνικός πλούτος και να υπηρετούν την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών. Αυτό προϋποθέτει λαϊκή εξουσία, εργατικό - λαϊκό έλεγχο και κεντρικό σχεδιασμό. Εκεί τα λιμάνια θα μπορέσουν να παίξουν τον ρόλο που τους αναλογεί στην εξυπηρέτηση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιών και των χαμηλών ναύλων για τους εργαζόμενους, να εξασφαλιστεί μόνιμη σταθερή δουλειά για όλους τους εργαζόμενους χωρίς ανεργία και απολύσεις. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: