VIDEO.EUROPARLTV. Η Cosco κράτος εν κράτει στον Πειραιά
Ο EuroparlTV, ο διαδικτυακός τηλεοπτικός σταθμός του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου πήγε στο ελληνικό λιμάνι και έκανε ρεπορτάζ.
Η κινεζική εταιρεία Cosco έχει αγοράσει τη διαχείριση του προβλήτα Νο 2 για 35 χρόνια.
O Captain Fu Cheng Qiu είναι ο διευθύνων σύμβουλος της Cosco. Όταν ρωτήθηκε απο τον δημοσιογράφο, πόσο σημαντικός είναι ο στρατηγικός ρόλος του Πειραιά για την Cosco,απάντησε:
"Εμείς το είχαμε μελετήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Πιστεύουμε ότι
το λιμάνι του Πειραιά είναι ένα πολύ σημαντικό λιμάνι, επειδή έχει μια
πολύ καλή τοποθεσία μεταξύ της Άπω Ανατολής και της Μεσογείου και της
Ευρώπης."
(΄Αραγε,ποιά θα ήταν η απάντηση από Έλληνα αξιωματούχο στην
ίδια ερώτηση και με δεδομένης της απάντησης του Fu Cheng Qiu,γεννάται
και ένα άλλο ερώτημα.Εμείς γιατί παραχωρούμε αυτόν τον στρατηγικό ρόλο
του λιμανιού στους Κινέζους;)
Ήταν δύσκολο για την Cosco στην αρχή. Οι λιμενεργάτες ήθελαν να
ακυρώσουν την συμφωνία. Ο Κινέζος διευθύνων σύμβουλος απαντάει κοφτά: " Η
Cosco τους έδωσε μια καλή ευκαιρία. Η Cosco είναι το μέλλον τους. Η
Cosco είναι εδώ για να μείνει."
Ο Γιώργος και ο Μπάμπης εργάστηκαν στο ελληνικό τμήμα του λιμανιού για
χρόνια. Αντιπροσωπεύουν το σωματείο των λιμενεργατών και δηλώνουν στο
κανάλι του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου,ότι το εισόδημα τους έχει μειωθεί
κατά 35% από το 2009, αλλά οι άνθρωποι που εργάζονται για την Cosco
πληρώνονται με πολύ χαμηλότερους μισθούς. Αυτό οφείλεται στην πολιτική
της Cosco με την συνεργασία με υπεργολάβους.
Ο πρόεδρος του ΟΛΠ,Γιώργος Ανωμερίτης,νίπτει τας χείρας του. "Το πώς
λειτουργεί η Cosco την προβλήτα της, είναι δική τους δουλειά, δεν
παρεμβαίνουμε."
Το ρεπορτάζ του EuroparlTV,σημειώνει την ιστορία του Δημήτρη και του
Νίκου,που δούλευαν για την Cosco, μέσω μιας ελληνικής εταιρίας.
Απολύθηκαν από τον Ελληνα εργολάβο, επειδή προσπάθησαν να δημιουργήσουν
ένα σωματείο.
"Σε κάποιο σημείο, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια επιτροπή για να
αποκτήσουμε καλύτερες συνθήκες εργασίας στα μηχανήματα μας, τα οποία
είχαν πολλά προβλήματα. Από την στιγμή που η εταιρεία ενημερώθηκε, μας
απέλυσαν."
Η παρουσία της Κίνας στην Ελλάδα πάντα υποστηριζόταν από τους Έλληνες
συνανεταίρους της,τους εφοπλιστές.Ο Νίκος Βερνίκος είναι ένας από
αυτούς. Κατέχει ρυμουλκά και συνεργάζεται με την Cosco.
Σήμερα, η Cosco κατασκευάζει έναν τρίτο προβλήτα.
Η Κινέζικη εταιρεία θέλει να επεκτείνει τις επενδύσεις της σε άλλους
τομείς, όπως η επεξεργασία. Η εγκατάσταση της Cosco στο λιμάνι του
Πειραιά ενίσχυσε τεράστια,την προώθηση των κινεζικών προϊόντων στο
κέντρο της Αθήνας.
Στην Chinatown της Αθήνας,γίνεται όλη η δουλειά. Το μεγάλο ερώτημα είναι
πώς, με μικρής έκτασης επεξεργασία, τα προϊόντα «Made in China», θα
μετατραπούν σε «Made in Europe».
Είναι εύκολο. Για παράδειγμα, εάν ένα κουμπί προστεθεί σε ένα κινεζικο
πουκάμισο στην Ελλάδα, το προϊόν αποκτά μια ελληνική ταυτότητα, έτσι
ώστε να μπορεί να μεταφερθεί αφορολόγητα σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Σύμφωνα με πολλούς παρατηρητές, είναι ένα θέμα που θα πρέπει να
στοχευθεί από τους μηχανισμούς ελέγχου της ΕΕ στο μέλλον.
26 σχόλια:
Seigneur des echasses,ce qui a diminue de lubrification;
Στην περιβοητη λιστα λαγκαρτ στην θεση 128 βρισκεται η συζηγος του γνωστου υπουργου κυριου ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ.
Σε αλλη θεση βρισκεται η πεθερα του με 500.000.000 ευρω.
Αναλογιστιτε ποσα χρηματα ηταν η μεσιτια αυτου του κυριου, του βουλγαρακη και λοιπωv για το ξεπουλημα του πρωτου λιμανιου της χωρας.
Να γιατι ειχε τοσο μενος εναντιον των λιμενεργατων.
Προφανος του στεκονταν εμποδιο για την μεγαλητερη μπαζα της ζωης του.
ΠΗΓΗ sibilla-gr
Ξυλοπόδαρος άρχοντας
λές να τον δούμε στη λίστα;
Λες; Δεν πιστεύω γιατί ο τύπος είναι μεγάλη πουτάνα και φυλάει καλά τον κώλο του.
ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ ΤΕΛΙΚΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΟΛΠ.
ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ.
ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΕΝΧΕΙ ΚΑΤ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ.
Η ΠΛΗΡΗΣ ΜΑΦΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ.
Σε κοινό λογαριασμό με το Γαλάτη θα τα εχει.
CHINOIS nos sous-traitants abasourdi
η ελληνικα κινεζοι εργολαβοι μας ζαλισατε
Λόγω λίστας Λαγκάρντ τα Γαλλικά, (κύριε ξυλοπόδαρε πόσο πήγε το λάδωμα).
Αγαπητοί φίλοι
Παρακολουθώ στενά λόγω επαγγελματικού ενδιαφέροντος το Blogg σας .
Σε όλα όσα γράφετε στο δημοσίευμα σας έχουν μία αλήθεια, αλλά πολλές φορές η αλήθεια κρύβεται πίσω από ενέργειες εντυπωσιασμού και εικονικής Νομιμότητας για να κρύψουν την πραγματικότητα.
Από πότε η Ευρώπη έγινε ευαίσθητη στα εργασιακά δικαιώματα ? από πότε ενδιαφέρετε για τις επενδύσεις στην Ελλάδα και ερευνά την νομιμότητα τους ? Προς τι αυτό το όψιμο ενδιαφέρον ?.
Η Απάντηση βρίσκεται στην Κίνα και την τεράστια δύναμη της. Οι Ευρωπαίοι "εταίροι" μας δεν θέλουν με κανέναν τρόπο "ξένους" στη Ευρώπη που να μην είναι του χεριού τους.
Βλέπουν το έδαφος να χάνετε κάτω από τα πόδια τους .
Και εξηγούμαι .
Με τον νέο προβλήτα που θα Ετοιμάσει η Cosco ,και την παράλληλη ζεύξη του λιμανιού με θριάσιο μέσω της Τραινοσέ (την οποία Τραινοσέ ο Σαμαράς έχει υποσχεθεί στην Μέρκελ , για να κάμψει της αντιρήσεις της ) , θα προωθούνται τα container στην Κεντρική Ευρώπη. Με αυτή την ενέργεια μειώνεται ο χρόνος μεταφοράς των Container στην Κ. Ευρώπη, από 14 ημέρες σε περίπου 5-6 και πολλές λέω. Στην ουσία "καταργούνται" τα λιμάνια της Β. Ευρώπης Αμβούργου και Ρότερνταμ.
Απ' την στιγμή που το κατάλαβαν αυτό, οι κατά τα άλλα συνέταιροι μας, ανακάλυψαν την καταπάτηση των εργασιακών δικαιωμάτων (όχι πως δεν γίνετε), και την νομιμότητα της χρηματοδότησης.
Έχουν εξαπολύσει έναν άνευ προηγουμένου πόλεμο με όλα τα μέσα Νομικά (εφημερίδα της Ευρ. ένωσης )και Media-κά ,να εμποδίσουν, πράγμα πολύ δύσκολο, τις μελλοντικές επενδύσεις των Κινέζων στην Ελλάδα , "βλέπε το ξεπούλημα των υπόλοιπων λιμανιών" , μέσα σε αυτό είναι και ο Προβλήτας ένα (Ι) του ΟΛΠ.
Αγαπητοί φίλοι λυπάμαι αλλά οι εξελίξεις είναι προ των πυλών .
Κανένας πλέον δεν ενδιαφέρεται για κανέναν αν δεν υπάρχει από πίσω συμφέρον , και εδώ υπάρχει τεράστιο .
Και θέτω τα ποιο κάτω εύλογα ερωτήματα .
1) Αφού κόπτονται τόσο για τα εργασιακά δικαιώματα γιατί καταργούν τα δικά μας ?
2 ) Γιατί δεν κάνουν κάποια εκπομπή στην τηλεόραση του ευρωκοινοβουλίου ?
3 ) Γιατί μας εξαθλιώνουν οικονομικά και ηθικά .
4 ) Γιατί μας υποδουλώνουν , σαν εργαζόμενους με τα μνημόνια τους ?
Μα φυσικά για να κάνουν εδώ τις δικές τους Επενδύσεις
Ζούμε έναν Γ' παγκόσμιο οικονομικό πόλεμο , και στους πολέμους δεν υπάρχει οίκτος και νομιμότητα, υπάρχουν θύματα (εμείς) , νικητές και ηττημένοι . Υπάρχει υποκρισία , ψευτιά, και συμφέροντα.
Που ήταν οι φίλοι μας ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ πριν μερικά χρόνια για να πάρουν το μέρος των εργαζομένων του ΟΛΠ ? . Πουθενά λούφαζαν ή μήπως τα είχαν πάρει για να μην φωνάζουν .
Αγαπητοί φίλοι
Όλα αυτά που γράφονται στο Post , ChinaTown , εργασικά δικαιώματα, σωματείο εργαζομένων στην Cosco , είναι πραγματικότητα. Όλα αυτά είναι οι ίδιοι που τα καταγγέλλουν αλλά και οι ίδιοι που τα καταργούν, δεν είναι ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ?
Ένας Ανώνυμος φίλος του Blogg
Στην Chinatown της Αθήνας,γίνεται όλη η δουλειά. Το μεγάλο ερώτημα είναι πώς, με μικρής έκτασης επεξεργασία, τα προϊόντα «Made in China», θα μετατραπούν σε «Made in Europe».
Είναι εύκολο. Για παράδειγμα, εάν ένα κουμπί προστεθεί σε ένα κινεζικο πουκάμισο στην Ελλάδα, το προϊόν αποκτά μια ελληνική ταυτότητα, έτσι ώστε να μπορεί να μεταφερθεί αφορολόγητα σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Σύμφωνα με πολλούς παρατηρητές, είναι ένα θέμα που θα πρέπει να στοχευθεί από τους μηχανισμούς ελέγχου της ΕΕ στο μέλλον.
Αυτό φίλε γίνετε κατα κόρον στην Ιταλία , και στην Ιταλική ChinaTown , πολλά χρόνια τώρα , σιγά μην ιδρώσει η ευρώπη για τα μπλουζάκια .Το μυστικό είναι αλλού , τα αίτια είναι ποιό βαθιά , Λέγετε Αμβούργο , Ρότερνταμ, Θριάσιο, Γερμανικοί σιδηρόδρομοι ....... Αυτά προς το παρόν
Και γιατί αφου θα γίνουν ολα αυτά, και όλοι τώρα μιλούν για τη στρατηγικής σημασίας θέση του Πειραιά η κυβέρνηση του play station 3 βιάστηκε να δώσει στους Κινέζους τη προβλήτα 2 μαζί με όλους τους πελάτες;Ηθελε να σπάσει το μονοπώλιο του ΟΛΠ.Και τώρα που έχουν το πρώτο λόγο να πάρουν opsion τη προβλήτα 1 ποιός θα σπάσει το μονοπώλιο των Κινέζων στις λιμενικές υπηρεσίες που τα θέλουν όλα;
ψιλα γραμματα φιλε μου για μας τους εργαζωμενους.
"Και γιατί αφου θα γίνουν ολα αυτά, και όλοι τώρα μιλούν για τη στρατηγικής σημασίας θέση του Πειραιά η κυβέρνηση του play station 3 βιάστηκε να δώσει στους Κινέζους τη προβλήτα 2 μαζί με όλους τους πελάτες;Ηθελε να σπάσει το μονοπώλιο του ΟΛΠ.Και τώρα που έχουν το πρώτο λόγο να πάρουν opsion τη προβλήτα 1 ποιός θα σπάσει το μονοπώλιο των Κινέζων στις λιμενικές υπηρεσίες που τα θέλουν όλα;
3 Νοεμβρίου 2012 10:10 μ.μ."
Μα φίλε μου ο Πειραιάς πάντα ήταν στρατηγικής σημασίας Λιμάνι , απο αρχαιοτάτων χρόνων .
Οι Κινέζοι το ήξεραν ,
Ο Play station το ήξερε ,
Η συνδικαλιστικές ηγεσίες του ΟΛΠ το ήξεραν , και φυσικά όλες οι διοικήσεις του ΟΛΠ απο την μεταπολίτευση και μετά.
Επισημαίνω ότι μια επένδυση τέτοιας στρατηγικής σημασίας δεν γίνεται έτσι ξαφνικά ένα πρωίτο αποφάσισαν κάποιοι ας πούμε την ώρα του καφέ .
Σου θυμίζω οτι η Κυβέρνηση Σημίτη έκανε τον ΟΛΠ Α.Ε (Ανώνυμη Εταιρεία) χρόνια πριν με σκοπό να πουληθεί σε καλή τιμή.
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
1999. Ψήφιση νόμου 2688/99 με τον οποίο μετατρέπεται ο Ο.Λ.Π σε ανώνυμη εταιρεία. Το αναπτυξιακό πρόγραμμα του Ο.Λ.Π. χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, από το ταμείο Συνοχής της Ευρωπαϊκής 'Ενωσης και από τους ίδιους πόρους.
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 2002 & 2003
2002. Υπογράφεται σύμβαση παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του Ο.Λ.Π. Α.Ε, σύμφωνα με την οποία το Ελληνικό Δημόσιο παραχωρεί για 40 χρόνια το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης και εκμετάλλευσης, των γηπέδων, κτιρίων και εγκαταστάσεων της χερσαίας λιμενικής ζώνης του Λιμένος Πειραιώς στον Ο.Λ.Π. Α.Ε.
2003. Εισαγωγή του Ο.Λ.Π. Α.Ε στο Χρηματιστήριο Αθηνών με διάθεση από το Ελληνικό Δημόσιο ποσοστού 25,5% υφισταμένων μετοχών κυριότητάς του. Πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσης η 8η Αυγούστου 2003.
Το Ερώτημα που έπρεπε να βάλεις είναι:
Γιατί οι Ελληνικές διοικήσεις του ΟΛΠ , μια και το κράτος τους το είχε παραχωρήσει για 40 χρόνια, δεν ανέπτυξαν λιμενική πολιτική τέτοια ώστε να να πάρουμε εμείς τα κέρδη και τα προνόμια της στρατηγικής αυτής θέσης ?
δεν είχε την δυνατότητα ?
δεν είχαν τα χρήματα ?
μήπως ήταν στο κόλπο όλοι ? ??
Ο καθένας ας δώσει την δική του απάντηση.....
Θυμίζω επίσης στους νεώτερους ότι πάντα στο λιμάνι του Πειραιά παρενέβαιναν ξένοι για δικό τους συμφέρον.
Μετά τον πόλεμο το λιμάνι το επισκεύασαν οι Εγγλέζοι (1ο έως 5ο Λιμενικά υπόστεγα , 2/3 ελεγκτήρια , πενταόροφη αποθήκη , το παλιά κτήριο του Β' Τελωνείου Πειραιά) όλα αυτά τα έκαναν όχι βέβαια για την ψυχή της μαμάς τους .
Διαβάστε εδώ είναι απόσπασμα από μελέτη του ΕΜΠ
"Για την ανέγερση του σιλό προκηρύχθηκε διεθνής διαγωνισμός το 1929. Το 1931 εδόθη εντολή κατασκευής στην «Siemens-Bauunion G.F.T.H.-Berlin», την ελληνική εταιρεία του πολιτικού μηχανικού Νικολάου Γαβαλά και το εργοστάσιο μηχανών «Hartmann A.G. Offenbach a.M.» Η μελέτη προέβλεπε κτίριο την κατασκευή ενός σιλό, χωρητικότητας 15.000 τόννων με δυνατότητες επέκτασης σε εγκαταστάσεις χωρητικότητας 40.000 τόννων.
Αυτά προς το παρόν .............................
Μα η MSC φυσικα..Η αρχη εγινε με δευτερη επιστολη για την καθυστερηση του πλοιου της λογω λασινγκ..τυχαιο που διαφορες εταιριες ζητουν (τωρα που απελευθερωθηκε το επαγγελμα του λιμενεργατη να φερνουν δικους τους λιμενεργατες για διαφορες εργασιες)ΟΧΙ βεβαια τιποτα δεν ειναι τυχαιο..και εμεις κατα τα αλλα παμε να υπογραψουμε νεα συμβαση..ρε δουλεμα που μας κανει ο παππους και μαλλον και ο θειος και εμεις ??εμεις εχουμε εκλογες το ξεχασα στις 22..αραγε .....αστα τρελαθηκα και παλι με αυτα που σκεφτομαι παω για καφε
"Ανώνυμος είπε...
ψιλα γραμματα φιλε μου για μας τους εργαζωμενους.
4 Νοεμβρίου 2012 9:03 π.μ."
Όχι δεν είναι ψιλά γράμματα φίλε , τα γράμματα αυτά είναι τεράστια μεγάλα και φαίνονται απο μακριά , οι συνδικαλιστές του ΟΛΠ τα ήξεραν όλα αυτά απο την πρώτη στιγμή γιατί μετείχαν σε όλα τα όργανα ,έπρεπε να σας ενημερώνουν για όλες τις εξελίξεις , γιατί υπήρχαν εξελίξεις ,(ΟΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ), ακόμα και όταν φαίνονταν ότι δεν κουνιόταν τίποτα , αλλά σιωπούσαν , έδωσαν βέβαια ένα μεγάλο αγώνα τα τελευταία χρόνια πρίν την πώληση αλλά ήταν πολύ αργά , τα πάντα είχαν δρομολογηθεί χρόνια πριν , έτσι έφτασαν προ τετελεσμένου γεγονότος
Φίλο μου λιμενεργάτη τον είχα προειδοποιήσει για τα επερχόμενα ,απο το 1999, στην αρχή είχε τις αντιρρήσεις του και τα χρήματα που θα έβγαζε να τα επένδυε , με άκουσε (όχι αυτός η γυναίκα του) , δεν βγήκε χαμένος , τώρα τρίβει τα μάτια του .
Με όλα αυτά μπορείς να γράψεις βιβλίο αλλά ....
. Αυτά προς το παρόν.......
Αν κοιτάξουμε βόρεια υπάρχει ενα λιμάνι ονόματι Cooper στη Σλοβενία κι ολα αυτά που αναφέρεται οτι θα γίνουν εδω εκει υφίσταντε ηδη.Τώρα οτι ο Πειραιάς και το Θριάσιο είναι απειλή για το Αμβούργο και το Ρότερνταμ,καθόλου σοβαρό.Αν νομίζετε ότι το υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας μας είναι σε θέση να αντέξει και να ανταπεξέλθει στα φορτία χιλιάδων teu's για τη κεντρική Ευρώπη με συρμούς άνω των 50 βαγονιών και συγχρόνως να διέρχονται εμπορικές και επιβατικές αμαξοστοιχίες που εξυπηρετούν την ενδοχώρα,μάλλον σε αλλο κράτος πρέπει να ζείτε.Για να αναβαθμιστεί και να επεκταθεί το υπάρχον δε ξέρω πόσα χρόνια θα χρειαστεί, οταν μια γραμμή απο το νέο Ικόνιο στο θριάσιο μάς εχει πάρει μια δεκαετία.Επίσης να μη ξεχνάμε και το παράγοντα Σερβία η οποία λοξοκοιτάει πρός ανατολάς και δεν ενδιαφέρετε και τόσο να ενταχθεί στην Ε.Ε.ούτε απεμπολεί τα κυριαρχικά της δικαιώματα στο Κόσοβο όρος που θέτει η Ε.Ε.για να την εντάξη στούς κόλπους της.Δε σας βρίσκει σύμφωνο οτι έστω και αργά τα όργανα τις Ε.Ε.ενδιαφέρθηκαν να ερευνήσουν τις καταγγελίες που έγιναν για τα εργασιακά, και τα παραθυράκια που υπάρχουν στις συμφωνίες που υπογράφησαν μεσούσης της κρίσης του Βατοπεδίου, και των εκει διερχόμενων αποδημητικών πτηνών;Επειδή τα μάτια μας όλα αυτά τα χρόνια εχουν δεί πολλά,απο τούς εφοπλιστές λιμενεργάτες το κακό δημόσιο λιμάνι το μονοπώλιο που έπρεπε να σπάσει για να μειωθεί το κόστος των μεταφορών και αλλα πολλά,μήπως και η σιδηροτροχειοποίηση της Ελλάδος είναι το καινούργιο παραμύθι, για να δοθεί και το υπόλοιπο κομάτι χωρίς να υπάρξει αντίδραση από τους υπόλοιπους πλήν τών 300 Λακεδαιμονίων λιμενεργατών;Τέλος είμαστε απο τούς τυχερούς αυτού του πλανήτη που μπορούμε και απολαμβάνουμε την ελευθερία και τη δημοκρατία λόγω της συμετοχής μας στην Ε.Ε.Αν είμαστε στη Κίνα πολύ αμφιβάλω αν θα μπορούσαμε να επικοινωνούμε και να γράφουμε τις απόψεις μας όπως εμείς τώρα.
http://www.nytimes.com/2012/10/11/business/global/ex-employee-is-suing-cosco.html?_r=0
http://www.nytimes.com/video/2012/10/10/business/global/100000001832939/privatizing-the-port-of-piraeus.html
Μάλιστα,τον captain Fu τον ενοχλεί σφόδρα που οι Ευρωπαίοι θέλουν να πίνουν το καφέ τους να πηγαίνουν διακοπές και το οτι θέλουν να δουλεύουν για να ζούν,κι οχι να ζούν για να δουλεύουν.Ας βγάλει ο καθένας μας τα συμπεράσματά του.
Να σ'είχα εις τα χέρια μου άτιμε Φαλτσιάνι,μ'αυτή τη λίστα που'δωσες σ'αυτόν το Βαξεβάνη,θα σ'έγδερνα αζωντανό σα το Δασκαλογιάννη,που βγάλατε τα άπλυτα,του κέφαλου του Γιάννη.
Οι κινέζοι είναι οι ''σωτήρες'' μας, ρεεεεε...
"Ανώνυμος είπε...
Αν κοιτάξουμε βόρεια υπάρχει ενα λιμάνι ονόματι Cooper στη Σλοβενία κι ολα αυτά που αναφέρεται οτι θα γίνουν εδω εκει υφίσταντε ηδη.............. "
Σε Βρίσκω πολύ ενημερωμένο Αδελφέ .. Λοιπόν τα πράγματα είναι δρομολογημένα , τελειωμένα θα έλεγα, η ζεύξη Ικονίου Θριασίου είναι έτοιμη και τελείωσε, αν θυμάσαι τώρα πρόσφατα , την τέλειωσαν οι Κινέζοι σε 8-10 μήνες δεν σου κάνει εντύπωση γιατί τέτοια πρεμούρα με το τρένο , με τους διαγωνισμούς (τρεις - τέσσερις μέχρι τώρα νομίζω ) του Θριασίου που βγήκαν όλοι άγονοι, μέχρι να ωριμάσουν οι συνθήκες και να πέσουν οι τιμές .
Όσο για την την υπόλοιπη γραμμή , Όπως είπα πιο πάνω έχει δοθεί στους Γερμανούς για εκσυγχρονισμό, Το δε cooper δεν το βλέπω καλά θα έχει σοβαρό πρόβλημα στο μέλλον, αν λειτουργήσει σωστά ο Πειραιάς .
Θα πω ένα μόνο για την ίδια γραμμή ενδιαφερόντουσαν και οι Γάλλοι αλλά ο Σαμαράς την Υποσχέθηκε στους Γερμανούς για τους γνωστούς λόγους.
Μόλις έγινε αυτό η Gredit Agricole αποχώρησε από την Εμπορική , δεν έχει πλέον λόγο να κάτσει στην Ελλάδα. Περίμενε πολλά χρόνια τον Σιδηρόδρομο για να τον χρηματοδοτήσει αλλά χάλασε.
Αυτά τα αναφέρω για ορισμένους φίλους που νομίζουν ότι οι Bussines στήνονται έτσι στο πόδι , τέτοιου είδους Deal προετοιμάζονται πολλά χρόνια .
Όσο για τον ΟΛΠ και τις αντιδράσεις, να σου πω την αλήθεια δεν τις πήραν ποτέ σοβαρά υπόψιν τους , αν δεν γινόταν τότε το deal θα γινόταν τώρα και χωρίς πολλές αντιστάσεις λόγω της κατάστασης , και ποιό φτηνά, τα είχαν όλα προβλέψει . Οι πρόσφατοι έλεγχοι και εκπομπές της TV της Ε.Ε είναι για τα μάτια του κόσμου και γιατί έχουν θορυβηθεί από την επέκταση των Κινέζων στην Ευρώπη. Αυτό είναι πράγματι ένα θέμα που ίσως δημιουργήσει πρόβλημα. Σιγά να μην ενδιαφέρονται για τα τις συνθήκες εργασίας στην Cosco και την νομιμότητα χρηματοδότησης του έργου, εδώ όπως εξήγησα παραπάνω μας καταπατούν τα δικαιώματα με τα μνημόνια τους ολοκληρωτικά. Άλλο φοβούνται και προσπαθούν να σταματήσουν, την οικονομική κατάκτηση της Ευρώπης απο την κίτρινη φυλή. Πάντως οι Γερμανοί έχουν ψιλοσυμφωνίσει αφού πήραν τους Σιδηρόδρομους .
Αυτά.....
Μηδένα προ του τέλους μακάριζε.
http://alanipeiraia.blogspot.gr/2012/11/blog-post_6.html στον αερα ΟΛΑ φανερα..
Good respond in return οf this matteг with firm arguments and еxplaining all оn
the topic of that.Doctor Who Season 7 Episode 0 Free Stream
Also visit my web site :: Watch Doctor Who Season 7 Episode 0 Online
Δημοσίευση σχολίου