Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΤΟ 2ΕΥΡΟ

Αγαπητέ Γραμματέα, αγαπητοί φίλοι
Δεν έχω ενοχή για ο,τιδήποτε. Εξάλλου, δεν είμαι εγώ που φεύγω από τη στέγη, αλλά η στέγη που από καιρό με έχει εγκαταλείψει. Οι ιδέες μου και οι απόψεις μου παραμένουν ίδιες και απαράλλαχτες. Δεν έπαψα να είμαι σοσιαλιστής, προοδευτικός, ριζοσπάστης, πατριώτης. Η πορεία μου το έχει αποδείξει, όλα αυτά τα χρόνια. Άλλοι έπαψαν! Και όχι μόνο έπαψαν, αλλά συνεχίζουν να κοροϊδεύουν το λαό.
Σας χαιρετώ. Εδώ οι δρόμοι μας χωρίζουν. Εσείς αγκαλιά με την εξουσία στην υπηρεσία των δανειστών και του μεγάλου κεφαλαίου κι εμείς στους δρόμους της Αλληλεγγύης και των κινημάτων για τον Άνθρωπο.
Άντε θύμα άντε ψώνιο
Άντε σύμβολο αιώνιο
Αν ξυπνήσεις μονομιάς
Θάρθει ανάποδα ο ντουνιάς...

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://www.marinews.gr/pub/category.asp?lang=gr&page=1&catid=14&contentid=17545

jean είπε...

Σήμερα, στην διαδρομή του δικού μας λεωφορείου, τα δίφραγκα της υπομονής για τους πολλούς τελείωσαν και περισσεύουν μονάχα σε όσους έμειναν να τοκίζουν τα σοσιαλιστικά τους όνειρα στο όνομα το Ευάγγελου Βενιζέλου.

jean είπε...

Για την ανατροπή που ξεκινήσαμε, τρώγοντας μπισκότα με γέμιση σοκολάτας....
Για τα κοχύλια που μαζέψαμε και δε μοιράσαμε...
Τραγουδάμε για τη νίκη που δε γιορτάσαμε
Για την ήττα που δεν υπογράψαμε
Για τους φίλους που μας έδωσαν...

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδη ρε φιλε οταν εδινες τα 2ευρο
ηταν ολα καλα?

Ανώνυμος είπε...

καλα εσυ εισαι αλλου? τοτε ειχαμε και τρωγαμε μπισκοτα τωρα πειναμε νουμερ

Ανώνυμος είπε...

άλλα εννοεί, άλλα καταλάβατε...

Ανώνυμος είπε...

η πιθια ειναι απο το μαντιο των δελφων ειστε νουμερα εμεις υποφερουμε και εσεις στο κοσμο σας