Κοινοποίησαν και στον πρωθυπουργό επιστολή
Εφοπλιστές κρουαζιέρας προς υπουργούς: «Βρείτε λύση με την απεργία των λιμενεργατών»
- Στους δρόμους του Πειραιά βγήκαν την Τετάρτη οι λιμενεργάτες. Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους, την ώρα που οι εφοπλιστές της κρουαζιέρας ζητούν υπουργική παρέμβαση για να λήξουν οι επαναλαμβανόμενες απεργίες τους. (Φωτογραφία: Eurokinissi )
Πειραιάς
Έκκληση
προς τους συναρμόδιους υπουργούς να εξετάσουν «με μεγάλο ενδιαφέρον
άμεσα» το θέμα της συνεχιζόμενης απεργίας των εργαζομένων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ
απευθύνει η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας.
Με επιστολή της προς τον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο, τον υπουργό Εργασίας Γιώργο Κατρούγκαλο και τον υπουργό Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα, την οποία κοινοποιούν και στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, το ΤΑΙΠΕΔ και τον Πρόεδρο του ΟΛΠ Γιάννη Κούβαρη, τους ζητά να λάβουν υπ’ όψιν το γεγονός ότι, όσο προχωρά η τουριστική περίοδος προς την κορύφωση της κίνησης και συνεχίζονται οι απεργίες, οι απώλειες προσεγγίσεων των πλοίων στον Πειραιά και σε άλλα λιμάνια της περιφέρειας θα αυξάνονται, με ανάλογη ζημιά της τοπικής κοινωνίας και γενικότερα της εθνικής οικονομίας.
Οι εφοπλιστές της κρουαζιέρας ζητούν από τους υπουργούς «να καταβληθεί κάθε προσπάθεια», προκειμένου να βρεθεί λύση στο σοβαρό πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί στο λιμάνι του Πειραιά με την παρατεταμένη απεργία των λιμενεργατών.
Όπως αναφέρουν, η εικόνα της ταλαιπωρίας των πληρωμάτων των πλοίων από τη μεταφορά με τα χέρια των αποσκευών χιλιάδων επιβατών και η διαδικασία τροφοδοσίας των πλοίων με διάφορα υλικά, κυρίως τροφοεφόδια, «λειτουργούν ανασταλτικά στην εξυπηρέτηση που πρέπει να παρέχεται και η εικόνα που δημιουργείται μπροστά στους επιβάτες-επισκέπτες είναι ό,τι το χειρότερο για τον πρώτο λιμένα της χώρας».
«Έχουμε όλοι χρέος σήμερα να πράξουμε το καλύτερο για να μη χαθεί η μεγάλη ευκαιρία να ισοσκελιστεί η αρχικά εμφανισθείσα μειωμένη κίνηση στον λιμένα Πειραιά, εκμεταλλευόμενοι ακυρώσεις προσεγγίσεων κρουαζιεροπλοίων σε λιμένες Τουρκίας, λόγω των γνωστών γεγονότων» λένε οι εφοπλιστές της κρουαζιέρας, που υποστηρίζουν ότι «επιθυμία όλων των διαχειριστριών εταιρειών είναι να συνεχίσουν τα πλοία τους να προσεγγίζουν στον Πειραιά, αλλά δεν προτίθενται να το πράξουν αυτό όταν έρχονται, εδώ και αρκετές ημέρες, αντιμέτωπες με τα προβλήματα αυτά, από πλευράς εξυπηρετήσεως των πλοίων και των επιβατών-τουριστών».
Σύμφωνα με την Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας, κάθε ακύρωση δρομολογίου προσέγγισης στον Πειραιά παρασύρει όλο το πρόγραμμα του κυκλικού ταξιδίου στα επόμενα ελληνικά λιμάνια «και χάνονται ευκαιρίες ανάπτυξης του home porting, ιδιαίτερου ενδιαφέροντος, όπου ειδικά για τη φετινή περίοδο προεβλέπετο αισθητή αύξηση».
Την ίδια ώρα, συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο δημοτικό Θέατρο Πειραιά και πορεία στους κεντρικούς δρόμους της πόλης πραγματοποίησαν το πρωί της Τετάρτης οι εργαζόμενοι στα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης, που συνεχίζουν να ζητούν την εξασφάλιση των εργασιακών τους σχέσεων, εν όψει ιδιωτικοποιήσεων.
Με επιστολή της προς τον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο, τον υπουργό Εργασίας Γιώργο Κατρούγκαλο και τον υπουργό Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα, την οποία κοινοποιούν και στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, το ΤΑΙΠΕΔ και τον Πρόεδρο του ΟΛΠ Γιάννη Κούβαρη, τους ζητά να λάβουν υπ’ όψιν το γεγονός ότι, όσο προχωρά η τουριστική περίοδος προς την κορύφωση της κίνησης και συνεχίζονται οι απεργίες, οι απώλειες προσεγγίσεων των πλοίων στον Πειραιά και σε άλλα λιμάνια της περιφέρειας θα αυξάνονται, με ανάλογη ζημιά της τοπικής κοινωνίας και γενικότερα της εθνικής οικονομίας.
Οι εφοπλιστές της κρουαζιέρας ζητούν από τους υπουργούς «να καταβληθεί κάθε προσπάθεια», προκειμένου να βρεθεί λύση στο σοβαρό πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί στο λιμάνι του Πειραιά με την παρατεταμένη απεργία των λιμενεργατών.
Όπως αναφέρουν, η εικόνα της ταλαιπωρίας των πληρωμάτων των πλοίων από τη μεταφορά με τα χέρια των αποσκευών χιλιάδων επιβατών και η διαδικασία τροφοδοσίας των πλοίων με διάφορα υλικά, κυρίως τροφοεφόδια, «λειτουργούν ανασταλτικά στην εξυπηρέτηση που πρέπει να παρέχεται και η εικόνα που δημιουργείται μπροστά στους επιβάτες-επισκέπτες είναι ό,τι το χειρότερο για τον πρώτο λιμένα της χώρας».
«Έχουμε όλοι χρέος σήμερα να πράξουμε το καλύτερο για να μη χαθεί η μεγάλη ευκαιρία να ισοσκελιστεί η αρχικά εμφανισθείσα μειωμένη κίνηση στον λιμένα Πειραιά, εκμεταλλευόμενοι ακυρώσεις προσεγγίσεων κρουαζιεροπλοίων σε λιμένες Τουρκίας, λόγω των γνωστών γεγονότων» λένε οι εφοπλιστές της κρουαζιέρας, που υποστηρίζουν ότι «επιθυμία όλων των διαχειριστριών εταιρειών είναι να συνεχίσουν τα πλοία τους να προσεγγίζουν στον Πειραιά, αλλά δεν προτίθενται να το πράξουν αυτό όταν έρχονται, εδώ και αρκετές ημέρες, αντιμέτωπες με τα προβλήματα αυτά, από πλευράς εξυπηρετήσεως των πλοίων και των επιβατών-τουριστών».
Σύμφωνα με την Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας, κάθε ακύρωση δρομολογίου προσέγγισης στον Πειραιά παρασύρει όλο το πρόγραμμα του κυκλικού ταξιδίου στα επόμενα ελληνικά λιμάνια «και χάνονται ευκαιρίες ανάπτυξης του home porting, ιδιαίτερου ενδιαφέροντος, όπου ειδικά για τη φετινή περίοδο προεβλέπετο αισθητή αύξηση».
Την ίδια ώρα, συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο δημοτικό Θέατρο Πειραιά και πορεία στους κεντρικούς δρόμους της πόλης πραγματοποίησαν το πρωί της Τετάρτης οι εργαζόμενοι στα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης, που συνεχίζουν να ζητούν την εξασφάλιση των εργασιακών τους σχέσεων, εν όψει ιδιωτικοποιήσεων.
Για «χάος στα λιμάνια Πειραιά και
Θεσσαλονίκης, με απρόβλεπτες συνέπειες λόγω των συνεχόμενων
κινητοποιήσεων και της αδυναμίας της κυβέρνησης να προστατέψει το
κοινωνικό σύνολο, καθώς δεν ασκεί τα δικαιώματά της» κάνει λόγο ο Σίμος
Κεδίκογλου, υπεύθυνος του τομέα Ναυτιλίας της ΝΔ.
