Πλούσιο σε εξελίξεις και συμφωνίες αναμένεται να είναι το καλοκαίρι για τον ΟΛΠ, αρχής γενομένης από τον τρέχοντα μήνα.
Μια σειρά ζητημάτων που απασχολούν τη διοίκηση του οργανισμού αναμένεται να δρομολογηθούν στο επόμενο διάστημα, στο πλαίσιο του επενδυτικού προγράμματος για την περίοδο 2010-2014 αλλά και της προσπάθειας για την καλύτερη αξιοποίηση της περιουσίας του ΟΛΠ. Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του οργανισμού, κ. Γιώργο Ανωμερίτη «έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια νοικοκυρέματος του ΟΛΠ με την πλήρη και σύμφωνη άποψη όλων».
Μετά την λειτουργία του Προβλήτα 1 από την 1η Ιουνίου, προτεραιότητα είναι η ανάπτυξη του Car Terminal όπως ανέφερε ο κ. Ανωμερίτης, τονίζοντας πως δεν υπάρχει περίπτωση παραχώρησής του.
«Το Car Terminal μεγαλώνει και εκσυγχρονίζεται» σημείωσε ο επικεφαλής του οργανισμού, σημειώνοντας πως «είναι ο μεγάλος μας στόχος μετά τον Προβλήτα 1», καθώς τα έσοδα του ΟΛΠ από τον τομέα της διακίνησης των αυτοκινήτων υποχώρησαν το 2009 κατά 35%. Ειδικότερα, στο Car Terminal σημειώθηκε πτώση του αριθμού αυτοκινήτων εισαγωγής κατά 23,1%.
Από τους χώρους του αποχώρησαν ήδη οι πετρελαϊκές εγκαταστάσεις και οι γερανοί, ενώ αποχωρούν και τα Ro Ro πλην αυτού που έχει σχέση με τα νησιά και θα φύγει τον Οκτώβριο. Ο κ. Ανωμερίτης ανέφερε πως υπάρχουν ήδη επαφές με τους πελάτες του car terminal και τους ιδιοκτήτες, οι οποίοι προσέγγισαν τον ΟΛΠ για νέες συμφωνίες.
Ωστόσο, τις ίδιες προτεραιότητες είχαν θέσει και οι προηγούμενες διοικήσεις του οργανισμού, με σχέδια και εξαγγελίες που έμειναν στα χαρτιά, ενώ για τον τρόπο αξιοποίησής του car terminal έχει ήδη αναπτυχθεί μια «πολεμική», μεταξύ του ΟΛΠ και της Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης (ΔΝΕ).
Η ΔΝΕ έχει εκφράσει την διαφοροποίησή της ως προς τη μέθοδο και το εύρος των μέτρων για την ανάπτυξη του κύκλου των εργασιών του Car Terminal του ΟΛΠ, προειδοποιώντας μάλιστα με απεργιακές κινητοποιήσεις αν δεν υιοθετηθεί στο σύνολο η πρόταση της.
Το Car Terminal του ΟΛΠ αποτελείται από τρεις σταθμούς διαχείρισης αυτοκινήτων, με τον τελευταίο να αναπτύσσεται το 2005. Η δυναμικότητα αποθήκευσης είναι 12.000 αυτοκίνητα σε μια συνολική έκταση 180 στρεμμάτων, ενώ μπορούν να διακινηθούν 670.000 κινήσεις ετησίως.
Αναφορικά με τη λειτουργία του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Π1 και την «ανταγωνίστρια» Cosco στον Προβλήτα 2, ο κ. Ανωμερίτης σημείωσε πως θα συνεχίσουν τις επαφές και τις σχέσεις τους με στόχο την προσέλκυση φορτίων στον Πειραιά, ο καθένας με βάση την δική του στρατηγική και εμπορική πολιτική.
Στόχος του ΟΛΠ από την λειτουργία του Π1 είναι να εξυπηρετεί τις ανάγκες 800.000 εμπορευματοκιβωτίων ετησίως. Monorail
Αυτήν την εβδομάδα αναμένεται να συγκροτηθεί και η αρμόδια Επιτροπή που θα εξετάσει τις 7 τεχνικές προτάσεις που υποβλήθηκαν για την εγκατάσταση υπερυψωμένου συστήματος κυκλοφορίας (monorail) περιμετρικά του Κεντρικού Λιμένoς Πειραιώς, ένα έργο που είχε προγραμματιστεί από το 2002. Η λειτουργία του θα οδηγήσει σε απόσυρση άλλα ενεργοβόρα μέσα (λεωφορεία), τα οποία επιβαρύνουν περιβαλλοντικά το λιμάνι. Το μήκος του δικτύου ανέρχεται σε 6 χλμ. με δυνατότητα επέκτασης άλλων 5 χλμ. και οι σταθμοί σε 8. Εκτιμάται ότι η κατασκευή του θα μπορεί να ολοκληρωθεί στο δεύτερο εξάμηνο του 2011. Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για έργο προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ με την χρηματοδότηση του ΕΤΕπ.
Επίσης, στην προχθεσινή συνεδρίαση του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων εγκρίθηκε η ανακατασκευή του κτηρίου Κανέλλου για να μετατραπεί σε σύγχρονο εμπορευματικό σταθμό.
Υπενθυμίζεται πως το συνολικό επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΛΠ για την περίοδο 2010-2014 ανέρχεται σε 1 δισ. ευρώ.
Οι εργαζόμενοι
Ο κ. Ανωμερίτης αναφερόμενος στο θέμα του προσωπικού σημείωσε πως δεν καμία θέση εργασίας δεν χάνεται ούτε δεν θα υπάρξει μεταβολή στις μισθολογικές σχέσεις των εργαζομένων του ΟΛΠ, ενώ από την οικειοθελή αποχώρηση περίπου 200 εργαζομένων ο οργανισμός θα έχει όφελος περί τα 10 εκατ. ευρώ ετησίως.
Στο τέλος του 2009 ο ΟΛΠ απασχολούσε 1.639 άτομα, ενώ με την λήξη της εφετινής χρονιάς το προσωπικό θα μειωθεί στα 1.433 άτομα. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο οργανισμός θα προχωρήσει σε οικειοθελείς μετατάξεις, ώστε να καλυφθούν οι καινούργιες ανάγκες του οργανισμού.
Σε αναζήτηση πελατών για να βγάλει κέρδη βρίσκεται η Cosco μετά την ανάληψη της διαχείρισης της προβλήτας ΙΙ στο Σ.ΕΜΠΟ του Πειραιά.
Όταν κατασκευαστεί και η προβλήτα ΙΙΙ η χωρητικότητα που μπορεί να προσφέρει η Cosco μαζί με την προβλήτα ΙΙ θα φθάσει τα 3,7 εκ. εμπορευματοκιβώτια. Τώρα η προβλήτα ΙΙ έχει χωρητικότητα 1,6 εκ. εμπορευματοκιβωτίων με πρόθεση της Cosco να την αυξήσει στα 2,6 εκ. μέχρι τα μέσα του 2014.
Στο πλαίσιο αυτό, μήνυμα –συνεργασίας προς όλες τις εταιρείες έστειλε η ΣΕΠ, θυγατρική της Cosco στον Πειραιά, με το οποίο παρουσίασε τους στόχους της μέσω της Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης:
«Νέα Τιμολόγια Μεταφόρτωσης θα παρουσιαστούν, τα οποία θα είναι ανταγωνιστικά και ελκυστικά σε σύγκριση με τα υπόλοιπα διαμετακομιστικά κέντρα.
Η ΣΕΠ Α.Ε.είναι έτοιμη να συζητήσει την προσαρμογή του Τιμολογίου Μεταφορτώσεων βάσει του όγκου διακίνησης αυτών με κάθε Ναυτιλιακή Γραμμή ξεχωριστά» και προσθέτει:
«Στόχος της Σ.Ε.Π. Α.Ε. είναι η μετατροπή του εμπορευματικού σταθμού που διαχειρίζεται, στον πρώτο υπερσύγχρονο λιμένα διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων με εκτιμώμενο όγκο διακίνησης 3,7 εκ. TEU ετησίως».
Στην προσπάθειά της η Cosco να φέρει φορτία στον Σ.ΕΜΠΟ έστρεψε τρεις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται προς τον Πειραιά: : K-LΙΝΕ (Ιαπωνία), YML (Κορέα) και HANJIN (Κορέα).
Οι Κινέζοι κάνουν προσπάθειες προκειμένου να βρουν τη χρυσή τομή με την MSC ώστε να συνεργαστούν στον Πειραιά διότι χωρίς τον ελβετο-ιταλικό κολοσσό η Cosco δύσκολα θα καλύψει τις ανάγκες της.
Έως τώρα δεν τα έχουν βρει αφού η MSC είναι «καβάλα στο άλογο». Είναι η μοναδική νύφη αφού όλες οι άλλες εταιρείες είναι «παντρεμένες» με επενδύσεις που έχουν κάνει σε άλλα λιμάνια της Μεσογείου οπότε δεν θα έρθουν στον Πειραιά.
Η MSC μιλάει με την Cosco, μιλάει όμως και με τον ΟΛΠ για την Προβλήτα Ι, προκειμένου να πετύχει την πιο συμφέρουσα για εκείνη συμφωνία.
Με τον ΟΛΠ όμως μιλάνε και οι Κινέζοι αφού θέλουν συνεργασία. Σε πρώτη φάση δεν τα βρήκαν στα λεφτά αφού θεώρησαν ότι ο ΟΛΠ προσφέρει ακριβές υπηρεσίες.
Σύμφωνα με υπολογισμούς, ο ΟΛΠ για να είναι οριακά κερδοφόρος στο Σ.ΕΜΠΟ χρειάζεται να διακινεί περίπου 400.000 εμπορευματοκιβώτια σε ετήσια βάση.
Η MSC αρχικά αποτελούσε την προίκα που είχε πάρει η Cosco από τον ΟΛΠ μαζί με την προβλήτα ΙΙ, και ήταν στη σύμβαση παραχώρησης διάρκειας 35 ετών.
Όμως λίγο καιρό μετά την υπογραφή τη σύμβασης παραχώρησης η MSC αποφάσισε να καταγγείλει τη σύμβαση που είχε με τον ΟΛΠ και είχε περάσει στο κινεζικό όμιλο, με αποτέλεσμα η Cosco να μην έχει πια την ασφάλεια που θα της παρείχαν οι 500.000 κινήσεις ετησίως που προέβλεπε το συμβόλαιο.
Λίγους μήνες αργότερα από τη καταγγελία ο ΟΛΠ χτυπάει τη πόρτα της MSC για να φέρει φορτία στο προβλήτα Ι χωρίς παράλληλα να έχει ξεκαθαρίσει το θέμα ανάμεσα στην ιταλοελβετική εταιρεία και τον κινεζικό όμιλο.
Σύσταση "outperform" και τιμή-στόχο στα 25 ευρώ για τη μετοχή δίνει η Alpha Finance σε έκθεσή της που δημοσιοποιήθηκε πρόσφατα και στην οποία σχολιάζονται τα οικονομικά του ΟΛΠ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία από την τιμή-στόχο των 25 ευρώ, τα 18,6 ευρώ αφορούν εγγυημένες ταμειακές ροές στα πλαίσια της σύμβασης με την κινεζική Cosco.
Αντίστοιχα οι προβλέψεις για το τρέχον έτος εκτιμούν κέρδη 18,3 εκατ. ευρώ (από προηγούμενη πρόβλεψη για 5 εκατ.), έσοδα 144,7 εκατ. ευρώ και EBITDA ύψους 33 εκατ. ευρώ, έναντι προηγούμενης εκτίμησης για 22 εκατ. ευρώ.
ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΙΣΧΟΣ Σ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΟ.ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΓΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ ΤΟ 10% ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΤΟΥ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΩΜΕΝΟΥΣ. ΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΘΗΤΕ ΚΟΛΟΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ.
13 σχόλια:
ΒΑΖΗ Ο ΜΙΧΑΣ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΤΟΜΕΑ ΓΙΑ ΨΗΦΟΥΣ ΑΝΤΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΑΓΚΑΛΕΣ...
ΘΕΛΩ ΟΜΟΡΦΙΕΣ...
ΠΡΩΤΑ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΦΙΛΑΚΙΑ...
ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΤΟΝ ΠΗΔΑΜΕ...
...ΕΤΣΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΙΣΘΗΜΑ.
ποιος λεβεντης θα τον κατεβασει ομως
στο λιμανι?
ΓΙΑ ΤΟΝ σ.ΤΣΑΛΙ,ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ:
http://www.greektube.org/content/view/56735/2/
Πλούσιο σε εξελίξεις και συμφωνίες αναμένεται να είναι το καλοκαίρι για τον ΟΛΠ, αρχής γενομένης από τον τρέχοντα μήνα.
Μια σειρά ζητημάτων που απασχολούν τη διοίκηση του οργανισμού αναμένεται να δρομολογηθούν στο επόμενο διάστημα, στο πλαίσιο του επενδυτικού προγράμματος για την περίοδο 2010-2014 αλλά και της προσπάθειας για την καλύτερη αξιοποίηση της περιουσίας του ΟΛΠ. Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του οργανισμού, κ. Γιώργο Ανωμερίτη «έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια νοικοκυρέματος του ΟΛΠ με την πλήρη και σύμφωνη άποψη όλων».
Μετά την λειτουργία του Προβλήτα 1 από την 1η Ιουνίου, προτεραιότητα είναι η ανάπτυξη του Car Terminal όπως ανέφερε ο κ. Ανωμερίτης, τονίζοντας πως δεν υπάρχει περίπτωση παραχώρησής του.
«Το Car Terminal μεγαλώνει και εκσυγχρονίζεται» σημείωσε ο επικεφαλής του οργανισμού, σημειώνοντας πως «είναι ο μεγάλος μας στόχος μετά τον Προβλήτα 1», καθώς τα έσοδα του ΟΛΠ από τον τομέα της διακίνησης των αυτοκινήτων υποχώρησαν το 2009 κατά 35%. Ειδικότερα, στο Car Terminal σημειώθηκε πτώση του αριθμού αυτοκινήτων εισαγωγής κατά 23,1%.
Από τους χώρους του αποχώρησαν ήδη οι πετρελαϊκές εγκαταστάσεις και οι γερανοί, ενώ αποχωρούν και τα Ro Ro πλην αυτού που έχει σχέση με τα νησιά και θα φύγει τον Οκτώβριο. Ο κ. Ανωμερίτης ανέφερε πως υπάρχουν ήδη επαφές με τους πελάτες του car terminal και τους ιδιοκτήτες, οι οποίοι προσέγγισαν τον ΟΛΠ για νέες συμφωνίες.
Ωστόσο, τις ίδιες προτεραιότητες είχαν θέσει και οι προηγούμενες διοικήσεις του οργανισμού, με σχέδια και εξαγγελίες που έμειναν στα χαρτιά, ενώ για τον τρόπο αξιοποίησής του car terminal έχει ήδη αναπτυχθεί μια «πολεμική», μεταξύ του ΟΛΠ και της Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης (ΔΝΕ).
Η ΔΝΕ έχει εκφράσει την διαφοροποίησή της ως προς τη μέθοδο και το εύρος των μέτρων για την ανάπτυξη του κύκλου των εργασιών του Car Terminal του ΟΛΠ, προειδοποιώντας μάλιστα με απεργιακές κινητοποιήσεις αν δεν υιοθετηθεί στο σύνολο η πρόταση της.
Το Car Terminal του ΟΛΠ αποτελείται από τρεις σταθμούς διαχείρισης αυτοκινήτων, με τον τελευταίο να αναπτύσσεται το 2005. Η δυναμικότητα αποθήκευσης είναι 12.000 αυτοκίνητα σε μια συνολική έκταση 180 στρεμμάτων, ενώ μπορούν να διακινηθούν 670.000 κινήσεις ετησίως.
Αναφορικά με τη λειτουργία του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Π1 και την «ανταγωνίστρια» Cosco στον Προβλήτα 2, ο κ. Ανωμερίτης σημείωσε πως θα συνεχίσουν τις επαφές και τις σχέσεις τους με στόχο την προσέλκυση φορτίων στον Πειραιά, ο καθένας με βάση την δική του στρατηγική και εμπορική πολιτική.
Στόχος του ΟΛΠ από την λειτουργία του Π1 είναι να εξυπηρετεί τις ανάγκες 800.000 εμπορευματοκιβωτίων ετησίως.
Monorail
Αυτήν την εβδομάδα αναμένεται να συγκροτηθεί και η αρμόδια Επιτροπή που θα εξετάσει τις 7 τεχνικές προτάσεις που υποβλήθηκαν για την εγκατάσταση υπερυψωμένου συστήματος κυκλοφορίας (monorail) περιμετρικά του Κεντρικού Λιμένoς Πειραιώς, ένα έργο που είχε προγραμματιστεί από το 2002. Η λειτουργία του θα οδηγήσει σε απόσυρση άλλα ενεργοβόρα μέσα (λεωφορεία), τα οποία επιβαρύνουν περιβαλλοντικά το λιμάνι. Το μήκος του δικτύου ανέρχεται σε 6 χλμ. με δυνατότητα επέκτασης άλλων 5 χλμ. και οι σταθμοί σε 8. Εκτιμάται ότι η κατασκευή του θα μπορεί να ολοκληρωθεί στο δεύτερο εξάμηνο του 2011. Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για έργο προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ με την χρηματοδότηση του ΕΤΕπ.
Επίσης, στην προχθεσινή συνεδρίαση του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων εγκρίθηκε η ανακατασκευή του κτηρίου Κανέλλου για να μετατραπεί σε σύγχρονο εμπορευματικό σταθμό.
Υπενθυμίζεται πως το συνολικό επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΛΠ για την περίοδο 2010-2014 ανέρχεται σε 1 δισ. ευρώ.
Οι εργαζόμενοι
Ο κ. Ανωμερίτης αναφερόμενος στο θέμα του προσωπικού σημείωσε πως δεν καμία θέση εργασίας δεν χάνεται ούτε δεν θα υπάρξει μεταβολή στις μισθολογικές σχέσεις των εργαζομένων του ΟΛΠ, ενώ από την οικειοθελή αποχώρηση περίπου 200 εργαζομένων ο οργανισμός θα έχει όφελος περί τα 10 εκατ. ευρώ ετησίως.
Στο τέλος του 2009 ο ΟΛΠ απασχολούσε 1.639 άτομα, ενώ με την λήξη της εφετινής χρονιάς το προσωπικό θα μειωθεί στα 1.433 άτομα. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο οργανισμός θα προχωρήσει σε οικειοθελείς μετατάξεις, ώστε να καλυφθούν οι καινούργιες ανάγκες του οργανισμού.
Σε αναζήτηση πελατών για να βγάλει κέρδη βρίσκεται η Cosco μετά την ανάληψη της διαχείρισης της προβλήτας ΙΙ στο Σ.ΕΜΠΟ του Πειραιά.
Όταν κατασκευαστεί και η προβλήτα ΙΙΙ η χωρητικότητα που μπορεί να προσφέρει η Cosco μαζί με την προβλήτα ΙΙ θα φθάσει τα 3,7 εκ. εμπορευματοκιβώτια. Τώρα η προβλήτα ΙΙ έχει χωρητικότητα 1,6 εκ. εμπορευματοκιβωτίων με πρόθεση της Cosco να την αυξήσει στα 2,6 εκ. μέχρι τα μέσα του 2014.
Στο πλαίσιο αυτό, μήνυμα –συνεργασίας προς όλες τις εταιρείες έστειλε η ΣΕΠ, θυγατρική της Cosco στον Πειραιά, με το οποίο παρουσίασε τους στόχους της μέσω της Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης:
«Νέα Τιμολόγια Μεταφόρτωσης θα παρουσιαστούν, τα οποία θα είναι ανταγωνιστικά και ελκυστικά σε σύγκριση με τα υπόλοιπα διαμετακομιστικά κέντρα.
Η ΣΕΠ Α.Ε.είναι έτοιμη να συζητήσει την προσαρμογή του Τιμολογίου Μεταφορτώσεων βάσει του όγκου διακίνησης αυτών με κάθε Ναυτιλιακή Γραμμή ξεχωριστά» και προσθέτει:
«Στόχος της Σ.Ε.Π. Α.Ε. είναι η μετατροπή του εμπορευματικού σταθμού που διαχειρίζεται, στον πρώτο υπερσύγχρονο λιμένα διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων με εκτιμώμενο όγκο διακίνησης 3,7 εκ. TEU ετησίως».
Στην προσπάθειά της η Cosco να φέρει φορτία στον Σ.ΕΜΠΟ έστρεψε τρεις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται προς τον Πειραιά: : K-LΙΝΕ (Ιαπωνία), YML (Κορέα) και HANJIN (Κορέα).
Οι Κινέζοι κάνουν προσπάθειες προκειμένου να βρουν τη χρυσή τομή με την MSC ώστε να συνεργαστούν στον Πειραιά διότι χωρίς τον ελβετο-ιταλικό κολοσσό η Cosco δύσκολα θα καλύψει τις ανάγκες της.
Έως τώρα δεν τα έχουν βρει αφού η MSC είναι «καβάλα στο άλογο». Είναι η μοναδική νύφη αφού όλες οι άλλες εταιρείες είναι «παντρεμένες» με επενδύσεις που έχουν κάνει σε άλλα λιμάνια της Μεσογείου οπότε δεν θα έρθουν στον Πειραιά.
Η MSC μιλάει με την Cosco, μιλάει όμως και με τον ΟΛΠ για την Προβλήτα Ι, προκειμένου να πετύχει την πιο συμφέρουσα για εκείνη συμφωνία.
Με τον ΟΛΠ όμως μιλάνε και οι Κινέζοι αφού θέλουν συνεργασία. Σε πρώτη φάση δεν τα βρήκαν στα λεφτά αφού θεώρησαν ότι ο ΟΛΠ προσφέρει ακριβές υπηρεσίες.
Σύμφωνα με υπολογισμούς, ο ΟΛΠ για να είναι οριακά κερδοφόρος στο Σ.ΕΜΠΟ χρειάζεται να διακινεί περίπου 400.000 εμπορευματοκιβώτια σε ετήσια βάση.
Η MSC αρχικά αποτελούσε την προίκα που είχε πάρει η Cosco από τον ΟΛΠ μαζί με την προβλήτα ΙΙ, και ήταν στη σύμβαση παραχώρησης διάρκειας 35 ετών.
Όμως λίγο καιρό μετά την υπογραφή τη σύμβασης παραχώρησης η MSC αποφάσισε να καταγγείλει τη σύμβαση που είχε με τον ΟΛΠ και είχε περάσει στο κινεζικό όμιλο, με αποτέλεσμα η Cosco να μην έχει πια την ασφάλεια που θα της παρείχαν οι 500.000 κινήσεις ετησίως που προέβλεπε το συμβόλαιο.
Λίγους μήνες αργότερα από τη καταγγελία ο ΟΛΠ χτυπάει τη πόρτα της MSC για να φέρει φορτία στο προβλήτα Ι χωρίς παράλληλα να έχει ξεκαθαρίσει το θέμα ανάμεσα στην ιταλοελβετική εταιρεία και τον κινεζικό όμιλο.
«Πρίμα» ο ΟΛΠ
13/07/10 10:05
«Πρίμα» ο ΟΛΠ
Σύσταση "outperform" και τιμή-στόχο στα 25 ευρώ για τη μετοχή δίνει η Alpha Finance σε έκθεσή της που δημοσιοποιήθηκε πρόσφατα και στην οποία σχολιάζονται τα οικονομικά του ΟΛΠ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία από την τιμή-στόχο των 25 ευρώ, τα 18,6 ευρώ αφορούν εγγυημένες ταμειακές ροές στα πλαίσια της σύμβασης με την κινεζική Cosco.
Αντίστοιχα οι προβλέψεις για το τρέχον έτος εκτιμούν κέρδη 18,3 εκατ. ευρώ (από προηγούμενη πρόβλεψη για 5 εκατ.), έσοδα 144,7 εκατ. ευρώ και EBITDA ύψους 33 εκατ. ευρώ, έναντι προηγούμενης εκτίμησης για 22 εκατ. ευρώ.
ρε παιδια αυτες οι κρατησεις ποτε θα σταματησουν, και ως ποτε θα πληρωνουμε αναδρομικα την κοινωνικη πολιτικη του σοσιαληστη γιωργακη?
τερμα μας γονατισαν τελειωσαμε ΝΑ ΔΩ ΡΕ ΠΟΙΟ ΚΟΥΛΑΔΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΘΑ ΡΙΞΕΙ ΞΑΝΑ ΣΤΟΝ ΠΟΔΗΛΑΤΗ ΡΕ ΟΥΣΣΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤ ΛΕΜΕ
αντε και σε λιγο ουτε ιντερνετ δεν θα χουμε για κει μας πανε ρε για κοιτα οι καριωληδες
ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΙΣΧΟΣ Σ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΟ.ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΓΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ ΤΟ 10% ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΤΟΥ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΩΜΕΝΟΥΣ.
ΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΘΗΤΕ ΚΟΛΟΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ.
ΕΙΠΑΜΕ ....ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Ο ΠΑΣΟΚικός 'Σοσιαλισμός' είναι με ΒαρβαΤότητα...
Δημοσίευση σχολίου