Τρίτη 20 Μαΐου 2008

Ιδού τα αποτελέσματα των πολιτικών Κεφαλογιάννη - Βουλγαράκη

Διέκοψαν την μεταφορά φορτίων προς την Ελλάδα MAERSK και ZIM

20 Μαϊ, 2008 - 08:53 Εκτός του παγκόσμιου δικτύου μεταφορών κοντέινερ οδεύουν τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης καθώς η διαδικασία παραχώρησης βρίσκεται σε εξέλιξη. Maersk Line και ΖΙΜ αποφάσισαν να μην παραλαμβάνουν φορτία με προορισμό την Ελλάδα. Παράγοντες της αγοράς εκφράζουν φόβους ότι θα ακολουθήσουν σύντομα και άλλες ευκαιρίες.

Τρεις τουλάχιστον μεγάλες εταιρίες τακτικών μεταφορών, πλοία των οποίων προσεγγίζουν τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, η Maersk Line, η ΖΙΜ και η Balkan σταμάτησαν την παραλαβή φορτίων με προορισμό την Ελλάδα. Η Maersk Line ανακοίνωσε και επίσημα στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο ότι δεν παραλαμβάνει πλέον φορτία για τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.

Παρόμοια είναι και η πολιτική που εφαρμόζει εδώ και μερικές μέρες η ZIM ενημερώνοντας τους πελάτες της στις ΗΠΑ και το Ισραήλ ότι δεν παραλαμβάνει πλέον φορτία για την Ελλάδα. Στο ίδιο μήκος κύματος κυμαίνονται και οι σχετικές αποφάσεις της Balkan αναδιατάσσοντας και αυτή τη ροή των φορτίων που μεταφέρουν τα πλοία της, αποφεύγοντας την διεκπεραίωση κοντέινερ στην Ελλάδα.

Ανεξάρτητα από τις αποφάσεις των παραπάνω εταιριών, που επιδέχονται πολλές αναγνώσεις, όλες οι εταιρίες, πλοία των οποίων εξυπηρετούν δίκτυα εντός των οποίων περιλαμβάνονται και τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, έχουν σταματήσει εδώ και καιρό τα προγραμματισμένα δρομολόγια των μεγάλων πλοίων τους προς την Ελλάδα. Πηγές του TheSeaNation επισημαίνουν ότι η αβεβαιότητα που καταγράφεται αναφορικά με τη στάση των λιμενεργατών απέναντι στις κυβερνητικές αποφάσεις για την μεταρρύθμιση στα λιμάνια, υποχρεώνει τις εταιρίες να παρακάμπτουν την Ελλάδα.

Το πιο ανησυχητικό όμως είναι ότι κατά τη διάρκεια της πρώτης περιόδου των κινητοποιήσεων η παράκαμψη αυτή ήταν προσωρινή. Τώρα όμως αποκτά έναν πιο μόνιμο χαρακτήρα που προκαλεί πλήθος ερωτηματικών για την επόμενη μέρα τόσο στον κλάδο της διαμεταφοράς όσο και στο εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο της χώρας.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν οι ίδιες πηγές, «αν οι μεγάλες εταιρίες έβγαλαν από το χάρτη των μεταφορών την Ελλάδα μετά από πέντε μήνες κινητοποιήσεων, πόσους μήνες θα χρειαστούν για να την ξαναβάλει»;

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Κυριος ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΚΑΚΟΠΟΙΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ.
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ
ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ
ΤΟΝ ΕΝΟΙΑΖΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΠΑΕΙ ΚΕΦΑΛΙΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΑΝΗΚΑΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥς.
ΕΤΣΙ Ο ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΒΡΗΚΕ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥΣ
ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ.
ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΚΙΑΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΥΒΕΡΝΙΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΛΗΤΩΝ

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΗΣ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΤΑ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΚΟΥΡΑΔΑ ( ΠΑΝΤΟΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ Ν.Δ ) ΠΟΥ ΣΗΜΕΝΗ ΝΑ . ΔΟΥΜΕ

Ανώνυμος είπε...

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΓΙΑ ΠΟΡΤΙΕΡΗΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΥΧΤΟΜΑΓΑΖΟ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΟΣΚΟΠΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΠΟΣΟ ΒΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ?
ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΛΑΟΣ ΠΩΣ ΑΝΕΧΩΜΑΣΤΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΥΓΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΙΡΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ?
ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΑΓΓΛΙΚΑ ΤΟ ΕΧΕΤΕ?