Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

ΞΕΦΤΙΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ

Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία

2 σχόλια:

CooLis είπε...

Είμαι έξαλλος! Είμαι οργισμένος! Δεν είμαι αγανακτισμένος!
Είμαι αποφασισμένος να τους πιάσω με τα χέρια μου και να τους στραγγαλίσω!
Ένα κάθαρμα με στολή και γκλομπ, ένας μαλάκας και μισός, ένα ψυχωτικό ζώο, ένα γουρούνι, ένα ασπόνδυλο που προσβάλλει το εθνόσημο που φορά, ένα τσογλάνι, ένας ταγματασφαλίτης της Χούντας του ΔΝΤ και της κατοχικής κυβέρνησης του Γιώργου Παπανδρέου, ένας δειλός, είναι αυτός που χτύπησε την 8χρονη Μελίνα.
Τη μικρή Μελίνα που βλέπουμε όλοι στη...
φωτογραφία της «Ελευθεροτυπίας» να κλαίει στην αγκαλιά του πατέρα της...
Ο Παπουτσής εξαφανισμένος, ποιος δίνει εντολές;
Ποιος είναι ο επικεφαλής της διμοιρίας;
Ποιο είναι το κάθαρμα που χτύπησε τη μικρή Μελίνα;
Ούτε η Χούντα του Παπαδόπουλου δεν τόλμησε να ακουμπήσει 8χρονα παιδιά!
Θα παραιτηθεί κανείς;
Θα τιμωρηθεί κανείς;
Θα αποδοθεί, έστω για την περίπτωση της μικρής Μελίνας, δικαιοσύνη;
Ένας εισαγγελέας θα κινηθεί;
Σιωπή…
Σιωπή…
Ξέρετε κάτι καθάρματα της κατοχικής κυβέρνησης και εσείς 154 βουλευτές της;
Οι ώρες σας είναι μετρημένες!
Ξεπεράσατε τα όρια αλήτες, όχι όταν υπογράψατε τα Μνημόνια και τις κατοχικές σας Δανειακές Συμβάσεις, γιατί όλες αυτές θα ακυρωθούν από το λαό σύντομα,αλλά όταν σηκώσατε χέρι πάνω σε ένα 8χρονο παιδί!
Ναι αλήτες!
Όλοι μαζί το σηκώσατε το χέρι, όταν ψηφίζατε και ξαναψηφίζατε τα νομοσχέδια της υποτέλειας και της ντροπής! Εσείς δώσατε, βουλευτές και υπουργοί, την εντολή στο κάθε κάθαρμα με στολή να χτυπά 8χρονα παιδιά!
Και απόψε ετοιμάζεστε να ψηφίσετε ξανά, καθάρματα, ακόμα ένα χαράτσι… Γιατί δεν σας αρκεί που δείρατε τη Μελίνα, θέλετε να τη δείτε πεινασμένη, άστεγη, ρακένδυτη στους δρόμους να ζητιανεύει και να πουλά σπίρτα στις «χαρούμενες» παρέες σας…
Μελίνα μην κλαις!
Σύντομα παιδί μου όλοι αυτοί που σε πόνεσαν θα πληρώσουν!
Και θα πληρώσουν άγρια… Στο υπόσχομαι παιδί μου, στο υποσχόμαστε όλοι, δεν θα κλάψεις ποτέ ξανά! Ούτε εσύ, ούτε άλλο ελληνόπουλο!
Ψηφίστε δωσίλογοι απόψε το χαράτσι, ψηφίστε προσκυνημένα ανθρωπάκια, ψηφίστε την καταδίκη σας…
Είμαι έξαλλος!
Είμαι οργισμένος!
Δεν είμαι αγανακτισμένος!
Είμαι αποφασισμένος…

jean είπε...

ΜΕΛΙΝΑ ΜΗΝ ΚΛΑΙΣ....
ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΠΟΝΕΣΑΝ
ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