ΕΙΔΗΣΕΙΣ :: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | |
Έτσι θα φύγει από τον ΟΛΠ και η Cosco; Νύχτα; Όπωςφεύγει η ThyssenKrupp από την Eλλάδα ανακοινώνοντας το κλείσιμο των Nαυπηγείων Σκαραμαγκά, σύμφωνα με την προαναγγελία του γενικού διευθυντή των ναυπηγείων Aκιο Iτο;
Ο ίδιος δήλωσε ότι η Eλλάδα έπαψε να αποτελεί προτεραιότητα για την ThyssenKrupp, τον γερμανικό όμιλο στον οποίο ανήκουν τα ναυπηγεία, και ότι η μητρική περικόπτει δραστηριότητες και σε άλλες χώρες. Tα Nαυπηγεία Σκαραμαγκά απασχολούν περί τους 1.300 εργαζόμενους.
Την ίδια ώρα οι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ συνεχίζουν την απεργία τους, στα πλαίσια ενός κύκλου κινητοποιήσεων που μετράει σχεδόν 14 μήνες όταν ο πρώην υπουργός Ναυτιλίας, Γ. Βουλγαράκης ξεκίνησε επιθετικά τη διαδικασία πώλησης των λιμανιών.
Η απεργία στον ΟΛΠ βρίσκεται στο πιο κρίσιμο σημείο με την κυβέρνηση να προσπαθεί να βρει συμβιβαστική φόρμουλα. Εδώ και 14 μήνες έχουν ξεδιπλωθεί μια σειρά μύθοι από την κυβέρνηση Καραμανλή που επέμενε σε αυτή την ιδιωτικοποίηση.
Πρώτος μύθος: Το ποιόν της σύμβασης
Τα σωματεία των εργαζομένων από την περασμένη άνοιξη καταγγέλλουν ότι πρόκειται για ένα μεγάλο ξεπούλημα.
Ο πρόεδρος της ΟΜΥΛΕ Γ. Γεωργακόπουλος τόνισε:. «Ο πρώην υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας είχε πει ότι μέσα σε έξι μήνες θα έχει καθαρίσει με το Λιμάνι. Μετά από 14 μήνες εμείς είμαστε εδώ -εκείνος είναι κάπου αλλού και είμαστε αποφασισμένοι να κερδίσουμε όπως κερδίσαμε στη Θεσσαλονίκη».
Εξηγεί ότι «όταν άνοιξαν οι προσφορές ο Βουλγαράκης έτρεξε να πανηγυρίσει και να πει ότι το ελληνικό δημόσιο θα κερδίσει 4 δισ ευρώ. Από το Χονγκ Κόνγκ μάθαμε την αλήθεια. Παραχωρούν για 35-40 χρόνια την προβλήτα 2 και 3 με ετήσιο ενοίκιο την πρώτη χρονιά 17,5 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το 2007 μόνο από την προβλήτα 2 ο ΟΛΠ είχε έσοδα 110 εκατομμύρια ευρώ, συμμετοχή στα συνολικά έσοδα 70% και κέρδη 35 εκατομμύρια ευρώ».
Και σα να μην έφταναν όλα αυτά στο τελικό κείμενο που κατατέθηκε στη βουλή προστέθηκαν πρωτοφανή φορολογικά και άλλα προνόμια κάτω από τις διατάξεις «αποικιακού» νόμου του 1953, του Μαρκεζίνη, «περί προστασίας κεφαλαίων εξωτερικού», που δίνει τεράστια προνόμια στην Cosco.
Για παράδειγμα προβλέπεται ότι η Cosco θα έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει επιστροφή ΦΠΑ από το ελληνικό δημόσιο μέσα σε 60 ημέρες από την υποβολή αίτησής της εταιρείας.
Σύμφωνα με τη σύμβαση η Cosco θα έχει την προβλήτα 2 και θα κατασκευάσει, την προβλήτα 3, ενώ ο ΟΛΠ κατασκευάζει και θα διαχειρίζεται τον προβλήτα 1.
«Η Cosco μέσα στην επόμενη πενταετία προβλέπεται ότι θα κάνει επενδύσεις ύψους 300 εκατ. ευρώ στους προβλήτες του νέου Σ.ΕΜΠΟ. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι υπολογίζοντας το ΦΠΑ στο 20% θα λάβει πίσω άμεσα (επιστροφή) η ακόμα και με τόκους υπερημερίας το ποσό των 60 εκατ. ευρώ», αναφέρει άρθρο της εφημερίδας Ναυτεμπορική.
Δεύτερος μύθος: Το «κόλπο» με το τίμημα
Η ειρωνεία είναι ότι ακόμα κανείς δεν είναι σίγουρος για το μέλλον, καθώς οι οικονομίες χάνουν λάδια. Αυτό φάνηκε από την «τρίπλα» της κυβέρνησης Καραμανλή με το τίμημα για τον έλεγχο του ΟΛΠ που έκανε ο Βουλγαράκης με τον Καραμανλή και τον Αλογοσκούφη.
Αρχικά διέδιδαν με κομπασμό ότι η κινέζικη εταιρεία Cosco πληρώνει 4,3 δισ. δολ., αλλά η τελευταία δυο μέρες μετά είπε ότι δίνει 8 φορές λιγότερα δηλαδή 500 εκατ. ευρώ. Τόμπολα!
Το «τρίο στούτζες» έβγαλε πληθωρισμένο τίμημα 35ετίας και το εμφάνιζε ως άμεση καταβολή. Είναι σαν να νοικιάζεις κάποιος ένα σπίτι και να λέει ότι θα πάρει 50.000 ευρώ σε βάθος ετών.
Αυτή η κοροϊδία δείχνει ότι κανείς δεν είναι σίγουρος για το μέλλον, το οποίο μάλλον βλέπουν και οι ίδιοι χλωμό. Η «θεωρία του Χάους»: Το πέταγμα της πεταλούδας στην Κίνα φέρνει τρικυμία στον Πειραιά...
Σε συνθήκες ύφεσης το πρώτο που δέχεται χτυπήματα είναι το εμπόριο. Κι όταν η κατανάλωση συρρικνώνεται, που θα πουληθούν όλα αυτά που παράγονται -βάσει των προηγούμενων προβλέψεων όταν τα πράγματα έδειχναν ρόδινα, με την ανάπτυξη των BRIC (Βραζιλία, Ρωσία, Ινδία, Κίνα).
Τρίτος μύθος: Διασφάλιση εργασιακών σχέσεων και φθηνότερες υπηρεσίες;
Επίσης εδώ και 14 μήνες οι εκπρόσωποι των εργαζομένων λένε πόσο ψεύτικοι είναι οι ισχυρισμοί περί προστασίας των εργασιακών δικαιωμάτων και φθηνότερες υπηρεσίες λόγω του ανταγωνισμού.
Τόνισαν ότι στην πράξη θα δημιουργηθεί ένα ιδιωτικό μονοπώλιο, πράγμα που θα έχει επιπτώσεις σε όλη την κοινωνία, γιατί η κινέζικη Cosco θα έχει τη δυνατότητα να εφαρμόζει τη δικιά της τιμολογιακή πολιτική. Επιπλέον θα επιβάλει μείωση των θέσεων εργασίας και κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων και των κανονισμών εργασίας.
Τα σωματεία εργαζόμενων στο Λιμάνι καταγγέλλουν ότι η Διοίκηση του ΟΛΠ προχωρά στην κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων με το μισθολογικό διαχωρισμό νέων και παλιών εργαζόμενων, ώστε ο μελλοντικός εργοδότης να βρει πρόσφορο έδαφος για την πλήρη διάλυση των εργασιακών σχέσεων.
«Όλους αυτούς τους μήνες αγώνα φάγαμε λάσπη ότι πληρωνόμασταν υπερβολικά 90 χιλ. ευρώ το χρόνο και κάτι τέτοια, ενώ δεν είναι έτσι», λέει ο Παναγιώτης, Λιμενεργάτης στον ΟΛΠ. «Όταν αναγκάζεσαι να δουλεύεις διπλοβάρδιες και σαββατοκύριακα και ο μισθός σου κυμαίνεται γύρω στα 1200-1400 ευρώ, λογικό είναι να έχει μεγαλύτερες απολαβές. Είναι σα να κάνεις δύο δουλειές. Βέβαια κανείς δεν βγαίνει να πει πόσα λεφτά παίρνουμε.
Το ξεπούλημα του λιμανιού δεν θα έχει επιπτώσεις μόνο στις εργασιακές μας σχέσεις αλλά σε όλο τον κόσμο, λέει ο ίδιος. Θα πρέπει να γνωρίζουν όλοι οι εργαζόμενοι ότι εξ αιτίας της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ θα έχουν να αντιμετωπίσουν ένα κύμα ανατιμήσεων. Κάθε ιδιώτης που παίρνει μία δημόσια επιχείρηση θέλει να βγάλει λεφτά. Αυτό θα το κερδίσει από τη μείωση του προσωπικού, από τους χαμηλούς μισθούς και από την αύξηση των τιμολογίων.
Οι κυβερνήσεις που έχουν περάσει έχουν δώσει δείγματα ότι στο όνομα του ανταγωνισμού αφήνουν ελεύθερες τις τιμές και αφήνουν τα καρτέλ να δρουν ελεύθερα. Έτσι αν περάσει η ιδιοκτησία του ΟΛΠ στους κινέζους θα έχουμε ένα κύμα ανατιμήσεων που θα έχει επιπτώσεις στα τιμολόγια με αποτέλεσμα οι φτωχοί να γίνονται φτωχότεροι», σημειώνει.
Οι «ειδικοί» περί της εκμετάλλευσης των λιμανιών τα λένε πιο ωμά:
«Σημαντικό χαρακτηριστικό είναι οι συνεργασίες των διαχειριστών των λιμένων και επιχειρήσεων που διακινούν εμπορευματοκιβώτια. Μεγάλες ναυτιλιακές επιχειρήσεις και εταιρίες διαχείρισης εγκαθίστανται σε λιμένες-κλειδιά ώστε να πάρουν θέσεις για το μέλλον. Επιπλέον, οι εταιρίες αυτές λόγω του μεγέθους τους προσδιορίζουν τον όγκο των διακινούμενων εμπορευματοκιβωτίων αλλά και τα λιμάνια που θα επιλέξουν, προσδιορίζοντας ουσιαστικά και τη μελλοντική πορεία τους», γράφει ο Ν. Φίλιππας (19/1/08) επίκουρος καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιά και μέλος του ΔΣ του ΟΛΠ.
Το 70% των προϊόντων που διακινούνται στην Ελληνική αγορά είναι εισαγόμενα, συνεπώς η παράδοση του λιμανιού στην Cosco την χρίζει αυτόματα μονοπώλιο και βασικό ρυθμιστή των τιμών της Ελληνικής αγοράς!
Πώς μπορεί, λοιπόν, κάποιος να εμπιστευτεί αυτό το "κύκλωμα", που βλέπουμε τι κάνει με τις τιμές στα σουπερμάρκετ;
Είναι λύση οι εργαζόμενοι να κυνηγούν την ουρά τους και να θυσιάζουν εργασιακές σχέσεις, μεροκάματα και δικαιώματα, για να βλέπουν «μεγάλες ναυτιλιακές επιχειρήσεις και εταιρίες διαχείρισης να εγκαθίστανται σε λιμένες-κλειδιά ώστε να πάρουν θέσεις για το μέλλον» των κερδών και των μετοχών τους, όπως λένε οι «ειδικοί».
Η Cosco έχει εκδιωχτεί από άλλα λιμάνια
«Εμείς παλεύουμε εδώ και δύο χρόνια για να κρατήσουμε το λιμάνι και δεν παραδίδουμε τα όπλα. Βλέπουμε να κρατικοποιούνε τις τράπεζες διεθνώς για να τις σώσουν από τα χρέη και εμείς που έχουμε ένα κερδοφόρο λιμάνι πάνε να το ξεπουλήσουν», λέει ο Βασίλης υπάλληλος στον ΟΛΠ.
«Η COSCO έχει εκδιωχτεί από άλλα λιμάνια όπως της Μελβούρνης, του Ρότερνταμ, της Αμβέρσας και της Σμύρνης, όπου οι εργαζόμενοι ξεσηκώθηκαν, συσπειρώθηκαν μαχητικά και αδιάλλακτα, απέκρουσαν τους εκβιασμούς και ματαίωσαν τις συμβάσεις», λένε οι εργαζόμενοι.
«Αν υποχωρήσουμε στις κάθε λογής ανεκπλήρωτες υποσχέσεις και παραβλέψουμε το θέμα της παραχώρησης ένα είναι το σίγουρο: Ότι σε δυο το πολύ χρόνια θα είμαστε απολυμένοι μιας χρεοκοπημένης εταιρείας που θα λέγεται ΟΛΠ και δεν θα χει ποτέ καταφέρει να ανταγωνιστεί την COSCO. Εξάλλου, εκ των πραγμάτων είναι αδύνατον να μπορέσεις ν΄ ανταγωνιστείς 13 γερανογέφυρες έχοντας μόνον 4. Έτσι τίθεται το δίλημμα στο να αποφασίσουμε να σταματήσουμε τις κινητοποιήσεις ή όχι».
Κώστας Σαρρής, ksarris@pegasus.gr
ΗΜΕΡΗΣΙΑ
18 σχόλια:
ΕΕΕΤΣΙ!!!!
Βαστάτε μάγκες, και δεν παλεύετε μόνο για σας.
Κι ότι κι αν γίνει, το σεβασμό μας ήδη τον έχετε κερδίσει.
Εμείς κρινόμαστε πλέον, οι υπόλοιποι εργαζόμενοι,
για το αν είμαστε άξιοι να κάνουμε και κάτι παραπάνω πέρα από ανέξοδα λόγια συμπαράστασης
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΑ ΑΚΟΥΣ? ΟΛΟΙ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ.. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ... ΟΧΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ... ΝΑΙ ΔΙΑΒΑΤΗ ΘΑ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ...
synadelfos sth naytemporiki sxolio
aganaktise o anthropos
st ακου:
ειμαι αποφοιτος τει μηχανολογος μιλαω απτεστα 2 ξενες γλωσσες και η αναγκη μ εκανε χειριστη στο λιμανι του πειραια.εκει που ανεβαινω εγω εσυ παθαινεις ιλιγγο. οταν εγω βλεπω συναδελφους μου να πεφτουν απο τα 40 μετρα εσυ ουτε σε ντοκιμαντερ δεν τα χεις δει. βουλωσε λοιπον το στομα σου κλεισε τη στοματαρα σου και συνελθε. και οσο για τα 1350 ευρω που παιρνω δεν τα ιδρωνω απλα, τα αξιζω και με το παραπανω. λοιπον για να τελειωνει αυτη η ιστορια..
Το λέω άλλη μία φορά:
Μην στέλνετε mail για να βρίσετε ή να πείτε τον καημό σας.Ότι θέλετε να το γράφετε στα σχόλια.Δεν έχουμε προσωπικές διαφορές με κανένα.
Και το κυριότερο από αυτό το mail διαχειρίζομαι 4 offshore 2 onshore 3 upshore και 5 downshore εταιρείες που έχω με τους συναδέλφους μου και όπως καταλαβαίνετε στέλνοντας mail με παπαρολογίες θα κάνω κάποιο λάθος θα χάσω τίποτα παλιοδολλάρια και θα φάω πολύ ξύλο από τα συνεταιράκια μου.
Η τελευταία παράγραφος είναι απόσπασμα από την θέση μου στη γενική μας συνέλευση την 20/3/09.
Μπορείτε να δείτε ολόκληρη την "προφητική" μου τοποθέτηση καθώς και άλλες εδώ
Στέλιοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο.
Λίγο υπομονή και όλα θα πάνε καλά.
ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΤΟΡ- ΟΙΛ ΠΟΥ ΤΟΗΝ ΠΟΥΛΗΣΕ Ο ΒΑΡΔΗΣ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΡΑΒΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΗΡΕ ΠΑΛΙ....ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΡΑΤΑΔΙΚΟ ΙΔΙΟΜΟΡΦΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΔΕΝ ΑΣΤΥΝΟΜΟΚΡΑΤΗΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΠΟΥΛΗΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ------ΣΟΚΡΟ
εκβιαζουν λεει και οι εφοπλιστες τον πρωθυπουργο να τηρησει την συμφωνια με τους ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ 200 ΠΛΟΙΑ ΣΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΙΑ.
ΜΙΑ απορια ρε γαμωτο,αν οι εφοπλιστες νοιαζονταν τοσο πολυ για το καλο της χωρας γιατι δεν κατασκευαζαν αυτα τα πλοια σε ελληνικα ναυπηγια?[θα απασχολουσαν τουλαχιστον 250000 εργαζωμενους]
Σαν πολλοι γαμπροι εμφανιστηκαν να σωσουν την τιμη της χωρας οπως εκεινος ο προεδρος του ΕΒΕΑ ΝΑΙ ντε για τον κυριο ΜΙΧΑΛΟ ΛΕΩ ΠΟΥ εμφανιστηκε σε βιντεο[αναρτηθηκε απο τα πιο γνωστα μπλοκ ασχετα αν δεν επαιξε για τους γνωστους λογους στα μμε]οπου φαινοταν ο γνωστος κυριος να εκβιαζει εν ψυχρο τον εφοπλιστη κυριο πατερα ζητωντας ουτε λιγο ουτε πολυ 2.000.000 ευρω.
ΚΛΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο κυριος ΚΡΟΚΙΔΗΣ για τους εμπορους του ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΟΝΟ
που δεν τους εχει πει ακομα ποσα
μπονους και μισθο επαιρνε απο τον ολπ ως μελος της ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ.
Και ο ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ Ο ΠΡΩΙΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑΥΤΗΛΙΑΣ Ο κυριος βουλγαρακης [αλλως σωτηρας αυτος]
μολις καθαρησε με την παραχωρηση του μεγαλου λιμανιου εμφανιστηκαν ξαφνικα και απο το πουθενα οι οφσορ εταιριες που ακομα και τωρα δεν ξερει κανεις ποσα εκκατομυρια διακινηθηκαν.
Αν πιασουμε λοιπον ολους τους σωτηρες μας το μονο σιγουρο ειναι οτι θα μας γεμισουν βρωμα και δυσοδια.
KAΙ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ. ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΟΛΟΙ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙ ΙΣΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΜΑΓΚΕΣ... ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΠΑΝΑΓΙΟΤΑΚΗΔΕΣ ΠΟΝΗΡΑ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ.
επιασε τον πονο τωρα την αντιπολητευση να μην ατιμωθει η χωρα
αν δεν τηρησει τις συμφωνιες της.
ΟΤΑΝ καιγοταν ολη η ΕΛΛΔΑ το 2007 με 80 νεκρους και την μιση χωρα καμενη τοτε που ολα τα διεθνη μεσα μας εκαναν ρεζιλι για την ανικανοτητα μας δεν ακουσα κανενα απο την κυρια ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟ να κανει αυτοκριτικη.
ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ χριστοφορακος τους εκανε ρομπες απο την γερμανια και η γερμανικη δικαιοσυνη συμπερυφαιροταν στην αντιστυχη ελληνικη τελειως απαξιωτικα την κυρια ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΖΕ ΚΑΘΟΛΟΥ.,και ποσα αλλα αμετρητα λαθοι εκαναν τη χωρα ρομπα στους ξενους.
Τωρα τους πηρε ο πονος μηπως αθετηθει η συμφωνια και φυγουν οι κινεζοι.
Ρε τη υποκριτες και φαρισαιοι ειναι ορισμενοι?
Μαγκια λοιπον θα ειναι των λιμενεργατων παρα με τις τοσο αντιξοες
συνθηκες να κρατησουν το μεγαλυτερο λιμανι της χωρας ΕΛΛΗΝΙΚΟ.
Ο σημερινος πρωθυπουργος εαν βοηθησει σε αυτην την κατευθηνση παρα τις μεγαλες πιεσεις που δεχεται θα ειναι μια πραξη που πραγματικα θα τον αναγαγει στο υψος του πατερα του και θα ειναι και στην πραξη ηγετης.
oso gia sena anastasopoule yparxei ayto pou leei oti oti kerdizeis adika eis varos ton allon erxetai kapoia stigmh h wra pou to kseplhrwneis dikaia
σοφο
O ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΗΓΕΤΗΣ ΔΕΝ ΥΠΟΚΥΠΤΕΙ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ
ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΕΙΛΕΣ ΟΤΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΝ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.ΕΑΝ ΥΠΟΚΗΠΤΕΙ ΣΕ ΠΙΕΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΕΙΖΟΝΤΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΗΓΕΤΗΣ ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΕΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.
Την σχεση ΚΟΥΤΣΗ-ΚΟΥΒΕΛΑ-ΜπΑΚΟΓΙΑΝΝΗ-ΛΙΜΑΝΙ ΑΣΤΑΚΟΥ Θα μας την εξηγησει κανεις? ΤΑ εκτρεπομενα φορτια που καταληγουν στον αστακο και ο τζιρος των χιλιαδων ευρω που γινεται εκει, που καταληγει?,
ΠΟΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ θα οφεληθουν τελικα απο την συνεργασια κοσκo λιμανι αστακου?
Γιατι αυτο το οψημο ενδιαφερον του κυριου ΠΑΓΚΑΛΟΥ για το λιμανι της ΕΛΕΥΣΗΝΑΣ ΚΑΙ αστακου.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ
nonews-NEWS.
Ο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΕ ΤΟ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΙΜΕΝΡΓΑΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΤΗΘΕΜΕΝΟ
ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥΣ ΔΙΩΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ.
KALIMERA
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=18685146
http://www.skai.gr/articles/news/greece/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B9%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82%CF%84%CE%B7%CF%82%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%AF%CE%BA%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82%CF%84%CE%BF%CF%85%CE%9F%CE%9B%CE%A0/
παντως ρε φιλε σε παραδεχομαι κολιτσιδα εγινες εδω,
ΕΙΔΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚ
ΓΙΑ ρωτα και μενα που σχολιαζα οτι μακκακια θες στην ναυτεμπορικη και περιμανα ρε περιμενα και ποτε δεν ειδα να ανεβαινει στο τσατ το σχολιο μου,ωσπου τους πηρα και τηλεφωνο και μου απαντησαν οτι θα δημοσιευουν αυτα που θα κρινουν.
Τουλαχιστον περα απο τις αμπελοφιλοσοφιες σου πες μονο οτι λειτουργουμε δημοκρτικα εδω μεσα.
ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Η ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΙΝΑ
Η ΚΥΠΑΤΖΗ.ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΤΟΥ Κ......ΟΥ
Δημοσίευση σχολίου