Σάββατο 19 Απριλίου 2008


ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟ ESRA A ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ Γ/Γ 7 ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕ ΑΠΟ ΕΧΘΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΞΕΦΟΡΤΩΝΕΙ Η ΦΟΡΤΩΝΕΙ ΣΤΟΝ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ . ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΜΕ ΣΤΙΣ 8.30 ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΕΟΤΕΡΑ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΔΟΥΛΕΨΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΤΟΝ ΟΛΠ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΝΕΟΤΕΡΑ

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΦΟΥ ΔΕ ΤΟ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗ ΙΔΕΑ

Ανώνυμος είπε...

Ποτε θα πάνε στα τσακίδια, για να ησυχάσουμε δεν ξέρω ....... Ελπίζω όμως να γίνει σύντομα !!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Η ΟΦΕ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ

Ανώνυμος είπε...

Προβληματισμός της ΔΝΕ για την κατάσταση στα εμπορικά λιμάνια
ΕΞΠΡΕΣ
χτές | 11:27
ENTONA προβληματισμένα εμφανίζονται τα μέλη της Διεθνούς Ναυτικής Eνωσης εξαιτίας της κατάστασης στα εμπορικά λιμάνια.

Η «αθέατη» πλευρά της αντιπαράθεσης λιμενεργατών και κυβέρνησης σχετικά με τους διαγωνισμούς εκχώρησης των εμπορικών λιμένων σε ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων ή λιμενικούς διαχειριστές αφορά τις ζημίες από την απώλεια εσόδων που καταγράφουν τα ναυτιλιακά πρακτορεία εξαιτίας του γεγονότος ότι οι ναυτιλιακές εταιρίες έχουν μειώσει δραστικά τον αριθμό προσεγγίσεων στα δύο μεγάλα λιμάνια, τα οποία επίσης υφίστανται οικονομικές ζημίες όπως επίσημα ανέφεραν προσφάτως οι διευθύνοντες σύμβουλοί τους Ν. Αναστασόπουλος (ΟΛΠ) και Ι. Τσιάρας (ΟΛΘ).

Χθες το μεσημέρι η διοίκηση της Διεθνούς Ναυτικής Ενώσεως, που σημειωτέον έχει εξ αρχής λάβει σαφή θέση περί της διαδικασίας των διαγωνισμών και της αναγκαιότητας λήψης μέτρων από τις διοικήσεις των λιμένων, εξέτασε την όλη κατάσταση που διαμορφώνεται, κυρίως δε ως προς τις συνέπειες που επιφέρει στην κίνηση των φορτίων αλλά και την εικόνα που αποκομίζουν τα υψηλόβαθμα στελέχη των ναυτιλιακών εταιριών που εδώ εκπροσωπούν.

Εξάλλου, στον πειραϊκό χώρο διίστανται οι απόψεις νομικών κύκλων περί του αν τελικά η απόφαση του Εφετείου Πειραιώς παρέχει την ευχέρεια στη διοίκηση του ΟΛΠ, η οποία και είχε προσφύγει σχετικά, για την άσκηση των κατάλληλων ένδικων μέσων προκειμένου να σταματήσει την ιδιότυπη κινητοποίηση των λιμενεργατών. Η διάσταση έγκειται στο γεγονός ότι δεν υφίστανται πλέον ενδείξεις περί «λευκής απεργίας», αλλά και εκ του γεγονότος ότι δεν υφίσταται επίσης νομική βάση που να υποχρεώνει εργαζόμενους να κάνουν υπερωριακή απασχόληση πέραν των προβλεπόμενων από τις κλαδικές ή άλλες ΣΣΕ. Συνδικαλιστικοί κύκλοι των λιμενεργατών σημείωναν ότι οι εργαζόμενοι στα λιμάνια έχουν δείξει και σε αυτή τη φάση «τον καλύτερο εαυτό τους» ανεβάζοντας κατά πολύ την ημερήσια απόδοση ώστε να μην υπάρχουν σοβαρά προβλήματα και κατ’ επέκταση προβλήματα στην αγορά, κάτι που οι διοικήσεις των λιμένων, όπως και η ηγεσία του ΥΕΝΑΝΠ, το γνωρίζουν. Από την πλευρά τους, πάντως, οι συνδικαλιστές λιμενεργάτες τονίζουν ότι όλα θα κριθούν στις 10 Ιουνίου στο ΣτΕ, γνώμη που φαίνεται πως έχουν αρχίσει να ασπάζονται και υψηλόβαθμα στελέχη των ναυτιλιακών επιχειρήσεων και λιμενικών διαχειριστών.

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΗΝ ΤΣΙΜΠΑΤΕ.Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΕΑΝ
ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ Ο ΣΑΛΝΤΙΜΠΑΓΚΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙ.ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
ΕΝΤΑΘΕΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ
ΤΟ ΤΕΡΜΑ ΞΕΡΩΝΤΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ.

Ανώνυμος είπε...

το βημα της κυριακης εγραψε

* Κληρώνει και για τα λιμάνια

Ως τις 9 Μαΐου, εξάλλου, η κυβέρνηση θα έχει αποκαλύψει τις προθέσεις της για το ποιος θα αναλάβει για τα επόμενα χρόνια την εκμετάλλευση των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, αφού τότε θα αποκαλυφθεί ποιοι κατέθεσαν τις υψηλότερες προσφορές, που θα είναι το μοναδικό κριτήριο επιλογής των αναδόχων.

Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα και τις πληροφορίες που έχει το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, υψηλή προσφορά θα καταθέσει η κρατική εταιρεία διακίνησης εμπορευμάτων της Κίνας Cosco στην οποία θα συμμετάσχουν και έλληνες εφοπλιστές, μεταξύ των οποίων είναι κυρίως ο κ. Β. Κωνσταντακόπουλος.

Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, για τον Πειραιά μεγάλη προσφορά θα καταθέσει η κινεζική Cosco, καθώς και η Mediterranean Shipping Company, ο μεγαλύτερος χρήστης του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ, που αντιπροσωπεύει σήμερα το 70% της συνολικής κίνησης σε μια κοινοπραξία με εταιρεία ιταλοελβετικών συμφερόντων και στην οποία συμμετέχει και ο κ. Χ. Αλογοσκούφης, αδελφός του υπουργού Οικονομίας. Για το λιμάνι του Πειραιά έχουν επίσης δείξει ενδιαφέρον η κινεζική Hatsison, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία διακίνησης εμπορευμάτων στην Κίνα, αλλά και μια εταιρεία της Σιγκαπούρης. Και στις δύο εταιρείες μετέχουν έλληνες επιχειρηματίες οι οποίοι δραστηριοποιούνται στους τομείς διακίνησης προϊόντων και πετρελαιοειδών .


* Η επέλαση των εφοπλιστών

Ιδιαίτερη κινητικότητα αναπτύσσουν τα δύο τελευταία χρόνια οι έλληνες επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον ναυτιλιακό χώρο και ιδίως στην ποντοπόρο ναυτιλία, η οποία αποφέρει τεράστια κέρδη. Ελληνες εφοπλιστές κινούνται επιθετικά το τελευταίο διάστημα στον χώρο των ΜΜΕ (στον οποίον, όμως, η κυβέρνηση δεν έχει να μοιράσει δουλειές), αλλά και στον τομέα του τουρισμού, επενδύοντας σε μεγάλες τουριστικές επιχειρήσεις το μεγαλύτερο ποσόν από τα διαθέσιμα των 25 δισ. δολαρίων που φημολογείται ότι έχουν συγκεντρώσει.

Ο εφοπλιστής κ. Β. Κωνσταντακόπουλος, παράλληλα με τις ναυτιλιακές του επιχειρήσεις και τη διεκδίκηση του ΟΛΠ, κατασκευάζει μια τεράστια τουριστική επιχείρηση στην ιδιαίτερη πατρίδα του τη Μεσσηνία, για την οποία συναντάται τακτικά και με τον Πρωθυπουργό

οποτε μιλαει μονο του ποιος ειναι πισω απο ολα αυτα , και με την ευλογια του καραμανλη .

Δεν κανουμε πισω ο αγωνας τωρα ξεκιναει.