Σάββατο 26 Μαΐου 2012


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συναδελφοι δεν με πειραζει τοσο πολυ η κριση οσο η καταφρονια των ξενων για την χωρα μου.
Το χειροτερο κακο που εκανε ο ΓΑΠ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ και ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ,ηταν η δυσφημιση των ΕΛΛΗΝΩΝ.θα χρειαστουν πολλα χρονια για να ξαναχτιστει το ονομα μας.
Ποσο μα ποσο τελικα ηλιθιος ηταν αυτος ο ΓΑΠ.
Οποιος εχει ταξιδεψει στο εξωτερικο τωρα τελευταια καταλαβαινει τη λεω.
Σε καφε στο λονδινο μου ζητησαν προκαταβολικα τις τρεις λυρες που εκανε ο καφες λογο του οτι μιλαγα ΕΛΛΗΝΙΚΑ.

ΣΩΚΡΑΤΕΣ888 είπε...

ΠΗΓΕΣ ΛΟΝΔΙΝΟ;
ΜΠΡΑΒΟ... ΕΓΩ ΤΟ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΝΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΙΝΕΤΑ... ΠΑΩ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ
ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΠΑΩ ΑΠΟ ΠΑΛΙΟ
ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ

ΣΩΚΡΑΤΕΣ888 είπε...

KAI ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΣΕΗΚΕΡ ΑΠΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΡΑΤΑ ΑΠΟ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ...

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΕ ΡΕ ΤΟΥΡ 120 ΕΥΡΟ ΓΙΑ ΛΟΝΔΙΝΟ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΙ 250 ΕΥΡΟ ΓΙΑ ΑΛΕΞΑΝΡΟΥΠΟΛΗ .
ΔΙΑΛΕΞΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΤΗΝΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΑ ΔΕΝ ΕΜΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΥΣ....ΕΧΟΥΝ ΚΑΚΗ ΦΗΜΗ
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΑΓΟΡΙ...
ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕΙΝΩ;
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥ ΜΑΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ....