Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2012

COSCO ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ


ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ –ΩΡΑΡΙΑ-ΣΤΗ ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΙΙ ΤΗΣ COSCO ( ΠΡΩΗΝ ΟΛΠ)

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2012, 21:08

Οι συνθήκες εργασίας στο λιμάνι της COSCO είναι απερίγραπτες και δεν εμπίπτουν σε κανένα κανονισμό ασφάλειας και υγιεινής ούτε καν στον ελάχιστο βαθμό που ορίζει ο Π.Δ 16/96 ( καταργεί το Π.Δ.14-3-1934 ) Ελάχιστες προδιαγραφές ασφάλειας και υγείας στους χώρους εργασίας σε συμμόρφωση με την οδηγία 89/654 ΕΟΚ.
Ειδικότητες εργαζομένων.
Λιμενεργάτες-Εναερίτες- χειριστές γερανών- χειριστές ανυψωτικών μηχανημάτων-μηχανικοί συνεργείων .
-Ωράρια εργασίας .
24 ώρες /ημέρα – 3 βάρδιες
07.00- 15.00 πρωινή βάρδια ….. 15.00- 23.00 απογευματινή…. 23.00-07.00 βραδινή βάρδια.
Ώρα προσέλευσης στην εργασία είναι 30 λεπτά πριν τη κάθε βάρδια και αποχωρούμε ακριβώς την ώρα που τελειώνει η κάθε βάρδια. Δηλαδή δουλεύουμε αντί για 8ώρο … 8ώρες και 30 λεπτά !!!!!!
Κανένας από τους 700+ εργαζόμενους δε γνωρίζει τη βάρδια θα δουλέψει στις επόμενες 24 ώρες . Ειδοποιούμαστε μέσω μηνυμάτων SMS στο κινητό μας τηλέφωνο. Μηνιαίο πρόγραμμα Δεν υπάρχει… ούτε καν εβδομαδιαίο . Είμαστε ημερομίσθιοι εργαζόμενοι σε αναμονή 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. 30 ημέρες το μήνα… ανεξαιρέτως ειδικότητας. Το ρεπό (ημέρα ανάπαυσης από την εργασία ) το μαθαίνουμε στις 12.00 το μεσημέρι μέσω μηνυμάτων SMS πως είμαστε ρεπό το υπόλοιπο της ημέρας οπότε δε μπορούμε να εκμεταλλευτούμε ολόκληρη την ημέρα εκείνη για να εξυπηρετήσουμε την οικογένειά μας ή ακόμη και τις ανάγκες τις προσωπικές μας. Δεν έχουμε ζωή.
Στις 8 ώρες συνεχόμενης εργασίας δεν μας υποχρεώνουν σε διάλειμμα προκαθορισμένο από τον εργοδότη μας διότι απλά δε το εφαρμόζουν . Όποτε έχει χρόνο ο καθένας ΄΄ξεκλέβει ΄΄ για να σιτιστεί. Μετά από συνεχόμενη εργασία 6 ωρών και πάνω δικαιούμαστε τουλάχιστον 15 λεπτά διάλειμμα βάσει του Π.Δ. 88/99 άρθρο. 4 .
Όταν έχει φόρτο εργασίας το λιμάνι της προβλήτας ‘’ II ‘’και υπό κατασκευή ‘’ΙΙΙ ’’ που διαχειρίζεται η Διακίνηση α.ε ( http://www.diakinisis.gr/ ) . μας επιβάλλει βάρδιες ανά 8ώρο … από τη πρωινή βάρδια μας στέλνει μήνυμα πως είμαστε και βράδυ με αποτέλεσμα να Μην έχουμε ξεκουραστεί επαρκώς ώστε να δουλέψουμε ξεκούραστα και με ασφάλεια. Βάσει του Π.Δ. 88/99 άρθρο 3 η ελάχιστη ανάπαυση δε μπορεί να είναι κάτω από 12 συνεχείς ώρες σε περίοδο 24 ωρών .
Η εργασία μας εξαρτάται από τα προγραμματισμένα καράβια που θα μπουν μέσα στο λιμάνι και αυτό μπορούμε να το δούμε μέσω της ιστοσελίδας της PCT http://www.pct.com.gr/index.php?option=com_fabrik&view=table&tableid=8&calculati ons=0&fabriklayout=default&resetfilters=1&Itemid=17&lang=el

