Την Εταιρεία, τη δραστηριότητά της και τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2012 παρουσίασαν ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γ. Ανωμερίτης, o Αναπληρωτής Δ/ντος Συμβούλου κ. Παν. Πετρουλής, ο Γενικός Διευθυντής κ. Στ. Χατζάκος και η Διευθύντρια Οικονομικού κα Αικ. Βενάρδου.
Αναλύθηκαν προς τους θεσμικούς επενδυτές τα στοιχεία διακίνησης εμπορευμάτων και επιβατών μέσω του Λιμένα Πειραιά, καθώς και τα οικονομικά αποτελέσματα του έτους 2012, με έμφαση στο γεγονός της διατήρησης της Εταιρείας στην κερδοφορία, η οποία έχει για τρίτη συνεχή χρονιά κέρδη παρά τη συνεχιζόμενη κρίση στον χώρο των θαλασσίων μεταφορών και την κρίση στο εισαγωγικό εμπόριο της χώρας.
Παρά την κρίση αυτή, τα έσοδα στον τομέα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) αυξήθηκαν κατά +21,89%, στον τομέα της διακίνησης αυτοκινήτων κατά +5,24 και στην κρουαζιέρα κατά 12%. Από την πλευρά των εξόδων μεγάλη μείωση σημειώθηκε στους μισθούς και τα ημερομίσθια καθώς μειώθηκαν κατά 14% επιπλέον το 2012. Το προσωπικό μειώθηκε κατά 550 άτομα χωρίς καμία νέα πρόσληψη. Εντυπωσιακή ήταν επίσης και η πορεία που διέγραψε κατά το 2012 και η πορεία της μετοχής του ΟΛΠ καθώς η τιμή της σχεδόν διπλασιάστηκε (αύξηση 98,59%) και μάλιστα η ίδια θετική πορεία συνεχίζεται και κατά το τρέχον έτος, μέσα στο οποίο έχει καταγράψει ήδη επιπλέον αύξηση άνω του 25%.
Οι μέχρι σήμερα εκτιμήσεις για το 2013 δείχνουν ότι και το τρέχον έτος θα είναι μια δυναμική, αναπτυξιακή και κερδοφόρα χρονιά.
Όπως τόνισε ο Γ. Ανωμερίτης, απαντώντας σε ερωτήσεις των θεσμικών επενδυτών: «Το λιμάνι του Πειραιά είναι ένα λιμάνι μεγάλων προοπτικών. Είναι ταυτόχρονα και ένα λιμάνι μεγάλων μεγεθών, το οποίο υπηρετεί πολλαπλούς τομείς δραστηριότητας. Μέσα από αυτήν την πολλαπλότητα (ακτοπλοΐα κρουαζιέρα, car-terminal, Σταθμοί Εμπορευματοκιβωτίων, πώληση υπηρεσιών παροχών και ναυπηγοεπισκευή) και τον λειτουργικό εκσυγχρονισμό του, οι προοπτικές του ΟΛΠ Α.Ε. καθίστανται ελκυστικές για κάθε πάροχο και για κάθε επενδυτή.
Με βάση το νέο νόμο αναδιάρθρωσης του λιμενικού συστήματος της χώρας, ο ΟΛΠ Α.Ε. μεγεθύνεται απορροφώντας τις εταιρίες Ραφήνας, Λαυρίου και Ελευσίνας, καθιστάμενος έτσι το πρώτο μεγάλο holding λιμενικών υπηρεσιών της χώρας. Ήδη οι προτάσεις επενδυτών και χρηστών για παραχωρήσεις αξιοποίησης της λιμενικής του περιουσίας και άλλων παράλληλων δράσεων εξετάζονται προσεκτικά από τον ΟΛΠ Α.Ε. και τον κύριο μέτοχο του, το ΤΑΙΠΕΔ. Για κάθε πάντως κίνηση ή απόφαση, είναι υποχρέωση μας να ενημερώνουμε τους θεσμικούς επενδυτές, οι οποίοι κατέχουν ήδη το 25% των μετοχών της εταιρίας μας. Μιας μετοχής της οποίας η αξία τα τελευταία 2 χρόνια σχεδόν τριπλασιάσθηκε, χάρις στη δική σας στήριξη».
5 σχόλια:
Θλιβερή ομολογία και ανέκδοτο μαζί: ''Ήδη οι προτάσεις επενδυτών και χρηστών για παραχωρήσεις αξιοποίησης της λιμενικής του περιουσίας και άλλων παράλληλων δράσεων εξετάζονται προσεκτικά από τον ΟΛΠ Α.Ε. και τον κύριο μέτοχο του, το ΤΑΙΠΕΔ.''Αντί να εξετάζεται η ανάπτυξη ενός κερδοφόρου οργανισμού με ίδια μέσα μιλάνε γιά παραχωρήσεις,παραδεχόμενοι την ανεπάρκειά τους και την παράδοση των πάντων στο θλιβερό μεσίτη που λέγεται ΤΑΙΠΕΔ. Το ανέκδοτο βρίσκεται στο και ''..εξετάζονται προσεκτικά από τον ΟΛΠ Α.Ε. και τον κύριο μέτοχο του, το ΤΑΙΠΕΔ.''
Πάρτι στο κουφάρι του ΟΛΠ!
Αυτή τη ροή έχουν οι κινέζικες επενδύσεις:
"Αυτό που είναι καινούργιο είναι πως την Τρίτη που μας πέρασε η μητρική της Piraeus Container Terminal, η Cosco Pacific πούλησε την συμμετοχή της στην κατασκευάστρια εμπορευματοκιβωτίων China International Marine Containers Group Co...
Η συμμετοχή της ήταν 21,8% την κρατούσε η θυγατρική της Cosco Pacific, η Cosco Container Industries Ltd και την μεταβίβασε έναντι 1,2 δις. δολ. στον βασικό μέτοχό της, την China Ocean Shipping Group Co."
Έτσι παίζεται το διεθνές παιχνίδι των αγορών...
"Θα αγόραζα τον Πειραιά αν η τιμή είναι η σωστή..."
Κούλη είπαμε τραβάνε δυτικά και βόρεια.
Ποιός μας χέζει εμάς
Cosco: «Αγκάθι» στις επαφές με την κυβέρνηση, το εγγυημένο αντάλλαγμα ύψους 3,4 δισ. ευρώ...
&
Λιμάνια: Σχέδιο αξιοποίησης περίμενε η τρόικα
...
Τι συζήτησαν χθες υπ. Ναυτιλίας και Cosco...
Δημοσίευση σχολίου