Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

να κι αν ερθει να και αν δεν ερθει


Με γιοφύρι της Άρτας μοιάζει η έλευση του ισχυρού άνδρα της Cosco, captain Wei στην Ελλάδα. Όσο δεν υπογράφουν τα τρία συμφωνητικά ο ΟΛΠ και η Cosco τόσο θα καθυστερεί η έλευση του νο 6 στην ιεραρχία του ΚΚ Κίνας, captain.

Μετά από τρεις αναβολές ενός ταξιδιού που έπρεπε να έχει γίνει στα τέλη του περασμένου Δεκεμβρίου και πληθώρα δημοσιευμάτων που τον ανήγγειλαν, τώρα έχουμε, σύμφωνα με πληροφορίες, νέα ημερομηνία στα τέλη Μαϊου με αρχές Ιουνίου.

Ο Κινέζος επικεφαλής του μεταφορικού αυτού κολοσσού έχει αφήσει ανοικτό για το μέλλον το ενδεχόμενο η Cosco να κάνει και άλλες επενδύσεις στην Ελλάδα σε logistics και οδικές μεταφορές.
Το επόμενο βήμα είναι να ανοίξει τους εμπορικούς δρόμους και μέσω Βαλκανίων.

Επίσης, μελετούν και την προοπτική συμμετοχής τους σε επενδύσεις που θα οδηγήσουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά και ειδικότερα γύρω από το λιμάνι.

Στο μεταξύ, σε μάκρος φαίνεται ότι θα τραβήξουν οι διαπραγματεύσεις μεταξύ ΟΛΠ και ΣΕΠ-Cosco για την υπογραφή των τριών ιδιωτικών συμφωνητικών.
Ενώ αρχικά οι πληροφορίες ήθελαν τις δύο πλευρές να τα βρίσκουν αρχές Φεβρουαρίου, μετά στα τέλη Μαρτίου ώστε να έρθει στις 15 του ίδιου μήνα στην Ελλάδα ο επικεφαλής της Cosco captain Wei, τελικά διέρρευσε ότι θα πάνε για λύση στο τέλος της άνοιξης.

Σύμφωνα πάντοτε με τις ίδιες πληροφορίες έχει βρεθεί η χρυσή τομή σε ορισμένα θέματα ενώ σε άλλα όχι ακόμη.

Το σκεπτικό των Κινέζων πάντως είναι ότι "θέλουμε να δουλεύει καλά το λιμάνι του Πειραιά, άρα και ο ΟΛΠ. Αν έχει πρόβλημα ο διπλανός μας τότε θα έχουμε και εμείς αφού θα επηρεάζει τη γενικότερη εικόνα του λιμανιού".

Οι κινέζοι πάντως έχουν έρθει πιο κοντά στην νέα κυβέρνηση και έχουν πολύ καλές επαφές με την Λούκα Κατσέλη αλλά και τον Γιώργο Παπακωσταντίνου.


Η Cosco δέχθηκε να συνομιλήσει με τον ΟΛΠ και τον Γιώργο Ανωμερίτη προκειμένου να υπάρξουν συνέργιες ανάμεσα στις προβλήτες 2 που είναι υπό τον έλεγχό τους και την προβλήτα Ι που κατασκευάζεται τώρα και θα τη διαχειρίζεται η ΟΛΠ ΑΕ. Επίσης, μεταξύ άλλων, οι κινέζοι δέχθηκαν να προσλάβουν 250 εργάτες του ΟΛΠ.

Πληροφορίες θέλουν την πλευρά της Cosco να συζητάει τη μείωση του "ενοικίου" , παράταση χρονοδιαγράμματος για την ολοκλήρωση των έργων για τα οποία είναι υπεύθυνη.

Παράλληλα, έχει δημιουργηθεί σοβαρό θέμα με την πρόταση του διευθύνοντος συμβούλου της ΟΛΠ ΑΕ, Γιώργου Ανωμερίτη, να προτείνει το "πάγωμα" των τιμολογίων για το 2010.

Το θέμα είναι αφενός εάν έχουν ερωτηθεί και εάν συμφωνούν οι κινέζοι και αφετέρου το πως είναι δυνατόν από τη μία να "παγώνει" ο ΟΛΠ τα τιμολόγια που έχουν άμεση σχέση με τις αυξήσεις της ΣΣΕ και από την άλλη να καλούνται οι κινέζοι να πληρώσουν πιθανή μεγάλη αύξηση στις ΣΣΕ.

Επίσης, επειδή από 1/06/2010 τα τιμολόγια της Cosco απελευθερώνονται, ο ΟΛΠ με την πρόταση για "πάγωμα" σε περίπτωση που είναι έτοιμη η προβλήτα Ι είναι σαν να πιέζει τους κινέζους να μην κάνουν αυξήσεις.


marine news.gr

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ, ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ ΚΑΙ ΑΠ'ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ...ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ Η ΣΕΠ ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΟΣΕ ΓΕΦΥΤΕΣ ΘΕΛΕΙ.

ΥΓ. ΣΤΕΛΙΟ ΤΟ ΚΟΝΤΑΡΙ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΤΟΥΛΑΠΙ ΤΟ ΝΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΣΤΟ ΔΩΣΩ, ΦΙΛΟΥΝΙΑ!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Ο ΤΣΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΝ ΓΝΗΣΙΟΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ "ΠΕΡΝΑΕΙ" ΟΤΙ ΤΟΥ ΖΗΤΑΝΕ.
ΡΙΧΝΕΙΣ ΤΑΛΗΡΟ ΠΑΙΖΕΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ...
ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ.
ΑΝΩΜΕΡΙΤΗ ΠΡΟΣΕΧΕ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΧΘΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΣΕ ΓΛΥΤΩΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΣΑΜΟΠΟΥΛΕ ΠΕΡΑΣΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΨΙΛΑ.