Ένα μεγάλο ανθρώπινο «ποτάμι» γέμισε, το πρωί, την Ακτή Μιαούλη διαδηλώνοντας ενάντια στην πώληση του ΟΛΠ ενώ η κυβέρνηση ξεκίνησε και την διαδικασία πώλησης της πλειοψηφίας των μετοχών (67%) και του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης.
Η μεγάλη κινητοποίηση έγινε με την ευκαιρία της 24ωρης απεργίας της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ ενώ στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής γινόταν η προβλεπόμενη από το νόμο ενημέρωση των κομμάτων από το ΤΑΙΠΕΔ.
Η πορεία ξεκίνησε μετά από συγκέντρωση, στο Δημοτικό Θέατρο, στην οποία κάλεσαν η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ), η Ένωση Λιμενεργατών ΟΛΠ, η Παμπειραϊκή Επιτροπή κατά της Ιδιωτικοποίησης του Λιμανιού και άλλα εργατικά συνδικάτα.
Μια δεύτερη πορεία, στην οποία συμμετείχαν το ΠΑΜΕ και πολλά εργατικά σωματεία είχε, ήδη, ξεκινήσει από την πλατεία Καραϊσκάκη.
Οι δύο πορείες συναντήθηκαν στην Β’ Μεραρχίας και σχηματίστηκε ένα μεγάλο ανθρώπινο ποτάμι, το οποίο έστριψε στην Ακτή Μιαούλη και κατευθύνθηκε στο κτήριο του ΟΛΠ σχηματίζοντας μια από τις μεγαλύτερες πορείες, που γνώρισε, τα τελευταία χρόνια, ο Πειραιάς.
Το ανθρώπινο ποτάμι κατέληξε έξω από το κτήριο του ΟΛΠ, στην Ακτή Μιαούλη 10 και αντιπροσωπεία 37 φορέων του Πειραιά επισκέφθηκε τη Διοίκηση του Οργανισμού (Γ. Ανωμερίτης, Π. Πετρουλής και Στ. Χατζάκος) και επέδωσαν ψήφισμα διαμαρτυρίας για το θέμα της πώλησης του 67% των μετοχών του ΟΛΠ Α.Ε. από το ΤΑΙΠΕΔ.
Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι Φορέων (Εργατικό Κέντρο Πειραιά, Παμπειραΐκή Επιτροπή κατά της πώλησης του ΟΛΠ, ΟΜΥΛΕ, Ένωση Λιμενεργατών κ.ά.) συνοδευόμενοι από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Τζένη Βαμβακά και Θεόδωρο Δρίτσα.
Η Διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε., της οποίας οι θέσεις έχουν εκφρασθεί στο Δ.Σ. και τη Γ.Σ. του Οργανισμού, θα προωθήσει τις θέσεις και απόψεις των εκπροσώπων του Πειραϊκού λαού στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου και στο ΤΑΙΠΕΔ.
Στην διάρκεια της συνάντησης οι εργαζόμενοι μιλώντας και εξ' ονόματος της Παμπειραικής Πρωτοβουλίας ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ, επανέλαβαν τις θέσεις τους ενάντια στο ξεπούλημα το λιμανιού. Ανέπτυξαν τις αρνητικές συνέπειες που θα έχει στην εθνική ασφάλεια, στην επικοινωνία των νησιών του Αιγαίου με την ενδοχώρα, και κατ’ επέκταση στην οικονομική και κοινωνική συνοχή, τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν σε μια σειρά από επαγγελματικές κατηγορίες που δραστηριοποιούνται γύρω από το λιμάνι του Πειραιά, υπενθύμισαν την εμπειρία της Cosco που μετά από 4 χρόνια παρουσία της στο λιμάνι τα τιμολόγια στο εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο, που είναι ανελαστικό, αυξήθηκαν κατά 30%. Τέλος αναφέρθηκαν στον εργασιακό μεσαίωνα που επικρατεί στον προβλήτα ΙΙ που διαχειρίζεται η Cosco και στη μη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Ο υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά Θ. Δρίτσας που πήρε το λόγο στη συνέχεια συμμεριζόμενος τις αιτιάσεις της Παμπειραϊκής Επιτροπής, αναφέρθηκε στο εύρος αυτής της πρωτοβουλίας, (37 φορείς της πόλης) και μία αντίστοιχης που έχει δημιουργηθεί στη Θεσσαλονίκη για την πώληση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.
Αναφέρθηκε στα συνταγματικά και νομικά προβλήματα που έχει η πρόταση του ΤΑΙΠΕΔ και θεωρεί ότι αυτά δεν μπορούν να παραβλεφθούν. Τέλος, αναφέρθηκε στη διαφορετική άποψη με την πώληση που έχει δημόσια διατυπώσει και η διοίκηση του ΟΛΠ και την κάλεσε για άλλη μία φορά να συνεχίσει να διατυπώνει δημόσια τη διαφωνία της.
Pireas2Day
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου