Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

αριθμοι αριθμοι αριθμοι αριθμοι αριθμοι αριθμοι Α ΡΙ Θ Μ Ο Ι


Του
Μηνά Τσαμόπουλου
για την ΑΞΙΑ
Αναδημοσίευση

«Νέα Τιμολόγια Μεταφόρτωσης θα παρουσιαστούν, τα οποία θα είναι ανταγωνιστικά και ελκυστικά σε σύγκριση με τα υπόλοιπα διαμετακομιστικά κέντρα. Η ΣΕΠ Α.Ε. είναι έτοιμη να συζητήσει την προσαρμογή του Τιμολογίου Μεταφορτώσεων βάσει του όγκου διακίνησης αυτών με κάθε Ναυτιλιακή Γραμμή ξεχωριστά».
Μήνυμα –συνεργασίας προς όλες τις εταιρείες έστειλε η ΣΕΠ, θυγατρική της Cosco στον Πειραιά, στο πλαίσιο της παρουσίασης των στόχων της που έγινε μέσω της Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης πριν από λίγες ημέρες.

Η Cosco από την 1η Ιουνίου απογαλακτίστηκε από τον ΟΛΠ και ανέλαβε την πλήρη διαχείριση της προβλήτας ΙΙ.
Το θέμα όμως είναι να βρει πελάτες που θα καλύπτουν την χωρητικότητα που μπορεί να προσφέρει η προβλήτα και θα φθάσει τα 3,7 εκ. εμπορευματοκιβώτια όταν κατασκευαστεί και η προβλήτα ΙΙΙ. Τώρα η προβλήτα ΙΙ έχει χωρητικότητα 1,6 εκ. εμπορευματοκιβωτίων με πρόθεση της Cosco να την αυξήσει στα 2,6 εκ. μέχρι τα μέσα του 2014.

«Στόχος της Σ.Ε.Π. Α.Ε. είναι η μετατροπή του εμπορευματικού σταθμού που διαχειρίζεται, στον πρώτο υπερσύγχρονο λιμένα διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων με εκτιμώμενο όγκο διακίνησης 3,7 εκ. TEU ετησίως» επισημαίνει ο επικεφαλής της Cosco στην Ευρώπη, Fu Cheng Qui.

Μάλιστα το συγκεκριμένο στέλεχος το έφερε η Cosco στον Πειραιά από τη Νάπολη όπου υπάρχει συνεργασία με την MSC.

Όπως έχει αποκαλύψει η «Α», οι Κινέζοι κάνουν προσπάθειες προκειμένου να βρουν τη χρυσή τομή με την MSC ώστε να συνεργαστούν στον Πειραιά διότι χωρίς τον ελβετο-ιταλικό κολοσσό η Cosco δύσκολα θα καλύψει τις ανάγκες της.

Έως τώρα δεν τα έχουν βρει αφού η MSC είναι «καβάλα στο άλογο». Είναι η μοναδική νύφη αφού όλες οι άλλες εταιρείες είναι «παντρεμένες» με επενδύσεις που έχουν κάνει σε άλλα λιμάνια της Μεσογείου οπότε δεν θα έρθουν στον Πειραιά.
Η MSC μιλάει με την Cosco, μιλάει όμως και με τον ΟΛΠ για την Προβλήτα Ι, προκειμένου να πετύχει την πιο συμφέρουσα για εκείνη συμφωνία.

Ο ΟΛΠ

Με τον ΟΛΠ όμως μιλάνε και οι Κινέζοι αφού θέλουν συνεργασία. Σε πρώτη φάση δεν τα βρήκαν στα λεφτά αφού θεώρησαν ότι ο ΟΛΠ προσφέρει ακριβές υπηρεσίες.
Σύμφωνα με υπολογισμούς ο ΟΛΠ για να είναι οριακά κερδοφόρος στο Σ.ΕΜΠΟ χρειάζεται να διακινεί περίπου 400.000 εμπορευματοκιβώτια σε ετήσια βάση.


Η MSC αρχικά αποτελούσε την προίκα που είχε πάρει η Cosco από τον ΟΛΠ μαζί με την προβλήτα ΙΙ, και ήταν στη σύμβαση παραχώρησης διάρκειας 35 ετών.
Όμως λίγο καιρό μετά την υπογραφή τη σύμβασης παραχώρησης η MSC αποφάσισε να καταγγείλει τη σύμβαση που είχε με τον ΟΛΠ και είχε περάσει στο κινεζικό όμιλο, με αποτέλεσμα η Cosco να μην έχει πια την ασφάλεια που θα της παρείχαν οι 500.000 κινήσεις ετησίως που προέβλεπε το συμβόλαιο.

Λίγους μήνες αργότερα από τη καταγγελία ο ΟΛΠ χτυπάει τη πόρτα της MSC για να φέρει φορτία στο προβλήτα Ι χωρίς παράλληλα να έχει ξεκαθαρίσει το θέμα ανάμεσα στην ιταλοελβετική εταιρεία και τον κινεζικό όμιλο.

Στην προσπάθειά της η Cosco φέρει φορτία στον Σ.ΕΜΠΟ έστρεψε τρεις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται προς τον Πειραιά: : K-LΙΝΕ (Ιαπωνία), YML (Κορέα) και HANJIN (Κορέα).

Το σχέδιο


Η ΣΕΠ-Cosco στην παρουσίαση των στόχων της επεσήμανε μεταξύ άλλων:

«- Προβλήτα II (Ανατολικά) 787 m, Προβλήτα II (Δυτικά) 700m , Προβλήτα III 600m

- Στις 8 Super Post Panamax Γερανογέφυρες που υπάρχουν ήδη θα προστεθούν άλλες 6 μέχρι τις αρχές του 2011.Παράλληλα, σε 1ο Στάδιο 16 αυτοματοποιημένα RMG και σε 2ο Στάδιο συνολικά 22.

-Η Προβλήτα II θα αναβαθμιστεί από την τρέχουσα χωρητικότητα 1,6 εκατ.TEUs σε 2,6 εκατ. TEUs πρίν το τέλος του Απριλίου 2014.

- Η Προβλήτα III θα κατασκευαστεί για να επιτευχθεί πρόσθετη δυνατότητα χωρητικότητας 1.1 εκατ. TEU ΄με 7 SPP Γερανογέφυρες και 6 αυτοματοποιημένα RMG.

- Πλήρης Λειτουργία Προβλήτας ΙΙ

- Η ΣΕΠ Α.Ε. έχει ως στόχο να αυξήσει σταδιακά την παραγωγικότητα από 16 εμπορευματοκιβώτιων (cntrs) ώρα σε 24 εμπορευματοκιβώτια /ώρα. Με όλα τον εξοπλισμό σε πλήρη λειτουργία σε 32 cntrs / ώρα.

- Κατά την περίοδο παραχώρησης, οι Εκπαιδευόμενοι Χειριστές των Μηχανημάτων έχουν πετύχει από 12 cntrs/ώρα μέχρι και 24cntrs/ώρα.

-Πλήρης Δικαίωμα Πρόσβασης μέσω Διαδικτύου στην βάση δεδομένων του Τερματικού .
- Η υπηρεσία των Σημειωτών από την 1η Ιουνίου, 2010 θα παρέχεται από την ΣΕΠ Α.Ε. στις ναυτιλιακές γραμμές χωρίς επιπλέον χρέωση στην τρέχουσα τιμή της φορτοεκφόρτωσης.

- Η υπηρεσία Lashing / Unlashing από την 1η Ιουνίου, 2010 θα παρέχεται από την ΣΕΠ Α.Ε. στις ναυτιλιακές γραμμές.

- Η υπηρεσία Καβοδεσίας από την 1η Ιουνίου, 2010 θα παρέχεται από την ΣΕΠ Α.Ε. στις ναυτιλιακές γραμμές χωρίς επιπλέον χρέωση.

- Η ΣΕΠ Α.Ε. πιστεύει στην ύπαρξη ευελιξίας ως προς τον ελλιμενισμό / απόπλου του πλοίου και δεν ενστερνίζεται ώς μέτρο πολιτικής την επιβολή κυρώσεων στην ενδεχόμενη καθυστέρηση του ελλιμενισμού / απόπλου του πλοίου.


- Σε περίπτωση που ο Τερματικός επιτύχει παραγωγικότητα 110 κινήσεων έως το τέλος της βάρδιας, καμμία επιπλέον επιβάρυνση δεν θα εφαρμοστεί.


- Η αποθήκευση των κενών container θα γίνεται με βάση την χωρητικότητα της καθορισμένης περιοχής της εναποθεσής τους (7.000 - 12.000 TEUs), η οποία θα εξαρτάται από την εξέλιξη της αναβάθμισης της Προβλήτας II.
- Το 60% της χωρητικότητας της θα προσφέρεται για την κάλυψη των αναγκών των κενών. Η εναπομένουσα ποσότητα (40%) θα καλύψει την έκτακτες ανάγκες των carrier.
-Ο αριθμός των κενών container που κάθε Ναυτιλιακή Εταιρεία θα μπορεί να εναποθέσει, θα εξαρτάται από τον όγκο των εισαγωγών της και θα αποφασίζεται από την ΣΕΠ Α.Ε.. Αυτό το % θα αναπροσδιορίζεται από την ΣΕΠ Α.Ε. κάθε τρίμηνο».

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΠΡΟΒΛΗΤΑ 1 ΧΩΡΑΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ 3850 ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ ΚΑΙ Η ΚΑΘΕ ΓΕΡΑΝΟΓΕΦΥΡΑ ΚΑΝΕΙ 130 ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ 130Χ7=910 ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ.
ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΒΑΡΔΙΕΣ Η ΠΡΟΒΛΗΤΑ 1 ΚΑΛΥΨΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ.
ΕΑΝ ΤΩΡΑ ΑΥΤΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΕΠΤΑ ΗΜΕΡΕΣ(ΤΑ ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ) ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΗΠΗΡΕΤΗΣΕΙ Ο ΟΛΠ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ Ο ΦΩΣΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΒΛΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ (που μιλαει για 1.000.000 κινησεις)ΣΕ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΠΟΥΔΑΣΕ?

Ανώνυμος είπε...

ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΧΩΡΟΥ,ΜΟΝΟ ΣΤΗ R1 ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ RMG ΥΠΑΡΧΟΥΝ 189 ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΘΕΣΕΙΣ TEU'S X 14 ΠΛΑΤΟΣ Χ 5 ΥΨΟΣ = 13230 TEU'S.ΑΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ R2 ΓΥΡΩ ΣΤΑ 6000-7000 TEU'S ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΤΑΝΕΣ ΟΣΜΕ,ΨΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΦΛΕΚΤΑ Η ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ(ΜΙΛΑΜΕ ΟΜΩΣ ΓΙΑ TEU'S ΔΗΛΑΔΗ 20ΑΡΙΑ).

Ανώνυμος είπε...

Συναδελφοι ολοι πρεπει να πιεσουμε προς καθε κατευθυνση γαι να δωθει παραπανω χωρος στο καινουριο ΣΕΜΠΟ.
Ο ανταγωνισμος με την ΣΕΠ τουλαχιστον να εχει υγιεις κριτιρια.

CooLis είπε...

...ΙΣΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ Ο "ΦΤΩΧΟΣ ΣΥΓΓΕΝΗΣ'' ΓΙΑ ΤΗΝ Σ.Ε.Π ???

Ανώνυμος είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΕΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΠΡΟΒΛΗΤΑ 1 ΧΩΡΑΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ 3850 ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ ΚΑΙ Η ΚΑΘΕ ΓΕΡΑΝΟΓΕΦΥΡΑ ΚΑΝΕΙ 130 ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ 130Χ7=910 ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ.
ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΒΑΡΔΙΕΣ Η ΠΡΟΒΛΗΤΑ 1 ΚΑΛΥΨΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ.
ΕΑΝ ΤΩΡΑ ΑΥΤΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΕΠΤΑ ΗΜΕΡΕΣ(ΤΑ ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ) ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΗΠΗΡΕΤΗΣΕΙ Ο ΟΛΠ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ Ο ΦΩΣΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΒΛΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ (που μιλαει για 1.000.000 κινησεις)ΣΕ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΠΟΥΔΑΣΕ?

09 Ιουνίου 2010 1:00 μ.μ.
ΕΣΥ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΣΠΟΥΔΑΣΕ;

Ανώνυμος είπε...

ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΑΙ...ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟ!!!

Ανώνυμος είπε...

καλη θεληση και καμια πεννηνταρια στρεμματα παραπανω και ολα λυνονται.

Ανώνυμος είπε...

θεμελιωδες δογμα για την ευρηθμη λειτουργια ενος ΣΕΜΠΟ και σε συναρτηση με τα τετραγωνικα χιλιομετρα πρεπει για ενα εκκατομυριο κινησεις το χρονο να υπαρχει τουλαχιστον ενας χωρος 150 στρεμματων.
Σωστο το ρητορικο ερωτημα του φιλου που αναρωτιεται εαν ειναι τελειοφοιτοι ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ οι κυριοι που συνελαβαν και ανεπτυξαν την προβλητα 1.