-Ασφάλεια εργαζομένων.
1.Ελλειπης φωτισμός εργασίας. ( Π.Δ. 19/96 αρ. 9 )
Κατά τη διάρκεια της εργασίας μας δεν υπάρχει αρκετός φωτισμός ώστε να αποφευχθούν απλά ατυχήματα ή και να εργαστούμε ξεκούραστα και με ασφάλεια. Πολύ συχνά γίνονται διακοπές ρεύματος ( ανά εβδομάδα ) με διάρκεια 10 λεπτών έως και 30 λεπτών χωρίς τον ελάχιστο εφεδρικό φωτισμό προκειμένου ο εργαζόμενος να προφυλαχθεί από τυχόν κινδύνους ή και να έρθει σε ασφαλές σημείο μέχρι να επανέρθει το ρεύμα σε ολόκληρο το λιμάνι.
Σε αυτή τη περίπτωση κινδυνεύουν άμεσα όλοι οι εργαζόμενοι που δουλεύουν επάνω στα καταστρώματα των πλοίων να πέσουν σε κάποιο ανοιχτό αμπάρι 12 μέτρων βάθους μιας και δουλεύουν χωρίς κάποιο ειδικό εξοπλισμό ασφαλείας όπως ζώνες ασφαλείας λόγω ύψους για προστασία από την πτώση των εργατών που αποσυμπλέκουν τα Container από τις θέσεις κλειδώματός τους . Άμεσος είναι και ο κίνδυνος σε όλους τους εργαζόμενους που χειρίζονται τα ανυψωτικά μηχανήματα όπως και οι οδηγοί νταλίκας μεταφοράς Container έχοντας ελλιπή φωτισμό των ιδίων οχημάτων.


2.Ελλειπής συντήρηση οχημάτων και μηχανημάτων εργασίας (Π.Δ. 16 κ’ 17/96 )
α. Τα οχήματα και μηχανήματα όπως και οι γερανογέφυρες δε υπόκεινται σε περιοδική συντήρηση ούτε καν προληπτική συντήρηση μετά από συνεχόμενες αναφορές χειριστών και οδηγών για κάποιο πρόβλημα που προέκυψε εκτός και αν η βλάβη καθηλώνει το μηχάνημα και σταματά τη παραγωγικότητά του και χρήζει άμεσης βοήθειας από το τεχνικό τμήμα του λιμανιού προκειμένου να αποκαταστήσει τη βλάβη χωρίς να διορθωθεί η βλάβη από τη γένεση της ή χωρίς να συντηρηθεί το μηχάνημα αργότερα κάποια στιγμή της ημέρας προκειμένου να μη ξαναπροκύψει τέτοια βλάβη ώστε να μη συμβεί εις βάρος της ασφάλειας των εργαζομένων.( Π.Δ. 16/96)
β. Τα μηχανήματα είναι ταλαιπωρημένα με ανύπαρκτη συντήρηση και για αυτό οι διαρροές τους είναι διαρκής και σε πολλαπλά σημεία του υδραυλικούς συστήματος των ανυψωτικών μηχανημάτων με συνέπεια να γλιστράνε οι σκάλες ανάβασης στη καμπίνα του χειριστή που βρίσκεται στα 12 μέτρα ύψος σε ποσοστό 80% των μηχανημάτων που μας χορηγούν να εργαστούμε (αρ. 23 )
γ. Οι διαρροές δεν αφήνουν και τους μηχανικούς του τεχνικού τμήματος να κάνουν καλά της δουλειά τους και να συντηρήσουνε σωστά και εις βάθος τα μηχανήματα έργου. Αυτό συμβαίνει γιατί αδιαφορεί η διοίκηση να κατασκευάσει πλυντήριο βαρέων οχημάτων με βιολογικό καθαρισμό και περιβαντολλογική μελέτη για τα ακάθαρτα λύματα γιατί είναι πολύ μεγάλο το κόστος όσο και η κατανάλωση του νερού και των χημικών που θα χρησιμοποιηθούν για όλο το στόλο μηχανημάτων , όπως επίσης και για τη πρόσληψη εξτρά προσωπικού ειδικευμένου σε αυτή την εργασία.

3. Πυρόσβεση στα Μηχανήματα έργου. ( Π.Δ 16/96 αρ.5 κ’ 89/99 αρ. 3.1.6 )
Κανένα μηχάνημα δεν έχει πυροσβεστήρα και όσα διαθέτουν δεν έχουν αναγομωθεί από το 2007 (αρ. 5 )
Σημειωτέον πως τα μηχανήματα από τις πολλαπλές διαρροές υδραυλικού λαδιού σε όλα τα σημεία του μηχανήματος έργου ( ΟΣΜΕ ) είναι άκρως επικίνδυνα στη παραμικρή ανάφλεξη και είναι βέβαιο πως ο χειριστής δε θα προλάβει να σωθεί διότι οι διαρροές θα επιταχύνουν το έργο της φωτιάς !! Ειδικά αυτό το γεγονός από μόνο του επιτάσσει την άμεση ανάκληση λειτουργίας του λιμανιού με τη παρέμβαση εισαγγελέα !!!!
4. Παραλαβή μηχανημάτων από τον όρχο.
Η παραλαβή των μηχανημάτων γίνεται από το χώρο στάθμευσης- συγκεντρώσεως των μηχ/των κατά την αλλαγή βάρδιας ο οποίος είναι ..
α. Υπαίθριος ανοιχτός χώρος Χωρίς σκέπαστρο για να προστατεύεται ο εργαζόμενος κατά την ανάβασή του στο μηχάνημα όταν οι εξωτερικές συνθήκες δε το επιτρέπουν ( βροχή, χιόνι , αέρας ) (αρ. 23.5.α )
β. Χωρίς φωτισμό ούτε καν τον ελάχιστο ώστε να είναι ασφαλή η ανάβαση στα μηχανήματα ( αρ.9 κ΄ αρ. 23.4)
γ. Το δάπεδο του όρχου(χώρου στάθμευσης οχημάτων) έχει λάδια παντού λόγω της συνεχόμενης διαρροής λαδιών των ασυντήρητων μηχανοκίνητων οχημάτων εργασίας και καθιστά αδύνατη τη παραλαβή τους προκειμένου να εργαστούμε με αυτά με μεγάλο κίνδυνο ατυχήματος . (αρ.23.5 . δ)

Έχουν παραβιαστεί πάνω από 20 άρθρα από 4 προεδρικά διατάγματα. Αυτές είναι οι επικίνδυνες συνθήκες εργασίας που πρέπει να ανταπεξέλθουμε κάθε μέρα στην εργασίας μας καθημερινά σε μία από τις δυσκολότερες εποχές που βιώνει η χώρα μας και ο ελληνικός λαός , και με μία αγορά εργασίας ανύπαρκτη αυτή τη στιγμή. Αυτό ακριβώς βλέπει η ελληνική εταιρεία Διακίνησης Α.Ε που έχει αναλάβει τη διαχείριση του λιμανιού από τη COSCO ….. και εμάς τους ειδικευόμενους εργαζόμενους μας κάνει ψυχολογικό εκβιασμό . Τη στιγμή που η ανεργία έχει φτάσει στην αποκορύφωση αυτή η εταιρεία θέλει να διαχειριστεί το λιμάνι με τους μισούς εργαζόμενους με άθλιες συνθήκες εργασίας και διατηρώντας τον εκφοβισμό του εργαζομένου πως ανά πάσα στιγμή είναι αναλώσιμος . Στην επιθεώρηση εργασίας έχουν γίνει πάνω από 5 καταγγελίες εργαζομένων χωρίς να έχουμε διακρίνει καμία αλλαγή στη συμπεριφορά της διοίκησης απέναντί μας όσο αναφορά για τις επικίνδυνες κ’ ανθυγιεινές συνθήκες εργασίας στο βωμό του κέρδους.
Παρακαλώ πολύ αν θέλει και μπορεί να ευαισθητοποιηθεί κάποιος φορέας η δημόσιος λειτουργός . Κινδυνεύουμε άμεσα και καθημερινώς .


zougla.gr

23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σε λίγο καιρό έτσι θα είμαστε κι εμείς....

Ανώνυμος είπε...

Τελικά το πήρε το αγόρι ο Κοκός;

Ανώνυμος είπε...

Επειδή δούλεψα για λίγο καιρό εκεί.......
Οι εργαζόμενοι εκεί δεν έχουνε καμία μα καμία σχέση μέ αυτούς τους εργαζομένους του δημοσίου του ΟΛΠ.....
έχουν υπογράψει όλοι μα όλοι σύμβαση εκ περιτροπής για 16 ημερομίσθια και το μεροκάμματο είναι από 40ευρώ έως 55 ευρώ οι χειριστές με 30 χρόνια προυπυρεσία και 4 ή 5 παιδιά .
Τη προβλήτα την ανελαβε η cosco το 2009 και τα παρέλαβε μαζί με τον εξοπλισμό για τα επόμενα 30 χρόνια , μάλιστα τα περέλαβε σε άρτια κατάσταση από τον ΟΛΠ.... αλλά στο βωμό του κέρδους και στην ελευθερία κινήσεων και πολιτικής ΄΄κάλυψης΄΄.... συνέβαλαν σε αυτές τις συνθήκες εγασίας και σε αυτό τον ασυντήρητο εξοπλισμό.
Σίγουρα έτσι που μας κατέντησαν 50 ευρώ μεροκάμματο είναι λεφτά.
Πάντως στο γραφείο δεν είσαι και εκεί ο χώρος εργασίας είναι από τους υψηλότερους σε κίνδυνο.
Στον ΟΛΠ υπήρχαν αυτά τα τρελά νούμερα που λέτε αν και τώρα έχουν ψιλοπέσει.
Τρέξτε λοιπόν..... 50 ευρώ μεροκάμματο χωρίς να ξέρεις αν θα γυρίσεις πίσω σπίτι σου.
Τι κάθεστε ???
Κακό είναι δηλαδή που τα βγάζουμε στη φόρα τα άπλυτα κάποιων που μας θέλουν είλωτες..??
Εδώ σε μία επιχειρισούλα μικρή αν μπεί μέσα η επιθεώρηση εργασίας θα αναστενάζει για ένα χρόνο...
και αυτοί έχουν ταίσει τους μισούς δημόσιους φορείς και το άλλο μισό πολιτικό σύστημα για να λέμε ότι ήρθε ανάπτυξη ...???
Ξυπνήστε μωρέεεεεε ......

