Συνάντηση με Δρίτσα την Τρίτη
Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ
- (Φωτογραφία: Eurokinissi )
Πειραιάς
Προβλήματα
στη διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων, στη τροφοδοσία και μεταφορά
αποσκευών κρουζιεροπλοίων, προκαλούν οι 48άωρες επαναλαμβανόμενες
απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα λιμάνια του Πειραιά και
της Θεσσαλονίκης, που συνεχίζονται για 12η ημέρα.Την Τετάρτη το πρωί 8/6 οι εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Δημοτικό Θέατρο και πορεία προς τα γραφεία του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, ενώ αύριο, Τρίτη, αντιπροσωπεία των εκπροσώπων των εργαζομένων θα έχουν νέα συνάντηση με τον υπ. Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θοδωρή Δρίτσα και εκπροσώπους συναρμόδιων υπουργείων.
Ο πρόεδρος των λιμενεργατών Νίκος Γεωργίου τόνισε στο ΑΠΕ/ΜΠΕ ότι στη νέα σύμβαση παραχώρησης που αναμένεται να εγκριθεί την Παρασκευή 10 Ιουνίου από τη γενική συνέλευση των μετόχων του Οργανισμού, δεν υπάρχει καμία αναφορά στο νόμο 2688 για μετατροπή του ΟΛΠ από νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου σε ανώνυμη εταιρεία, ενώ δεν περιγράφεται πουθενά ο γενικός κανονισμός προσωπικού.
Αναφορικά με το άρθρο 12 της σύμβασης που επιτρέπει στο νέο ιδιοκτήτη του λιμανιού του Πειραιά να χρησιμοποιεί εργολάβους παρόχους υπηρεσιών ή άλλα τρίτα πρόσωπα προκειμένου να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του, ο κ. Γεωργίου αναφέρει ότι θα πρέπει να υπάρξουν πρώτα διασφαλίσεις των υπαρχόντων εργαζομένων στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης έναντι των εργολάβων.
«Οι παραχωρησιούχοι θα πρέπει να λάβουν υπόψη ότι η εταιρεία ΟΛΠ δεν έκλεισε για να ανοίξει από το μηδέν. Πήραν μια εταιρεία που λειτουργεί και έχει συγκεκριμένους κανονισμούς και συμβάσεις εργασίας», ανέφερε.
6 σχόλια:
'' Ares Mares ''...
Ο εκβιασμός των λιμεργατών ενάντι των άλλων επαγγελματιών δεν έχει ορια
καμμιά υποστήριξη απο εμας
Ο πρόεδρος των λιμενεργατών Νίκος Γεωργίου τόνισε στο ΑΠΕ/ΜΠΕ ότι στη νέα σύμβαση παραχώρησης που αναμένεται να εγκριθεί την Παρασκευή 10 Ιουνίου από τη γενική συνέλευση των μετόχων του Οργανισμού, δεν υπάρχει καμία αναφορά στο νόμο 2688 για μετατροπή του ΟΛΠ από νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου σε ανώνυμη εταιρεία, ενώ δεν περιγράφεται πουθενά ο γενικός κανονισμός προσωπικού. Αναφορικά με το άρθρο 12 της σύμβασης που επιτρέπει στο νέο ιδιοκτήτη του λιμανιού του Πειραιά να χρησιμοποιεί εργολάβους παρόχους υπηρεσιών ή άλλα τρίτα πρόσωπα προκειμένου να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του, ο κ. Γεωργίου αναφέρει ότι θα πρέπει να υπάρξουν πρώτα διασφαλίσεις των υπαρχόντων εργαζομένων στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης έναντι των εργολάβων. «Οι παραχωρησιούχοι θα πρέπει να λάβουν υπόψη ότι η εταιρεία ΟΛΠ δεν έκλεισε για να ανοίξει από το μηδέν. Πήραν μια εταιρεία που λειτουργεί και έχει συγκεκριμένους κανονισμούς και συμβάσεις εργασίας», ανέφερε.
Πρόεδρα τώρα το θυμήθηκες; τόσα χρόνια δεν το έβλεπες;
Απλά έλεγες- λέγατε το λιμάνι δεν πουλειέτε.
Έχουμε καλέσει τους παραγωγικούς φορείς, τους ∆ημάρχους, τους
επιστημονικούς φορείς, αλλά και άλλους συνδικαλιστικούς φορείς που
βρίσκονται σε αγωνιστική δράση να ενημερωθούν και να εκφράσουν την
συμπαράστασή τους στον ΑΓΩΝΑ μας.
να φέρτε και το ΠΑΜΕ
Και ΤΟ γλυκο έδεσε
Τι εκβιασμό σου έχουν κάνει οι λιμενεργάτες;
Δε φέρνουμε το Π.Α.Μ.Ε.Θα κάνουμε υπομονή μέχρι τις επόμενες εκλογές μήπως γίνει ο ΣΥΡΙΖΑ η το ΠΑΣΟΚ κυβέρνηση και πάρουν το λιμάνι πίσω.
Δημοσίευση σχολίου