9 Ιουλ, 2008 - 13:42 «Αφήστε το λιμάνι να δουλέψει και να το δουλέψουμε όπως εμείς ξέρουμε καλύτερα» ήταν η επισήμανση του προέδρου της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος Γ. Γεωργακόπουλου στη προ λεπτών τερματισθείσα συνάντηση με τη διοίκηση του ΟΛΠ, η οποία και παρέθεσε την κακή οικονομική πορεία του Οργανισμού ως «κίνητρο» να σταματήσουν οι λιμενεργάτες τις κινητοποιήσεις.
Άκαρπη όπως αναμενόταν κατέληξε η συνάντηση ΟΛΠ - ΟΜΥΛΕ, ενώ, σε εξέλιξη είναι οι συναντήσεις με άλλα Σωματεία και Ενώσεις λιμενεργατών, καθώς η Ομοσπονδία παρέμεινε ακλόνητη στις γνωστές της θέσεις περί της απόσυρσης του διαγωνισμού και σε αυτή τη φάση της λειτουργίας του ΟΛΠ αλλά και του ΟΛΘ, με το καθεστώς που λειτουργούσαν προ διαγωνισμών.
Στις επισημάνσεις της διοίκησης του ΟΛΠ, για την πορεία των οικονομικών του λιμένα, η Ομοσπονδία αντέτεινε ότι η προηγούμενη τριετία ήταν κερδοφόρα και θα μπορούσε να συνεχίσει να είναι και αυτή χρονιά, αν δεν υπήρχε ο διαγωνισμός, σημειώνοντας μάλιστα ότι εκ του γεγονότος αυτού υπάρχει και «αυτό το πάρτι ενδιαφέροντος από τους Κινέζους».
Ουσιαστικά και σε αυτή τη συνάντηση διαπιστώθηκε το αδιέξοδο, εξ αιτίας των εκ διαμέτρου αντίθετων απόψεων, αν και παρά το γεγονός αυτό κύκλοι του ΟΛΠ διατηρούσαν συγκρατημένη αισιοδοξία ως προς το ενδεχόμενο στα τέλη του μήνα οι συνδικαλιστικοί φορείς των λιμενεργατών να αλλάξουν γραμμή πλεύσης, λόγω και τις οικονομικής πίεσης που έχουν υποστεί εξ αιτίας της στάσης που τηρούν.
Αντίθετη άποψη είχαν όμως συνδικαλιστικοί κύκλοι που σημείωναν με νόημα ότι το μήνυμα που απέστειλαν οι λιμενεργάτες έχει καταστεί σαφές στους παραλήπτες του, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την πορεία του διαγωνισμού, του εμπορικού λιμένα αλλά και της τακτικής που πλέον θα κρατήσουν από τούδε και στο εξής οι άλλες ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων.
Τα νέα μηνύματα πάντως της συνάντησης δεν φάνηκε να χαροποιούν ιδιαίτερα κύκλους των παραγωγικών τάξεων, των οποίων μάλιστα επέτειναν και το προβληματισμό για τις συνέπειες από το ενδεχόμενο, λόγω της στάσης των ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, ο Πειραιάς να περιέλθει στη σφαίρα των «περιφερειακής» σημασίας λιμένων με ότι αυτό συνεπάγεται.
1 σχόλιο:
ΓΙΑΤΙ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ?
Δημοσίευση σχολίου