Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
(ΟΜ.Υ.Λ.Ε.)

Πειραιάς 12.03.2009


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Το Δ.Σ της ΟΜ. Υ. Λ. Ε σε συνεδρίασή του σήμερα 12-3-2009 εξέτασε την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στα Λιμάνια σχετικά με τα θέματα των παραχωρήσεων-εκποιήσεων και των εργασιακών σχέσεων.

Συγκεκριμένα εκτίμησε :

1. Η διαδικασία ψήφισης του νομοσχεδίου παραχώρησης του Σ.ΕΜΠΟ/ΟΛΠ ανέδειξε ότι πρόκειται περί ενός ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ. Ιδιαίτερα οι επιπρόσθετες φορολογικές ελαφρύνσεις προς την COSCO, καθώς και οι εγγυήσεις του Νόμου Μαρκεζίνη για την δανειοδότηση της COSCO καθιστούν το όλο εγχείρημα παραχώρησης προκλητικό ΣΚΑΝΔΑΛΟ επιζήμιο για τα συμφέροντα της χώρας.
2. Η άρνηση της Κυβέρνησης να εντάξει τους νεοπροσλαμβανόμενους στις Επιχειρησιακές Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και στο Γενικό Κανονισμό Προσωπικού μετατρέπει σε κοροϊδία οποιαδήποτε ανέξοδη διάταξη.
3. Η κήρυξη ΑΓΟΝΟΥ του διαγωνισμού του ΟΛΘ είναι επιβεβλημένη λύση.
4. Είναι άμεση ανάγκη η προώθηση της ΣΣΕ 2008-2009 για όλα τα Λιμάνια.

Κατόπιν αυτών το Συνέδριο της ΟΜ. Υ. Λ. Ε που θα διεξαχθεί στις 18 & 19/3/2009 θα αποτελέσει την κορυφαία διαδικασία αποτίμησης της κατάστασης και προσδιορισμού των νέων αγωνιστικών πρωτοβουλιών της Ομοσπονδίας.

Συνεχίζεται η ΑΠΟΧΗ από εργασία Σαββάτου, Κυριακής και Αργιών, καθώς και υπερωριακή απασχόληση μέχρι την ολοκλήρωση του Συνεδρίου, όπου το νέο Δ. Σ της ΟΜ. Υ. Λ. Ε θα προσδιορίσει την περαιτέρω πορεία.

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ της ΟΜ. Υ. Λ. Ε

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κυριοι ελπιζω στη συνελευση ςασ να επικρατησει η λογικη και να πατε για δουλεια κανονικα διοτι στη ασχημη κατασταση μου θα διωξω τον κυριο του σπιτιου διοτι δεν φερνει αρκετα χρηματα και παρακαλω τους κυριους νουχουτιδη και γεωργακοπουλο οπως τον φιλοξενησουν στα δικα τους σπιτια εχει και προβληματα υγειας. λυπαμαι αλλα αγανακτησα.

Ανώνυμος είπε...

AΣ ΠΑΣ ΚΑΙ ΣΥ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

το εχω βοηθησει εγω το σπιτι μου κυριε. πουκησα περιουσια του εκλεισα δανεια αλλα δεν εφτασαν τα 150.000 ευρω με τα καθημερινα για 15 μηνες να παριστανετε τους τραπεζουπαλληλους. πριν 5 χρονια οταν ζητησε να χωρισω και να τον ακολουθησω μου υποσχεθηκε ενα παραδεισο και εριξε στα ταρταρα της κολασης περιμενοντασ απο εμενα τα παντα και μακρυα απο τους δικους μου ανθρωπους. καταγομαι απο την πατρα. γιαυτο καλε μου κυριε μην πυροβολεισ αν δεν εισαι σιγουρος και στα 46 μου χωρις κενενα που να δουλεψω? και γιατι?

theodoros margaris είπε...

ολοι μα ολοι αντιμετωπιζουμε προβληματα αλλος πιο λιγα και αλλος πιο πολλα εδω μεσα ακομα δεν εχουμε βαλει μοναδα μετρησης προβληματων. θα πρυτανευσει η λογικη στην συνελευση μας κυρια μου και αυτο ειναι υποσχεση.

βεβαια θα σας συνιστουσα να μην εκθετετε τοσο πολυ τον συναδελφο μου γιατι τα περιουσιακα του στοιχεια και το τι κανατε σαν οικογενεια ειναι καθαρα δικο σας θεμα και δεν αφορα κανενα blog.


στον αντιποδα εχω στα χερια μου 4 εξωδικα συναδελφων για κατασχεσεις θα βγαλω τιποτα αν τα κοινοποιησω ? θα πιεσω μηπως καποιους να πανε για δουλεια ?

διαφωνιες για τον χειρισμο των θεματων υπαρχουν απλα ολα στην ωρα τους υπομονη !

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΤΕΙΝΟ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΕΠΑΞΙΑ ΣΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΟΙ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ.