Άρχισε ο χορός των αποκαλύψεων για το ξεπούλημα του ΟΛΠ στη ζημιογόνο Cosco
– Φωτιές άναψε η ερώτηση του τομεάρχη Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη, πρώην υπουργού
Οι ζημίες της Cosco στα Χρηματιστήρια Σαγκάης και Χονγκ Κονγκ, ύψους 10 δισ. γουάν (1,4 δισ. δολάρια) για το 2016, μετά και την πτώχευση της άλλης μεγάλης εταιρείας, της Hanjin, φέρνουν πάλι στην επικαιρότητα το μεγάλο ξεπούλημα του ΟΛΠ από το ΤΑΙΠΕΔ -με αδιαφανείς διαδικασίες- σε εξωχώριες εταιρείες της Cosco στις Βερμούδες και τις Παρθένους Νήσους, δηλαδή σε κρατικές κινεζικές υπερχρεωμένες εταιρείες.
Όσα πράττουν οι κινέζοι μανδαρίνοι, αμέσως μόλις κατέλαβαν τα γραφεία του ΟΛΠ στον Πειραιά, ξεπερνούν κάθε ευρωπαϊκή σκέψη για τη λειτουργία μιας σύγχρονης και κερδοφόρας επιχείρησης, όπως ήταν ο ΟΛΠ, ο οποίος ουδέποτε επιβάρυνε το δημόσιο χρέος, όπως διέρρεαν τα παπαγαλάκια του ΤΑΙΠΕΔ. Ήδη αφού ξήλωσαν όλο το ελληνικό διευθυντικό προσωπικό και στις θέσεις τους διόρισαν Κινέζους (και ως παρίες των μανδαρίνων γνωστούς γλύφτες και άσχετους), βάσει και της Σύμβασης Παραχώρησης Ελληνικού Δημοσίου και ΟΛΠ, κατασκευής ΤΑΙΠΕΔ, δανειστών, Cosco και των αχυρανθρώπων τους στο ΔΣ του ΟΛΠ, φρόντισαν με διαδικασίες-«μαϊμού» να στελεχώσουν μια θέση-κλειδί για τις μελλοντικές επενδύσεις, αυτή του ανεξάρτητου μηχανικού, με άνθρωπο προεπιλεγμένο από την ομάδα ΤΑΙΠΕΔ – Cosco.
Το θέμα, όπως ήδη γράφτηκε, έφθασε από τα Γραφεία Μηχανικού του ΤΕΕ στο YEN, οπότε και παρενέβη ο Π. Κουρουμπλής. Η Cosco με τους αρχιμανδαρίνους της πήγε και διαμαρτυρήθηκε στο Μαξίμου, με αποτέλεσμα να παρέμβει ο Δραγασάκης στον Κουρουμπλή, υποδεικνύοντάς του ότι το θέμα Cosco είναι αποκλειστικότητα του Μαξίμου και του Πιτσιόρλα και ο ίδιος δεν πρέπει να ανακατεύεται.
Η ευθύνη όμως των εγκρίσεων αυτών ανήκει στο ΥΕΝ και η παράβαση καθήκοντος παραμονεύει για όλους. Βλέποντας αυτά που γίνονται, ήδη υπέβαλε παραίτηση ο γενικός γραμματέας του ΥΕΝ, καθηγητής Ι. Θεοτοκάς, γνωστός στους ναυτιλιακούς κύκλους ως σοβαρός άνθρωπος, ο οποίος, προφανώς βλέποντας τις παρανομίες που γίνονται επί εποχής Cosco (εποχής Κωσκοτά θα γράφαμε χρόνια πριν), απομακρύνθηκε οικειοθελώς για να μην μπλέξει.
Στο μεταξύ, το λιμάνι πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο, οι Κινέζοι είναι άσχετοι και νομίζουν ότι διοικούν κομμουνιστική επιχείρηση με κουλάκους, το ΥΕΝ είναι υποτελές στο Μαξίμου και οι νόμοι που ψηφίσθηκαν για την προστασία του δημόσιου συμφέροντος ούτε εφαρμόζονται ούτε υπηρετούνται.
Η βόμβα όμως για τους Κινέζους ήρθε από εκεί που κανείς δεν την περίμενε, από τον πρώην υπουργό της ΝΔ και σήμερα τομεάρχη Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη, ο οποίος κυκλοφόρησε ερώτηση με πολλά ερωτήματα για τις σχέσεις ΥΕΝ – Cosco, προφανώς μετά τις διαμαρτυρίες των μηχανικών (μηχανικός και ο ίδιος) για τον τρόπο προκήρυξης της θέσης του ανεξάρτητου μηχανικού.
Θέση η οποία προκηρύχθηκε στα μουλωχτά, γραμμένη στα Αγγλικά μόνο, στις 24 Δεκεμβρίου, με λήξη υποβολής στις 8 Ιανουαρίου. Η Cosco αναγκάσθηκε να δώσει μικρή παράταση με παρέμβαση Κουρουμπλή, αλλά το ποτήρι της λαμογιάς είχε ξεχειλίσει για όλους, ακόμα και για τη ΝΔ, που υπερψήφισε τις προτάσεις της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίες ήταν ούτως ή άλλως οι προτάσεις του αμαρτωλού ΤΑΙΠΕΔ επί ΝΔ.
Για το θέμα αυτό υπάρχει εν εξελίξει πολύ παρασκήνιο μεταξύ Cosco – Ακτής Μιαούλη – Κυριάκου Μητσοτάκη και Πλακιωτάκη, το οποίο λόγω του περιεχομένου της ερώτησης και των ερωτημάτων που τίθενται θα αποτελέσει κύριο θέμα την επόμενη εβδομάδα, με απροσδιόριστα αποτελέσματα και αποκαλύψεις για το ξεπούλημα του εθνικού λιμανιού της χώρας.
Μάλλον η φράση του εισηγητή του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού για τα λιμάνια Knut Fleckenstein στο Ευρωκοινοβούλιο θα δικαιωθεί. Όπως αποκαλύψαμε (αλλά κανένας δεν το αναδημοσίευσε, ούτε οι εξ επαγγέλματος σοσιαλιστές), ο Fleckenstein είπε ότι «αν αυτό το έγκλημα κατά των συμφερόντων της Ελλάδος γινόταν, π.χ., στο Αμβούργο, εμείς αυτούς που θα πρότειναν αυτήν τη λύση ιδιωτικοποίησης θα τους κλείναμε στο ψυχιατρείο».
Με την ερώτηση Πλακιωτάκη (που είναι πολύ προσεκτική και καθόλου της… πλάκας) ανοίγουν ερωτήματα τεράστια, με τα οποία η κυβέρνηση αλλά και η ΝΔ οφείλουν να ασχοληθούν και να απαντήσουν σοβαρά.
Ούτως ή άλλως, μετά την απομάκρυνση Πιτσιόρλα από το ΤΑΙΠΕΔ και την έναρξη λειτουργίας του νέου κατοχικού Ταμείου, η Βουλή, οι φορείς και τα κόμματα οφείλουν να ξαναθέσουν επί τάπητος το θέμα της στρατηγικής ανάπτυξης της χώρας, που δεν προωθείται με ξεπουλήματα τύπου Cosco/ΟΛΠ.
Όσα πράττουν οι κινέζοι μανδαρίνοι, αμέσως μόλις κατέλαβαν τα γραφεία του ΟΛΠ στον Πειραιά, ξεπερνούν κάθε ευρωπαϊκή σκέψη για τη λειτουργία μιας σύγχρονης και κερδοφόρας επιχείρησης, όπως ήταν ο ΟΛΠ, ο οποίος ουδέποτε επιβάρυνε το δημόσιο χρέος, όπως διέρρεαν τα παπαγαλάκια του ΤΑΙΠΕΔ. Ήδη αφού ξήλωσαν όλο το ελληνικό διευθυντικό προσωπικό και στις θέσεις τους διόρισαν Κινέζους (και ως παρίες των μανδαρίνων γνωστούς γλύφτες και άσχετους), βάσει και της Σύμβασης Παραχώρησης Ελληνικού Δημοσίου και ΟΛΠ, κατασκευής ΤΑΙΠΕΔ, δανειστών, Cosco και των αχυρανθρώπων τους στο ΔΣ του ΟΛΠ, φρόντισαν με διαδικασίες-«μαϊμού» να στελεχώσουν μια θέση-κλειδί για τις μελλοντικές επενδύσεις, αυτή του ανεξάρτητου μηχανικού, με άνθρωπο προεπιλεγμένο από την ομάδα ΤΑΙΠΕΔ – Cosco.
Το θέμα, όπως ήδη γράφτηκε, έφθασε από τα Γραφεία Μηχανικού του ΤΕΕ στο YEN, οπότε και παρενέβη ο Π. Κουρουμπλής. Η Cosco με τους αρχιμανδαρίνους της πήγε και διαμαρτυρήθηκε στο Μαξίμου, με αποτέλεσμα να παρέμβει ο Δραγασάκης στον Κουρουμπλή, υποδεικνύοντάς του ότι το θέμα Cosco είναι αποκλειστικότητα του Μαξίμου και του Πιτσιόρλα και ο ίδιος δεν πρέπει να ανακατεύεται.
Η ευθύνη όμως των εγκρίσεων αυτών ανήκει στο ΥΕΝ και η παράβαση καθήκοντος παραμονεύει για όλους. Βλέποντας αυτά που γίνονται, ήδη υπέβαλε παραίτηση ο γενικός γραμματέας του ΥΕΝ, καθηγητής Ι. Θεοτοκάς, γνωστός στους ναυτιλιακούς κύκλους ως σοβαρός άνθρωπος, ο οποίος, προφανώς βλέποντας τις παρανομίες που γίνονται επί εποχής Cosco (εποχής Κωσκοτά θα γράφαμε χρόνια πριν), απομακρύνθηκε οικειοθελώς για να μην μπλέξει.
Στο μεταξύ, το λιμάνι πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο, οι Κινέζοι είναι άσχετοι και νομίζουν ότι διοικούν κομμουνιστική επιχείρηση με κουλάκους, το ΥΕΝ είναι υποτελές στο Μαξίμου και οι νόμοι που ψηφίσθηκαν για την προστασία του δημόσιου συμφέροντος ούτε εφαρμόζονται ούτε υπηρετούνται.
Η βόμβα όμως για τους Κινέζους ήρθε από εκεί που κανείς δεν την περίμενε, από τον πρώην υπουργό της ΝΔ και σήμερα τομεάρχη Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη, ο οποίος κυκλοφόρησε ερώτηση με πολλά ερωτήματα για τις σχέσεις ΥΕΝ – Cosco, προφανώς μετά τις διαμαρτυρίες των μηχανικών (μηχανικός και ο ίδιος) για τον τρόπο προκήρυξης της θέσης του ανεξάρτητου μηχανικού.
Θέση η οποία προκηρύχθηκε στα μουλωχτά, γραμμένη στα Αγγλικά μόνο, στις 24 Δεκεμβρίου, με λήξη υποβολής στις 8 Ιανουαρίου. Η Cosco αναγκάσθηκε να δώσει μικρή παράταση με παρέμβαση Κουρουμπλή, αλλά το ποτήρι της λαμογιάς είχε ξεχειλίσει για όλους, ακόμα και για τη ΝΔ, που υπερψήφισε τις προτάσεις της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίες ήταν ούτως ή άλλως οι προτάσεις του αμαρτωλού ΤΑΙΠΕΔ επί ΝΔ.
Για το θέμα αυτό υπάρχει εν εξελίξει πολύ παρασκήνιο μεταξύ Cosco – Ακτής Μιαούλη – Κυριάκου Μητσοτάκη και Πλακιωτάκη, το οποίο λόγω του περιεχομένου της ερώτησης και των ερωτημάτων που τίθενται θα αποτελέσει κύριο θέμα την επόμενη εβδομάδα, με απροσδιόριστα αποτελέσματα και αποκαλύψεις για το ξεπούλημα του εθνικού λιμανιού της χώρας.
Μάλλον η φράση του εισηγητή του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού για τα λιμάνια Knut Fleckenstein στο Ευρωκοινοβούλιο θα δικαιωθεί. Όπως αποκαλύψαμε (αλλά κανένας δεν το αναδημοσίευσε, ούτε οι εξ επαγγέλματος σοσιαλιστές), ο Fleckenstein είπε ότι «αν αυτό το έγκλημα κατά των συμφερόντων της Ελλάδος γινόταν, π.χ., στο Αμβούργο, εμείς αυτούς που θα πρότειναν αυτήν τη λύση ιδιωτικοποίησης θα τους κλείναμε στο ψυχιατρείο».
Με την ερώτηση Πλακιωτάκη (που είναι πολύ προσεκτική και καθόλου της… πλάκας) ανοίγουν ερωτήματα τεράστια, με τα οποία η κυβέρνηση αλλά και η ΝΔ οφείλουν να ασχοληθούν και να απαντήσουν σοβαρά.
Ούτως ή άλλως, μετά την απομάκρυνση Πιτσιόρλα από το ΤΑΙΠΕΔ και την έναρξη λειτουργίας του νέου κατοχικού Ταμείου, η Βουλή, οι φορείς και τα κόμματα οφείλουν να ξαναθέσουν επί τάπητος το θέμα της στρατηγικής ανάπτυξης της χώρας, που δεν προωθείται με ξεπουλήματα τύπου Cosco/ΟΛΠ.
2 σχόλια:
To λιμάνι πουλιόταν και κάποιοι συριζαίοι συνδικαλιστές όδευαν σε υψηλές κομματικές θέσεις.
Ο πιτσιόρλας ήταν μόνο ο προδότης ή το κάστρο έπεσε απο μέσα?
'' Βόμβα Πιτσιόρλα κατά υπουργών για το ξεπούλημα του ΟΛΠ ''
Δημοσίευση σχολίου