Σε 9,5 εκατομμύρια € ανέρχονταν το 9μηνο του 2013 τα κέρδη προ φόρων του ΟΛΠ ΑΕ, σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού ενώ τα έσοδα ανήλθαν σε 81,8 εκατομμύρια €.
Από τα αναλυτικά στοιχεία του Οργανισμού φαίνεται ότι η δραστηριότητα της διακίνησης των εμπορευματοκιβωτίων, που κάποτε ήταν το οικονομικό «φιλέτο» του Πειραιά έχει καταστεί ζημιογόνα (!) ενώ και τα έσοδα από την παραχώρηση της προβλήτας ΙΙ και ΙΙΙ είναι τελικά μόλις 25,2 εκατομμύρια € (τα κέρδη προ φόρων είναι 17,1 εκατομμύρια €).
Να σημειωθεί ότι το 2007 ο ΟΛΠ μόνο από την προβλήτα ΙΙ, που βρισκόταν, τότε, εν λειτουργία είχε ετήσια έσοδα 110 εκατομ. €.
Οι αριθμοί είναι αποκαλυπτικοί για την παραχώρηση- μοντέλο της προβλήτας ΙΙ και ΙΙΙ στη ΣΕΠ ΑΕ. (Cosco), την οποία διαφημίζει συνεχώς η κυβέρνηση….
Από εκεί και πέρα, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία:
• Η διακίνηση αυτοκινήτων απέφερε έσοδα ύψους 9,7 εκατομ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 1,5 εκατομ. €.
• Η ακτοπλοΐα παρότι σύμφωνα με στοιχεία του ΟΛΠ διακινήθηκαν, το 2013, 17 εκατομμύρια επιβάτες απέφερε έσοδα μόλις 8,3 εκατομμυρίων € ενώ τα κέρδη προ φόρων ήταν μόλις 1,6 εκατομ. €.
• Επίσης, περιορισμένα ήταν τα κέρδη από την κρουαζιέρα καθώς τα έσοδα ανήλθαν σε 11,2 εκατομμύρια € και τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 2,5 εκατομ. €.
• Τέλος, η ναυπηγοεπισκευή (δεξαμενές και προσόρμηση) είχε έσοδα 5 εκατομ. € αλλά το τελικό αποτέλεσμα ήταν ζημιογόνο κατά 993.929 €.
Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει να γίνει στην προβλήτα Ι του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, που κατέγραψε έσοδα 19,1 εκατομμυρίων € και το τελικό αποτέλεσμα ήταν ζημιογόνο κατά 13,2 εκατομμύρια €!...
Ο Οργανισμός είχε ακόμα έσοδα άνω των 8 εκατομμ. € από διάφορες άλλες δραστηριότητες ώστε το συνολικό ποσό ανέρχεται σε 81, 5 εκατομμύρια €.
Pireas2Day
1 σχόλιο:
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΣΤΑ ΚΟΜΑΤΑ;
Δημοσίευση σχολίου