Ανώνυμος είπε...

Καλά τα λες, αλλά σε ποιους λες να ξυπνήσουν; εσύ γιατί έφυγες;

CooLis είπε...

Το σχέδιο της συμφωνίας που κλήθηκαν να επικυρώσουν οι αρχηγοί, αναφέρει, επίσης τα εξής:
Εως το τέλος Μαρτίου θα έχουν διοριστεί σύμβουλοι αποκρατικοποιήσεων για 13 αποκρατικοποιήσεις της περιόδου 2012 - 2013
Εως το τέλος Μαρτίου, πλην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΛΒΟ και ΕΑΣ, θα έχουν περάσει στη δικαιοδοσία του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής και Δημόσιας Περιουσίας όλα τα περιουσιακά προς αξιοποίηση στοιχεία του Δημοσίου.
Στο ταμείο θα περιέλθει και το υπόλοιπο των μετοχών των δύο μεγάλων λιμανιών της χώρας, δηλαδή του ΟΛΠ και του ΟΛΘ.
Οι μετοχές που έχουν ήδη μεταβιβαστεί ή πρόκειται να δοθούν άμεσα θα λάβουν πλήρη δικαιώματα ψήφου ώστε το ταμείο να μπορεί να κάνει όλες τις αναγκαίες αλλαγές για την ιδιωτικοποίησή τους...

Ανώνυμος είπε...

Κατα την επισκεψη της επιθεωρησης εργασιας και με την προσφορα ενος καφε απο μερους της ΣΕΠ οι υπαλληλοι της συγκεκρημενης ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ απλα εφυγαν.
Τον χωρο εργασιας δεν τον επισκεφτηκαν ποτε.
Απλα και ωραια δημιουργηθηκε ενα ΓΚΟΥΛΑΚ διπλα στον ΟΛΠ.
Μακαρι να συμετειχαμε και εμεις σε μια διαμαρτυρια αλλα οπως ολοι καταλαβαινεται την επομενη μερα θα ειμαστε στα σπιτια μας.
Τελικα την μονη βοηθεια που εχουμε
εισαστε εσεις και τουλαχιστον εστω και ανωνυμα μπορουμε να καταγγελουμε το νταχαου που επικρατει την ΣΕΠ

oceanos είπε...

Περιμένουμε πάντα με σχόλια ,mail και μέσω άλλων διαύλων επικοινωνίας σχόλια και ότι άλλο θέλετε από το chinese property

Ανώνυμος είπε...

ετσι ακριβως οπως προαναφεραν και οι πιο πανω ενα νταχαου επικρατει δουλευουμε τσαμπα για του κινεζους με συμβασεις 16 ημερομισθιων και με υπερωριες που δεν πληρωνομαστε σε διπλοβαρδιες μεσα στην ιδια μερα με μηνυματα που ερχονται 2 ωρες πριν την εργασια με σαββατα με κυριακες που ειναι ενα μεροκαματο χωρις τα νομιμα χωρις τα επιδοματα τις συλογικης συμβασης εαν μηλησεις για συνθηκες εργασιας δε τα μηχ/τα ειναι ολα χωρις καλοριφερ εκτος απο καποια που τα παιρνουν οι υπαληλοι τις pct και ασυντηριτα παντου τρεχουν λαδια, φρενα δεν εχουν, ειναι στραβα, χωρις φωτα τα περισοτερα και εαν παραπονεθεις την αλλη μερα εισαι στην μαυρη λιστα οι εργατες μεσα στην βροχη, στο κρυο, στο χιονι προσφατα, χωρις ενα καταλυμα χωρις ενα δειαλειμα 8.30 ωρες ασταματητης εργασιας για χειρηστες,οδηγους,γερανογεφυρες ,rmg, εργατες κουμαντα ολοι φοβουνται να μιλησουν να διαμαρτηρηθουν οι πεισοτεροι ειναι ανευ διπλωματος καβαλανε μηχανηματα που για να παρεις το διπλωμα θελεις 600 ημερομισθια προηπηρεσια και τους βαζουν με 15 μερρες εκπαιδευσης και βγαζουν παραγωγη σε ΟΣΜΕ, ΓΕΡΑΝΟΓΕΦΥΡΕΣ ΚΑΙ RMG ΣΤΟΥΣ 300 ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΕΑΝ ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ. ΚΑΙ Η ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟ ΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΠΟΥ ΧΑΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ δεν μιλαει κανεις εκτος του οτι χανουμε το ενα μεροκαματο την εβδομαδα πενθημερη εργασια 40 ωρες την εβδομαδα (λεμε τωρα)μας κλεβουν το 6 μεροκαματο και ολοι ειναι κουφοι και στραβη .ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΣΥΝΤΟΜΑ Ο ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

theodoros margaris είπε...

καλησπερα
μια απλη φωτοτυπια φτανει ...........
ο νοων νοειτω

ενας απλος ( ανωνυμος ) διαυλος ειναι η καλη αρχη που ελπιζαμε ολοι

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί κάποιος να μας πει μιας και τα συζητάε τώρα εδώ το εξής... ????
Για να γίνει αυτοψία του χώρου μέσα στις εγκαταστάσεις του ΣΕΠ για όλες αυτές τις παραβάσεις τι θα πρέπει να γίνει τελικά ??
Να σκοτωθούνε καμιά δεκαριά άνθρωποι ταυτόχρονα ...??
Εάν ήταν μία επιχειρησούλα με 5-10 άτομα στη 1η καταγγελλία θα τον είχε η επιθεώρηση στο σκαμνί επί 6 μήνες και στη μπούκα του κανονιού επί 2 χρόνια και εκεί έχουν γίνει τα μύρια-όσα και λειτουργούνε κανονικά σαν να ανοίξανε το μαγαζάκι τους μόλις εχθές..!
Εισαγγελλέας υπάρχει ή δεν υπαρχει σε αυτή τη χώρα.....
Ξέρω..ξέρω... υπάρχει εε??
Και είναι σαν αυτούς τους εισαγγελλείς που βάλανε στη φυλακή όλους αυτούς τους πολιτικούς που φέρανε σε αυτή τη κατάσταση την Ελλαδίτσα μας.
Ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

στην τελική ας λαδώσουμε έναν εισαγγελέα να κάνει σωστά την δουλεία του βρε αδερφέ.....

Ανώνυμος είπε...

Ρε παλληκαράκια ... για ποιά Επιθεώρηση εργασίας και ποιόν Εισαγγελέα μιλάτε....
Εδώ οι άνθρωποι έχουν ''πλοκάμια'' παντού.... δείτε τα παρακάτω βίντεο και αν νομίζετε πως θα βγάλετε καμία άκρη.....!
Αν έχουν άντερα τα σωματεία ας κινητοποιηθούνε.....
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2010/09/cosco.html

Ανώνυμος είπε...

πριν λιγες μερες απολυθηκαν 2 συναδελφοι με την αιτιολογια οτι ανηκουν στο ΠΑΜΕ και οτι παρακινουν συναδελφους στην ιδρυση σωματειου και χωρις να απολογηθουν ο υπευθυνος τις διακινησης πορτ ο κυριος Ιωαννης Σοφιανοπουλος τους εδιωξε .Αυτο προς γνωση και συμμορφωση των περισσοτερων εργαζομενων για να μην παιρνουν θαρρος για την ιδρυση σωματειου

theodoros margaris είπε...

ας κανουμε λοιπονενα μικρο αφιερωμα στην εταιρια diakinisis

Ανώνυμος είπε...

θα ηθελα να ρωτησω τους συνδικαλιστες τις επισκευαστικης ζωνης τον κυριο Σωτηρη Πουλικογιαννη γιατι ενω ξερουν ποια θα ειναι η καταληξη της επισκευατικης ζωνης του περαματος αφηνουν τους κινεζους εξω απο τις απεργιακες κινητοποιησεις,αφου γνωριζουν πολυ καλα πως σε λιγα χρονια θα διαχειριζονται την επισκευαστικη ζωνη οι κινεζοι.Γιατι τοση ανεργοι δεν βρισκουν θεση εργασιας στο κινεζικο λιμανι,γιατι δεν μπλοκαρουν τις πορτες οπως εκαναν στην πετρολα,και τους αφηνουν να μας παιρνουν το λιμανι κοματι κοματι, γιατι το σωματειο δεν διεκδηκει και εδω θεσεις εργασιας για τοσους ανεργους που εχει το περαμα και το ικονιο ας μου απαντηση καποιος παρακαλω. οταν γνωριζουμε πολυ καλα οτι το λιμανι θα φτασει μεχρι την επισκευαστικη ζωνη σε λιγα χρονια .Γιατι δεν τους μπλοκαρουν με απεργιακες κινητοποιησεις τα σωματεια της ζωνης και το παραδιδουν αμαχητη (στο πιατο ) τους το δινετε.Τα καρναγια ειναι σχεδον ετοιμα με τις προβλητες πριν λιγα χρονια τους εδωσαν δανεια για να ανανεωσουν τις συμβασεις με προυποθεσεις να τραβηξουν του ντοκους και να τα βρουν ετοιμα οι κινεζοι . ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗΣ ΖΩΝΗΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΑΣΑΤΕ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ .

Ανώνυμος είπε...

Στην απεργια που εγινε προχτες ολοι ειδοποιηθηκαν να μπουν απο τις 5.00 το πρωι στο λιμανι για εργασια και οι πορτες εκλεισαν στις 6.30 ,στην μεσημεριανη βαρδια δε και την βραδυνη δεν υπηρχε κανενας να μπλοκαρει την εισοδο του λιμανιου και οι νταλικες εμπαιναν ανενοχλητες τα ρυμουλκα δε εδεναν βαπορια ολη μερα αυτους δεν τους πιανει η απεργια ?ρωταω τωρα εγω
τοσο ανεξελενκτοι ειμαστε ποια τι να πω .

Ανώνυμος είπε...

Μη χορήγηση διαλείμματος


Άρθ. 4 του π.δ. 88/1999 (ΦΕΚ 94 Α΄) ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ
Απασχόληση κατά ημέρα εργασίας και ωράριο εργασίας διαφορετικό από το εμφανιζόμενο στον πίνακα προσωπικού ή στο πρόγραμμα εργασίας χωρίς προηγούμενη γνωστοποίηση της αλλαγής ή της τροποποίησης του ωραρίου ή του χρόνου εργασίας Άρθ. 16 παρ. 2 και 5 εδ. β΄ του Ν. 2874/2000 (ΦΕΚ 286 Α΄), όπως τροποποιήθηκε με το άρθ. 68 παρ. 5 του Ν. 3518/2006 και αντικαταστάθηκε από το άρθ. 10 του Ν. 3846/2010 (ΦΕΚ 66 Α΄) ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΗ
Μη κατάθεση προγράμματος ωρών εργασίας Άρθ. 16 παρ. 6 του Ν. 2874/2000 (ΦΕΚ 286 Α΄) ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΗ
Μη κατάθεση πίνακα προσωπικού & ωρών εργασίας. Άρθ. 16 παρ. 1 του Ν. 2874/2000 (ΦΕΚ 286 Α΄) ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΗ
Απασχόληση κατά ημέρα εργασίας και ωράριο εργασίας διαφορετικό από το εμφανιζόμενο στον πίνακα προσωπικού ή στο πρόγραμμα εργασίας χωρίς προηγούμενη γνωστοποίηση της αλλαγής ή της τροποποίησης του ωραρίου ή του χρόνου εργασίας Άρθ. 16 παρ. 2 και 5 εδ. β΄ του Ν. 2874/2000 (ΦΕΚ 286 Α΄), όπως τροποποιήθηκε με το άρθ. 68 παρ. 5 του Ν. 3518/2006 και αντικαταστάθηκε από το άρθ. 10 του Ν. 3846/2010 (ΦΕΚ 66 Α΄) ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΗ
Υπέρβαση χρονικών ορίων εργασίας (παράνομη υπερωριακή απασχόληση), προσωπικού σε βιομηχανίες, βιοτεχνίες, χωρίς προηγούμενη αναγγελία και καταχώρηση των εργαζομένων στο βιβλίο υπερωριών Άρθ. 1, 2 και 4 [όπως αντικαταστάθηκε από το άρθ. 1 παρ. 1 του Ν.Δ. 515/1970 (ΦΕΚ 95 Α΄)], 9 [όπως αντικαταστάθηκε από το άρθ. 3 του ν.δ. 515/1970 (ΦΕΚ 95 Α΄) και άρθ. 13 του Ν. 3846/2010 (ΦΕΚ 66 Α΄)] του π.δ. της 27.6.1932 (ΦΕΚ 212 Α΄), άρθ. 6 της από 14.04.1984 ΕΣΣΕ, η οποία κυρώθηκε με την ΥΑ 11770/20.03.1984 (ΦΕΚ 1 Β΄), άρθ. 3 και 6 της από 26.02.1975 ΕΓΣΣΕ, η οποία κυρώθηκε με το Ν. 133/1975 (ΦΕΚ 180 Α΄) και άρθ. 1 του Ν. 3385/2005 (ΦΕΚ 210 Α΄), σε συνδυασμό με διατάξεις ειδικότερων ΥΑ βάσει του Α.Ν. 435/1968 (ΦΕΚ 124 Α΄) ή ΣΣΕ και ΔΑ που καθιερώνουν σύστημα πενθήμερης εβδομαδιαίας εργασίας και έχουν κηρυχθεί υποχρεωτικές ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΗ
Μη καταβολή προσαυξήσεων για εργασία κατά Κυριακές και αργίες ΚΥΑ Υπουργών Οικονομικών & Εργασίας 8900/1946 (ΦΕΚ 54 Β΄), ΚΥΑ 18310/1946 (ΦΕΚ 93 Β΄), ΚΥΑ 25825/1951 (ΦΕΚ 86 Β΄), άρθ. 2 του Ν.Δ. 3755/57 (ΦΕΚ 182 Α΄), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθ. 2 του Ν. 435/76 & άρθ. 1 του Ν.Δ. 147/73 σε συνδυασμό με άρθρο μόνον του Α.Ν. 690/1945 (ΦΕΚ 292 Α΄), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθ. 8 παρ. 1. του Ν. 2336/1995 (ΦΕΚ 189 Α΄) ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΗ
Μη καταβολή προσαυξήσεων για εργασία κατά νύκτα ΚΥΑ 18310/1946 (ΦΕΚ 93 Β΄), ΚΥΑ 25825/1951 (ΦΕΚ 86 Β΄) όπως τροποποιήθηκαν με την ΥΑ 27019/2/1953 (ΦΕΚ/Β/16-12-53) σε συνδυασμό με άρθρο μόνον του Α.Ν. 690/1945 (ΦΕΚ 292 Α΄), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθ. 8 παρ. 1. του Ν. 2336/1995 (ΦΕΚ 189 Α΄) ΥΨΗΛΗ
Μη καταβολή αμοιβής εργασίας που παρέχεται κατά την έκτη ημέρα της εβδομάδας προσαυξημένη κατά 30% κατά παράβαση του πενθημέρου
Άρθ. 8 του Ν. 3846/2010 (ΦΕΚ 66 Α΄)
ΥΨΗΛΗ
Μη καταβολή μισθών/ημερομισθίων βάσει Σ.Σ.Ε, ,Δ.Α., Υ.Α. ή βάσει ατομικής συμφωνίας Άρθ. 7 παρ. 1, 8, 9, 11 και 21 του Ν. 1876/90 (ΦΕΚ 27 Α΄), άρθρο μόνον του Α.Ν. 435/1968 (ΦΕΚ 124 Α΄), π.δ. 156/1994 (ΦΕΚ 102 Α΄) σε συνδυασμό με άρθρο μόνον του Α.Ν. 690/1945 (ΦΕΚ 292 Α΄), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθ. 8 παρ. 1. του Ν. 2336/95 (ΦΕΚ 189 Α΄) ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΗ
Μη εφαρμογή όρων Σ.Σ.Ε.,, Δ.Α. ή Υ.Α., ή κανονισμού εργασίας Άρθ. 7 παρ. 1, 8, 9, 11 και 21 του Ν. 1876/1990 (ΦΕΚ 27 Α΄), άρθρο μόνον του Α.Ν. 435/1968 (ΦΕΚ 124 Α΄), άρθ. 1 και 2 του Ν.Δ. 3789/1957 (ΦΕΚ 210 Α΄) σε συνδυασμό με τις διατάξεις ΣΣΕ, ΔΑ ή κανονισμών εργασίας, που προβλέπουν τους συγκεκριμένους όρους


ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΗ
ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ PORT ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ

Ανώνυμος είπε...

xfghjkj.jkm

Ανώνυμος είπε...

Διλαδει τι πρεπει να κανουμε?
Το να λαδοσις εναν εισαγγελεα δεν κανεις δουλια!!Μιπος πρεπει να βρουμαι εναν (ελληνα)εισαγγελεα??
Σε ολες τις τενιες ειπαρχουν πατριοτες!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος είπε...
ωραιο το προγραμμα τελικα,αλλα δεν μας ειπατε ποιανου ιδεα ηταν αυτο, του υποτιθεμενου-εικονικου προϊσταμενου Αρταβανη Χρηστου,η του κυριου Μπακουρου Ευαγγελου;Δεν μας ειπατε τα ρεπο που αναγραφονται στο προγραμμα,οπως και οι βαρδιες των εργαζομενων ισχυουν και αν ισχυουν γιατι δεν ειναι σφραγισμενα απο την επιθεωρηση εργασιας Κερατσινιου;Γιατι συνεχιζονται τα sms μεχρι και δυο ωρες πριν την εναρξη της βαρδιας;Δηλαδη αν δεν εχει καραβια για την επομενη μερα,αυτοι που ειναι προγραμματισμενοι θα εργαζονται;Απο την στιγμη που δεν μπορειτε να προγραμματισετε την εργασια,τουλαχιστον προγραμματιστε τα ρεπο των εργαζομενων,για να κανουν και αυτοι τις δουλειες τους.Το καινουργιο ωραριο 11¨00 με 19¨00 ποιανου ιδεα ηταν; και πειτε μας αν εχετε δηλωσει αυτο το προγραμμα και την καινουργια βαρδια στην επιθεωρηση εργασιας; ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΕΣ PCT: γνωριζετε για το εικονικο προγραμμα-ρεπο των εργαζομενων και την καινουργια παρανομη βαρδια 11:00-19:00 της DIAKINISIS PORT αν ναι γιατι δεν την υιοθετειτε και για την PCT κυριε ΚΑΤΣΑΦΑΔΟ; Ετσι σας βολευει ολους,να πλουτιζετε στις πλατες τον εργαζομενων και να καταπατατε εργασιακα δικαιωματα.

Ανώνυμος είπε...

Σάββατο, 25 Σεπτεμβρίου 2010ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ Ο ΚΟΥΒΕΛΟΣ Η "ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ" ΚΑΙ Η COSCO;
ΣΤΗΝΕΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ

Η ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ "ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ" ΚΑΙ ΣΤΗΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ COSCO

Συνεργασία στρατηγικής σημασίας ΕΛΓΕΚΑ - COSCO

ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΟΥ 100% ΤΟΥ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ «ΔΙΑΚΙΝΗΣΙΣ Α.Ε.» ΑΠΟ ΤΗ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΓΕΚΑ Α.Ε. «LOGISTICS SERVICE HELLAS Α.Ε.» (LSH A.E.)

ΣΤΟΧΟΣ Η ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΩΝ

ΚΑΙ Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟΥ

ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ

ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΤΑ ΛΕΝΕ



Η ΝΤΟΡΑ ΤΙ ΛΕΕΙ;

ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ Ο ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΚΟΥΒΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ

ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ

Ο ΝΕΟΚΛΗΣ ΣΑΡΡΗΣ ΤΑ ΛΕΕΙ



ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΙΕΨΕΥΣΕ ΠΟΤΕ

ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ
Αναρτήθηκε από Ωρίων στις 10:00 π.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Μοιραστείτε το στο TwitterΜοιραστείτε το στο Facebook1 σχόλια:
Ανώνυμος είπε...
κι` αν τα λετε ποιος τ`ακουει?????????

2 Οκτωβρίου 2010 5:00 μ.μ.
Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος είπε...
Προσπαθεια φιμωσης εργατικου δυναμικου της DIAKINISIS PORT και των κυριων εργολαβων για το οικονομικο και για τις ωρες η μαλλον ημερες που δεν πληρωνομαστε,γιατι τωρα υπαρχει προγραμμα τηλεφωνα πεφτουν συνεχως εχεις ρεπο μην κατεβεις η δουλευεις κατεβα για δουλεια και ας εισαι στο προγραμμα ρεπο.μονο η PCT δηλαδη η cosco εχει αλλα και τηρειται το προγραμμα της,οχι σαν της diakinisis port και των εργολαβων που σε ακυρωνουν οτι ωρα γουσταρουν,μας ριξανε στα 16 μεροκαματα και δουλευουμε για ενα κομματι ψωμι σε απανθρωπες και ακρως επυκινδυνες συνθηκες,την παροιμια που λεει θα γυρισει ο τροχος την ξερετε αν οχι θα την μαθετε συντομα που ολοι οι εργαζομενοι και θα μαθουν αλλα και θα ενημερωθουν για το τι δικαιουνταικαι για ολα τα επιδοματα που ειστε υποχρεωμενοι να μας χορηγητε και οχι να μας εχετε να δουλευουμε για ενα κομματι ψωμι,καντε υπομονη μεχρι τελους του ετους θα τριβετε τα ματια σας και σας υποσχομαστε ενα πραγμα οτι επιτελους θα πληρωνετε αυτα που δικαιουμαστε και οχι αυτα που γουσταρετε,και μην μιλησουμε βεβαια για 25 ημερες καθυστερησης πληρωμης πρωσωπικου των εργολαβων κατι το οποιο το κανατε και μονιμο τωρα, αλλα τι περιμενοι καποιος απο ανθρωπους που μεχρι προτεινος ειχανε θεσπισει ταριφα η μιζα 4000 η ακομα και 5000 χιλιαδες ευρω για καθε προσληψη που κανατε,υπομονη κυριοι μονο αυτη την υποσχεση σας δινουμε ΥΠΟΜΟΝΗ.........

Ανώνυμος είπε...

πες στα ρε ανώνυμος τόσο καιρό φωνάζω και δεν ακούνε μιας και είμαι και εγώ απολυμένος από το κωλοχανείο της διακινήσεις και με χωρίς αποζημιώσεις μετά από 2 χρονιά λιμενεργάτης εναεριτης κουμάντο της γερανογέφυρας και πιο το αποτέλεσμα κανένα από τότε που ξεκινήσαμε στο λιμάνι όταν ανέλαβε η cossco δεν άλλαξε τίποτα ας είναι καλά ο σοφιανοπουλος και ο μπακουρος και γιος άλφα έψιλον την κώλο τσέπη τους κοιτάνε να γεμίσουν τα τσογλάνια σκασίλα
τους αν παθαίνουν εργαζόμενοι ξυπνάτε όλη η εργαζόμενοι και ξεσηκώστε όλους του εργαζόμενους μπας και αλαλάξει κάτι στην Ελλάδα βαρέθηκα να γκρινιάζουν όλη για ότι γίνετε και άπλα να περιμένουν στον καναπέ