Σε ερώτηση που κατέθεσε προς τον υπουργό Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα, του ζητά να απαντήσει στο ερώτημα γιατί
η διοίκηση του ΟΛΠ δεν προχωρά σε άσκηση όλων των ένδικων μέσων και
βοηθημάτων προκειμένου να προστατέψει το κοινωνικό σύνολο και να
κηρυχθεί παράνομη, άκυρη και καταχρηστική η απεργία των λιμενεργατών.
Ο κ. Κεδίκογλου επισημαίνει ότι «την ώρα που η κυβέρνηση χαιρετίζει τη συμφωνία για την κατασκευή του αγωγού φυσικού αερίου TAP, ταυτόχρονα αδιαφορεί για τις ανυπολόγιστες ζημιές εξαιτίας της απεργίας, θέτοντας σε κίνδυνο σημαντικά έργα, όπως είναι η κατασκευή του εν λόγω αγωγού, μπλοκάροντας την εκφόρτωση και αποθήκευση υλικών, που προορίζονται για την κατασκευή του.
»Επιπλέον, σημαντικά προβλήματα έχουν δημιουργηθεί στις εισαγωγές φορτίων, στις εξαγωγές ελληνικών προϊόντων, καθώς και στον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, όπως βρίσκονται παγιδευμένα περίπου 3.000 containers με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ελληνική οικονομία και με τα πλοία είτε να αναγκάζονται να ξεφορτώνουν σε άλλα σημεία, είτε να κατευθύνονται προς την Τουρκία και με ορατό, επίσης, τον κίνδυνο των αποζημιώσεων.
»Παράλληλα, σε ‘ναυάγιο’ οδηγείται και ο κλάδος της κρουαζιέρας. Εξαιτίας της κλιμάκωσης των απεργιακών κινητοποιήσεων, η Ελλάδα μένει εκτός προορισμών και τα πλοία αλλάζουν πορεία, δεδομένου ότι παρατηρείται μεγάλη ταλαιπωρία στη διαδικασία τροφοδοσίας και στη μεταφορά αποσκευών κρουαζιερόπλοιων».
Ο κ. Κεδίκογλου επισημαίνει ότι «την ώρα που η κυβέρνηση χαιρετίζει τη συμφωνία για την κατασκευή του αγωγού φυσικού αερίου TAP, ταυτόχρονα αδιαφορεί για τις ανυπολόγιστες ζημιές εξαιτίας της απεργίας, θέτοντας σε κίνδυνο σημαντικά έργα, όπως είναι η κατασκευή του εν λόγω αγωγού, μπλοκάροντας την εκφόρτωση και αποθήκευση υλικών, που προορίζονται για την κατασκευή του.
»Επιπλέον, σημαντικά προβλήματα έχουν δημιουργηθεί στις εισαγωγές φορτίων, στις εξαγωγές ελληνικών προϊόντων, καθώς και στον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, όπως βρίσκονται παγιδευμένα περίπου 3.000 containers με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ελληνική οικονομία και με τα πλοία είτε να αναγκάζονται να ξεφορτώνουν σε άλλα σημεία, είτε να κατευθύνονται προς την Τουρκία και με ορατό, επίσης, τον κίνδυνο των αποζημιώσεων.
»Παράλληλα, σε ‘ναυάγιο’ οδηγείται και ο κλάδος της κρουαζιέρας. Εξαιτίας της κλιμάκωσης των απεργιακών κινητοποιήσεων, η Ελλάδα μένει εκτός προορισμών και τα πλοία αλλάζουν πορεία, δεδομένου ότι παρατηρείται μεγάλη ταλαιπωρία στη διαδικασία τροφοδοσίας και στη μεταφορά αποσκευών κρουαζιερόπλοιων».
12 σχόλια:
Το 2008 καταστράφηκε η μισή Ελλάδα από την απεργία των λιμενεργατών.
Ακόμα μιά επανάληψη δεν κάνει κακό.άλλωστε είναι ειδικού τύπου απεργία.μετ' αποδοχών.
Μαντέψτε και ποιός ήταν υπουργός Ναυτιλίας τότε.και αυτός τους ξεμπρόστιασε όλους αυτούς.εβγαλε στον αέρα τα εκκαθαριστικά τους.ο μέγιστος Καμμένος.
Ότι φάγατε, φάγατε αγαπητοί δημόσιοι του ΟΛΠ.
Επειδή δεν πάει άλλο, το λιμάνι θα πουληθεί σε ιδιώτη (θέλετε-δεν θέλετε) και τότε θα έρθειε η ώρα που θα πάτε για δουλειά ΚΑΝΟΝΙΚΑ.
Είσασταν μαζί με τους τελωνειακούς στα σύνορα και τους ΔΕΗτζηδες ότι πιο ΣΑΠΙΟ επέδειξε ποτέ ο δημόσιος τομέας. Ώρα να τελειώνουμε με τα ξεφτιλίκια σας.
Κυβέρνηση λιμενεργατών είχαμε το'08 και καταστράφηκε η μισή Ελλάδα;Τα εκκαθαριστικά εσύ τα είδες;Αυτά τα χρήματα που ισχυρίζονται ότι δόθηκαν δε τα πήραν αυτοί που αν τα πήραν σε μία μέρα ούτε σε ένα μήνα.Ποιός τα έδινε για ένα ολόκληρο χρόνο και γιατί;Άν ήταν παράνομα μήπως θα έπρεπε να λογοδοτήσουν κι αυτοί που τα έδιναν;Πάνω σε αυτά τα εκκαθαριστικά στήριξε η ψοφοδεξιά τότε όλη τη προπαγάνδα εναντίον μας για να ξεπουλήσει το λιμάνι.
γιατί έχω την εντύπωση οτι ο τσιπρας ,δριτσας σας γράφουν εντελώς στα @@ τους
ρε και το πελεκούδι να καεί και 10 χρόνια να κάνετε απεργία 0+0=0
30 ιουνιου η γεν. συνελ ΟΛΠ
Ο Πιτσιόρλας πρέπει να σαι, δεν εξηγούνται οι μπούρδες που λες για κανονικές αποδοχές των απεργών! Την κάθε ηλιθιότητα που ακούτε δεξιά και αριστερά την υιοθετείτε άκριτα!! Γίδια, όταν πουληθούν τα λιμάνια, τα αεροδρόμια, οι σιδηρόδρομος και το νερό, ή μόνη ανάπτυξη που θα βλέπουμε οι Έλληνες θα είναι τα κέρματα που θα μας πετάνε οι Γερμανοί τουρίστες για να τους κουβαλάμε τα μπαγκάζια!!!
Χειροκροτάτε τώρα και όταν ο Κινέζος Ιδιώτης ανεβάσει τα κόμιστρα σε κάθε διακίνηση με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να αγοράσετε ούτε κωλόχαρτο, θα μπορείτε να ψοφήσετε υπερήφανοι!! Όταν ψοφήσει η κατσίκα θα πεινάσεις και εσύ μαγκάκο!
Στο μεταξύ, το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού σε συνεδρίασή του αποφάσισε, να γίνει την Πέμπτη 30/6, την πραγματοποίηση της ετήσιας τακτικής Γενικής Συνέλευσης των μετόχων του ΟΛΠ ενώ για την Παρασκευή 10/6 έχει προγραμματιστεί να γίνει στο κτήριο του Χρηματιστηρίου Αθηνών το δεύτερο μέρος της έκτακτης γενικής συνέλευσης, που άρχισε στις 31/5.
μαγκακο των 8.17 μπορεί κάποιοι να θέλουν να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα αλλα εσεις θέλετε να ψοφήσει ο γείτονας για να του πάρετε την κατσίκα
οχι ρε λιμενεργάτες δεν αξίζετε μία
κανείς δεν θα λυπηθεί όταν σας πετάξουν έξω με τις κλωτσιές
Καλύτερα να σε ζηλεύουν παρά να σε λυπούνται καραγκιόζη,
Μετά τις κατσίκες ψοφάνε κι οι τσομπάνηδες τώρα;Ωρε που πάμε ωρε.
ρε τι καυλα ειχες 6-43 το πρωι για να γραψεις τι ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!δεν σου καθεται η γυναικα σου (και πως να σου κατσει με τετοιες μαλακιες που γραφεις)και καθεσαι και γραφεις πιπες!!!!ΕΓΩ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΛΥΠΗΘΕΙΣ....ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ 15 ΜΕΡΕΣ,ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ....ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ ΟΛΠ !!!!
Δημοσίευση σχολίου