Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010
ΠΟΛΛΑ ΚΕΡΑΣΙΑ ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ
Συνάντηση παρουσίασης της νέας Προβλήτας Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ ΑΕ (Προβλήτας Ι) στους παρόχους και τις εταιρείες διεθνών μεταφορών πραγματοποιήθηκε στα Γραφεία του ΟΛΠ Α.Ε., στο πλαίσιο της προετοιμασίας λειτουργίας του Προβλήτα Ι την 1η Ιουνίου.
Όπως είναι γνωστό, μετά την παραχώρηση της Προβλήτας ΙΙ στην εταιρεία ΣΕΠ Α.Ε. (Cosco) μέσω σύμβασης μακροχρόνιας παραχώρησης, ο ΟΛΠ Α.Ε. θα δραστηριοποιηθεί στο χώρο διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων μέσω της Προβλήτας Ι, η οποία βρίσκεται επίσης στο εμπορικό λιμάνι του Ν. Ικονίου.
Όπως τόνισε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ ΑΕ κ. Γιώργος Ανωμερίτης
• Η Προβλήτα Ι θα λειτουργεί επιχειρηματικά από την 1η Ιουνίου 2010, ενώ η δοκιμαστική λειτουργία του θα αρχίσει ένα μήνα νωρίτερα.
• Η ετήσια προβλεπόμενη δυναμικότητα θα είναι 1.000.000 εμπορευματοκιβώτια (TEU’s) ετησίως.
• Η Προβλήτα Ι θα εξυπηρετείται με σύγχρονο και καινούριο εξοπλισμό, μεταξύ του οποίου και 7 Γερανογέφυρες ανυψωτικής ικανότητας 65 tn τύπου Super Post Panamax και Panamax.
• Η Προβλήτα Ι θα εξυπηρετείται με ένα νέο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα μέσω διαδικτύων, τα οποία δίνουν τη δυνατότητα προς τους πελάτες απευθείας συναλλαγών.
• Από την 1η Απριλίου θα αρχίσει τη λειτουργία του ο νέος τομέας marketing και προώθησης σχέσεων.
• Η Προβλήτα Ι θα είναι απόλυτα συμβατός με το νέο επιλιμένιο σιδηροδρομικό σταθμό Ν. Ικονίου, με πρόθεση αποτελεσματικής συλλειτουργίας με το Εμπορευματικό Κέντρο Συνδυασμένων Μεταφορών στο Θριάσιο Πεδίο της Ελευσίνας.
• Ο ΟΛΠ για τη λειτουργία του Προβλήτα Ι καταρτίζει σε στενή συνεργασία με τους εκπροσώπους των εργαζομένων ένα νέο Κανονισμό Λειτουργίας, προσαρμοσμένο στα νέα δεδομένα του έργου.
Ο κ. Γιώργος Ανωμερίτης υποστήριξε ότι ο ΟΛΠ μετά τον κλονισμό που υπέστη τα δύο προηγούμενα χρόνια, επανέρχεται στους κανονικούς του ρυθμούς, παρά τη διεθνή οικονομική κρίση στον χώρο των θαλασσίων μεταφορών, επενδύοντας σε νέα έργα υποδομών και εκσυγχρονισμού, τόσο στο χώρο διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων όσο και στους λοιπούς χώρους εξυπηρέτησης της επιβατηγού ναυτιλίας, της κρουαζιέρας και του car terminal.
MARINEWS.GR
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
17 σχόλια:
Τωρα πως θα χωρεσουμε 810 εργαζωμενοι
εκει ειναι ενα ερωτημα
ΚΑΙ οι αραβες στην 1 προβλητα ρε ΠΑΝΩΜΕΡΙΤΗ?
κατι γλεντια τρελα θα γινουν με τους "αντρακλες" συνδικαλιστες μας..
ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΜΑΣ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΑΝ ΤΩΡΑ;
ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΣΕΠ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΜΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΝΑ ΒΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ;
ΣΤΗ ΜΕΡΚΕΛ; ΣΤΟ ΣΑΡΚΟΖΙ; ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ;
Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΗΝΕΣ...
"Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Τωρα πως θα χωρεσουμε 810 εργαζωμενοι
εκει ειναι ενα ερωτημα
18 Μαρτίου 2010 7:44 μ.μ."
ΘΑ ΜΑΣ ΣΤΟΙΒΑΖΟΥΝ ΤΕΣΣΕΡΙΣ-ΤΕΣΣΕΡΙΣ "ΚΑΘΥΨΟΣ" ΣΑΝ ΤΑ ΚΟΥΤΙΑ...
ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ; ΘΑ ΨΑΡΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΝΑΞΙΩΤΗΣ Ο ΚΟΥΒΑΡΝΤΑΣ;
θα παμε και οι 810?
εργατες ειμαστε μονο καιμμια 350αρια !
Παιδιά δείτε κάτι παράξενο. Καιρό τώρα βγαίνει κάθε τρείς και λόγο η διοίκηση του ΟΛΠ και ανακοινώνει προγράμματα ανάπτυξης και αερογέφυρες και προβλήτες Ι και Θριάσια και πάει λέγοντας. Ωραία όλα αυτά, αλλά εμένα ο όλος σχεδιασμός μου φαίνεται ότι αφήνει απέξω τους Κινέζους. Κουβέντα δεν ακούγεται πιά για τους Κινέζους, λες και δεν υπάρχουν στο τοπίο. Εν τω μεταξύ Κάπτεν Γουέϊ ακούμε, Κάπταιν Γουέϊ δεν βλέπουμε. Τι έγινε μ΄εκείνα τα πρόσθετα πρωτόκολλα που θα υπογράφανε στα τέλη Φλεβάρη ; Μωρέ μπας και δεν τα βρίσκουνε στην πορεία ; Έχει γούστο να την κάνουν οι Κινέζοι με ελαφρά πηδηματάκια. Θα γελάσει ο κάθε πικραμένος.
ΟΟΟΟΝΕΙΡΑ, ΠΟΥΛΙΑ ΜΟΥ ΤΑΞΙΔΙΑΑΑΑΑΑΡΙΚΑ,
ΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΑΑΑΑΑΑ, ΛΑΛΑΛΑΛΑΑΑΑΑΑΑ
ΡΕ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ
ΚΑΝΤΕ ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΤΕ
...ΟΠΟΥ ΝΑ 'ΝΑΙ ΘΑ ΜΕΤΟΙΚΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΕΡΑΙΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΧΩΡΙΟ (ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΝΟΜΑΤΕΟΙ) !!!
"Ο ΟΛΠ για τη λειτουργία του Προβλήτα Ι καταρτίζει σε στενή συνεργασία με τους εκπροσώπους των εργαζομένων ένα νέο Κανονισμό Λειτουργίας, προσαρμοσμένο στα νέα δεδομένα του έργου"
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ; ΟΤΙ Η ΠΟΣΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 3 ΑΤΟΜΑ; ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ...
Το ΚΑΛΟ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΧΘΕΣ ΑΠΟ ΠΑΛΙΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ.
ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΣΟ ΜΑ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΑΝΕ ΡΕ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ.
Η ΠΟΣΤΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ 4αρα Η'
4 + 2 ΕΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ''ΜΠΑΡΕΣ'' ΤΟΥ LASHING.
ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ Ο 'ΠΟΝΤΙΟΣ' ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ (ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ).
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Η ΠΟΣΤΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ 4αρα Η'
4 + 2 ΕΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ''ΜΠΑΡΕΣ'' ΤΟΥ LASHING.
ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ Ο 'ΠΟΝΤΙΟΣ' ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ (ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ).
22 Μαρτίου 2010 4:25 μ.μ.
Να θυμίσω για όποιους ξέχασαν ή δεν ξέρουν ότι το 1996 σε συνέλευση στο ΕΚΠ για να πάρουμε ή όχι το lashing κάποιοι σκίζανε τα παντελόνια τους λέγοντας ότι αυτή η δουλειά θέλει αρχιδάτους και είναι δύσκολη κλπ κλπ.Αν την δουλειά αυτή την είχαμε από τότε ,τώρα θα είμασταν καλύτερα ή όχι;
Όποιος θέλει να δουλέψει στο ΣΕΜΠΟ δουλεύει.Όποιος δεν θέλει της στραβιάς ψωλής και οι τρίχες της φταίνε.
Είπαμε καλή η δημοκρατία αλλά μην το παραχέζουμε.
ΟΙ εργασιες αυτες εαν τις παρουμε θα μας κρατησουν σαν κλαδο για μερικα χρονια ακομα.
Τωρα για κατι κοπριτες που κοιταζουν τις κουβερτες των καραβιων με τα κυαλια, ας περιμενουν την εθελουσια.
"Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΟΙ εργασιες αυτες εαν τις παρουμε θα μας κρατησουν σαν κλαδο για μερικα χρονια ακομα.
Τωρα για κατι κοπριτες που κοιταζουν τις κουβερτες των καραβιων με τα κυαλια, ας περιμενουν την εθελουσια."
ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ;
να τα παρουμε και να δουλεψουμε γιατι κατα την αποψη μου οι περισοτεροι δουλεια θελουμε για να πηγαινουμε σπιτι ενα μεροκαματο
αλλα να προσθεσουμε ενα αντικειμενο ακομα που σιγουρα μας δινει μεγαλυτερη δυναμη θα δωσουμε φυσικα κατι απο την σημερινη συνθεση και θα παρουμε τι ?
αλλα ολα αυτα θα λυθουν αφου τελειωσουν οι διαπραγματευσεις και απο τα λιγα που ξερω ολα αυτα ειναι ακομα στον αερα.
δεν υπαρχει αντζεντα συζητησεων απλα επαφες γινονται
Δημοσίευση σχολίου