Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

MSC: Απευθείας σύνδεση Αμβούργου με Πειραιά και Θεσσαλονίκη

Τρίτη, 31 Αυγούστου 2010


Η MSC Mediterranean Shipping Company ανταποκρινόμενη ξανά στη ζήτηση της αγοράς, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την περαιτέρω αναβάθμιση του “Aegean Service”, συνδέοντας πλέον απευθείας και το λιμάνι του Αμβούργου με τον Πειραιά και την Θεσσαλονίκη.
Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία αναφέρει:
«Ο ήδη επιτυχημένος συνδυασμός ποιότητας, σταθερότητας και ταχύτητας, που η Mediterranean Shipping Company παρέχει στην ελληνική αγορά τα τελευταία 15 χρόνια, πηγαίνει ένα ακόμη βήμα εμπρός, καλύπτοντας την ισχυρή ζήτηση της εν λόγω γραμμής με 4 πλοία χωρητικότητας 2500–3500 teus, τα οποία και θα συνεχίσουν να προσφέρουν εβδομαδιαίες αφίξεις.

Το νέο δρομολόγιο θα είναι το εξής:
Felixstowe, Hamburg, Antwerp, Piraeus, Thessaloniki, Izmir και πίσω στο Felixstowe, ξεκινώντας με το MSC Christina στις 10 Σεπτεμβρίου, από το λιμάνι του Αμβούργου.

Οι μικροί χρόνοι ταξιδιού από και προς τα παραπάνω λιμάνια, προσφέρουν την δυνατότητα της πολύ γρήγορης σύνδεσης των αγορών της Βόρειας Ευρώπης με την Ελλάδα και αντίστροφα. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με το χαμηλό κόστος μεταφοράς προσφέρουν μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική λύση στην αγορά, σε σύγκριση με τα χερσαία μέσα μεταφοράς».

marinews.gr

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ειδήσεις ›Ναυτιλία ›Οργανισμός Λιμένος Πειραιά: Προσδοκία για αποτελέσματα θετικά τα επόμενα χρόνιαΗ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Τρίτη, 31 Αυγούστου 2010 ΕκτύπωσηΑποστολήΦυλάξτε τοΓραμματοσειράΑκούστε τοΘετικά κινήθηκαν τα αποτελέσματα του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά Α.Ε. στο εξάμηνο του 2010, παρά τις ζημιές του 2009, τη συνεχιζόμενη οικονομική κρίση στο χώρο των θαλασσίων μεταφορών και παρά τη μη λειτουργία καθ' όλο το πρώτο εξάμηνο του νέου Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων ΟΛΠ [OLPr.AT] Α.Ε. (Προβλήτας Ι).

Τα έσοδα του ΟΛΠ για το πρώτο εξάμηνο του έτους ανήλθαν σε 64,31 εκατ. ευρώ από 61,07 την αντίστοιχη περίοδο πέρσι.

Ωστόσο, όπως σημειώνει η εταιρεία από επιχειρησιακή άποψη τα μεγέθη του 2009 και του 2010 δεν είναι συγκρίσιμα, αφού το α' εξάμηνο του 2010 δεν λειτούργησε για την ΟΛΠ Α.Ε. ο ΣΕΜΠΟ, τα τιμολόγια όλων των κλάδων παρέμειναν «παγωμένα» και τρίτον η ΟΛΠ Α.Ε. εισέπραξε έσοδα 20,2 εκατ. ευρώ από τη ΣΕΠ Α.Ε. λόγω υπεργολαβικής εργασιακής αμοιβής.

Χωρίς να είναι συγκρίσιμο το μέγεθος θα πρέπει να σημειωθεί ότι το πρώτο εξάμηνο του 2009 ο ΟΛΠ από τη λειτουργία του προβλήτα ΙΙ που διαχειριζόταν τότε, είχε συνολικά έσοδα περίπου 35 εκατ. ευρώ.

«Είναι αυτονόητο ότι εάν ο ΣΕΜΠΟ / ΟΛΠ Α.Ε. λειτουργήσει το β' εξάμηνο ικανοποιητικά λόγω και των εσόδων παραχώρησης 2010, τα έσοδα θα κινηθούν θετικά», επισημαίνει η εταιρεία.

Τα κέρδη του ΟΛΠ προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων διαμορφώθηκαν στα 2,19 εκατ. ευρώ από 3,23 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2009. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 1.645.205 έναντι 233.093 του 2009.

Το δεύτερο τρίμηνο του 2010 τα έσοδα του ΟΛΠ έφτασαν τα 30,62 εκατ. ευρώ από 33,21 εκατ. ευρώ το β' τρίμηνο του 2009.

Επίσης, ο ΟΛΠ το β' τρίμηνο του 2010 αναφορικά με το καθαρό αποτέλεσμα σημείωσε ζημιές ύψους 80.164 ευρώ από κέρδη ύψους 999.293 ευρώ πέρσι.

Τα ταμιακά διαθέσιμα της εταιρείας στις 30 Ιουνίου 2010 ήταν στα 39,04 εκατ. ευρώ.

«Τα αποτελέσματα θα ήταν έναντι του 2009 περαιτέρω θετικά, αν δεν προχωρούσε η ΟΛΠ Α.Ε. σε αύξηση των προβλέψεων κατά 7,5 εκατ. ευρώ, έναντι 300 χιλ. ευρώ το 2009», αναφέρει χαρακτηριστικά ο ΟΛΠ.

Θετικές προσδοκίες

Οπως τόνισε ο κ. Γιώργος Ανωμερίτης: «Στην ΟΛΠ Α.Ε., λόγω συμπίεσης των εξόδων, αναδιάρθρωσης των εσωτερικών υπηρεσιών, ενίσχυσης των εμπορικών τομέων του λιμανιού (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων και Διακίνησης Αυτοκινήτων), αναστολής μη παραγωγικών δραστηριοτήτων και προγραμματισμένων επενδυτικών παραχωρήσεων, πιστεύω ότι θα πρέπει, ξεπερνώντας τη βαθιά κρίση του 2009, να προσδοκούμε θετικά αποτελέσματα τα επόμενα χρόνια.

Ιδιαίτερα όταν βρίσκεται σε εξέλιξη ένα σημαντικό επενδυτικό πρόγραμμα, του οποίου τα κύρια έργα θα προωθηθούν μέσα από συμβάσεις παραχώρησης ή θα ενισχυθούν από κοινοτικούς και δημόσιους πόρους. Στόχος μας είναι μέχρι το τέλος του έτους να έχουν βγει όλες οι σχετικές προκηρύξεις».

Περιορισμός εξόδων

Στον τομέα των εξόδων οι αμοιβές προσωπικού μειώθηκαν κατά -2,9%, ενώ θα εμφανισθούν μειωμένα μεγέθη το β' εξάμηνο λόγω μείωσης του προσωπικού κατά 228 άτομα. Οι αμοιβές και τα έξοδα τρίτων μειώθηκαν κατά 35,6%. Οι παροχές τρίτων μειώθηκαν κατά 16,2%, ενώ τα διάφορα έξοδα μειώθηκαν κατά 4,1%.

Αυτοκίνητα

Μεγάλη αύξηση, σε ποσοστό 42% στο πρώτο εξάμηνο του 2010, σημείωσε η διακίνηση αυτοκινήτων στο Σταθμό Αυτοκινήτων (Car Terminal). Κυρίως λόγω της in transit μεταφοράς οχημάτων προς άλλες χώρες που αυξήθηκε κατά 163%.

Τα έσοδα του car terminal ανήλθαν σε 6,37 εκατ. ευρώ έναντι 4,5 εκατ. ευρώ τα α' εξάμηνο του 2009 (αύξηση 41,60%).
kirikas

Ανώνυμος είπε...

Ειδήσεις ›Ναυτιλία ›Οργανισμός Λιμένος Πειραιά: Προσδοκία για αποτελέσματα θετικά τα επόμενα χρόνιαΗ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Τρίτη, 31 Αυγούστου 2010 ΕκτύπωσηΑποστολήΦυλάξτε τοΓραμματοσειράΑκούστε τοΘετικά κινήθηκαν τα αποτελέσματα του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά Α.Ε. στο εξάμηνο του 2010, παρά τις ζημιές του 2009, τη συνεχιζόμενη οικονομική κρίση στο χώρο των θαλασσίων μεταφορών και παρά τη μη λειτουργία καθ' όλο το πρώτο εξάμηνο του νέου Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων ΟΛΠ [OLPr.AT] Α.Ε. (Προβλήτας Ι).

Τα έσοδα του ΟΛΠ για το πρώτο εξάμηνο του έτους ανήλθαν σε 64,31 εκατ. ευρώ από 61,07 την αντίστοιχη περίοδο πέρσι.

Ωστόσο, όπως σημειώνει η εταιρεία από επιχειρησιακή άποψη τα μεγέθη του 2009 και του 2010 δεν είναι συγκρίσιμα, αφού το α' εξάμηνο του 2010 δεν λειτούργησε για την ΟΛΠ Α.Ε. ο ΣΕΜΠΟ, τα τιμολόγια όλων των κλάδων παρέμειναν «παγωμένα» και τρίτον η ΟΛΠ Α.Ε. εισέπραξε έσοδα 20,2 εκατ. ευρώ από τη ΣΕΠ Α.Ε. λόγω υπεργολαβικής εργασιακής αμοιβής.

Χωρίς να είναι συγκρίσιμο το μέγεθος θα πρέπει να σημειωθεί ότι το πρώτο εξάμηνο του 2009 ο ΟΛΠ από τη λειτουργία του προβλήτα ΙΙ που διαχειριζόταν τότε, είχε συνολικά έσοδα περίπου 35 εκατ. ευρώ.

«Είναι αυτονόητο ότι εάν ο ΣΕΜΠΟ / ΟΛΠ Α.Ε. λειτουργήσει το β' εξάμηνο ικανοποιητικά λόγω και των εσόδων παραχώρησης 2010, τα έσοδα θα κινηθούν θετικά», επισημαίνει η εταιρεία.

Τα κέρδη του ΟΛΠ προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων διαμορφώθηκαν στα 2,19 εκατ. ευρώ από 3,23 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2009. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 1.645.205 έναντι 233.093 του 2009.

Το δεύτερο τρίμηνο του 2010 τα έσοδα του ΟΛΠ έφτασαν τα 30,62 εκατ. ευρώ από 33,21 εκατ. ευρώ το β' τρίμηνο του 2009.

Επίσης, ο ΟΛΠ το β' τρίμηνο του 2010 αναφορικά με το καθαρό αποτέλεσμα σημείωσε ζημιές ύψους 80.164 ευρώ από κέρδη ύψους 999.293 ευρώ πέρσι.

Τα ταμιακά διαθέσιμα της εταιρείας στις 30 Ιουνίου 2010 ήταν στα 39,04 εκατ. ευρώ.

«Τα αποτελέσματα θα ήταν έναντι του 2009 περαιτέρω θετικά, αν δεν προχωρούσε η ΟΛΠ Α.Ε. σε αύξηση των προβλέψεων κατά 7,5 εκατ. ευρώ, έναντι 300 χιλ. ευρώ το 2009», αναφέρει χαρακτηριστικά ο ΟΛΠ.

Θετικές προσδοκίες

Οπως τόνισε ο κ. Γιώργος Ανωμερίτης: «Στην ΟΛΠ Α.Ε., λόγω συμπίεσης των εξόδων, αναδιάρθρωσης των εσωτερικών υπηρεσιών, ενίσχυσης των εμπορικών τομέων του λιμανιού (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων και Διακίνησης Αυτοκινήτων), αναστολής μη παραγωγικών δραστηριοτήτων και προγραμματισμένων επενδυτικών παραχωρήσεων, πιστεύω ότι θα πρέπει, ξεπερνώντας τη βαθιά κρίση του 2009, να προσδοκούμε θετικά αποτελέσματα τα επόμενα χρόνια.

Ιδιαίτερα όταν βρίσκεται σε εξέλιξη ένα σημαντικό επενδυτικό πρόγραμμα, του οποίου τα κύρια έργα θα προωθηθούν μέσα από συμβάσεις παραχώρησης ή θα ενισχυθούν από κοινοτικούς και δημόσιους πόρους. Στόχος μας είναι μέχρι το τέλος του έτους να έχουν βγει όλες οι σχετικές προκηρύξεις».

Περιορισμός εξόδων

Στον τομέα των εξόδων οι αμοιβές προσωπικού μειώθηκαν κατά -2,9%, ενώ θα εμφανισθούν μειωμένα μεγέθη το β' εξάμηνο λόγω μείωσης του προσωπικού κατά 228 άτομα. Οι αμοιβές και τα έξοδα τρίτων μειώθηκαν κατά 35,6%. Οι παροχές τρίτων μειώθηκαν κατά 16,2%, ενώ τα διάφορα έξοδα μειώθηκαν κατά 4,1%.

Αυτοκίνητα

Μεγάλη αύξηση, σε ποσοστό 42% στο πρώτο εξάμηνο του 2010, σημείωσε η διακίνηση αυτοκινήτων στο Σταθμό Αυτοκινήτων (Car Terminal). Κυρίως λόγω της in transit μεταφοράς οχημάτων προς άλλες χώρες που αυξήθηκε κατά 163%.

Τα έσοδα του car terminal ανήλθαν σε 6,37 εκατ. ευρώ έναντι 4,5 εκατ. ευρώ τα α' εξάμηνο του 2009 (αύξηση 41,60%).
kirikas

Ανώνυμος είπε...

παμε λιγο γιατι εχει πεσει λορδα