Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2009
φρεσκα νεα
Αντώνη Τσιμπλάκη
για τη Ναυτεμπορική
Μερική Αναδημοσίευση
Τριγωνική διαπραγμάτευση ανάμεσα στον ΟΛΠ Α.Ε., την Cosco και την MSC για τη προσέλκυση φορτίων τόσο στον προβλήτα Ι που θα διαχειρίζεται ο ΟΛΠ, όσο και για τον προβλήτα ΙΙ που θα διαχειρίζεται η Cosco Pacific, προανάγγειλε χθες σε συζήτηση με δημοσιογράφους, δίπλα από τις νέες μέγα γέφυρες που έφτασαν για να εγκατασταθούν στον προβλήτα Ι του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων ο διευθύνων σύμβουλος, Γιώργος Ανωμερίτης.
Ο κ. Ανωμερίτης, που χθες το πρωί επισκέφτηκε το Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων για να «παραλάβει» τις τρεις πρώτες post panamax γερανογέφυρες που θα μπορούν να εξυπηρετήσουν containerships με πάνω από 10.000 teu, έδωσε συνέχεια στις πρόσφατες δηλώσεις που είχε κάνει με την ανάληψη των καθηκόντων του.
Είχε επισημάνει ότι «λιμάνια χωρίς μεγάλους παίκτες δεν υπάρχουν», και είχε προσθέσει μιλώντας σε πρωινή εκπομπή της ΝΕΤ ότι η διοίκηση του ΟΛΠ έχει στόχο να κάνει εμπορικές συμφωνίες τόσο με τη ΣΕΠ - Cosco όσο και με τρίτους, για τη διασφάλιση της αύξησης των μεταφερόμενων φορτίων και της ανάδειξης του ρόλου του λιμανιού του Πειραιά.
Χθες ο κ. Ανωμερίτης μιλώντας σε δημοσιογραφικό πηγαδάκι, στο εργοτάξιο του υπό κατασκευή προβλήτα Ι του Σ.ΕΜΠΟ και δίπλα από το πλοίο που ήταν φορτωμένο με τις τρεις γερανογέφυρες, έδωσε συνέχεια. Δήλωσε ότι ο ΟΛΠ επιδιώκει να καθίσει στο τραπέζι των συζητήσεων με τη Mediterranean Shipping Company για την προσέλκυση φορτίων.
Διευκρίνισε όμως ότι αυτό θα γίνει σε συνεργασία με τη ΣΕΠ - Cosco. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των συνεργειών που συζητούνται ανάμεσα σε ΣΕΠ και ΟΛΠ για τους δύο προβλήτες.
Οι εργαζόμενοι
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ διευκρίνισε επίσης ότι συνεχίζει τις επαφές του με την πλευρά των εργαζομένων. Εάν μάλιστα πάνε όλα καλά, στη νέα συνάντηση που είναι προγραμματισμένη για τη Δευτέρα αναμένεται να ολοκληρωθεί με επιτυχία. Υπάρχει ένα πλαίσιο εφτά θεμάτων.
Τα δύο από αυτά αφορούν την εθελούσια έξοδο, σημεία της οποίας στο υπάρχων καθεστώς θα αλλάξουν ώστε να γίνει εφικτή η εφαρμογή. Υπάρχει και το θέμα των μετατάξεων, αλλά και το κυριότερο που θέτουν οι εργαζόμενοι. Το θέμα της εξασφάλισης του αντικείμενου εργασίας τους.
Σύμφωνα με το παρόν σχέδιο από το Φεβρουάριο μέχρι το Μάρτιο οι εργαζόμενοι του ΟΛΠ που σήμερα βρίσκονται στον προβλήτα ΙΙ της Cosco θα αποχωρήσουν. Αλλά μέχρι να λειτουργήσει ο προβλήτας Ι δεν θα έχουν αντικείμενο εργασίας.
Για το λόγο αυτό, και σε συνδυασμό με τις συζητήσεις για τη προσέλκυση φορτίου, αναζητείται φόρμουλα ώστε ένας αριθμός εργαζομένων του ΟΛΠ, υπολογίζονται σε 200 - 300, να παραμείνουν στον προβλήτα ΙΙ για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
ΑΠΟ ΤΟ MARINENEWS
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου