Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

ΑΡΧΙΣΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Αξιοποίηση της περιουσίας του ΟΛΘ
Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2012


Επιασε δουλειά και στον ΟΛΘ το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου. Κλιμάκιο του Ταμείου, συνοδευόμενο από εκπροσώπους του τεχνικού συμβούλου της ιδιωτικοποίησης, HPC Hamburg Port Consulting GmbH, και των λοιπών συμβούλων, είχε ενημερωτική συνάντηση με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΘ, Στέλιο Αγγελούδη, και το δ.σ. της εταιρείας.

Σύμφωνα με τον κ. Αγγελούδη, η συζήτηση ήταν καθαρά τεχνοκρατική και οι ξένοι σύμβουλοι ζήτησαν να ενημερωθούν αναλυτικά για την οργάνωση και λειτουργία του ΟΛΘ, χωρίς πάντως να τεθεί επί τάπητος οποιαδήποτε συζήτηση για αύξηση του ποσοστού του ΟΛΘ, που θα πωληθεί σε ιδιώτες, ήτοι για πλήρη ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ - ένα θέμα το οποίο όπως έχει επισημάνει πρόσφατα με δημοσιεύματά της η «Ν» έρχεται στο προσκήνιο βάσει του Μνημονίου 2, που υπερψήφισε η ελληνική Βουλή, και το οποίο προβλέπει τη μεταβίβαση του συνόλου των μετοχών που κατέχει το ελληνικό Δημόσιο στον ΟΛΘ, όπως και στον ΟΛΠ [OLPr.AT] Σχετικά άρθρα .

Η ταχύτητα των διαδικασιών που θα ακολουθηθούν, πάντως, αποτελεί καίριο παράγοντα και για μία σειρά από «ανοιχτά» ζητήματα για τον ΟΛΘ, όπως το θέμα της παραχώρησης του ΣΕΜΠΟ (Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων), που έχει εισηγηθεί η διοίκησή του αλλά «φρεναρίστηκε» από το Ταμείο, αλλά και για μια σειρά από νέες παραχωρήσεις σε ιδιώτες που έχει συμπεριλάβει μεν η διοίκηση του ΟΛΘ στον στρατηγικό σχεδιασμό-προγραμματισμό του 2012, όπως η παραχώρηση του υφιστάμενου τερματικού σταθμού κρουαζιέρας σε εταιρεία κρουαζιέρας, μέσω διεθνούς διαγωνισμού, καθώς και η πρόσκληση ενδιαφέροντος για παραχώρηση-εκμετάλλευση του κρηπιδώματος 10 στον δεύτερο προβλήτα και χερσαίου χώρου για τη δημιουργία νέου (δεύτερου) τερματικού σταθμού κρουαζιέρας.

Και για τις δύο εν λόγω παραχωρήσεις, όπως είχε προσφάτως επισημάνει στη «Ν» ο κ. Αγγελούδης, πρέπει να γίνουν σε συμφωνία και συνεργασία με το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων.

ΠΗΓΗ:
ΒΑΣΩ ΒΕΓΙΡΗ - vveg@naftemporiki.gr

1 σχόλιο:

πιράνχας είπε...

τελικά αύριο έχουμε 3ωρη στάση; Και αν ναι γιατί την κάνουμε;