Σάββατο, 30 Απριλίου 2011

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΝΟ

Ξένοι κολοσσοί της βιομηχανίας της κρουαζιέρας έχουν εκδηλώσει έντονο ενδιαφέρον να καταλάβουν «προνοµιακές» θέσεις σε σηµαντικά λιµάνια της Ελλάδας, από τα οποία το 49% δρομολογείται να διατεθεί σε ιδιώτες στο πλαίσιο της «αξιοποίησης» της δημόσιας περιουσίας και της εξεύρεσης εσόδων.

Η κυβέρνηση επιταχύνει τις διαδικασίες µετοχοποίησης - ιδιωτικοποίησης των µεγάλων λιµενικών συστηµάτων, όπου το µεν ∆ηµόσιο θα ελέγχει το 51% των µετοχών και το 49% θα δοθεί σε ιδιώτες επενδυτές. Πληροφορίες των Νέων αναφέρουν ότι δυνάµει συνεταίροι της κυβέρνησης στην αναµόρφωση των ελληνικών λιµανιών θα είναι, εκτός από την κινεζική Cosco, ο κολοσσός των θαλάσσιων µεταφορών ΜSC που δραστηριοποιείται εδώ και πολλά στον Εµπορευµατικό Σταθµότου λιµανιού του Πειραιά, κρατικές εταιρείες από τα Ηνωµένα Αραβικά Εµιράτα και εταιρείες από τον χώρο της κρουαζιέρας, µεταξύ των οποίων είναι και η ελληνοκυπριακών συµφερόντων Λούης.
Επίσης, η ιταλική MSC, οι µεγάλες αµερικανικές εταιρείες κρουαζιέρας οι Carnival και Carribean αλλά και κινεζικές εταιρείες έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για να αποκτήσουν τις δικές τους αποκλειστικές προβλήτες στα µεγάλα ελληνικά λιµάνια, κυρίως του Πειραιά, σύμφωνα με το σχετικό ρεπορτάζ των Νέων. Πρώτα στο ενδιαφέρον των μεγάλων ξένων επιχειρήσεων εμφανίζονται τα 12 µεγάλα εθνικά λιµάνια: του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης, της Ελευσίνας, του Λαυρίου, της Ραφήνας, της Ηγουµενίτσας, της Πάτρας, της Ρόδου, της Καβάλας, του Ηρακλείου, του Βόλου και της Αλεξανδρούπολης.
Σύμφωνα με τον κυβερνητικό σχεδιασμό, τα λιµάνια αυτά, αλλά και άλλα µεγάλα λιµάνια, θα συγχωνευτούν και µε επικεφαλής τα λιµάνια του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας και του Ηρακλείου Κρήτης θα αποτελέσουν τέσσερις µεγάλους οργανισµούς για τους οποίους ευελπιστεί να προσελκύσουν µεγαλύτερους όγκους εµπορευµάτων αλλά και αριθµό επιβατών.
Σύµφωνα µε τους κυβερνητικούς σχεδιασµούς, µέχρι τα τέλη του 2012 ο διοικητικός και ο ιδιοκτησιακός χάρτης των λιµανιών της χώρας θα έχει αλλάξει δραστικά και οι δύο διευρυµένοι και µε άλλα µεγάλα λιµάνια οργανισµοί – ΟΛΠ και ΟΛΘ – που είναι εισηγµένοι στο Χρηµατιστήριο θα γίνουν τέσσερις καθώς σε αυτούς θα προστεθούν και οι οργανισµοί Πάτρας και Ηρακλείου.

Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ

Παρασκευή, 29 Απριλίου 2011

Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε

Μηχανήματα έχουμε , καράβια δεν έχουμε για να δουλέψουν.



Παρελήφθησαν από το Σ.ΕΜΠΟ 4 straddle carriers


Παρελήφθησαν από το ΣΕΜΠΟ/ΟΛΠ τέσσερα (4) ακόμη Οχήματα Στοιβασίας & Μεταφοράς Εμπορευματοκιβωτίων (ΟΣΜΕ - straddle carriers), τα οποία προμηθεύτηκε ο ΟΛΠ, ύστερα από διενέργεια διεθνούς ανοικτού διαγωνισμού, κόστους 960.000 € πλέον ΦΠΑ, για να καλύψει τις επείγουσες ανάγκες της παραγωγικής λειτουργίας του Προβλήτα – Ι του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ/ΟΛΠ).
Στα παραπάνω θα πρέπει να προστεθούν και τα υπόλοιπα μηχανήματα παραγωγής που προμηθεύτηκε πρόσφατα ο ΟΛΠ, δηλαδή ένα (1) ανυψωτικό μηχάνημα (reach stacker), κόστους 225.000 € πλέον ΦΠΑ και ένα (1) διακινητή εμπορευματοκιβωτίων (container mover), κόστους 217.000 € πλέον ΦΠΑ.
Σημειώνεται επίσης ότι πρόσφατα υπεγράφη σύμβαση με την κατασκευάστρια εταιρεία των τεσσάρων (4) νέων Γερανογεφυρών SPP για την αντικατάσταση των ειδικών κρεμαστών καθισμάτων καμπίνας χειριστή και την εγκατάσταση εξοπλισμού inverters για τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας των χειριστών, αλλά και την αναβάθμιση των λειτουργικών τους δυνατοτήτων, συνολικού κόστους 490.000 ευρώ, πλέον ΦΠΑ.
Τέλος, εντός των προσεχών ημερών ολοκληρώνεται ο νέος διεθνής ανοικτός διαγωνισμός για την προμήθεια άλλων τεσσάρων (4) καινούργιων ΟΣΜΕ (straddle carriers), προϋπολογισμού 2.800.000 € πλέον ΦΠΑ, με option για επιπλέον τέσσερα (4), τα οποία θα ενισχύσουν ακόμη περισσότερο τις παραγωγικές δυνατότητες του Προβλήτα – Ι ΣΕΜΠΟ/ΟΛΠ.
Με το νέο μηχανολογικό εξοπλισμό, το container terminal του Ο.Λ.Π. Α.Ε. καθίσταται το πλέον σύγχρονο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων της Μεσογείου και ένα από τα πιο ανταγωνιστικά της Ευρώπης.







marinews

Πέμπτη, 28 Απριλίου 2011

DEBTOCRACY // ΧΡΕΟΚΡΑΤΙΑ

παραμονη πρωτομαγιας !

Με διάταξη στο νομοσχέδιο για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση που κατατέθηκε το απόγευμα της Τετάρτης στη Βουλή αλλάζει και επίσημα το ωράριο για όλους τους εργαζόμενους πλην των εκπαιδευτικών, στο Δημόσιο.

0ι ώρες εργασίας αυξάνονται από 37,5 που είναι σήμερα, σε 40:

αα) για τους μόνιμους και τους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου υπαλλήλους του Δημοσίου, των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης α' και β' βαθμού, καθώς και των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου και όσων ακολουθούν το ωράριο αυτών.

ββ) για τους υπαλλήλους των κλάδων ΠΕ Πληροφορικής, ΤΕ Πληροφορικής, ΔΕ Πληροφορικής ή Προσωπικού Η/Υ με ειδικότητα προγραμματιστών Η/Υ και Αυτοματισμού Η/Υ, των χειριστών Η/Υ και των χειριστών των μηχανών προετοιμασίας στοιχείων Η/Υ (διατρητικών-επαληθευτικών μηχανών ή μαγνητικών μέσων εισόδου στοιχείων), που υπηρετούν στις υπό στοιχ. (αα) υπηρεσίες και φορείς, ανεξάρτητα από το αν απασχολούνται σε Μηχανογραφικά Κέντρα ή Υπηρεσίες πληροφορικής ή σε υπηρεσίες που διαθέτουν συστήματα Η/Υ ή εξοπλισμό προετοιμασίας στοιχείων Η/Υ.

γγ) για το προσωπικό υπηρεσιών του δημοσίου, οι οποίες λειτουργούν σε 24ωρη βάση ή με τη μορφή εργοστασίου ή εργοταξίου ή συνεργείου ή σε εργασίες υπαίθρου.

δδ) για το προσωπικό που υπηρετεί στους παιδικούς και βρεφικούς σταθμούς των Ο.Τ.Α. α' και β' βαθμού με οποιαδήποτε σχέση εργασίας των κλάδων ή ειδικοτήτων Νηπιαγωγών, Βρεφονηπιοκόμων και των συναφών κλάδων Κοινωνικών Λειτουργών, βοηθών Βρεφοκόμων-Παιδοκόμων και Αδελφών Νοσοκόμων, εφόσον ασκούν καθήκοντα των κλάδων ή των ειδικοτήτων Νηπιαγωγών ή Βρεφονηπιοκόμων.

Να σημειωθεί ότι με συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA, ο υπουργός Εσωτερικών, Γιάννης Ραγκούσης, είπε πως εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο, να αυξηθεί το ωράριο των υπηρεσιών τη Δευτέρα και την Τετάρτη και να μειωθεί την ημέρα της Παρασκευής.

Όπως τονίζεται στο άρθρο 41:
-Δεν θίγονται με την παρούσα οι ώρες εβδομαδιαίας απασχόλησης και διδασκαλίας του εκπαιδευτικού προσωπικού όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης.
-Η κατά τα ανωτέρω αύξηση των εβδομαδιαίων ωρών εργασίας δεν συνεπάγεται τη με οποιονδήποτε τρόπο αύξηση των αποδοχών ή απολαβών ή των ειδικών επιδομάτων οποιασδήποτε ονομασίας. (!!!)

ΚΕΝΤΡΙ: Ποιος είχε την φαεινή ιδέα να το περάσει αυτό παραμονή Πρωτομαγιάς και μάλιστα σε άσχετο νομοσχέδιο, δεν μπορώ να καταλάβω...

kentri.blogspot.com

1η Μάη 2011

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΣΤΟ ΠΑΣΑΛΙΜΑΝΙ
1η Μάη 2011
Ημέρα Μνήμης, Αντίστασης και Αγώνα

Συνάδελφοι, Συναδέλφισσες,
Οι Διοικήσεις των Σωματείων μας απευθύνουν προσκλητήριο ενότητας και αγώνα προς όλους τους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους και τους ανέργους καλώντας τους σε μαζική συμμετοχή στη πρωτομαγιάτικη απεργιακή συγκέντρωση την Κυριακή 1η Μάη.
Η φετινή Πρωτομαγιά βρίσκει τους εργαζόμενους της χώρας μας σε μια μεγάλη δοκιμασία και με σοβαρά προβλήματα. Η 1η Μάη 2011 αποκτά ιδιαίτερο και σημαντικό ρόλο για τους εργαζόμενους και γενικότερα για τις κοινωνίες και τους λαούς που υφίστανται τις συνέπειες μιας πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης και μιας ολομέτωπης επίθεσης στα βασικά και θεμελιώδη κοινωνικά τους δικαιώματα. Δουλειές, μισθοί, συντάξεις έχουν μπει στην κλίνη του Προκρούστη των περικοπών και των ανατροπών.
Ιστορικές κατακτήσεις και δικαιώματα των εργαζομένων, έχουν στοχοποιηθεί και «εκτελούνται» καθημερινά, στο όνομα του ανταγωνισμού, των ελλειμμάτων και του χρέους.
Η νέα συμφωνία των ηγετών της Ε.Ε. (25-3-2010) νομοθετεί την πανευρωπαϊκή λιτότητα, την ανεργία και την ακύρωση των κοινωνικών δικαιωμάτων.
Η κοινή και συντονισμένη παρέμβαση των Σωματείων μας έγινε αφού με ευθύνη της πλειοψηφίας του Δ.Σ στο Ε.Κ. Πειραιά δεν στάθηκε δυνατόν για άλλη μια φορά να υπάρχει ενιαίος γιορτασμός της Εργατικής Πρωτομαγιάς με κοινή συγκέντρωση.
Η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά την πλειοψηφία της Διοίκησης η οποία υποτάσσει τα συμφέροντα των εργαζομένων σε καιροσκοπικές, κομματικές και παραταξιακές σκοπιμότητες.
Με τον τρόπο αυτό συνεχίζουν να απαξιώνουν το Ε.Κ. Πειραιά στην συνείδηση των εργαζομένων του Πειραιά και αντικειμενικά να περιθωριοποιούν τον ρόλο και την δυναμική του.
Μπροστά στο αδιέξοδο που σκόπιμα δημιούργησε η πλειοψηφία του Ε.Κ.Π, οι Διοικήσεις των Σωματείων μας πήραν από κοινού την πρωτοβουλία να συνδιοργανώσουν την Πρωτομαγιάτικη απεργιακή συγκέντρωση.
Οι εργαζόμενοι της Ευρώπης, ενώνουν τις δυνάμεις τους και αγωνίζονται για την διασφάλιση και διεύρυνση των κοινωνικών, ασφαλιστικών και εργασιακών τους δικαιωμάτων, για την απόκρουση και ακύρωση των νεοφιλελεύθερων πολιτικών, οι οποίες, στο βωμό του κέρδους και των συμφερόντων τους, καταπατούν και περιφρονούν κάθε έννοια δικαίου και ανθρωπιάς.
Αυτή την ιστορική μέρα οι εργαζόμενοι της χώρας μας, ενώνουμε την φωνή μας με τους εργαζόμενους σ' όλο τον κόσμο που παλεύουν ενάντια στις αδικίες, τον πόλεμο, τις κοινωνικές διακρίσεις, τις ανισότητες, την ξενοφοβία, το ρατσισμό, τη φτώχεια και την εξαθλίωση.
Το μέγεθος της επίθεσης επιβάλει σε ΟΛΟΥΣ να ενώσουμε τις δυνάμεις μας ενάντια στον Νεοφιλελευθερισμό (ο οποίος δημιούργησε την κρίση) και τώρα ζητά και τα ρέστα, επιχειρώντας να καταργήσει όσα με αγώνες και θυσίες κατακτήσαμε τα τελευταία 100 χρόνια, όλα όσα συμβολίζει η εργατική πρωτομαγιά.
Η Κυβέρνηση υιοθετεί και νομοθετεί σκληρές, βάρβαρες, αντεργατικές και αντικοινωνικές πολιτικές, εκποιεί τις δημόσιες επιχειρήσεις, υποκύπτοντας στον εκβιασμό και τις απαιτήσεις των «αγορών», της Τρόικας των δανειστών και των Ευρωπαίων μονεταριστών.
Οι εργαζόμενοι της χώρας μας είναι σε διαρκή θέση μάχης για να αποκρούσουν αυτές τις συνταγές και την υποταγή της χώρας στα «θέλω» και στις απαιτήσεις των αγορών, στα οικονομικά συμφέροντα των ισχυρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, των εργοδοτών, των Τραπεζιτών και του Δ.Ν.Τ.
ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ κατηγορηματικά αυτές τις αντεργατικές και αντικοινωνικές Νεοφιλελεύθερες συνταγές, που εξοντώνουν τους εργαζομένους, εξαθλιώνουν την κοινωνία, διευρύνουν την ύφεση και την κρίση.
Αρνούμαστε να αποδεχθούμε μέτρα και δεσμά που επιβάλλουν οι «αγορές», η Ευρωπαϊκή Ένωση, το Δ.Ν.Τ. και όλοι αυτοί που ασκούν εκβιαστική και κερδοσκοπική πολιτική σε βάρος της χώρας, εν' ονόματι του χρέους και των δεσμών του μνημονίου.
Δεν θα πληρώσουμε εμείς την κρίση που δημιούργησαν οι τραπεζίτες και οι χρηματιστές «τζογαδόροι» των οικονομιών και των λαών. Απαιτούμε άμεσα ΣΧΕΔΙΟ και ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ αντιμετώπισης της κρίσης με μέτρα και πολιτικές που θα ενισχύουν την απασχόληση, τις κοινωνικές παροχές, τα εισοδήματα και την κοινωνική συνοχή.
Την κρίση να πληρώσουν οι έχοντες, οι κατέχοντες και οι ένοχοι που τη δημιούργησαν και σήμερα κερδίζουν ξανά απ' αυτή.

Άμεση αποδέσμευση απ' τα δεσμά
του Μνημονίου των τοκογλύφων δανειστών.

Ζήτω η Εργατική Πρωτομαγιά

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
1η ΜΑΗ 2011 ΣΤΟ ΠΑΣΑΛΙΜΑΝΙ ΣΤΙΣ 11.00 π.μ

ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ

• ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
• ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΝΑΥΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
• ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΗΣΑΠ
• ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΤΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΠΝΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ «ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ»
• ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΩΝ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ ΟΛΠ
• ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
• ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΦΥΛΑΞΗΣ
http://asimonis.wordpress.com/

Πέμπτη, 21 Απριλίου 2011

ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ


ειναι απο εκεινες τις στιγμες που βλεπεις τα συνεφα στον οριζοντα και σκεφτεσαι θα βρεξει ?
ναι λοιπον θα βρεξει και μαλιστα πολυ.

γινομαστε μαρτυρες μιας εποχης οπου βασιλευει η λεξη ΄΄περικοπες΄' και που η επιθεση στους εργαζομενους δεν εχει τελος. ειμαστε μαρτυρες της εποχης του ΄'μαζι τα φαγαμε΄' και μαζι θα πληρωσουμε.

ειναι απο εκεινες τις στιγμες ομως που οι εργαζομενοι πρεπει να συσπειρωνονται και οχι να διαιρουνται
να συσπειρωνονται πραγματικα κατω απο τις ιδιες αγωνιες, κατω απο τις ιδιες προσπαθειες,και τελικα κατω απο το ιδιο πανο στην πορεια, ισως αυτο να ειναι το τελευταιο οχυρο των εργαζομενων απεναντι στην επιθεση που δεχονται.

να κοιταξουμε μπροστα λοιπον να δουμε τις προκλησεις να σχεδιασουμε οσο το δυνατον καλυτερα μπορουμε το μελλον μας και κατ επεκταση το μελλον των παιδιων μας, αλλα να σχεδιασουμε απαλαγμενοι απο ΜΑΘΟΥΣΑΛΕΣ απαλαγμενοι απο ΦΩΣΤΗΡΕΣ με θητεια χρονια και χρονια πισω απο γραφεια να σχεδιασουμε κουνοντας το μαντηλι σε οσους πεισματικα ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να μας αφησουν να προχωρησουμε μονοι μας παιζοντας τον ρολο του ΠΡΩΤΟΥ τι ταξη.

ο σχεδιασμος που φαινεται στον οριζοντα εχει την ονομασια ΑΤΤΙΚΑ ΛΙΜΑΝΙΑ Α.Ε

η προκληση λοιπον ειναι μπροστα μας ΜΠΟΡΟΥΜΕ να ειμαστε ολοι μαζι οι εργαζομενοι στα αττικα λιμανια μια φωνη ενα πανο μια δυναμη.

ας μας χαιρετησουν λοιπον οι ΜΑΘΟΥΣΑΛΕΣ οι ΦΩΣΤΗΡΕΣ και

ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ

χρονια; πολλα σε ΟΛΟΥΣ

Τετάρτη, 20 Απριλίου 2011

ΕΛΑ ΡΕ ΑΕΚΑΡΑ

 

Υποβιβάστηκε στην Α2 η ΑΕΚ

Υποβιβάστηκε στην Α2 η ΑΕΚ

Στην Α2 κατηγορία θα αγωνίζεται από τη νέα σεζόν η ΑΕΚ. Η «Ένωση» έκανε το καθήκον της, επικρατώντας με 76-68 του Πανιωνίου στο κλειστό της Ζωφριάς, ωστόσο υποβιβάστηκε, μετά την εκτός έδρας νίκη του Ηλυσιακού επί του Κολοσσού Ρόδου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι «κιτρινόμαυροι» υποβιβάζονται για πρώτη φορά στην ιστορία τους στη δεύτερη τη τάξει κατηγορία του ελληνικού μπάσκετ.

Η ομάδα του Κορωνιού τερμάτισε στην προτελευταία θέση της βαθμολογίας (13η), με 34 βαθμούς και ρεκόρ νικών-ηττών 8-18, κι έτσι θα ακολουθήσει τον ουραγό Ηρακλή στην Α2 ανδρών στο μπάσκετ.

Τα δεκάλεπτα: 22-17, 37-40, 58-53, 76-68
Zougla.gr



Τρίτη, 19 Απριλίου 2011

Θα μας κλάσεις τους Πάγκαλους.



Η κα. Χριστοφάκη, σύζυγος Παγκάλου, κατέθεσε αγωγή εναντίων μιας κατοίκου της Κερατέας, επειδή η τελευταία αποκάλεσε την κα Χριστοφάκη ως κα Παγκάλου! Αυτό έγινε στη διάρκεια της εκπομπής Αλ Τσαντίρι, όταν ο Λάκης Λαζόπουλος συνομίλησε με κατοίκους της περιοχής. Με την αγωγή της ζητάει 300.000 ευρώ καθώς και τη 12 μήνη προσωποκράτηση της κας. Ψυχογιού. Η κα. Χριστοφάκη λέει στην αγωγή της, ότι η τιμή της προσβλήθηκε βάναυσα, και θίχθηκε η εν γένη προσωπικότητά της από τις χυδαίες, συκοφαντικές, ξεδιάντροπες και ψευδείς εκφράσεις. Δηλαδή θίχθηκε που την αποκάλεσε κυρία Παγκάλου! Προτείνουμε την έναρξη εράνου για να συγκεντρώσουμε τις 300.000€ έτσι ώστε η κα. Ψυχογιού να μπορέσει να καταδικαστεί και η λέξη Πάγκαλος να θεωρείται βρισιά, ξεδιαντροπιά, ψευτιά και βάναυση προσβολή του ατόμου.
Αν βρεθούμε 300 χιλιάδες Έλληνες με 1 ευρώ ο καθένας, θα αποκτήσουμε το δικαίωμα να βρίζουμε ως εξής:
Είσαι Πάγκαλος με πατέντα. Πάγκαλος είσαι και φαίνεσαι. Άντε ρε Παγκαλόπανο. Άντε Παγκαλίσου. Είσαι μεγάλος Πάγκαλος. Ίσα μωρή Παγκαλόπουστρα. Έξω Πάγκαλε από την παράγκα. Έγινε του Πάγκαλου το κάγκελο. Είσαι για τον Πάγκαλο καβάλα. Θα πάρεις τους Παγκάλους μου. Μου πρήξατε τους Πάγκαλους.




Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011

ΚΡΕΑΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ










Την επόμενη φορά που δεν θα έχει δουλειά για τους λιμενεργάτες  μπορείτε να μας στέλνετε να σκουπίζουμε ,να σφουγγαρίζουμε ,να καθαρίζουμε wc και ότι άλλη δουλειά υπάρχει.

Δεν σπάμε,δεν χαλάμε,δεν βγάζουμε ζημιές , δεν βρεχόμαστε  ,δεν κουραζόμαστε και δεν ζητάμε ούτε νερό (είμαστε αυτάρκεις σαν καμήλες).

Όσο έχουμε  καρδινάλιους που το φοβερό τους επιχείρημα  είναι << αν δεν πάτε θα σας κάνω αναφορά >>  και κάποιους  (ευτυχώς λίγους) συμβούλους που βγάζουν την ουρά τους απ¨έξω και λένε << έχεις δίκιο αλλά τι να κάνω >>  θα δούμε και χειρότερα.

Καλό  Πάσχα   γουρούνια.


ΥΓ  Οι μετακινήσεις βεβαίως γίνονται με δικά μας μέσα και προφανώς με δική μας ευθύνη γιατί κανείς υπεύθυνος δεν έχει χρόνο και μυαλό να ασχοληθεί με τέτοια θέματα.

Σάββατο, 16 Απριλίου 2011

Τρικυμία στο λιμάνι του Πειραιά φέρνει η Cosco...




Φουρτούνες στο λιµάνι του Πειραιά προκαλούν οι πιέσεις που ασκεί η κινεζική εταιρεία Cosco για επαναδιαπραγµάτευση της σύµβασης για τον Σταθµό Εµπορευµατοκιβωτίων του ΟΛΠ, την ίδια ώρα που γίνεται όλο και πιο αµφίβολη η συµµετοχή της στην κατασκευή του εµπορευµατικού κέντρου του Θριάσιου Πεδίου.

Στο ... λιµάνι η θυγατρική της Cosco, ΣΕΠ Ελλάς, που διαχειρίζεται την προβλήτα 2, ετοιµάζεται να ζητήσει από την ελληνική κυβέρνηση τη µείωση έως και κατά 15% του ετήσιου µισθώµατος που πληρώνει, το οποίο ανέρχεται στα 20 εκατ. ευρώ.

Αλλά και στο Θριάσιο Πεδίο το αρχικό θερµό ενδιαφέρον της Cosco να διεκδικήσει το έργο έχει παγώσει και τη θέση του πήρε µια σκληρή διαπραγµάτευση ανάµεσα στον κινεζικό όµιλο και τη θυγατρική του ΟΣΕ, ΓΑΙΟΣΕ. Η κινεζική πλευρά ρίχνει στο τραπέζι ακόµη και το χαρτί της απόσυρσης του ενδιαφέροντός της.

Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ έχει αναβληθεί πολλές φορές προς χάριν των Κινέζων, µε την τελευταία αναβολή να προβλέπει την υποβολή προσφορών στα τέλη Ιουνίου. Η αναβολή αυτή είναι η τελευταία και, αν δεν εκδηλωθεί σοβαρό ενδιαφέρον, η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση του έργου.

Ο βασικός λόγος για τις τριβές ανάµεσα στην Cosco και τον ΟΛΠ είναι η διεθνής οικονοµική κρίση, µε τον κινεζικό όµιλο να σκληραίνει τη στάση του παρά το γεγονός ότι η απαίτηση της Cosco να της επιστραφεί ΦΠΑ 20 εκατ. ευρώ από το υπουργείο Οικονοµικών, λόγω των επενδύσεών της στο λιµάνι, ικανοποιήθηκε σε σχετικά σύντοµο διάστηµα. Ο επικεφαλής της Cosco Γουέι Τζιαφού, θέλοντας να υποβαθµίσει το έργο του Θριάσιου Πεδίου, είπε πρόσφατα στον υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας Γιάννη ∆ιαµαντίδη ότι «δεν χάθηκε ο κόσµος αν η Cosco δεν συµµετάσχει τελικά στο έργο του Θριάσιου Πεδίου». Πάντως, η συµµετοχή των Κινέζων στο Θριάσιο θα εξαρτηθεί και από την ικανοποίηση µιας βασικής απαίτησής τους: να µπορούν να στήσουν ένα µεταποιητικό κέντρο µέσα στον Σταθµό, ώστε µέσω αυτού να βαφτίζουν τα προϊόντα τους ελληνικά και να τα εξάγουν πιο εύκολα στις αγορές της Ε.Ε. Απαίτηση που δύσκολα θα ικανοποιηθεί αφού βρίσκει ισχυρές αντιστάσεις στους κόλπους της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, πέτρα του σκανδάλου στις ελληνοκινεζικές επιχειρηµατικές σχέσεις παραµένει η γεµάτη «γκρίζες ζώνες» σύµβαση για τον Σταθµό Εµπορευµατοκιβωτίων του Πειραιά, η οποία σύµφωνα µε κάποιους συνοδευόταν από συµφωνίες κάτω από το τραπέζι µε την προηγούµενη κυβέρνηση. Πατώντας στις ασάφειες αυτές, η κινεζική πλευρά πιέζει την κυβέρνηση να µειώσει το µίσθωµα για την εκµετάλλευση της προβλήτας. Την ίδια στιγµή η θυγατρική της Cosco, ΣΕΠ Ελλάς, προσπαθεί να αναβάλει την υποχρέωσή της για την κατασκευή της προβλήτας 3, που είναι µια επένδυση 200 εκατ. ευρώ, η οποία αποτέλεσε το επενδυτικό άλλοθι για να δώσει η Κοµισιόν τη συγκατάθεσή της στη µακροχρόνια εκµετάλλευση του ΣΕΜΠΟ από την Cosco.
 



TANEA

Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011

ΤΙ ΝΑ ΠΩ


ΔΕΝ ΜΙΛΑΤΕ

ΓΕΝ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ



Δεν θα γράψω τι άκουσα και τι δεν άκουσα αλλά περιμένω από εσάς σχόλια για την σημερινή συνέλευση.

Όποιος δεν θέλει να γράψει στα σχόλια μπορεί να στείλει mail.

Θα δημοσιευτεί μόνο το σχόλιο χωρίς την διεύθυνση.

ΚΟΙΤΑ ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑΕΙ




Τα λιμάνια σημαντική πηγή πλούτου για την Ελλάδα



- Ομιλία του βουλευτή Γιάννη Πλακιωτάκη στο συνέδριο Port and Hubs.

«Είναι γνωστό ότι σχεδόν το 95% του παγκόσμιου εμπορίου διακινείται δια θαλάσσης, ενώ οι εμπορικοί λιμένες αποτελούν τους θαλάσσιους κόμβους μιας ενιαίας εφοδιαστικής αλυσίδας. Παράλληλα η σημαντική αύξηση του μεγέθους και της χωρητικότητας των πλοίων μεταφοράς, επιβάλλουν τη δημιουργία ολοένα και μεγαλύτερων λιμενικών εγκαταστάσεων με υπερσύγχρονες υποδομές.

Σε αυτό το περιβάλλον νευραλγικό ρόλο μπορούν –και πρέπει- να διαδραματίσουν τα ελληνικά λιμάνια, καθώς βρίσκονται σε πλεονεκτική γεωγραφική θέση, κοντά στους δύο κύριους θαλάσσιους δρόμους (Γιβραλτάρ – Μαύρη Θάλασσα και Σουέζ-Μαύρη Θάλασσα).

Ωστόσο, στην πράξη οι στατιστικές καταδεικνύουν μείωση του ποσοστού του εξυπηρετούμενου φορτίου επί του συνολικού φορτίου που διακινούνταν στην Ανατολική Μεσόγειο.

Η πολιτική, λοιπόν, που ακολούθησε η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είχε στόχο να βοηθήσει τα ελληνικά λιμάνια, με ναυαρχίδα τον Πειραιά, να βρουν τη θέση τους στον παγκόσμιο χάρτη των ναυτιλιακών μεταφορών.

Συγκεκριμένα, προχώρησε με διεθνή διαγωνισμό και με τη μέθοδο της παραχώρησης πέτυχε την στρατηγικής σημασίας συνεργασία του ΟΛΠ με την κινεζική εταιρία COSCO, όπου αρχίζει να δημιουργείται ένα θετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον για τις ναυτιλιακές εταιρίες που προσεγγίζουν τον Πειραιά. Ένα θελκτικό και πολλά υποσχόμενο περιβάλλον για κάθε επενδυτή ο οποίος ενδιαφέρεται να δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα.

Όμως, δεν πρέπει να μείνουμε εδώ. Απαιτούνται πολλά και σημαντικά βήματα, όπως -για παράδειγμα- η σύνδεση της χώρας με το παγκόσμιο δίκτυο μεταφορών μέσω των εφοδιαστικών αλυσίδων, ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών των τελωνείων, η δημιουργία σιδηροδρομικού δικτύου, καθώς και η πλήρης απελευθέρωση των σιδηροδρομικών εμπορευματικών υπηρεσιών.

Μόνο έτσι θα επιτευχθεί η ανάπτυξη του λιμένος του Πειραιά και η ανάδειξή του σε κεντρικό μεταφορτωτικό πόλο της Ανατολικής Μεσογείου. Αλλά και η ανάδειξη της λιμένων της υπόλοιπης χώρας σε περιφερειακά διαμετακομιστικά κέντρα αγαθών, γεγονός που θα αποτελέσει σημαντική πηγή πλούτου για Ελλάδα και προς την κατεύθυνση πρέπει να δουλέψουμε, ιδιαίτερα αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία».




marinews

Τετάρτη, 13 Απριλίου 2011


μην τσακωνεστε για ολους εχει το πανερι


Θα φεύγουν από το δημόσιο και θα εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα
- Το κράτος δεν θα καταβάλλει μισθούς και εισφορές
- Θα εφαρμοστεί και μερική απασχόληση στο δημόσιο σε εθελοντική βάση
- Προσπαθούν με κάθε τρόπο να βάλουν χρήματα στα ταμεία του κράτους

Όπως όπως προσπαθεί η κυβέρνηση να βάλει χρήματα στο κρατικό ταμείο. Και ενώ ετοιμάζει νέα μέτρα που κατά πάσαν πιθανότητα θα ανακοινωθούν την Πέμπτη τώρα εξετάζει την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων στον δημόσιο τομέα σε μία προσπάθεια συγκράτησης του μισθολογικού κόστους.

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας “Καθημερινή”, τα συναρμόδια υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών εξετάζουν δύο σενάρια για να καταστήσουν πιο λειτουργικό τον δημόσιο τομέα και ταυτόχρονα να συγκρατήσουν ακόμα περισσότερο τις μισθολογικές δαπάνες.

Αυτά προβλέπουν:

1. Τη δυνατότητα διακοπής της εργασίας στο Δημόσιο χωρίς την απώλεια της θέσης εργασίας. Δηλαδή, οι δημόσιοι υπάλληλοι θα μπορούν να φεύγουν, εφόσον το επιθυμούν, και να εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα. Ωστόσο δεν θα χάνεται η θέση τους και θα μπορούν να επιστρέψουν σε αυτήν κάποια στιγμή. Με τον τρόπο αυτόν, το Δημόσιο δεν θα καταβάλλει μισθούς και εισφορές, ενώ όταν θα επιστρέφει στο Δημόσιο ο υπάλληλος θα έχει μεγαλύτερη εμπειρία.

2. Την εγκαθίδρυση του θεσμού της μερικής απασχόλησης σε εθελοντική βάση. Το μέτρο αυτό δεν θα αφορά τους εν ενεργεία υπαλλήλους. Όμως οι νεοπροσλαμβανόμενοι, αναλόγως βέβαια και με τις ανάγκες της εκάστοτε δημόσιας υπηρεσίας, θα μπορούν να προσλαμβάνονται για μερική απασχόληση. Δηλαδή, part time απασχόληση.

Με τον τρόπο αυτόν, αρμόδια στελέχη εξηγούν ότι θα εξορθολογιστεί η δομή του μισθολογικού κόστους, ενώ σημειώνουν ότι είναι κάτι που εφαρμόζεται στο εξωτερικό.

Το θέμα όμως είναι πως γίνεται κάποιοι να κρατάνε θέσεις του δημοσίου την στιγμή που η ανεργία καλπάζει μήνα με μήνα αλλά και πως γίνεται την στιγμή που το δημόσιο, όπως λένε οι περισσότεροι, έχει τόσους πολλούς υπαλλήλους που δεν κάνουν κάτι να τους κρατάει την θέση για να επιστρέψουν όταν αυτοί αποφασίσουν, ασχέτως του ότι δεν θα πληρώνονται.

πηγη
newsit.gr

Τρίτη, 12 Απριλίου 2011

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ



Για τους συναδέλφους υπαλλήλους ,χειριστές, κλπ:

Η εργατική ομάδα για τις εργασίες του lashing και την καβοδεσία δεν παίρνει ΟΥΤΕ 1 ΕΥΡΩ παραπάνω στο μεροκάματο.

Ο λιμανοσωτήρας λοιπόν ας βρει άλλο παραμύθι να λέει γιατί αυτό κατάντησε γελοίο.


Διευκρίνιση για όλους :


Αυτό το blog  δεν έχει καμία σχέση με το με την Ένωση Λιμενεργατών και δεν εκφράζει σε καμία περίπτωση τις επίσημες θέσεις της.

Για τις αναρτήσεις υπεύθυνοι είναι μόνο οι εκάστοτε συντάκτες και εκφράζουν μόνο τις προσωπικές τους απόψεις.

Για οποιαδήποτε απορία ή παράπονο είμαστε ανοικτά 24 ώρες το 24ωρο στο
dockworkers@hotmail.com

Αυτά λοιπόν και να προσέχετε γιατί οι καιροί είναι άγριοι.






Δευτέρα, 11 Απριλίου 2011

ΔΕΝ ΨΗΛΩΣΑΜΕ



Κάποιοι από εμάς επειδή φτάνουμε το ταβάνι νομίζουμε ότι ψηλώσαμε.

Δεν ψηλώσαμε παιδιά.Το ταβάνι χαμήλωσε και θα μας πλακώσει.

Σέβομαι και συμμερίζομαι την αγωνία όλων μας για το μεροκάματο και την επιβίωση της οικογένειάς μας αλλά βλέπω ότι χάσαμε και τη λογική και το μέτρο.

Ας σοβαρευτούμε και να μην δίνουμε αφορμές σε όσους θέλουν να ξανακάνουν το λιμάνι μπάχαλο και να μας φορτώσουν τις ευθύνες.

Αυτοί που ήρθαν χτες και ίσως αύριο να μην είναι εδώ, θα την βρουν την άκρη για να γεμίσει η τσέπη τους.

Εμείς που θα μείνουμε θα την ξαναπληρώσουμε.

Όταν έρθει η ώρα μπορούμε και μόνοι μας να τα κάνουμε σκατά.

ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ DEBTOCRACY review

Ένα θα πω:
ΜΟΥ ΣΤΡΑΒΩΣΕ Η ΜΑΣΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΣΜΟΥΡΗΤΟ.
Καταρχήν ντοκιμαντέρ είναι πραγματικότητα και Τέχνη μαζί. Και αν χρειαστεί, πυρωμένο σίδερο στον εγκέφαλο αποκαλύπτοντας αλήθειες.

Το 'Debtocracy' δεν ήταν τίποτε από αυτά. Δεν περίμενα βέβαια ένα low budget αριστούργημα όπως το Koyaanisqatsi. Όμως το τελευταίο που ήθελα να δω, ήταν κάτι που θύμιζε ξεμαλλιασμένο τηλεοπτικό ρεπορτάζ.

Το δε στόρι του project γνωστό: Οι κακοί ξένοι, η ευρωζώνη, οι πολιτικοί με τα οικονομικά θελήματα, τα ξεπουλημένα ΜΜΕ, ο οργισμένος λαός, και γενικά, η χώρα από το κακό στο χειρότερο.
The end.

Όλα αυτά πλασαρισμένα με συρραφή από κλιπάκια και εικόνες που έχουμε δει στο Youtube και στα blog 100000 φορές πριν. Ενδιάμεσα, κάτι άθλια κινούμενα σχέδια του 50' που υπογραμμίζουν την ιστορία. (Σκηνοθετάρα μου, γάμησες, γαμώ τις πρωτοτυπίες!). Μαζί με τις απαραίτητες αναλύσεις επιστημόνων-διανοούμενων-φωταδιστών, που όμως έχουν τόσο ενδιαφέρον, όσο μια δίωρη διάλεξη για το feng shui.
(Εσύ που είπες "μα έχει ενδιαφέρον το feng sui" ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ!).
Και φυσικά, κάπου εκεί σκάει μύτη η alternative, πολιτικά ορθή Αριστερά να ανάψει ένα κερί στο τούνελ για να υπάρξει φως. Όνειρα γλυκά. Zzzzz...

Κάπου στα credits τέλους, συνειδητοποιώ ξαφνικά, ότι από τη βαρεμάρα, δεν παρατήρησα αν έγινε αναφορά στο 80% των Ελλήνων που ψηφίζουν σταθερά εδώ και σαράντα χρόνια τα ίδια καθάρματα που τους γαμάνε τον πάτο.

(Όχι τίποτε άλλο, αναγκάζομαι να συμπλεύσω με τη θέση των κουκουέδων που σκυλιάζουν ότι το ντοκιμαντέρ αποφεύγει να αναφέρει τη βασική αιτία των δεινών, που είναι το λυσσαλέο κυνήγι του προσωπικού κέρδους).

Και ναι, το ξαναλέω: ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ με το 'Debtocracy'. Γιατί ΟΚ, προσπερνώ ότι μου αναμασάς τα αυτονότητα. Προσπερνώ ακόμη και το ότι είσαι κότα και δεν εκφράζεις τολμηρή άποψη. Όμως τουλάχιστον δείξε λίγη τέχνη ρε γαμώτη μου! Τράβα μου τον κερατοειδή στην οθόνη! Αφού δεν αξίζει το περιεχόμενο, βάλτο σε καλή συσκευασία!

(Και όχι, δεν σε σώζει που επιστράτευσες τον πιο υπερτιμημένο μουσικό των τελευταίων 20 ετών -μετά τους Dream Theater: Τον Αγγελάκα!)

http://tragikon.blogspot.com/

Πέμπτη, 7 Απριλίου 2011

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΔΙΚΟ ΑΠΟ ΙΑΠΩΝΙΑ

Ο/Η agios.docker είπε...


ΑΥΡΙΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ UTOPIA ACE ΜΕ 1260 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΣΤΙΣ 17/3 ΑΠΟ ΙΑΠΩΝΙΑ.
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΑΝ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΑΠΟ ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ?

ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΟΣ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ?
ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΜΑΡΤΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΙ.

ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΝΥΣΗΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΚΟΥΣΑ ΑΠΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ.

ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ?

ΚΑΛΕΣΤΕ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ!!!!!!

6 Απριλίου 2011 8:43 μ.μ.

Τετάρτη, 6 Απριλίου 2011

ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΧΟΛΙΑ

Μέχρι την επόμενη Πέμπτη που έχουμε την συνέλευση τα σχόλια θα είναι και ανώνυμα (με έλεγχο όμως).
Δεν χρειάζεται να πω ότι υβριστικά κλπ  κλπ  σχόλια δεν θα δημοσιευθούν.

Ότι αφορά την συνέλευση να το γράφετε πάντα στη  νεώτερη ανάρτηση.

Για να δούμε λοιπόν πόσοι από τους επαναστάτες έχουν λειρί;
 
Στα 4 mail που ήρθαν σήμερα στο hotmail απάντηση θα έχουν αύριο για να σκανάρω τα έγγραφα οπότε λίγο υπομονή παιδιά.

Για τον συνάδελφο που ρωτάει για την  νομική πλευρά της καβοδεσίας  το ίδιο.

Ευχαριστώ.



Άσχετο:

Έλα μωρή ΑΕΚΑΡΑ με τα ταξί σου.

ΣΙΔΕΡΟΚΕΦΑΛΟΙ



Γιάννη , Γιάννη και Διονύση σιδεροκέφαλοι στα νέα σας καθήκοντα.

ΠΩΛΕΙΤΑΙ

Δευτέρα, 4 Απριλίου 2011

ΟΛΑ ΜΑΥΡΑ






Σήμερα έγινε συνάντηση του καπετάν Γιώργη με τον τσάρο.

Τα πράγματα είναι από μαύρα μέχρι καρακαταμαύρα.

Κόψτε ότι δεν έχετε κόψει ακόμα γιατί σε λίγο θα την βγάζουμε με αέρα.

Καλό κουράγιο  συνάδελφοι.


ΥΓ  Λεπτομέρειες σε λίγες μέρες.

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