Τετάρτη 23 Ιουλίου 2008
ΟΜΥΛΕ: «Ξεκίνησε η δημιουργία μίας ιδιότυπης China Town»
Λόγο για κατάκτηση μίας «αρνητικής πανευρωπαϊκής πρωτιάς, με την εκχώρηση των δύο σημαντικότερων λιμανιών της χώρας σε ξένα κρατικά συμφέροντα» κάνει η ΟΜΥΛΕ με αφορμή την ανάδειξη της Hutschison ως πλειοδότη στη Θεσσαλονίκη. Οι εργαζόμενοι κάνουν λόγο και για δημιουργία μίας ιδιότυπης China Town στη λιμενική βιομηχανία της χώρας.Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει: Σήμερα στη Θεσσαλονίκη, με την ανάδειξη του προσωρινού πλειοδότη στο λιμάνι ξεκίνησε η δημιουργία μιας ιδιότυπης china town. Τα λιμάνια της Ελλάδας παραδίδονται σε εταιρίες Κινέζικων συμφερόντων.Η Hutschison, που αναδείχθηκε πλειοδότης στη Θεσσαλονίκη, είναι η εταιρία που σε πλήρη συνεργασία με τη Cosco, κατέθεσε την προσφορά «λαγό» στον Πειραιά.Το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών στη Θεσσαλονίκη κλείνει την αυλαία και επαληθεύει πλήρως το σενάριο που «έδινε» τα λιμάνια της Ελλάδας δώρο στους Κινέζους (υπόσχεση του πρωθυπουργού κατά την επίσκεψη του στην Κίνα το 2005).Η κυβέρνηση και οι διοικήσεις των δύο λιμανιών αντί να απολογούνται, πανηγυρίζουν. Για άλλη μία φορά πετύχαμε μία αρνητική πανευρωπαϊκή πρωτιά, με την εκχώρηση των δύο σημαντικότερων λιμανιών της χώρας σε ξένα κρατικά συμφέροντα. Με την υποθήκευση της ανεκτίμητης άυλης αξίας τους και του ρόλου τους στην ανάπτυξη της εγχώριας οικονομίας. Με την υποθήκευση των όρων και των θέσεων εργασίας. Όμως είναι σίγουρο πως πριν «αλέκτωρ λαλήσει τρις» θα αποκαλυφθεί το στημένο σκηνικό.Τα ερωτήματα που τέθηκαν στον Πειραιά πριν από ενάμιση μήνα, τίθενται και στη Θεσσαλονίκη σήμερα και προστίθενται νέα:. Τι αφορούν τα έσοδα στην προσφορά της πλειοδοτούσας εταιρίας και πως γίνεται η εκτίμησή τους (η μεγάλη διαφορά στις οικονομικές προσφορές, κάνει την ερώτηση περισσότερο επίκαιρη). Εκτός από την παρούσα αξία, που στο Πειραιά απέφυγαν να δώσουν, πως ακριβώς διαμορφώνεται το τίμημα κατ' έτος.. Τι μερίδιο από αυτό αφορά τα ενοίκια και. τι μέρος του συνολικού τιμήματος τα έσοδα από δραστηριότητα (με τι ποσοστό επί των εσόδων υπολογίζεται). Πως διαμορφώνεται το παραπάνω τίμημα στα πρώτα έτη της λειτουργίας της παραχώρησηςΟι εργαζόμενοι δηλώνουμε ότι παραμένουμε στις επάλξεις για τη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα στα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης για τη διατήρηση του ρόλου τους στην ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου