Μία νέα διάσταση στην «υπόθεση» της ανάπτυξης του home porting και γενικότερα της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά που προωθούν κυβέρνηση και COSCO έρχεται να προστεθεί με την ολοκλήρωση έργων ηλεκτροκίνησης του προαστειακού.
Όπως έγινε γνωστό την Πέμπτη κατά τη διάρκεια επίσκεψης του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρ. Σπίρτζη στις νέες αποβάθρες του σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών, από τον Ιούνιο του 2017, θα συνδέεται απευθείας ο Πειραιάς με το αεροδρόμιο, σε μόλις 45 λεπτά, με την ηλεκτροκίνητη σιδηροδρομική γραμμή, εξυπηρετώντας όχι μόνο τους κατοίκους του Πειραιά, αλλά και τους τουρίστες που θα καταφθάνουν στο λιμάνι. Όπως είπε μεταξύ άλλων ο κ. Σπίρτζης η προτεραιότητα που έχει δοθεί στην ιεράρχηση των έργων στα μέσα σταθερής τροχιάς και στον σιδηρόδρομο, «παίρνει σάρκα κι οστά» και συμπλήρωσε ότι «δεν μπορεί να έχουμε μια σύγχρονη χώρα χωρίς να έχουμε ολοκληρώσει τις σιδηροδρομικές μας υποδομές». Αξίζει να σημειωθεί ότι η Κινεζική πλευρά στο «πακέτο» ανάπτυξης της κρουαζιέρας έχει συμπεριλάβει και το θέμα της αεροπορικής υποστήριξης- εξυπηρέτησης, από και προς το λιμάνι, το οποίο αποτελούσε μία από τις χρόνιες «αδυναμίες» του cruise terminal του Πειραιά.
Πέραν της διάστασης αυτής το εμπορικό κατά κύριο λόγο λιμάνι του Πειραιά θα μπορεί επίσης να εξυπηρετήσει με ταχύτερους και δυνατότερους σε έλξη εμπορικούς συρμούς καθώς και όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα- Θεσσαλονίκη, ο υπουργός τόνισε ότι «τα έργα του σιδηροδρόμου για την ΠΑΘΕ με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης υπολογίζονται το 2019. Ο κ. Σπίρτζης αναφερόμενος στο συγκεκριμένο έργο της ηλεκτροκίνητης σιδηροδρομικής γραμμής, υπογράμμισε ότι πρόκειται για ένα από τα κλασικά παραδείγματα ντροπής «για τους χρόνους, για το κόστος, για το πόσο πίσω έχουν μείνει οι σιδηροδρομικές υποδομές της χώρας, για το πώς δεν έχει αξιοποιηθεί ο σιδηρόδρομος για την χώρα μας και για τις επιβατικές μεταφορές και τις σιδηροδρομικές. Κι ας αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους για αυτό».
Όπως έγινε γνωστό την Πέμπτη κατά τη διάρκεια επίσκεψης του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρ. Σπίρτζη στις νέες αποβάθρες του σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών, από τον Ιούνιο του 2017, θα συνδέεται απευθείας ο Πειραιάς με το αεροδρόμιο, σε μόλις 45 λεπτά, με την ηλεκτροκίνητη σιδηροδρομική γραμμή, εξυπηρετώντας όχι μόνο τους κατοίκους του Πειραιά, αλλά και τους τουρίστες που θα καταφθάνουν στο λιμάνι. Όπως είπε μεταξύ άλλων ο κ. Σπίρτζης η προτεραιότητα που έχει δοθεί στην ιεράρχηση των έργων στα μέσα σταθερής τροχιάς και στον σιδηρόδρομο, «παίρνει σάρκα κι οστά» και συμπλήρωσε ότι «δεν μπορεί να έχουμε μια σύγχρονη χώρα χωρίς να έχουμε ολοκληρώσει τις σιδηροδρομικές μας υποδομές». Αξίζει να σημειωθεί ότι η Κινεζική πλευρά στο «πακέτο» ανάπτυξης της κρουαζιέρας έχει συμπεριλάβει και το θέμα της αεροπορικής υποστήριξης- εξυπηρέτησης, από και προς το λιμάνι, το οποίο αποτελούσε μία από τις χρόνιες «αδυναμίες» του cruise terminal του Πειραιά.
Πέραν της διάστασης αυτής το εμπορικό κατά κύριο λόγο λιμάνι του Πειραιά θα μπορεί επίσης να εξυπηρετήσει με ταχύτερους και δυνατότερους σε έλξη εμπορικούς συρμούς καθώς και όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα- Θεσσαλονίκη, ο υπουργός τόνισε ότι «τα έργα του σιδηροδρόμου για την ΠΑΘΕ με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης υπολογίζονται το 2019. Ο κ. Σπίρτζης αναφερόμενος στο συγκεκριμένο έργο της ηλεκτροκίνητης σιδηροδρομικής γραμμής, υπογράμμισε ότι πρόκειται για ένα από τα κλασικά παραδείγματα ντροπής «για τους χρόνους, για το κόστος, για το πόσο πίσω έχουν μείνει οι σιδηροδρομικές υποδομές της χώρας, για το πώς δεν έχει αξιοποιηθεί ο σιδηρόδρομος για την χώρα μας και για τις επιβατικές μεταφορές και τις σιδηροδρομικές. Κι ας αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους για αυτό».
theseanation.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου