Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ



ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ  ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ     125  ΝΑΙ    85  ΟΧΙ  


ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ    ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ       140    ΝΑΙ      70    ΟΧΙ





9 σχόλια:

Unknown είπε...

Όλα τα παιδάκια μαζί με μια φωνή ΚΥΚΛΟ ΚΥΚΛΟΟΟΟ θέλουμε κύκλο
Άντε ρε και με το καλό και ένας τομέας, να μπούμε στην σειρά για να πάμε για δουλειά !!!!!!!
ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΩ ΤΗΣ ΚΩΛΑΡΕΣ ΣΑΣ
ΒΟΥΤΥΡΟ ΣΤΟ ΨΩΜΙ ΤΟΥΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΑΙ

vagelis είπε...

Θα κάνουμε τραινάκι;

oceanos είπε...

Περιμένατε κάτι άλλο;

Billy είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=3zguRtxJ0JA

oceanos είπε...

Αυτό Βασίλη θέλει να έχεις χρήμα και γραψαρχιδίνη.

CooLis είπε...

ΜΗΤΣΑΚΑ...
ΟΠΟΤΕ ΘΕΣ... ΒΑΛΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ
ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΗ ΓΡΑΨΑΡΧΙΔΙΝΗ.

CooLis είπε...

http://vasiliastismonaxias.blogspot.com/2011/04/blog-post_13.html

Unknown είπε...

Ο βασικός λόγος για τις τριβές ανάµεσα στην Cosco και τον ΟΛΠ είναι η διεθνής οικονοµική κρίση, µε τον κινεζικό όµιλο να σκληραίνει τη στάση του παρά το γεγονός ότι η απαίτηση της Cosco να της επιστραφεί ΦΠΑ 20 εκατ. ευρώ από το υπουργείο Οικονοµικών, λόγω των επενδύσεών της στο λιµάνι, ικανοποιήθηκε σε σχετικά σύντοµο διάστηµα. Ο επικεφαλής της Cosco Γουέι Τζιαφού, θέλοντας να υποβαθµίσει το έργο του Θριάσιου Πεδίου, είπε πρόσφατα στον υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας Γιάννη ∆ιαµαντίδη ότι «δεν χάθηκε ο κόσµος αν η Cosco δεν συµµετάσχει τελικά στο έργο του Θριάσιου Πεδίου». Πάντως, η συµµετοχή των Κινέζων στο Θριάσιο θα εξαρτηθεί και από την ικανοποίηση µιας βασικής απαίτησής τους: να µπορούν να στήσουν ένα µεταποιητικό κέντρο µέσα στον Σταθµό, ώστε µέσω αυτού να βαφτίζουν τα προϊόντα τους ελληνικά και να τα εξάγουν πιο εύκολα στις αγορές της Ε.Ε. Απαίτηση που δύσκολα θα ικανοποιηθεί αφού βρίσκει ισχυρές αντιστάσεις στους κόλπους της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, πέτρα του σκανδάλου στις ελληνοκινεζικές επιχειρηµατικές σχέσεις παραµένει η γεµάτη «γκρίζες ζώνες» σύµβαση για τον Σταθµό Εµπορευµατοκιβωτίων του Πειραιά, η οποία σύµφωνα µε κάποιους συνοδευόταν από συµφωνίες κάτω από το τραπέζι µε την προηγούµενη κυβέρνηση. Πατώντας στις ασάφειες αυτές, η κινεζική πλευρά πιέζει την κυβέρνηση να µειώσει το µίσθωµα για την εκµετάλλευση της προβλήτας. Την ίδια στιγµή η θυγατρική της Cosco, ΣΕΠ Ελλάς, προσπαθεί να αναβάλει την υποχρέωσή της για την κατασκευή της προβλήτας 3, που είναι µια επένδυση 200 εκατ. ευρώ, η οποία αποτέλεσε το επενδυτικό άλλοθι για να δώσει η Κοµισιόν τη συγκατάθεσή της στη µακροχρόνια εκµετάλλευση του ΣΕΜΠΟ από την Cosco.
TANEA

stratos είπε...

Αντιδραση απο την κυβερνηση ειδατε πανω σ'αυτο;
Νομιζτε πως θα δειτε;
ΜΠΑ...............