16 Οκτ, 2008 - 11:00 Η οικονομική κρίση που τώρα εξελίσσεται και στην Ασία, δεν αποκλείεται να «φρενάρει» τις διαδικασίες έγκρισης των σχεδίων συμφωνίας για τις εκχωρήσεις των ΣΕΜΠΟ σε ΟΛΠ και ΟΛΘ.
Τόσο η Cosco, όσο και η κοινοπραξία της Hutchison, θα πρέπει να εγκρίνουν -κατ' αναλογία του γεγονότος που έλαβε χώρα χτες στον ΟΛΠ και θα συμβεί στον ΟΛΘ- τα σχέδια των συμφωνιών.
Ωστόσο ειδικοί αναλυτές επισημαίνουν ότι δεν αποκλείεται να χρειαστεί και η έγκριση των γενικών συνελεύσεων των προαναφερθέντων εταιρειών, καθώς, τα νέα δεδομένα της διεθνούς οικονομικής κρίσης υπαγορεύουν προσεχτικές ενέργειες για επενδύσεις πολλών εκατ. δολαρίων.
Κατά τους ειδικούς αυτό το «φρενάρισμα» μπορεί να οδηγήσει και στη «διάθεση» αναδιαπραγμάτευσης βασικών παραμέτρων των σχεδίων συμφωνιών, καθώς, τα οικονομικά δεδομένα έχουν αλλάξει, οι ναυλαγορές έχουν κατρακυλήσει και οι αγορές, κυρίως οι αναδυόμενες, εμφανίζονται από «μουδιασμένες», έως και «νεκρές».
Το τελευταίο στοιχείο που αφορά στο χρονικό εύρος της κρίσης του διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος, δεν αποκλείεται να κάνει επιφυλακτικούς τους μετόχους των εν λόγω εταιρειών, με ότι αυτό μπορεί να συνεπαχθεί, πράγμα το οποίο φαίνεται πως δεν έχει διαλάθει της προσοχής του νυν υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Αναστάση Παπαληγούρα.
Από το theseanation
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου