Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009
Τετάρτη, 14 Οκτώβριος 2009
ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΟΜΥΛΕ...ΠΑΣΟΚ ,ΤΟ... ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ...
KATHΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΗΜΕΝΟ
ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΚΟΛΠΟ,
ΑΠΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ, ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ
ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ,
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΜΥΛΕ
Γ.ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΑΙ Ο
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΙΔΗΣ.
Η ΥΠΟΘΕΣΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ, ΤΩΡΑ ΔΙΝΟΥΝ ΜΑΡΤΥΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ
ΟΙ ΔΥΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΩΝ 1500
ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ,
ΑΦΟΡΑ 1 ΚΟΝΤΕΙΝΕΡΣ
ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ
ΠΕΡΙΕΙΧΕ
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΕΣ
ΜΑΣΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΝΕΑ ΓΡΙΠΗ.
ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΤΑΙ, ΤΩΡΑ, ΟΤΙ
ΟΤΑΝ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ "ΚΟΡΗ"
ΤΗΣ COSCO
ΣΕΠ Α.Ε ΤΟ ΚΟΝΤΕΙΝΕΡΣ ΤΗΝ 1 οΚΤΩΒΡΗ
ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ.
ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ ΑΦΟΥ
ΗΤΑΝ ΣΕ ΑΠΕΡΓΙΑ.
ΟΜΩΣ, ΤΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΟ
ΜΟΥ ΤΟΠΕ ΤΟ ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΥΛΙ
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ:¨"ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ CONTEINERS
ME TIS ΓΡΙΠΟΜΑΣΚΕΣ
ΕΙΧΕ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΘΕΙ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
ΤΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΚΟΡΗΣ
ΑΠΌ ΤΗΣ 17 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ,
ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ 30
ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΜΗΝΑ
ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΛΗΦΘΕΙ.
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ??????
ΚΑΙ ΠΗΓΑΝ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ
ΤΗΝ 1Η ΟΚΤΩΒΡΗ
ΗΜΕΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ
ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ
ΤΩΝ 1500
ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ.
Ε ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ.
ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ
ΤΗΣ ΕΓΧΩΡΙΑΣ COSCO
ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΤΑ ΜΕΡΟΥΣ ΤΑ
ΚΙΝΕΖΙΚΑ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ, ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΚΑΝΙΑ
ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ, ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΡΑΙΑΣ.
ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΝΤΟΝΑ ΚΑΙ
ΣΑΓΚΑΗ.
ΓΚΕ-ΓΚΕ.
Θανος Λαμπροπουλος
PEIRATIKO REPORTAZ
ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
(ΟΜ.Υ.Λ.Ε.)
ΕΝΩΣΗ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π. Πειραιάς 13.10.2009
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Τα ΔΣ της ΟΜ.Υ.Λ.Ε. και της Ένωσης Λιμενεργατών στις σημερινές τους συνεδριάσεις
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ
την κήρυξη Τριήμερης Απεργίας 14-15-16/10/2009
και
αποχή από εργασία Σαββάτου-Κυριακής στις 17-18/10/2009
Καλούμε την Κυβέρνηση να παγώσει την εγκατάσταση της COSCO στο Σ.ΕΜΠΟ
Η αποικιοκρατική και λεόντειος σύμβαση εκποίησης του Σ.ΕΜΠΟ (προβλήτας ΙΙ) πρέπει να σταματήσει και να μην υπάρξουν τετελεσμένα.
Οι εργαζόμενοι αναμένουν να υπάρξει θετική ανταπόκριση της κυβέρνησης στη συνάντησή της με τις Συνδικαλιστικές Οργανώσεις
Με συνέπεια συνεχίζουμε τον ΑΓΩΝΑ μέχρι την τελική ΝΙΚΗ
ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΛΙΜAΝIΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΟΜ. Υ. Λ. Ε)
ΕΝΩΣΗ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009
Ο ΚΑΙΡΟς ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΥΓΡΟΣ ΑΥΗΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ

Καταφθάνουν στην Ελλάδα τις επόμενες ώρες κατά πληροφορίες υψηλόβαθμά στελέχη της Κινεζικής κυβέρνησης προκειμένου να έχουν συνάντηση σε επίπεδο πρωθυπουργού για το θέμα της υλοποίησης της συμφωνίας ΟΛΠ-COSCO. Ήδη διπλωματικές πηγές αναφέρουν ότι σε εξέλιξη είναι διπλωματικές διεργασίες από την εδώ Κινεζική πρεσβεία οι οποίες και θα εξελιχθούν αύριο.
Το άκαρπο της συνάντησης της υπουργού Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Λ. Κατσέλη με τους συνδικαλιστικούς φορείς των λιμενεργατών που ζήτησαν προκειμένου να υπάρξει διάλογος να «παγώσει» η υλοποίηση της συμφωνίας, που υπενθυμίζεται έχει επικυρωθεί με νόμο έχει ήδη πυροδοτήσει αλυσιδωτές αντιδράσεις στην αγορά φορείς της οποίας αναμένεται αύριο πρωί να ζητήσουν παρέμβαση πρωθυπουργού για να επιλυθεί το όλο ζήτημα που έχει πανικοβάλει την αγορά όσον αφορά στον ομαλό εφοδιασμό της αλλά και το εξαγωγικό εμπόριο που βλέπει για μία ακόμη φορά να εξανεμίζεται η ανταγωνιστικότητα των προϊόντων του από τα επιπρόσθετα μεταφορικά έξοδα.
Πλέον «ψύχραιμα» πάντως οι εκπρόσωποι των ναυτιλιακών εταιριών που διακινούν εμπορευματοκιβώτια και οχήματα μέσω του εμπορικού λιμένα του Πειραιά έχουν ήδη ενημερώσει τα ευρισκόμενα εκτός Ελλάδος επιτελικά στελέχη των εταιριών τους για τα τεκταινόμενα στον Πειραιά αλλά και για το άκαρπο της συνάντησης σε αναμονή των αποφάσεων που είναι σίγουρο ότι θα ληφθούν τα επόμενα 24ωρα και αυτό γιατί οι εταιρίες πλέον θα «περάσουν» από την κατάσταση «αβεβαιότητας» στην κατάσταση βεβαιότητας για την απολεσθείσα εκ νέου εργασιακή ειρήνη η οποία προς ώρας περιορίζεται μόνο στο λιμάνι του Πειραιά και όχι σε άλλα ελληνικά λιμάνια όπως το περασμένο έτος.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ theseanation.g
Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Ο ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ κας Λ. ΚΑΤΣΕΛΗ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Α’ και Β’ Πειραιά, Θοδ. Δρίτσας και Παν. Λαφαζάνης σχολιάζοντας τις δηλώσεις της Υπουργού Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, κας Λ. Κατσέλη, για συζήτηση της σύμβασης μεταξύ ΟΛΠ Α.Ε. και Cosco σε νέα βάση, έκαναν την παρακάτω δήλωση:
Το θέμα με την αποικιοκρατική συμφωνία ιδιωτικοποίησης του Λιμανιού του Πειραιά στην COSCO, δεν είναι, όπως τόνισε με τις σημερινές δηλώσεις της η κα Λ. Κατσέλη, η επανεξέταση των όποιων ζητημάτων παραχώρησης, ούτε η συζήτηση σε νέα βάση της λειτουργίας των ΣΕΜΠΟ μεταξύ ΟΛΠ και COSCO, θέματα τα οποία, άλλωστε, σκοπίμως αφήνονται αόριστα στις σχετικές κυβερνητικές αναφορές.
Το θέμα και το ζητούμενο είναι η πλήρης ακύρωση της Συμφωνίας εκχώρησης του Λιμανιού του Πειραιά στα κινέζικα συμφέροντα, με πρώτο άμεσο μέτρο την ανάκληση της παράνομης τελωνειακής άδειας που παραχωρήθηκε στην COSCO και το πάγωμα της παράδοσης του ΣΕΜΠΟ στην κινέζικη εταιρεία. Αυτές, άλλωστε, ήταν οι δεσμεύσεις του ΠΑΣΟΚ ως αντιπολίτευση την εποχή που η κυβέρνηση της ΝΔ υπέγραφε τη Σύμβαση.
Ο ΣΥΡΙΖΑ συμπαραστέκεται πλήρως στον αγώνα των εργαζομένων στο Λιμάνι του Πειραιά, και καταγγέλλει τις συντονισμένες προσπάθειες για τον εκφοβισμό και τη συκοφάντησή τους. Υπογραμμίζει ότι η αποικιοκρατική σύμβαση εκποίησης του ΣΕΜΠΟ στην κινεζική COSCO δεν αναθεωρείται, ούτε βελτιώνεται μέσα από οποιαδήποτε επαναδιαπραγμάτευσή της, όπως όψιμα υποστηρίζει η κυβέρνηση. Δεν υπάρχουν καλύτεροι ή χειρότεροι όροι ιδιωτικοποίησης του λιμανιού του Πειραιά. Αντίθετα, η σύμβαση εκποίησης του λιμανιού πρέπει να ακυρωθεί, με στόχο ένα ανασυγκροτημένο, δημόσιο λιμάνι του Πειραιά, που θα λειτουργεί αποκλειστικά με αναπτυξιακά, κοινωνικά και οικολογικά κριτήρια
12/10/2009 ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η υπουργός με δήλωση της, αναφέρεται στα του διαλόγου στον οποίο εμπλέκονται και οι εργαζόμενοι, ενώ διευκρίνισε πως ότι συμφωνηθεί στο πλαίσιο αυτού του διαλόγου, θα έχει αναδρομική ισχύ από 1 /10.
Μεταξύ των θεμάτων που θα συζητηθούν θα είναι και η συνεργασία των προβλητών Ι και ΙΙ, δηλαδή του προβλήτα ΙΙ που έχει αναλάβει η ΣΕΠ.ΑΕ και του προβλήτα Ι που παραμένει υπό τον ελέγχο του ΟΛΠ.
Τα νέα δεδομένα, πλέον ρίχνουν το βάρος των εξελίξεων στους συνδικαλιστικούς φορείς των λιμενεργατών που αναμένεται να τοποθετηθούν τις επόμενες ώρες απέναντι στα δηλωθέντα από την υπουργό.
Στη δήλωση της, η υπουργός κ. Κατσέλη αναφορικά με τα του λιμένος ανέφερε τα ακόλουθα:
"Όσον αφορά στη σύμβαση παραχώρησης των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ στην παραχωρησιούχο – θυγατρική της COSCO εταιρία – Σ.Ε.Π. Α.Ε. και στις απεργιακές κινητοποιήσεις, επιδίωξή μας είναι μέσω του διαλόγου να αντιμετωπισθούν όλα τα ζητήματα, να αποκατασταθεί η ηρεμία και η εύρυθμη λειτουργία του λιμανιού καθώς και να προαχθεί το δημόσιο συμφέρον. Βρισκόμαστε σε συνεχείς συζητήσεις με όλα τα μέρη.
Ήδη έχει συμφωνηθεί με τους εκπροσώπους της Σ.Ε.Π. Α.Ε. να ξεκινήσει άμεσα ουσιαστικός διάλογος σχετικά με όλα τα ζητήματα της παραχώρησης. Τα αποτελέσματα του διαλόγου θα ισχύσουν αναδρομικά από την 1.10.2009.
Επίσης συμφωνήθηκε να ξεκινήσει συζήτηση σε νέα βάση μεταξύ της Ο.Λ.Π. Α.Ε. και της Σ.Ε.Π. Α.Ε. με αντικείμενο τη λειτουργία των προβλητών Ι και ΙΙ, με ενεργό συμμετοχή των εργαζομένων και προς αμοιβαίο συμφέρον των μερών. Η σχετική συμφωνία θα τεθεί υπό έγκριση των αρμοδίων αρχών (Επιτροπή Ανταγωνισμού κ.λ.π.)."
Κύκλοι των παραγωγικών τάξεων σε γνώση των οποίων περιήλθαν οι δηλώσεις της υπουργού εξέφραζαν την ελπίδα ότι θα πρυτανεύσει η λογική στους συνδικαλιστικούς φορείς των λιμενεργατών και θα μπουν σε διάλογο χωρίς να είναι μπλοκαρισμένο το λιμάνι του Πειραιά.
Ερωτηθέντες οι συνδικαλιστικοί φορείς από τo TheSeaNation, δήλωσαν ότι αναμένουν επακριβώς τη δήλωση της υπουργού προκειμένου μετά την ανάγνωσή της να τοποθετηθούν.
ΠΗΓΗ SEA NATION
Δήλωση Ε. Τσουρή σχετικά με την ανακοίνωση-προειδοποίηση της Ομοσπονδίας Μονίμων Υπαλλήλων Λιμένος Ελλάδας και της Ένωσης Λιμενεργατών ΟΛΠ για την έναρξη δυναμικών κινητοποιήσεων
Ημ. Δημοσίευσης : 11/09/2009 17:16Η πολιτική εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Ελπίδα Τσουρή, σχετικά με την ανακοίνωση-προειδοποίηση της Ομοσπονδίας Μονίμων Υπαλλήλων Λιμένος Ελλάδας και της Ένωσης Λιμενεργατών ΟΛΠ για την έναρξη δυναμικών κινητοποιήσεων, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
Το ΠΑΣΟΚ, από την πρώτη στιγμή, είχε καταγγείλει τη μονοπωλιακού χαρακτήρα εκχώρηση των ΣΕΜΠΟ, των πιο προσοδοφόρων δραστηριοτήτων του ΟΛΠ, ακολουθώντας, μάλιστα, προβληματικές και αμφίβολης νομιμότητας διαδικασίες, χωρίς να διασφαλίζεται ο ελεύθερος και δίκαιος ανταγωνισμός, χωρίς να προστατεύεται το εμπόριο, ο καταναλωτής, τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα των εργαζομένων και το δημόσιο συμφέρον.
Είναι γνωστό ότι η σύμβαση του ΟΛΠ, που επικύρωσε στη Βουλή, η κυβερνητική πλειοψηφία, βρίθει από λεόντειες, υπέρ του αναδόχου, διατάξεις, με παντελή απουσία του ελεγκτικού και εποπτικού ρόλου του Δημοσίου. Η εκ των υστέρων, μάλιστα, επιβολή, με νομοθετική ρύθμιση, επιπλέον φορολογικών ρυθμίσεων-διευκολύνσεων, για μία ξένων συμφερόντων εταιρεία, εκχωρώντας δικαιώματα που, μέχρι σήμερα, κατείχε μόνο το ελληνικό Δημόσιο, ανέγειρε πρόσθετα σοβαρά θέματα διαφάνειας και νομιμότητας των διαδικασιών του διαγωνισμού.
Οι εξελίξεις στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή δικαίωσαν πλήρως τις θέσεις μας, και επιβεβαίωσαν την ανευθυνότητα και την προχειρότητα των χειρισμών της κυβέρνησης.
Τώρα, εισπράττει τα επίχειρα της πολιτικής της.
Επαναλαμβάνουμε, για μια ακόμη φορά, ότι η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, θα εξαντλήσει όλες τις νομικές, θεσμικές και πολιτικές δυνατότητες, σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο, προκειμένου να κατοχυρώσει το δημόσιο συμφέρον και τα εργασιακά δικαιώματα, με ουσιαστική και σε βάθος επαναδιαπραγμάτευση
pasok.gr
Submitted by admin on Mon, 12/10/2009 - 08:07. ΛΙΜΑΝΙΑ
Ανυποχώρητοι παραμένουν οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς, στις αγωνιστικές τους κινητοποιήσεις. Οι συνδικαλιστές εργαζόμενοι δηλώνουν ότι δεν συναντήθηκαν με την υπουργό Λούκα Κατσέλη και με εκπροσώπους της Cosco, παρά μόνο με συμβούλους της υπουργού Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας. Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς Βασίλης Κορκίδης τονίζει ότι οι φορτηγατζήδες απειλούν να μπλοκάρουν τους δρόμους του Πειραιά, σε ένδειξη διαμαρτυρίας. Ο Γιώργος Νουχουτίδης, πρόεδρος της Ένωσης Λιμενεργατών δήλωσε σήμερα το πρωί ότι "οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ πρέπει να τηρήσουν τις προεκλογικές τους δεσμεύσεις" και ζήτησε "να γίνει συνάντηση με την κυβέρνηση".
'Είμαστε ενωμένοι, κάνουμε ένα αγώνα επί τρία χρόνια και δεν θα κάνουμε πίσω',τόνισε ο Γ. Νουχουτίδης και ζήτησε "να ανοίξουν τα 14 παραρτήματα που χαρακτηρίσθηκαν απόρρητα που συνοδεύουν τη σύμβση με τους Κινέζους".
greekshippingnews
Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2009
ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
(ΟΜ.Υ.Λ.Ε.)
ΕΝΩΣΗ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π. Πειραιάς 11.10.2009
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Τα ΔΣ της ΟΜ.Υ.Λ.Ε. και της Ένωσης Λιμενεργατών σε συνεδρίασή τους την Κυριακή 11.10.2009
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ
την κήρυξη νέας 48ωρης Απεργίας για τη Δευτέρα 12/10/2009 και Τρίτη 13/10/2009.
Καλούμε την Κυβέρνηση να πάρει άμεσες και δραστικές πρωτοβουλίες ώστε να παγώσει η εγκατάσταση της COSCO στο Σ.ΕΜΠΟ (προβλήτας ΙΙ) του ΟΛΠ.
Η σύμβαση παραχώρησης που έχει υπογραφεί, καθώς και οι χαριστικές διατάξεις προς τη COSCO, που έχουν δοθεί από την προηγούμενη Κυβέρνηση και τη διοίκηση του ΟΛΠ, πρέπει να ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ.
Οι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ και γενικότερα στα Λιμάνια διεκδικούμε να υπάρξει αναστροφή της εκποίησης του κερδοφόρου και με αναπτυξιακές δυνατότητες Σ.ΕΜΠΟ.
Με συνέπεια συνεχίζουμε τον ΑΓΩΝΑ μέχρι την τελική ΝΙΚΗ
ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΛΙΜAΝIΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΟΜ. Υ. Λ. Ε)
ΕΝΩΣΗ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
δεν ξεχνω

εν οψει της συναντησης στο μεγαρο μαξιμου για την κριση στον ΟΛΠ
να τους θυμισω τις παρακατω δηλωσεις.
ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.
Κοντά στους λιμενεργάτες ο Γ. Παπανδρέου
Νέα επίθεση κατά της κυβέρνησης εξαπέλυσε ο Γιώργος Παπανδρέου, ο οποίος το βράδυ της Τρίτης παρέστη σε συναυλία συμπαράστασης που διοργάνωσαν η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας, η Ένωση Λιμενεργατών, το Εργατικό Κέντρο Πειραιά, η Νομαρχία και ο Δήμος Πειραιά, κατά της πολιτικής της κυβέρνησης για τα λιμάνια.
Ο πρόεδρος του ΠαΣοΚ εξέφρασε την αντίθεσή του στην κυβερνητική πολιτική την οποία χαρακτήρισε απαράδεκτη, ανεύθυνη, κερδοσκοπική, που βοηθάει τους λίγους κερδοσκόπους και όχι το ευρύτερο συμφέρον του ελληνικού λαού.
«Η Νέα Δημοκρατία έχει βρει μία πατέντα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Παπανδρέου, «ό,τι πιο κερδοφόρο, ό,τι πιο προσοδοφόρο, ό,τι πιο στρατηγικό και δημόσιο, το εκποιεί και μάλιστα, το εκποιεί και αντί πινακίου φακής».
Αναφερόμενος στα σχέδια του κόμματός του είπε ότι αυτό τάσσεται υπέρ της ύπαρξης στενής συνεργασίας του Δημοσίου «σε αυτή την περίπτωση του ΟΛΠ, που έχει όλες τις δυνατότητες για στρατηγική συνεργασία και με τον ιδιωτικό τομέα, να μπορεί να συμβάλλει αυτή η συνεργασία στην ανάπτυξη, στην περαιτέρω άντληση κεφαλαίων, αλλά σε καμία περίπτωση δεν συμφωνούμε ότι αυτή η ανάπτυξη εξυπηρετείται με το να πουληθεί, να δοθεί σε κάποια «τρίτα χέρια» το λιμάνι του Πειραιά». Ο κ. Παπανδρέου εκτίμησε ότι η εξέλιξη αυτή θα έχει αρνητικές επιπτώσεις για τον Πειραιά, για την ανάπτυξη ενός κρίσιμου κλάδου, του εισαγωγικού και εξαγωγικού εμπορίου της χώρας μας, το οποίο όπως είπε, δίνεται ουσιαστικά σε ένα ιδιωτικό μονοπώλιο.
Στην τελετή παραλαβής του (πρώην)ΥΕΝ σε συνάντηση με σύμβουλο της υπουργού κατατέθηκαν οι απόψεις και οι θέσεις μας μαζί με οικονομικά στοιχεία που στηρίζουν το αίτημά μας για δημόσιο λιμάνι.
Καμία άλλη συνάντηση με συνδικαλιστές της ΟΜΥΛΕ ή των λιμενεργατών δεν έχει γίνει.
Ας περιμένουμε λοιπόν επίσημες ανακοινώσεις από το υπουργείο ή τα σωματεία μας.
Να θυμίσω το μεγάλο κενό που άφησε ο χαμός του Πέτρου Κυριακού.
ΥΓ Για όσους με παίρνουν τηλέφωνο και δεν απαντώ μην με παρεξηγήσουν αλλά το ψάχνω από το Σάββατο το πρωί.
Σας φιλώ στη μούρη.
Τα λέμε στο ΣΕΜΠΟ
Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009
9/10/2009
Ώρα 22.15 μ.μ.
Σε αδιέξοδο κατέληξαν τελικά οι συζητήσεις μεταξύ της υπουργού Οικονομίας , Ανταγωνισμού και Ναυτιλίας, Λούκας Κατσέλη με τους εργαζόμενους στο λιμάνι του Πειραιά. Μετά από πολύωρες διαπραγματεύσεις οι συνδικαλιστές επέμειναν στη θέση τους ότι θα πρέπει να «παγώσει» η διαδικασία εγκατάστασης των κινέζων και να αρχίσουν εκ νέου διαπραγματεύσεις, πρόταση την οποία δεν δέχθηκε η Cosco.
Έτσι οι απεργιακές κινητοποιήσεις στο λιμάνι του Πειραιά συνεχίζονται ενώ την Κυριακή θα συνεδριάσουν ΟΜΥΛΕ και Ένωση Λιμενεργατών προκειμένου να καθορίσουν τη στάση τους με νέες κινητοποιήσεις.
Νωρίτερα η Λούκα Κατσέλη είχε συναντηθεί με εκπροσώπους της Cosco.
Οι εκπρόσωποι του κινεζικού κολοσσού αποδέχθηκαν την έναρξη διαλόγου με τη συμμετοχή των εργαζομένων για θέματα που αφορούν την πορεία της υλοποίησης της σύμβασης παραχώρησης με τη συμμετοχή των εργαζομένων.
marinews
Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009
ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
(ΟΜ.Υ.Λ.Ε.)
ΕΝΩΣΗ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π. Πειραιάς 8.10.2009
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
«ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΠΟ»
Η Διοίκηση του ΟΛΠ μέχρι την τελευταία στιγμή επιχειρεί με κάθε τρόπο να πραγματοποιήσει το έγκλημα του ξεπουλήματος του Σ.ΕΜΠΟ.
Οι εργαζόμενοι ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ, καταδίκασαν την πολιτική της προηγούμενη κυβέρνησης και στέλνουν ένα ηχηρό μήνυμα στη νέα κυβέρνηση:
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟ Σ.ΕΜΠΟ
Τα Δ.Σ. της ΟΜΥΛΕ και της Ένωσης Λιμενεργατών όπως είχαν ανακοινώσει συνεδρίασαν σήμερα 8.10.2009 και αφού εκτίμησαν την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί μετά τις εκλογές της 4.10.2009.
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ
1. 24ωρη Απεργιακή Κινητοποίηση στις 9 Οκτωβρίου 2009
2. Αποχή από εργασία Σαββάτου και Κυριακής στις 10 και 11 Οκτωβρίου 2009
3. Νέα συνεδρίαση την Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2009
Καλούμε τη Νέα Κυβέρνηση να αναλάβει άμεσα πρωτοβουλίες και να δώσει λύση, ώστε να αναστραφεί η κατάσταση στο Λιμάνι.
Με συνέπεια συνεχίζουμε τον ΑΓΩΝΑ μέχρι την τελική ΝΙΚΗ
ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΛΙΜΕΝΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΟΜ. Υ. Λ. Ε)
ΕΝΩΣΗ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009
ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
(ΟΜ.Υ.Λ.Ε.)
ΕΝΩΣΗ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π. Πειραιάς 6.10.2009
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
« ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΠΟ»
Η Διοίκηση του ΟΛΠ μέχρι την τελευταία στιγμή επιχειρεί με κάθε τρόπο να πραγματοποιήσει το έγκλημα του ξεπουλήματος του Σ.ΕΜΠΟ.
Οι εργαζόμενοι ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ, καταδίκασαν την πολιτική της προηγούμενης κυβέρνησης και στέλνουν ένα ηχηρό μήνυμα στη νέα κυβέρνηση:
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟ Σ.ΕΜΠΟ
Τα Δ.Σ. της ΟΜΥΛΕ και της Ένωσης Λιμενεργατών όπως είχαν ανακοινώσει συνεδρίασαν σήμερα 6.10.2009 και αφού εκτίμησαν την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί μετά τις εκλογές της 4.10.2009.
ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ
48ωρη Απεργιακή Κινητοποίηση στις 7 και 8 Οκτωβρίου 2009
Νέα συνεδρίαση την Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009
Με συνέπεια συνεχίζουμε τον ΑΓΩΝΑ μέχρι την τελική ΝΙΚΗ
ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΛΙΜΕΝΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΟΜ. Υ. Λ. Ε)
ΕΝΩΣΗ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009
ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
(ΟΜ.Υ.Λ.Ε.)
ΕΝΩΣΗ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π. Πειραιάς 5.10.2009
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
« ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΠΟ»
Ο αγώνας των εργαζομένων στα Λιμάνια ξεκίνησε πριν 3 χρόνια και θα συνεχιστεί μέχρι την ΤΕΛΙΚΗ νίκη.
Η χθεσινή καταδίκη της κυβέρνησης της Ν.Δ. η οποία ιδιαίτερα στον Πειραιά πήρε μορφή χιονοστιβάδας έστειλε το μήνυμα της κοινωνίας προς κάθε κατεύθυνση ότι : Το ξεπούλημα του Λιμανιού είναι καταστροφικό για την οικονομική ζωή, την τοπική κοινωνία, τους εργαζόμενους και δεν πρέπει να περάσει.
Η πρωτόγνωρη βιασύνη της απερχόμενης κυβέρνησης και της Διοίκησης του ΟΛΠ να διευθετήσουν με νομικές και θεσμικές ακροβασίες σοβαρά θέματα και να «ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ» το ΣΕΜΠΟ στην COSCO δεν ανεχόμαστε να δημιουργήσει τετελεσμένα.
Οι εργαζόμενοι αισιόδοξοι και αποφασισμένοι δυναμώνουν τη φωνή τους ενάντια στο ξεπούλημα.
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΛΙΜΕΝΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΟΜ. Υ. Λ. Ε)
ΕΝΩΣΗ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009
ΣΥΓΝΩΜΗ

ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΣΕΜΠΟ: ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ1
ΧΑΡΙΛΑΟΣ Ν. ΨΑΡΑΥΤΗΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΜΠ
ΠΡΩΗΝ Δ/ΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΟΛΠ ΑΕ
Τα 2-3 τελευταία χρόνια έχω αρθρογραφήσει για το ρόλο ιδιωτικών κεφαλαίων στην
ανάπτυξη του ΟΛΠ, και όχι μόνο του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ).
Πάγια άποψή μου ήταν και είναι, ναι, τα ιδιωτικά κεφάλαια μπορούν να βοηθήσουν,
αλλά εάν είναι να γίνει αυτό, ας γίνει τουλάχιστο σωστά, μια και ενδεχόμενα λάθη
μπορεί να έχουν πολύ κακές επιπτώσεις.
Είναι γεγονός ότι ο ΣΕΜΠΟ έχει αυτή τη στιγμή επαρκή υποδομή για να
εξυπηρετήσει κίνηση γύρω στα 1,5 εκ. TEU το χρόνο. Η υποδομή αυτή προφανώς
δημιουργήθηκε από τα επενδυτικά προγράμματα του μέχρι τούδε θεσμικού
μοντέλου, χωρίς καθόλου κεφάλαια από ιδιώτες. Είναι προς τιμήν του μοντέλου
αυτού που μπόρεσε να αναπτύξει κερδοφόρα τον τομέα εμπορευματοκιβωτίων του
ΟΛΠ μέχρι σήμερα. Αλλά εάν ο ΟΛΠ θέλει να κινηθεί με πιο γρήγορους ρυθμούς, το
μοντέλο αυτό έχει μάλλον φτάσει τα όριά του, ιδίως αν κρίνει κανείς από την πτώση
της θέσης του Πειραιά σε σχέση με τους ανταγωνιστές του στη Μεσόγειο. Είναι
σαφές, οι άλλοι τρέχουν πιο γρήγορα από εμάς.
Το μεγάλο ερώτημα είναι εάν και κατά πόσο το πρόσφατα προκηρυχθέν μοντέλο
παραχώρησης του ΣΕΜΠΟ θα βελτιώσει την κατάσταση. Σε τελευταία ανάλυση,
αυτό θα φανεί εκ του αποτελέσματος. Μέχρι τότε, και από μια πρόχειρη ματιά στο
σχέδιο διακήρυξης, άποψή μου είναι ότι περιέχει σημεία τα οποία ενδέχεται να
προκαλέσουν προβλήματα, νομικά και ουσιαστικά.
Αναφέρω εδώ ένα μόνο παράδειγμα. Υπάρχει (και ακόμη ισχύει) η από 13/2/2002
Σύμβαση Παραχώρησης μεταξύ ΟΛΠ και Ελληνικού Δημοσίου, της οποίας ήμουν
ένας από τους συνυπογράψαντες (ναι, σχεδόν 6 χρόνια πριν!). Η Σύμβαση
Παραχώρησης ρητά παρέχει στον ΟΛΠ το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης και
εκμετάλλευσης των εγκαταστάσεων που παραχωρήθηκαν σ’ αυτόν από το Ελληνικό
Δημόσιο, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και ο ΣΕΜΠΟ. Εάν η φράση
«αποκλειστικό δικαίωμα» ερμηνευθεί στενά, δηλαδή ότι μόνο ο ΟΛΠ μπορεί να
εκμεταλλεύεται τον ΣΕΜΠΟ και κανένας άλλος, τότε υπάρχει νομικό πρόβλημα.
Προβλέπει επίσης η Σύμβαση Παραχώρησης ότι ο ΟΛΠ «έχει το δικαίωμα χρήσης
και εκμετάλλευσης του Προβλήτα ΙΙΙ που θα κατασκευάσει στο Νέο Ικόνιο», και
μάλιστα «με τους ίδιους όρους που ισχύουν για τις ήδη υπάρχουσες εγκαταστάσεις».
Αν και η χρήση και εκμετάλλευση του μελλοντικού Προβλήτα ΙΙΙ δεν προβλέπεται
στη Σύμβαση Παραχώρησης να είναι αποκλειστική από τον ΟΛΠ, η Σύμβαση
Παραχώρησης είναι σαφής για το ποιος θα κατασκευάσει τον Προβλήτα ΙΙΙ (ο ΟΛΠ)
και ότι ο τελευταίος θα τον εκμεταλλευτεί με τους ίδιους όρους που ισχύουν για τις
υπόλοιπες εγκαταστάσεις. Οι υπόλοιπες εγκαταστάσεις περιλαμβάνουν τον
Προβλήτα Ι, τον οποίο ο ΟΛΠ θα λειτουργεί με το δικό του προσωπικό. Άρα γνώμη
μου είναι ότι και εδώ υπάρχει νομικό πρόβλημα.
1 Δημοσιεύθηκε στο Marinews 12/02/2008 (http://www.marinews.gr/article.asp?NewID=4143)
Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009
ΛΙΜΕΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θέλουμε τα λιμάνια μας να αξιοποιήσουν τα τεράστια πλεονεκτήματα που συνδέονται με την στρατηγική γεωγραφική θέση της χώρας μας. Να γίνουν σημαντικοί διαμετακομιστικοί κόμβοι στην ευρύτερη περιοχή, παρέχοντας σύγχρονες λιμενικές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές, και εξασφαλίζοντας τη σύνδεση περιφερειακών και εθνικών δικτύων.
- Προωθούμε διαρθρωτικές αλλαγές που θα διέπουν την αυτόνομη οργάνωση, διοίκηση και λειτουργία των λιμένων και αξιοκρατικά στελεχωμένων δημόσιων λιμενικών αρχών.
- Ενισχύουμε το ρόλο των δημόσιων λιμενικών αρχών ως παράγοντα διασφάλισης του δημόσιου συμφέροντος στην παροχή λιμενικών υπηρεσιών. Λέμε όχι στην ιδιωτικοποίηση των λιμένων.
- Εκσυγχρονίζουμε τις λιμενικές υποδομές και δημιουργούμε σύγχρονους επιβατικούς σταθμούς σε όλη τη περιφέρεια.
- Διευκολύνουμε την ανάπτυξη βιομηχανιών υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας στην ευρύτερη περιοχή των λιμένων, με στόχο τη διεύρυνση του μεταφορικού έργου. Ενισχύουμε την διαφάνεια στις σχέσεις λιμένων – χρηστών.
- Προωθούμε την εξωστρέφεια των Ελληνικών Λιμένων μέσω της ενεργής δραστηριοποίησης τους στα διεθνή φόρα και παρεμβαίνουμε ενεργά στην διαμόρφωση της Ευρωπαϊκής Λιμενικής Πολιτικής.
Για το ΠΑΣΟΚ, ο δημόσιος έλεγχος και η διαχείριση των λιμενικών μας υποδομών αποτελεί επιλογή βιώσιμη και επιβεβλημένη, λόγω του στρατηγικού χαρακτήρα τους, στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Ειδικότερα για τον ΟΛΠ η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, θα εξαντλήσει όλες τις δυνατότητες προκειμένου να κατοχυρώσει το δημόσιο συμφέρον και τα εργασιακά δικαιώματα, με ουσιαστική και σε βάθος επαναδιαπραγμάτευση.
Από το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ πράσινη ανάπτυξη.
Για να δούμε τι θα δούμε.
ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ
Πρόσεχε μην βρεθείς στην πλώρη μου γιατί έχουμε κάτι παλιά χρέη και πρέπει να τα καθαρίσουμε.
Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009
ΣΗΚΩ ΛΙΓΟ !

σημερα γυρω στις 10.30 το πρωι ο προεδρος του ΣΥΡΙΖΑ επισκεφθηκε τις εγκαταστασεις ΣΤΟ Σ.ΕΜΠΟ και μας μιλησε για τις θεσεις του κομματος του σε σχεση με τον ΟΛΠ.
αφου μιλησε για λιγοι στους λιμενεργατες ανεβηκε στην αιθουσα που ηταν τα μελη του σωματειου των τεχνικων χειριστων συνοδευομενος απο τον προεδρο των λιμενεργατων.
εκει ΔΕΝ τον υποδεχθηκε ο προεδρος του σωματειου ως οφειλε κατα την αποψη μου αλλα τον προλογισε παλι ο προεδρος των λιμενεργατων.
τελος αφου ο προεδρος του ΣΥΡΙΖΑ μιλησε με τους εργαζομενους αποχωρησε χωρις να εμφανιστει ο προεδρος των τεχνικων χειριστων ουτε καν να τον χαιρετισει.
και σαν να μην φτανει αυτο ειχε και την αποψη οτι ο προεδρος ενος πολιτικου κομματος επρεπε να παει στο γραφειο που καθοταν να τον βρει.
ΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ
ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ?
ΕΙΤΕ ΜΙΚΡΟ ΕΙΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΜΑ ΟΦΕΙΛΗΣ ΝΑ ΤΟ ΣΕΒΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΩΝ.
ΕΙΧΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΡΚΕΤΑ ΝΩΡΙΣ.
ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΟΥ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΚΡΑΤΑΤΗΣΕ ΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ !
ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΘΑ ΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ 8 ΤΟ ΠΡΩΙ.
ΚΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΤΑΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΧΑΤΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΜΙΛΗΣΕΙ !
ΒΓΗΚΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ! ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ !
ΣΗΚΩ ΛΙΓΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΔΕΙΞΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΟΥ.
ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΝΟΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ
ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ
ΣΗΚΩ ΛΙΓΟ
