Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2008

περιμενουμε την αλλη πλευρα να μας πει την αποψη της.


Απολύθηκα από την ΓΣΕΕ και τον Πολυζωγόπουλο στις 24 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2004!
Την μοναδική μου εργασία ! ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΖΗΜΊΩΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 18 χρόνια εργασίας .Με ψεύτικες και κατασκευασμένες ανακοινώσεις!
ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ !
Στην συνέχεια ο Παναγόπουλος και στην προσφυγή μου στη δικαιοσύνη κατά της απολυσής μου ,κατάθεσε ανταγωγή 100.000 ευρώ!
Τόσο την απόλυση μου, όσο και την ανταγωγή επιμελήθηκε η λεγόμενη νομική υπηρεσία της ΓΣΕΕ με επικεφαλής τον γνωστό εργατολόγο από την υπόθεση του dvd Ζαχόπουλου Τσέκου!
Αμφότεροι οι διώκτες μου με απέλυσαν γιατί δεν δεχόμουν καπελώματα από διάφορες κυρίες που εμφανίζονταν ως συνεργάτιδες του Πολυζωγόπουλου και ήθελαν να τις επιβάλουν στη δουλειά μου!
Επιπλέον και οι δύο , αμφότεροι δημόσιοι υπάλληλοι, με ισχυρό νομοθετικό πλαίσιο προστασίας της δικιάς τους δουλειάς …με αστείες νομικές θέσεις οτι τα εργατικά δικαιώματα δεν ισχύουν ( για τους ιδιωτικούς υπαλλήλους) με στρατευμένους ψευτομάρτυρες , πέτυχαν τουλάχιστον πρωτόδικα, εκκρεμεί το εφετείο, να βγει μια απόφαση μνημείο διάλυσης των εργασιακών σχέσεων με την σφραγίδα της ΓΣΕΕ! Η ανταγωγή τους απορρίφθηκε ως νομικά απαράδεκτη!
Επιπλέον έχουν μετατρέψει τη ΓΣΕΕ σε οικογενειακή επιχείρηση προσλαμβάνοντας όλους τους συγγενείς τους και τις οικογένειές τους! Τους οποίους αμείβουν υπεξαιρώντας την δική μου εργασία!
Πληροφορίες θα βρείτε στο blog μου !
Επίσης στο blog μου που δέχεται εκατοντάδες επισκέψεις (τριπλάσιες απο το επίσημο site της ΓΣΕΕ) καθημερινά και έχει ξεπεράσει τις 180.000 επισκέψεις, δημοσιεύω θέματα που έχουν σχέση με εργασιακά δικαιώματα και απαντώ καθημερινά δε δεκάδες ΑΠΟΡΙΕΣ και προβλήματα εργαζόμενων σε σχέση με την εργασία τους και τα δικαιώματά τους.
Επιπλέον θα με βρείτε και στο facebook όπου μέσα σε τρεις μήνες οι διαδικτυακοί μου φίλοι ξεπέρασαν τους 700.
Ευχαριστώ ολα τα blog και όσους προωθούν την διαμαρτυρία μου και καταγγελία μου αποκάλυψης των διωκτών μου!
ΚΑΛΈΣ ΓΙΟΡΤΈΣ και Καλή χρονιά σε όλους !
http://apasxolisi.wordpress.com/

Τo blog του απολυμένου από τη ΓΣΕΕ Δημοσιογράφου για θέματα εργασίας και ότι άλλο κάτσει…

Δεν υπάρχουν σχόλια: